Smeuïge anekdote van Been na razendsnel ontslag: You, you and you: out

    Smeuïge anekdote van Been na razendsnel ontslag: "You, you and you: out"

    zaterdag 23 september 2017 om 18:49

    Mario Been hield het aan het begin van dit seizoen slechts zeven weken vol bij APOEL Nicosia. De Nederlandse coach werd razendsnel op straat gezet door de topclub uit Cyprus. Dat had vooral te maken met een slechte relatie met de president van APOEL, legt Been uit bij FOX Sports. 

    De grote baas van de club wilde graag de opstelling bepalen. Hij gaf Been steeds briefjes met daarop de namen die dienden te spelen. "Maar we verloren op een gegeven moment met 1-0 en ik had weer niet geluisterd. Toen stond iedereen in de brand", blikt Been terug.

    "De president kwam toen met al z'n lakeien en hij begon tegen mij. Je luistert niet, hè? Dat zou ik maar wel doen. Toen werd ik gek. Ik zei: als je mij telkens een briefje geeft, waarom ga je het dan niet zelf doen?"

    "Hij zei: oké, ga je zo tegen mij praten? Ik zie je morgen... ", vervolgt Been zijn verhaal. "Toen kwam-ie de volgende dag. You, you and you: out. Ik dacht dat hij een geintje maakte. Ik had één keer verloren. Hij zei: jij bent niet belangrijk, de spelers ook niet. Het gaat om mij. Je moet luisteren naar mij."

    Plaats een reactie

    Jozef +32780
    zaterdag 23 september 2017 om 18:54
    Ach, Mario het was een mooie vakantie die goed opbracht dankzij die gek...
    Vind ik leuk
    danny117869 +2219
    zaterdag 23 september 2017 om 20:22
    Geloof niet dat ze zo goed zijn in betalen in Cyprus als bij Crystal Palace. Als je nket presteerd, geen geld.
    Vind ik leuk
    Jozef +32780
    zondag 24 september 2017 om 00:05
    Hmm, ik denk dat Been hen wel een poot uittrekt hoor...;-)
    Vind ik leuk
    pico323 +5164
    zaterdag 23 september 2017 om 18:58
    en flink wat geld in de pocket
    Vind ik leuk
    BassieN +10908
    zaterdag 23 september 2017 om 18:58
    Klinkt als Gordon Ramsay in Hell's Kitchen :P
    Vind ik leuk
    Eendracht +12860
    zaterdag 23 september 2017 om 19:02
    Heet die voorzitter toevallig Dennis B.??
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +35855
    zondag 24 september 2017 om 04:55
    Nee, Dennis is meer achterbaks.
    Vind ik leuk
    Guust +5006
    zaterdag 23 september 2017 om 19:04
    Gewoon weer niet luisteren en 11 anderen opstellen, das leuk.
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 september 2017 om 19:07

    [Reactie gewijzigd op zaterdag 23 september 2017 om 19:40]
    Vind ik leuk
    frank1971 +2199
    zaterdag 23 september 2017 om 19:14
    Wat wil je daar nou mee zeggen?
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 23 september 2017 om 19:15]
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 september 2017 om 19:34
    Wat een idioot zeg.
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 september 2017 om 20:06
    Nou en bedankt he ! Nou moeten wij weer elk weekend naar mario de opendeurenkampioen luisteren
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 september 2017 om 21:48
    Schei toch uit joh been het ligt nooit aan jou capaciteiten natuurlijk. Lapzwas
    Vind ik leuk
    Breezer4u +1389
    zondag 24 september 2017 om 05:27
    You,you And you out, roep ik ook altijd naar mijn vrouw en kinderen..

    Helaas komen ze altijd terug
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11086
    zondag 24 september 2017 om 07:09
    Was weer een hoogtepunt uit zijn top carrière.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Smeuïge anekdote van Been na razendsnel ontslag: "You, you and you: out"