'Barça haalt schouders op over Telegraaf-nieuws en blijft werken aan De Jong-deal'

    'Barça haalt schouders op over Telegraaf-nieuws en blijft werken aan De Jong-deal'

    Gepubliceerd: vrijdag 7 december 2018 om 18:18vr 07-12-2018 om 18:18

    Laatste update: vrijdag 7 december 2018 om 18:30vr 07-12-2018 om 18:30

    FC Barcelona is niet onder de indruk van de op handen zijnde transfer van Frenkie de Jong naar Paris Saint-Germain. Volgens de Spaanse krant AS heeft de regerend Primera Division-kampioen de hoop op de Ajax-controleur nog altijd niet opgegeven.

    De berichtgeving van De Telegraaf is ook in Catalonië doorgekomen, maar het bestuur van FC Barcelona lijkt zijn schouders hierover op te halen. AS claimt dat het met twee bronnen binnen Camp Nou heeft gesproken over De Jong. "Dit soort verhalen heb je altijd. Daar moeten we op voorbereid zijn", wordt één van de twee bronnen geciteerd door AS. "We blijven rustig, we gaan gewoon door met waar we mee bezig waren en we weten precies wat voor stappen we moeten zetten."

    Een andere bron komt met een metafoor op de proppen. "Het zaadje is geplant en we zullen het veel water moeten geven. Daarom zullen we geduld hebben." De Catalanen worden al maandenlang met De Jong en zijn ploeggenoot Matthijs de Ligt in verband gebracht, maar lijken volgens De Telegraaf dus afgetroefd te worden door de 75 miljoen euro van Paris Saint-Germain.

    Plaats een reactie

    vrijdag 7 december 2018 om 18:20
    De Jong blijft gewoon bij Ajax , geef hem toch salarisverhoging. :)
    Vind ik leuk
    Elledoet +534
    vrijdag 7 december 2018 om 18:25
    Frenkie is een super talent maar moet eerst 1 complete seizoen blesure vrij voetballen. Dit seizoen heeft hij al een maand in de lappen mand gelegen en de afgelopen 2 seizoenen bij mekaar nog een 1 seizoen gevoetbald. Dus voor ervaring moet hij nog 1 seizoen blesure vrij voetballen en kan hij de overstap maken. Maar voor 75 mil. Moet Mark hem wegdoen omdat het Ajax belang voor gaat en dat zal je misschien ook nooit meer krijgen voor Frenkie.
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 18:31
    Dus nog 1 seizoen extra en dan komt hij volgens jou wel in aanmerking voor een transfer? Wat een onzin dat napraten van die zogenaamde kenners. Dit is een speler die uitgeleerd is in de ED. zijn plafond ligt hoog dus hij moet geprikkeld en uitgedaagd worden. Niet elke speler hoeft dat zogenaamde "zoveel wedstrijden en jaren eredivisie" te volgen om die stap te maken.
    Vind ik leuk
    fernjef +251
    vrijdag 7 december 2018 om 19:13
    Nou zeg je dat het napraten van zogenaamde kenners zo’n onzin is en je doet zelf exact hetzelfde! Natuurljk is Frenkie een uitzonderlijk talent! Als je een pass-rating hebt van meer dan 92% en een dribbel-rating van boven de 90% dan ben je enorm goed! Maar ik denk dat Frenkie nog wel kan leren als het gaat om leiderschap! Daarin heeft de Ligt het afgelopen seizoen ook enorm veel geleerd terwijl iedereen vorig jaar van hem zei dat hij niet meer kon leren in de eredivisie. Een uitzonderlijk talent én de ervaring van het dragen van een elftal maakt je een nog veel betere voetballer! Ik denk daarom dat Frenkie wel degelijk nog kan leren in de eredivisie. Ook al verwacht ik wel dat hij weggaat...
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 20:04
    Ik praat niemand na. Dit is mijn mening over dat zogenaamde jaartje extra eredivisie. Onzin. En leiderschap? Waarom?! Je hoeft geen leider te zijn om een top speler te worden wat is dat voor onzin. Dus een speler die geen leider is is per definitie dus geen topper volgens jou? Laat de Ligt lekker een leider worden en laat Frenkie gewoon zn kunsten vertonen op het middenveld. Prima toch.
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 23:33
    100 miljoen en dan gaat Frenkie naar Barca
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 23:56
    Ok... sta je ver genoeg bovenaan?
    Vind ik leuk
    LinkeLoutje +6581
    zaterdag 8 december 2018 om 06:01
    Even los van het napraten... Hij heeft wel een punt. Misschien is het voetballend wel tijd voor een stap, maar bijvoorbeeld Eriksen is ook langer gebleven om zich fysiek voor te bereiden op een stap hoger.
    Vind ik leuk
    zaterdag 8 december 2018 om 13:34
    Hij heeft bij Nederlands elftal en champions league laten zien dat hij duels niet schuwt en ze meestal nog wint ook. Dus waarom?! Weggegooide tijd in zijn geval. Hij is nu al veel sterker in de duels als Eriksen was op die leeftijd. Overduidelijk
    Vind ik leuk
    kevinleo +2639
    vrijdag 7 december 2018 om 19:52
    Oh dus als iemand beter kan maar twee weekjes per jaar ziek thuis zit is diegene nog niet uitgeleerd. Bullshit
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 19:20
    En daar kom je nu mee ?! Heb net mijn frenkie pyjama verbrand
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 19:28
    Frwnkie bij PSG: "I come from Willem Two."
    Journalist: "I thought from Ajax?"
    Frenkie: "Yes, Ajax too."
    Journalist:"Ajax two?? And they paid 75M for you..?"
    Vind ik leuk
    FISH +248
    vrijdag 7 december 2018 om 19:36
    Georgie Drambuie
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 22:08
    Heerlijk!! Vooral in de koffie...
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 23:18
    Lekker bezig maat
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 23:25
    Nee, jij Rinus!
    Vind ik leuk
    Jackpot +2326
    vrijdag 7 december 2018 om 18:20
    Sluit maar achteraan Barca. Jullie vechten het maar uit voor onze frenk master.
    Vind ik leuk
    Snoun +11
    vrijdag 7 december 2018 om 18:43
    En ze hebben nog een goede kans ook. Het liefst zie ik ze onder Guardiola spelen. Kunnen veel dingen van hem leren en Guardiola kan ze ook de dingen leren die hij heeft geleerd van Cruyff.
    Vind ik leuk
    Hast57 +634
    vrijdag 7 december 2018 om 18:56
    Als het goed is hebben ze dat al geleerd tijdens hun opleiding bij Ajax, doorspekt met de leer van onze Heiligheid.
    Vind ik leuk
    Snoun +11
    vrijdag 7 december 2018 om 19:01
    Maar Guardiola kan ze dat beetje geven van wat hij van Cruyff heeft geleerd. Dat hebben ze waarschijnlijk niet in de opleiding geleerd.
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 19:16
    Guardiola spoort niet helemaal normaal. Daar moet je wel onder willen voetballen en naar willen luisteren.
    Vind ik leuk
    Hast57 +634
    vrijdag 7 december 2018 om 19:21
    En dat is dan het ware voetbal geloof???Iedere trainer is volgens hun eigen zeggen geïnspireerd en gegrepen door de Cruijff filosofie en voetballen allemaal anders. Vreemd hoor.
    Vind ik leuk
    Snoun +11
    zaterdag 8 december 2018 om 11:58
    Als je het boek van Cruyff hebt gelezen dan zul je je na deze woorden bedenken.
    Vind ik leuk
    Hast57 +634
    zaterdag 8 december 2018 om 12:15
    Daardoor is juist mijn mening niet veranderd. Want daarin komt maar één manier van voetballen als het ultieme naar voren en dat is de filosofie van JC. Ga de topploegen in Europa maar met elkaar vergelijken. Wie in jou ogen speelt volgens de JC wijze? Er zijn verschillende ploegen die met een heel andere manier van spelen ook resultaat behalen. Zoals het spreekwoord zegt: er zijn meer wegen die naar Rome leiden.
    Vind ik leuk
    Snoun +11
    zaterdag 8 december 2018 om 14:43
    Ik zeg ook niet dat alleen de filosofie van Cruyff tot succes leidt? Alleen denk ik dat ze bij City dat beetje leren dat je alleen bij Guardiola leert.
    Vind ik leuk
    Hast57 +634
    zaterdag 8 december 2018 om 15:44
    Ja zo zal elke trainer z'n eigen sausje over het elftal heen leggen
    Vind ik leuk
    Hast57 +634
    vrijdag 7 december 2018 om 18:59
    Barcelona begint een beetje hautain te worden, ze denken zeker dat zij het walhalla van de voetbalwereld zijn. Dat gaat ze nog eens zuur opbreken.
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 19:20
    De bidding war is opgang
    Vind ik leuk
    De fries +984
    vrijdag 7 december 2018 om 18:21
    Die eerste zin ff lezen....
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 18:23
    Edit VP : bedankt wordt aangepast.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 7 december 2018 om 18:27]
    Vind ik leuk
    Andre As +3023
    vrijdag 7 december 2018 om 18:28
    Die verdomde vrijdagmiddagborrel bij VP
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 18:32
    Als dat de reden is, hebben ze elke dag een borrel. Tjongejonge wat een fout weer. En als je er dan met een beetje humor op reageert gaan ze de reactie verwijderen. Kunnen ook nergens tegen bij de redactie, ipv zelf eerst eens hun werk te controleren.
    Vind ik leuk
    Andre As +3023
    vrijdag 7 december 2018 om 18:35
    Ik ben wel benieuwd naar de beoordelingsgesprekken op de redactie.

    "Dit jaar weer beter dan vorig jaar. Van 2% foutloze artikelen naar 3%. Grote klasse!"
    Vind ik leuk
    De fries +984
    vrijdag 7 december 2018 om 18:38
    Om 18.21 uur had ik het al aangegeven , zonder specifiek te zijn.
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 18:52
    Ja verdomme zeg ... wat stond er dan?!? 😜
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 19:02
    "FC Barcelona is niet onder de indruk van de op handen zijnde transfer van Frenkie de Jong naar FC Barcelona"

    Dat stond er.😁
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 20:44
    Haha ... prutswerk ... 😂
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 19:21
    Gelezen en nu ?
    Vind ik leuk
    BarcAjax +9461
    vrijdag 7 december 2018 om 18:22
    Binnen halen die Frenk! Zie hem véél liever naar Barca komen dan naar PSG die hem vooral willen kopen om de 'Frenkie hype'
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 18:22
    Leuk! Een nieuwtje over Frenkie. Dan ziet zo’n grauwe dag als vandaag er ineens weer heel anders uit. Bedankt daarvoor, VP.
    Vind ik leuk
    RW1913 +2596
    vrijdag 7 december 2018 om 18:23
    Barca is dus niet onder de indruk van hun eigen op handen zijnde transfer VP?
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 18:24
    Die Spaanse kranten schrijven wel heel veel over onze Nederlanders.
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 18:25
    Lekker duidelijk 🤭🤭
    De kop lezen AUB.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 7 december 2018 om 18:27]
    Vind ik leuk
    stratumseind +173850
    vrijdag 7 december 2018 om 18:28
    Gaat ie nou naar barcelona of naar barcelona vp?
    Vind ik leuk
    Rodapaus +5750
    vrijdag 7 december 2018 om 18:29
    Lekker naar Barca gaan of bij Ajax blijven. Of naar Roda als je echt een uitdaging zoekt
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 7 december 2018 om 18:29]
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 18:35
    Goed zo Barca bij jullie hoort hij thuis.
    Frenkie en Messi !
    Vind ik leuk
    Marco S +5617
    vrijdag 7 december 2018 om 18:53
    Precies en Vermaelen en Suarez als ruilmiddel aub
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 22:12
    Geen slecht idee !
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 18:45
    Poot stijf houden barcalona, geen euro meer geven.
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 18:49
    Snotneus heeft nog geen 40 wedstrijden gespeeld.doen net of het de nieuwe busquets is.eerst maar eens zien kampioen te worden en een heel seizoen fit blijven. In buitenland is het veel fisieker.dan zal je meer body en fitter moeten zijn
    Vind ik leuk
    Marco S +5617
    vrijdag 7 december 2018 om 18:53
    Ja maar hij speelt bij Ajax.. dat telt pas echt..
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 18:57
    Geniet nog maar even dan is hij weg
    Vind ik leuk
    Meoteri +11
    vrijdag 7 december 2018 om 18:57
    Wat een jaloezie hahaha
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 22:13
    Ja idd feel fysiker, meer boddie en vitter zein !😉
    Vind ik leuk
    markie +1193
    vrijdag 7 december 2018 om 23:17
    Snotneus is jouw bijnaam zeker? Zeker geen wedstrijden van oranje envAjax in de cl league gezien?
    Vind ik leuk
    Marco S +5617
    vrijdag 7 december 2018 om 18:52
    Heerlijk dit.. alsof het spel nu op de wagen is. Wij objectieve vp’ers wisten het al lang. Frenkie is de koning van Mokum en Mathijs de Keizer. De teleraaf wil graag een nieuwtje maar er is niks rond. Het enige wat gaat gebeuren is dat afca vele vele miljoenen rijker gaat worden en dat gelukkig de Brabantse regio ook mag meeprofiteren. Mooi toch.. ik denk dat city of barca de 100 miljoen gaan benaderen.. heerlijk voor wzawzdrijkste
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 18:56
    Ja heerlijk cashen voor willem 2 die hem opleidde of wil je nu echt beweren dat Ajax hem.heedt opgeleid
    Vind ik leuk
    Marco S +5617
    vrijdag 7 december 2018 om 18:58
    Waarom denk jij dat? Waar schrijf ik dat dan? Apart..
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 18:59
    Willem 2 Nick gelukkig plukken jullie ook een paar lekkere vruchten mooi toch .
    Vind ik leuk
    zaterdag 8 december 2018 om 11:02
    Niet zo gefrustreerd Nickie, denk om je bloeddruk.
    Vind ik leuk
    Meoteri +11
    vrijdag 7 december 2018 om 18:57
    Barca is over een paar jaar bij af als Messi is gestopt. Je zag de impact van het vertrek van Ronaldo al bij Real. Dat is een zinkend schip. En het beleid daar gaat er ook alleen maar op achteruit.
    Vind ik leuk
    Marco S +5617
    vrijdag 7 december 2018 om 19:07
    Heeft real al geboden vanavond?
    Vind ik leuk
    74ratje +34
    vrijdag 7 december 2018 om 19:45
    K zou m niet meer op stellen. Stel dat ie geblesseerd raakt. Dan wil niemand m meer.
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 20:56
    Voor 150 miljoen vind je vast wel waardige vervangers... salarisplafond naar 5 miljoen gaan met die banaan.... niemand is meer waard dan de club
    Vind ik leuk
    1+1= +19
    vrijdag 7 december 2018 om 21:24
    Spaanse clubs zijn over de top
    Let maar op
    Betalen en anders wegwezen
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 21:26
    Hij kan beter naar Barcelona
    Vind ik leuk
    Vooruit +71
    vrijdag 7 december 2018 om 21:32
    Leuk opzetje van Telegraaf en Ajax om belangstelling voor Frenkie te genereren en de prijs op te drijven.
    Vind ik leuk
    markie +1193
    vrijdag 7 december 2018 om 23:15
    Ik vroeg mij meteen vanmorgen af of het echt waar was of dat het een verhaal was om de concurrentie en de prijs op te stuwen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 23:49
    Wat nou als het gerucht over PSG bedoeld is om het transferbedrag verder op te schroeven?
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws