'Opgeteld een uurtje, daarvoor ben ik natuurlijk niet naar Heerenveen gekomen'

'Opgeteld een uurtje, daarvoor ben ik natuurlijk niet naar Heerenveen gekomen'

Gepubliceerd: donderdag 10 januari 2019 om 12:33do 10-01-2019 om 12:33

Marco Rojas is niet gelukkig bij sc Heerenveen. De Nieuw-Zeelander speelt nauwelijks en brengt zijn tijd voornamelijk door op de reservebank. Als er niets verandert, zit er volgens hem maar één ding op: vertrekken bij Heerenveen.

Voor Rojas verloopt het seizoen bij sc Heerenveen nog niet naar wens. De vleugelaanvaller had meer speeltijd verwacht in de eerste seizoenshelft. "Opgeteld ongeveer een uurtje", vertelt hij in gesprek met de Leeuwarder Courant. "Daarvoor ben ik natuurlijk niet naar Heerenveen gekomen. Het is een moeilijke situatie, frustrerend ook."

Er sluimert belangstelling voor Rojas, die zelf duidelijk is. "Als de situatie niet verandert, moet ik gaan. Het gaat om mijn carrière, ik moet spelen." Toch wil hij zich blijven richten op Heerenveen. "Ik word als voetballer op de proef gesteld, maar wil me niet laten meeslepen door negatieve gedachten. Je zou kunnen zeggen dat ik midden in een storm zit. Ik weet zeker dat ik die uiteindelijk ongeschonden doorsta."

Plaats een reactie

donderdag 10 januari 2019 om 12:38
Niet goed genoeg. Next. Is er geen frenkie nieuws?
Vind ik leuk
Mubappuh +578
donderdag 10 januari 2019 om 12:40
Hij heeft net geluncht. Een paar lekkere boterhammen met pindakaas zodat hij lekker door kan blijven groeien. Vanmiddag nog even verder trainen en lekker ontspannen voor de wedstrijd vanavond. Morgen gaat hij zijn toekomst bespreken en daar komen dan 200 berichten over. Overmorgen komt het definitieve slot en is de soap voorbij, maar er komt ook nog een verfilming van
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 13:17
wie??
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 13:18
wie?? frenkie wie??
Vind ik leuk
mason +2189
donderdag 10 januari 2019 om 16:43
Frenkie goes to hollywood.
Vind ik leuk
Hupfean +4526
donderdag 10 januari 2019 om 12:56
Rojas voorbij gestreefd door Mitchell van Bergen die het uitstekend doet. Daar gaan we nog veel plezier aan beleven.
Vind ik leuk
Ero +464
donderdag 10 januari 2019 om 15:34
En niet onbelangrijk: Met een noegatieve uitkomst van de Brexit deal kan Rojas na 31 maart weleens een niet EU-salaris moeten gaan verdienen als Nieuw-Zeelander zijnde.

Misschien wel helemaal niet voorbijgestreeft, maar vooral ontmoedigingsbeleid?
Vind ik leuk
Damaverick +172
vrijdag 11 januari 2019 om 11:37
Nieuw Zeeland is toch al buiten EU salaris?
Vind ik leuk
Shelbourne +5325
donderdag 10 januari 2019 om 13:15
Dit soort spelers hoef je toch niet helemaal uit Nieuw Zeeland te halen?
Vind ik leuk
Hupfean +4526
donderdag 10 januari 2019 om 13:38
In principe niet, die heb je hier ook zat.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws