Cocu bezig met impopulaire PSV'er: Met hem heb ik deze week gesproken

Cocu bezig met impopulaire PSV'er: "Met hem heb ik deze week gesproken"

vrijdag 17 februari 2017 om 14:39

Phillip Cocu heeft deze week een gesprek gehad met Gastón Pereiro. De Uruguayaanse aanvaller lijkt met zijn ziel onder de arm rond te lopen in Eindhoven.

Pereiro maakte weliswaar twee doelpunten in zijn laatste vier optredens, maar steekt niet in zijn beste vorm. In de laatste competitiewedstrijd van PSV tegen FC Utrecht (3-0) kreeg hij de hoon van het PSV-publiek over zich heen in het Philips Stadion.

"Met Gastón heb ik deze week gesproken en hij moest die wedstrijd weer achter zich laten om fris de trainingsweek in te gaan", zei Cocu vrijdag volgens het Eindhovens Dagblad. "Hij werkt hard en heeft dat ingevuld zoals we het graag zien."

Het ED maakt uit de woorden van Cocu op dat Pereiro zaterdag ondanks alles gaat starten tegen NEC. Steven Bergwijn, die hem afgelopen weekend uitstekend afloste, zit daardoor weer op de bank. "Het was voor hem en ons fijn dat hij nu een goal bij zijn invalbeurt te pakken had, want dat was al even geleden. Dat gevoel neemt hij weer mee", aldus Cocu over Bergwijn.

Lees ook: Ongelukkig huwelijk PSV en Pereiro: 'Hij zit nu bij de verkeerde club'

Poll

Stelling: Cocu moet Pereiro passeren

(178 stemmen)

Plaats een reactie

vrijdag 17 februari 2017 om 14:51
Eerste helft van het seizoen speelde Pereiro toch goed? Ze lieten bij Fox een overzicht van de doelpunten zien en Pereiro was toch vaak bij een goal betrokken.
Vind ik leuk
Artikia +367
vrijdag 17 februari 2017 om 14:54
Pereiro is een momenten-voetballer. Hij kan een hele wedstrijd niets laten zien, maar dan toch scoren. Dat vond ik wel fijn in de eerste helft van het seizoen, waarin doelpunten heel weinig vielen. Maar tegelijkertijd was hij wel 1 van de redenen dat het zo moeizaam liep.
Vind ik leuk
Santi +616
vrijdag 17 februari 2017 om 15:49
Hij is betrokken ja , maar dat maakr hm niet goed
Zeer nonchalante en onzichtbare speler
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 16:14
Pereiro scoort ook in de tweede seizoenshelft alleen hetgeen waar iedereen ontevreden over Is is dat hij voor de rest niks laat zien en er als een zak bij loopt.
Vind ik leuk
Bertus +1033
vrijdag 17 februari 2017 om 18:21
Klopt, het is ook absolute onzin dat hij zondag de hoon over zich heen kreeg. Ze speelden allemaal de eerste helft beneden hun niveau en dat werd in de rust kenbaar gemaakt. Dit was niet specifiek tegen Pereiro gericht, dat maakt VP er gemakshalve weer maar even van.
Pereiro moet en kan beter, oogt vaak wat laconiek maar is daarentegen wel sterk aan de bal.
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 15:01
Alles draait om momenten bij hem en dat kan soms laks overkomen bij de mensen. Ik weet er alles van.
Vind ik leuk
Cookee +1168
vrijdag 17 februari 2017 om 15:15
Trek je niks van vooroordelen aan.
Momenten waarbij vloeistoffen betrokken worden ben jij wel goed in Stratum.
Misschien is hij een regenvoetballer?
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 15:22
zou kunnen natuurlijk alles wat leeft moet nat gehouden worden tenslotte
Vind ik leuk
United +3220
vrijdag 17 februari 2017 om 15:26
We bestaan voor meer dan 60% uit water. In bier zit ook water. ;p
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 15:28
gelukkig smaakt het vele malen beter dan want water..... hmmmm daar ga je van roesten en aangezien mijn bewegingsritme niet al te hoog is loop ik risico
Vind ik leuk
United +3220
vrijdag 17 februari 2017 om 15:31
Ja dat moet ook niet! Je moet wel een geoliede machine blijven.
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 15:34
Sommige delen van de machine moeten in ieder geval soepel blijven, het meerendeel echter staat stand by.....
Vind ik leuk
United +3220
vrijdag 17 februari 2017 om 15:36
En anders heb je daar wel pilletjes voor.
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 15:37
ik heb nog steeds geen (blauwe ) medicijnen nodig...........
Vind ik leuk
United +3220
vrijdag 17 februari 2017 om 15:44
Dan is het goed :)
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 15:16
Super talent geduld
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 15:20
Ja, categorie Messi. Sowieso.
Vind ik leuk
United +3220
vrijdag 17 februari 2017 om 15:27
Wij hebben de Duitse variant XD
Vind ik leuk
Itsese +487
vrijdag 17 februari 2017 om 15:47
Komt wel die jongen!
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 15:52
onder de 10 graden Celsius beweegt die pipo helemaal niet en volgens mij heeft hij nog nooit in de regen gevoetbald. Verder trekt hij steeds naar binnen terwijl het daar met De Jong Van Ginkel Propper Ramselaar en Guardado al zo vol is. Die jongen snapt het spelletje echt niet. Verder is hij alleen links waardoor hij zijn acties te ver doordrijft. Zet gewoon Bergwijn erin Cocu!
[Reactie gewijzigd op vrijdag 17 februari 2017 om 15:53]
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 17:30
Wat een gezeik.
Nog 3 doelpunten en hij evenaart zijn aantal van het hele vorige seizoen.
Vind ik leuk
zondag 19 februari 2017 om 11:36
Maakt niet uit wie je er in zet.Geen 1 aanvaller bij psv is goed.
Links voor hebben ze niks.Recht voor hebben ze niks.
Alleen hel soms scoort De jong.Maar ook vee te weinig.
Psv heeft een hele nieuwe aanvalt linie nodig.Van mij mag e hele aanval vertrekken.Want ze hebben niks bij psv te zoeken.
Vind ik leuk
zondag 19 februari 2017 om 22:12
Pereiro is geen buitenspeler hij is gewoon nummer 10 en alleen meneer Cocu stelt hem elke keer op een andere/verkeerde positie waar hij niet tot zijn recht komt waardoor hij elke keer de neiging heeft om elke keer naar binnen te trekken. Hij is een speler die je misschien de hele wedstrijd niet ziet, maar hij kan uit het niets zomaar een wedstrijd beslissen. Uit tegen Ajax met een geweldige actie kan hij een doelpunt maken alleen meneer Cocu moet hem een kans geven om op 10 te laten spelen niet 1 keer maar meerdere keren dan pas kan je zien hoe Pereiro een geweldige goede voetballer is. Ik ben bang en niet zo lang geleden zijn er aantal europese clubs die in hem belangstelling hebben en als de situatie bij PSV zo blijft, dan zie ik hem vertrekken naar een andere clubs en heel veel geld kan opleveren voor de club. Hij is gehaald bij PSV als een talent maar achteraf gezien is hij toch bij een verkeerde club terecht gekomen en Aad de Mos heeft het goed gezien. Je kan Guardardo toch ook niet op linksback opstellen meneer Cocu!!!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Cocu bezig met impopulaire PSV'er: "Met hem heb ik deze week gesproken"