Ajax doet 'één van de beste aanbiedingen' in Mexico: Lozano presteert geweldig

Ajax doet 'één van de beste aanbiedingen' in Mexico: "Lozano presteert geweldig"

Gepubliceerd: donderdag 10 januari 2019 om 11:28do 10-01-2019 om 11:28

Laatste update: donderdag 10 januari 2019 om 11:56do 10-01-2019 om 11:56

Diego Lainez moet de overstap maken naar Ajax. Dat stelt Mario Carrillo, voormalig trainer van Club América. Het Nederlandse voetbal is volgens hem zeer geschikt voor de Mexicaan.

"Nederland past bij de kwaliteiten van Lainez. Het is de perfecte springplank voor jonge spelers", aldus Carrillo bij ESPN. "In Nederland kan hij op zijn favoriete positie aan de rechterkant spelen. Het is van oudsher een land waar jonge, aanvallende spelers worden gewaardeerd."

De oud-trainer van Club América, Puebla en Cruz Azul én voormalig assistent-bondscoach van Mexico neemt Hirving Lozano als voorbeeld. De Mexicaanse ster maakte anderhalf jaar geleden de overstap van Pachuca naar PSV. "Kijk naar Lozano, die doet het geweldig. Hij zit in een heel goed proces."

Een transfer van Lainez, voor wie Ajax naar verluidt vijftien miljoen euro wil betalen, zou volgens Carrillo bovendien goed nieuws zijn voor Club América. "Het is één van de beste aanbiedingen die de laatste jaren voorbij zijn gekomen in Mexico."

Lees ook: Stoichkov tipt: "Ajax is de beste club voor de start van zijn carrière in Europa"

Plaats een reactie

donderdag 10 januari 2019 om 11:42
Natuurlijk!!! Stoichkov zei het ook al !
[Reactie gewijzigd op donderdag 10 januari 2019 om 11:43]
Vind ik leuk
ReneAjax +10136
donderdag 10 januari 2019 om 11:52
We kunnen nog wel een paar duizend van deze topics verwachten.
Wat zou Van Hanegem er van vinden ?
Vind ik leuk
zwollie +9400
donderdag 10 januari 2019 om 11:54
En Aadje afkoopsom de Mos?
Vind ik leuk
benny-boys +2040
donderdag 10 januari 2019 om 15:40
Dan krijgt Sjaakie helemaal een beroerte.
Vind ik leuk
Zultkop +6651
donderdag 10 januari 2019 om 11:56
Haha, Trump zou dit toejuichen, weer een Mexicaan minder die de grens met de VS over zou kunnen steken zou hij denken.
Vind ik leuk
Bizzy +23385
donderdag 10 januari 2019 om 12:05
Jezus wat een slechte joke :)
Vind ik leuk
Zultkop +6651
donderdag 10 januari 2019 om 12:18
Net zo'n slechte grap als Trumpie zelf inderdaad :)
Vind ik leuk
Heinnie +345
donderdag 10 januari 2019 om 12:30
Dit grapje en even geleden maak je van ramselaar ... rammelaar!!

Jij bent echt niet normaal grappig .
Vind ik leuk
Nvd88 +6901
donderdag 10 januari 2019 om 12:31
Inderdaad, Ramselaar is eerder een rommelaar dan een rammelaar.
[Reactie gewijzigd op donderdag 10 januari 2019 om 12:32]
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 12:08
Hij doet t Trum:p
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 12:08
Excuseer voor het niveau
Vind ik leuk
Emnu +7102
donderdag 10 januari 2019 om 12:17
Haha!
Vind ik leuk
ReneAjax +10136
donderdag 10 januari 2019 om 12:08
Ik denk dat Trump maar wat blij zou zijn als er weer een miljonair bij komt.
Vind ik leuk
ErikAjax +2329
donderdag 10 januari 2019 om 12:27
Of Natascha Froger?
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 18:46
Nee, nee Van Hanegem kent de Mexicaanse markt niet !
Vind ik leuk
dhrwobo +44092
donderdag 10 januari 2019 om 11:53
Klopt. Kan een goeie stap zijn voor die jongen. Maar Ajax speelt niet met klassieke buitenspelers, dus hij zal anders moeten gaan spelen dan wat hij gewend is.
Vind ik leuk
HupHolland +3862
donderdag 10 januari 2019 om 12:38
Je hemt hem duidelijk nooit zien spelen.
Vind ik leuk
dhrwobo +44092
donderdag 10 januari 2019 om 13:14
Hee HupHolland, Ik heb ergens gelezen dat hij een klassieke buitenspeler zou zijn. Klopt dat niet? Heb m inderdaad zelf nog niet zien spelen. Hoor graag van je.
Vind ik leuk
Mesut Özil +6421
donderdag 10 januari 2019 om 13:20
Hij is juist een type Robben zeg maar (ff gecharcheerd).
Vind ik leuk
dhrwobo +44092
donderdag 10 januari 2019 om 13:24
Al is dat voor Mexicanen een grove belediging denk ik ;-)
Vind ik leuk
Mesut Özil +6421
donderdag 10 januari 2019 om 13:47
Ik heb zo’n idee dat Mexicanen het niet zo op Robben hebben nee ;-)
Vind ik leuk
dhrwobo +44092
donderdag 10 januari 2019 om 13:48
Gaan we volgend jaar verandering in aanbrengen, wanneer Guti Robben veelvuldig gaat bedienen als vervanger van Lozano.
Vind ik leuk
Mesut Özil +6421
donderdag 10 januari 2019 om 13:55
Dromen mag ;-)
Vind ik leuk
dhrwobo +44092
donderdag 10 januari 2019 om 13:24
Dat zou mooi zijn. Hebben wij volgend jaar de meester en Ajax de leerling
Vind ik leuk
HupHolland +3862
donderdag 10 januari 2019 om 13:43
Hij wordt overal vergeleken met Messi. Ik denk niet dat hij zo goed is, maar dit is wel waar zijn speelstijl meer op lijkt dan op die van Robben.

Er is genoeg te vinden on youtube als je echt geinteresseerd bent
https://www.youtube.com/watch?v=GYPAWUMWo6g
Vind ik leuk
Chebaisit +1416
donderdag 10 januari 2019 om 12:21
Klopt stoichkov, Falcao en nu een top Trainer uit Mexico 🇲🇽.
Wel raar toch dat hij PSV niet noemt als bestemming!
Ajax zet haar wereldNetwerk in om Diego Lainez binnen te halen..... 😁 😁 😁
Vind ik leuk
HupHolland +3862
donderdag 10 januari 2019 om 12:39
Dat komt omdat PSV geen bod van 15 miljoen heeft gedaan. Nadenken!
Vind ik leuk
Chebaisit +1416
donderdag 10 januari 2019 om 13:04
Het gaat mij niet om het bod maar dat PSV niet wordt genoemd als bestemming.
PSV is toch nummer 1 in Mexico 🇲🇽?
Vind ik leuk
HupHolland +3862
donderdag 10 januari 2019 om 13:37
Ik ben wat nuchterder dan jij. Ik heb niet zoveel met die jaloerze verhoudingen tussen ajacieden en PSVers.

Ajax en Betis schijnen een concreet bod te hebben neergelegd en dan is het logisch dat deze clubs het meest worden genoemd. PSV is niet van plan winterse aankopen te doen, en dan is het logisch dat PSV niet wordt genoemd.

Ik begrijp dat ook niet de intelligentie of lol van jouw reactie.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 11:42
Lainez komt niet! Volgens de geruchten gaat ie naar Spanje en worden de laatste details vandaag afgerond... zit ook niet meer bij de aankomende wedstrijd selectie van America!
Vind ik leuk
Morris +23890
donderdag 10 januari 2019 om 11:42
Bron?
Vind ik leuk
Bizzy +23385
donderdag 10 januari 2019 om 12:08
Volgens deze site is de Voorzitter van Betis in Mexico aangekomen om de transfer van Lainez definitief in orde te maken.

https://en.onefootball.com/real-betis-vice-president-in-mexico-to-finalise-diego-lainez-signing/

Voor wat het waard is
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 11:44
Jij bent aardig op de hoogte.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 11:45
De Mexicaanse media schrijven vandaag dat Lorenzo Serra Ferrer, de sportief directeur van Real Betis Sevilla, naar Mexico-Stad is afgereisd om de laatste puntjes op de i te zetten wat betreft de transfer van Lainez naar de club van onder meer Andrés Guardado. Daarbij verzekert de Spaanse pers dat de 18-jarige vleugelspits een voorkeur heeft voor een verhuizing naar de Primera División, mede door meerdere gesprekken met de voormalige middenvelder van PSV, waarbij hij dus van plan zou zijn om Ajax af te zeggen.

Club América speelt binnenkort tegen Atlas Guadalajara in de Liga MX, maar die wedstrijd gaat aan de neus van Lainez voorbij. Hij maakt geen onderdeel uit van de selectie van oefenmeester Miguel Herrera door de transferonderhandelingen rond zijn persoontje. Zijn situatie lijkt een beetje op die van Richarlison anderhalf jaar geleden. De Braziliaan was akkoord over een overstap van Fluminense naar Ajax, maar werd op het allerlaatste moment gebeld door Marco Silva, de toenmalige trainer van Watford.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 11:46
En je kan ook best snel typen..
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 11:47
Was dat maar waar!
Vind ik leuk
Mesut Özil +6421
donderdag 10 januari 2019 om 11:48
Ik geloof er niks van, de geluiden dat Ajax dichtbij is om hem te halen zijn de afgelopen 24 uur veel sterker.

Wie is je bron
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 11:49
Zet je brilletje op of doe je contactlenzen in en lees de eerste zin van het stukje nog een keer en je hebt antwoord op je vraag..
Vind ik leuk
Mesut Özil +6421
donderdag 10 januari 2019 om 11:50
Mexicaanse media klinkt te vaag, welke Mexicaanse media?

En ik bedoel natuurlijk de Nederlandse bron van dit Nederlandse stuk.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 11:58
Als je alleen de Nederlandse media volgt is het niet zo vreemd dat je er niets van geloofd.

De supporters van Betis (die alleen de Spaanse media volgen) zullen hetzelfde roepen als jij.
Vind ik leuk
Mesut Özil +6421
donderdag 10 januari 2019 om 12:01
Ajax wil Diego Lainez graag inlijven en heeft volgens het Mexicaanse Univison nu een bod van vijftien miljoen euro neergelegd bij Club América. Dat de Amsterdammers met een verbeterde aanbieding op de proppen zijn gekomen, heeft naar verluidt alles te maken met de concrete interesse van Real Betis de afgelopen paar dagen.

Volgens Univison heeft Ajax nu de beste papieren om Lainez binnen te hengelen, ook omdat de jongeling én zijn management de stap naar de Nederlandse topclub het beste voor de carrière van de jonge Mexicaan achten. Naast Ajax en Real Betis zouden overigens ook AS Roma, Olympique Lyon, Olympique Marseille en RB Leipzig interesse hebben.



Sinds wanneer is Univision onderdeel van de Nederlandse media?
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 12:07
https://www.goal.com/en/news/liga-mx-transfer-news-the-latest-rumors-and-chisme-from/1b3m4jtbxw5td16j5jbwsa5epf

Ook gewoon internationaal nieuws. Er is dus gewoon niks zeker.
Vind ik leuk
Mesut Özil +6421
donderdag 10 januari 2019 om 12:29
Ik zeg ook neegens dat het zeker is.
Vind ik leuk
Molletje +2666
donderdag 10 januari 2019 om 11:52
https://en.onefootball.com/real-betis-vice-president-in-mexico-to-finalise-diego-lainez-signing/

Er staat ook nog dat Guardado in de transfer wordt betrokken om na dit seizoen de omgekeerde weg te vervolgen.
Vind ik leuk
HupHolland +3862
donderdag 10 januari 2019 om 12:48
Waarom zou Guardado dat willen?
Vind ik leuk
Molletje +2666
donderdag 10 januari 2019 om 13:04
Geen idee, dat moet je aan de journalist die dat artikel heeft geschreven vragen. Ik citeer alleen maar.
Vind ik leuk
HupHolland +3862
donderdag 10 januari 2019 om 13:30
Ok, dat begrijp ik wel. Maar ik vind het een vreemde gedachte.

Daarnaast ga je toch niet een speler verkopen omdat de kopende club een toekostige transfer beloofd. Zoiets sluit je dan toch gelijk contractueel af.

Ik vind het een heel gek statement van deze journalist. Dat maakt het artikel in mijn ogen dan ook ongeloofwaardig.
Vind ik leuk
Molletje +2666
donderdag 10 januari 2019 om 13:42
Maar dat is toch wel vaker een voorkomende constructie? Een bepaald geld bedrag + 1 of meerdere speler(s)?

Ok, dat is dan wel meestal per direct, dus ja... het is een aparte constructie, maar als je daarmee aan de vraag van de club voldoet..



maar ik zie nu net hier op de site dat Ajax akkoord is met de club, dus nu nog met Lainez zelf.
Vind ik leuk
HupHolland +3862
donderdag 10 januari 2019 om 14:10
De constructie is op zich niet zo gek, maar zoals het verwoord was (of voorgesteld was) klonk erg vreemd.

Als Ajax rond is met de club, dan zien we Lainez binnenkort in de Eredivisie (of Keukendivisie). Laten we het hopen.
Vind ik leuk
2cents +61651
donderdag 10 januari 2019 om 11:53
Spaanse kranten schrijven nogal wat hè, dat gebben we met De Ligt en De Jong nu al maanden.

We gaan het pas weten als de handtekeningen gezet zijn. Vorige week zei Lainez zelf nog dat hij naar Ajax wilde in een tv interview, en verwachtte dat de clubs eruit zouden komen. Als díe deal nu dichtbij is kunnen we zien wat de woorden van Lainez waard waren.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 11:56
Ik hoop dat ie komt maar veel vertrouwen heb ik er ( nog ) niet in. Het duurt allemaal weg erg lang.
Vind ik leuk
2cents +61651
donderdag 10 januari 2019 om 12:00
Te lang inderdaad, maar dat is met al die Latijns Amerikaanse transfer tot nu toe zo geweest.

Probleem is dat er via sociale media teveel overal “bekend” is, dan wel wordt gespeculeerd. “Vroeger” kreeg je dat allemaal niet zo mee en stond er in ene een nieuwe speler op de stoep.

En komt hij niet dan blijft Neres. Voor dit seizoen zeker prima.
Vind ik leuk
Caine +189
donderdag 10 januari 2019 om 12:01
Dat snap ik dan weer niet he, ok Overmars zit in Amsterdam. Maar de rest van de club zit in Miami. Dat is maar een paar uurtjes vliegen van Mexico-stad. Als blijkt dat Lainez voor Betis tekent omdat zij wel de moeite namen om hem persoonlijk te overtuigen dan is dit echt een hele slechte zet van Ajax....
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 12:05
Guardado, PSV hulp in Spanje
Vind ik leuk
Chebaisit +1416
donderdag 10 januari 2019 om 12:24
Nee klopt niet bericht is achterhaald.
AJAX bood over sevilla heen 15 miljoen en vanmorgen maakt A.S en de Telegraaf melding dat Ajaxeen akkord nadert.
Vind ik leuk
MedusAZ +4456
donderdag 10 januari 2019 om 11:44
Geen bron = geen waarheid.
Vind ik leuk
3Bier +14353
donderdag 10 januari 2019 om 11:45
In dat geval blijft Neres ook.
Ook goed.
Vind ik leuk
SimonSays +7434
donderdag 10 januari 2019 om 14:23
Zou Neres niet een deuk hebben opgelopen, wetende dat de club met een vervanger bezig is en dat hij weg mag? Lijkt mij niet prettig voor je zelfvertrouwen. Maargoed, hij is al grotendeels back up. Als Lainez komt zal hij wel verkocht worden. Vind ik persoonlijk jammer, want het is een leuke sambaspeler.
Vind ik leuk
Hast58 +914
donderdag 10 januari 2019 om 11:45
Dan is die soap ook weer verleden tijd en wat is het resultaat??
Vind ik leuk
Amnesia +248
donderdag 10 januari 2019 om 11:46
.
[Reactie gewijzigd op donderdag 10 januari 2019 om 11:47]
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 11:48
Het wordt zoals je kan lezen gemeld door de Mexicaanse media, geen idee hoe betrouwbaar die taco's zijn!
Vind ik leuk
Amnesia +248
donderdag 10 januari 2019 om 14:04
Mooi man, hoop dat het bericht wat ik net lees over de status van de Lainez transfer van de Telegraaf betrouwbaarder is als het bericht uit de Taco-krant dan! ;-)
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 14:51
Ik ook 😉
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 19:09
Laatste update is dat Lainez nu onderweg is naar Spanje om de transfer af te ronden, hij heeft Ajax dus afgezegd!
Vind ik leuk
SimonSays +7434
donderdag 10 januari 2019 om 14:24
Ik denk net zo betrouwbaar als die wietrokers van de Telegraaf. Weinig betrouwbaar dus.
Vind ik leuk
Bhj +2302
donderdag 10 januari 2019 om 11:49
Dat zou jammer zijn, ik denk ook carrière technisch een verkeerde keuzes.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 11:52
Tja ik weet het niet, vorige week zei ie nog dat ie alleen naar Ajax wilde komen, schijnbaar toch niet.. daarom zeg ik altijd niet de huid verkopen voor de beer geschoten is, velen zagen/zien Lainez al in een Ajax shirt spelen!
Vind ik leuk
AllAdIn +25134
donderdag 10 januari 2019 om 11:53
Niets anders dan geruchten de laatste tijd, we gaan het zien.
Vind ik leuk
Mesut Özil +6421
donderdag 10 januari 2019 om 13:37
Lees even nieuw topic, ik zei het toch :)
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 14:52
We kunnen pas juichen wanneer Lainez zijn handtekening heeft gezet en hopelijk gaat dat snel gebeuren😉
Vind ik leuk
Mesut Özil +6421
donderdag 10 januari 2019 om 14:53
Zijn we het eens😉
Vind ik leuk
Morris +23890
donderdag 10 januari 2019 om 11:42
Een van de beste biedingen. Bijzonder. Ze verkopen daar dus ook alles voor een appel en een ei..
Of beter gezegd: een burrito en een lijntje coke..
Vind ik leuk
MedusAZ +4456
donderdag 10 januari 2019 om 11:44
Voor 15 miljoen plus pak 'm beet 20% doorverkooppercentage koop je best veel burrito's en coke....
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 11:50
Kilotje om en nabij
Vind ik leuk
MedusAZ +4456
donderdag 10 januari 2019 om 11:52
Poeh, de prijs is rap gestegen de laatste tijd merk ik.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 11:52
Ja is ook wel topkwaliteit haha
Vind ik leuk
SimonSays +7434
donderdag 10 januari 2019 om 14:26
Dit gaat nog wel over burritos toch?
Vind ik leuk
rpaulp50 +13619
donderdag 10 januari 2019 om 12:03
Behalve bij AZ.
Vind ik leuk
MedusAZ +4456
donderdag 10 januari 2019 om 14:24
Wat wil je nou bereiken, beetje stoken en poken terwijl het over iets anders gaat? Pleur op kneus.
Vind ik leuk
rpaulp50 +13619
donderdag 10 januari 2019 om 20:18
Ik stook de spek en bonen niet op voor AZ, dat moeten jullie zelf doen, "leuk voetbal" maar het blijft een soort circus act van 11 goochelaars zonder rendement.
Vind ik leuk
Tjoep Cola +7127
donderdag 10 januari 2019 om 11:43
Die Mexicaanse jongens willen alleen maar naar PSV.
Vind ik leuk
Mesut Özil +6421
donderdag 10 januari 2019 om 11:44
Dat zien we nu met Lainez... Die heeft al meerdere keren aangegeven naar Ajax te willen.

Laat PSV maar de afdankertjes als Guti en Lozano nemen, nemen wij het grootste talent van Mexico wel.
Vind ik leuk
MedusAZ +4456
donderdag 10 januari 2019 om 11:45
Niet zo overdrijven. Guti en Lozano zijn prima spelers (als ze blijven staan en niet liggen te rollen). Niet zo afgunstig reageren, maakt je heel kinderachtig.
Vind ik leuk
Mesut Özil +6421
donderdag 10 januari 2019 om 11:47
Vergeleken met Lainez zijn het afdankertjes. Een ander woord was misschien passender geweest. Echter ziet men (en ik ook) veel meer potentie in Lainez dan in Guti en Lozano.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 11:50
Jij hebt Lainez persoonlijk gesproken, zie ik hierboven. En zo te zien ken je de voetbalkwaliteiten van Lainez ook perfect, merk ik aan jouw reacties. Jij hebt Lainez wellicht al veel aan het werk gezien en volg jij hem al jaren. We hebben hier te maken met een echte (voetbal)kenner.
Vind ik leuk
Mesut Özil +6421
donderdag 10 januari 2019 om 11:52
Lainez heeft in meerdere interviews aangegeven alleen maar naar Ajax te willen, daarvoor hoef ik hem niet te kennen.

Lainez heb ik al regelmatig zien spelen ja, hij is ook al tweevoudig international inmiddels. Is geen onbekende speler.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 11:52
Ja, ja.........
Vind ik leuk
MedusAZ +4456
donderdag 10 januari 2019 om 11:53
Wel 2 hele interlands gespeeld!? Wow, jij bent een echt kenner, je volgt hem kennelijk al jaren op de voet.

Voor jouw info: het betreft 99 minuten in 2 oefeninterlands, in beide gevallen was hij geen 90 minuten te bewonderen. Stelt dus geen ruk voor.
[Reactie gewijzigd op donderdag 10 januari 2019 om 11:54]
Vind ik leuk
Mesut Özil +6421
donderdag 10 januari 2019 om 11:54
Als 18-jarige is tweevoudig international zijn prima toch?
Vind ik leuk
MedusAZ +4456
donderdag 10 januari 2019 om 11:55
2 oefeninterlands, beide geen volle pot. Stelt geen ruk voor.
Vind ik leuk
Chebaisit +1416
donderdag 10 januari 2019 om 12:26
Een inval beurt en 1 hele wedstrijd.
Vind ik leuk
MedusAZ +4456
donderdag 10 januari 2019 om 14:23
nee, 75 minuten en 24 minuten. Of duren de potjes daar korter denk je?
Vind ik leuk
HupHolland +3862
donderdag 10 januari 2019 om 12:53
18 Jaar. Tegen USA gezien? Ik wel!
Vind ik leuk
Blindsy +19002
donderdag 10 januari 2019 om 14:17
Ze hebben mij niet gevraagd. Jou ook niet, trouwens.
Vind ik leuk
MedusAZ +4456
donderdag 10 januari 2019 om 11:51
Blaas nou niet zo hoog van de toren, nogal arrogant zonder enig recht van spreken. Tenzij je al jaren regelmatig de Mexicaanse competitie kijkt.
Vind ik leuk
Mesut Özil +6421
donderdag 10 januari 2019 om 11:53
Laat ik het zo zeggen: wat ik van hem heb gezien ziet er al veel indrukwekkender uit dan dat gedraaf van Lozano. En deze jongen is nog maar 18.
Vind ik leuk
AnthonyAFCA +2729
donderdag 10 januari 2019 om 11:47
Je weet niet of die komt.. met richarlson hebben ze ook in hun vingers gesneden, laten we maar afwachten of dit wel door gaat.. zo ja gelijk cashen voor neres die 43 miljoen is een bizar vedrag voor neres..
Vind ik leuk
Mesut Özil +6421
donderdag 10 januari 2019 om 11:49
Ik geef alleen aan dat Lainez naar Ajax wil, dat ontkracht de stelling van die colazuiper.
Vind ik leuk
AnthonyAFCA +2729
donderdag 10 januari 2019 om 12:10
Jaa dat klopt, heb ik inderdaad ook gelezen.. ben benieuwd of ze die 15 miljoen gaan accepteren, zo ja dan zou ik neres voor die 43 miljoen een strikje om doen. Niet dat ik hem weg wil hebben bij ajax maar het is gewoon een bizar bedrag.
Vind ik leuk
markie +2769
donderdag 10 januari 2019 om 11:57
Hij heeft nog nergens getekend en de toekomst moet hij dat nog bewijzen. Ik had Lozano graag bij Ajax gezien. Altijd die afgunst
Vind ik leuk
Mesut Özil +6421
donderdag 10 januari 2019 om 11:58
Niks afgunst. Ik heb alleen liever het grotere talent, Lainez.

‘Afdankertje’ is misschien een verkeerd woord.
Vind ik leuk
markie +2769
donderdag 10 januari 2019 om 12:02
Lozano was 2 jaar geleden dat grotere talent.
Vind ik leuk
Mesut Özil +6421
donderdag 10 januari 2019 om 12:05
Toen was Lainez 16 en was het nog een jeugdspeler. Gek dat nog niet iedereen hem kent dan he...
Vind ik leuk
markie +2769
donderdag 10 januari 2019 om 12:09
Of jij begrijpt het niet
Vind ik leuk
HupHolland +3862
donderdag 10 januari 2019 om 12:55
Ik kende Lainez vorig jaar al en dat is niet omdat ik de Mexicaanse competitie op de voet volg.
Vind ik leuk
Molletje +2666
donderdag 10 januari 2019 om 11:43
Het wachten is op de mening van :

De buurman van Lainez;
De overbuurman van Lainez;
De achterbuurman van de overbuurman van Lainez;

De bakker van Lainez;
De 1e jeugdtrainer van Lainez;
De 2e jeugdtrainer van Lainez;

De vriendin van de vrouw van de 2e jeugdtrainer van Lainez;

en er zullen er vast nog een aantal zijn die ik vergeet.

Eigenlijk ben ik nog het meest benieuwd naar wat Frenkie de Jong Lainez zou adviseren, of Mathijs de Ligt, wat hij zou adviseren.

Vind ik leuk
Blindsy +19002
donderdag 10 januari 2019 om 14:19
En Sjaak, en Mostradamus,...
Vind ik leuk
Mesut Özil +6421
donderdag 10 januari 2019 om 11:44
Pakken die Lainez! Grootste talent van Mexico.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 11:47
?49’
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 11:51
Duurt veel te lang. Net als bij Richarlison. Lainez gaat naar Betis. Jammer. Toch Neres verkopen voor 43 miljoen en dan Skov kopen.
Vind ik leuk
Dub_Rtd +5493
donderdag 10 januari 2019 om 11:56
"Diego Lainez Leyva
Height: 1.67 m
Weight: 58 kg"

Ja.. die kan inderdaad maar beter naar amsterdam gaan en dan het dak dicht houden.
Met zo'n lichaam wapper je ieder open lucht stadion uit
Vind ik leuk
Chebaisit +1416
donderdag 10 januari 2019 om 12:15
Dat dacht ik in Eindhoven ook toen ik Messie zag maar had mei toch vergist en dat terwijl in Eindhoven het dak nog niet eens dicht kan.. 😜😜😜🇱🇺
Vind ik leuk
Dub_Rtd +5493
donderdag 10 januari 2019 om 12:20
Messi weegt geen 35 kilo met het ledikant er bij zoals deze gast. Messi is 1.70 met 72 kilo

Deze gast weegt 58 kilo. Dat is een meisjes gewicht.
Geen idee wat ze uiteindelijk moeten betalen maar ik zou er een paar scheerlijnen bij vragen voor dat geld.
[Reactie gewijzigd op donderdag 10 januari 2019 om 12:20]
Vind ik leuk
HupHolland +3862
donderdag 10 januari 2019 om 13:01
Kijk, je begrijpt het niet. Dat deze jongen zo klein is, is juist zijn voordeel. Hij kan dribbelen, voorzetten geven en schieten. Heel moeilijk voor een grote verdediger om hem te verdedigen. Hij gaat redelijk vaak/makkelijk neer (net als Messi) maar dat levert dan ook vaak vrije trappen op. Die bomen van kerels komen bij dit gastje telkens een stap te laat. Hopelijk begrijp je het nu.
Vind ik leuk
Dub_Rtd +5493
donderdag 10 januari 2019 om 13:21
Gaat lekker met dat belerende toontje, niet?
Vind ik leuk
HupHolland +3862
donderdag 10 januari 2019 om 13:46
Jij doet toch zo minderwaardig over Lainez, of niet soms. Bekijk hem eerst, voordat je een oordeel velt.
Vind ik leuk
Dub_Rtd +5493
donderdag 10 januari 2019 om 14:02
Ik heb het nergens over zijn voetbalkwaliteiten, vooral omdat ik die goeie knul niet of nauwelijks ken en ik nog lekker ouderwets me pas en mening vorm als ik me ergens in verdiept heb.

Hij is 1,67 en weegt 58 kilo.
Ik ga dat effe geen beul van een vent noemen als je het niet erg vindt

En voor mensen met een belerend toontje hebben ze een mooi Engels woord
Begint met een C




Vind ik leuk
HupHolland +3862
donderdag 10 januari 2019 om 14:10
Lees je eigen reactie nog eens na zou ik zeggen, met je scheerlijntjes en meisjes gewicht.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 12:13
Ik moest best wel lachen, toen ik Mexicaanse ster las... Wie?? Lozano? De duikelaar eerste klas.
Vind ik leuk
Chebaisit +1416
donderdag 10 januari 2019 om 12:13
A. S én de Telegraaf melden dat Ajax een akkoord nadert met Club America.
Laten wij nu maar hopen dat de deal dit weekend beklonken wordt.
Voor Neres zal geen vervanger worden gehaald omdat Ajax ervan uit gaat dat Diego Lainez er meteen staat.
Vind ik leuk
JanTa48 +8096
donderdag 10 januari 2019 om 12:19
Ik lees net dat Ajax op punt staat om een akkoord te bereiken over Lainez dus Neres zal verkocht worden voor zo'n slordige 43 miljoen. Dat heeft Marc toch maar weer mooi geflikt.
Vind ik leuk
Korm +39911
donderdag 10 januari 2019 om 13:09
Zonde dat er een goede speler verrekt.
Vind ik leuk
JanTa48 +8096
donderdag 10 januari 2019 om 14:26
Vind ik ook maar wees eerlijk, een bod van 43 miljoen voor Neres is voor Ajax ook een ontzettend hoog bedrag.
Vind ik leuk
Korm +39911
vrijdag 11 januari 2019 om 07:46
helemaal mee eens. maar Neres zal nu niet vertrekken denk ik
Vind ik leuk
JoeyC +4120
donderdag 10 januari 2019 om 12:59
Net gelezen dat Betis de deal nog deze week afrond. Guardado heeft uiteindelijk de doorslag gegeven.
Vind ik leuk
Reyvoetbal +1794
donderdag 10 januari 2019 om 13:09
Zou mooi zijn voor het niveau voor de ED en ook voor het aanzien in het buitenland van de ED als hij naar Ajax komt, ja ja, dat zeg ik als niet-Ajax fan.
Maar ik vrees dat hij naar Betis zal gaan. Die doen het dit jaar meer dan aardig en de Spaanse Liga heeft nu eenmaal meer aanzien dan de ED in het buitenland.
Dan kan ie binnen Spanje nog naar grotere clubs na een tijdje, binnen Nederland zijn er maar 2 clubs waar dit soort gastjes naar toe willen, sorry Feijenoord.....
Vind ik leuk
Blindsy +19002
donderdag 10 januari 2019 om 14:14
Sorry? Hier hangt echt n ander prijskaartje aan vast hoor.
Feyenoord vist in de categorie 0-6 miljoen, PSV 5-10 miljoen, Ajax inmiddels in de categorie 5-15 miljoen.
Vind ik leuk
SimonSays +7434
donderdag 10 januari 2019 om 14:33
Is geen schande, ik moet het persoonlijk meestal ook hebben van de 0 miljoen-categorie.
Vind ik leuk
Korm +39911
donderdag 10 januari 2019 om 13:09
Mooi om te zien dat de nederlandse clubs toch dit soort spelers kunnen aantrekken. Icm de jeugdopleiding heb je een geweldige basis staan die ook past binnen de indentiteit van de club. Prima!
Vind ik leuk
Blindsy +19002
donderdag 10 januari 2019 om 14:11
De Nederlandse clubs? Ik tel er echt maar één.
Vind ik leuk
Korm +39911
donderdag 10 januari 2019 om 14:12
1? PSV neem ik aan?
Vind ik leuk
Blindsy +19002
donderdag 10 januari 2019 om 14:15
Als PSV inmiddels ook 12-15 miljoen betaald voor n speler, tel ik er 2.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 13:29
Dikkopen
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 13:30
Stinkdieren
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 13:31
Heb je niks aan, lees overal dat ie naar betis Sevilla gaat, ongelofelijk en maar wachten, daar zitten we weer helemaal niets, geen lainez, geen transfer neres ontevreden speler goed Marc, blijven volhouden dit, als je praat over chaos creëren binnen de club, dacht dat we hadden geleerd van die ene Braziliaan.
Vind ik leuk
Blindsy +19002
donderdag 10 januari 2019 om 14:10
Voor een goed proces moet Lainez inderdaad naar Ajax gaan.
Vind ik leuk
Robert8592 +148
donderdag 10 januari 2019 om 14:12
Ik hoop alleen niet dat Lainez, Lozano als voorbeeld neemt.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws