Onderzoek wijst uit: fans Heracles, Ajax en PSV meest verwend, Excelsior laatste

Onderzoek wijst uit: fans Heracles, Ajax en PSV meest verwend, Excelsior laatste

zaterdag 12 mei 2018 om 10:35

Als een voetbalfan zijn clubvoorkeur zou baseren op prijs-kwaliteitverhouding, had hij afgelopen seizoen bij Ajax of Heracles Almelo moeten zitten. Dat blijkt uit onderzoek van Kortingscode.nl. 

Op basis van de goedkoopste seizoenkaart die elke club verkoopt, is berekend hoeveel supporters betalen voor hetgeen ze voorgeschoteld kregen gedurende het afgelopen seizoen. Fans van Heracles Almelo en Ajax kregen zonder meer waar voor hun geld: in Almelo werd €4,81 betaald per in eigen huis behaald punt, in de Arena 'kostte' een punt €5,23. Kampioen PSV volgt op de derde plek met €5,85 per punt.

Het verschil met de minst verwende fans is enorm. Bij Excelsior betaalden supporters het meest per behaald thuispunt: maar liefst €15,36. Ook bij FC Twente en VVV-Venlo kwam de achterban er niet goed vanaf. Ook de prijs per gemaakt thuisdoelpunt is berekend. Daar is ADO koploper met €4,17 per thuisgoal. VVV-Venlo is hekkensluiter met €10,26. 

Bron: Kortingscode.nl

Plaats een reactie

Doe dan! +7136
zaterdag 12 mei 2018 om 10:41
WZAWZDB!
Vind ik leuk
zaterdag 12 mei 2018 om 10:43
Een schaal voor heracles
Vind ik leuk
zaterdag 12 mei 2018 om 10:58
Schaal met bitterballen erop?
Vind ik leuk
zaterdag 12 mei 2018 om 11:09
De kortingscodeschaal.nl. Meest kansloze wat ik hier zowat nog gelezen hebt, geen wonder dat Heracles dat ‘verdient’ :-P
Vind ik leuk
R2 +4793
zaterdag 12 mei 2018 om 12:00
Misschien is nu de tijd aangebroken om de focus op je eigen club te leggen ipv toch een sneer uit te delen naar Heracles..
Vind ik leuk
zaterdag 12 mei 2018 om 12:01
Het is nu tijd voor komkommers.
Vind ik leuk
zaterdag 12 mei 2018 om 12:13
Hè bah, dat hoef ik niet te weten
Vind ik leuk
zaterdag 12 mei 2018 om 10:43
Waardevol onderzoek kijkend naar de vele lege plekken in de Arena!
Vind ik leuk
zaterdag 12 mei 2018 om 10:51
Waardevol onderzoek als je kijkt naar het aantal behaalde punten en niet naar het voetbal...

En btw, als er 10000 lege stoelen zijn in de Arena zitten er nog steeds 10000 meer dan bij jullie....
Vind ik leuk
zaterdag 12 mei 2018 om 11:02
Ik zit liever in een bomvol sfeervol stadion zoals op 15 april jl. Dan in een koude betonnen bak zonder uitstraling die ook nog eens sfeerloos is en maar voor 3/4 gevuld met successupportertjes waar jullie het meeste patent op hebben in Nederland!
Vind ik leuk
zaterdag 12 mei 2018 om 11:30
Ach ja, sfeervol stadion, kutvoetbal.....
Toen jullie vorig seizoen kansloos derde werden was de sfeer ook niet zo geweldig hoor. Ben er geweest met PSV-Heerenveen, man wat werden ze uitgefloten toen ze 2-0 achter kwamen!! En toen ze met hulp van de scheids(onterechte penalty maar daar zijn we al aan gewend..., Heerenveen kreeg geen penalty en een buitenspelgoal) toch wonnen met 4-3 waren ze weer fantastisch...over successupporters gesproken....
Vind ik leuk
zaterdag 12 mei 2018 om 11:35
Hou je mind dicht over arbitrale beslissingen. Als jullie na de winterstop niet waren geholpen in 3 wedstrijden dan waren jullie nog eerder uitgeschakeld geweest voor het kampioenschap en was AZ boven jullie geeindigd. Dus wie is er nou geholpen om 2e te worden?
Vind ik leuk
zaterdag 12 mei 2018 om 12:36
Als jullie niet waren geholpen waren jullie dus derde geworden...AZ heeft nauwelijks voordeel gehad van de arbitrage, wel nadeel (iig bij Feijenoord uit en PSV thuis).
Maar PSV heeft dit seizoen geen onterechte penalty's gekregen en heeft in elke wedstrijd de tegenstander van de mat gespeeld met oogstrelend voetbal. Nu blij??
Vind ik leuk
zaterdag 12 mei 2018 om 12:41
Bla bla bla
Vind ik leuk
zaterdag 12 mei 2018 om 12:43
Goede inhoudelijke reactie zoals we van jou gewend zijn in het korte bestaan van dit account...
Vind ik leuk
zaterdag 12 mei 2018 om 15:59
Laat hem lekker... Hij heeft geen verstand. PSV is al paar jaar met geluk kampioen geworden. Voetbal is al jaren saai daar.
Met Toivonen... Die had altijd geluk.

Maakte altijd eerst overtreding voor hij scoorde....toen hoorde je psvers niet klagen... Doet een Ajax-Speler iets... Huilen ze een week later nog.

Laat PSV eerst maar eens naar zichzelf kijken en leuk voetbal op de mat leggen
Vind ik leuk
zaterdag 12 mei 2018 om 16:05
Nou precies dat!! Die Calimero actie bij de laatste wedstrijd zegt alles. En dan vervolgens weer een draak van een wedstrijd spelen....maar je mag dat blijkbaar niet zeggen, dat toneelspel spelbederf is en zo....
Vind ik leuk
reggie +1290
zaterdag 12 mei 2018 om 20:18
Had het Nederlands elftal maar gespeeld zoals PSV hadden we ook naar het WK kunnen gaan!
Vind ik leuk
zondag 13 mei 2018 om 13:03
Het gaat mij als psv'er niet om 'leuk' voetbal. Het er mij dat de spelers er maar alles aan doen om te winnen en dat ze resultaat halen schijtbakkenvoetbal ofniet. KAMPIOEN IS TERECHT KAMPIOEN.
Vind ik leuk
MeAgain +4855
zaterdag 12 mei 2018 om 15:02
Jij bent helemaal geen liefhebber van het spelletje. Jij bent een partijdige hater.
Vind ik leuk
zaterdag 12 mei 2018 om 15:49
Oh jij kent me?? Ik ben een liefhebber van het voetbalspel, niet van het toneelspel wat er tegenwoordig bij lijkt te horen!! Volgend jaar videoref, dan wordt het al een stuk eerlijker...
Vind ik leuk
Skkky50 +1033
zaterdag 12 mei 2018 om 11:50
Goh, wat heb jij een objectieve kijk op voetbal...
Vind ik leuk
zaterdag 12 mei 2018 om 12:36
Best wel ja. Kun je van een hoop PSV'ers hier op VP niet zeggen!!
Vind ik leuk
Skkky50 +1033
zaterdag 12 mei 2018 om 13:53
Nou, ik weet in ieder geval nu dat jij alleen maar onzin uitslaat op deze site.
Vind ik leuk
zaterdag 12 mei 2018 om 16:16
Wat hebben pisve-er een afgunst en jaloezie naar Ajax
Vind ik leuk
MeAgain +4855
zondag 13 mei 2018 om 00:55
Jij zit vol haat naar PSV en PSV supporters. Je laat elke keer duidelijk je voorkeuren merken. Dat geeft niet maar kom niet beweren dat jij een liefhebber bent want dat ben je niet. Je zit vol met haat en afgunst.
Vind ik leuk
zaterdag 12 mei 2018 om 11:54
Voor wie ben je nou?
Heerenveen of ajax?
Vind ik leuk
zaterdag 12 mei 2018 om 12:42
Voor beide maar vanaf geboorte al voor Ajax. Ik kom echter al een jaar of 18 bij Heerenveen om verschillende redenen. Bijt elkaar niet hoor, hebben zelfs best veel overeenkomsten....verder heb ik geen haat richting andere clubs, dat vind ik zo banaal. Ik heb wel zo mijn voorkeur, zo kon ik het als Ajacied beter hebben dat Feijenoord kampioen werd vorig jaar dan PSV dit jaar....
Vind ik leuk
zaterdag 12 mei 2018 om 14:53
Omdat PSV al decennia de beste is.
Logisch.
Feyenoord is geen echte bedreiging.
Vind ik leuk
zaterdag 12 mei 2018 om 15:53
Nou wat waren jullie goed vorig jaar en begin van dit seizoen...zowel door Osijek als Heerenveen volledig van de mat gespeeld!! En niet dat gezeik over de scheids want Hendrix en Locadia hadden ook een kaartje of 2 moeten hebben!! Van Ginkel, Ramselaar en Paal werden aan alle kanten overlopen...je mag onze lieve Heer wel bedanken dat Cocu er niet uitgeschopt is in oktober. Dat is namelijk de enige verantwoordelijke voor het kampioenschap dit seizoen!
Vind ik leuk
zaterdag 12 mei 2018 om 15:59
Ik bedoel dat ik het niet gek vind dat je het PSV het minst gunt.
Ze zijn immers het vaakst kampioen geworden in ons leven.
Vind ik leuk
zaterdag 12 mei 2018 om 16:03
Ik heb geen haat, naar geen enkele club. Maar met psv heb ik helemaal niks, dat mag toch? Daar ben je niet minder terecht kampioen om toch??
Vind ik leuk
zaterdag 12 mei 2018 om 16:08
Ik vind het allemaal best freon.
Vind ik leuk
zaterdag 12 mei 2018 om 22:45
Oja want jullie speelden utrecht en ado van de mat.
Vind ik leuk
MeAgain +4855
zondag 13 mei 2018 om 00:59
Daarom is PSV ook zn mooie club. Daar word een trainer niet weggeschopt omdat het even tegen zit. Alsof hij alleen verantwoordelijk is.
Vind ik leuk
Jarinr10 +4542
zaterdag 12 mei 2018 om 12:01
Precies ja, wat een feest was 't altijd daar. Nou heb er vaak zat naar zitten te kijken dat ik dacht zit er wel iemand. En als er echt grote wedstrijden zijn in de ArenA is 't gewoon een leeuwenhol.
Vind ik leuk
Stranger +3515
zaterdag 12 mei 2018 om 12:24
Dan is het niet veel;-)
Leeuwen leven allang niet meer in holen;-)
Net zomin als mensen;-)
Vind ik leuk
Jarinr10 +4542
zaterdag 12 mei 2018 om 12:26
In 't hol van de leeuw is nog altijd een uitspraak die ik regelmatig hoor, jij niet dan?
Vind ik leuk
Stranger +3515
zaterdag 12 mei 2018 om 12:28
Ik hoor hem wel maar vraag me elk keer af in welk hol ze dan zitten;-)
Vind ik leuk
Jarinr10 +4542
zaterdag 12 mei 2018 om 12:30
Ja nu ik erover nadenk zal ik 't ook niet weten. Maar dan moeten ze er toch ooit in hebben gezeten, anders was die uitspraak er nooit gekomen.
Vind ik leuk
MeAgain +4855
zondag 13 mei 2018 om 01:01
Daar komt de aap uit de mouw.
Vind ik leuk
klick +367
zaterdag 12 mei 2018 om 14:35
hahah jullie fluiten spelers uit ook al spelen ze goed
Vind ik leuk
zaterdag 12 mei 2018 om 18:39
Kansloos!! De kampioenswedstrijd tegen Twente paar seizoenen terug was echt geweldig. In 13 jaar seizoenskaart is dat nog steeds de mooiste wedstrijd waar ik toen ben geweest, door de sfeer, ambiance en de spanning in de wedstrijd. Lijkt me logisch bij een club die kampioen wordt of gaat worden.
Vind ik leuk
Sluisje +287
zaterdag 12 mei 2018 om 23:45
Ja, en het stadion van Pisvee is van papier gemaakt, sukkel.....
Vind ik leuk
zaterdag 12 mei 2018 om 14:26
Bij ons zit het vol, wat dat betreft mogen ze van mij uitbreiden naar 40000. Als je eerlijk bent over Ajax zul je toch toe moeten geven dat ze dit seizoen met pieken en dalen hebben gespeeld. En ja, bij PSV was het vaak niet om aan te gluren maar haalden wel resultaat. Knap met deze selectie. Zo zie ik het!
Vind ik leuk
zaterdag 12 mei 2018 om 15:59
Ik zeg toch hetzelfde?? Ajax verliest 2 x van Vitesse en wint 2 x niet van Ado ondanks 35 doelpogingen!! Dan hoor je geen kampioen te worden!! Jullie hebben 3 mooie wedstrijden gespeelden de rest was niet om aan te gluren!! Maar die win je dan wel, de ene keer met geluk en de andere keer op karakter, soms beide. Maar terecht kampioen... Maar dat gejank dat je geen voordeel hebt gehad dit seizoen moet je mee ophouden!! Je kunt niet het mannelijke voetbal van Guardado en Naaihuis verheerlijken maar wel goedpraten dat Seuntjes rood krijgt of Luuk weer een penal versiert!! Dat past niet bij elkaar en dat weet je!!
Vind ik leuk
zaterdag 12 mei 2018 om 16:21
Ik pas me volledig bij je aan
Vind ik leuk
zaterdag 12 mei 2018 om 17:35
Ach, je zal mij over voordeel niets horen zeggen. Ook niet voor Ajax. Over het algemeen kun je het tegen elkaar wegstrepen. PSV heeft diverse keren geluk gehad, maar ook pech. Guardado speelde hard maar wel altijd fair, uitdelen en incasseren. Nijhuis moeten ze nooit meer laten fluiten. Alle scheidsrechters moeten op 1 lijn zitten qua ruwheid. Volgend jaar videoref, ben ik maar al te blij mee.
Vind ik leuk
Jarinr10 +4542
zaterdag 12 mei 2018 om 11:59
Waar dan altijd nog meer mensen zitten dan in 't Phillips stadion.
Vind ik leuk
zaterdag 12 mei 2018 om 10:44
WZAWZDOENB!
Vind ik leuk
zaterdag 12 mei 2018 om 10:59
WZPSVWZDB!!!!
Vind ik leuk
zaterdag 12 mei 2018 om 11:22
He weer 2e ;)
Vind ik leuk
zaterdag 12 mei 2018 om 11:22
Daar waar ze horen ;-)
Vind ik leuk
zaterdag 12 mei 2018 om 11:25
Dat is een mening en geen feit
Vind ik leuk
zaterdag 12 mei 2018 om 11:38
Ook een feit 40 jaar lang de 2e viool spelen!
Vind ik leuk
mcmodd +18747
zaterdag 12 mei 2018 om 11:54
Het is een feit dat Frits dat vindt.
Vind ik leuk
zaterdag 12 mei 2018 om 11:57
Iets vinden blijft een mening.
Dus als ik jou een lul vind is het dus een feit.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 mei 2018 om 11:58]
Vind ik leuk
zaterdag 12 mei 2018 om 12:09
Dat zegt hij niet. Het is een feit dat jij moeite hebt met begrijpend lezen.
Het is een feit dat hij dat vindt. Dat wil niet zeggen dat wat hij vindt een feit is. Duidelijk zo?
Vind ik leuk
zaterdag 12 mei 2018 om 12:12
Het is ook een feit dat Juventus corrupt is
Vind ik leuk
zaterdag 12 mei 2018 om 12:13
Want jij hebt daarvan bewijs?
Vind ik leuk
zaterdag 12 mei 2018 om 12:16
Ze werden niet voor niets terug gezet en de titels ontnomen.
Dus ja bewijs genoeg
Vind ik leuk
zaterdag 12 mei 2018 om 12:19
Je zegt ‘is’ en niet ‘was’. Dat zou inhouden dat ze het nu nog zijn. Vandaar mijn vraag.
Vind ik leuk
zaterdag 12 mei 2018 om 12:21
Kijk de afgelopen jaren hoe ze bevooroordeeld zijn in eigen land.
Vind ik leuk
zaterdag 12 mei 2018 om 13:05
Bevoordeeld bedoel je?
In Nederland wordt de top 3 ook voorgetrokken dus die zijn ook corrupt dus. Interessant.
Hun mening over anderen maakt je nog niet corrupt.
Vind ik leuk
Jur74 +6039
zaterdag 12 mei 2018 om 11:48
Ook hier zijn jullie tweede, het zit jullie ook niet mee:)
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 mei 2018 om 11:49]
Vind ik leuk
mcmodd +18747
zaterdag 12 mei 2018 om 12:09
Zo langzamerhand kunnen we spreken van de eeuwige tweede. Een “net niet” verhaal.
Vind ik leuk
zaterdag 12 mei 2018 om 11:54
Jullie zijn zo goed, al vier jaar helemaal niks! ;)
Vind ik leuk
zondag 13 mei 2018 om 11:35
van harte! stik jaloers
Vind ik leuk
stratumseind +128038
zaterdag 12 mei 2018 om 10:41
alweer een tweede plek voor ze , doelstelling alweer bereikt
Vind ik leuk
zaterdag 12 mei 2018 om 10:43
Jouw doelstelling ook zeker om als tweede te reageren?
Vind ik leuk
stratumseind +128038
zaterdag 12 mei 2018 om 10:44
die lingo types zijn altijd net ff wat sneller met hun letterbakje
Vind ik leuk
zaterdag 12 mei 2018 om 10:48
Waarom kom je niet gewoon terug naar Nederland?

Kan je weer iedere thuiswedstrijd van PSV bezoeken, nu doe je toch ook niks anders dan online aanwezig te zijn op de site in het warme Spanje, kan je net zo goed in Nederland zitten en zo je club bezoeken, beetje fan zou dat zo doen!
Vind ik leuk
zaterdag 12 mei 2018 om 11:57
Dus jij bent hier ook naar de streek verhuist ivm ajax?
Ga je toch niet menen he?
Vind ik leuk
zaterdag 12 mei 2018 om 12:39
Ik ben in Amsterdam gaan wonen omdat ik Amsterdam een geweldige stad vind om in te mogen wonen. Ik kom oorspronkelijk uit Oirschot en heb me daar nooit echt gelukkig en thuis gevoeld en de dag dat ik de kans kreeg om in Amsterdam te wonen greep ik direct aan en vertrok daarom dan ook 11 jaar geleden naar Amsterdam!
Vind ik leuk
stratumseind +128038
zaterdag 12 mei 2018 om 15:52
Ik ben 40 plus jaar lid van psv Florian en dat zal ik blijven tot ik mijn houten jas aan trek.
Van die 40 plus jaren heb ik de club bijna 30 jaar overal achterna gereisd.
Zonder mij ging het niet door riep ik altijd.
Supporter zijn is door de jaren heen heel veel veranderd en ik ook.
Vroeger kon je gewoon met je maten en een kratje bier zaterdagochtend richting Heerenveen reizen, daar in een lokaal kroegje je klink nog voller gooien en dan het stadion in.
Lekker een vette hap pretsigaretje en flink vloeken schelden en tieren.
Dat is door de regeltjes en wetten allemaal haast onmogelijk gemaakt.

Mede door de gebeurtenissen in mijn leven en mijn keuzes die ik gemaakt heb ben ik er niet meer bij iedere week.
In het begin dacht ik dat ik nooit zonder kon maar dat went snel omdat mijn nieuwe omgeving me meer dan super bevalt.

Jij weet dat ik iedere wedstrijd van psv zie alleen nu van een afstand en mocht er iets moois gebeuren zoals de titels afgelopen jaren dan pak ik het vliegtuig en ben erbij.

Ik geniet zelfs vandaag de dag nog meer van het spelletje als toen en dat zal te maken hebben dat ik het bewuster beleef vanaf mijn benkske.
Vorig jaar was ik op uitnodiging van iemand bij mijn 2e clasico live in het stadion, ik kan je vertellen dat was ook tevens de laatste keer ooit.

Thuis voel ik me op mijn plek en ben ik evenzo goed bloedfanatiek psv supporter.
Wat mensen daar ook van vinden zal mij een worst wezen.
Vind ik leuk
zaterdag 12 mei 2018 om 19:21
Man, volgens mij heb jij nog nooit zo'n lange tekst op de site geschreven, je gaat toch niet bluf achterna met hele lange teksten? :D
Vind ik leuk
stratumseind +128038
zaterdag 12 mei 2018 om 19:44
heb ginne skrik
Vind ik leuk
zaterdag 12 mei 2018 om 11:09
En jullie 3e! Muhahhahaha
Vind ik leuk
zaterdag 12 mei 2018 om 12:06
Zelfs als Ajax fan is die opmerking gewoon om te gillen. Past toch prima in het plaatje? Beetje zelfspot mag ook wel?
Vind ik leuk
zaterdag 12 mei 2018 om 10:42
Uhm ok... Hier kies je inderdaad bewust voor en baseer je je keuze op... komkommertijd...
Vind ik leuk
mgtow +754
zaterdag 12 mei 2018 om 10:50
Dit is zo'n typisch onderzoekje van een bedrijf om in de picture te komen. Zet de stagair even een uurtje of 2 aan het werk en je pakt gratis reclame tegen minimale kosten.

Zelfde met bedrijven die awards uitdelen. Berichtje op branchewebsites, lokale sufferdje meldt het: het is bijna gratis geld.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 mei 2018 om 10:51]
Vind ik leuk
Retweet +166
zaterdag 12 mei 2018 om 10:47
5,85 per doelpunt inclusief kampioenshap thuis tegen ajax. Prima!
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 mei 2018 om 10:47]
Vind ik leuk
zaterdag 12 mei 2018 om 11:04
Ik teken er ieder seizoen voor :-)
Vind ik leuk
zaterdag 12 mei 2018 om 10:49
Nonsens statistiek.
Vind ik leuk
zaterdag 12 mei 2018 om 11:02
Lies, damned lies, and statistics.
Vind ik leuk
zaterdag 12 mei 2018 om 10:53
Hebben ze nou echt niks beters te doen?
Wat een nutteloos onderzoek...
Vind ik leuk
zaterdag 12 mei 2018 om 11:07
Denk als je het wegzet tegen de amusementswaarde er een heel andere ranking uitkomt.
Vind ik leuk
zaterdag 12 mei 2018 om 11:14
Ja dan denk ik dat ze in Alkmaar winnen.
Vind ik leuk
zaterdag 12 mei 2018 om 11:11
Warme club
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 mei 2018 om 11:11]
Vind ik leuk
zaterdag 12 mei 2018 om 11:13
Krijgen we ook nog te zien waar een biertje het meest kost?
Vind ik leuk
HanV +3187
zaterdag 12 mei 2018 om 12:13
Daar heb ik wel eens een keer een lijstje van gezien. Het enige wat ik me zonder het op te zoeken kan herinneren is dat Heracles ook daar bovenaan stond, volgens mij ook met de hoogste omzet per supporter.
Vind ik leuk
zaterdag 12 mei 2018 om 11:20
De heerlijkste club op nummer 1 en dat zeg ik in alle objectiviteit.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 mei 2018 om 11:20]
Vind ik leuk
zaterdag 12 mei 2018 om 12:06
Ben erg benieuwd naar de lijst als het gemiddelde prijsniveau genomen wordt als uitgangspunt. En hoe is dit bij de prijs van de seizoenkaarten?
Vind ik leuk
mcmodd +18747
zaterdag 12 mei 2018 om 12:33
Met statistieken kan je eeuwig doorgaan met het aantonen van zaken. Net even het doel of de vraagstelling een paar graden verstellen en hup, nr. 1 is laatste en nummer 4 staat op de eerste plaats. Ik heb het altijd een heerlijk vak gevonden en doe graag onderzoek naar de motivatie van hen die ze toepassen. “Een statistiek”, zo zei een docent me eens, “is net als een hoer. Als ze haar prijs 10 % verhoogt heeft ze op slag een andere clièntele”.
Vind ik leuk
Romo +278
zaterdag 12 mei 2018 om 12:29
Verwend??? Gewoon slecht publiek zal je bedoelen.
Alleen juichen als ze winnen en fluiten in mindere periodes

Hoezo zijn ze in Amsterdam en Almelo verwend, wat en wanneer hebben die iets gewonnen dan

Verder een onderzoek v lik me reet





[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 mei 2018 om 12:33]
Vind ik leuk
Sideburnn +1921
zaterdag 12 mei 2018 om 12:31
Nou....bij Sparta zijn we dus redelijk verwent....wat een debiel onderzoek zeg.
Excelsior heeft een topseizoen achter de rug en staat laatste.....
Vind ik leuk
zaterdag 12 mei 2018 om 12:46
Dergelijke onzinnige onderzoeken zijn nutteloos en men wint er ook kampioenschappen of andere sportieve prijzen mee. Totaal zinloos (onderzoek).
Vind ik leuk
VVVke +2138
zaterdag 12 mei 2018 om 13:03
Sar heeft weer een glimlach van flap naar flap.
Perfectie onderbouwing om de klantenkaarten weer wat duurder te maken.
Vind ik leuk
zaterdag 12 mei 2018 om 13:10
toch bijzonder dat excelsior zo laag scoort kijkend naar het feit dat ze redelijk hoog geeindigd (voor excelsior's doen) zijn maar excelsior heeft ook veel punten gepakt in uitwedstrijden, waardeloze statistieken dit.
Vind ik leuk
zaterdag 12 mei 2018 om 14:22
Weer tweede
Vind ik leuk
Mauritz +1169
zaterdag 12 mei 2018 om 14:54
Duidelijk dus dat je bij PSV moet wezen, één van de voordeligste en de plek waar de prijzen behaald worden.
Vind ik leuk
fr1963 +1828
zaterdag 12 mei 2018 om 14:56
Weer 2e hahaha
Vind ik leuk
zaterdag 12 mei 2018 om 15:12
Je moet er wat voor bedenken om een artikel te kunnen schrijven. Wat een onzin artikel weer! Het gaat mij om voetbal in het algemeen en niet om nano onderdeeltjes van voetbal.
Vind ik leuk
zaterdag 12 mei 2018 om 23:21
Zinloos verhaal.
Wie dit soort zaken zit uit te vlooien moet echt hopeloos zonder ander werk zitten.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Onderzoek wijst uit: fans Heracles, Ajax en PSV meest verwend, Excelsior laatste