NEC ingemaakt door FC Oss, Cambuur wint op bezoek in Alkmaar

    NEC ingemaakt door FC Oss, Cambuur wint op bezoek in Alkmaar

    maandag 15 januari 2018 om 22:03

    Titelkandidaat NEC heeft de tweede wedstrijd onder Pepijn Lijnders pijnlijk verloren. De Nijmegenaren gingen mede door persoonlijke fouten met 3-0 onderuit tegen FC Oss.

    NEC begon dramatisch aan de wedstrijd en stond al na vier minuten op achterstand. Na balverlies op eigen helft van NEC zat doelman Joris Delle mis, waarna Frank Sturing de bal knullig in zijn eigen doel werkte. De ploeg van Lijnders, die zijn ploeg in zijn eerste wedstrijd zo zag imponeren door met 5-1 van Go Ahead Eagles te winnen, gaf geen moment thuis en incasseerde na een half uur spelen ook de 2-0. Istvan Bakx maakte hem.

    In de tweede helft deed Oss er nog een schepje bovenop. De thuisploeg kwam een kwartier voor tijd op 3-0 door Thijs van Pol, die afrondde na een counter. Koploper Fortuna Sittard heeft vrijdag de kans om de voorsprong op NEC te vergroten na vier punten.

    SC Cambuur reist vanuit Alkmaar met drie punten terug naar Leeuwarden. Op bezoek bij het Jong AZ van Martin Haar werd een 0-1 overwinning geboekt. Na de theepauze schoot Sander Houtkoop de voorsprong tegen de touwen na een fraaie stift. Aan die achterstand konden de Alkmaarders niets meer doen. Promovendus Jong AZ staat op een teleurstellende negentiende plek. Cambuur staat dertiende.

    Plaats een reactie

    ruud wubbers +11320
    maandag 15 januari 2018 om 22:06
    zou toch mooi zijn als Fortuna kampioen wordt.
    Vind ik leuk
    Dordmund +1666
    maandag 15 januari 2018 om 22:10
    Hoppa Cambuur wint weer we zijn 2018 goed begonnen.
    Vind ik leuk
    Liwwadder +3934
    maandag 15 januari 2018 om 22:14
    En su ist maar krekt. Sipke is een held!
    Vind ik leuk
    maandag 15 januari 2018 om 22:21
    Jullie hebben wel pech zeg, maandag de 22e mogen jullie in Amsterdam spelen, dan zijn er weer genoeg spelers beschikbaar bij Ajax, wat een pech :D
    Vind ik leuk
    Cookee +9640
    zondag 21 januari 2018 om 16:14
    Meestal hebben ze geen zin als de tribune leeg is, overtuigend niet maar Roberta mocht ook meedoen, hoop dat Sipke gaat bouwen aan een vast team. Baal dat Peersman weg mag, die verzaakt nooit en gaat voorop in de strijd, als publiek niet snap hoe hard die jongen werkt... vervang dan ook 't publiek maar.
    [Reactie gewijzigd op zondag 21 januari 2018 om 16:15]
    Vind ik leuk
    stollie38 +17384
    maandag 15 januari 2018 om 22:11
    Een echte cultspits die Bakx. Beroemd als Google spits, vanwege dat vanhazebrouk van Kortrijk hem vond via Google. .
    Vind ik leuk
    jimthebest56 +1612
    maandag 15 januari 2018 om 22:13
    Wtf deed die grotenbreg op t laatst???
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +10256
    maandag 15 januari 2018 om 22:21
    "Cambuur wint op bezoek in Alkmaar"

    Ze speelden niet in Alkmaar VP.
    Vind ik leuk
    AZistheclub +2466
    dinsdag 16 januari 2018 om 00:30
    AZ speelde thuis en als je bedoeld dat ze in Wormerveer speelde... niet zo bijdehand aub
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +10256
    dinsdag 16 januari 2018 om 00:38
    Op bezoek in Alkmaar is onjuist.
    Vind ik leuk
    Meester17 +140
    maandag 15 januari 2018 om 22:21
    Sjonge jonge
    Vind ik leuk
    ajaxjj3187 +1005
    maandag 15 januari 2018 om 22:21
    Eigenwijze lui daar bij NEC! Bij de meeste Jupiler league clubs hebben ze het organisatorisch op zowel zakelijk als technisch vlak haast beter voor elkaar!
    Vind ik leuk
    woensdag 17 januari 2018 om 14:36
    Hoezo? Het was van tevoren al duidelijk dat Bogers door werd geschoven naar hoofdtrainer omdat ze niemand anders konden vinden. Het doel bleef om een goede hoofdtrainer te vinden, omdat ze in Bogers meer een assistent voor de lange termijn zien.
    Vind ik leuk
    ajaxjj3187 +1005
    woensdag 17 januari 2018 om 20:22
    Een bvo bestaat uit iets meer dan een hoofdtrainer.
    Vind ik leuk
    donderdag 18 januari 2018 om 23:48
    Dan neem ik aan dat je met goede voorbeelden komt? Anders blijft je originele comment natuurlijk populistisch gelul.
    Vind ik leuk
    pico323 +5266
    maandag 15 januari 2018 om 22:38
    Wat jammernu voor NEC maar niet heus. Ik hoop echt dat Fortuna kampioen word. Nijmegen mag dan via de na competitie promoveren.
    Vind ik leuk
    wijnsmaakt +245
    dinsdag 16 januari 2018 om 04:58
    dat gaat het niet worden.ODW wordt geen kampioen en Sparta met Dicky en Borst winnen in de nacompetitie van ODW dus nog een jaartje Jupiler..
    Vind ik leuk
    Eddy T67 +1400
    dinsdag 16 januari 2018 om 07:57
    Lekker TOP. Ik zie 1 goede voetballer bij Nec. Kadioglu. De rest is middelmaat en minder. Als ze met dit team de eredivisie in gaan vliegen ze er net zo hard weer uit.
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 januari 2018 om 08:11
    Go Fortuna.Mooiste club van Limburg
    Vind ik leuk
    Hupfean +3575
    dinsdag 16 januari 2018 om 14:10
    Nec en Fortuna beide promoveren en 2 ku(t)nstgrasvelden er uit graag. T liefst 3 natuurlijk en dan Almere er maar in, die krijgen ook weer gras. Top Almere!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    NEC ingemaakt door FC Oss, Cambuur wint op bezoek in Alkmaar