'Van Marwijk slaat aanbieding af om razendsnel weer aan de slag te gaan'

'Van Marwijk slaat aanbieding af om razendsnel weer aan de slag te gaan'

zondag 24 september 2017 om 10:28

Bert van Marwijk heeft geen trek in een avontuur als bondscoach van de Verenigde Arabische Emiraten. Dat berichten media in het land. De 65-jarige Nederlander plaatste zich onlangs met Saoedi-Arabië voor het WK in Rusland, maar kreeg vervolgens zijn congé.

Van Marwijk was in overleg over contractverlenging, maar raakte in de clinch met de voetbalbond van Saoedi-Arabië. De ex-keuzeheer van het Nederlands elftal was niet blij met allerlei eisen. De Verenigde Arabische Emiraten zagen daardoor hun kans schoon, maar kregen nul op het rekest.

De Emiraten zoeken een bondscoach die met het nationale elftal hoge ogen kan gooien op de strijd om de Azië Cup in 2019, dat het land zelf organiseert. De Verenigde Arabische Emiraten maken na de vierde plaats in de groep met ook Saoedi-Arabië geen kans meer op een WK-ticket. De laatste WK-deelname dateert alweer uit 1990.

Nu Van Marwijk geen interesse heeft, proberen de Emiraten een andere grote vis binnen te halen. Jürgen Klinsmann en Javier Aguirre prijken op het lijsje.

Plaats een reactie

HansVites +1678
zondag 24 september 2017 om 10:34
Hij zal zijn za.. uhh buik wel vol hebben van die Arabieren
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 17:07
Waarom zo denigrerend ?

Zeg je over Bosz dat hij uitgekeken was op die joden in Israël?
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 10:39
Kreeg de indruk dat van Marwijk gek is op kamelen.
Vind ik leuk
1892 +3029
zondag 24 september 2017 om 10:46
Bertje bid niet voor........................Vuilniszakken vol met geld.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 12:05
Bertje loopt.
Bertje fietst.
Bertje bidt.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 10:52
Dan was ik toch liever in Dubai gaan zitten...
Vind ik leuk
Butsbal +3771
zondag 24 september 2017 om 11:03
Houdoe dan
Vind ik leuk
Butsbal +3771
zondag 24 september 2017 om 11:02
Tuurlijk doet hij dat niet. De dag nadat Filpke gewipt wordt is hij onze nieuwe coach met z'n schoonzoon. Kan niet wachten.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 11:30
Bert is nog niet klaar met tellen...
Vind ik leuk
CasK +25
zondag 24 september 2017 om 11:51
De Emiraten en Bert gaan niet hand in hand
Vind ik leuk
Mari +992
zondag 24 september 2017 om 12:20
Advocaat staat klaar
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 12:21
Van Marwijk gaat naar PSV. Van Bommel als assistent.
Deze laatste wordt dan in 1-3 jaar zijn opvolger.

Het andere mogelijke scenario is dat van Bommel direct de opvolger van Cocu wordt met Van Marwijk als assistent.

Beide zou geweldig zijn voor PSV. En ik ben er van overtuigd dat de directie hier al lang en breed over heeft gesproken met de betrokkenen buiten Cocu.
Vind ik leuk
furgist +1426
zondag 24 september 2017 om 13:04
Bert 'Geld Geld' van Marwijk
Vind ik leuk
davidben +2236
zondag 24 september 2017 om 13:19
Dat die gasten nog überhaupt denken aan een trainer als Van Marwijk.
Ze moeten voor elke pot weer dealen met die dikke pad Mino. Verschrikkelijk.
Laat Bertje lekker die autist helpen komend seizoen.
Vind ik leuk
Mari +992
zondag 24 september 2017 om 13:37
In zijn afkoopsom staat in de kleine letters dat als hij binnen 1 jaar bij een ander land/club aan de slag gaat hij x% van zijn afkoopsom moet inleveren
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 14:06
Hehe, kan makkelijk. Of ze eisten dat hij 23 dagen per maand in dat land aanwezig moest zijn.
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 08:16
je mag dick oppvolgen na wit ruslandm
Vind ik leuk