'Feyenoord en PSV komen in zoektocht naar verdediger uit bij Chelsea'

'Feyenoord en PSV komen in zoektocht naar verdediger uit bij Chelsea'

donderdag 18 mei 2017 om 13:21

Feyenoord en PSV hebben interesse getoond in Matt Miazga. Dat meldt onder meer Sky Sports donderdag. Miazga werd dit seizoen door Chelsea verhuurd aan Vitesse. De Amerikaanse verdediger wil en mag het komend jaar gaan proberen bij een grotere club. 

Een terugkeer in selectie van Premier League-kampioen Chelsea is niet realistisch, weet Miazga (21) zelf ook. De international kreeg onlangs te horen dat The Blues hem opnieuw gaan verhuren. Miazga mag ervaring gaan opdoen bij een club uit een grote Europese competitie, maar een jaar bij een ploeg uit de Nederlandse top-drie behoort ook tot de mogelijkheden.

Feyenoord en PSV zouden bij Chelsea voorzichtig hebben geïnformeerd naar de beschikbaarheid van Miazga, die dit seizoen 23 keer in actie kwam in de Eredivisie. De Amerikaan won met Vitesse de KNVB Beker. De Arnhemmers plaatsten zich zo voor Europees voetbal, maar Miazga gaat dat niet meemaken. 

Chelsea nam hem in januari 2016 over van New York Red Bulls. Miazga heeft in Londen een contract tot medio 2020. 

Poll

Is Miazga goed genoeg voor de Nederlandse top?

(1512 stemmen)

Plaats een reactie

donderdag 18 mei 2017 om 13:26
Niks van gezien deze speler. Is hij klaar voor een stap(je) omhoog?
Vind ik leuk
donderdag 18 mei 2017 om 13:37
Tsja Brands...als een speler kan kiezen tussen CL in de Kuip of voorronde EL ergens in Tsjettsjienieskan......En de groeten aan Cocu!
Vind ik leuk
Johan_D +3076
donderdag 18 mei 2017 om 14:37
Huur club ...
Vind ik leuk
Cappie +4572
donderdag 18 mei 2017 om 14:50
Rare vergelijking. Of speelt PSV volgend seizoen zijn thuiswedstrijden in Tsjettsjienieskan?
Vind ik leuk
donderdag 18 mei 2017 om 15:18
Nee, maar in elk geval wel 1....en Feijenoord in de Bayarena of....Bernabeú...Wat zou jij kiezen?
Vind ik leuk
gs +272
donderdag 18 mei 2017 om 13:27
PSV eigen jeugd ?
Vind ik leuk
donderdag 18 mei 2017 om 13:47
Wanneer een club en in dit geval pas een paar jaar serieus bezig is met de jeugd kan je niet verwachten dat er al een aantal direct klaar staan om lege plekken op te vangen in het eerste elftal. Het is iedere keer weer zo simpel om een ' sneer ' proberen uit te delen aan de concurrentie over de eigen jeugd. Ik snap nooit zo goed wat daar zo leuk aan is, houdt je bezig met de club waar je supporter van bent en geniet van de leuke dingen die zich in Amsterdam aan het ontwikkelen zijn, steeds meer jeugd wat aan het doorbreken is.

PSV is eenmaal groot geworden door kopen en dat zal denk ik nog wel een tijd gaan duren ook ( geen schande iedereen heeft zo zijn eigen beleid ), wanneer je wil bouwen aan een elftal met een aantal jeugdspelers dan kost dat tijd, dat heb je niet in een jaar of 3-4 voor elkaar. Overigens voetballen in de jeugdopleiding bij PSV een paar echte pareltjes.
Vind ik leuk
Korm +19157
donderdag 18 mei 2017 om 14:08
thnx, nu hoef ik het niet uit te leggen!
Vind ik leuk
Cappie +4572
donderdag 18 mei 2017 om 14:51
Mooie reactie Matthijs95, jij laat als één van de weinigen hier zien hoe het ook kan.
Vind ik leuk
Dobbel +471
donderdag 18 mei 2017 om 13:40
PSV moet niet weer gaan huren, kom op toch.
Vind ik leuk
Hyena +17093
donderdag 18 mei 2017 om 13:49
Weer huren lijkt mij niet ideaal. Zo bouw je niet echt iets op.
Vind ik leuk
Vak-DD +6741
donderdag 18 mei 2017 om 14:07
Vitesse moet hem weer huren of kopen, één van de beste verdedigers in Nederland. Maar ja de topclubs met hun centjes kopen alles weg.
Vind ik leuk
donderdag 18 mei 2017 om 14:22
Verdedigend zeer sterk, opbouwend echt matig. Geen materiaal voor de top van de Eredivisie.
Vind ik leuk
The Rock +1132
donderdag 18 mei 2017 om 14:59
daar gaat t al jaren fout in NL. een verdediger moet kunnen verdedigen, opbouwen, passen, aanvallen e liefst scorend vermogen hebben hier.
Kijk eens naar de topclubs en wereld verdedigers...

bonucci, chiellini, Godin, etc... Zie die vaak genoeg een bal t stadion uit rammen. Zo opbouwend goed zijn die niet. laat staan aanvallend. Daar zijn andere spelers voor maar niet de CV. Die moeten enkel de spitsen uitschakelen.
Vind ik leuk
donderdag 18 mei 2017 om 15:01
100% waar, maar bij een topclub in Nederland moet er wel een goede opbouw zijn, anders wordt je hele spel statisch.
Vind ik leuk
donderdag 18 mei 2017 om 16:20
Botteghin ook. En iedereen is dik tevreden over hem.
Vind ik leuk
Bizzy +4600
donderdag 18 mei 2017 om 14:29
PSV moet Frank Fabra definitief inlijven niet gaan voor deze troep.
Vind ik leuk
donderdag 18 mei 2017 om 14:40
Sterke en harde verdediger, mag van mij komen.
Vind ik leuk
pinkelman +2417
donderdag 18 mei 2017 om 15:39
Zoek het nou in de jeugdspelers, zeker bij een back.
Brands wou toch niet meer anders!?
[Reactie gewijzigd op donderdag 18 mei 2017 om 15:40]
Vind ik leuk
donderdag 18 mei 2017 om 16:26
O jee, worden PSV en Feyenoord dan Chelsea 4 en 5??
Vind ik leuk
donderdag 18 mei 2017 om 21:19
lekker bij vitesse blijven, wij zijn toch een huurclub niet pst of feyenoord....
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Feyenoord en PSV komen in zoektocht naar verdediger uit bij Chelsea'