'Aanstaande transfer' Boilesen staat na één dag al op losse schroeven

'Aanstaande transfer' Boilesen staat na één dag al op losse schroeven

Gepubliceerd: dinsdag 9 februari 2016 om 16:14di 09-02-2016 om 16:14

De overstap van Nicolai Boilesen van Ajax naar Dinamo Zagreb staat al op losse schroeven voordat er goed en wel sprake van een deal was. De technisch directeur van de Kroatische club is vertrokken.

Zdravko Mamic wordt verdacht van corruptie en het aannemen van steekpenningen tijdens zijn werkzaamheden als technisch directeur van Dinamo Zagreb. In afwachting van de uitslag van dat onderzoek, heeft hij een stap terug gedaan. Mamic wil naar eigen zeggen de stabiliteit van de club niet in gevaar brengen. "Ik neem ontslag en ben vanaf nu alleen nog adviseur", aldus de 56-jarige bestuurder op een persconferentie.

De ontwikkelingen in Zagreb zijn mogelijk slecht nieuws voor Ajax en Boilesen. De Deense linksback staat bovenaan het verlanglijstje van de Kroatische club, maar de kans bestaat dat hij geschrapt wordt zodra een nieuwe beleidsbepaler wordt aangesteld. Bovendien lopen de eventuele onderhandelingen vertraging op door het aftreden van Mamic. De transfermarkt in Kroatië is geopend tot maandag 15 februari.

Plaats een reactie

tikkietoe +5909
dinsdag 9 februari 2016 om 16:22
Ik geloof ook niet dat Boilesen zich kan vinden in een club als Zagreb.
Die geloofd echt dat hij na uitcashen van het contract met Ajax nogmaals kan cashen bij een grote club in de grote competitie met zijn transfervrije status.
Vind ik leuk
dinsdag 9 februari 2016 om 16:24
boilesen man man dat een club hier nog intreresser in kan hebben ongeloofleik ech waar ech ongeloofleik
Vind ik leuk
dinsdag 9 februari 2016 om 16:31
Doet je J-knop het niet ?
Vind ik leuk
dinsdag 9 februari 2016 om 16:46
ik vind ongelooflijk met een korte ei nog mooier eigenlijk.. :P
Vind ik leuk
Ricklek +1849
dinsdag 9 februari 2016 om 16:51
De T volgens mij ook niet
Vind ik leuk
dinsdag 9 februari 2016 om 16:32
Hahaah dan had Wolverhampton Wanderers toch nog wel leuk geweest. Dat corrupte Dinamo zagreb word je toch ook niet erg gelukkig van op sportief gebied
Vind ik leuk
Foebele +53581
dinsdag 9 februari 2016 om 18:08
Die gozer gaat echt niet weg, pas komende zomer als hij in alle rust de verschillende opties kan bekijken. Als hij Seria A of PL clubs al afzegt dan gaat hij toch echt niet naar Dinamo Fucking Zagreb!
Vind ik leuk
dinsdag 9 februari 2016 om 18:23
Waarom kiest hij dan niet voor Wolverhampton of Middlesbrough?
Vind ik leuk
edward015 +99
dinsdag 9 februari 2016 om 18:43
dit is ook veels te min voor een speler al boilesen minimaal top 3 Engeland of spanje
Vind ik leuk
stratumseind +191496
dinsdag 9 februari 2016 om 19:46
Nicolai heeft het naar de zin in kleedkamertje 2
Vind ik leuk
woensdag 10 februari 2016 om 01:48
En die plek op de 'bank' bevalt 'm ook wel geloof ik. Begrijp ik wel, lekker beetje voor de TV hangen, wat trainen en enkele tonnen daarvoor krijgen.

Vind ik leuk
De Barbaar +3157
woensdag 10 februari 2016 om 05:23
Elk club onder de top tien is te min voor vader Boilesen.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws