Stuntploeg PEC wint ook in Breda en klimt over Ajax en Feyenoord heen

Stuntploeg PEC wint ook in Breda en klimt over Ajax en Feyenoord heen

zaterdag 21 oktober 2017 om 20:21

Dankzij een 2-0 zege in Breda is PEC Zwolle opgeklommen naar de tweede plaats in de Eredivisie. Bram van Polen en Mustafa Saymak maakten de goals in het Rat Verlegh Stadion. De club beleeft de beste Eredivisie-start ooit in de clubgeschiedenis. Voor tegenstander NAC was het de derde opeenvolgende competitienederlaag. 

De schlemiel van de eerste helft in Noord-Brabant werd Menno Koch. In zijn eigen strafschopgebied ging de verdediger op slag van rust gigantisch in de fout. Hij verspeelde de bal en maakte daarna een lichte overtreding op Saymak. Scheidsrechter Martin van de Kerkhof besloot de bal op de stip te leggen. PEC-captain Bram van Polen benutte het buitenkansje. 

Direct na de onderbreking dacht NAC op gelijke hoogte te komen. Een snelle goal van Angelino werd echter afgekeurd. NAC ging in de tweede helft hartstochtelijk op zoek naar de gelijkmaker, maar de moeilijk scorende ploeg van trainer Stijn Vreven slaagde er ook nu niet in om het doel te vinden.

Op het moment dat NAC wilde aanzetten voor een slotoffensief, was het gedaan. Na een wippertje van Youness Mokhtar tikte Saymak van dichtbij binnen: 0-2.

Na negen speelrondes hebben PEC en trainer John van 't Schip al 18 punten behaald. Dat zijn er twee minder dan koploper PSV en twee méér dan Ajax en Feyenoord. De traditionele top-drie komt zondag in actie. NAC staat op de vijftiende plek, met 7 punten uit negen duels. 

Poll

Gaat PEC Europees voetbal behalen?

(367 stemmen)

Plaats een reactie

zaterdag 21 oktober 2017 om 20:23
Lekker boys!!!! Verdiende 3 punten!!! Wat een zaad publiek daar, sjonge jonge. Avondje NAC, laat me niet lachen..
Vind ik leuk
Lurton +1695
zaterdag 21 oktober 2017 om 20:36
Mooie overwinning! Live gekeken. Jullie maakten ook als enige aanspraak op de 3 punten.

Kers op de taart was de assist van Mokthar.

Lekker bezig Pec!
[Reactie gewijzigd op zaterdag 21 oktober 2017 om 21:31]
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 21:29
zij, euh????
Vind ik leuk
Lurton +1695
zaterdag 21 oktober 2017 om 21:30
Glaasje op! Aangepast*
Meer een wiskunde man.
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 21:30
3 punten zijn verdiend. Wel een makkelijke penalty. Maar waarom zaadpubliek?
Vind ik leuk
Zwanus +12
zaterdag 21 oktober 2017 om 21:59
Zaadpubliek? 3 punten waren zeker verdiend, maar heb het uitvak zelf ook amper tot nooit gehoord..de pot verwijt de ketel..
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 23:06
260 man tegen een stuk of 19000, dat hoor je ook niet echt te horen ;)
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 23:11
Idd . PEC heeft vreselijk hoempapa publiek, passend bij een kunstgrasclub.
Vind ik leuk
Tossa +786
zondag 22 oktober 2017 om 00:47
Ah! Daar ben je dan toch. Ik miste je al bijna. Het moet je pijn doen dat Pec het zo goed doet, hè?!
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 11:33
Nee, juist lachen man, dat tijdelijk succes van dat plastic clubje
Vind ik leuk
pier +142
zondag 22 oktober 2017 om 10:53
Zaadpubliek? Ben je wel eens in zwolle geweest? Vast niet, want dat mag niet van pappa en mamma
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 20:25
Doen ze toch erg netjes hoor petje af.
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 20:25
Lekker hoor! Maar Europees voetbal is iets te hoog gegrepen denk ik.
Vind ik leuk
Pec Man +582
zaterdag 21 oktober 2017 om 20:28
Vertel?
Vind ik leuk
mvr +133
zaterdag 21 oktober 2017 om 21:18
Me too
Vind ik leuk
peinke +595
zaterdag 21 oktober 2017 om 20:55
Tja, voor welke Nederlandse club niet. Zo snel als iedereen er dit jaar uit is, lukt PEC ook wel!
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 21:29
Haha hier zit wat in
Vind ik leuk
Mo +7966
zondag 22 oktober 2017 om 10:56
Pec Zwolle in de Europa League hahahaha zie je het al voor je. Dat kan gewoon niet, dat soort teams moeten in bescherming worden genomen net als een Heracles. Naar mijn mening moeten we alleen met de top drie en AZ europa in anders gaan we heel snel dalen op die lijst en staan we tussen Litouwen en Estland.
Vind ik leuk
peinke +595
zondag 22 oktober 2017 om 11:04
Van de top 3 + AZ zijn er inmiddels in november al 4 uitgeschakeld, net als Utrecht en Vitesse. Zo'n positie kan PEC net zo goed vertegenwoordigen, die houden het ook wel vol tot de 4e voorronde EL. En tussen de door jouw genoemde landen zijn we inmiddels al lang beland, dus.... waar heb je het over! Volg jij het voetbal wel? Toevallig gisteren naar het niveau gekeken van bijv. NAC - PEC? Nou, met alle respect voor mijn club, maar als je met dit niveau op plek 2 kunt staan met een flutbegroting t.o.v. de top 3 en subtoppers, dan zegt dat al genoeg. Misschien is het dan voor een PEC wel meer verdient om een keer deel te nemen aan de EL dan aan die ,,tob-clubs'' die het even zo snel verklooien toch!
[Reactie gewijzigd op zondag 22 oktober 2017 om 11:08]
Vind ik leuk
Mo +7966
zondag 22 oktober 2017 om 11:43
Moet je jezelf is horen praten man. We staan 11e op die lijst, dus nog niet tussen die flutlanden. Competitie is pas 8 rondes bezig en aan het eind staat pec gewoon weer op plek 8/9. Pec in Europa dat zou een schande zijn voor het Nederlands voetbal dat moet je toch wel met mij eens zijn
Vind ik leuk
Pec Man +582
zondag 22 oktober 2017 om 14:52
U als Excelsior supporter heeft het dan maar heel erg moeilijk.
Vind ik leuk
Mo +7966
zondag 22 oktober 2017 om 15:19
Ik ben voor Ajax vriend
Vind ik leuk
Pec Man +582
zondag 22 oktober 2017 om 16:22
Heeft het goed gedaan bij Feyenoord makker.
Vind ik leuk
pico323 +3206
zaterdag 21 oktober 2017 om 20:27
Schippie doet het prima daar in Zwolle. Super
Vind ik leuk
davidben +2435
zaterdag 21 oktober 2017 om 20:27
Niet verwacht van Van 't Schip het zo goed zou doen. Leuk!
Vind ik leuk
Pec Man +582
zaterdag 21 oktober 2017 om 20:27
Stuntploeg VP? Hou daar eens mee op s.v.p.!
Vind ik leuk
davidben +2435
zaterdag 21 oktober 2017 om 20:29
Hoe zou jij PEC willen noemen dan?
Vind ik leuk
Lurton +1695
zaterdag 21 oktober 2017 om 20:36
De verrassing uit Zwolle.
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 22:25
De club die boven ajax staat?
Vind ik leuk
davidben +2435
zaterdag 21 oktober 2017 om 22:57
Zo flauw Prof
Vind ik leuk
036 +2462
zaterdag 21 oktober 2017 om 23:15
Hij was Feijenoord vergeten den ik.
Vind ik leuk
Farmer +6037
zaterdag 21 oktober 2017 om 20:40
Tja. Ajax en Feyenoord moeten morgen tegen elkaar,, Zwolle staat dr 2 punten boven. Als 1 vd 2 wint, blijft Zwolle iig 3es, spelen ze gelijk, dan blijven jullie deze week 2e's.

Als je na een grof kwart vd competitie, 2e's of 3es staat, doe je het toch uitstekend?
(maar, als ik het goed heb, krijgt Zwolle, tot de winterstop, nog wel een paar 'zwaardere'tegenstanders? AZ, Utrecht, Vitesse, Heerenveen, en PSV?)
[Reactie gewijzigd op zaterdag 21 oktober 2017 om 20:41]
Vind ik leuk
Tossa +786
zaterdag 21 oktober 2017 om 20:45
Ze hebben nu Ajax én Feyenoord uit al gehad. Ook niet de minsten, dacht ik zo...
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 11:35
En daar pakken ze dan ook met mazzel een schamel puntje.
Vind ik leuk
Pec Man +582
zaterdag 21 oktober 2017 om 20:56
Feyenoord uit was zwaar of niet dan! De rest valt dan nog wel mee waar jij het over hebt.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 21 oktober 2017 om 20:58]
Vind ik leuk
Dicky +5762
zaterdag 21 oktober 2017 om 20:58
Bijna goed. Als Vitesse morgen wint ( wat ik niet verwacht ) dan zakt PEC ook nog een plekje. Evengoed erg knap natuurlijk. Het is nou niet zo dat PEC spelers heeft die beter zijn dan die van Utrecht, AZ, Vitesse, Heerenveen, Groningen. Maar ze doen het wel voortreffelijk
Vind ik leuk
Pec Man +582
zaterdag 21 oktober 2017 om 21:04
Vertel?




Vind ik leuk
Dicky +5762
zaterdag 21 oktober 2017 om 21:06
Wat moet ik je vertellen?
Vind ik leuk
Ajacied02 +2016
zaterdag 21 oktober 2017 om 21:36
Hij wil alleen maar horen dat pec geweldige spelers heeft en dat zelfs barcelona voor ze moet vrezen
Vind ik leuk
Dicky +5762
zaterdag 21 oktober 2017 om 21:40
Aha, tja daar kan ik hem niet mee helpen. Wat PEC doet is knap omdat ze juist niet geweldige spelers of het budget daarvoor hebben.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 21 oktober 2017 om 21:40]
Vind ik leuk
Ajacied02 +2016
zaterdag 21 oktober 2017 om 21:58
Juist
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 22:05
Inderdaad Dick, we hebben matige spelers en spelen ook niet goed, maar we staan wel mooi em 2e :)
Vind ik leuk
Dicky +5762
zaterdag 21 oktober 2017 om 22:16
Klasse man. Ik vind dat oprecht leuk. Sympathieke club dat PEC. Dat net als bijvoorbeeld Heracles geweldig presteert met een beperkt budget. Ik heb daar alleen maar respect voor. Ik heb in 2014 ook gejuicht toen jullie de beker pakte en een jaar later was ik weer voor PEC.
Vind ik leuk
036 +2462
zaterdag 21 oktober 2017 om 23:16
Stopwoordje??
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 13:45
Groningen had je niet moeten opnoemen, want die hebben echt een matige selectie. Op Mahi en Idrissi na is Groningen een kleurloos team.
Vind ik leuk
Tossa +786
zaterdag 21 oktober 2017 om 20:30
Penalty was dit keer makkelijk gegeven maar mag het ook een keer onze kant op vallen?

Pec speelde niet heel goed maar had alle controle en zeer verdiend gewonnen!
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 22:06
Heb em net even gezien en was echt geen penalty. Maar zoals ze in het westen zeggen "geluk dwing je af"
Vind ik leuk
Kwal +315
zaterdag 21 oktober 2017 om 20:32
Klasse van Zwolle..Petje af ! Maar het zegt ook veel over de eredivisie en de teloorgang helaas :(
Vind ik leuk
Pec Man +582
zaterdag 21 oktober 2017 om 21:06
t.o.v.?
Vind ik leuk
036 +2462
zaterdag 21 oktober 2017 om 23:17
Relevantie??
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 20:36
Zwolle krijgt vanzelf weer een mindere periode dit seizoen. Elk seizoen zijn er clubs die even leuk presteren maar het niet kunnen volhouden.
Vind ik leuk
mazu +350
zaterdag 21 oktober 2017 om 20:46
Nee joh, Pec wordt dit seizoen afgetekend kamioen. Mindere periode, laat me niet lachen
Vind ik leuk
Pec Man +582
zaterdag 21 oktober 2017 om 21:01
Vanuit welke club praat je?
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 20:38
De druk ligt zondagmiddag bij de enige overgebleven andere titelpretendent.
Vind ik leuk
Farmer +6037
zaterdag 21 oktober 2017 om 20:41
'pretendent' :P

humor!
Vind ik leuk
HanV +2039
zaterdag 21 oktober 2017 om 20:51
Een heel snel werkende advocaat.
Vind ik leuk
davidben +2435
zaterdag 21 oktober 2017 om 21:03
Jij bent een helaas een zeldzame verschijning op VP met je originele teksten.

Kan daar van genieten. Helemaal wanneer je er nog eens dubbel en dwars overheen gaat als anderen daar negatief op reageren door onwetendheid.

Keep it up Marquis!
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 22:07
Als er een prijs was voor VP'er van het jaar zou Schlachtenbummler em winnen.
Vind ik leuk
036 +2462
zaterdag 21 oktober 2017 om 23:20
Een echte titelpretendent heeft geen druk denk ik.
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 20:39
Wat nou avondje nac? T was een avondje PEC.

Dik verdiende overwinning en ik weet zeker dat parzyszek ook heel gauw scoort.

Hij komt steeds dichter bij.
Vind ik leuk
Kwal +315
zaterdag 21 oktober 2017 om 20:42
Geweldige speler Parzyscek, die gaat nog wel losbarsten...

NAC gaat volgend jaar weer terug naar waar het hoort helaas...
Vind ik leuk
Dicky +5762
zaterdag 21 oktober 2017 om 21:03
NAC speelt nu in de competitie waar het hoort.
Vind ik leuk
Kwal +315
zaterdag 21 oktober 2017 om 21:06
Omdat jij het bent :) Vind ik leuk
Vind ik leuk
pier +142
zondag 22 oktober 2017 om 10:40
Ze draaien een paar jaar lekker en krijgt meteen praat, mafkees. NAC speelt veel langer eredivisie. Dit is het 49ste seizoen voor ze en hoeveel zwolle? Ik heb respect voor wat Zwolle bereikt heeft de laatste paar jaar, maar als ik lui zoals jou hoor roeptoeteren gaat dat weer heel snel weg. Geniet van je club zolang het duurt. En niet gaan klagen dat het een keer tegen zit
Vind ik leuk
Kwal +315
dinsdag 24 oktober 2017 om 20:38
Volgend jaar weer naar de Juup Pier ! Forza Zwolle :)
Vind ik leuk
pier +142
woensdag 25 oktober 2017 om 11:39
Als je van clubkes als zwolle verliest heb je geen zak in de eredivisie te zoeken :-). Maar, des te meer respect heb ik wat je club bereikt heeft. Succes ermee en, nogmaals, niet gaan klagen als het een keer tegen zit, want dan lach ik je keihard uit.
Vind ik leuk
HanV +2039
zaterdag 21 oktober 2017 om 20:46
Hij zat dichtbij met die kopbal, de rebound was minder. Maar dinsdag zal het vast wel lukken.
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 20:41
Genieten dit!
Wedstrijd niet kunnen zien, maar we staan verdomme 2e!!!!
Vind ik leuk
Leffe +919
zaterdag 21 oktober 2017 om 20:42
Die Boer pakt punten voor PEC, ipv-Mickey. Hij kan de Nederlandse Buffon worden.En daarbij heeft Van T Schip het goed voorelkaar,welke trainer in de Eredivisie kan zeggen 6-jaar Australië en tijdje Mexico.Dan heb je levenservaring die je kunt overbrengen.
Vind ik leuk
Kwal +315
zaterdag 21 oktober 2017 om 20:47
Ik denk dat Van 't Schip zelf nog wel mee kan doen in de eredivisie :)
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 20:53
PEC Zwolle speelt onder John van 't Schip met klassiek diabolovoetbal de moderne variant van de Zwolsche School waarmee de club uit de spirituele voetbalhoofdstad van Nederland in de 1970s furore maakte.

De rondetto's, pirlettes en naturalettes zijn niet alleen op leengras een lust voor het oog.


Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 20:56
PLekkie 2, 18 uit 9! Genieten dit! Wat een verschil met vorig seizoen.

Hulde voor Schippie!
[Reactie gewijzigd op zaterdag 21 oktober 2017 om 20:59]
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 21:04
Netjes Zwolle, heel erg netjes. Hulde voor de afgelopen jaren, goed beleid!
Vind ik leuk
peinke +595
zaterdag 21 oktober 2017 om 21:15
Nou, v.w.b. het beleid heeft Zwolle dit jaar een hele ommezwaai gemaakt door spelers onder contract te nemen. Dat is prima, m.u.v. de blunder met Tijani Reijnders en het lange contract voor Achabar. Afgelopen jaren is dus overdreven, de weg die ze waren ingeslagen na de bekerwinst, was niet bepaald goed, maar men heeft dat gelukkig nu hersteld richting stabiele middenmoter.
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 21:23
Dat bedoel ik, er komen is 1 maar er blijven of terugkomen en niet afzakken is 2.
Vind ik leuk
peinke +595
zaterdag 21 oktober 2017 om 21:05
Vorig jaar ben ik nog wel eens weggehoond door collega-forumers over mijn kritiek op alle huurlingen bij PEC en het matige laatste jaar van Ron Jans. Gelukkig heb ik het gelijk aan mijn zijde gekregen dit seizoen met nagenoeg allemaal spelers onder contract en een zeer goede keuze voor de huidige trainer. Positioneel is het allemaal ok bij PEC en heb het idee dat er nog veel te verbeteren is. Jammer blijft onze spits teleurstellen. Dat gaat het denk ik niet worden gezien zowel positioneel als voetballende kwaliteiten. Freire is verdedigend ok, maar in de opbouw niet goed. Prima wissel om Sandler in te brengen. Ook een speler onder contract en zeker niet slechter, ondanks z'n matige begin. Ondanks het doelpunt van Saymak blijft hij sloridg in z'n spel. Kingsley, helemaal op z'n plaats. Wel een dagje in de week trainen op ,,de voorzet''. Dat is nog niet goed genoeg en heeft te weinig rendement. Hopen dat de basis fit blijft, want de vervangers is toch wel een stuk inleveren als we het dan hebben over Ondaan, Marinus e.d. En hoe belangrijk is Dekker weer niet i.c.m. Thomas. Prima die gasten. Mooi resultaat, niet altijd even aantrekkelijk om na te kijken, maar wie had dit gedacht, nu al zoveel punten.
Complimenten aan de hele ploeg, specifiek voor Van 't Schip en z'n staf.
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 21:08
Kingsley schijnt extra te trainen met Van 't Schip op de vrije trappen, kan natuurlijk ook veel van hem leren!
Vind ik leuk
Kwal +315
zaterdag 21 oktober 2017 om 21:14
PEC doet het gewoon heel goed al jaren, Waar andere middenmoters het van een Rus of andere criminelen moeten hebben, doet PEC het op eigen kracht en stap voor stap. Respect !
Vind ik leuk
Pec Man +582
zaterdag 21 oktober 2017 om 21:24
Klopt. En dat zonder internationale belastingontduiking (witwasserij) en andere criminele activiteiten.
Vind ik leuk
Tossa +786
zaterdag 21 oktober 2017 om 21:22
Ik ben één van die personen. Maar vooral omdat je vaak negatief bent. Alleen als er wat te brommen valt, liet je van je horen. Wees ook eens wat vaker positief, daar is reden voor. Zoals vandaag. Chapeau!
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 23:01
Ik ben juist nu niet te spreken over het spel van pec. Bijna alle gewonnen wedstrijden winnen we bij de gratie gods. Echt goed spel zie ik nauwelijks, en de meeste punten pakken we door Diederik.
Mooi dat we waarschijnlijk niet gaan degraderen, maar een intense hosanna stemming is in huize Wubbers niet aanwezig.
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 21:08
Volgend jaar voorronde Champions League op kunstgras
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 21:19
Messi gaat eraan!
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 22:49
De UEFA verleent dispensatie aan de modelclub PEC Zwolle. Daar kan geen enkel misverstand over bestaan.
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 21:15
3 punten minder dan PSV vp
Vind ik leuk
Bayern FC +1229
zaterdag 21 oktober 2017 om 21:19
Lekker PEC voor Ajax en Feyenoord lol
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 21:23
De klassieker is niet langer een wedstrijd op zich. De kunstgraskruistocht van PEC Zwolle werpt haar schaduw vooruit.
Vind ik leuk
Ale +1185
zaterdag 21 oktober 2017 om 22:02
De opvolger van Keizer....
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 22:47
Het zijn verwarrende tijden voor primeurpassanten die papegaaien vanaf hun morele hoogvlakte. PEC Zwolle heeft niets te zoeken in de voorronde van de Champions League en NAC hoort niet in de eredivisie thuis.

Het Nederlandsche voetbal speelt zich af in een vacuüm.
Vind ik leuk
pier +142
zondag 22 oktober 2017 om 10:46
NAC hoort niet in de eredivisie thuis? Ken je de geschiedenis wel? Zwolle hoort niet in de eredivisie thuis. Ik ga al bijna 50 jaar naar NAC en ik heb Zwolle 7 keer gezien. Uitkijken met praatjes krijgen, want dat gaat een keer tegen je werken......
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 13:42
Contextualiserend lezen, relativeren en in perspectief plaatsen zijn overduidelijk niet bepaald je forte.

Ik reik jou dan ook geheel vrijblijvend de suggestie om de primeurpassanten die ik gekscherend citeerde aan te spreken op hun aanhalingen. Ik heb niet de indruk dat jij met je 'praatjes' de aangewezen persoon bent om mij imperatief te benaderen. Hilarisch hoe primeurpassanten dit platformpje serieuzer nemen dan een ongeneeslijke ziekte.

Je krijgt van mij daarom dit keer geen strafwerk maar huiswerk. Google eens op parodiëren en persifleren.

Fijne zondag nog!
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 23:01
Wacht maar tot ze tegen ploegen uit het rechterrijtje moeten. Dan wordt het verliezen en af en toe een puntje sprokkelen. PEC heeft enorm mazzel met het schema tot nu toe, maar het hangt van mazzel aan elkaar.
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 23:41
Dat we vaak geluk hebben is een feit, maar ajax twente Feyenoord Groningen Heracles en NAC uit zijn allemaal geen makkelijke wedstrijden voor een club met de begroting van pec.
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 09:27
Niet alleen geluk, ook het kunstgrasvoordeel en een bijzonder makkelijke competitie schema. Van de eerste 8 wedstrijden speelt pec er 7 op kunstgras, ongelooflijk. Anyway, leuk voor pec, maar die eindigen na 34 wedstrijden weer ergens kleurloos tussen plek 7 en 10.
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 09:37
Volgensmij heb jij het niet zo op pec. Nac, ajax, en feyenoord spelen gewoon op gras volgensmij. En tussen plaats 7 en 10 eindigen is voor een club als pec niet kleurloos maar gewoon een goede prestatie.
[Reactie gewijzigd op zondag 22 oktober 2017 om 09:39]
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 09:44
Klopt, maat dan nog speel je 2/3 van je wedstrijden op nepgras. En als voetballiefhebber heb ik het inderdaad niet op clubs als PEC. Plastic gras, uistralingsloze spelers en oranje-gezelligheidspubliek inclusief trommels op de tribune. Ben er 2 keer geweest, manmanman, om je kapot te schamen.Alleen het dweilorkest ontbreekt nog.
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 09:51
Ik heb ook een hekel aan kunstgras, net als alle andere pec supporters. Maar daar kunnen we helaas niks aan veranderen. Het hoempapapubliek ben ik ook geen fan van, en dat is de reden dat je mij niet snel meer in het stadion aantreft.
Uitstralingsloze spelers is natuurlijk gewoon complete onzin, maar dat weet jij ook wel.
Verder heb ik nog altijd liever carnavalspubliek dan nazi's zoals bij milan.
[Reactie gewijzigd op zondag 22 oktober 2017 om 09:52]
Vind ik leuk
Tossa +786
zondag 22 oktober 2017 om 10:06
Joh, vervelend dat je door een Zwollenaar verbeterd wordt, he?!
Eerst onwaarheden verkondigen en daarna de waarheid denkt te kennen omdat je er MAARLIEFST 2 (twee)!! keer bent geweest.

Bespaar jezelf de moeite en blijf lekker weg uit Zwolle of artikelen over Pec. Ik lees lang niet alle artikelen maar het enige wat ik van jou lees, is constant hetzelfde. Wat een sneue leven moet je hebben als je dit jezelf iedere keer aan moet doen.
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 14:03
Gevoel voor humor kan jij niet ontzegd worden. Uit het huidige rechterrijtje is het gelukselftal van PEC Zwolle reeds tegen 7 clubs in actie gekomen.

Fijne dag nog!
[Reactie gewijzigd op zondag 22 oktober 2017 om 14:17]
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 23:33
Het word dit seizoen weer een spannende titelstrijd tussen pec en psv.
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 23:53
Ja dat heb ik aan het begin van het seizoen al voorspeld maar toen werd ik voor gek verklaard en nu geef ik me zelf toch gelijk en een praline uit eigen bonbondoos want ik had gelijk want ik draag vanuit de tbs-kliniek bij aan 'voetbalinhoudelijke discussies' ondanks mijn dwangbuis en niemand neemt mij hier serieus maar ik krijg nu toch gelijk net als met Davy Klaassen en zo.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 21 oktober 2017 om 23:54]
Vind ik leuk
zaterdag 21 oktober 2017 om 23:39
HATSA !
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 00:42
Leuk zeg ! Sneu voor ajax en Feyenoord
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 01:23
Cowboy Johnny met zijn Mediterriaanse blik, heeft de prestaties van Jans al snel in de vergetelheid gedrukt. Een puike prestatie. En door mij niet voorzien. Ik ... als groot Ziener, moet mijn meerdere erkennen. Hier kan ik ook niet tegenop.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Stuntploeg PEC wint ook in Breda en klimt over Ajax en Feyenoord heen