Mido: 'Liverpool-fans maakten mij belachelijk, nu weten ze dat ik gelijk had'

Mido: 'Liverpool-fans maakten mij belachelijk, nu weten ze dat ik gelijk had'

maandag 20 november 2017 om 16:55

Mohamed Salah maakt indruk bij Liverpool. De 25-jarige aanvaller, die in de zomer voor 42 miljoen euro overkwam van AS Roma, heeft zijn plafond bovendien nog niet bereikt. Dat stelt Ahmed Hossam, beter bekend als Mido.

Salah scoorde afgelopen zaterdag twee keer tegen Southampton en is nu de topscorer van de Premier League met negen goals in twaalf duels. Mido is niet verrast door de prestaties van zijn landgenoot. 'Herinneren jullie je nog dat Liverpool-fans mij belachelijk maakten toen ik zei dat ik drie jaar geleden zei dat Salah tien keer beter dan Sterling zou worden? Nu weten ze dat ik gelijk had.'

'Salah heeft de mentaliteit om nog vele jaren op het hoogste niveau te spelen. Ik verwacht dat Salah niet lang bij Liverpool blijft. Hij zal snel naar Real Madrid vertrekken', schrijft de oud-Ajacied op Twitter. Salah was naast zijn negen goals in de Premier League, ook al vier keer trefzeker in de Champions League.

Plaats een reactie

maandag 20 november 2017 om 17:09
Ook de meeste mensen hier hadden geen vertrouwen in hem voor een of andere reden
Vind ik leuk
HveenLFC +3140
maandag 20 november 2017 om 17:37
Ik was juist één van die mensen die doen Salah gekocht was, dat zei tegen mensen dat die zou gaan slagen :P
Vind ik leuk
maandag 20 november 2017 om 18:24
Wat goed van jou! Jij krijgt een like.
Vind ik leuk
HveenLFC +3140
maandag 20 november 2017 om 18:33
Bedankt! Ik had het echt nodig :P
Vind ik leuk
maandag 20 november 2017 om 19:20
dan krijg je er ook een van mij.
Vind ik leuk
maandag 20 november 2017 om 18:26
Hahaha spreek ook niet direct jou aan hoor. Bedoel het algemeen, de meeste mensen hier:)
Vind ik leuk
maandag 20 november 2017 om 21:39
Knap hoor!! jeetje zeg...
Vind ik leuk
maandag 20 november 2017 om 20:53
Nou.... 1 zwaluw maakt nog geen zomer. Voorlopig presteert ie overal ondermaats. Daar verandert 1 goede wedstrijd niet zoveel aan. Laat m eerst maar een goede serie neerzetten.
Vind ik leuk
HveenLFC +3140
maandag 20 november 2017 om 21:37
Deze reactie is niet serieus te nemen....
Vind ik leuk
maandag 20 november 2017 om 21:41
1 goede wedstrijd? Salah heeft maar 1 goede wedstrijd gespeeld? Ga eens fietsen man
Vind ik leuk
reyes +722
maandag 20 november 2017 om 17:12
Zijn statistieken liegen er niet om maar in ben nogsteeds niet overtuigd.
Vind ik leuk
HveenLFC +3140
maandag 20 november 2017 om 17:38
Wat moet die nog meer doen dan? De laatste keer dat er iemand bij Liverpool meer dan 14 in één seizoen scoorde was dat Suarez. Hij heeft er 14, en het is pas halverwege novermber!
Vind ik leuk
dhrwobo +9659
maandag 20 november 2017 om 17:12
Hahahaha, Mido, nooit serieus genomen. Salah is goed bezig, maar om nou te zeggen dat hij 10x beter is dan Sterling. Ik moet zeggen dat ook Sterling momenteel prima in vorm is!
Vind ik leuk
Cookee +4768
maandag 20 november 2017 om 17:22
Ik nam Mido zijn weegschaal niet serieus.
Maar ik ken de speler niet, dus proficiat Mido voor je analyse.
Vind ik leuk
bits +4095
maandag 20 november 2017 om 19:21
Sterling is onder Guardiola weer stappen aan het maken, dus 10 keer beter is die zeker niet. Maar ja Mido en Salah zijn natuurlijk beide Egyptenaren..
Vind ik leuk
maandag 20 november 2017 om 17:13
Real Madrid ook gelijk. Eerst maar eens dit seizoen afwachten.. We zijn nog niet eens halverwege! Hij is wel goed gestart..
Vind ik leuk
maandag 20 november 2017 om 17:17
In vergelijking met andere transfers echt een koopje voor zon speler
Vind ik leuk
maandag 20 november 2017 om 17:39
Ik heb Salah ontdekt!
Vind ik leuk
maandag 20 november 2017 om 17:39
:p
Vind ik leuk
ihvmmdk +4189
maandag 20 november 2017 om 18:15
Een beter versie van Lozano, maar in de kleine ruimte heb je niets aan beide.
Vind ik leuk
maandag 20 november 2017 om 19:49
Haha en dat baseer je op t kijken van een samenvatting.Die Lozano zit diep in Amsterdam hè.werd die stoned Neres maar zo goed hè.
Vind ik leuk
ihvmmdk +4189
dinsdag 21 november 2017 om 08:53
Ik hoef geen volledige wedstrijden te zien om te concluderen of een aanvaller een roadrunner of een technicus is. Trouwens, ik keek zondag PEC PSV en weer was hij tegen een georganiseerde ploeg nergens te bekennen. hahah :D
Vind ik leuk
dinsdag 21 november 2017 om 08:58
Weer? Haha.Echt sneu voor je .Ruik de jaloezie tot hier.Jammer dat je zo reageert,zegt in feiten genoeg.Als je zelf geen goed woord over je clubje kan zeggen dan maar andere "proberen" af te kraken.Dat noemen we losers.Maar zul je al vaak mee geconfronteerd mee zijn geweest.Get a life en steun je eigen clubje.
Azijnzeikers genoeg.
Vind ik leuk
ihvmmdk +4189
dinsdag 21 november 2017 om 09:01
Kek :D
Vind ik leuk