'Sánchez gaat door het lint na Bayern-oorwassing en is er klaar mee'

'Sánchez gaat door het lint na Bayern-oorwassing en is er klaar mee'

vrijdag 17 februari 2017 om 16:07

Het is hommeles bij Arsenal na de 5-1 nederlaag bij Bayern München van deze week. De boulevardkranten springen vol op de crisis in de selectie van de zwaar onder vuur liggende Arsene Wenger.

Alexis Sánchez zou er volgens The Sun inmiddels helemaal klaar mee zijn. De absolute sterspeler van de Londenaren heeft volgens de krant furieus uitgehaald in de kleedkamer na de nederlaag in München. Zijn ploeggenoten moesten het gescheld, gevloek en geschreeuw aanhoren, waarbij enkele spelers, waaronder Alex Oxlade-Chamberlain, een extra vocale draai om de oren kregen van de Chileen.

Bovendien zou Steve Bould, een assistent van Wenger, twee waterflessen tegen de muur hebben gegooid. Donderdag bevestigde Arsenal dat Sánchez naar Italië is afgereisd waar hij een paar dagen tot rust kan komen. Daardoor mist hij waarschijnlijk de FA Cup-wedstrijd tegen Sutton. Ondertussen zijn Juventus en Paris Saint-Germain geïnteresseerd.

Plaats een reactie

J Kiprich +6767
vrijdag 17 februari 2017 om 16:19
Chill jongen. Neem een mars...
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 16:25
Chili jongen bedoel je :)
Vind ik leuk
United +40393
vrijdag 17 februari 2017 om 16:29
Chillout Chilliboy
[Reactie gewijzigd op vrijdag 17 februari 2017 om 16:30]
Vind ik leuk
United +40393
vrijdag 17 februari 2017 om 16:25
Snicker... ;p
Vind ik leuk
Tyson +258
vrijdag 17 februari 2017 om 16:20
Wenger redt het niet meer met de jeugd. Om de concurrentie bij te benen zal er toch geinvesteerd moeten worden in kwaliteit dat er gelijk staat...... niet in potentiele kwaliteit zoals ze jaren hebben gedaan.
Vind ik leuk
United +40393
vrijdag 17 februari 2017 om 16:29
Kan me voorstellen dat je zo gefrustreerd bent 5-1 is ook niet niks. Even diep ademhalen.
Vind ik leuk
Sigma +1257
vrijdag 17 februari 2017 om 16:33
Het is de hoogste tijd dat Wenger plaats moet gaan maken bij Arsenal..hij heeft zijn tijd gehad daar...en heeft nooit grote prijzen gewonnen met dat team....
Vind ik leuk
J Kiprich +6767
vrijdag 17 februari 2017 om 16:42
Titel in de PL is wel een grote prijs hoor.
Vind ik leuk
Sigma +1257
vrijdag 17 februari 2017 om 16:45
uhuh in 25 jaar idd
Vind ik leuk
J Kiprich +6767
vrijdag 17 februari 2017 om 16:51
Laatste is wel lang, maar niet zo lang geleden natuurlijk.
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 17:10
Wat een onzinbericht zeg!
Wenger heeft op de persconferentie van vandaag gezegd dat Sánchez een dag vrij heeft, omdat hij in Spanje voor de rechtbank moet verschijnen.
Toen er stond dat de boulevardkranten er over schreven, wist je natuurlijk meteen dat je het hele bericht met een korreltje zout kunt nemen..
[Reactie gewijzigd op vrijdag 17 februari 2017 om 17:10]
Vind ik leuk
Savior +1345
vrijdag 17 februari 2017 om 17:11
Arsène is de baas niet sanchez hoe groot fan ik er ook al niet van ben
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 20:10
Ik heb altijd moeite met dit soort gasten als sanchez die zelf even hard meedeelde in de mallaise
En zich bovendien zeer onsportief gedroeg op t veld (naar mannetje) en dan gaat ie zich na afloop over de rug van zijn ploeggenoten nog ff lekker distantieren van diezelfde ploeggenoten.

Zolang je altijd maar denkt dat het aan anderen ligt wordt je zelf niet beter.

Dat is Sanchez zijn probleem.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Sánchez gaat door het lint na Bayern-oorwassing en is er klaar mee'