Smeets na wereldgoal tegen Jong Ajax: Jezus Christus, wat is hier aan de hand

Smeets na wereldgoal tegen Jong Ajax: "Jezus Christus, wat is hier aan de hand"

Gepubliceerd: vrijdag 15 maart 2019 om 23:45vr 15-03-2019 om 23:45

Bryan Smeets is vol ongeloof over zijn werelddoelpunt voor TOP Oss tegen Jong Ajax (2-1 winst) in de Keuken Kampioen Divisie. De middenvelder gaf met een schitterende bal van eigen helft doelman Dominik Kotarski van de Amsterdammers het nakijken.

"Ik wil niet zeggen dat ik hier sta te shaken, maar ik heb wel zoiets van: Jezus Christus, wat is hier aan de hand", reageert Smeets, die de score ook al had geopend, in gesprek met FOX Sports. "We zaten er niet lekker in en ik was zelf ook kapot, want we moesten van links naar rechts lopen. Ik dacht: als ik nu ga lopen met de bal, dan lijd ik balverlies."

Smeets zag vervolgens dat Kotarski wat ver voor zijn doel stond. "Ik dacht: weet je wat, ik peer die bal over de keeper heen. Ik trapte de bal helemaal niet hard, gewoon lekker op gevoel", vervolgt de matchwinner, die het eerste van Ajax in 2016 al eens van de landstitel hield. "Ik had nog totaal geen idee waar ik stond. Ik zat te kijken en te kijken en ja hoor: onder de lat. Ik dacht: Jezus Christus.

"Daarna had ik iets van: wat moet ik doen, waar moet ik gaan juichen. Dit zijn de mooie momenten als voetballer, hier doe je het voor", besluit Smeets.

Zie ookBryan Smeets doet Ajax wéér pijn: ongelooflijke goal tegen Amsterdamse beloften

Plaats een reactie

stratumseind +195108
vrijdag 15 maart 2019 om 23:53
STANDBEELD
Vind ik leuk
John Garp +4755
vrijdag 15 maart 2019 om 23:55
Bij jou in de tuin?
Vind ik leuk
stratumseind +195108
vrijdag 15 maart 2019 om 23:56
het liefst wel
Vind ik leuk
John Garp +4755
vrijdag 15 maart 2019 om 23:59
Ik heb nog wel iets liggen, was eerst voor Beckham bedoeld, maar als je een beetje door je wimpers kijkt, is het net Smeets.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 16 maart 2019 om 00:00]
Vind ik leuk
stratumseind +195108
vrijdag 15 maart 2019 om 23:59
doe die maar , ik scheer m zelf wel kaal
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 00:56
Top reactie!
Vind ik leuk
barry m +535
zaterdag 16 maart 2019 om 03:08
hahahaha
Vind ik leuk
richard37 +1717
zaterdag 16 maart 2019 om 07:16
Zo ben je er weer eens.
Vind ik leuk
stratumseind +195108
zaterdag 16 maart 2019 om 09:40
jij ook al vroeg vanmorgen zie ik ... moest je pissen?
Vind ik leuk
richard37 +1717
zaterdag 16 maart 2019 om 14:19
Helaas, maar kids waren vroeg wakker
Vind ik leuk
stratumseind +195108
zaterdag 16 maart 2019 om 14:20
en daarom zoek je een reactie van mij op om op te reageren?
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 23:57
Bryan kan breien, maar maakte er ook tegen Jong Utrecht bijna eentje zo
Vind ik leuk
Snapje? +8680
vrijdag 15 maart 2019 om 23:59
Weet iemand wat jong PSV gedaan heeft?
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 00:09
3-1 verloren van Cambuur. Helaas, want Cambuur is concurrent voor nacompetitie
Vind ik leuk
AZVork +2105
zaterdag 16 maart 2019 om 00:31
Die had hij al verdient een paar jaar terug
Vind ik leuk
Joe Benchama +1602
zaterdag 16 maart 2019 om 01:03
*verdiend
Vind ik leuk
Emnu +7060
zaterdag 16 maart 2019 om 03:15
Google anders gelijk Smeets opblaaspop.

Scheelt je n fortuin aan hoeren.
Vind ik leuk
stratumseind +195108
zaterdag 16 maart 2019 om 09:39
als ik mijn houten jas aan ga trekken kan ik niet 1 eurootje meenemen dus geld moet rollen , vooral papiergeld
Vind ik leuk
Fritske01 +5119
zaterdag 16 maart 2019 om 06:58
En nog een Aaiphone voor die man.
Vind ik leuk
Wilex +2680
zaterdag 16 maart 2019 om 07:43
Het zal Psv sieren om die jongen alsnog gewoon een contract van een half miljoen per jaar aan te bieden.
Deze super held in Brabant speelt nu bij fucking top Oss, daar loopt hij s ochtends eerst een krantenwijk voor hij na de club gaat.

Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 23:53
De bal is rond
Vind ik leuk
John Garp +4755
vrijdag 15 maart 2019 om 23:54
De aarde is plat - Global FlatEarth Society
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 23:58
Limburgse held in Brabant👊🏾
Vind ik leuk
MojoRisin +15056
vrijdag 15 maart 2019 om 23:53
Leuk voor hem hoor.. Maar het is tegen Jong Ajax, wat dus verder geen ruk uitmaakt..
Vind ik leuk
AZVork +2105
zaterdag 16 maart 2019 om 00:32
Ook wel eens tegen ajax 1 vraag maar aan sjakie.
Vind ik leuk
MojoRisin +15056
zaterdag 16 maart 2019 om 00:45
Ja, en ?
Vind ik leuk
AZVork +2105
zaterdag 16 maart 2019 om 00:48
Niks en
Vind ik leuk
Wittepiet +154
zaterdag 16 maart 2019 om 07:02
En waarom maakt dat geen ruk uit?
Vind ik leuk
fedor2501 +6329
zaterdag 16 maart 2019 om 07:46
Voor Top Oss wel.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 23:54
Was heerlijk, kwam als laatste kleedkamer binnen. Geweldig teamgevoel.
Vind ik leuk
John Garp +4755
zaterdag 16 maart 2019 om 00:02
"Jezus Christus, wat is hier aan de hand"

Dit is eigenlijk een hele diepe, existentialistische vraag. Die Smeets toch.
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 00:57
Antwoors is eigenlijk vrij simpel: vingers
Vind ik leuk
psvfan1913 +7644
zaterdag 16 maart 2019 om 07:24
......😴😂
Vind ik leuk
fr1963 +4365
zaterdag 16 maart 2019 om 00:02
Standbeeld voor die gozert!
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 01:11
Gozer. Gozert of gozerd bestaan helemaal niet.
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 02:51
Beston jij maar niet haha.
Vind ik leuk
fr1963 +4365
zaterdag 16 maart 2019 om 07:57
Jawel: Bryan Smeets!
Topgozert zelfs!
Vind ik leuk
Always PSV +16970
zaterdag 16 maart 2019 om 08:52
Prima gozert die Smeets!
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 11:51
@fr1963 Hoezo standbeeld voor deze jongen omdat hij toevallig zo een goaltje maakt nou ik heb er wel mooier gezien die echt wereld goals waar dit is gewoon geluk omdat die keeper ver uit zijn goal stond en dus flinke pech voor Kotarski moet maar niet ver uit zijn goal staan. Ik snap zo wie zo niet dat Kotarski nog op goal staat ik vind hem helemaal geen goed keeper maakt te veel fouten word eens hoog tijd voor Michael Reiziger een ander keeper op te stellen
[Reactie gewijzigd op zaterdag 16 maart 2019 om 11:53]
Vind ik leuk
fr1963 +4365
zaterdag 16 maart 2019 om 12:03
nou kijk, er zijn gewoon veel mensen die het leuk vinden als ajax verliest. Punt. Natuurlijk is het de grootste club met de meeste prijzen, maar vaak gaan de supporters een soort van zweven en allerlei superlatieven erbij halen om de grootsheid te benadrukken, daarbij de nepgod ajax bijna tot de Almachtige te verheffen. Dan is een nederlaag wel eens leuk om deze ajacieden te doen beseffen dat gewoon nuchter beide voetjes op de grond houden gewoon het beste is.
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 00:05
EDIT VP: reactie verwijderd
Vind ik leuk
Niels92 +36604
zaterdag 16 maart 2019 om 00:16
Oke :)

Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 00:18
Fijn dat je het ook gewoon accepteert dat Ajax niet meetelt in Europa en tot nu toe enorm veel geluk gehad hebben... ; )
Vind ik leuk
Niels92 +36604
zaterdag 16 maart 2019 om 00:22
Ik zou niet durven om tegen een oppertrol in te gaan, je hebt het denk ik al zwaar genoeg in het leven wanneer jìj je tijd besteed aan trollen :)
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 00:34
Haha ben eigenlijk de terugspeelbal-hater maar dit was een experimentje om te zien hoe er op gereageerd zou worden, je doet het netjes man ; )

Heb weekend he, dus niet zo veel te doen ; )
Vind ik leuk
appeltje +3617
zaterdag 16 maart 2019 om 00:55
Gast, waar ben je mee bezig? Iedereen heeft een grafhekel aan die trollen. Waarom zou je je tot dat niveau verlagen...
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 08:19
Ik weet niet wie de f*ck zich als mij voordoet, maar ik bezit geen trolaccounts
Vind ik leuk
appeltje +3617
zaterdag 16 maart 2019 om 08:55
Ik zou even mailtje sturen naar VP dan. Slaat nergens op dat dit toegelaten wordt.
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 09:04
Heb ik al gedaan!
Vind ik leuk
Vamos7 +10958
zaterdag 16 maart 2019 om 01:50
Haha een test nou ben je net zo erg als al die trollen.
Vind ik leuk
Florian87 +12130
zaterdag 16 maart 2019 om 03:49
Dat ben jij al jaren!
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 08:18
Ik ben die ene meneer de oppertrol iig geval niet!
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 08:16
Ik weet niet wie de f*ck jij bent, maar ik ben iig
NIET 'de oppertrol' ! Dus optyfen van deze site!!!
Vind ik leuk
AZVork +2105
zaterdag 16 maart 2019 om 00:34
Ik denk dat ze smeets nog eveb vast gaan leggen voor dit treffen. Is een echte held tegen Ajax. Wat zullen ze bibberen als hij bij Juve aan de aftrap staat.
Vind ik leuk
Joe Benchama +1602
zaterdag 16 maart 2019 om 01:05
eveb?
Vind ik leuk
fedor2501 +6329
zaterdag 16 maart 2019 om 07:49
Midden in de nacht mensen gaan verbeteren op een voetbalsite? Boeiend leven heb jij denk ik.
Vind ik leuk
MojoRisin +15056
zaterdag 16 maart 2019 om 00:55
Je doet je naam wel eer aan, credits voor dat, haha.. :)
Vind ik leuk
020west +439
zaterdag 16 maart 2019 om 10:10
Oei, dan is het te hopen dat Juve Smeets niet haalt. Het koningskoppel Smeets-CR7 is al helemaal niet te stoppen!
[Reactie gewijzigd op zaterdag 16 maart 2019 om 10:10]
Vind ik leuk
Tjoep Cola +7081
zaterdag 16 maart 2019 om 00:13
Held!! Deze man maakte die zonnige dag nòg zonniger!
Vind ik leuk
Sniper1 +1135
zaterdag 16 maart 2019 om 00:23
Ach... Hij speelt KKD, wij CL.... Wie lacht er het hardst??
Vind ik leuk
Pelemaradona +1039
zaterdag 16 maart 2019 om 00:34
Psv😂
Vind ik leuk
AZVork +2105
zaterdag 16 maart 2019 om 00:50
Zal mooi zijn. Zal toch grappig zijn als Ajax op zijn neus gaat tegen mijn cluppie
Vind ik leuk
Pelemaradona +1039
zaterdag 16 maart 2019 om 00:52
Let op de Varajax👀
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 00:59
Haha, hoewel ik, na de graafschap, best een beetje voor ajax ben, kan ik deze reactie wel waarderen!
Vind ik leuk
Joe Benchama +1602
zaterdag 16 maart 2019 om 01:07
Dus je bent voor De Graafschap én Ajax? Over absolute tegenpolen gesproken...

Mijn advies: houd het lekker bij De Superboeren. :)
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 01:10
Nee hoor, ik hou van de sfeer, de gemoedelijkheid en de mensen van de Graafschap (chaivinistisch want ik kom uit de achterhoek) maar Ajax speelt eigenlijk al decenni lang het beste voetbal. Ik juich harder voor De Graafschap dan vole Ajax, maar harder voor Ajax dan voor welke andere club dan ook. Maar, ik juich ook voor AZ, Twente, Feyenoord, PSV als ze ver komen in Europa. Alleen in NL zal De Graafschap nooit de eredivisie winnen en heeft Ajax de grootste gunfactor
Vind ik leuk
Joe Benchama +1602
zaterdag 16 maart 2019 om 01:17
Ajax de grootste gunfactor? Ik vind het een stel arrogante kwallen. We hebben het over de club van de stropdassen met nummer 1 erop, over de club die graag koninklijk wilde worden. Nee, de Amsterdamse gunfactor is in mijn ogen ver te zoeken.
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 01:25
Dat is jouw mening en daarin kunnen wij verschillen. Ik vind het een fantastisch elftal dat altijd probeert vanuit ern voetballende en aanvallende visie hun tegenstander te domineren. Het spel dat Barca en City spelen, is uitgevonden door Ajax. De grootste talenten komen uit de Amsterdamse school. Ajax zorgt in zijn eentje voor de aansluiting bij de Europese (sub)top. Dus wat mij betreft heeft Ajax de grootste gunfactor
Vind ik leuk
Boom8 +89
zaterdag 16 maart 2019 om 02:28
Held.
Vind ik leuk
markie +2757
zaterdag 16 maart 2019 om 08:05
Die hoor ik hier alleen maar janken
Vind ik leuk
AZVork +2105
zaterdag 16 maart 2019 om 00:35
Hij speelde eredivisie bij de graafschap weet je nog?
Vind ik leuk
Sven! +1264
zaterdag 16 maart 2019 om 00:43
Ach we hebben wel meer clubs in de eredivisie die op de laatste dag een kampioenschap verspelen. 2007 weet je nog? Ajax kwam 1 goal te kort, terwijl jullie bij winst ( uitslag zou niet uitmaken ) kampioen zouden zijn, maar verloren van het nietige Excelsior!
Vind ik leuk
AZVork +2105
zaterdag 16 maart 2019 om 00:46
Toen jullie dachten kampioen te zijn maar psv won van het almachtige vitesse? Ja was wel een dompertje ja. Maar we hadden terecht verloren. Zelfs met onze kees luijcks verhuurd aan excelsior maar het jaar erna kwam het allemaal goed.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 16 maart 2019 om 00:49]
Vind ik leuk
Sven! +1264
zaterdag 16 maart 2019 om 00:50
Zo zie je maar dat altijd alles goed komt. Met Ajax gaat het ook wel goed komen. Het is alleen zo sneu dat jij als AZ jochie lacht om Ajax maar je eigen cluppie het zelfde hebt zien meemaken, of niet soms?

Sweet dreams vorkie.
Vind ik leuk
AZVork +2105
zaterdag 16 maart 2019 om 00:51
Daarom kan ik er om lachen en het niet al te serieus nemen zou jij ook moeten doen.
Vind ik leuk
Sven! +1264
zaterdag 16 maart 2019 om 00:54
Wanneer jìj het niet serieus zou nemen allemaal zou jij niet iedere dag met Ajax bezig zijn. Zit jij zondag in het AZ stadionnetje of ben jìj zoals de meeste hier die nooit een stadion van binnen ziet?
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 05:35
En hoppakee, hij kroop zijn holletje weer in. Neemt het niet serieus maar volgt Ajax op de voet.
Vind ik leuk
AZVork +2105
zaterdag 16 maart 2019 om 09:11
Hen al echt geel lang een seizoenskaartje ja voor ons EIGEN stadionnetje. Denk 20 jaar. Maar zondag kan ik niet. Andere verplichtingen. Zo belangrijk is de voetbal niet. Geen idee tegen wie we moeten trouwens.
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 01:15
Jij bent waarschijnlijk ook een fan van Dirk. De wolf in schaapskleren. Want zonder Dirk was AZ geen kampioen geworden en Dirk was een goeierik.
Vind ik leuk
Joe Benchama +1602
zaterdag 16 maart 2019 om 01:26
Dirk Kuyt, dorpspastoor!
Vind ik leuk
AZVork +2105
zaterdag 16 maart 2019 om 11:57
Ook daar lach ik om hoor. Ben bang dat mensen het voetbal te serieus nemen. Je kan er toch niks aan versnderen als supporter. Leuk als ze winnen maar verliezen is geen drama natuurlijk.
Vind ik leuk
Busk +1871
zaterdag 16 maart 2019 om 11:57
Nee,dat was 2 jaar later.
Er zat eerst nog een rampjaar tussen,waarin helemaal niks lukte.
Vind ik leuk
AZVork +2105
zaterdag 16 maart 2019 om 12:01
Oh ja was ook zo. Vergeten even.
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 08:54
Maakt het nog erger dat zo'n KKD niveau spelertje jullie de titel ontnam op 8 mei 2016...
Vind ik leuk
buddha +10890
zaterdag 16 maart 2019 om 00:30
maak niet uit tegen wie er gespeeld word. zit er gewoon wel aardig in.
Vind ik leuk
Pelemaradona +1039
zaterdag 16 maart 2019 om 00:34
Smeets onderschat In Nederland,vervanger voor Schone💪🏼
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 00:54
Jezus naam gebruiken ben ik geen voorstander van. Maar goed, als hij dit nodig acht moet hij het maar weten.
Zijn goal zat er fenomenaal in. Hij raakte hem zoals je alleen doet in je dromen. Credits voor hem!
[Reactie gewijzigd op zaterdag 16 maart 2019 om 00:55]
Vind ik leuk
Jordaan +1007
zaterdag 16 maart 2019 om 02:41
Oké het is geweldig dat Ajax de kwartfinale heeft gehaald.

Maar Psvers zetten nu overdreven Ajax op een voetstuk zo goed, om nu zelfs standbeelden aan te vragen voor spelers die tegen Ajax scoren .. ja het is vast ondenkbaar en heel knap scoren tegen Ajax en tegen Jong Ajax, maar laten we een beetje realistisch blijven, ik dacht ik enthousiast was over Ajax? Psvers maken het nog gekker...
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 02:48
Breaking news: Juventus contracteert Smeets.
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 02:49
Wat houden wij van Smeets in Eindhoven zeg. Man naar mijn hart met zijn kale klets ❤
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 02:54
Höb dieg op de Mèrret gezag naodat se oet werds gesjlolle door zjloese Sjenge die de helle G verafsjuwde. Mèh die luj zien dien prestaties vergete tege Aoke-Noord , 3-1!!! Bryannn is ne echte Sjeng , kom terög ezzebleef
Vind ik leuk
Busk +1871
zaterdag 16 maart 2019 om 12:01
Okee, ik spreek geen Limburgs...
Maar heeft dit te maken met het feit dat Smeets werd uitgejouwd door (ik dacht MVV publiek), toen hij als Limburger in dienst was voor de Graafschap?
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 18:14
Dit is Maastrichts , een taal en Limburgs is een veel lelijker dialect. Maar ik vond het bezopen ja dat ie werd uitgefloten door mijn medesupporters.
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 18:15
Hij is geen Limburger , een Maastrichtenaar
Vind ik leuk
Blindsy +18791
zaterdag 16 maart 2019 om 07:52
Zou Smeets iets hébben met Ajax?
Vind ik leuk
markie +2757
zaterdag 16 maart 2019 om 08:04
Wat een kutkeeper hebben wij toch..
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 08:38
Ssssssst dadelijk janken ze weer sssssst lang geleden maar doet nog steeds veeeeeeeel pijn sssssst
Vind ik leuk
3-0achter +306
zaterdag 16 maart 2019 om 10:18
Toen was het de Graafschap. Dit Seizoen zijn het er 3. Juventus, PSV en Willem II.
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 08:39
Dadelijk nr Swart moet die dood
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 18:13
Dit is in het Maastrichts , een taal en Limburgs is een dialect.. Maar ik vond het bezopen dat ie werd uitgefloten door mijn mede supporters.
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 08:48
Kom er maar in, Sjaak! 😂😂😂😂😂😂😂
Vind ik leuk
markie +2757
zaterdag 16 maart 2019 om 09:02
Die gaat dit jaar toch zijn wens in vervulling zien gaan...
Vind ik leuk
Isakson +149
zaterdag 16 maart 2019 om 09:50
Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha heel Aiaks aan de pillen
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 10:12
Bryan smeets en ajax, top combinatie
Vind ik leuk
3-0achter +306
zaterdag 16 maart 2019 om 10:16
Smeets. De held van Nederland.
Vind ik leuk
Cookee +12692
zaterdag 16 maart 2019 om 10:20
God laat Smeets elke keer Ajax pesten.
Niet zo aardig van God.

Tip voor Ajax, als Smeets voortaan de aftrap neemt,
pas dan op, wie weet laat God de bal zo de goal in waaien.
Vind ik leuk
Cookee +12692
zaterdag 16 maart 2019 om 10:18
Nog steeds vreemd dat Cambuur hem liet gaan, hij doet het toch elke keer weer, zal wel iets mis met zijn karakter zijn, maar gekke spelers doen nou juist ook bijzondere dingen.
Wereldgoal ... hij zegt dat er geluk bij zit, maar ik zie hem kijken.
Wat zo apart is dat de bal over lijkt te gaan en ineens verliest hij snelheid en waait er in, mooi om te zien.
Vind ik leuk
3-0achter +306
zaterdag 16 maart 2019 om 10:28
Hi kan altijd nog terugkeren naar Cambuur.De KKD is een leuke competitie met heerlijke verassingen. Elke vrijdagavond op FOX zit ik te genieten. Veel leuker dan die voorspelbare eredivisie.
Vind ik leuk
Cookee +12692
zaterdag 16 maart 2019 om 12:20
Ik ben met je eens. In de ED dat achterlijke rondspelen en 3 controleurs en 5 man achter, dat maakt me niet blij.
Maar Henk en Sandor zijn prima op voorwaarde dat ze tijd hebben om een goede selectie te halen... op 2 na lopen alle contracten af.
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 10:30
Zo weetje je die ene goal van Smeets nog? Poh
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 10:31
-je
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 13:29
2 x de zelfde fout maken als doelman van jong AJAX achterelkaar hoe bestaat het vorig week deed hij het en nu weer te ver voor zijn doel staan!
Vind ik leuk
Stranger +6634
zaterdag 16 maart 2019 om 15:51
Dat staan alle keepers als hun clubs in de aanval zijn.
En op zo'n bal rekent niemand!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws