Alves flirt met volgende 'topaankoop' PSG: 'Beter voor hem en voor ons'

Alves flirt met volgende 'topaankoop' PSG: 'Beter voor hem en voor ons'

woensdag 11 oktober 2017 om 15:17

Dani Alves zou Alexis Sánchez met open armen verwelkomen bij Paris Saint-Germain. De aanvaller van Arsenal wordt begeerd door de Franse topclub.

Sánchez heeft in Londen een aflopend contract en was op de laatste dag van de zomerse transfermarkt dichtbij een transfer naar Manchester City, maar de deal werd afgeblazen omdat Arsenal zo laat niet een waardige vervanger kon aantrekken. In de winterstop wordt er een nieuwe strijd rond Sánchez verwacht, met PSG als uitdager van Manchester City.

"Het is mogelijk", zegt Dani Alves desgevraagd na de 3-0 overwinning van Brazilië op Chili. "Hij is zeer gewild door veel teams. Ik ben blij voor hem, waar hij ook naartoe gaat. Maar als hij naar ons komt, is dat beter voor ons en voor hem", hint de rechtsback. PSG heeft al een overvolle voorhoede met Neymar, Edinson Cavani en Kylian Mbappé als basisspelers.

Plaats een reactie

woensdag 11 oktober 2017 om 15:35
Als dat waar zou zijn dan heeft PSG op papier althans een super droom elftal, maar ze moeten het op het veld alleen nog waarmaken dan.
Vind ik leuk
Roekoe +4394
woensdag 11 oktober 2017 om 16:21
Ja eens maar waar moet hij in hemelsnaam spelen
Vind ik leuk
United FC +12744
donderdag 12 oktober 2017 om 13:57
En dan nog steeds de Champions League niet kunnen winnen.
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 14:19
Nee, logisch als Feyenoord mee doet;)
Vind ik leuk
Laliga +267
woensdag 11 oktober 2017 om 15:41
Snap heel goed dat mense een hekel krijgen aan teams als city psg etc , maar kan er langzaam aan wel van geniete zulke goeie spelers in een team die het eindelijk barca real en bayern het moeilijk gaan maken .
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 15:53
Bayern schakelt zichzelf uit. Met die bejaarden.
Vind ik leuk
Roekoe +4394
woensdag 11 oktober 2017 om 16:22
Bejaarden? Ze hebben tolisso Rudy en sule gekocht afgelopen zomer. Zijn toch niet zo oud?
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 15:54
Alleen Sanchez maar? Een beetje magertjes. Ik zou er nog 10 kopen.
Vind ik leuk
Woudo +7796
woensdag 11 oktober 2017 om 16:11
Die halen ook Messi, Iniesta, Isco en Nelom!
Vind ik leuk
Guusman +2027
woensdag 11 oktober 2017 om 16:18
WK 22 schiet ook al op natuurlijk, voor je het weet is het zover.
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 17:02
Is Alves naast speler daar ook degene die de spelers inkoopt? Nog even en hij regelt ook een nieuwe sponsor etc haha
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 17:46
Gewoon lekker naar City, veel te goed voor die matige en voorspelbare Ligue 1.
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 18:40
Hoofd inkoop Alves wil natuurlijk van Cavani af. Bemoeizieke oude engerd.
Vind ik leuk
Truth +2777
woensdag 11 oktober 2017 om 19:57
Weten ze bij psg dat je maar met 11 kan spelen ?
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Alves flirt met volgende 'topaankoop' PSG: 'Beter voor hem en voor ons'