Odegaard zint op revanche bij Heerenveen: 'Toen ik kwam, ging alles nog goed'

Odegaard zint op revanche bij Heerenveen: 'Toen ik kwam, ging alles nog goed'

maandag 17 juli 2017 om 12:54

Martin Odegaard heeft goede hoop dat zijn tweede seizoen bij sc Heerenveen beter uitpakt. De achttienjarige Noor, gehuurd van Real Madrid, bezweek het eerste half jaar onder het hoge verwachtingspatroon.

"Toen ik hier kwam, ging alles nog goed. Later kregen we problemen, verloren we steeds meer wedstrijden en werd het moeilijker om daar uit te komen", zegt Odegaard tegen de Leeuwarder Courant. "We hebben sommige wedstrijden pech gehad, maar als je zóveel verliest heeft dat niet alleen met pech te maken. Deze groep heeft voldoende potentie. Daar ligt het niet aan. Wij kunnen heel goed voetballen. Dus moeten we ons daarop focussen."

De aanvallende middenvelder is vastbesloten komend seizoen zijn ware gezicht te laten zien. "Ik voel me goed en kijk uit naar de competitiestart. Ik denk dat het makkelijker voor mij wordt, omdat ik nu een heel seizoen onderdeel van het team ben."

Lees ookLozano, Ould-Chikh en acht anderen die de Eredivisie in vuur en vlam gaan zetten

Poll

Is Odegaard een meerwaarde voor Heerenveen?

(682 stemmen)

Plaats een reactie

maandag 17 juli 2017 om 12:57
Lekker veel heerenveen nieuws blij mee
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 13:00
Jullie lopen helemaal leeg, nu al 4 basisspelers weg en Larsson gaat ook nog wel weg.

Jaartje middenmoot in Heerenveen.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 13:27
Haha st juste en Larsson was al verwacht we hebben hoegh al binnengehaald voor hem en verder bijker en marzo voor bijker hebben we al cavlan en pierie en voor Larsson en marzo moet nog iemand komen
Vind ik leuk
HJR +2678
maandag 17 juli 2017 om 13:37
Wat zeg je nu allemaal? Ik snap er niks van :).

Kan je het zo opschrijven

St Juste ----» ...........
Larsson ---»...............
Bijker ----»..............
Marzo ---»

[Reactie gewijzigd op maandag 17 juli 2017 om 13:38]
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 14:02
St juste hoegh
Larsson odegaard
Bijker cavlan en pierie
Marzo niemand
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 17:50
Neem maar van mij aan: er komen nog 2 backs bij( want pieri is geen back) en men is hard bezig met een buitenspeler.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 18:17
Tuurlijk komt er nog wat bij maar dit is tot zover
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 13:59
Dennis Johnsen kan prima mee op dit niveau IPV Larsson. Vlap eventueel ook.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 17:52
Johnsen sowieso. Dan heb je met Zeneli, Johnsen en een aankoop 3 buitenspelers. Indien in nood 4 met Odegaard.

Maar die zal hopelijk op "10" komen te staan, ipv Amersfoort. Dat kan nl echt niet.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 20:04
Ahannach van Almere schijnen ze mee bezig te zijn. Odegaard kan ook op de vleugels.....Reza op de vleugel en Veerman in de spits. Een deugdelijke back is noodzaak, aan beide kanten!
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 21:40
Reza op de vleugels zou ik niet doen, dan wordt het spel te statisch. De 2 moeten het maar uitvechten wie eerste spits wordt.

Odegaard kan inderdaad aan de zijkanten, maar zie hem liever op "10". Heeft het inzicht, en bovendien de ideale man daar met zijn steekpass en actie. Van Amersfoort hoort er gewoon niet in.. een middenveld met Schaars, Yuki en Odegaard lijkt me super.

Wat de backs aangaat volledig met je eens. Schmidt/Cavlan gaan we het niet mee redden.

Ahannach zou ik hier wel willen zien. Dan hebben we met Zenelli, Johnsen en hem 3 buitenspelers, waarbij Odegaard in geval van nood de 4e kan zijn.

Ook zal er cv bij moeten, als backup.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 17:48
Gebeurd hier zovaak toch? Niks mis mee, we zijn een opleidingsclub.

Dat St Juste en Larsson vertrekken weten we al maanden. En in het geval van Larsson is dat eerder een voordeel dan een nadeel. Luie gozer waarbij veel mislukt.


Bovendien hebben we nog tot 1 september om ons te versterken, dus dat komt wel goed.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 13:00
Overhypt talentje, gaat dit seizoen ook weer falen. Niet goed genoeg.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 15:55
Daar vind ik het nog te vroeg voor, zet Messi bij Heerenveen en hij maakt ze ook geen kampioen.

De hype was misschien groot, maar hij heeft wel degelijk talent.
[Reactie gewijzigd op maandag 17 juli 2017 om 15:56]
Vind ik leuk
Libero +934
maandag 17 juli 2017 om 13:11
Heerenveen heeft gewoon een goed team. 2e seizoenshelft ontbrak het alleen aan vertrouwen en wellicht ook fysiek.
Vind ik leuk
410hhw +1072
maandag 17 juli 2017 om 13:14
Deze man werd verschrikkelijk opgehemeld.
Blij dat hij nooit naar Ajax is gekomen.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 13:25
Maar stel dat hij dat wel gedaan had, wat had dat met zijn ontwikkeling gedaan?
Vind ik leuk
Johan.l +1853
maandag 17 juli 2017 om 13:25
Overtypt ik weet niet waar je die wijsheid vandaan hebt, ik vind het nog wat vroeg om die conclusie te trekken, ik hoop voor Heerenveen dat ze nog veel plezier aan dat ventje hebben
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 13:28
Overschat voetballertje
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 23:34
Waarom zou Real M, deze jongen eigenlijk aan Akkrum-zuid hebben verhuurd? Omdat hij zo goed is? Dacht het niet!!!!!! Overschatte speler, denk ik dan maar!!!!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Odegaard zint op revanche bij Heerenveen: 'Toen ik kwam, ging alles nog goed'