'Barça haalt schouders op over Telegraaf-nieuws en blijft werken aan De Jong-deal'

'Barça haalt schouders op over Telegraaf-nieuws en blijft werken aan De Jong-deal'

Gepubliceerd: vrijdag 7 december 2018 om 18:18vr 07-12-2018 om 18:18

Laatste update: vrijdag 7 december 2018 om 18:30vr 07-12-2018 om 18:30

FC Barcelona is niet onder de indruk van de op handen zijnde transfer van Frenkie de Jong naar Paris Saint-Germain. Volgens de Spaanse krant AS heeft de regerend Primera Division-kampioen de hoop op de Ajax-controleur nog altijd niet opgegeven.

De berichtgeving van De Telegraaf is ook in Catalonië doorgekomen, maar het bestuur van FC Barcelona lijkt zijn schouders hierover op te halen. AS claimt dat het met twee bronnen binnen Camp Nou heeft gesproken over De Jong. "Dit soort verhalen heb je altijd. Daar moeten we op voorbereid zijn", wordt één van de twee bronnen geciteerd door AS. "We blijven rustig, we gaan gewoon door met waar we mee bezig waren en we weten precies wat voor stappen we moeten zetten."

Een andere bron komt met een metafoor op de proppen. "Het zaadje is geplant en we zullen het veel water moeten geven. Daarom zullen we geduld hebben." De Catalanen worden al maandenlang met De Jong en zijn ploeggenoot Matthijs de Ligt in verband gebracht, maar lijken volgens De Telegraaf dus afgetroefd te worden door de 75 miljoen euro van Paris Saint-Germain.

Plaats een reactie

vrijdag 7 december 2018 om 18:20
De Jong blijft gewoon bij Ajax , geef hem toch salarisverhoging. :)
Vind ik leuk
Elledoet +697
vrijdag 7 december 2018 om 18:25
Frenkie is een super talent maar moet eerst 1 complete seizoen blesure vrij voetballen. Dit seizoen heeft hij al een maand in de lappen mand gelegen en de afgelopen 2 seizoenen bij mekaar nog een 1 seizoen gevoetbald. Dus voor ervaring moet hij nog 1 seizoen blesure vrij voetballen en kan hij de overstap maken. Maar voor 75 mil. Moet Mark hem wegdoen omdat het Ajax belang voor gaat en dat zal je misschien ook nooit meer krijgen voor Frenkie.
Vind ik leuk
vrijdag 7 december 2018 om 18:31
Dus nog 1 seizoen extra en dan komt hij volgens jou wel in aanmerking voor een transfer? Wat een onzin dat napraten van die zogenaamde kenners. Dit is een speler die uitgeleerd is in de ED. zijn plafond ligt hoog dus hij moet geprikkeld en uitgedaagd worden. Niet elke speler hoeft dat zogenaamde "zoveel wedstrijden en jaren eredivisie" te volgen om die stap te maken.
Vind ik leuk
fernjef +1196
vrijdag 7 december 2018 om 19:13
Nou zeg je dat het napraten van zogenaamde kenners zo’n onzin is en je doet zelf exact hetzelfde! Natuurljk is Frenkie een uitzonderlijk talent! Als je een pass-rating hebt van meer dan 92% en een dribbel-rating van boven de 90% dan ben je enorm goed! Maar ik denk dat Frenkie nog wel kan leren als het gaat om leiderschap! Daarin heeft de Ligt het afgelopen seizoen ook enorm veel geleerd terwijl iedereen vorig jaar van hem zei dat hij niet meer kon leren in de eredivisie. Een uitzonderlijk talent én de ervaring van het dragen van een elftal maakt je een nog veel betere voetballer! Ik denk daarom dat Frenkie wel degelijk nog kan leren in de eredivisie. Ook al verwacht ik wel dat hij weggaat...
Vind ik leuk
vrijdag 7 december 2018 om 20:04
Ik praat niemand na. Dit is mijn mening over dat zogenaamde jaartje extra eredivisie. Onzin. En leiderschap? Waarom?! Je hoeft geen leider te zijn om een top speler te worden wat is dat voor onzin. Dus een speler die geen leider is is per definitie dus geen topper volgens jou? Laat de Ligt lekker een leider worden en laat Frenkie gewoon zn kunsten vertonen op het middenveld. Prima toch.
Vind ik leuk
vrijdag 7 december 2018 om 23:33
100 miljoen en dan gaat Frenkie naar Barca
Vind ik leuk
vrijdag 7 december 2018 om 23:56
Ok... sta je ver genoeg bovenaan?
Vind ik leuk
LinkeLoutje +6841
zaterdag 8 december 2018 om 06:01
Even los van het napraten... Hij heeft wel een punt. Misschien is het voetballend wel tijd voor een stap, maar bijvoorbeeld Eriksen is ook langer gebleven om zich fysiek voor te bereiden op een stap hoger.
Vind ik leuk
zaterdag 8 december 2018 om 13:34
Hij heeft bij Nederlands elftal en champions league laten zien dat hij duels niet schuwt en ze meestal nog wint ook. Dus waarom?! Weggegooide tijd in zijn geval. Hij is nu al veel sterker in de duels als Eriksen was op die leeftijd. Overduidelijk
Vind ik leuk
kevinleo +2809
vrijdag 7 december 2018 om 19:52
Oh dus als iemand beter kan maar twee weekjes per jaar ziek thuis zit is diegene nog niet uitgeleerd. Bullshit
Vind ik leuk
vrijdag 7 december 2018 om 19:20
En daar kom je nu mee ?! Heb net mijn frenkie pyjama verbrand
Vind ik leuk
vrijdag 7 december 2018 om 19:28
Frwnkie bij PSG: "I come from Willem Two."
Journalist: "I thought from Ajax?"
Frenkie: "Yes, Ajax too."
Journalist:"Ajax two?? And they paid 75M for you..?"
Vind ik leuk
vrijdag 7 december 2018 om 23:18
Lekker bezig maat
Vind ik leuk
vrijdag 7 december 2018 om 23:25
Nee, jij Rinus!
Vind ik leuk
De fries +1882
vrijdag 7 december 2018 om 18:21
Die eerste zin ff lezen....
Vind ik leuk
Mosquito +20298
vrijdag 7 december 2018 om 18:23
Edit VP : bedankt wordt aangepast.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 7 december 2018 om 18:27]
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +18327
vrijdag 7 december 2018 om 18:52
Ja verdomme zeg ... wat stond er dan?!? 😜
Vind ik leuk
Mosquito +20298
vrijdag 7 december 2018 om 19:02
"FC Barcelona is niet onder de indruk van de op handen zijnde transfer van Frenkie de Jong naar FC Barcelona"

Dat stond er.😁
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +18327
vrijdag 7 december 2018 om 20:44
Haha ... prutswerk ... 😂
Vind ik leuk
vrijdag 7 december 2018 om 19:21
Gelezen en nu ?
Vind ik leuk
vrijdag 7 december 2018 om 18:22
Leuk! Een nieuwtje over Frenkie. Dan ziet zo’n grauwe dag als vandaag er ineens weer heel anders uit. Bedankt daarvoor, VP.
Vind ik leuk
RW1913 +2927
vrijdag 7 december 2018 om 18:23
Barca is dus niet onder de indruk van hun eigen op handen zijnde transfer VP?
Vind ik leuk
vrijdag 7 december 2018 om 18:24
Die Spaanse kranten schrijven wel heel veel over onze Nederlanders.
Vind ik leuk
stratumseind +191639
vrijdag 7 december 2018 om 18:28
Gaat ie nou naar barcelona of naar barcelona vp?
Vind ik leuk
Rodapaus +6013
vrijdag 7 december 2018 om 18:29
Lekker naar Barca gaan of bij Ajax blijven. Of naar Roda als je echt een uitdaging zoekt
[Reactie gewijzigd op vrijdag 7 december 2018 om 18:29]
Vind ik leuk
vrijdag 7 december 2018 om 18:35
Goed zo Barca bij jullie hoort hij thuis.
Frenkie en Messi !
Vind ik leuk
Marco S +6560
vrijdag 7 december 2018 om 18:53
Precies en Vermaelen en Suarez als ruilmiddel aub
Vind ik leuk
vrijdag 7 december 2018 om 22:12
Geen slecht idee !
Vind ik leuk
vrijdag 7 december 2018 om 18:49
Snotneus heeft nog geen 40 wedstrijden gespeeld.doen net of het de nieuwe busquets is.eerst maar eens zien kampioen te worden en een heel seizoen fit blijven. In buitenland is het veel fisieker.dan zal je meer body en fitter moeten zijn
Vind ik leuk
Marco S +6560
vrijdag 7 december 2018 om 18:53
Ja maar hij speelt bij Ajax.. dat telt pas echt..
Vind ik leuk
vrijdag 7 december 2018 om 18:57
Geniet nog maar even dan is hij weg
Vind ik leuk
Meoteri +108
vrijdag 7 december 2018 om 18:57
Wat een jaloezie hahaha
Vind ik leuk
vrijdag 7 december 2018 om 22:13
Ja idd feel fysiker, meer boddie en vitter zein !😉
Vind ik leuk
markie +2371
vrijdag 7 december 2018 om 23:17
Snotneus is jouw bijnaam zeker? Zeker geen wedstrijden van oranje envAjax in de cl league gezien?
Vind ik leuk
Marco S +6560
vrijdag 7 december 2018 om 18:52
Heerlijk dit.. alsof het spel nu op de wagen is. Wij objectieve vp’ers wisten het al lang. Frenkie is de koning van Mokum en Mathijs de Keizer. De teleraaf wil graag een nieuwtje maar er is niks rond. Het enige wat gaat gebeuren is dat afca vele vele miljoenen rijker gaat worden en dat gelukkig de Brabantse regio ook mag meeprofiteren. Mooi toch.. ik denk dat city of barca de 100 miljoen gaan benaderen.. heerlijk voor wzawzdrijkste
Vind ik leuk
vrijdag 7 december 2018 om 18:56
Ja heerlijk cashen voor willem 2 die hem opleidde of wil je nu echt beweren dat Ajax hem.heedt opgeleid
Vind ik leuk
Marco S +6560
vrijdag 7 december 2018 om 18:58
Waarom denk jij dat? Waar schrijf ik dat dan? Apart..
Vind ik leuk
zaterdag 8 december 2018 om 11:02
Niet zo gefrustreerd Nickie, denk om je bloeddruk.
Vind ik leuk
Meoteri +108
vrijdag 7 december 2018 om 18:57
Barca is over een paar jaar bij af als Messi is gestopt. Je zag de impact van het vertrek van Ronaldo al bij Real. Dat is een zinkend schip. En het beleid daar gaat er ook alleen maar op achteruit.
Vind ik leuk
Marco S +6560
vrijdag 7 december 2018 om 19:07
Heeft real al geboden vanavond?
Vind ik leuk
74ratje +443
vrijdag 7 december 2018 om 19:45
K zou m niet meer op stellen. Stel dat ie geblesseerd raakt. Dan wil niemand m meer.
Vind ik leuk
Jordi Vriens +1063
vrijdag 7 december 2018 om 20:56
Voor 150 miljoen vind je vast wel waardige vervangers... salarisplafond naar 5 miljoen gaan met die banaan.... niemand is meer waard dan de club
Vind ik leuk
1+1= +103
vrijdag 7 december 2018 om 21:24
Spaanse clubs zijn over de top
Let maar op
Betalen en anders wegwezen
Vind ik leuk
vrijdag 7 december 2018 om 21:26
Hij kan beter naar Barcelona
Vind ik leuk
Vooruit +203
vrijdag 7 december 2018 om 21:32
Leuk opzetje van Telegraaf en Ajax om belangstelling voor Frenkie te genereren en de prijs op te drijven.
Vind ik leuk
markie +2371
vrijdag 7 december 2018 om 23:15
Ik vroeg mij meteen vanmorgen af of het echt waar was of dat het een verhaal was om de concurrentie en de prijs op te stuwen.
Vind ik leuk
vrijdag 7 december 2018 om 23:49
Wat nou als het gerucht over PSG bedoeld is om het transferbedrag verder op te schroeven?
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws