Kraay: 'Als Frenkie eruit wordt gezet, mag hij zo tussen Sofie en mij in liggen'

Kraay: 'Als Frenkie eruit wordt gezet, mag hij zo tussen Sofie en mij in liggen'

Gepubliceerd: donderdag 21 maart 2019 om 19:59do 21-03-2019 om 19:59

Laatste update: donderdag 21 maart 2019 om 21:36do 21-03-2019 om 21:36

FOX Sports-analist Hans Kraay junior heeft een zwak voor Frenkie de Jong. De toekomstige FC Barcelona-middenvelder heeft volgens Kraay een vrolijke, open uitstraling die weinig andere voetballers hebben.

Afgelopen week schoof De Jong samen met bondscoach Ronald Koeman aan voor de persconferentie in aanloop naar het kwalificatieduel tussen Nederland en Wit-Rusland. Toen de man uit Arkel opstond, wenste hij de aanwezige journalisten nog een fijne dag. "En dat meende hij ook nog", glundert Kraay junior, donderdag aanwezig bij FOX Sports Vandaag. "Andere spelers zouden alleen maar denken: bekijk het lekker, stelletje luilebollen."

De analist zag onlangs een foto van een sprintoefening op de Ajax-training. "Ik zag alle spelers met lange, strakke gezichten. Alleen Frenkie keek vrolijk." Kraay komt vervolgens met een bijzondere vergelijking. "Als hij er thuis uit wordt gezet, mag hij zo tussen Sofie en mij in komen liggen. Geen enkel probleem, hem vertrouw ik wel", lacht hij.

Plaats een reactie

Nr14always +5569
donderdag 21 maart 2019 om 20:04
Daar kon hij wel eens gelijk in hebben.
Is echter respectloos tegenover zijn vrouw, die heeft al genoeg met Kraay te stellen, zoals mijn vrouw met mij 🤣
[Reactie gewijzigd op donderdag 21 maart 2019 om 20:15]
Vind ik leuk
PSVBoerehhh +1350
donderdag 21 maart 2019 om 21:37
Dat wordt dan een dubbele dolle duikavond voor Hans en Sophie.
Vind ik leuk
Futre +5378
donderdag 21 maart 2019 om 22:12
Je rechterhand insmeren met een beetje lippenstift is niet hetzelfde als een vrouw, he tijger 😉
Vind ik leuk
Gerro +9595
donderdag 21 maart 2019 om 23:08
Hansie vergist zich ik denk dat Frenkie dan wel weet te scoren
Vind ik leuk
TottenhamHOT +18552
donderdag 21 maart 2019 om 20:04
Denk dat hij dat echt zou willen met Sofie hahaha
Vind ik leuk
goedemorgen +3379
donderdag 21 maart 2019 om 20:07
Wat is een luilebol?
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 20:15
Google is your best friend.
Vind ik leuk
John Garp +5396
donderdag 21 maart 2019 om 20:41
Daar is ie dus te luilebollerig voor.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 22:46
Zo is het maar net.
Vind ik leuk
Guusman +1314
donderdag 21 maart 2019 om 21:53
Luilebal is het.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 22:46
Amen
Vind ik leuk
Nr14always +5569
donderdag 21 maart 2019 om 21:00
Wielren term niet echt origineel
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 20:09
Hahhaha Hansie is morgen weer de lul bij VI. Ben het wel met Kraay eens, de Jong is een type voetballer die het niet alleen voor het geld doet. Hij straalt een en al plezier uit.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 20:15
Krijgen we dat toneelstukje weer ? Dat hij "boos" wordt ? Bahbah.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 20:24
Hahahahaha hij wordt niet meer zo boos als dat die eerst werd. Prachtige televisie
Vind ik leuk
Ajaxroermond +2286
donderdag 21 maart 2019 om 21:36
Morgen is die kut valentijn driessen er .. met hem en verbeek vind ik er niks aan moet allleen om en om kraay en boskamp
Vind ik leuk
benny-boys +2056
vrijdag 22 maart 2019 om 10:15
Dat had hij al in Brabant bij Willem II.
Vind ik leuk
chef voetbal +1030
donderdag 21 maart 2019 om 20:14
Ik denk dat Frenkie nog eerder tussen zijn ouders in gaat liggen dan dat hij bij Hans in bed zou kruipen. En daarbij, alsof Frenkie ooit de deur uit gegooid wordt, die zal toch eerder zijn vriendin op straat zetten dan andersom aangezien zij nog studeert en hij de centen verdient.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 20:15
Walgelijke vent die Kraay. Altijd maar lollig (willen) doen. Daar is Andre van Duijn voor.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 20:17
Eens. Die gap denkt altijd dat hij leuk is, maar geen hond die hier om lacht. Idiote klootzak is het.
[Reactie gewijzigd op donderdag 21 maart 2019 om 20:17]
Vind ik leuk
Ajaxroermond +2286
donderdag 21 maart 2019 om 21:38
Is echt niet waar wat je zegt ... heb hem met fox voetbal dag gezien echt hele sympathieke man , niks was te veel voor hem deed alles met die kinderen , echt super sympathiek en dat zeg ik niet snel
Vind ik leuk
Futre +5378
donderdag 21 maart 2019 om 21:45
😂. Ik vind Hansie wel een mooie piemel maar moest toch hard lachen om jouw heerlijke reactie. Uit je tenen komt het. Top!
Vind ik leuk
HardSchot +164
vrijdag 22 maart 2019 om 10:33
Nou maar hopen dat Sofie de piemel van Frenkie niet mooier vindt!
Vind ik leuk
Roeptoeter +19232
donderdag 21 maart 2019 om 20:17
Die heeft het te druk met koken en bakken. Laat dan Kraay maar zijn best doen. Er zijn ook politici die stand up zijn gaan doen. Al heeft dat niet veel geholpen.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 20:35
Die debatteren al jaren als een stand-upcomedian😉
Vind ik leuk
rpaulp50 +14505
donderdag 21 maart 2019 om 20:16
Alleen dat schrikbeeld al zal Frenkie er toe bewegen het thuis, ten koste van alles, gezellig te houden.
Vind ik leuk
Roeptoeter +19232
donderdag 21 maart 2019 om 20:16
Goede eerste vraag van Hans de eerstvolgende keer als hij een interview mag doen met Frenkie. Wil jij tussen ons in liggen?
Vind ik leuk
Isakson +700
donderdag 21 maart 2019 om 20:20
Zielig die Kraay. Hij is nog niet genoeg voor wie en ik of mijn man is klutser.
Vind ik leuk
RenW +5751
donderdag 21 maart 2019 om 20:24
?
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 20:29
Toch heeft ie heel wat geklutst deze kraay 🥴
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 20:28
Hansie krijgt volgens mij serieus een erectie van Frenkie 😳. Kan iemand deze man een microfoon in laten slikken ? 😂
Vind ik leuk
HardSchot +164
vrijdag 22 maart 2019 om 10:35
Wie krijgt er geen erectie van Frenkie?
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 11:03
Jij dus ook ? Ach ja, kan je lekker hard schieten amigo ;-)
Vind ik leuk
HardSchot +164
vrijdag 22 maart 2019 om 11:13
Hahahaha, jij hebt het goed bekeken, maat 😜
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 11:16
Let wel op met raak schieten bij de dames, ondervind je levenslang de gevolgen van haha ;-)
Vind ik leuk
HardSchot +164
vrijdag 22 maart 2019 om 11:25
Zo zeker, man!
Maar als je je harde doelpaal eenmaal het doel in hebt gekregen wil je eigenlijk scoren ook!
Of niet? 😉
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 11:27
Haha ja indd, maar ik heb er een jaar of 15 geleden een dubbele knoop in laten leggen. Kan schieten wat ik wil maar enkel losse flodders ;-)))
Vind ik leuk
HardSchot +164
vrijdag 22 maart 2019 om 11:35
Oh maar dat is toch mooi!
Jij kan zo vaak mogelijk pompen, schieten wanneer en waar je maar je wil, zonder de gevolgen ervan 😄
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 11:40
Hutssss bruur ;-)
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 20:32
Hahahaha Hansie! Wat kan die man zich toch ook heerlijk verliezen in zijn emotie 😂
[Reactie gewijzigd op donderdag 21 maart 2019 om 20:32]
Vind ik leuk
Pancev +1410
donderdag 21 maart 2019 om 20:36
Allemaal gemaakt en nep. Er zit net zoveel emotie in Kraay als in een tube tandpasta.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 20:47
Ach ik kan er wel om lachen. Of het dan echt of nep is hou ik me niet zo mee bezig.
Vind ik leuk
hollister +1319
donderdag 21 maart 2019 om 20:35
Die heeft thuis ook een prima alternatief hoor Hansie...lol
Vind ik leuk
Sargon +1799
donderdag 21 maart 2019 om 20:37
Is Hans nu uit de kast aan het komen?
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 21:11
Frenkie is een topperrrrr
Vind ik leuk
Bas Bus +173
vrijdag 22 maart 2019 om 00:34
Dat snap ik Hans.
Zal wel een voorstel van Sophie zijn..
Vind ik leuk
HardSchot +164
vrijdag 22 maart 2019 om 10:36
Goeie keuze van Sofie dan 😜
Vind ik leuk
DeNeutrale +288
vrijdag 22 maart 2019 om 01:19
Hansie heeft er wel heel lang mee gewacht, maar komt toch voor z'n zestigste uit de kast!
Vind ik leuk
Harry.f +415
vrijdag 22 maart 2019 om 04:11
Hij wil nog altijd de leukste zijn, wat een flapdrol.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws