Newcastle United verrast met transfernieuws over verhuurde Krul

    Newcastle United verrast met transfernieuws over verhuurde Krul

    woensdag 20 september 2017 om 16:05

    Tim Krul keert definitief niet meer terug in het shirt van Newcastle United. De Nederlandse goalie verkast op permanente basis naar Brighton & Hove Albion.  Afgelopen maand kwamen Newcastle en Brighton een verhuurperiode voor één jaar overeen. 

    Die deal is nu dus omgezet naar een definitieve transfer, melden The Magpies via de officiële kanalen. Krul heeft voor één seizoen getekend. In totaal stond de 29-jarige doelman liefst twaalf jaar onder contract op St. James' Park. Newcastle plukte de sluitpost in 2005 weg uit de jeugdopleiding van ADO Den Haag. 

    Tussen 2010 en 2015 was hij eerste doelman bij de club. In het seizoen 2015/16 raakte Krul zwaargeblesseerd tijdens een interland van Oranje. Na zijn revalidatie veroverde de goalie zijn plek onder de lat niet meer terug. Afgelopen seizoen verhuurde Newcastle hem aan Ajax en AZ. 

    Plaats een reactie

    riGGY-AFCA +17141
    woensdag 20 september 2017 om 16:10
    Vraag me dan af of ze hem nog een afscheid gunnen o.i.d....
    Een ereronde voor een wedstrijd :-)
    Vind ik leuk
    Jeroenvk94 +3857
    woensdag 20 september 2017 om 16:10
    Het zou wel stijl zijn, aardig wat jaren in de basis gestaan daar.
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +17141
    woensdag 20 september 2017 om 16:16
    Ja precies :-)
    Vind ik leuk
    Cookee +8852
    woensdag 20 september 2017 om 16:54
    Heel wat punten gepakt voor die club, goh die Krul was soms voor grote clubs een nachtmerrie... hield alles tegen.
    Vind ik leuk
    chicken +10131
    woensdag 20 september 2017 om 17:57
    En de volgende wedstrijd was het kut....ook de reden dat geen grootmacht hem op heeft gepikt..
    Vind ik leuk
    Cookee +8852
    woensdag 20 september 2017 om 20:19
    Niet mee eens. Hij was altijd 1e keus.
    Vind ik leuk
    chicken +10131
    woensdag 20 september 2017 om 20:21
    Dat bedoel ik ook niet. Maar de ene week een wereldwedstrijd de andere week een stuk minder.
    Vind ik leuk
    Cookee +8852
    woensdag 20 september 2017 om 20:33
    Maar als een keeper punten pakt das bijzonder, denk aan die van ADO, de rest was niet flitsend als dan Zwinkels als 1 man je redt, nou dat deed Krul ook vaak.
    Hij raaakte geblesseerd en NewCastle stortte ineens, ja toch? Toen was de man die ze redde weg.

    Zonde dat hij niet meer niveau haalt.
    Vind ik leuk
    Janzijnvader +13858
    woensdag 20 september 2017 om 17:06
    Komt hij ook nog een ereronde doen bij AZ? :P

    Nah hoeft niet.
    Vind ik leuk
    woensdag 20 september 2017 om 16:16
    Succes!
    Vind ik leuk
    mcmodd +19831
    woensdag 20 september 2017 om 16:20
    Dan mogen we aannemen dat ze in Brighton hartstikke blij zijn met Krul, hetgeen mijn mondhoeken doet krullen. Deze penaltykiller lijkt inmiddels op de kat met negen levens, hopelijk blijft hij nog lang in Engeland ballen vangen, het liefst natuurlijk voordat deze de doellijn passeren. Zet hem op Krul (en daarmee bedoel ik niet zijn nog levende hondje).
    Vind ik leuk
    Woudo +8012
    woensdag 20 september 2017 om 19:03
    En nou doorgeven die joint!
    Vind ik leuk
    Blademarc +684
    woensdag 20 september 2017 om 16:22
    Lijkt wel of hij na zijn blessure het keepen verleerd heeft. Heel bizar, wens hem het beste en hoop dat ie weer een beetje zijn oude niveau terug krijgt anders lekker wat anders gaan doen :-)
    [Reactie gewijzigd op woensdag 20 september 2017 om 16:22]
    Vind ik leuk
    woensdag 20 september 2017 om 16:47
    Was echt schrikbarend slecht bij AZ
    Vind ik leuk
    Thobar +3619
    woensdag 20 september 2017 om 18:13
    Keepers van AZ zijn al jaren slecht dus wat dat betreft zorgde Krul wel voor een stukje continuïteit.
    Vind ik leuk
    woensdag 20 september 2017 om 21:52
    Haha helemaal waar, al heb ik voor bizot nog wel een beetje hoop dat het goed komt :)
    Vind ik leuk
    woensdag 20 september 2017 om 16:25
    Van vaste waarde tot tribuneklant bij Newcastle, wat een blessure niet kan doen voor een Keeper.
    Vind ik leuk
    mcmodd +19831
    woensdag 20 september 2017 om 16:46
    Het heeft toch weer tot een nieuwe mogelijkheid voor Tim geleid, mogelijk dat daarmee de ellende ook achter de rug is?
    Vind ik leuk
    Tukkerland +3136
    woensdag 20 september 2017 om 16:27
    Ik dacht dat de transferwindow voorbij was?
    Vind ik leuk
    Nistel +3196
    woensdag 20 september 2017 om 16:45
    Transferwindow = administratieve overschrijvingen van club met als gevolg speelgerechtigdheid. Krul was al verhuurd aan Brighton, dus die overschrijving was eerder al rond gemaakt.
    Vind ik leuk
    dhrwobo +19929
    woensdag 20 september 2017 om 16:41
    Zonde, die jongen had zoveel meer kunnen bereiken als hij toen bij Newcastle niet geblesseerd raakte!
    Vind ik leuk
    Leffe +1051
    woensdag 20 september 2017 om 16:55
    Wat is er gebeurd met deze man!!, Jammer!
    Vind ik leuk
    Kopstootje +5672
    woensdag 20 september 2017 om 17:30
    Kom op Overmars. Nog een keeper erbij. Goed voor de concurrentie.
    Vind ik leuk
    Het Brein +3321
    woensdag 20 september 2017 om 19:28
    Goed voor hem, tenminste gaat hij erop vooruit qua speeltijd.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Newcastle United verrast met transfernieuws over verhuurde Krul