Vormer over 'heel goede' Marin: 'Hij heeft dat veel minder dan Frenkie de Jong'

Vormer over 'heel goede' Marin: 'Hij heeft dat veel minder dan Frenkie de Jong'

Gepubliceerd: dinsdag 26 maart 2019 om 07:05di 26-03-2019 om 07:05

Ruud Vormer is enthousiast over de beoogde Ajax-aankoop Razvan Marin. De 22-jarige steunpilaar van Standard Luik was dit seizoen al goed voor vijf doelpunten en vijf assists.

"Een heel goede speler", zegt Vormer, die met Club Brugge de voorbije seizoenen vaak tegenover Marin stond, tegen Voetbal International. "Hij heeft power in zijn spel en een goede trap. Op de posities van 6 en 8 kan hij prima uit de voeten. Marin behoort tot de betere middenvelders in de Belgische competitie en is heel dynamisch."

De Roemeen moet in Amsterdam Frenkie de Jong opvolgen, maar Vormer ziet niet direct overeenkomsten. "Frenkie heeft een geweldige dribbel, dat is een wapen van hem. Marin heeft dat veel minder, loopt veel minder met de bal. Andere types, maar wel beiden uitstekende spelers."

De Telegraaf meldde maandag dat Marin hoogstwaarschijnlijk voor twaalf miljoen euro overkomt van Standard. Hij staat in de belangstelling van veel meer clubs. Zo wil ook AS Roma ver voor hem gaan.

Plaats een reactie

Johnnies +2946
dinsdag 26 maart 2019 om 07:09
As roma, daar gaat hij heen. Veel mooiere club.
Vind ik leuk
Groen +4580
dinsdag 26 maart 2019 om 07:11
Dat weet ik niet. Je kunt er wel meer verdienen. Maar volgens mij gaat hij tóch voor Ajax kiezen.
Vind ik leuk
Johnnies +2946
dinsdag 26 maart 2019 om 07:15
Is toch een mooiere competitie.
Vind ik leuk
Groen +4580
dinsdag 26 maart 2019 om 07:21
Klopt maar da's wel minder interessant vanaf de bank.
Vind ik leuk
Johnnies +2946
dinsdag 26 maart 2019 om 07:24
Dat is koffiedik kijken, bij geen één club is een basisplaats gerarandeerd.
Vind ik leuk
ForzaVVV +1602
dinsdag 26 maart 2019 om 07:42
Echter de kans om te spelen bij ajax is groter dan bij AS Roma
Vind ik leuk
Johnnies +2946
dinsdag 26 maart 2019 om 07:48
Niks is zeker.
Vind ik leuk
ForzaVVV +1602
dinsdag 26 maart 2019 om 08:01
Niks is zeker echter de kans is groter
Vind ik leuk
Aspers +626
dinsdag 26 maart 2019 om 08:45
Een ding wel, dat je geen verstand hebt van voetbal.
Vind ik leuk
dinsdag 26 maart 2019 om 10:26
Waarom nou zo'n reactie?
Vind ik leuk
Come on Utreg +30202
dinsdag 26 maart 2019 om 07:39
Is AS Roma ook voor hem in de race?
Vind ik leuk
AnthonyAFCA +5064
dinsdag 26 maart 2019 om 07:41
Jaa klopt, dus het is allemaal nog 0 zeker.. we zien het vanzelf wel als het via de officiele kanalen bekend is gemaakt.
Vind ik leuk
Come on Utreg +30202
dinsdag 26 maart 2019 om 07:43
Ja, lnderdaad. De speler ontkent, dus vaak zit er wel een kern van waarheid in ;-)
Vind ik leuk
AnthonyAFCA +5064
dinsdag 26 maart 2019 om 07:45
Jaa dat klopt aan de ene kant wel, alleen heb ik dit al zovaak meegemaakt dat ze dan toch voor het grotere geld/club kiezen. We moeten het allemaal nog maar zien.
Vind ik leuk
Johnnies +2946
dinsdag 26 maart 2019 om 07:48
Jazeker.
Vind ik leuk
Come on Utreg +30202
dinsdag 26 maart 2019 om 07:50
Jup, las het ndt zojuist op een eerder topic.
Vind ik leuk
Johnnies +2946
dinsdag 26 maart 2019 om 10:57
Toppie.
Vind ik leuk
Jesper Olsen +5656
dinsdag 26 maart 2019 om 08:01
Jouw tranen zijn zoooo zoet. Mooi hoor, dit soort gefrustreerde berichten. Ga zo door!
Vind ik leuk
dinsdag 26 maart 2019 om 09:46
Ja net als Utrecht een gigantische prijzenkast.
Vind ik leuk
dinsdag 26 maart 2019 om 10:25
Ja vraag maar aan Kluivert! Perfecte tribune
Vind ik leuk
Pluspot +168
dinsdag 26 maart 2019 om 11:17
ok, bedankt voor je input
Vind ik leuk
Ome Sjakie +4746
dinsdag 26 maart 2019 om 07:10
Wordt een mooie aanwinst. Speelt goed en agressief in België.
Vind ik leuk
dinsdag 26 maart 2019 om 07:16
Prima speler maar 12 miljoen is wel erg veel
Vind ik leuk
dinsdag 26 maart 2019 om 07:23
Romero betaalde jullie ook 14 miljoen voor. Is die wel zo goed?
Vind ik leuk
dinsdag 26 maart 2019 om 07:41
Wat heeft dat met dit topic te maken? Moet ik voortaan dan zeggem: misschien is 12 miljoen veel te veel geld, maar psv heeft ook 10 miljoen voor Romero neergelegd dus het maakt niet uit.


Overigens is Romero een miskoop gebleken dat is duidelijk.

Zelfde kan je zeggen over Cassiera,Orejuala, Labyad, Kristensen, Sinkgraven, Siem de Jong enzo.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 26 maart 2019 om 07:43]
Vind ik leuk
dinsdag 26 maart 2019 om 07:45
Of Becech, Luckassen, Maher, Bouma, Toivonen, Manolev, Hiljemark, moet ik door gaan?
Vind ik leuk
dinsdag 26 maart 2019 om 07:47
Ga maar door hoor
Vind ik leuk
Ajaxspurs +30
dinsdag 26 maart 2019 om 07:54
Toivonen was zeker geen miskoop voor PSV.. wat had ik een hekel aan die gast zeg
Vind ik leuk
dinsdag 26 maart 2019 om 11:22
Hij heeft niks gewonnen Ola.
Vind ik leuk
Babelagtig +2660
dinsdag 26 maart 2019 om 07:48
Je hebt gelijk, maar had de eer aan jezelf gehouden en had de laatste alinea weggelaten....zo blijf je bezig
Vind ik leuk
Babelagtig +2660
dinsdag 26 maart 2019 om 07:47
Shit ik gaf je per ongeluk een duimpje..hou toch eens op met dat vergelijken..heeft toch helemaal geen nut. Het wordt hier met de dag sneuer...
Vind ik leuk
Jesper Olsen +5656
dinsdag 26 maart 2019 om 08:03
psvfan is een akelig zuigerig gefrustreerd knulletje. Alle Ajacieden kunnen hem beter links laten liggen.
Vind ik leuk
Babelagtig +2660
dinsdag 26 maart 2019 om 08:07
Zal best...maar hier zie ik hem nik s verkeerds zeggen..het zijn hiet toch echt de ajacieden die aant provoceren zijn ...als hij een troll is, waarom zou je hem voeden..
Vind ik leuk
Jesper Olsen +5656
dinsdag 26 maart 2019 om 08:11
Zeg niet dat het een trol is, maar wel een vervelend gefrustreerd ventje. Altijd in Ajaxtopics haantje de voorste. Beter met z'n allen links laten liggen, knapt VP ook van op.
Vind ik leuk
Babelagtig +2660
dinsdag 26 maart 2019 om 08:22
Doe dat dan ook😉 of reageer alleen inhoudelijk...dan houdt t vanzelf een keer op..
Vind ik leuk
Jesper Olsen +5656
dinsdag 26 maart 2019 om 08:57
Ow zeker. Ik ben daar al een tijdje mee begonnen. Beter volgen andere Ajacieden.
Vind ik leuk
Babelagtig +2660
dinsdag 26 maart 2019 om 09:03
Niet alleen ajecieden hopelijk...
Vind ik leuk
B3v3r +841
dinsdag 26 maart 2019 om 07:32
Klopt, maar met het budget van Ajax is een bedrag als dit prima. Nieuwe beleid is ook dat ze in ander sigment kijken. Spelers die al wat verder zijn in ontwikkeling en dus wat duurder zijn
Vind ik leuk
RaVARber +9956
dinsdag 26 maart 2019 om 08:03
Voor PSV is dat een fortuin, voor Ajax is het wisselgeld.
Vind ik leuk
dinsdag 26 maart 2019 om 11:22
12 miljoen in de huidige markt is niks.
Vind ik leuk
dinsdag 26 maart 2019 om 07:16
Afwachten maar, ken de speler niet goed genoeg om hier over te oordelen.
Vind ik leuk
JohanLeo +821
dinsdag 26 maart 2019 om 07:16
Ok, hier wordt ineens al 12 miljoen genoemd... dat maakt het toch een ander verhaal! Ik vind dat toch echt teveel voor deze jongen, er moet nog zoveel aan geschaafd en gepolijst worden dat ik 12 miljoen toch een beetje teveel vind, óók in de huidige markt.
Natuurlijk heeft hij een geweldig schot maar hij heeft niet de helicopterview die je nodig hebt in het moderne voetbal en dat kan je niet aanleren. Daar word je mee geboren; je hebt het of je hebt het niet.
Natuurlijk kan Hag hem veel bijleren en kunnen we hem met winst verkopen maar er zijn dan toch echt jongens waar heel wat meer aan te verdienen valt.
Tussen de 3 en 5 miljoen zou ik voor hem willen betalen maar meer toch echt niet!
Vind ik leuk
dinsdag 26 maart 2019 om 07:20
En hoe zit het met die Bande???
Vind ik leuk
Roffel1998 +3651
dinsdag 26 maart 2019 om 07:29
Nog steeds geblesseerd volgens mij, is aan het terugkomen maar zal dit seizoen nog niet in actie komen. Heel misschien bij Jong Ajax.
Vind ik leuk
dinsdag 26 maart 2019 om 07:30
Okeee dank je
Vind ik leuk
dinsdag 26 maart 2019 om 07:21
Ken ze trouwens geen van beide hoe ze zijn en of ze goed zijn
Vind ik leuk
BramJB +1287
dinsdag 26 maart 2019 om 07:24
Is eiting niet gewoon een prima opvolger?
Vind ik leuk
Babelagtig +2660
dinsdag 26 maart 2019 om 07:50
Nee..niet goed genoeg ben ik bang. Hopelijk weet hij me te verrassen..
Vind ik leuk
Het Brein +4970
dinsdag 26 maart 2019 om 07:24
Sander Berge is de ideale opvolger van Frenkie..
Vind ik leuk
Blindsy +20704
dinsdag 26 maart 2019 om 07:32
"De steunpilaar was dit seizoen al goed voor vijf doelpunten en vijf assists".
Tja, dan ben je inderdaad de opvolger van Frenkie.
Vind ik leuk
Babelagtig +2660
dinsdag 26 maart 2019 om 07:51
Verdedigende middenvelder...je gaat een keeper toch ook niet beoordelen op assists en gemaakte doelpunten..
Vind ik leuk
Blindsy +20704
dinsdag 26 maart 2019 om 08:27
Precies. N verdedigende middenvelder. Die scoren weinig. En zijn niet evt rechtsbuiten zoals iemand meldde.
Vind ik leuk
dinsdag 26 maart 2019 om 11:02
goede vervanging, maar er komen vast nog meer ook voor aanval en verdidiging zie ik wel komen
Vind ik leuk
repeP +2286
dinsdag 26 maart 2019 om 13:17
Sinds wanneer is Vormer een scout van Ajax dan?
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws