Ajax-aanwinst: 'Ik zal aansluiten, maar ik ben niet zeker van een basisplaats'

Ajax-aanwinst: 'Ik zal aansluiten, maar ik ben niet zeker van een basisplaats'

zaterdag 12 mei 2018 om 11:57

Perr Schuurs heeft zijn eerste minuten als Ajacied achter de rug. In een oefenwedstrijd tegen Al Ahly (1-0 verlies) mocht het van Fortuna Sittard overgekomen talent al zijn officieuze debuut maken. 

"Als je je debuut in Ajax 1 mag maken is dat altijd heel mooi, maar het resultaat is niet zoals we gehoopt hadden. Dat is wel jammer, ja", begint Schuurs in gesprek met Ajax TV. De eerste keer in het Ajax-shirt was desondanks een bijzonder moment. "Dat is gewoon heel mooi, ik draag het met trots. Ik ben er erg blij mee." 

Omdat Fortuna Sittard al is uitgespeeld, kan Schuurs de laatste week van het huidige seizoen alvast bij Ajax meemaken. "Ik ben heel goed opgevangen door de groep. Ik heb een training meegedaan en nu mijn eerste minuten gemaakt. Ik moet zeggen: het bevalt heel goed."

Wat de centrale verdediger exact kan verwachten van het komende seizoen, weet hij nog niet. "Ik zal wel aansluiten, maar of ik meteen een basisplek heb...daar ben ik helemaal niet zeker van. Ik hoop gewoon dat ik de kans krijg en dan zal ik zo goed mogelijk mijn best doen", aldus Schuurs. 

Poll

Gaat Schuurs komend seizoen al doorbreken bij Ajax?

(2005 stemmen)

Plaats een reactie

zaterdag 12 mei 2018 om 11:59
Geen domme jongen.... 1 lesje mediatraining en de cliche's rollen alweer vrijelijk over straat....
Vind ik leuk
reyes +1047
zaterdag 12 mei 2018 om 12:01
Hij was bij Fortuna aanvoerder. Hij heeft al veel voor de camera gestaan en met de media gesproken.
Vind ik leuk
zaterdag 12 mei 2018 om 12:07
Dus toen blonk hij ook al uit in dooddoeners?
Vind ik leuk
Garrie +3362
zaterdag 12 mei 2018 om 13:21
Doen ze toch allemaal, niet zo schokkend
Vind ik leuk
zaterdag 12 mei 2018 om 13:49
Je punt is? Je opmerking is namelijk ook een gigantische open deur.
Vind ik leuk
zaterdag 12 mei 2018 om 12:48
Inderdaad, ze hebben goed naar dirk geluisterd..
Vind ik leuk
zaterdag 12 mei 2018 om 23:23
Vond je het spannende vragen dan die hem gesteld werden?
Wat had hij anders moeten zeggen?
Ik eis een basisplek anders ben ik weg, of ik denk niet dat ik het ga redden bij Ajax?
Vind ik leuk
Alain2708 +8756
zaterdag 12 mei 2018 om 12:00
Ajax heeft al een bod van 75 miljoen op Schuurs gehad...
Vind ik leuk
zaterdag 12 mei 2018 om 12:00
Volgens mij zie jij ze vliegen.
Vind ik leuk
Alain2708 +8756
zaterdag 12 mei 2018 om 12:14
Soms wel, maar Neres voor 50 miljoen, Ziyech 45 miljoen, Kluivert 35 miljoen, Schuurs 75 miljoen, De Ligt 125 miljoen, Frenkie 85 miljoen.. Niet verkeerd toch? ;-)
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 mei 2018 om 12:14]
Vind ik leuk
Dezeun +1890
zaterdag 12 mei 2018 om 12:20
Ga geld tellen
Vind ik leuk
Alain2708 +8756
zaterdag 12 mei 2018 om 12:38
Ik heb niet zoveel, dus valt weinig te tellen.. hahaha
Vind ik leuk
VVVke +2138
zaterdag 12 mei 2018 om 13:15
Kluivert was toch 160 miljoen?
Vind ik leuk
zaterdag 12 mei 2018 om 13:16
Nee.
Vind ik leuk
VVVke +2138
zaterdag 12 mei 2018 om 13:19
180 miljoen dan?
Vind ik leuk
zaterdag 12 mei 2018 om 13:28
Tussen wat ie wil en wat ie waard is zit een verschil. Ik ga voor 280.000.000,00
Vind ik leuk
zaterdag 12 mei 2018 om 19:25
In het wassenbeeldenmuseum misschien daar doet hij meer dan op het veld .
Vind ik leuk
Nas Ba +92
zaterdag 12 mei 2018 om 12:01
Hahahahah
Vind ik leuk
zaterdag 12 mei 2018 om 12:07
Hij is echt veel meer waard!
Vind ik leuk
Alain2708 +8756
zaterdag 12 mei 2018 om 12:12
Dus dat!
Vind ik leuk
VVVke +2138
zaterdag 12 mei 2018 om 13:14
Mag ook wel heeft al een wedstrijd gespeeld.
Spelertje uit de onvolprezen jeugdopleiding.
Vind ik leuk
Alain2708 +8756
zaterdag 12 mei 2018 om 14:35
Daarom!

Elke speler uit onze 'eigen 'jeugd is standaard minimaal 15 miljoen waard, dat moet iedereen toch weten?
Is tenslotte wel Ajax jeugd he? ;-)
Vind ik leuk
VVVke +2138
zaterdag 12 mei 2018 om 20:23
Yep, En die mannekes zijn ook echt goed.
Ze winnen zelfs bijna de Mickey Mouse League.
Vind ik leuk
Doe dan! +7136
zaterdag 12 mei 2018 om 12:00
Als je bij een grote club als Ajax komt moet je wel heel goed zijn om meteen een basisplaats te krijgen. Wat vaststaat is dat ie een goede keuze heeft gemaakt door voor Ajax te kiezen, hier krijgt ie (in tegenstelling tot bij die koopclub) wel de kans.
Vind ik leuk
zaterdag 12 mei 2018 om 12:01
Oh dus daarom kreeg Younes een basisplaats.
Vind ik leuk
zaterdag 12 mei 2018 om 12:03
Hij komt niet in de basis het is geen de Ligt he denk dat mensen het gelijk denken hebben het mis
Vind ik leuk
Iggy +2574
zaterdag 12 mei 2018 om 14:06
Ajax beheerst je leven. Ajax is overduidelijk een ware obsessie voor je!
Vind ik leuk
Paul1982 +9358
zaterdag 12 mei 2018 om 12:04
Waarom zo zuur weer?
Vind ik leuk
Skkky50 +1033
zaterdag 12 mei 2018 om 12:05
Inderdaad. Veltman, Dijks, Schöne, Kluivert, Huntelaar. Wat een topspelers...
Vind ik leuk
fdev86 +652
zaterdag 12 mei 2018 om 17:54
The hunter heeft meer gepresteerd dat menig spits momenteel in nl is , huntelaar was een top spits hij bouwt af .
Vind ik leuk
zaterdag 12 mei 2018 om 12:05
Kans net als Tete, Riedewald, Bazoer enzovoort enzovoort zeker?
Vind ik leuk
Doe dan! +7136
zaterdag 12 mei 2018 om 12:28
Kijk eens naar het aantal duels van die drie heren en kom dan eens terug.
Vind ik leuk
Nas Ba +92
zaterdag 12 mei 2018 om 12:06
Doe dan

Koopclub??? Er was ooit een tijd dat jullie talenten voorbrachten. Maar die tijd is lang lang lang geleden. Ajax koopt nu meer dan psv. Kijk je selectie even na
Vind ik leuk
Ozpo +325
zaterdag 12 mei 2018 om 12:47
Gast lul niet zo dom. Je zegt dat hij de selectie moet nakijken.

Huidige selectie van Ajax (basis spelers) heeft meer echte eigen jeugd dan PSV

Veltman
De ligt
Vn de Beek
Kluivert


Pav basis
Zoet
Hendrix
Bergwijn

Brenet kwam pas toen hij 17 was. Als we dit soort spelers ook onder eigen jeugd gaan tellen dan wordt de lijst van Ajax ook wat groter

Dus kijk zelf ff je selectie na
Vind ik leuk
zaterdag 12 mei 2018 om 12:06
ah, jullie hebben schuurs gratis gekregen? net zoals die buslading aan net niet spelers die nog moeten gaan komen.
Vind ik leuk
Henk 1971 +5059
zaterdag 12 mei 2018 om 12:56
Je hebt gisteren het resultaat gezien van die zeer goede voetballers.........
Vind ik leuk
zaterdag 12 mei 2018 om 13:01
Hoppa weer een hoop onzin. Wordt jij niet moe van je zelf en al jou gezever. Jij bent een van de grootste Ajax jankers van dit forum.
En totaal geen verstand van voetbal.
Vind ik leuk
VVVke +2138
zaterdag 12 mei 2018 om 13:18
@ Doe dan!,
Je hebt gelijk. Zouden ze bij PSV ook moeten doen als ze een speler kopen die ook een kans geven.
Vind ik leuk
knapzak +1435
zaterdag 12 mei 2018 om 17:35
sinkgraven en dijks waren echt wereldtoppers ja ....
Vind ik leuk
ihvmmdk +5656
zaterdag 12 mei 2018 om 12:02
Zal absoluut niet meteen in de basis staan, ik vind hem een beetje traag, mag op dat vlak het één en ander aan terrein winnen.
Vind ik leuk
zaterdag 12 mei 2018 om 12:02
@VP, dit zal allemaal wel.
Waarom geen enkel artikel m.b.t. de play offs?
Vind ik leuk
Paul1982 +9358
zaterdag 12 mei 2018 om 12:05
Die zijn vanavond pas hahaha
Vind ik leuk
zaterdag 12 mei 2018 om 12:14
Die zijn vanavond al.
Vind ik leuk
Paul1982 +9358
zaterdag 12 mei 2018 om 12:31
Hahaha, het was sarcastisch. Maar je weet toch hoe het er aan toegaat op VP.
Vind ik leuk
zaterdag 12 mei 2018 om 12:45
Ja helaas wel. Niet best dit.
Vind ik leuk
Paul1982 +9358
zaterdag 12 mei 2018 om 13:32
Ze zoeken nog een stagiair, dan heb je misschien wat invloed ;-)
Vind ik leuk
zaterdag 12 mei 2018 om 13:36
Nou ja, aangezien ik toch als Jan met de korte achternaam mijn tijd verknoei op deze site.
Vind ik leuk
Paul1982 +9358
zaterdag 12 mei 2018 om 13:39
Dan kun je de niet Ajax-fans ook een plezier doen :-)
Vind ik leuk
2cents +45871
zaterdag 12 mei 2018 om 12:07
VP kopieert. Dus doe ze even een linkje naar een medium dat verhalen maakt over de play-offs.
Vind ik leuk
Doe dan! +7136
zaterdag 12 mei 2018 om 12:19
Omdat dat toaal niet interessant is.
Vind ik leuk
Dezeun +1890
zaterdag 12 mei 2018 om 12:21
Wanneer beginnen die
Vind ik leuk
zaterdag 12 mei 2018 om 12:45
Als jij onder je steen vandaan bent.
Vind ik leuk
zaterdag 12 mei 2018 om 12:07
Wel jammer dat je dan debuteert in zo'n lelijk uitshirt.
Vind ik leuk
zaterdag 12 mei 2018 om 12:11
Als de Ligt vertrekt hoop ik op een centrum met Magallán en Schuurs, misschien Wober, zal er vanaf hangen hoe die zich beiden gaan ontwikkelen. Schuurs heeft in elk geval volop potentie
Vind ik leuk
Doe dan! +7136
zaterdag 12 mei 2018 om 12:20
Wöber is echt wel verder dan Schuurs.
Vind ik leuk
zaterdag 12 mei 2018 om 12:27
7.5 miljoen voor een Oostenrijker die moeite heeft met een bal aannemen hahahaha
Vind ik leuk
zaterdag 12 mei 2018 om 15:38
Ik zie genoeg potentie in Wober, net als vele anderen hier. Zou het dan toch aan jou liggen? :)
Vind ik leuk
zaterdag 12 mei 2018 om 12:29
Dat kan je nog niet beoordelen.

Wober heeft wel meer Eredivisie ervaring maar Schuurs was bij Fortuna een seizoen lang uitblinker, aanvoerder en een van de beste spelers. Wober kwam heel anders binnen, niet te vergelijken.
Vind ik leuk
Utca030 +6212
zaterdag 12 mei 2018 om 12:19
Hij had gewoon nog 2 jaar Fortuna Sittard moet blijven. Ervaring op doen in de eredivisie.
Vind ik leuk
zaterdag 12 mei 2018 om 12:32
Al ahly uit, altijd lastig.
Vind ik leuk
zaterdag 12 mei 2018 om 12:35
Van Fortuna naar Ajax kan echt geen succes worden. Ik weet niet of dit iets is waar Ajax echt blij van wordt. En als ie doorbreekt zal het wel enkele jaren duren. Dit kun je niet echt een aanwinst noemen eerder voor de breedte. Er is nog geen een speler bijgekomen die echt iets toevoegd.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 mei 2018 om 12:37]
Vind ik leuk
Bizzy +14884
zaterdag 12 mei 2018 om 12:38
Verliezen van Al Ahly ? Wtf.... Ajax is toch verplicht om te winnen van deze club shoarmabakkers.
Vind ik leuk
zaterdag 12 mei 2018 om 12:42
Oijsik?
Vind ik leuk
Bizzy +14884
zaterdag 12 mei 2018 om 14:05
Dat is ook om voor te schamen
Vind ik leuk
Kuip +5043
zaterdag 12 mei 2018 om 12:42
Ik hoop voor hem dat de Ligt vertrekt. Zou voor alle partijen de beste optie zijn.
Vind ik leuk
orion73 +1056
zaterdag 12 mei 2018 om 12:46
Leuk voor op de bank maar totaal geen basismateriaal (nog).
Vind ik leuk
zaterdag 12 mei 2018 om 23:27
Jij kunt het weten, lekker positief in ieder geval.
Bedankt.
Vind ik leuk
orion73 +1056
zondag 13 mei 2018 om 08:46
Graag gedaan.
Vind ik leuk
zaterdag 12 mei 2018 om 13:09
Was niet om aan te gluren gisteravond, zal wel aan die 40 graden hebben gelegen.
Kluivertje blonk weer uit in het dwars door iemand heen willen lopen, mag van mij vertrekken.
Van Perr nog niet een Ajax beeld gekregen!!
Vind ik leuk
zaterdag 12 mei 2018 om 14:12
Goed ventje.
Vind ik leuk
zaterdag 12 mei 2018 om 14:27
Men moet hier accepteren dat het voetbal niveau echt laag is. Spelers op niveau van Kluivert, de Ligt,de Jong,van de Beek en Zyech is er niks maar ook niks meer hier in de eredivisie. eredivisie moet met zeer kleine letters geschreven worden.
Vind ik leuk
klick +367
zaterdag 12 mei 2018 om 14:30
welke bij 019!
Vind ik leuk
zaterdag 12 mei 2018 om 15:00
Niemand is gegarandeerd basisspeler.
Vind ik leuk
zaterdag 12 mei 2018 om 23:27
Zo te zien en te horen eindelijk een normale jongen zonder kapsones.
Geen tattoos, normaal kapsel en een vlotte babbel.
Dit lijkt me niet een gozer die met zijn vingers in zijn oren gaat staan, of met zijn armen over elkaar als er een keer gefloten word uit het publiek!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Ajax-aanwinst: 'Ik zal aansluiten, maar ik ben niet zeker van een basisplaats'