'Ik zou nadenken over een terugkeer naar Ajax, maar het is niet dat het moét'

'Ik zou nadenken over een terugkeer naar Ajax, maar het is niet dat het moét'

Gepubliceerd: zaterdag 12 januari 2019 om 14:30za 12-01-2019 om 14:30

Stefano Denswil vertrok begin 2015 via de achterdeur bij Ajax. De 25-jarige verdediger groeide vervolgens uit tot een vaste waarde bij Club Brugge, waarmee hij onder meer twee keer kampioen van België werd.

"Mijn gebrek aan speeltijd was niet de hoofdreden van mijn vertrek", blikt Denswil in gesprek met ELF Voetbal terug op zijn periode bij Ajax. "Er speelden ook andere zaken. Welke? Die kan ik maar beter laten rusten. Ik heb veertien jaar voor Ajax gespeeld. Die periode beschouw ik nu als een gesloten boek."

"Met de huidige spelers heb ik niet veel contact. Joël Veltman spreek ik weleens op Snapchat", vervolgt de linkspoot. "Daarbuiten niemand. Of een terugkeer een optie is? Niet dat het moét. Mocht de kans zich voordoen, dan zou ik er wel over nadenken. De club zit in mijn hart. Ik kijk tv via IPTV waardoor ik alle duels van Ajax kan zien. Ik juich als ze scoren."

"Misschien keer ik ooit weer terug. Misschien ook niet. Het is lastig om daarop nu te antwoorden", besluit Denswil.

Plaats een reactie

Mesut Özil +6421
zaterdag 12 januari 2019 om 14:35
Iets voor PSV? Die zijn wel fan van afdankertjes van Ajax.

Niet goed genoeg voor Ajax.
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 14:36
Kap nou eens met dat kinderachtige gedoe.
Vind ik leuk
Mesut Özil +6421
zaterdag 12 januari 2019 om 14:37
Klopt het of klopt het niet?

Viergever, Bergwijn, Malen, Rosario, moet ik doorgaan?
Vind ik leuk
Mubappuh +564
zaterdag 12 januari 2019 om 14:40
Klopt en met die afdankertjes die niet goed genoeg zijn pakken wij de prijzen;)
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 januari 2019 om 14:41]
Vind ik leuk
Mesut Özil +6421
zaterdag 12 januari 2019 om 14:41
Kijk, dat is nou een normale reactie en klopt tot dit seizoen.

Maar jij kan tenminste normaal reageren, klasse!
Vind ik leuk
Mubappuh +564
zaterdag 12 januari 2019 om 14:44
Ik kan gewoon tegen een dolletje, net als jij👍

Met al die mensen die zichzelf zo serieus nemen kan ik niet zo veel
Vind ik leuk
Mesut Özil +6421
zaterdag 12 januari 2019 om 14:44
Vertel dat even tegen Alle ballen op Henkie :p

Neemt alles veel te serieus.
Vind ik leuk
Mosquito +21818
zaterdag 12 januari 2019 om 14:53
Afdankertjes?
Kan me nog herinneren dat ajax flink baalde toen Malen vertrok.

Je moet niet zo provoceren turkie!
Vind ik leuk
Mesut Özil +6421
zaterdag 12 januari 2019 om 14:54
Malen ging voor het geld weg en heeft daarom een groot gedeelte van zijn ontwikkeling misgelopen. Toen baalden we ja, maar nu zou hij niet eens op de bank zitten bij Ajax. Neres is veel beter.
Vind ik leuk
Mosquito +21818
zaterdag 12 januari 2019 om 14:56
Geen afdankertje, dus je provocatieve reactie klopt niet!
Vind ik leuk
Senn +8105
zaterdag 12 januari 2019 om 16:00
Jullie denken echt dat spelers zich alleen maar kunnen ontwikkelen bij ajax.
Vind ik leuk
Mesut Özil +6421
zaterdag 12 januari 2019 om 16:10
Genoeg andere clubs waar hij ook al veel meer speelminuten in de benen zou hebben. Arsenal was een slechte keuze, die alleen gebaseerd was op geld.
Vind ik leuk
dhrwobo +43667
maandag 14 januari 2019 om 11:47
Hee Mesut, dat Malen nu niet eens op de bank zou zitten bij Ajax, is denk ik onzin. Als ze hem in de selectie hadden gehad (ipv Kluivertje), dan had Tadic op het middenveld gespeeld. Tadic is linksbuiten gaan spelen omdat Kluivertje weg ging en Ajax verder geen goede buitenspelers had. Maar met Malen en Neres zou Ajax twee goede buitenspelers hebben, en dan heb je met Frenkie, Tadic en Ziyech een briljant middenveld.
[Reactie gewijzigd op maandag 14 januari 2019 om 11:48]
Vind ik leuk
Mesut Özil +6421
maandag 14 januari 2019 om 12:36
Tadic speelde bij Groningen ook op links, hij kan op meerdere posities spelen. Een middenveld met Frenkie, Tadic en Ziyech is veel te aanvallend. Bovendien denk ik niet dat Malen Van de Beek uit de basis speelt, dat lukt Neres ook niet (en die schat ik toch hoger in).

Het hangt er ook vanaf of je één of twee vleugelspitsen op de bank zet, als het er twee zijn zou Malen natuurlijk wel op de bank zitten.
Vind ik leuk
dhrwobo +43667
maandag 14 januari 2019 om 12:43
Nee, maar v.d. Beek vergelijken met Malen en Neres is als koffie met thee vergelijken. Je kan met beiden ontbijten maar thee drink je in een theeglas en koffie uit een mok. v.d. Beek is middenvelder en de andere twee zijn buitenspelers. ;-)
Vind ik leuk
Mesut Özil +6421
maandag 14 januari 2019 om 12:45
Klopt, maar het is wel zo dat Van de Beek en Neres elkaar vaak afwisselen ;-)
Vind ik leuk
Snoun +1164
zaterdag 12 januari 2019 om 14:55
Provoceren zijn de Turken het best in.
Vind ik leuk
Ozpo +701
zaterdag 12 januari 2019 om 15:00
Och ventje,
Dus nu zijn alle Turken provocerend? Waar valt jouw reactie nu onder dan?
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 16:34
Waarom reageer je zo kinderachtig?
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 18:12
Wat een domme reactie....maar iets zegt mij, dat jij zelfs nog dommer kan zijn!
Vind ik leuk
Snoun +1164
zaterdag 12 januari 2019 om 19:22
Je kan het toch ook positief zien!
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 20:17
En je hebt het bewezen....dat je nog dommer kan zijn.
Vind ik leuk
Snoun +1164
zaterdag 12 januari 2019 om 21:10
Als je loopt te provoceren bij de scheids en hem in twijfel brengt zodat ie toch een penalty of wat dan ook geeft, dan haal je er een voordeel uit. Zo kan dat ook. De minderheden in dit land worden meteen als een horde schapen gezien. En als iemand iets zegt wat verkeerd opgevat wordt door sommige malloten, dan heb je dat hele volk achter je aan. Dus doe me een plezier, zeik niet zo en denk eerst na voordat je reageert.
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 22:27
En zelfs nog dommer dan je laatste bericht. Hahaha.
Vind ik leuk
Echt? +5243
zaterdag 12 januari 2019 om 15:16
Altijd lopen zeiken en als mensen dat niet waarderen dan nemen ze het te serieus. Mooie redenering
Vind ik leuk
Mesut Özil +6421
zaterdag 12 januari 2019 om 15:17
Dank je! Fijne dag verder!
Vind ik leuk
Echt? +5243
zaterdag 12 januari 2019 om 15:19
Jij ook Mesut👍
Vind ik leuk
PoepWagen +2177
zaterdag 12 januari 2019 om 15:44
Na achthonderddrieenzestig keer de zelfde opmerkingen is het dolletje er wel vanaf hoor en wordt het kinderachtig vermoeiend.
Vind ik leuk
FCG1971 +4740
zondag 13 januari 2019 om 11:56
Mesut Ozil, your eyes are offside.
Vind ik leuk
John M. +5136
zaterdag 12 januari 2019 om 17:06
Maar als hij iedere keer hetzelfde dolletje brengt is de lol ervan af.
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 14:54
Je ook zeggen dat Ajax die spelers heeft verneukt.
Letterlijk, Bergwijn zijn ontwikkeling is erg pijnlijk voor Ajax, en Malen komt er ook aan.
Vind ik leuk
Mesut Özil +6421
zaterdag 12 januari 2019 om 14:56
De centen hebben Malen verneukt. Bergwijn had zich normaal moeten gedragen.

Maar van Bergwijn vind ik het zeker jammer ja.
Vind ik leuk
Senn +8105
zaterdag 12 januari 2019 om 16:01
En bij Arsenal trainen ze niet?
Vind ik leuk
Mesut Özil +6421
zaterdag 12 januari 2019 om 16:07
Van trainen word je niet veel beter, dat doe je in serieuze wedstrijden. Als ie bij Ajax was gebleven had ie al 2/3 jaar bij het eerste gezeten.
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 15:38
Tot nu toe is dat er slechts eentje van de vier, de rest moet het nog maar doen

Edit: ook maar een prijs is nog haalbaar
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 januari 2019 om 15:40]
Vind ik leuk
Hast58 +914
zaterdag 12 januari 2019 om 15:57
Viergever Rosario en Malen moeten met jullie de eerste prijzen nog pakken.
Vind ik leuk
Mario 1 +2307
zaterdag 12 januari 2019 om 18:24
Prachtig toch , en nog steeds niet van ze kunnen winnen
Vind ik leuk
DeanJayden +13341
zondag 13 januari 2019 om 11:19
Eerst even een paar wedstrijdjes afwachten, 2 slechte wedstrijden en PSV is van zijn roze wolkje af
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 14:41
Ik zeg toch juist net dat je niet door moet gaan.
Of het klopt, of niet zal mij een worst wezen.
Vind ik leuk
Mubappuh +564
zaterdag 12 januari 2019 om 14:42
Oh oppassen, Henkie van de gedachtepolitie wordt een beetje boos
Vind ik leuk
jari11 +3328
zaterdag 12 januari 2019 om 14:46
Haha henk wil gewoon normale reacties lezen denk ik, maar je moet ook tegen een dolletje kunnen.
Vind ik leuk
Mesut Özil +6421
zaterdag 12 januari 2019 om 14:48
Henk heeft zijn periode. Gefrustreerd door de resultaten van zijn clubje.
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 14:52
Henk bezoekt VP om voetbalgerelateerd nieuws mee te krijgen (tevens hobby en tijdverdrijf) en om inhoudelijke bijdragen van medebezoekers te aanschouwen.

Als ik zin had gehad in dit achterlijke gedoe had ik wel in de kleuterklas kunnen blijven zitten.
Vind ik leuk
Mesut Özil +6421
zaterdag 12 januari 2019 om 14:53
Ik ben het eens met Henk, maar een dolletje moet kunnen. Tevens klopt het ook nog.
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 15:00
Een dolletje moet uiteraard kunnen maar als je hier regelmatig rondkijkt kom je er wel achter dat deze ongein structureel geworden is.
Vind ik leuk
Mesut Özil +6421
zaterdag 12 januari 2019 om 15:05
Klopt, daarom doe ik het ook maar een enkele keer. Het leukste is uiteraard om hier normaal er over te praten.

Wij begrijpen elkaar, Henk ;-)
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 15:43
Als nieuws is wat je zoekt Henk, zou je je ook kunnen beperken tot het lezen van enkel de artikelen. De commentaren worden vooral gebruikt om te sarren😁
Vind ik leuk
buddha +10865
zaterdag 12 januari 2019 om 17:40
als hij nieuws zoekt moet hij niet op de vp site zijn. daar is alles oud en verzonnen.
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 18:07
Ik vind het bijbehorende commentaar juist wel mooi. Gewoon inhoudelijke discussies, humor en analyses.
Spijtig is dat het bij de helft van de artikel uitmondt in kinderachtig heen en weer wijzen tussen een stelletje minderheden van Ajax en Psv.
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 21:52
Ook weer zo
Vind ik leuk
DeanJayden +13341
zondag 13 januari 2019 om 11:22
Nee Henk blijf daar aub van weg
Vind ik leuk
Mesut Özil +6421
zaterdag 12 januari 2019 om 14:43
Je kan het niet leuk vinden, maar als het klopt is het een normale realistische reactie en is er niks mis mee.
Vind ik leuk
Mosquito +21818
zaterdag 12 januari 2019 om 14:54
En het klopt dus niet!!
Je bent gewoon een provocateur!
Vind ik leuk
Mesut Özil +6421
zaterdag 12 januari 2019 om 14:57
Het klopt zeker wel.
Vind ik leuk
Mosquito +21818
zaterdag 12 januari 2019 om 14:59
Ga lekker je Israëlische vlag strijken ofzo man flapdrol.
Vind ik leuk
Mesut Özil +6421
zaterdag 12 januari 2019 om 15:03
Israëlische vlag?🤣
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 15:45
?? Net als je dan denkt dat er een goed betoog komt waarom mesuts commentaar niet klopt, zeg je ineens iets heel doms. Zo dom dat ik meteen twijfel aan je vermogen om een adequate mening te geven over andermans commentaar
Vind ik leuk
Mosquito +21818
zaterdag 12 januari 2019 om 15:48
Betoog was al geweest.
Dit was een advies aan hem om iets nuttigs te doen.
Vind ik leuk
Jozef +44204
zaterdag 12 januari 2019 om 15:03
Het woord afdankertje zou je als een provocatie kunnen uitleggen, maar als Viergever niet voor PSV had gekozen, dan was hij in ieder geval ook geen Ajacied meer. Zo ook Rosario. Malen is de vraag en als Denswill ooit voor PSV zou kiezen, dan blijft het een zekerheid dat hij tekort kwam bij Ajax.
Vind ik leuk
Mosquito +21818
zaterdag 12 januari 2019 om 15:05
Malen ging zelf weg terwijl ajax hem graag wilde houden. Vooral de Boer was er ziek van.
Hoe kan je dan een afdankertje zijn?
Vind ik leuk
Jozef +44204
zaterdag 12 januari 2019 om 15:06
Dat beweer ik niet.

Alleen dat het onzeker is of hij het eerste bij Ajax zou halen. Dat leek waarschijnlijk, maar de laatste stap blijkt vaak de moeilijkste.
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 15:46
Heerlijk, iemand die iets normaals zegt en uiteen weet te zetten
Vind ik leuk
Mesut Özil +6421
zaterdag 12 januari 2019 om 14:45
Neem een voorbeeld aan @Mubappuh, die is fan van PSV en geeft een prima reactie terug die nog klopt ook.

Pff, lange tenen hier.
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 14:42
Malen een afdankertje? Was een heel groot talent!
Vind ik leuk
Mesut Özil +6421
zaterdag 12 januari 2019 om 14:43
Nee, man. Leuk talent, maar meer ook niet.
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 14:44
Ik vond van niet. Prikte er in de B1 toen der tijd een hoop in!
Vind ik leuk
Mesut Özil +6421
zaterdag 12 januari 2019 om 14:47
Dat mag jij uiteraard vinden.
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 14:47
Mooi!
Vind ik leuk
Red de Kuip +2504
zaterdag 12 januari 2019 om 14:56
Het klopt van dat kinderachtige gedoe.
Vind ik leuk
Mistered +590
zaterdag 12 januari 2019 om 15:31
Ik zou willen dat we die afdankertjes nog hadden. Op viergever na dan.
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 15:37
Ik zou bergwijn, malen, Rosario graag bij Ajax zien spelen. Denswil niet want er zijn zat verdedigers
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 16:10
Dan voor jou ook nog maar even: van Leer, Huntelaar, Schreuder, ten Hag, Labyad....
Vind ik leuk
zoroman30 +150
zaterdag 12 januari 2019 om 21:10
Ik ben blij met schreuder , ten hag en huntelaar presteren prima en Huntelaar erg belangrijk in de CL kwalificatie . Labyad is zonde , had ik meer van verwacht . Ik vind hem als back-up wel prima .
Vind ik leuk
Secundo +92
zaterdag 12 januari 2019 om 16:53
Bergwijn en zeker Malen zou ik geen afdankertjes noemen. Wij noemde Bazoer ook geen afdankertje van PSV toen die bij ons speelde...
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 18:38
en bergwijn en malen en rosario zijn dus niet goed genoeg terwijl viergever de slechtse uit dit rijtje zelf niet wilde verlengen je had deze sneer anders kunnen brengen deze slaat natuurlijk nergens op
Vind ik leuk
Mesut Özil +6421
zaterdag 12 januari 2019 om 19:07
Bergwijn is zeker wel goed genoeg voor Ajax. En Rosario en Malen zouden leuke wisselspelers zijn, maar meer ook niet.
Vind ik leuk
Mesut Özil +6421
zaterdag 12 januari 2019 om 19:08
Viergever is niet goed genoeg.
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 19:12
dat denk ik ook wel met jullie achterhoede met mathijs en mallagan mag nick niet in de zelfde rij staan en dat ga ik dan ook echt niet beweren want dat maakt mij dan ook compleet ziek in mijn hoofd maar denk hij wel t caliber wober heeft en die s indd niet goed genoeg voor ajax daarover zitten we op een lijn
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 14:39
Probleem is dat er een hoop medetrollen zijn die dit soort berichten nog liken ook. Pffff wat een niveau he
Vind ik leuk
Mesut Özil +6421
zaterdag 12 januari 2019 om 14:42
Klopt het of klopt het niet?
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 14:47
Kijk maar uit dat je buurman niet even binnenwipt terwijl jij achter je pc’tje loopt te trollen. Hij schijnt dol op afdankertjes te zijn
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 14:47
Ja en andersom hebben wij Huntelaar en had ik Bergwijn liever bij ons gezien. Maar dat herhaaldelijk hetzelfde gesneer is gewoon vermoeiend.
Vind ik leuk
Mesut Özil +6421
zaterdag 12 januari 2019 om 14:51
Ik ook hoor en dat geef ik eerlijk toe. Maar de feiten mogen wel benoemd worden.

Niks gesneer.
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 14:54
Nou ja goed ik vind het blijven herhalen van "afdankertjes van Ajax" en van de andere kant "4 jaar al geen prijs" op elk topic weldegelijk sneren. Jij mag het andere mening hebben dat dan weer wel.
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 18:48
maar vlgm ging bergwijn malen zelf weg bij ajax en heeft de het managment onderlaats nog gezegd het jammer te vinden en dat ze in dit team vooral bergwijn een basis positie zoude bekleden .En henk wij brabanders zeggen altijd het is pas iritant als het iriteerd dus laat je niet beet nemen want dat is alleen maar animo voor sommigen om voort te zetten zie het als lolletje
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 januari 2019 om 18:50]
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 14:42
Ja niet best, stelletje kleuters.
Het wordt tijd dat VP eens leraar gaat spelen in deze kleuterklas.
Vind ik leuk
Harrie82 +4327
zaterdag 12 januari 2019 om 14:59
Die huilebalk heeft niets anders te doen. Geen aandacht geven. Kan een voorbeeld aan Jordaan nemen.
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 15:02
Het is altijd een poging waard om wat bewustzijn te creëren.
Vind ik leuk
Harrie82 +4327
zaterdag 12 januari 2019 om 15:04
Zal nooit gebeuren bij dit type jongens/accounts. Die zitten erop. Alleen inhoudelijk hebben ze vaak moeite om te reageren, dan maar op deze manier.
Vind ik leuk
voebtalie +2252
zaterdag 12 januari 2019 om 15:53
Inhoudelijk heeft hij natuurlijk volledig gelijk maar ben het met je eens dat de manier waarop niet echt netjes is.
Hij had beter kunnen zeggen dat spelers die niet goed genoeg zijn voor Ajax vaak bij kleinere clubs zoals psv of Utrecht terecht komen.
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 16:32
Het erge is, hij begrijpt je punt niet eens :S Vermoeiend dat elk topic weer verstiert moet worden....
Vind ik leuk
John M. +5136
zaterdag 12 januari 2019 om 17:04
Hij krijgt een hoop likes van zijn mede-Ajaxtrollen en daar is het hem om te doen.
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 17:08
Leven allemaal van die imbeciele mongolen daar in het Reservaat aan de Amstel
Vind ik leuk
M.de jong +212
zaterdag 12 januari 2019 om 18:27
Zegt Guus tegen de andere Guus.
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 14:41
Malen en Bergwijn waren geen afdankertjes van Ajax hoor. En als Younes er heen gaat zeker geen afdankertje van Ajax.
Vind ik leuk
Mesut Özil +6421
zaterdag 12 januari 2019 om 14:44
Officieel zijn het afdankertjes, maar Bergwijn is een erg goede speler en had ik graag bij Ajax gezien ja. Malen is leuk, maar inwisselbaar.
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 14:47
Officieel afdankertjes? Iedereen bij Ajax vond het jammer dat Malen naar Arsenal ging en Bergwijn was in de jeugd ook erg goed! Ajax had ze bijde liever willen behouden.
Vind ik leuk
Mesut Özil +6421
zaterdag 12 januari 2019 om 14:49
Bergwijn is helaas weggestuurd door een ruzie met een begeleider. Malen ging voor het geld naar Arsenal en heeft daardoor een groot deel van zijn ontwikkeling misgelopen.
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 14:52
Daar heb je idd gelijk in, maar de meeste mensen vonden het wel zonden!
Vind ik leuk
Mesut Özil +6421
zaterdag 12 januari 2019 om 14:57
Ik toen wel, maar nu zou hij niet eens op de bank zitten bij Ajax. Neres is veel beter.
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 14:59
Daar heb je idd 100% gelijk in, maar als hij bij Ajax had kunnen blijven ontwikkelen wad hij denk ik wel beter geweest als nu.
Vind ik leuk
Mesut Özil +6421
zaterdag 12 januari 2019 om 15:04
Klopt.
Vind ik leuk
Mosquito +21818
zaterdag 12 januari 2019 om 15:03
Dus als je zelf weggaat terwijl de club je liever houd ben je ook een afdankertje?
Dus alle ex ajax spelers zijn afdankertjes?

Jij bent echt niet serieus te nemen mehmet.
Vind ik leuk
stratumseind +195104
zaterdag 12 januari 2019 om 14:47
het is ook geen toeval dat die afdankertjes zich wel allemaal zeer prettig voelen in eindhoven .
Zelfs Patrick destijds heeft enorm genoten van zijn psv jaar .

Misschien iets om over na te denken........
Vind ik leuk
Mesut Özil +6421
zaterdag 12 januari 2019 om 14:50
Kijk, een normale reactie :)
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 14:52
Gaat Younes zich dan ook goed voelen ik Eindhoven als hij daar heen gaat? De reacties zijn namelijk niet zo heel warm tot nu toe... Ik hoor alleen maar kabouter, wergweigeraar etc... Ik ben oprecht benieuwd, want gun het Younes wel! Juist hele harde werker, heel symphatieke gozer en bovendien erg goede voetballer!
Vind ik leuk
stratumseind +195104
zaterdag 12 januari 2019 om 15:00
De goegemeente verzet zich altijd wel , das overal zo en van alle dag.

Maar daar gaat het niet om wat ik zei.
Ik zei dat het opvallend is hoeveel ex ajacieden zich zeer prettig gevoeld hebben en nog steeds voelen bij hun verblijf bij psv
Vind ik leuk
Twiniepsv +104
zaterdag 12 januari 2019 om 15:12
Zoals jij niet goed genoeg voor Nederland bent uitschot
Vind ik leuk
PoepWagen +2177
zaterdag 12 januari 2019 om 15:42
Triest figuur
Vind ik leuk
Mesut Özil +6421
zaterdag 12 januari 2019 om 15:54
Fijn dat je jezelf even voorstelt, ik ben Mesut!
Vind ik leuk
Mario 1 +2307
zaterdag 12 januari 2019 om 18:22
Nee ik vind wel leuk wat hij zegt ,
PSV de afdankertjes van Ajax , kun je naar gaan hoe ze over hun spelers denken die weg gaan.
Heb het natuurlijk alleen over die man die de ex spelers afdankertjes noemt.
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 14:37
Laat maar zitten :)
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 14:44
Goed gevonden VP, hem hadden we nog niet gehad.
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 14:48
Ga lekker terug naar Ajax.

Als alle oudgedienden terug worden gehaald kan ten Hag putten uit een selectie van 100 man.
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 16:28
Wat is het hier een kleuterklas aan het worden zeg!
Vind ik leuk
HupHolland +3850
zaterdag 12 januari 2019 om 16:31
Een terugkeer moet echt niet!
Vind ik leuk
Come on Utreg +29692
zaterdag 12 januari 2019 om 16:32
Dus eigenlijk wil hij graag terug..
Vind ik leuk
Blindsy +18713
zaterdag 12 januari 2019 om 17:05
De kans dat Boetius toch Oranje haalt, acht ik groter dan dat jij ooit terugkeert bij Ajax, pik.
Vind ik leuk
isaa +32
zaterdag 12 januari 2019 om 17:59
Ligt niet aan jou jonge. Blijf je best doen jonge.
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 22:42
Uitmuntende speler. Ik heb het gevoel dat je bij Ajax omwille van De Boer wegging. Hij gaf jou geen échte kansen. Jammer dat je toch niet bent gebleven. Dan had je nu waarschijnlijk zeer veel gespeeld bij de club waar jij bent grootgebracht. Wat had het mooi kunnen zijn, maar het mocht helaas niet zo zijn.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 januari 2019 om 22:43]
Vind ik leuk
carl coenr +257