Boskamp geniet: Het maakte hem razend populair bij de Feyenoord-fans

Boskamp geniet: "Het maakte hem razend populair bij de Feyenoord-fans"

woensdag 11 januari 2017 om 08:23

Jan Boskamp vindt dat het binnenhalen van Lex Immers een uitstekende beslissing is geweest voor Club Brugge. De voormalig Feyenoord-middenvelder speelt sinds deze winter voor de kampioen van België, waar hij tijdens zijn eerste onofficiële speelminuten tegen Werder Bremen (1-1) meteen trefzeker was.

"Immers is echt een speler voor Club Brugge. Ze gaan er veel plezier aan hebben", vertelt Boskamp in gesprek met Gazet van Antwerpen. "Maar Immers is niet zo'n fijne voetballer, vraag hem niet om drie man te passeren. Hij heeft een groot scorend vermogen, is kopsterk en komt heel vaak in de zestien meter. En het is een keiharde werker: het maakte hem razend populair bij de Feyenoord-fans."

Immers is volgens Boskamp door Club Brugge gehaald om te concurreren met Hans Vanaken. De voorkeur van de analist gaat echter licht uit naar Vanaken. ''Als ik mag kiezen: liever Vanaken, want die heeft betere voetjes dan Immers." De dertigjarige Immers kwam afgelopen week transfervrij over van Cardiff City. Na Stefano Denswil, Ricardo van Rhijn en Ruud Vormer is de Hagenaar al de vierde Nederlander in dienst bij Club Brugge.

Lees ook: Immers imponeert nu al en toont klasse: "Een typische beweging van hem"

Login of registreer om een bericht te plaatsen

woensdag 11 januari 2017 om 08:27
Toch opvallend hoe net niet spelers uit de ere divisie het wel brengen in Belgie , en het Belgische club voetbal het beter doet dan Nederland.
Vind ik leuk
Hyena +5856
woensdag 11 januari 2017 om 10:48
Doen Belgische clubs het beter dan de Nederlandse? Dat valt volgens mij heel erg mee allemaal. Zeker dit seizoen is er volgens mij amper verschil zichtbaar.
Vind ik leuk
fr1963 +34
woensdag 11 januari 2017 om 22:08
Lex komt net aan, heeft 1 oefenwedstrijd gespeeld......
Vind ik leuk
woensdag 11 januari 2017 om 08:30
Huh? Wanneer was Lexie precies 'razend populair' bij de Feyenoord-fans? Ik heb nog nooit een Feyenoord fan lovend over hem horen praten!
Vind ik leuk
Senna +1219
woensdag 11 januari 2017 om 09:40
Het is toch geen nare gozer
Vind ik leuk
Gwadt +1895
woensdag 11 januari 2017 om 09:53
Zeker niet, maar hij vulde wel jaren de nummer 10 positie in, terwijl hij technisch de meest beperkte speler was. Daar werd ik en mijn omgeving redelijk gek van. Aannames bij hem waren vaak niet om aan te zien.

Natuurlijk waren ook zijn cijfers zeker niet slecht, met name in combinatie met pelle, maar dat cliché dat Feyenoord alleen maar harde werkers moet hebben is zo achterhaald.

Ik vond het zo verfrissend toen daar met gustafson in 1x behoorlijk wat creativiteit stond. Nu met kuijt wordt het weer alternatief opgelost. Geef toch eens een echt technische speler daar de kans...
Vind ik leuk
Senna +1219
woensdag 11 januari 2017 om 15:31
Dat was de keuze van de trainer.
En feyenoord is al 19 jaar geen kampioen meer geweest.
Dus om het nu aan Immers de schuld te geven vind ik ook niet ok.
Vind ik leuk
fr1963 +34
woensdag 11 januari 2017 om 22:06
17 jaar niet! Niet overdrijven
Vind ik leuk
woensdag 11 januari 2017 om 11:41
Freek Vonk is ook geen nare gozer, betekent niet direct dat hij populair is bij de Feyenoord-fans
Vind ik leuk
Senna +1219
woensdag 11 januari 2017 om 15:32
Wil je nou duimpjes halen met deze opmerking.
Zo te zien ben jij ook niet zo populair bij de Feyenoord fans.
Vind ik leuk
woensdag 11 januari 2017 om 10:48
mike alkmaar ben jij op je achterhoofd gevallen?
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws