Solskjaer heeft boodschap voor United-drietal: 'Pogba heeft het gedaan'

Solskjaer heeft boodschap voor United-drietal: 'Pogba heeft het gedaan'

Gepubliceerd: vrijdag 28 december 2018 om 11:46vr 28-12-2018 om 11:46

Ole Gunnar Solskjaer hoopt dat Romelu Lukaku, Alexis Sánchez en Anthony Martial bij Manchester United het voorbeeld volgen van Paul Pogba. Het drietal deed niet mee in de wedstrijd tegen Huddersfield Town (3-1), maar het moment waarop ze speelminuten gaan maken komt steeds dichterbij.

De Noorse interim-manager gaf vrijdag een update over het drietal. "Romelu, Anthony Martial en Alexis Sanchez kunnen weer aansluiten. Gisteren hadden we een dag vrij, dus toen konden ze nog niet trainen. Ik ben benieuwd hoe ze zich zullen presenteren", wordt Solskjaer geciteerd door Het Laatste Nieuws.

Solskjaer heeft na het ontslag van José Mourinho al wel gesproken met Lukaku en had een duidelijke boodschap voor de Rode Duivel. "Zijn prestaties op het veld heeft hij zelf in de hand. Ik kan wel richtlijnen geven, maar ik geef er in mijn coaching de voorkeur aan om spelers zelf hun ding te laten doen."

Lukaku moet het nu dus gaan laten zien, nadat hij de afgelopen maanden niet geweldig presteerde. "Romelu en de anderen moeten gewoon genieten van hun speeltijd voor deze club. Voetballen voor Manchester United moet de beste tijd van iemands leven zijn. Het is aan de spelers om hun kans te grijpen. Lukaku, Martial en Sanchez moeten nu elk hun moment afdwingen. Paul Pogba heeft het gedaan, ik hoop dat ik van de anderen hetzelfde zie", aldus Solskjaer.

Poll

Pochettino naar Manchester United: zie jij het gebeuren?

(2797 stemmen)

Plaats een reactie

vrijdag 28 december 2018 om 11:48
Ik vindt dit een prima trainer. En recht door zee.
Vind ik leuk
vrijdag 28 december 2018 om 11:49
Goede poll ook👌🏻
Vind ik leuk
NvC +8572
vrijdag 28 december 2018 om 11:49
Haha viel mij ook op 😏
Vind ik leuk
_jessuuhh_ +155
vrijdag 28 december 2018 om 11:56
Ole Gunnar Solskjaer is een Noor geen Pool.
Vind ik leuk
pietprecies +11827
vrijdag 28 december 2018 om 12:06
Ze hadden beter kunnen vragen: Frenkie de Jong, 75 miljoen waard of meer?
Vind ik leuk
Knollie +665
vrijdag 28 december 2018 om 16:03
Inderdaad. Wat een poll.
Als solskjaer een overwinning of 6 a 7 aan elkaar weet te rijgen met aanvallend voetbal gaat hij de nieuwe vaste coach worden.
Vind ik leuk
RenW +4221
vrijdag 28 december 2018 om 11:50
Dan moet je er toch eerst weer 3 uit halen.
En dan begint het weer.
Vind ik leuk
vrijdag 28 december 2018 om 12:04
Dat is bij dit United niet zo ingewikkeld..
Vind ik leuk
vrijdag 28 december 2018 om 11:50
Bij Spurs laten ze hem zomaar niet gaan. Bovendien doen de Spurs het de laatste jaren beter dan Manchester United.
Vind ik leuk
vrijdag 28 december 2018 om 11:52
Moet voor de spelers wel een bevrijding zijn om wat meer vrijheid te krijgen in hun spel. Dat zou de spelvreugde moeten verbeteren en daarmee ook de prestaties.
Vind ik leuk
vrijdag 28 december 2018 om 11:57
Jammer dat United, dit dankzij Mourinho, niet meer mee doet om de titel.
Vind ik leuk
vrijdag 28 december 2018 om 12:35
Idd
Vind ik leuk
Pancev +1186
vrijdag 28 december 2018 om 12:37
De sfeer bij en uitstraling van de club is ineens een stuk positiever en vriendelijker, en dat komt toch door de aanstelling van babyface Solskjaer. Als de resultaten dan ook nog eens verbeteren heb je de wind mee. Kijken wat er gebeurt zodra ze hun eerste duel onder Ole verliezen.
Vind ik leuk
vrijdag 28 december 2018 om 12:41
Verliezen? We gaan het weer zien een zondag om half 6 tegen Bournemouth. Ik ga er in ieder geval weer voor zitten.....
Vind ik leuk
Smithsonian +43385
vrijdag 28 december 2018 om 12:00
Spelers gaan nou wel opstaan nu die portugese lambal eindelijk weg is.

Ze winnen 2 keer op rij en er valt ook een last van hun schouders...
Vind ik leuk
AFP +2973
vrijdag 28 december 2018 om 12:37
Solksjaer is goed genoeg voor ManU. Hi krijgt het voordeel van de twijfel. Solksjaer is een verademing in vergelijking met José. Vooral als mens.
Vind ik leuk
Oeb +271
vrijdag 28 december 2018 om 12:41
Ik vond MU nou niet bepaald goed spelen gisteren hoor,en Pogba ook niet. Zat geen lijn in ,ze deden maar wat,was duidelijk te zien,pakte goed uit omdat het wel allemaal goede spelers zijn natuurlijk,maar bijzonder was t allemaal écht totaal niet.
Vind ik leuk
Midden-Noord +95411
vrijdag 28 december 2018 om 14:56
Pogba speelde een prima pot. Stichtte gevaar, was gevaarlijk voor de goal en gaf mooie passes. Ik denk dat je niet goed op Pogba hebt gelet.
Vind ik leuk
Oeb +271
vrijdag 28 december 2018 om 15:35
Verschil van inzicht dan,Pogba kan en moet! veel meer kunnen brengen dan dat ie woensdag deed,maar een kinderhand is gauw gevuld zullen we maar zeggen. En heb juist goed op Pogba gelet..als ie zo blijft spelen zit ie goed te plek bij MU,de betere clubs zitten niet te wachten op de Pogba van woensdag. Hij kan véél beter..
Vind ik leuk
Midden-Noord +95411
vrijdag 28 december 2018 om 15:44
Ik zeg ook niet dat hij niet beter kan, dat spreekt voor zichzelf. Ik zag weer een glimp van de oude Pogba en als hij dit doorzet dan is ie van onschatbare waarde. Ik zeg ook niet dat hij in een wedstrijd de oude is, want dat is niet realistisch.
Vind ik leuk
Romarioo +723
vrijdag 28 december 2018 om 13:43
Poepba heeft het gedaan wat een kontelikker die solskj, bang dat poepba er voor gaat zorgen dat ie ook weg word gestuurd
Vind ik leuk
Midden-Noord +95411
vrijdag 28 december 2018 om 14:53
Dat noem je een ''people manager''............is heel erg belangrijk. En wat kinderlijk om niet de naam van Pogba netjes te schrijven.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 28 december 2018 om 14:55]
Vind ik leuk
Midden-Noord +95411
vrijdag 28 december 2018 om 14:52
Ik heb het altijd al gezegd, Pogba is een topspeler. Als je Paul laat spelen zoals bij Juve dan is het een beest. Ik zou zelf een stapje verder gaan en het elftal om Pogba heen bouwen.
Vind ik leuk
Marco S +6604
vrijdag 28 december 2018 om 21:07
Laat Olle maar lekker zitten.. zijn staf uitbouwen en dan heb je iemand die het politiek en voetbaltechnisch goed kan invullen..
Vind ik leuk
Guust +6396
vrijdag 28 december 2018 om 21:59
Ben benieuwd of de dames weer gaan spelen en hun zakdoekje wegleggen.
Vind ik leuk
zaterdag 29 december 2018 om 01:28
Poll slaat als een kut op een penis. Kan veel beter VoetbalPrimeur!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws