Oud-Ajacied gelinkt aan Eredivisie-rentree: Vitesse doet geruchten af als onzin

Oud-Ajacied gelinkt aan Eredivisie-rentree: Vitesse doet geruchten af als onzin

donderdag 11 januari 2018 om 20:12

Aras Özbiliz wordt door Turkse media gelinkt aan een terugkeer naar de Eredivisie. Vitesse zou de inmiddels 27-jarige oud-Ajacied per direct willen huren van Besiktas, maar de Arnhemmers weten van niets.

Technisch directeur Marc van Hintum laat aan Voetbal International weten dat er van de verhalen uit Turkije niets klopt. Het zou een terugkeer na vijf jaar betekenen voor Özbiliz, die bij zijn huidige werkgever Besiktas niet aan de bak komt bij het eerste elftal. Het Turkse avontuur van de middenvelder annex aanvaller is zeer teleurstellend te noemen. In 2016 werd Özbiliz overgenomen van Rayo Vallecano, maar hij speelde tot nu toe slechts zes minuten voor de Turkse topclub. Dit seizoen maakte hij drie keer zijn opwachting in het beloftenelftal van Besiktas.

Özbiliz maakte in 2010 zijn debuut bij Ajax onder Frank de Boer. De Armeniër werd in 2012 overgenomen door het Russische Krasnodar, waarvoor hij twee seizoenen speelde. Na drie seizoenen Spartak Moskou kwam hij terecht in Spanje. Ook zijn avontuur bij Rayo Vallecano liep uit op een teleurstelling. Hij speelde er drie wedstrijden.

Poll

Moet Vitesse Özbiliz huren?

(398 stemmen)

Plaats een reactie

donderdag 11 januari 2018 om 20:15
Heeft toch met vlagen gepresteerd bij zijn vorige clubs. Als dit waar mocht zijn dan is hij een echte versterking.
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 20:24
Die vlagen zijn helaas steeds korter geworden de laatste jaren.
Mocht hij zich herpakken, zal het zeker een goede speler voor Vitesse. Mag van mij ook naar ons komen maar daar hebben we het geld niet voor.
Vind ik leuk
Dicky +7945
donderdag 11 januari 2018 om 20:16
Lijkt mij sterk dat hier iets van klopt. Faye doet het prima en Kruiswijk is inmiddels weer bijna fit. Bovendien gaat dit seizoen toch nergens meer over.
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 20:17
Dit is een aanvaller of aanvallende middenvelder.
Vind ik leuk
Dicky +7945
donderdag 11 januari 2018 om 20:21
Oké, ik dacht linksback. Maar dan nog hoeft hij van mij niet te komen. Er valt niks meer te winnen dit seizoen. We hebben voldoende spelers. Als er iemand gehaald mocht worden dan alleen permanent en niet op huurbasis.
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 20:25
Als je playoffs wilt halen, dan mag er van mij wel versterking bijkomen hoor... Iets met het maximale eruit proberen te halen?
Vind ik leuk
Dicky +7945
donderdag 11 januari 2018 om 20:31
Die play-offs haal je met het huidige materiaal ook wel. Zelfs als Fräser blijft.
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 01:45
Ik hoop het, maar als ik de afgelopen 3 maanden erbij haal. Man wat dramatisch... Dan zou wat verandering niet mis staan
Vind ik leuk
Dicky +7945
vrijdag 12 januari 2018 om 05:26
Slechter dan het de eerste seizoenshelft ging kan het bijna niet gaan. Vitesse staat nu 8ste met één wedstrijd minder dan ADO. Vitesse gaat die play-offs gewoon halen hoor. Er lopen veel spelers rond die een wedstrijd in hun eentje kunnen beslissen. Of we blij moeten zijn met play-offs is wat anders. Zit je nog 2 wedstrijden naar helemaal niets te kijken. Ik ben eigenlijk wel klaar met dit seizoen.
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 07:07
Natuurlijk moet je blij zijn met de play-offs. Ik ben ook klaar met dit seizoen, maar daarom moet je dit jaar wel het maximale eruit gaan halen, om volgend jaar met een "boost" te vlammen in de voorronden.
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 20:17
Zeker huren! Maar dan wel een optie tot koop bedingen graag. Wel vreemd. Eerst wordt er gezegd dat ze niks gaan/kunnen kopen en nu wordt er opeens iemand gelinkt. Maar graag, zoals mijn eerste zin.
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 20:17
Best jammer dat Özbiliz het niet bij Ajax het gered heeft. Had van mij veel meer kansen mogen krijgen. Maar de voorkeur van de coach ging helaas uit naar Ebecilio
Vind ik leuk
ricsta +462
donderdag 11 januari 2018 om 20:20
Nee die stond op links. Ozbiliz op rechts Ik meen dat de Boer toendertijd liever Schone op rechts posteerde.
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 20:26
Klopt wat je zegt. Ik bedoelde eigenlijk dat ik het jammer vind dat hij niet zoveel kansen heeft gehad op rechts zoals Ebecilio op links.
Vind ik leuk
ricsta +462
donderdag 11 januari 2018 om 21:26
Ja dat klopt zeker hij had meer talent. Ik vond Ebecilio altijd net niet.
Vind ik leuk
Jens1999 +7754
donderdag 11 januari 2018 om 20:19
2 keer kampioen geworden met Ajax... xD
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 20:21
Heeft in Rusland goed gedaan. Absoluut een versterking voor Vitesse.
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 20:23
Maar Vitesse koopt toch niks. Jullie en AZ raken volledig uit zicht voor ons.. jammer.
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 20:23
Niet doen Aras dat is een heele enge club uit Arnhem.
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 20:23
Oh is dat zo ?
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 20:24
Ja
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 20:26
Oh oke. Onderbouwing?
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 20:30
Bij vi zit er een mantje die voor vitesse is en wat hij zegt klopt speelle daar heele raare dingen met Russen en chelsea met contract ik weet allemaal niet . Dus conclusie enge club
[Reactie gewijzigd op donderdag 11 januari 2018 om 20:30]
Vind ik leuk
Dicky +7945
donderdag 11 januari 2018 om 20:35
Ik vind jouw spelling heel eng. Alsof iemand probeert te typen terwijl hij door een Panda genomen wordt.
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 20:41
Wat hebben jullie toch met pandabeeren ik zou zeggen koop een Fiat panda met een panda beer en laat je eigen zelf door een panda neeme.
Vind ik leuk
Tweey +627
donderdag 11 januari 2018 om 20:54
Spellen blijft moeilijk. Ook voor een NEK supporter.
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 20:58
Dat klopt je kunt ook niet overal goed in zijn
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 22:31
Klopt, je kunt niet in alles goed zijn.Maar jij bent in alles slecht.
Vind ik leuk
Dicky +7945
donderdag 11 januari 2018 om 21:28
Ik heb niks met PANDABEREN.
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 21:30
Ok niet met pandabeeren
Vind ik leuk
Grumpy +346
donderdag 11 januari 2018 om 22:26
PANDABEREN!
Vind ik leuk
Grumpy +346
donderdag 11 januari 2018 om 22:26
Niemand begrijpt wat jij typt pandabeertje.
Hoe kom je dan aan je likes?
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 22:30
Je valt in herhaling repeat repeat. De plaat blijft hangen
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 22:32
Ik moet wel herhalen, jij typt grieks ofzo.
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 22:30
Op je avatar, zit ook een pandakop op het shirt.
Je kunt niet typen, maar je bent ook nog slechtziend?
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 22:32
Plaat blijft hangen
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 22:29
Hahaha
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 21:51
De enige die hier eng is Forza Nek, dat ben jij.
Elke keer een nieuw account aanmaken in Vitesse topic's.
Ga wat doen aan je jaloezie.
Forza Nek, Bulldog, Bulldog 2.0, Nek Nijmegen 024 en gaa maar door.
[Reactie gewijzigd op donderdag 11 januari 2018 om 21:56]
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 21:53
Wat lul je ik weet het allemaal niet hoor
Rare lui die uit Arnhem
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 21:59
Hou je maar voor de domme puppie, onee hoeft niet.Aan het typen te zien ben je al dom.
Ga werk zoeken, ga naar buiten en ga proberen om vrienden te zoeken.Ga sterke medicijnen halen, jij bent alleen en eenzaam.

Ga nog ff met je ziektes gooien, dan kan ik rapporteren,
[Reactie gewijzigd op donderdag 11 januari 2018 om 22:01]
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 22:00
Haha wat een grappenmakker ben jij zeg hahahahaha
[Reactie gewijzigd op donderdag 11 januari 2018 om 22:04]
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 22:01
grapemaker?
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 22:02
grapemakker zelfs, man, man
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 22:09
Haha, gewijzigd en nog niet goed.

GRAPPENMAKER
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 22:10
Maaker. P
Vind ik leuk
Grumpy +346
donderdag 11 januari 2018 om 22:29
Ik heb echt medelijden met je poedeltje.
Blijf weg uit Vitesse topic's, je zet je eigen voor lul.Volgend seizoen komt NEK misschien weer 1 seizoen in de ED.Dan komt er ook nieuws van de pandabeertjes.FF geduld nog knul.
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 22:11
Hebben je ouders je in een gesticht getrapt puppie?
Kan het mij wel voorstellen.
Ik heb medelijden met ze.
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 22:12
Kom maar met meer hahaha
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 22:37
Ja, heb je in ieder geval aandacht.
Zielig helemaal in je rolstoel.
Je ouders hebben je in de steek gelaten.
Kun je niet beter een sneltrein gaan tegen houden?
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 22:53
Is dit nou alles kom op hee haha haha
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 22:33
Forza NEK , wat staat er?
Vind ik leuk
VA1 +330
vrijdag 12 januari 2018 om 13:58
Nijmegen is een studenten stad maar ik zie altijd half Nederlandse reacties staan van het pandavolk...
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 21:48
Bulldogje, jij bent eng met je tig accounts.
Nu weer forza nek, maar je slechte nederlands verraad je.
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 21:50
In Nijmegen zijn ze allemaal analfabeet dat weet je toch ;
Maar liever dat dan een mietje zo als jou zijn
[Reactie gewijzigd op donderdag 11 januari 2018 om 21:51]
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 21:53
Ik dacht dat Schijtmegen een universiteitsstad was?
Niet te zien Schoothondje, Forza Nek en 80 account's
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 21:54
Nou, weer ff rapporteren en kun je weer aan een nieuw account beginnen.
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 21:56
Doe maar xxx
Vind ik leuk
Dicky +7945
donderdag 11 januari 2018 om 21:57
Nee hoor, in Nijmegen zijn ze echt niet allemaal analfabeet. Maar in Nijmegen schamen ze zich allemaal wel voor debielen zoals jij. Dat hebben ze dan weer wel met elkaar gemeen.
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 21:58
Oké wrm dan leg is uit
Wrm zo kwaad ben je ongesteld.
Vind ik leuk
Dicky +7945
donderdag 11 januari 2018 om 22:04
Ik ben niet kwaad hoor. Maar ik vind dat je de inwoners van Nijmegen te kort doet wanneer je hen met jezelf vergelijkt. Jij bent een mongool dat staat vast. Maar dat is natuurlijk niet iedere Nijmegenaar. Iedereen die een hoger iq heeft dan een visstick schaamt zich kapot voor types als jij.
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 22:07
Eens!
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 22:11
Praat je weer tegen je eigen en dan over iq hahaha
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 22:34
Huh?
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 22:09
Oké dit toont aan dat je zelf een iq hebt van een visstick hebt dat je zo dom en kwaad reageert dat doen alleen mensen met een laag iq mongooltjes worden ook altijd snel kwaad ik maak een grapje doe niet zo gestrest ik zit niet aan je vrouw
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 22:12
????????????????
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 22:35
Wauw 1 zin zonder leestekens.
Vind ik leuk
Grumpy +346
donderdag 11 januari 2018 om 22:04
Jij bent altijd kwaad, je bent jaloers omdat NEK in de juup zit.
En omdat Vitesse de nummer 1 van Gelderland is puppie.
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 22:06
Ben je weer bezig poedeltje.Weer een nieuw account?
Ga toch een leven zoeken knul, en ga liever tijd besteden aan Nederlands leren.
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 22:08
Als hij het woord Vitesse ziet, is hij er als de kippen bij.
Het is denk ik een heel eenzaam knulletje zonder vrienden.
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 20:34
een maantje
een mantje die voor vitesse is whahaha moeilijk he nekkneusje
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +12892
donderdag 11 januari 2018 om 21:00
Toen ‘ie vertrok bij Ajax begon ‘ie wel pas lekker te draaien
Vind ik leuk
Kubo86 +22
donderdag 11 januari 2018 om 22:06
waar rook is.....is vuur.. iedereen wuift alle geruchte af deze winter maar stiekem is er wel contact geweest
Vind ik leuk
Toto71 +266
donderdag 11 januari 2018 om 22:16
alternatief voor Rashica als hij weggaat. voorlopig dus niets aan de hand.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Oud-Ajacied gelinkt aan Eredivisie-rentree: Vitesse doet geruchten af als onzin