Nijhuis noemt 'berucht' stadion voor arbiters: Die gang daar is heel lang

    Nijhuis noemt 'berucht' stadion voor arbiters: "Die gang daar is heel lang"

    Gepubliceerd: woensdag 5 december 2018 om 21:48wo 05-12-2018 om 21:48

    Veel scheidsrechters zijn in de rust al op de hoogte van eventuele fouten in de eerste helft. Dat stelt Bas Nijhuis, die nauwelijks nog toekomt aan rusten tussen twee helften.

    "Er hangt vaak een tv. Die staat op FOX. Dan krijg je het commentaar van de analisten mee. Ga je toch naar luisteren", vertelt Nijhuis in de Leeuwarder Courant. "Vind ik ook niet erg. Maak je een verkeerde beslissing, dan hoor je in het stadion al aan het geroezemoes van het publiek dat het discutabel is. Iedereen kan die actie terug zien. Het zou gek zijn als wij daar van weg proberen te blijven."

    De scheidsrechter, die op dit moment met een blessure kampt, weet ook dat trainers en spelers kritisch kunnen zijn. Onlangs floot hij in San Siro een Europa League-wedstrijd van AC Milan. "Berucht", zegt Nijhuis. "Die gang daar is heel lang. Spelers of trainers staan je aan het begin ervan op te wachten. Dan zie je ze staan en dan weet je: die wil even wat zeggen. Eenmaal bij mijn kleedkamerdeur is dan alles wel gezegd. Dan hoeven ze ook niet meer binnen te komen."

    Plaats een reactie

    HaagieHaag +1155
    woensdag 5 december 2018 om 21:53
    Haatdragende opmerkingen van Ajacieden over Nijhuijs in 3...2...1.....
    [Reactie gewijzigd op woensdag 5 december 2018 om 21:54]
    Vind ik leuk
    Emnu +4830
    woensdag 5 december 2018 om 21:56
    Al n beetje bijgekomen van zondag?
    Vind ik leuk
    HaagieHaag +1155
    woensdag 5 december 2018 om 21:59
    Ik wel hoor, ik had niets anders verwacht van ADO op dit moment, de aankomende wedstrijden zijn veel belangrijker.
    Vind ik leuk
    ReneAjax +5208
    donderdag 6 december 2018 om 03:07
    Goede inhoudelijke reactie op dit topic !
    Vind ik leuk
    buddha +9052
    woensdag 5 december 2018 om 22:01
    pfffffff het is en blijft een flapdrol. NEE IK BEN GEEN AJACIED !!!!!!!
    Vind ik leuk
    HaagieHaag +1155
    woensdag 5 december 2018 om 22:03
    Één van de betere scheids die we in NL hebben.
    Vind ik leuk
    ReneAjax +5208
    donderdag 6 december 2018 om 03:08
    Veel mensen zijn het met je eens.
    Ik zie al 3 likes.
    Vind ik leuk
    HaagieHaag +1155
    donderdag 6 december 2018 om 08:09
    ik ben de leeftijd al gepasseerd dat mij dat nog interesseert
    Vind ik leuk
    Me! +42
    woensdag 5 december 2018 om 22:15
    Daar hoef je ook idd geen Ajax supporter voor te zijn. Blij dat ie aan de zijlijn staat... al is ie nu wel weer erg veel in de media..
    [Reactie gewijzigd op woensdag 5 december 2018 om 22:18]
    Vind ik leuk
    J Kiprich +17218
    woensdag 5 december 2018 om 21:54
    Waarom zouden ze ook binnenkomen?
    Vind ik leuk
    Roeptoeter +6834
    woensdag 5 december 2018 om 22:02
    Om selfies te maken met de beroemde Nijhuis natuurlijk..
    Vind ik leuk
    J Kiprich +17218
    woensdag 5 december 2018 om 22:05
    Steek jij die selfies maar weer in je roeptoeter.
    Vind ik leuk
    ReneAjax +5208
    donderdag 6 december 2018 om 03:09
    Om hem te bedanken dat ie foutloos fluit.
    Vind ik leuk
    Maauwert +337
    donderdag 6 december 2018 om 07:23
    Geen wonder dat er niemand binnen komt.
    Vind ik leuk
    Maauwert +337
    donderdag 6 december 2018 om 07:22
    Ze zullen wel voor iets anders naar binnen worden gevraagd engnek.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 10:45
    Nijhuis, heeft die nog tijd om te fluiten dan ? Derksen heeft hem in medialand geintroduceerd.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws