Gerbrands: Er wordt met hem gesproken. Dat doen met name Cocu en Brands

Gerbrands: "Er wordt met hem gesproken. Dat doen met name Cocu en Brands"

zondag 16 juli 2017 om 18:33

Luuk de Jong heeft wat te bewijzen bij PSV, nadat het afgelopen seizoen uitdraaide op een sof. Toon Gerbrands zegt dat Phillip Cocu en Marcel Brands bezig zijn met de aanvoerder van de Eindhovenaren.

"Er wordt met hem gesproken. Dat doen met name Phillip Cocu en Marcel Brands", vertelt Gerbrands aan Voetbal Inside. "Hij had twee prima jaren, waarin hij een behoorlijke bijdrage heeft geleverd aan de titels. Het afgelopen jaar heeft hij het moeilijker gehad."

Het moeizame seizoen van De Jong had ook zijn weerslag op PSV, dat een teleurstellend jaar achter de rug heeft. De Eindhovenaren werden derde in de Eredivisie en waren snel klaar in de Champions League en KNVB Beker.

Op de vraag of er bij De Jong sneller ingegrepen had moeten worden, antwoordt Gerbrands: "Dat moet je aan de coach vragen. Daar ga ik niet over. Ik ben zelf coach geweest en een coach werkt elke dag met z'n spelers. Een directeur heeft daar geen rol in."

Plaats een reactie

zondag 16 juli 2017 om 18:38
En er wordt meteen met Brenet gepraat, Toon?
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 18:41
Nee daar maken ze zich in Eindhoven niet druk over. Dat noemen ze daar Brabantse ondeugendheid.

Wanneer een Ajacied iets stouts zegt 6 jaar geleden op een Twitter account is het hek van de dam in Eindhoven.

Hilariteit ten top bij PSV!
Vind ik leuk
masterpsv +3176
zondag 16 juli 2017 om 18:46
Altijd Ajacieden die weer reageren.

Hilariteit ten top bij Ajacieden!!!!


Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 18:51
Je verstoppen en zwijgen over de uitspraken die Joshua Brenet op zijn geweten heeft, dat is pas hilariteit ten top.
Vind ik leuk
masterpsv +3176
zondag 16 juli 2017 om 19:38
Ja joh
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 19:47
He toch wat een toestand. Ik zal n.pak tissues naar je.opsturen kun je eens.lekker uithuilen. Arme stakker
Vind ik leuk
robery +1009
maandag 17 juli 2017 om 06:22
Je weet wat die E-sporter heeft getwitterd? Ik zou maar snel zwijgen hierover.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 18:05
Jij weet wat Brenet heeft getwitterd? Ik zou maar snel zwijgen als ik jou was! Lees de twitter berichten maar eens van Brenet, velen malen erger!
Vind ik leuk
robery +1009
maandag 17 juli 2017 om 21:45
Vele malen erger? Net zo erg in dit geval. Alle twee maar zwijgen.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 19:47
Daar had het niks mee te maken, de reden was grof taal gebruik op het internet wat PSV niet professioneel vond.
Vind ik leuk
United +36495
zondag 16 juli 2017 om 19:51
Nou dan moet je even kijken wat Brenet allemaal uitkraamt. Hele vreemde tweets.
Vind ik leuk
R2 +715
zondag 16 juli 2017 om 20:36
Ik heb blijkbaar wat gemist. Wat had Brenet te melden dan, waar men blijkbaar zo over valt hier?
Vind ik leuk
United +36495
zondag 16 juli 2017 om 20:41
Berichten met Kanker en vrouwen uitschelden voor hoertjes en seksistische tweets.
Vind ik leuk
Tyson89 +2220
zondag 16 juli 2017 om 21:07
Bijna al die voetballers van nu zijn verwende teringventjes die al rijk zijn op het moment dat ze baardgroei krijgen. Ongeacht de club.
Vind ik leuk
robery +1009
maandag 17 juli 2017 om 21:46
Net zo erg dus idd... meten met twee maten dus...
Vind ik leuk
14forever +4666
zondag 16 juli 2017 om 21:23
Heb er een.gelezen.en die ging behoorlijk over de.scheef.
Vind ik leuk
Woudo +968
zondag 16 juli 2017 om 18:43
Precies mijn gedachte haha
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 18:45
Daar is schijnbaar intern een hele tijd geleden al over gepraat!
Vind ik leuk
Woudo +968
zondag 16 juli 2017 om 18:49
Dan is het natuurlijk al helemaal schandalig dat Tony Kok ontslagen word maar Brenet gewoon vrolijk door mag blijven gaan. Brenet zn uitspraken waren 10 x erger dan die van Tony Kok
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 18:50
Dan is het natuurlijk goed te praten en past Joshua wel bij de Brabantse ' warmte ' ?
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 19:13
Man man hou eens op en heb het eens over voetbal
Vind ik leuk
United +36495
zondag 16 juli 2017 om 19:49
Ze moeten hem die band gewoon afnemen.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 20:00
Luuk was weer drama vandaag. Dat kan zo toch niet door door blijven gaan? Ook al is het kapitaalvernietiging; probeer m kwijt te raken
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 20:19
Phillip ik wil locadia of lammers in de spits. Maak van Luuk maar een assistent. Kan hij toch nog belangrijk zijn
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 20:22
Locadia en Lammers komen volgens mij ook te kort. Spits is toch de belangrijkste positie. Daar moet een kanjer staan
Vind ik leuk
Johan.l +1974
zondag 16 juli 2017 om 20:23
Nou we kunnen veel zeggen van Eindhoven maar Toon is dan miss wat publiciteitsgeil maar onzin komt er echt niet uit. Jammer dat hij bij psv zit. Dat is een man om de knvb uit de shit te trekken. Die laat niet met zich kloten
Vind ik leuk
jaja_PSV +10141
zondag 16 juli 2017 om 21:13
Ik proef afgunst.
Vind ik leuk
Johan.l +1974
zondag 16 juli 2017 om 22:06
Dat heb jij dan helemaal verkeerd! Ik ben een liefhebber en indien je opjectief naar een club kwijt welke dan ook is, zal ik de eerste zijn om dat toe te geven, ik heb alleen een hekel aan mensen die zonder verstand van zich af schreeuwen. Gefeliciteerd met Toon! Top vent, een voorbeeld
Vind ik leuk
jaja_PSV +10141