Oud-Ajacied gelinkt aan Eredivisie-rentree: Vitesse doet geruchten af als onzin

    Oud-Ajacied gelinkt aan Eredivisie-rentree: Vitesse doet geruchten af als onzin

    donderdag 11 januari 2018 om 20:12

    Aras Özbiliz wordt door Turkse media gelinkt aan een terugkeer naar de Eredivisie. Vitesse zou de inmiddels 27-jarige oud-Ajacied per direct willen huren van Besiktas, maar de Arnhemmers weten van niets.

    Technisch directeur Marc van Hintum laat aan Voetbal International weten dat er van de verhalen uit Turkije niets klopt. Het zou een terugkeer na vijf jaar betekenen voor Özbiliz, die bij zijn huidige werkgever Besiktas niet aan de bak komt bij het eerste elftal. Het Turkse avontuur van de middenvelder annex aanvaller is zeer teleurstellend te noemen. In 2016 werd Özbiliz overgenomen van Rayo Vallecano, maar hij speelde tot nu toe slechts zes minuten voor de Turkse topclub. Dit seizoen maakte hij drie keer zijn opwachting in het beloftenelftal van Besiktas.

    Özbiliz maakte in 2010 zijn debuut bij Ajax onder Frank de Boer. De Armeniër werd in 2012 overgenomen door het Russische Krasnodar, waarvoor hij twee seizoenen speelde. Na drie seizoenen Spartak Moskou kwam hij terecht in Spanje. Ook zijn avontuur bij Rayo Vallecano liep uit op een teleurstelling. Hij speelde er drie wedstrijden.

    Poll

    Moet Vitesse Özbiliz huren?

    (403 stemmen)

    Plaats een reactie

    Midden-Noord +80633
    donderdag 11 januari 2018 om 20:15
    Heeft toch met vlagen gepresteerd bij zijn vorige clubs. Als dit waar mocht zijn dan is hij een echte versterking.
    Vind ik leuk
    D0mmeLFCT65 +16044
    donderdag 11 januari 2018 om 20:24
    Die vlagen zijn helaas steeds korter geworden de laatste jaren.
    Mocht hij zich herpakken, zal het zeker een goede speler voor Vitesse. Mag van mij ook naar ons komen maar daar hebben we het geld niet voor.
    Vind ik leuk
    Dicky +17125
    donderdag 11 januari 2018 om 20:16
    Lijkt mij sterk dat hier iets van klopt. Faye doet het prima en Kruiswijk is inmiddels weer bijna fit. Bovendien gaat dit seizoen toch nergens meer over.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 januari 2018 om 20:17
    Dit is een aanvaller of aanvallende middenvelder.
    Vind ik leuk
    Dicky +17125
    donderdag 11 januari 2018 om 20:21
    Oké, ik dacht linksback. Maar dan nog hoeft hij van mij niet te komen. Er valt niks meer te winnen dit seizoen. We hebben voldoende spelers. Als er iemand gehaald mocht worden dan alleen permanent en niet op huurbasis.
    Vind ik leuk
    Sportvogel +182
    donderdag 11 januari 2018 om 20:25
    Als je playoffs wilt halen, dan mag er van mij wel versterking bijkomen hoor... Iets met het maximale eruit proberen te halen?
    Vind ik leuk
    Dicky +17125
    donderdag 11 januari 2018 om 20:31
    Die play-offs haal je met het huidige materiaal ook wel. Zelfs als Fräser blijft.
    Vind ik leuk
    Sportvogel +182
    vrijdag 12 januari 2018 om 01:45
    Ik hoop het, maar als ik de afgelopen 3 maanden erbij haal. Man wat dramatisch... Dan zou wat verandering niet mis staan
    Vind ik leuk
    Dicky +17125
    vrijdag 12 januari 2018 om 05:26
    Slechter dan het de eerste seizoenshelft ging kan het bijna niet gaan. Vitesse staat nu 8ste met één wedstrijd minder dan ADO. Vitesse gaat die play-offs gewoon halen hoor. Er lopen veel spelers rond die een wedstrijd in hun eentje kunnen beslissen. Of we blij moeten zijn met play-offs is wat anders. Zit je nog 2 wedstrijden naar helemaal niets te kijken. Ik ben eigenlijk wel klaar met dit seizoen.
    Vind ik leuk
    Sportvogel +182
    vrijdag 12 januari 2018 om 07:07
    Natuurlijk moet je blij zijn met de play-offs. Ik ben ook klaar met dit seizoen, maar daarom moet je dit jaar wel het maximale eruit gaan halen, om volgend jaar met een "boost" te vlammen in de voorronden.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 januari 2018 om 20:17
    Zeker huren! Maar dan wel een optie tot koop bedingen graag. Wel vreemd. Eerst wordt er gezegd dat ze niks gaan/kunnen kopen en nu wordt er opeens iemand gelinkt. Maar graag, zoals mijn eerste zin.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 januari 2018 om 20:17
    Best jammer dat Özbiliz het niet bij Ajax het gered heeft. Had van mij veel meer kansen mogen krijgen. Maar de voorkeur van de coach ging helaas uit naar Ebecilio
    Vind ik leuk
    ricsta +505
    donderdag 11 januari 2018 om 20:20
    Nee die stond op links. Ozbiliz op rechts Ik meen dat de Boer toendertijd liever Schone op rechts posteerde.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 januari 2018 om 20:26
    Klopt wat je zegt. Ik bedoelde eigenlijk dat ik het jammer vind dat hij niet zoveel kansen heeft gehad op rechts zoals Ebecilio op links.
    Vind ik leuk
    ricsta +505
    donderdag 11 januari 2018 om 21:26
    Ja dat klopt zeker hij had meer talent. Ik vond Ebecilio altijd net niet.
    Vind ik leuk
    Jens1999 +18868
    donderdag 11 januari 2018 om 20:19
    2 keer kampioen geworden met Ajax... xD
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +22040
    donderdag 11 januari 2018 om 20:21
    Heeft in Rusland goed gedaan. Absoluut een versterking voor Vitesse.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 januari 2018 om 20:23
    Maar Vitesse koopt toch niks. Jullie en AZ raken volledig uit zicht voor ons.. jammer.
    Vind ik leuk
    forza nec +1114
    donderdag 11 januari 2018 om 20:23
    Niet doen Aras dat is een heele enge club uit Arnhem.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 januari 2018 om 20:23
    Oh is dat zo ?
    Vind ik leuk
    forza nec +1114
    donderdag 11 januari 2018 om 20:24
    Ja
    Vind ik leuk
    donderdag 11 januari 2018 om 20:26
    Oh oke. Onderbouwing?
    Vind ik leuk
    forza nec +1114
    donderdag 11 januari 2018 om 20:30
    Bij vi zit er een mantje die voor vitesse is en wat hij zegt klopt speelle daar heele raare dingen met Russen en chelsea met contract ik weet allemaal niet . Dus conclusie enge club
    [Reactie gewijzigd op donderdag 11 januari 2018 om 20:30]
    Vind ik leuk
    Dicky +17125
    donderdag 11 januari 2018 om 20:35
    Ik vind jouw spelling heel eng. Alsof iemand probeert te typen terwijl hij door een Panda genomen wordt.
    Vind ik leuk
    forza nec +1114
    donderdag 11 januari 2018 om 20:41
    Wat hebben jullie toch met pandabeeren ik zou zeggen koop een Fiat panda met een panda beer en laat je eigen zelf door een panda neeme.
    Vind ik leuk
    Tweey +1329
    donderdag 11 januari 2018 om 20:54
    Spellen blijft moeilijk. Ook voor een NEK supporter.
    Vind ik leuk
    forza nec +1114
    donderdag 11 januari 2018 om 20:58
    Dat klopt je kunt ook niet overal goed in zijn
    Vind ik leuk
    Dicky +17125
    donderdag 11 januari 2018 om 21:28
    Ik heb niks met PANDABEREN.
    Vind ik leuk
    forza nec +1114
    donderdag 11 januari 2018 om 21:30
    Ok niet met pandabeeren
    Vind ik leuk
    Grumpy +268
    donderdag 11 januari 2018 om 22:26
    PANDABEREN!
    Vind ik leuk
    Grumpy +268
    donderdag 11 januari 2018 om 22:26
    Niemand begrijpt wat jij typt pandabeertje.
    Hoe kom je dan aan je likes?
    Vind ik leuk
    forza nec +1114
    donderdag 11 januari 2018 om 22:30
    Je valt in herhaling repeat repeat. De plaat blijft hangen
    Vind ik leuk
    song +600
    donderdag 11 januari 2018 om 21:51
    De enige die hier eng is Forza Nek, dat ben jij.
    Elke keer een nieuw account aanmaken in Vitesse topic's.
    Ga wat doen aan je jaloezie.
    Forza Nek, Bulldog, Bulldog 2.0, Nek Nijmegen 024 en gaa maar door.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 11 januari 2018 om 21:56]
    Vind ik leuk
    forza nec +1114
    donderdag 11 januari 2018 om 21:53
    Wat lul je ik weet het allemaal niet hoor
    Rare lui die uit Arnhem
    Vind ik leuk
    song +600
    donderdag 11 januari 2018 om 21:59
    Hou je maar voor de domme puppie, onee hoeft niet.Aan het typen te zien ben je al dom.
    Ga werk zoeken, ga naar buiten en ga proberen om vrienden te zoeken.Ga sterke medicijnen halen, jij bent alleen en eenzaam.

    Ga nog ff met je ziektes gooien, dan kan ik rapporteren,
    [Reactie gewijzigd op donderdag 11 januari 2018 om 22:01]
    Vind ik leuk
    forza nec +1114
    donderdag 11 januari 2018 om 22:00
    Haha wat een grappenmakker ben jij zeg hahahahaha
    [Reactie gewijzigd op donderdag 11 januari 2018 om 22:04]
    Vind ik leuk
    song +600
    donderdag 11 januari 2018 om 22:01
    grapemaker?
    Vind ik leuk
    song +600
    donderdag 11 januari 2018 om 22:02
    grapemakker zelfs, man, man
    Vind ik leuk
    song +600
    donderdag 11 januari 2018 om 22:11
    Hebben je ouders je in een gesticht getrapt puppie?
    Kan het mij wel voorstellen.
    Ik heb medelijden met ze.
    Vind ik leuk
    forza nec +1114
    donderdag 11 januari 2018 om 22:12
    Kom maar met meer hahaha
    Vind ik leuk
    donderdag 11 januari 2018 om 22:37
    Ja, heb je in ieder geval aandacht.
    Zielig helemaal in je rolstoel.
    Je ouders hebben je in de steek gelaten.
    Kun je niet beter een sneltrein gaan tegen houden?
    Vind ik leuk
    forza nec +1114
    donderdag 11 januari 2018 om 22:53
    Is dit nou alles kom op hee haha haha
    Vind ik leuk
    donderdag 11 januari 2018 om 22:33
    Forza NEK , wat staat er?
    Vind ik leuk
    VA1 +1580
    vrijdag 12 januari 2018 om 13:58
    Nijmegen is een studenten stad maar ik zie altijd half Nederlandse reacties staan van het pandavolk...
    Vind ik leuk
    donderdag 11 januari 2018 om 20:34
    een maantje
    een mantje die voor vitesse is whahaha moeilijk he nekkneusje
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +17132
    donderdag 11 januari 2018 om 21:00
    Toen ‘ie vertrok bij Ajax begon ‘ie wel pas lekker te draaien
    Vind ik leuk
    Kubo86 +20
    donderdag 11 januari 2018 om 22:06
    waar rook is.....is vuur.. iedereen wuift alle geruchte af deze winter maar stiekem is er wel contact geweest
    Vind ik leuk
    Toto71 +368
    donderdag 11 januari 2018 om 22:16
    alternatief voor Rashica als hij weggaat. voorlopig dus niets aan de hand.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Oud-Ajacied gelinkt aan Eredivisie-rentree: Vitesse doet geruchten af als onzin