'Real handelt razendsnel na transferberichten rond Barça: bod van 45 miljoen'

'Real handelt razendsnel na transferberichten rond Barça: bod van 45 miljoen'

Gepubliceerd: dinsdag 12 februari 2019 om 18:42di 12-02-2019 om 18:42

Laatste update: dinsdag 12 februari 2019 om 19:02di 12-02-2019 om 19:02

Luka Jovic leek hard op weg naar FC Barcelona, maar uitgerekend aartsrivaal Real Madrid dreigt roet in het eten te gooien. De Champions League-opponent van Ajax probeert de 21-jarige spits voor de neus van de Catalanen weg te kapen.

Dat meldt het doorgaans goed ingevoerde BILD dinsdag. De Frankfurter Allgemeine Zeiting kwam maandag met het nieuws dat Barça een persoonlijk akkoord heeft bereikt met Jovic. Sindsdien handelt de Koninklijke razendsnel. Real Madrid legde zelfs al een bod neer bij Eintracht Frankfurt, voor wie de Serviër al veertien keer scoorde in negentien Bundesliga-duels.

Real probeert Barça de loef af te steken met een bod van 45 miljoen euro, aldus BILD. Overigens staat Jovic officieel nog onder contract bij Benfica, maar Frankfurt heeft een optie tot koop bedongen en kan hem voor een bedrag tussen de zes en twaalf miljoen definitief inlijven. De kans is dus groot dat de aanvaller meteen met dikke winst wordt doorverkocht.

Jovic lijkt op termijn de opvolger te moeten worden van Karim Benzema bij Real Madrid.

Poll

Past Jovic bij Real Madrid?

(1687 stemmen)

Plaats een reactie

Nr14always +5101
dinsdag 12 februari 2019 om 18:46
Dat Bild is een revolverblad, walgelijk.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 18:48
De Telegraaf is geen haar beter.
Vind ik leuk
Nr14always +5101
dinsdag 12 februari 2019 om 18:49
Die waren in de oorlog ook pro Duits 😂😂😂
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 18:51
Dat klopt, de Telegraaf was toen al een foute krant.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 18:56
Omdat De Telegraaf niet positief over je clubje schrijft?
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 19:10
Nee, niet omdat de Telegraaf niet zo positief over mijn clubje schrijft. Maar volgens mij schrijft ene Valentijn Driessen van de Telegraaf ook niet zo positief over jouw clubje, maar dat terzijde. De Telegraaf is een erg kwaliteitsarme krant en veelal bezig met stemmingmakerij.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 februari 2019 om 19:10]
Vind ik leuk
DeanJayden +13633
dinsdag 12 februari 2019 om 19:36
Een soort prive of story maar dan over van alles idd
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 19:43
Precies, van dat niveau is de Telegraaf inderdaad.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 18:50
Beetje overdreven reactie hoor
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 18:47
Jovic de opvolger van Benzema? Gaat m niet worden.
Vind ik leuk
G.Kopf +5662
dinsdag 12 februari 2019 om 18:50
Misschien vervanger.
Maar het lijkt me niet idd.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 19:42
Matige spits hoor die Jovic.. doet het tot nu tow prima dit seizoen maar meer niet
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 19:00
En waarom dan niet?
14 goals in 19 competitieduels is gewoon erg goed.
Bovendien 5x trefzeker in 6 Europa League duels.
21 jaar, dus ook nog wel ruimte voor ontwikkeling..
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 19:05
https://www.youtube.com/watch?v=RjhxQzWiXX0

Wel veel knappe goaltjes al dit seizoen waaronder een heel aantal echte spitsengoaltjes.
(ook een aantal bijzonder zwak verdedigd, maar goed, daar kan hij ook niks aan doen).
Vind ik leuk
psv#nr1 +2628
dinsdag 12 februari 2019 om 18:50
triest zeg
voor elkaars neus wegkapen
om vervolgens toch weer te gaan verhuren
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 18:52
Tja dat doen de clubs met veel geld nu eenmaal
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 19:04
Kuch...AJAX...kuch
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 19:11
Daar doelde ik op ja
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 19:14
Bussie?😂
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 19:16
Hahahahaha ja
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 19:17
Ik blijf maarar accounts aanmaken 😂
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 18:55
nee past niet bij beide niet bij barca als real beide clubs hanteren snel spel en de handelsnelheid van jovic kun je vergelijken met die van een tractor
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 19:01
Is die zo traag dan? Ik ken heel de speler niet!
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 19:06
traag is een groot woord maar barca of real is te hoog gegrepen voor deze speler hij zou bij een sub top in spanje wel goed mee kunnen.
Vind ik leuk
Justin Kees +3352
dinsdag 12 februari 2019 om 19:02
Als Jovic slim is, speelt hij nog een jaar in Duitsland.
Vind ik leuk
Dedan002 +3179
dinsdag 12 februari 2019 om 19:22
Was te verwachten, Jovic is nog jong en maakt indruk in de Bundesliga als onderdeel van supertrio: Jovic, Rebic en Haller.
Vind ik leuk
Hupfean +5693
dinsdag 12 februari 2019 om 20:59
Beter ga je naar Barca, veel mooiere club.
Vind ik leuk
RWA040 +822
dinsdag 12 februari 2019 om 21:22
Betaalde Barca niet “een Frenkie-achtig bedrag” voor hem?
Vind ik leuk
berwi +514
woensdag 13 februari 2019 om 14:10
en voorlopig op de bank in madrid
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws