'PSV-toptalent Ihattaren moet nog even geduld hebben voor plekje in kleedkamer'

'PSV-toptalent Ihattaren moet nog even geduld hebben voor plekje in kleedkamer'

Gepubliceerd: vrijdag 15 februari 2019 om 06:49vr 15-02-2019 om 06:49

Mohammed Ihattaren speelde al drie duels in de Eredivisie, maar is officieel nog geen lid van de A-selectie van PSV. Het net zeventienjarige toptalent wordt vermoedelijk aan het einde van het seizoen of tijdens de voorbereiding overgeheveld, meldt De Telegraaf.

Ihattaren blijft de komende tijd wel meetrainen met de selectie van trainer Mark van Bommel. Tot hij wordt overgeheveld zal hij, zoals gebruikelijk bij PSV, nog gebruik moeten maken van de kleedkamers aan de jeugdzijde van De Herdgang om daarna naar de 'profkant' te lopen. De aanvallende middenvelder mocht in de winterstop al mee op trainingskamp naar Qatar.

Ihattaren mag zich in de belangstelling verheugen van bijna de complete Europese top, schrijft de ochtendkrant. Hij tekende vorig jaar zijn eerste profcontract in Eindhoven. PSV kan hem komende zomer een verbeterde verbintenis voorschotelen van maximaal drie jaar. Spelers mogen pas als ze achttien zijn langdurige contracten tekenen.

Plaats een reactie

SKIETE WILLY +1458
vrijdag 15 februari 2019 om 06:58
Ronaldo da Lima, was ook erg jong, dus waarom niet, we zeggen altijd leeftijd zegt niks, je bent goed genoeg dat is het belangrijkste.
Vind ik leuk
vrijdag 15 februari 2019 om 07:05
Zo is dat, en zo hoort het ook.
Vind ik leuk
vrijdag 15 februari 2019 om 07:12
Luis Nazário
Vind ik leuk
la galaxy +1052
vrijdag 15 februari 2019 om 07:44
Oftewel Ronaldo.
Vind ik leuk
vrijdag 15 februari 2019 om 11:40
De echte
Vind ik leuk
vrijdag 15 februari 2019 om 07:30
Leuke naam.
Vind ik leuk
Dommetje +3311
vrijdag 15 februari 2019 om 07:00
Goed talent , krijg PSV plezier van topper in spé.
Vind ik leuk
vrijdag 15 februari 2019 om 07:08
Kom maar naar Amsterdam. Volgend seizoen hebben we weer zat plek in de kleedkamer.
Vind ik leuk
vrijdag 15 februari 2019 om 07:27
Fijn om te zien dat er toch nog amsterdamse fans zijn die realisme tonen en in zien dat PSV top talenten heeft.
Vind ik leuk
vrijdag 15 februari 2019 om 07:34
Ik ken hem nog niet zo goed. Maar dat wat ik van hem gezien heb was wel top. Ik denk dat deze jongen een hele goede voetballer is en heel erg ver zal komen.
Vind ik leuk
dhrwobo +43778
vrijdag 15 februari 2019 om 08:44
Alleen jammer dat je momenteel vanuit Amsterdam hoort 'wij hebben de beste opleiding' en tegelijkertijd 'kom maar naar ons toe'. De Ligt en in mindere mate v.d. Beek zijn de enige toppers die echt doorbreken, oke Mazraoui erbij. Maar op de bank zitten stuk voor stuk OF gekochte spelers OF talenten die weinig vooruitzicht hebben op speeltijd.

Ik ben benieuwd of Sierhuis de goede start bij Groningen kan doortrekken, dan zou hij wellicht de nieuwe eerste spits van Ajax nog kunnen worden. Huntelaar is wel klaar, Dolberg is het toch telkens 'net niet', de grootste bedreiging voor Sierhuis om geen eerste spits van Ajax te worden is de uitspraak van Overmars dat hij hoopt dat Suarez terug komt.
Vind ik leuk
vrijdag 15 februari 2019 om 09:00
Wij hopen allemaal dat Suarez terug komt. Maar Suarez kan ook gewoon op rechtsbuiten spelen. Dus voor Sierhuis geen bedreiging. Zolang Dolberg er is zal Sierhuis niet echt een kans krijgen ben ik bang. Maar dit alles staat los van Ihattaren. Ik denk dat hij een grote speler kan worden. Of hij nu bij PSV, AJAX of zelfs Feyenoord zou spoelen maakt geen zak uit. Die jongen heeft kwaliteit en zal overal slagen.
Vind ik leuk
vrijdag 15 februari 2019 om 07:29
Als ie geen prijzen wilt winnen moet ie naar Adam gaan idd
Vind ik leuk
vrijdag 15 februari 2019 om 07:31
Heb je dat helemaal zelf bedacht, of had je een beetje hulp.
Vind ik leuk
vrijdag 15 februari 2019 om 07:31
Geen prijzen maar wel meer kans op een mooiere transfer naar een Europese topclub.
Vind ik leuk
vrijdag 15 februari 2019 om 07:55
Boven hun kunnen worden getransfereerd worden. En op de bank belanden. Doei carrière. 👋🏻
Vind ik leuk
MeAgain +7167
vrijdag 15 februari 2019 om 07:55
Hoe kom je daarbij?
Wat een onzin. Wanneer je goed bent val je op.
Vind ik leuk
vrijdag 15 februari 2019 om 07:14
Eerlijk is eerlijk. Ajax gaat beter om met zulke spelers. Ik zeg dat als PSV supporter.
Vind ik leuk
Harrie82 +4360
vrijdag 15 februari 2019 om 07:31
Hoezo leg dit maar eens uit?
Hij traint al mee, heeft zijn minuten al gemaakt in de eredivisie en heeft Jong PSV overgeslagen. Wat is hier niet juist aan. Van Bommel praat echt wel met zo’n jongen en zorgt dat hij genoeg uitgedaagd wordt, ipv alles zo in de schoot te werpen.
Vind ik leuk
Hvdp +1848
vrijdag 15 februari 2019 om 07:55
Hij mocht plotseling mee trainen met de selectie nadat zijn zakenwaarnemer kwam vragen voor hoeveel hij te koop is
Super talent !!
Om echt beter te worden eerst nog paar jaar naar Ajax,
Vind ik leuk
Harrie82 +4360
vrijdag 15 februari 2019 om 08:26
Niet alleen Ajax kan toptalenten opleiden hoor. En snap dat ze in Amsterdam graag goede spelers weghalen bij de concurrent.
En waar haal jij het vandaan dat hij mee mocht trainen nadat de zaakwaarnemer is wezen praten.
Van Bommel ziet het zitten in deze jongen. Van Bommel weet wat er gevraagd wordt in de top, dus een goede trainer voor deze jongen. Die ook heeft bewezen spelers beter te maken, waardoor ze geselecteerd worden voor het Nationaal elftal.
Vind ik leuk
Hvdp +1848
vrijdag 15 februari 2019 om 10:05
hou je bij de feiten
hoe vaak heeft hij gespeeld in jong psv?
hoe vaak in psv-19?
bij Oranje -17 was hij één van de beste!!
toch moest hij beginnen bij psv -17
Gravenberch ( een half jaar jonger)begon wel in ajax -19
en speelt wel regelmatig in jong ajax
ingevallen bij ajax1 (4maanden geleden)
ga maar eens informeren waarom bij zowel
jong ajax als ajax-19 de gemiddelde leeftijd van de selectie bij psv 2 jaar hoger is!!
Vind ik leuk
Harrie82 +4360
vrijdag 15 februari 2019 om 11:55
Hoezo over feiten, wat jij opnoemt heb ik niet over gesproken.
Enige wat ik aangeef is dat Ihattaran meteen bij het 1e elftal is gehaald en jong PSV over sloeg. Ging meteen mee op trainingskamp naar Qatar.
En speelt nu ook met jong PSV mee.

Wat jij aangeeft klopt waarschijnlijk wel, maar daar had ik het niet over.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 februari 2019 om 11:59]
Vind ik leuk
Hvdp +1848
vrijdag 15 februari 2019 om 11:59
dat zijn de feiten geachte
ze lieten hem maar in psv-17 aanmodderen
waar hij met afstand de beste was
nu speelt hij soms 11 seconden in psv 1
dan weer 30 minuten
noem je dat opleiden ?
een plan met iemand hebben ?
Vind ik leuk
Harrie82 +4360
vrijdag 15 februari 2019 om 12:01
Na de winterstop heeft hij ook bij jong PSV meegedaan. Als hij niet bij PSV speelt, speelt hij bij jong.
Er zit echt wel een idee achter, maar welke kansen ga je krijgen. En nu hij ze krijgt pakt hij ze met beide handen aan.
Vind ik leuk
Polly11 +4160
vrijdag 15 februari 2019 om 08:05
Ajax brengt ze veel te vroeg en intensief. Ze pieken 1 jaar en gaan dan meteen weer weg. Bergwijn is langzaam gebracht en zal makkelijker slagen.
Vind ik leuk
vrijdag 15 februari 2019 om 08:06
Bergwijn faalt anders structureel in Europese wedstrijden.
Vind ik leuk
Polly11 +4160
vrijdag 15 februari 2019 om 08:37
Speelde inderdaad geen topwedstrijden in de CL, maar heeft wel de meters gemaakt.
Vind ik leuk
Johnnies +1914
vrijdag 15 februari 2019 om 07:20
Weer een topper uit utreg.
Vind ik leuk
vrijdag 15 februari 2019 om 07:38
Psv zal goed met hem om moeten gaan. Geloof me, die aasgieren uit het buitenland zullen vóór zijn 18e aan komen vliegen. Kijken hoe sterk deze jongeman dán is.
Vind ik leuk
stratumseind +195108
vrijdag 15 februari 2019 om 09:08
Wij hebben zoveul goei
Vind ik leuk
vrijdag 15 februari 2019 om 09:14
De kindercrèche uit Amsterdam grijpt een artikel over PSV-talent Ihattaran nog maar eens aan om over de CL-resultaten van PSV en Ajax te beginnen. Even voor de duidelijkheid en realiteit: Ajax heeft dit seizoen geluk gehad met de loting. Toen Ajax tegen Benfica en AEK Athena speelde, stonden deze 2 ploegen op de 4e plaats in hun Micky Mouse Competitie. Toch van een iets ander kaliber dan Inter Milan, FC Barcelona en Tottenham Hotspur, die afgelopen woensdag koploper BVB kansloos naar huis stuurde. Nu Ajax tegen een echte tegenstander speelde, ervoer Ajax hetzelfde dan PSV meemaakte tegen Tottenham Hotspur en Barcelona. R. Madrid deed het rustig aan in Amsterdam en sloeg op de juiste momenten toe. Na de 1-1 even een tandje bijschakelen en hop de 1-2 lag er zo in. Tottenham Hotspur werd hier afgedaan als Europese middelmaat door menig Ajacied. Dat er veel Ajacieden waren die de afgelopen maanden hier riepen dat Ajax veel kans zou hebben om nog een ronde verder te komen in de CL, zegt meer dan voldoende over deze Ajacieden.
Nu even over de PSV-talenten. Afgelopen seizoen werd PSV al kampioen met 4 tot 5 basisspelers die doorgestroomd zijn uit de PSV-jeugd. Wanneer Ajax zo doorgaat met haar aankoop- en verkoopbeleid, zullen er volgend seizoen 8 tot 9 aangetrokken buitenlandse spelers in de basis bij Ajax spelen. Bij PSV krijgen de jeugdspelers meer dan voldoende kans onder van Bommel. En dat PSV momenteel een redelijk aantal goede jonge talenten heeft, zoals Ihattaren daar één van is, kan niemand ontkennen.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 februari 2019 om 09:25]
Vind ik leuk
Hvdp +1848
vrijdag 15 februari 2019 om 10:09
haha
mag je een weekendje uit de gesloten inrichting?
of moet je je vanavond al weer melden?
Vind ik leuk
vrijdag 15 februari 2019 om 11:13
Punt, hoofdletter. Wanneer begint de Nederlandse les vandaag voor jou, meneer de pseudo psycholoog?
PS vond jij het ook een terecht afgekeurd doelpunt van Tagliofico?
Vind ik leuk
Hvdp +1848
vrijdag 15 februari 2019 om 11:39
haha
busje komt zo
ik heb je wel door hoor......
speciaal voor jou nog wat punten..........................
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 februari 2019 om 11:40]
Vind ik leuk
vrijdag 15 februari 2019 om 11:43
Nu de hoofdletters nog. Leerden ze zelfs op de ITO vroeger.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 februari 2019 om 11:43]
Vind ik leuk
Hvdp +1848
vrijdag 15 februari 2019 om 11:48
ach valse chinezen
zijn de beste

knap van je al die afkortingen
goed hoor dat je dat allemaal leert in je tehuis
klasse man
en de mensen maar klagen dat de zorg niet goed is in Nederland
zelfs een kansloos typetje als jij wordt in de gelegenheid gesteld er iets bij te leren
ben trots op Nederland in China is dat echt véél minder
Vind ik leuk
vrijdag 15 februari 2019 om 11:53
Mooie zin die laatste hierboven. Bijna 60 woorden. Op de ITO leert men ook korte zinnen te maken. Chinese food, good food!
Vind ik leuk
Hvdp +1848
vrijdag 15 februari 2019 om 11:56
haha
je weet dus meer van
Chinese food dan van voetbal
of......
?
het zal toch niet waar zijn ?
misschien kan je meedoen aan héél holland bakt
de eerste valse nepchinees
Vind ik leuk
vrijdag 15 februari 2019 om 12:03
Bedankt voor de tip. Wellicht kun jij bij onze medelanders aansluiten bij de inburgeringscursus met dito Nederlandse les.
Vind ik leuk
Hvdp +1848
vrijdag 15 februari 2019 om 12:10
die mag jij dan gaan leiden
haha
en als je tijd over hebt en toestemming van de dokter krijgt mag je ook meedoen aan héél holland bakt
( even voor de goede orde ik ben géén belchinees dus geen medelander van jou)
je staat alleen manneke
helemaal alleen
niemand wil iets met een vals spelende belchinees te maken hebben
Vind ik leuk
vrijdag 15 februari 2019 om 17:32
Nee, jij ben Achilles-aanhanger, maar bovenal een meeloper uit de provincie. Ik las elders dat het al meerdere mensen is opgevallen. Achilles zakt als een baksteen naar de lagere divisie en meneertje is plotseling Ajaciedje. Beter; een meeloper c.q. successupporter uit de provincie.
Vind ik leuk
Hvdp +1848
vrijdag 15 februari 2019 om 18:09
Het wordt bijna donker nu
Snel naar je kamer in de inrichting
Daar ben je veilig
Misschien mag je morgen weer buiten komen
Vind ik leuk
vrijdag 15 februari 2019 om 19:07
Speelt Achilles nog komend weekend?
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 februari 2019 om 19:15]
Vind ik leuk
Hvdp +1848
vrijdag 15 februari 2019 om 19:40
één ding is zeker jij speelt niet
Jij zit veilig opgeborgen
En zo hoort het ook!!

Vind ik leuk
vrijdag 15 februari 2019 om 20:16
En jij zit wellicht ook afgezonderd op jouw kamertje in de COA.
Vind ik leuk
Hvdp +1848
vrijdag 15 februari 2019 om 20:19
Haha
Ben je verdwaald ?
Belchinesen mogen na zonsondergang niet meer buiten

Vind ik leuk
vrijdag 15 februari 2019 om 21:03
Ga wat Nederlands leren Achillesman!
Vind ik leuk
Hvdp +1848
vrijdag 15 februari 2019 om 22:43
Haha
Deur op slot nu
In het plaatselijke sufferdje (het eindhovensdagblad )
Stond deze week dat twee “belchinezen “werden bedreigd bij een amateurwedstrijd
Was jij daar ook bij ?
Gewond ?
Haha
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 09:08
Op teletekstpagina 834 zie ik dat Achilles 29 weer degradatievoetbal speelt. Volgend seizoen wordt het hoofdklasse in Groesbeek.
Vind ik leuk
Hvdp +1848
zaterdag 16 februari 2019 om 09:41
Haha
O gossie
Heb je een tv op je kamer ?
Mag je alweer deheledag teletekst kijken van de dokter?
Fijne dag mijn beste
Misschien mag je straks even naar buiten
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 16:07
Hup, hup die zwartwitten!
Ligt Groesbeek in Limburg of is het nog net Gelderland? Maar het ligt in ieder geval wel in de provincie.
Vind ik leuk
Hvdp +1848
zaterdag 16 februari 2019 om 17:01
Heb je je papje al op ?
En je pilletjes ingenomen?
Middagdutje gedaan?
Nu weer lief zijn en met twee woorden spreken!!
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 18:54
Groesbeek de gekste.
Vind ik leuk
Hvdp +1848
zaterdag 16 februari 2019 om 20:40
Haha
Er zijn op VP liefst 500 accounts van Achilles
Allemaal fouten van VP en ze doen er niets aan
Mij interesseert het niet
Heerlijk dat jij et wel een dingetje vind
Geweldig dat je verder niets te vertellen heb
En..…
Ga eens kijken op teletekst nu
Of mag dat niet van de dokter zo laat?
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 22:02
Teletekstpagina 819 bedoel jij?
Of pagina 834?
Vind ik leuk
Hvdp +1848
zaterdag 16 februari 2019 om 22:04
Even zoeken ventje
Je kan het
Als je wil kan je het echt!!
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 22:08
Nooit te vroeg gaan lachen of te vroeg gaan juichen. Het is pas over wanneer de scheidsrechter afgefloten heeft. Heb je dat nog niet geleerd na 8 mei 2016?
Vind ik leuk
Hvdp +1848
zaterdag 16 februari 2019 om 22:16
Haha
Ik juich niet
Ik geniet van de paniek
En het wordt alleen maar erger
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 22:17
Het is al 4 jaar lang paniek bij jullie (Achilles en Ajax). Volgend seizoen de hoofdklasse in.
Vind ik leuk
Hvdp +1848
zaterdag 16 februari 2019 om 22:19
Even nadenken ventje
Ajax speelt eredivisie
Jong Ajax KKD
Je ijlt
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 22:21
Jouw Achilles speelt allang geen Eerste Divisie meer. Je leeft nog in een droom. Wakker worden!!
Vind ik leuk
Hvdp +1848
zaterdag 16 februari 2019 om 22:25
De volewijkers ook niet
Dws ook niet
Blauw wit ook niet
Maar jong Ajax dus wel Haha
(Klopt zeeburgia ook niet)
Vind ik leuk
vrijdag 15 februari 2019 om 09:19
De zaakwaarnemer van deze ventje heeft hem al overhyped. In media lopen rondtoeteren dat hele Europese top deze speler wil hebben om zijn club beetje onder druk te zetten. Hoop niet dat PSV hier intrapt. Als dit werkelijk een groot talent is dan moet je hem rustig gaan brengen.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws