Nieuw beleid Koeman: 'Geen Memphis met cowboyhoed of Elia in camouflagepak'

    Nieuw beleid Koeman: 'Geen Memphis met cowboyhoed of Elia in camouflagepak'

    vrijdag 9 maart 2018 om 09:56

    Met Ronald Koeman slaat de KNVB ook buiten het veld een nieuwe weg in. De bondscoach van het Nederlands elftal  probeert de pers zoveel mogelijk buiten de deur te houden, stelt NOS-commentator Arno Vermeulen.

    Onder Koeman zijn er bijna geen open trainingen meer, de spreektijd met de spelers wordt minder en de pers krijgt geen toegang meer bij de aankomst van de spelers. Bovendien zal er geen persconferentie meer zijn van de bondscoach bij de bekendmaking van zijn selectie. "Een kaalslag voor de media", reageert Vermeulen op de website van de NOS.

    "Met het oude, open persbeleid dat onder Kees Jansma werd ingezet, hebben we de finale en de halve finale van het WK gehaald", stelt Vermeulen. "Het lijkt erop dat de pers - en daarmee ook het publiek - wordt gestraft voor de slechte resultaten, want de informatievoorziening rond Oranje loopt nu terug."

    Volgens Vermeulen komt het de KNVB goed uit dat Oranje nu verzamelt in Zeist. "Daar kunnen ze het makkelijk afgrendelen. Dat hele mediaspektakel bij de aankomst van de spelers is weg. Daar zijn we niet meer welkom. Geen Memphis Depay meer met een cowboyhoed of Eljero Elia in een camouflagepak."

    Lees meer over:NederlandNederland

    Plaats een reactie

    Tyson89 +3261
    vrijdag 9 maart 2018 om 10:04
    Niet zo janken, Vermeulen.

    Laat ze maar eens vol op de prestaties richten.
    Vind ik leuk
    Youri99 +8190
    vrijdag 9 maart 2018 om 10:14
    Net alsof het Nederlandse publiek zit te springen om die kutinterviews bij aankomst van de Oranje-spelers.

    "Hoi Mathijs, ben je blij dat je bij de selectie zit?"

    "Je hoopt er natuurlijk wel op maar als je er dan eindelijk bij zit dan is het toch wel even kippenvel. Vroeger keek ik naar spelers als Sneijder en nu zit ik er bij in de kleedkamer, slijm slijm kots kots."

    Het zou pas geweldig zijn als er een keer een speler aankwam met een clownspak aan en bij elke vraag van de pers in zijn piepneus kneep. Even de pers die het niveau van de kijker nogal ondermijnt volledig te kakken zetten.
    Vind ik leuk
    Candela32 +1198
    vrijdag 9 maart 2018 om 10:49
    Hahaha.. ik zou als pers niet eens komen, je straft ze omdat geen wk hebben gehaald!

    Laat Memphis dan voor niks komen in lere broek met open geknipte achterkant!
    Vind ik leuk
    Koeroe +11201
    vrijdag 9 maart 2018 om 12:39
    Denk je dat hij die kleding voor ons draagt?
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 maart 2018 om 13:30
    Ja
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 maart 2018 om 11:33
    Inderdaad. Er wordt toch niks gezegd. Die nep interviews zijn volledig overbodig.
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +18091
    vrijdag 9 maart 2018 om 11:42
    Dan hoeft Elia dus niet meer zijn camouflagepak aan te trekken...
    Vind ik leuk
    Reno911 +0
    zaterdag 10 maart 2018 om 00:18
    Meestal heeft hij 'm op het veld ook aan, dus daar mag het eigenlijk niet aan liggen
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 10 maart 2018 om 00:20]
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 maart 2018 om 13:07
    Dit is een oranje gebouwd naar noord Koreaanse gebruiken
    Vind ik leuk
    PredatorA +6447
    vrijdag 9 maart 2018 om 13:43
    "Met het oude, open persbeleid dat onder Kees Jansma werd ingezet, hebben we de finale en de halve finale van het WK gehaald".

    Die prestaties hebben we volgens de blonde Chinees dus te danken aan Kees Jansma en zijn open persbeleid....
    Vind ik leuk
    JCJWZ +13187
    vrijdag 9 maart 2018 om 14:59
    "Met het oude, open persbeleid dat onder Kees Jansma werd ingezet, hebben we de finale en de halve finale van het WK gehaald", stelt Vermeulen.

    Ja natuurlijk Vermeuelen, het lag niet aan Hiddink, Blind en Advocaat, het lag niet aan de kwaliteit en de inzet van de spelers, maar aan het wel of niet toelaten van de media.

    Vind ik leuk
    HansVites +4618
    vrijdag 9 maart 2018 om 10:05
    Ik zit daar ook niet op te wachten om spelers te zien arriveren in een hotel.
    In Zeist kunnen ze prima samen komen om te trainen daar is het ooit voor gebouwd.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 maart 2018 om 10:06
    Ben het niet vaak met Vermeulen eens maar hier heeft dit wel een punt.

    NL- elftal is als Nederlandse voetballer het hoogst haalbare, heel veel mensen bekijken voetbal en het NL-elftal wat profvoetbal uiteindelijk mogelijk maakt(geld).

    Hoe kun je al die persmomenten dan schrappen? de enige inkijk die je als buitenstaander normaal hebt op degene die je land vertegenwoordigen.

    Belachelijke beslissing.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +24979
    vrijdag 9 maart 2018 om 10:35
    Vermeulen lult volgens mij gewoon weer eens slap
    "Met het oude, open persbeleid dat onder Kees Jansma werd ingezet, hebben we de finale en de halve finale van het WK gehaald"
    Want dat was op enige manier de verdienste van de media?

    Vind ik leuk
    vrijdag 9 maart 2018 om 10:48
    Nee, maar het laat wel zien dat het prima kan.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +24979
    vrijdag 9 maart 2018 om 10:54
    Ja, je kan ook prima 2 toernooien missen.
    Ik denk niet dat de Nederlandse pers een heel positieve invloed op Oranje heeft. Alles is altijd kut, Memphis heeft een stomme hoed en we winnen nooit meer iets. Ik zou dat irritante groepje ratten ook zoveel mogelijk buiten houden.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 maart 2018 om 11:19
    Als Nederland niet presenteert, is alles kut idd. Zo werkt dat.
    Ze moeten niet zo huilen en gewoon de pers te woord staan.
    Onderdeel van het vak.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +24979
    vrijdag 9 maart 2018 om 11:32
    Een beetje een non argument dit.
    De voetballers moeten gewoon de pers te woord staan als onderdeel van hun vak.
    Kan de pers dan ook als onderdeel van hun vak degelijke vragen stellen in plaats van zuigen voor de clicks?
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 maart 2018 om 12:36
    Nee, want veel clicks halen is dan weer een onderdeel van hun vak.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +24979
    vrijdag 9 maart 2018 om 13:36
    Een goede journalist is meer bezig met degelijke vragen dan lekker irritant doen en clicks scoren.
    Als ze normaal hun werk zouden beoefenen mochten ze er ook wel bij zijn denk ik.
    Alleen dit clubje losers hoort gewoon werkloos thuis te zitten.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 maart 2018 om 13:32
    Volgens mij moeten ze gewoon goed voetballen en wat ze tegen de pers zeggen interesseert mij geen ruk.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +24979
    vrijdag 9 maart 2018 om 13:39
    Ik hoop altijd dat eentje het interview overneemt.
    "Zeg jij zegt nou wel dat mijn voorzetten niet aankwamen, maar jij hebt in je carriere nog nooit een goede vraag bedacht. Zullen we het daar eens over hebben?
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 maart 2018 om 13:42
    Verbaal zijn ze helaas niet zo sterk op een enkele uitzondering na.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +24979
    vrijdag 9 maart 2018 om 14:02
    En de voetballers ook niet !!! :p
    Vind ik leuk
    mcmodd +21523
    vrijdag 9 maart 2018 om 11:47
    JantjeVerthongen, je praat wel anders als je eens een interview hebt gegeven en de pers gaat er mee aan de haal. Interpretaties, suggesties, stiekeme montages, ze zijn er allemaal. Als product van een open pers-beleid kan je dat wel missen. De aandacht moet, zodra de spelers bij elkaar komen, alleen gericht zijn op het doel: snel op elkaar leren inspelen en de onderdelen intrainen waarmee je de tegenstander gaat aanpakken. Daar heeft de pers niks bij te maken. Die kan zich tot een woordvoerder van de KNVB richten, dan wel een moment afwachten waarop het de bondscoach schikt om een persverklaring af te leggen of een persconferentie te beleggen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 maart 2018 om 12:40
    Als je niks geks zegt, kunnen ze monteren wat ze willen, maar komt er ook niks geks in de media.

    Mensen als die Guus tik zullen nooit gezeik krijgen met de media. Omdat ze op een leuke normale manier de pers te woord staan. Niks aan de hand.
    Vind ik leuk
    Dutchies +494
    vrijdag 9 maart 2018 om 10:40
    Het enige wat telt is de prestatie op het veld. Al die randzaken moeten ze gauw mee kappen. Maar bij de NOS zitten ze met de handen in het haar, want ja, hoe vul je de sportrubriek nu? Lastig... Maar geen ene echte voetbalfan die dit gaat missen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 maart 2018 om 11:35
    Om ze vervolgens alleen maar holle frasen uit horen te kramen? Er komt meestal geen zinnig woord uit! Dan maar geen interviews.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 9 maart 2018 om 11:35]
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 maart 2018 om 10:06
    Ze straffen ons als fans niet. Ze willen juist rust creëren voor de spelers. Zodat de pers geen extra druk kan uitoefenen op de selectie. Wie weet komen de prestaties dan weer.
    Vind ik leuk
    13 +10579
    vrijdag 9 maart 2018 om 10:07
    Ach, laat ze zich maar lekker concentreren op voetballen, ik kan o.a. die meestal suffe praatjes bij aankomst prima missen net als de Vuitton koffertjes van Memphis.
    Vind ik leuk
    pos +8281
    vrijdag 9 maart 2018 om 10:08
    Prima toch. Vermoeiend al die nikszeggende persconferenties en spelers die met tegenzin stomme vragen moeten beantwoorden.
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +15818
    vrijdag 9 maart 2018 om 10:09
    Koeman wil niet hebben dat de pers ziet en hoort hoe slecht hij het doet als trainer.

    Ok.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 maart 2018 om 10:15
    Stakker.....
    Vind ik leuk
    LarsNL16 +2985
    vrijdag 9 maart 2018 om 12:30
    Oja, want hoe je je in de media presenteert zo presteer je ook als trainer?
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +15818
    vrijdag 9 maart 2018 om 12:48
    In het geval van Koeman? Jazeker!
    Vind ik leuk
    LarsNL16 +2985
    vrijdag 9 maart 2018 om 17:22
    Nou.. Volgens mij vergeet jij een beetje wat Koeman allemaal al wel niet gepresteerd heeft. Dit is van de huidige generatie onze beste trainer.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 9 maart 2018 om 17:23]
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +15818
    vrijdag 9 maart 2018 om 17:37
    Kom maar met een lijstje van geweldige dingen die Koeman als trainer gehaald heeft.
    Vind ik leuk
    LarsNL16 +2985
    zaterdag 10 maart 2018 om 13:05
    Met Ajax 2x landskampioen, 1x de KNVB beker en 1x de Johan Cruijff schaal gewonnen.
    Met Benfica de Portugese Supercup gewonnen.
    Met PSV landskampioen geworden.
    Met Valencia de Copa del Rey gewonnen (De laatste prijs die Valencia de laatste jaren gepakt heeft).
    Met AZ de Johan Cruijff schaal gewonnen.

    Daarbij heeft hij Feyenoord weer richting de Nederlandse top gebracht. En bij Southampton een clubrecord qua aantal punten gehaald. Ook zijn eerste jaar bij Everton was gewoon een goed jaar.
    Vind ik leuk
    Garinsha +4332
    vrijdag 9 maart 2018 om 10:11
    Als dit echt zo is zijn ze echt een stelletje P*ssy's om luisteren naar deze ongein. Een hoed is maar een hoed als een pet of een barret.. Dit gaat nergens over. Geen camouflagepak?? Dus men wilt nu bepalen hoe deze spelers zich niet moeten kleden.. Daag Arno.. grappige gast.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 maart 2018 om 10:14
    Wat een fantastisch besluit. Op deze manier creëer je rust.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 maart 2018 om 10:15
    Heel fout besluit van Koeman. Het volk is het voetbal. Domme man.
    Vind ik leuk
    JustH +13249
    vrijdag 9 maart 2018 om 11:16
    Klopt gaat om voetbal, de pers vind de randzaken belangrijker.
    Goed plan. Werkkleding aan, ben je die buitenissigheden ook kwijt.
    En als er supporters in de buurt zijn.....koptelefoons af.
    Koptelefoons zijn een minachting naar de supporters toe.
    Vind ik leuk
    PB +88
    vrijdag 9 maart 2018 om 10:24
    Prima besluit. De persmomenten die vervallen zijn de zogenaamde zuigmomenten. Dat vindt een kwaliteitsjournalist zoals Vermeulen natuurlijk jammer.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +24979
    vrijdag 9 maart 2018 om 10:48
    Hahaha, hij zou spontaan klaarkomen als hij wist dat iemand hem zo omschreef
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 maart 2018 om 10:25
    Misschien kunnen ze voorlopig ook achter gesloten deuren spelen!?
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 maart 2018 om 10:31
    Ronald Koeman heeft geen idee waar Memph is
    Vind ik leuk
    remakil +4897
    vrijdag 9 maart 2018 om 10:32
    Het is ook geen nieuws, als Memphis met een hoed op aankomt. Dat is enkel sensatiezucht voor journalisten, die hun journalistieke talent hebben verketterd voor het snelle scoren met Story-achtige stukken...

    Als je echt journalist wilt zijn, kom je met echt nieuws. Belangrijk nieuws ook en niet met een lulverhaal over kledingkeuzes, gadgets en andere onbelangrijke zaken. Dat hele mediagelul is al zo nutteloos geworden. Daar krijg je zogenaamde “nieuws sites” van, zoals VP. Zetten elke scheet 4x online... jeuh!
    Vind ik leuk
    Blac-ca +351
    vrijdag 9 maart 2018 om 10:35
    Was al geen fan ,zal mij n worst wezen ......
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 maart 2018 om 10:37
    Alsof het open persbeleid verantwoordelijk was voor de behaalde resultaten (finale-halve finale). In mijn optiek zijn coach en spelers daar verantwoordelijk voor geweest.

    De pers moet gewoon wat harder werken voor hun berichtgeving.

    Laat de selectie zich nu eerst maar eens richten op goede wedstrijden spelen in plaats van te bedenken hoe ze in de media gezien worden.
    Vind ik leuk
    hoebie60 +95
    vrijdag 9 maart 2018 om 10:37
    Ze zijn er niet meer voor journalisten en publiek, dus niet meer interviewen en niet naar het stadion we zullen Ronald krijgen, maar ik ben bang dat het niet helpt en koeman het niet op de rail krijgt
    Vind ik leuk
    Jasperkoos +1959
    vrijdag 9 maart 2018 om 10:37
    Suggereert Arno Vermeulen nou serieus dat de prestaties op het WK aan de pers te danken is?
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 maart 2018 om 10:50
    Nee hij zegt terecht dat media en goede resultaten prima samen kunnen.
    Vind ik leuk
    Jasperkoos +1959
    vrijdag 9 maart 2018 om 10:55
    Geen media en goede resultaten kunnen ook prima samengaan.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 maart 2018 om 11:21
    Zeker.
    Maar media hoort nou eenmaal bij het voetbal.
    Vind ik leuk
    Jasperkoos +1959
    vrijdag 9 maart 2018 om 11:25
    Dat betekent niet dat ze ook bij de entree hoeven te zijn om te zien wie wat draagt. Of dat er door de media een training moet worden bekeken, zoekend naar sensatie. Daarnaast is ‘het is nou eenmaal zo’ natuurlijk een drogreden van jewelste.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 maart 2018 om 11:27
    Voetbal en zeker Nederlands elftal is van het volk. En het volk wil geïnformeerd worden via de media.



    Weglopen voor de media als het slecht gaat vind ik zo makkelijk en dom.
    Vind ik leuk
    mcmodd +21523
    vrijdag 9 maart 2018 om 11:57
    OK, het volk wil geinformeerd te worden via de media. Tot zover accoord. Maar ik wil wel graag serieuze informatie en zit niet te wachten op een foto met levensgroot hoofd met een net even te grote hoed erop. Dat heeft niets met voetbal te maken en je geeft de speler de kans zich even apart te afficheren naast zijn teamgenoten die er dan even niet toe doen? Kom allemaal in je trainingspak en op sportschoenen naar de bijeenkomst en doe een beetje normaal. Eerst presteren, dan presenteren zeg ik maar.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 maart 2018 om 12:38
    Je hebt verschillende soorten media.
    Als je niet van onzin houdt, kan je naar de wat serieuzere media.
    Vind ik leuk
    Hansdeg +1235
    vrijdag 9 maart 2018 om 10:38
    Die Vermeulen lult net zo dom als dat hij er uit ziet. Net of de pers Nederland naar de finale heeft gebracht
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 maart 2018 om 10:50
    Dat zegt die niet.
    Vind ik leuk
    RtdDub +10882
    vrijdag 9 maart 2018 om 10:45
    Pleur lekker op Vermeulen met Elia hier bij te betrekken.
    Die zijn laatste selectie is in 2012 geweest.
    Die ene minuut bij de enige selectie in 2014 wilde ik maar even niet meetellen.
    Vind ik leuk
    FARMER1963 +140
    vrijdag 9 maart 2018 om 10:50
    Ach ach Arnootje, stumper dat je er bent, blijkt maar weer van wat een laag en bedenkelijk nivo jij bent om te denken dat journalisten zoals jij ook maar enige invloed op de prestaties van het Nederlands elftal hadden.
    Vind ik leuk
    Simonsopa +412
    vrijdag 9 maart 2018 om 10:56
    Ja zonder pers halen we nooit meer een finale???
    Vind ik leuk
    stratumseind +147765
    vrijdag 9 maart 2018 om 10:58
    De gemiddelde voetballer heeft (zonder te generaliseren) geen bijster hoog iq.
    Misschien vanwege het gebrek aan opleiding.
    Dat we dit vaak terug kunnen zien is overduidelijk in de nietszeggende vaak domme interviews.

    Ik denk dat deze actie van Koeman vooral gericht is om de meeste spelers tegen zichzelf in bescherming te nemen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 maart 2018 om 11:04
    Ze kunnen niet allemaal weglopen bij de camera zoals stijn vreven na een verkeerde vraag haha
    Vind ik leuk
    stratumseind +147765
    vrijdag 9 maart 2018 om 11:10
    haha ja dat klopt .
    Maar laat het eerst maar eens terug gaan naar de basis : voetballen.
    Ik denk dat dit een goede zet is van koeman.
    Als de pers wat wil weten vragen ze het maar aan koeman zelf.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 maart 2018 om 11:55
    het kan de prestaties alleen maar ten goede komen in plaats van het nadenken over wat men vindt. Vermeulen, voetbal journalist of story/prive columnist
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 maart 2018 om 11:03
    Beter! Het gaat uiteindelijk om de prestaties en menig nederlander heeft altijd al wel een mening over alles wat niet met de prestaties op het veld heeft te maken. Inderdaad de hoed van Memphis, of het pak van Elia. who cares! Nu kan je ze tenminste alleen beoordelen op de prestaties van het Nederlandse Elftal. En vermeulen, ach die neem ik allang niet serieus meer. Azijnzijker eerste klas. Misschien een idee als Vermeulen het stokje overneemt van die andere zeiksnor van VI.
    Vind ik leuk
    DOEMAAR133 +6040
    vrijdag 9 maart 2018 om 11:15
    jammer dacht meer dat Koeman Cowboy houden en zo ging verbieden
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 maart 2018 om 11:18
    De kop boven dit verhaal klopt niet. Wekt de suggestie dat Koeman paal en perk gaat stellen aan de hoedjes en camouflagepakken van o.a. Memphis. Maar dat blijkt nergens uit. Hij gaat de media weren.
    Vind ik leuk
    TheMariner +3009
    vrijdag 9 maart 2018 om 11:24
    "Met het oude, open persbeleid dat onder Kees Jansma werd ingezet, hebben we de finale en de halve finale van het WK gehaald", stelt Vermeulen. "

    Met zuipende en rokende spelers die met wilde wieven in een Duits zwembad de "vrije slag" aan het oefenen waren hebben we in 1978 ook de finale gehaald Arno. Dus ook maar weer invoeren?
    Dat hij als journalist graag overal met z'n nieuwsgierige neus bovenop staat begrijp ik goed. Alleen z'n beargumentering slaat nergens op.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 9 maart 2018 om 11:24]
    Vind ik leuk
    stratumseind +147765
    vrijdag 9 maart 2018 om 11:33
    roken zuipen en gewillige dames in een zwembad... wie verlangt er nou niet terug naar die tijd....?
    Vind ik leuk
    TheMariner +3009
    vrijdag 9 maart 2018 om 12:33
    Truus v Hanegem.
    Vind ik leuk
    Hulsink +376
    vrijdag 9 maart 2018 om 11:30
    Vermeulen heeft hier een punt en m.i. volkomen gelijk! Het publiek (lezer) wordt de dupe van het (soms) kleinzielige gedrag van de Bondscoach.
    Vind ik leuk
    Speedy +342
    vrijdag 9 maart 2018 om 11:34
    Het werd de hoogste tijd dat de spelers zich weer eens gingen bezig houden met het voetballen voor het NL-elftal
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 maart 2018 om 11:41
    Mooi man, eindelijk een bondscoach die terug gaat naar de basis, draait maar om 1 ding en dat is presteren.
    Deze bondscoach neemt zijn verantwoordelijkheid en dat is een goede zaak!
    Dat hij de media nu minder belangrijk vindt is begrijpelijk, even pas op de plaats maken Arno.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 maart 2018 om 11:45
    Media maakt meer kapot dan goed, voor elke oplossing verzinnen hun een probleem. Dan komen alleen nog meer problemen bij die er al zijn.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 maart 2018 om 11:51
    Dit is een tendentieuze kop – de suggestie wordt gewekt dat de opmerking over Elia en Depay van Koeman komt maar in werkelijkheid komt die van Vermeulen..
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 maart 2018 om 11:55
    Ons wordt blijkbaar een modeshow ontnomen... Ja dat ga ik inderdaad missen als ik naar Oranje kijk.

    Lekker bezig Vermeulen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 maart 2018 om 12:05
    Nou Arno wat ben ik blij dat ik jou wat minder zal gaan horen.
    Vind ik leuk
    Obl93 +2016
    vrijdag 9 maart 2018 om 12:18
    "Met het oude, open persbeleid dat onder Kees Jansma werd ingezet, hebben we de finale en de halve finale van het WK gehaald", stelt Vermeulen. "

    Volgens mij waren het nog steeds Sneijder, Robben Van Persie en de rest die dat mogelijk gemaakt hebben.
    Vind ik leuk
    deltiaan +1093
    vrijdag 9 maart 2018 om 12:25
    we zullen zien wat het word??????????
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +2027
    vrijdag 9 maart 2018 om 12:30
    Wat een stieren boter dit..
    Vind ik leuk
    Cookee +9649
    vrijdag 9 maart 2018 om 13:16
    Heeft dat zin wat Koeman doet? Dan gaan ze speculeren op nieuws, das veel erger. Maar als we nou betere journalisten hadden dan waren de vragen ook beter... als Arno aan Vreven niks vraagt over het fantastische spel van NAC maar alleen een rotvraag wil stellen dan snap ik het ook dat trainers zeggen daar heeft niemand iets aan.
    Beter was geweest ... deel perskaarten uit, en dan niet alleen de lieve journalisten maar die constructief willen zijn... dan is het exit voor Arno.
    Vind ik leuk
    Chloe +636
    vrijdag 9 maart 2018 om 13:25
    Er zitten heel veel jongens niet bij...vreemd genoeg worden deze twee jongens naar voren gezet als rare jongen.... Dit is de reden waarom het Nederlandse voetbal zo weinig voorstelt (en Oranje zo slecht speelt). Met wij en zij gevoel elke keer te creëren.
    Vind ik leuk
    Stewie89 +527
    vrijdag 9 maart 2018 om 13:29
    En het einde van good old Bert Maalderink.
    Vind ik leuk
    Nick Kools +12702
    vrijdag 9 maart 2018 om 13:41
    Goed beslissing!
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 9 maart 2018 om 14:06]
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 maart 2018 om 14:53
    Was toch waardeloze tv die je daar bij die aankomst altijd maakte, Vermeulen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 maart 2018 om 15:50
    Prima van Koeman! Kan de media die onzin weg laten. Back to the Seventies! Heerlijk
    Vind ik leuk
    markpark +979
    vrijdag 9 maart 2018 om 17:36
    "Met het oude, open persbeleid dat onder Kees Jansma werd ingezet, hebben we de finale en de halve finale van het WK gehaald"...... Juist ja, dat heeft iets te maken met de resultaten van het Nederlands Elftal? Onzin meneer Vermeulen.
    Vind ik leuk
    kees ee +507
    vrijdag 9 maart 2018 om 17:53
    . . ze leren eerst normaal te doen !!?, . . prima !!
    Vind ik leuk
    Reno911 +0
    zaterdag 10 maart 2018 om 00:03
    Slimme zet van Koeman. Minder glamour, meer focus op het spel
    Vind ik leuk
    Makis +1123