Voor één dag transferbaas van PSV: wie zou jíj deze zomer kopen en verkopen?

Voor één dag transferbaas van PSV: wie zou jíj deze zomer kopen en verkopen?

dinsdag 15 mei 2018 om 11:15

Het Eredivisie-seizoen 2017/2018 zit er bíjna op en dus kan het grote speculeren beginnen. Wat gebeurt er met de sterren van PSV, Ajax en Feyenoord? Welke spelers verkassen naar het buitenland? En wie staan er eigenlijk op de verlanglijstjes van de top-drie? Ideaal discussiemateriaal natuurlijk. Jíj krijgt nu op VoetbalPrimeur de kans om voor één keer de grote transferbaas in Eindhoven, Amsterdam of Rotterdam te zijn.   

Of-ie blijft is nog even spannend, aangezien er een aanbod van Everton op tafel ligt, maar mocht Marcel Brands gewoon technisch manager van PSV blijven, dan staat hem een hectische zomer te wachten. Tal van spelers van de kampioen staan - als we de geruchten moeten geloven - in de belangstelling. Santiago Arias wil weg, Marco van Ginkel keert waarschijnlijk terug naar Londen en wellicht gaat ook Luuk de Jong op zoek naar een nieuwe uitdaging. Brands moet dus op zoek naar vervangers. Een beetje hulp is vast welkom. Jij kan nu voor één keer de transferbaas van PSV uithangen door jouw visie te delen. 


VoetbalPrimeur is héél benieuwd naar de visie van ons publiek. Laat je stem horen onder dit artikel en vertel in een comment wie er wat jou betreft naar Eindhoven móet komen. Zie je in de Eredivisie een pareltje rondlopen? Of denk je juist dat PSV zich op de Zuid-Amerikaanse markt moet begeven? Op welke positie heeft PSV sowieso versterking nodig? En gaan Jeroen Zoet en Hirving Lozano voor de hoofdprijs verkassen of blijven ze tóch nog een jaartje in het Philips Stadion?

De beste, leukste en/of meest verrassende comments bundelen we over een paar dagen. Daarna mogen jullie in huid kruipen van Marc Overmars (Ajax) en Martin van Geel (Feyenoord). Voor nu: barst los! 

Plaats een reactie

dinsdag 15 mei 2018 om 11:18
Isimat schwaab arias zoet en de jong weg en angelino dumfries gutierez en miss edmilson halen
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 11:22
Schwaab ruilen met brenet.
Schwaab moet blijven die ga je hard nodig hebben.
Brenet wordt echt niet ineens beter op de rechterkant.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 11:31
Unerstahl

Brenet. Schwaab Isimat. Viergever

Ramselaar Hendriks Rigo

Jahaanbaksch. Romero. Bergwijn

Vind ik leuk
SimonSays +2735
dinsdag 15 mei 2018 om 11:38
Schwaab en Isimat CB? Je hebt toch wel gekeken dit seizoen? Isimat kan echt niet meer. Ik zou zeggen, geef Obispo een kans naast Schwaab.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 11:44
kan ook, maar op n paar foutjes na, heeft isimat t niet slecht gedaan. Obispo zou je n kans op links moeten geven en viergever naast Schwaab dan.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 11:47
Unerstahl

Dumfries Letchert Viergever obispo

Ramselaar Hendriks v Ginkel

jahaanbaksch Romero Bergwijn

Tis wat duurder
Vind ik leuk
Topdrie +1943
dinsdag 15 mei 2018 om 11:58
Alireeza is niet te halen en Malen is in potentie veel beter dan Bergwijn. Desnoods schuiven ze Stevie maar naar de rechterkant als Chucky vertrekt
Vind ik leuk
#Keizerout +17280
dinsdag 15 mei 2018 om 13:12
Van Ginkel lijkt me ook niet haalbaar
Vind ik leuk
zwollie +6127
dinsdag 15 mei 2018 om 13:22
Anus Achabar is ook nog vrij.
Vind ik leuk
2cents +45698
dinsdag 15 mei 2018 om 11:42
Dat verlies je op het middenveld.
Vind ik leuk
Den Daats +1615
dinsdag 15 mei 2018 om 11:49
Unerstahl

Dumfries,schwaab,viergever,Angelino

Mount,Hendrix,Guttierez

Edmilson, Romero, Bergwijn
[Reactie gewijzigd op dinsdag 15 mei 2018 om 11:50]
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 11:56
ook werelds, maar direct failliet
Vind ik leuk
Den Daats +1615
dinsdag 15 mei 2018 om 12:06
Waarom falliet?

Je verkoopt De Jong, Lozano, Pereiro, Arias en Isimat en eventueel Brenet.

Wat Angelino en Mount betreft, als je een van de ttwee kunt kopen en de ander huren heb je goed zaken gedaan en anders beiden huren.

Viergever en Unerstahl is transfervrij.

Waar je geld voor moet neertellen zijn Edmilson, Guttierez en Dumfries...

Je geloof dat je nog ruime winst boekt ook!

Daarbij ben je al verzekerd van de EL en van de extra 5 mil voor laatste voorronde CL.

Mocht je die ook doorkomen dan zit je gebakken.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 13:01
Ohja en transfevrije spelers hoef je geen geld voor "neer te tellen"? Wat een rekensom zeg, en je zit dik gebakken onder aan de streep? Contractverlengingen en opwaarderingen die plaats gaan vinden zijn gratis? Beetje kort door de bocht allemaal.. Je noemt Dumfries, Angelino, Mount, Edmilson, Gutierez.. En dat koop jij terug na de verkoop van enkele spelers? Ja, en ik ga m'n BMW inruilen tegen een Ferrari.
Vind ik leuk
Den Daats +1615
dinsdag 15 mei 2018 om 13:09
Lastig eh?

Dat we ondanks jullie gespekte bankrekening toch boven jullie staan en allerlei mogelijkheden hebben.

Daarnaast hoogstwaarschijnlijk lekker op dinsdag en woensdagavond voor de buis zitten voor ons mooie PSV!
Vind ik leuk
Bullet +2177
dinsdag 15 mei 2018 om 13:57
Hoogst waarschijnlijk ja... Afgelopen jaar was een nikszeggende club jullie de baas, en dan nu denken dat je er hoogstwaarschijnlijk wel bent..
Vind ik leuk
Den Daats +1615
dinsdag 15 mei 2018 om 14:53
En jullie zijn uitgeschakeld door een wereldelftal!

Haha!

Wij voetballen gewoon in de CL, let op mijn woorden.

Jullie mogen juichen voor ons want wat zijn de punten die we pakken belangrijk voor zowel ons als jullie!
Vind ik leuk
Bullet +2177
dinsdag 15 mei 2018 om 21:02
Nee, maar mij zie je ook nergens zeggen dat Ajax het goed heeft gedaan, en ook niet dat Ajax het hoogstwaarschijnlijk wel haalt. Snap je dat verschil??
Vind ik leuk
Den Daats +1615
dinsdag 15 mei 2018 om 23:37
Ik begrijp u volkomen.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 15:06
Lol, ik ben geen Ajacied. Ik ben voor PSV.. En hoe graag ik het ook zou willen, die aankopen wat jij allemaal op je lijstje zet dat is echt niet mogelijk. Als je alleen al 10 miljoen kwijt bent aan Angelino, wat denk je dat die middenvelders en aanvallers wel niet kosten.. Daarbij, Dumfries krijg je ook echt niet voor een prikkie.
Vind ik leuk
Den Daats +1615
dinsdag 15 mei 2018 om 15:08
Angelino en mount huur of een van de twee huren.

Onze spelers gaan ook echt niet voor een prikkie weg, die jongens hebben prijzen gepakt!

Lezen is ook een kunst!
[Reactie gewijzigd op dinsdag 15 mei 2018 om 15:09]
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 15:29
Lezen is geen kunst nee, een voorrecht voor veel mensen dat wel. Ik heb gelukkig dat voorrecht. En wat ik lees is dat jij suggereert dat huren weinig tot niets kost. Is zeker minder dan een aankoop, mja dan nog.. die spelers huren en de rest kopen.. duur grapje. En omdat PSV de titel heeft behaald, denk jij dan echt dat buitenlandse clubs de hoofdprijs gaan betalen? Naar mijn weten is dit nog altijd afhankelijk van de contractsituatie van een speler, wat clubs zijn bereid te betalen, diverse kosten omtrent makelaars en percentages wat een speler krijgt etc. En ook wat de afspraken zijn van PSV met een speler --> Arias : Gentlemen agreement gemaakt met Brands dus PSV gaat hier heel coulant mee om bij biedingen.

Maar is goed kerel, maak jij je eigen sommetje maar met de cijfers uit jouw groentesoepje en droom maar lekker verder.
Vind ik leuk
Den Daats +1615
dinsdag 15 mei 2018 om 15:32
Ik heb gekkere zomers gezien!
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 14:09
Out: Zoet (10M), Van Ginkel (0M), De Jong (3M), Brenet (4M), Arias (13M), Isimat (8M) Bergwijn (16M), Pereiro (10M), Jurjus (0,1M), Lammers (verhuur), Rigo (verhuur)

In: Viergever (0M), Unnerstahl (0M), Gomes (3M), Angelino (huur), Dumfies (7M), Gutierez (10M), Pizarro (12M), Edmilson (6M)

Opstelling:

Gomes (Unnerstahl)

Angelino (Viergever)
Viergever (Obispo)
Schwaab (De Wijs)
Dumfries (Rosario)

Hendrix (Luckassen)
Gutierez (Rosario)
Pizarro (Mauro)

Edmilson (Gudmundsson)
Romero (Malen)
Lozano (Gakpo)

Vind ik leuk
Den Daats +1615
dinsdag 15 mei 2018 om 14:57
Voor Brenet is in de winterstop 5 mil geboden en hij heeft zijn beste wedstrijden daarna gespeeld dus die 3 mil is veel te weinig voor een kampioen.

Pereiro zal de deur niet uitgaan voor een bedrag ondet de 16mil, let op mijn woorden.

De Jong kon weg voor 6 mil in de winterstop.
Dat was middenin zijn vormdip, ook hij heeft zijn beste wedstrijden daarna gespeeld.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 15:03
Contracten zijn korter geworden. Daarnaast wordt er in de winter doorgaans meer geboden, omdat de markt wat stugger is en het vaak 'paniekaankopen' zijn.

Het is nog ernstig de vraag of Periero naar het WK gaat. Ik betwijfel of er veel belangstelling voor Pereiro zal zijn. Ik zal overigens niet rouwig zijn als hij blijft.
Vind ik leuk
Den Daats +1615
dinsdag 15 mei 2018 om 15:06
Ik ook zeer zeker niet. PSV heeft er best veel betaald en hij legt prima cijfers op tafel daarnaast is hij altijd belangrijk in grote duels en scoort hij belangrijke goals.

Heeft ook een paar leuke pre-assists gegeven.

Die gaat echt niet voor 10 weg!
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 15:00
Padt (Room). Unnerstahl is echte lijnkeeper, niet geschikt voor top

Angelino (Viergever)
Viergever (Obispo)
Schwaab (Luckassen)
Brenet (Dumfries)

Hendrix (Luckassen)
Gutierrez (Rosario)
Mauro (Ramselaar)

Bergwijn (Gudmundsson)
Romero (Malen, Lammers?)
Lozano (Gakpo)

Ik verwacht dat Zoet, Arias en Van Ginkel zeker vertrekken. Ik hoop dat Luuk de Jong blijft, als stand-in. Brenet zal blijven nu hij op rechts kan. Voor Van Ginkel Gutierrez halen. Jurjus komt echt tekort. Padt halen van Groningen, Room en Padt moeten strijden voor basisplek. Als Lozano blijft zou ik echt niets erbij halen, tenzij Bergwijn ook vertrekt. Als beide gaan dan Edmilsson halen, anders invullen met jeugd.

PSV moet echt gaan voor Gutierrez en Angelino, de rest afhankelijk wie vertrekt. Pereiro is ook nog niet weg.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 15:07
Prima uiteenzetting. Ik denk echter dat zowel Padt als Room niet goed genoeg zijn voor een basisplek bij PSV. Ik hoop van harte dat Brands en zijn opvolger dat met me eens zijn.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 20:38
Dit is pas realistisch en zeer mooie opstelling
Vind ik leuk
Topdrie +1943
dinsdag 15 mei 2018 om 11:56
Genoeg doorstroom vanuit de eigen jeugd zie ik
Vind ik leuk
Den Daats +1615
dinsdag 15 mei 2018 om 12:09
Ten eerste zijn wij een voetbalclub die sportieve belangen voorop stelt, geen opleidingsinstituut.

Maar voor de jeugd zijn er ook voldoende mogelijkheden.

Gezien we weer op 3 fronten meedoen zal de fysieke belasting groter zijn en im geval van bleessures zal je ook terug moeten vallen op de jeugd.

Blind op de jeugd vertrouwen, doen wij niet aan iin Ehv!

Wij zien jullie namelijk al jaren stuntellen!
Vind ik leuk
Topdrie +1943
dinsdag 15 mei 2018 om 12:14
Jullie??? Een vriend van me speelt in Jong PSV hahaha
Vind ik leuk
#Keizerout +17280
dinsdag 15 mei 2018 om 13:13
Waarom? Wil hij graag geen profvoetballer worden? :p
Vind ik leuk
Topdrie +1943
dinsdag 15 mei 2018 om 13:31
Hij wilde graag de kampioensschaal een keer vasthouden :D
Vind ik leuk
#Keizerout +17280
dinsdag 15 mei 2018 om 13:32
Misschien Jong Ajax een keer proberen dan.
Vind ik leuk
Topdrie +1943
dinsdag 15 mei 2018 om 13:34
Ajax B1 was z'n eindstation. Iets met gierigheid om een toptalent een contract aan te bieden
Vind ik leuk
#Keizerout +17280
dinsdag 15 mei 2018 om 13:48
Oh wat? Mister Arsenal?
Vind ik leuk
Topdrie +1943
dinsdag 15 mei 2018 om 13:51
Yes. Onenigheid met de coaches daar. Die zijn daarvoor op non actief gezet vorige week. Beetje laat
Vind ik leuk
#Keizerout +17280
dinsdag 15 mei 2018 om 14:05
Bij Ajax of Arsenal?
Vind ik leuk
Topdrie +1943
dinsdag 15 mei 2018 om 14:12
Bij Arsenal. Google maar op "Steve Gatting & Carl Laraman" Door hun zijn meerdere toptalenten vertrokken waaronder Chris Willock (Benfica) Malen (PSV) & McGuane (Barça)
Vind ik leuk
#Keizerout +17280
dinsdag 15 mei 2018 om 14:21
Thanks. Wel jammer dat Malen in Eindhoven terecht is gekomen.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 13:14
wie dan?
Vind ik leuk
Topdrie +1943
dinsdag 15 mei 2018 om 13:15
Donyelldinho :P
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 13:23
ohhhhhhh
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 12:09
Stel jij nou maar gewoon een winnend team voor Ajax op dan ben je goed bezig meneer Onana,Schöne,Zyech, Wöber, Tagliafico,Neres, Frenkie de Jong, Dolberg, Labyad. O ja,toch nog eigen jeugd ( die weg willen) Veltman,Donny, Kluivert en de Ligt.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 15 mei 2018 om 12:10]
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 12:04
Waarom geen Mauro Jr ipv.Rigo
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 12:07
T zijn allemaal leuke technische spelers. Mauro en Rigo schelen niet zoveel. Maar voor de basis nog te kort. Ik had ook Donyan Malen i.p.v. Bergwijn kunnen zetten. Zo zijn er nog tal van opties, want Pereiro kon mij laatste maanden weer bekoren.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 12:12
Eens
Vind ik leuk
Topdrie +1943
dinsdag 15 mei 2018 om 12:15
Malen is in potentie een veel groter talent dan Bergwijn
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 12:21
In potentie betekend nog geen directe basisplek, maar ik begrijp je wel. Bergwijn heeft inmiddels veel ervaring en knows what it takes. Als ik hem in de play off CL in de opstelling zie, dan krijg ik toch wel een goed gevoel. Al was t alleen maar door snelheid en het kunnen maken van een passeer actie.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 15 mei 2018 om 12:21]
Vind ik leuk
Topdrie +1943
dinsdag 15 mei 2018 om 12:23
Malen is doelgerichter, sneller, hogere acceleratie en passeert z'n man ook heel makkelijk. Grote verschil is dat Malen geen circusvoorstelling er van maakt maar direct tot actie overgaat. Je zal het volgend seizoen wel zien.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 12:30
Sneller ?
Vind ik leuk
Topdrie +1943
dinsdag 15 mei 2018 om 12:31
Veel sneller. Vooral z'n startsnelheid is gigantisch. Bij Arsenal 2e achter Theo Walcott vorig seizoen
Vind ik leuk
Topdrie +1943
dinsdag 15 mei 2018 om 12:34
https://youtu.be/f-EtjSmeTYs
Vind ik leuk
Den Daats +1615
dinsdag 15 mei 2018 om 14:51
Dat is nergens op gebasseerd!
Vind ik leuk
base +1065
dinsdag 15 mei 2018 om 14:58
Lozano al verkocht ?
Of geen fan van ?
Serieuze vraag.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 15:46
Die gaat voor mooi bedrag weh
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 11:18
Brands had Labyad moeten kopen ;)
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 11:19
En jij bent knetter gek.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 11:56
Weleens van smileys gehoord?
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 12:28
Ja wel maar alleen het idee al.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 11:21
Die gaat echt nooit meer naar PSV terug.....
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 11:37
alsof die het stadion in kwam? :D
Vind ik leuk
John040 +916
dinsdag 15 mei 2018 om 11:51
Nee echt niet die is niet goed genoeg hebben betere talenten bv Malen
Vind ik leuk
Topdrie +1943
dinsdag 15 mei 2018 om 12:16
Als die z'n kans krijgt volgend seizoen zal hij wel verlengen. 100%
[Reactie gewijzigd op dinsdag 15 mei 2018 om 12:17]
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +16244
dinsdag 15 mei 2018 om 11:18
Lionel Messi halen! Of dat reeël is, geen idee ;)

Kadioglu halen uit de Juup. Sol halen als Luuk pleite gaat...
[Reactie gewijzigd op dinsdag 15 mei 2018 om 11:19]
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 11:19
Alles verkopen, geld overmaken naar een Zwitserse bankrekening en dan van de aardbodem verdwijnen.
Vind ik leuk
mgtow +688
dinsdag 15 mei 2018 om 11:20
Geld over maken naar Ajax*. Niet dat we het door zouden hebben want veel verschil zal het niet maken. Maar toch.
Vind ik leuk
Psv1989 +1144
dinsdag 15 mei 2018 om 11:34
Dat klopt als een bus geld zat daar o alleen daar koop je niks voor is de laatse jaren maar weer bewezen
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 12:20
Ik denk dat jullie het wel nodig zullen hebben,2 voorrondes overleven wordt al moeilijk genoeg, misschien weer een jaar zonder Europees voetbal ( je kan zomaar door FC Qarabag uitgeschakeld worden) de beste club van Nederland ( als enige al zeker van Europees voetbal tot de winterstop) kan zich met dit soort dingen bezig houden,wat zou je doen als je Brands was, hahaha,wat een luxe.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 13:05
1 voorronde. Uiteraard je kunt nog steeds uitgeschakeld worden, maar de kans dat dat door FC Qarabag gebeurt wordt daarmee alweer een stuk minder.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 11:21
Wat gaat Ajax dat doen. Lijkt er wel op met al het geld dat ze vast houden.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 11:22
Je bent een man naar mijn hart. Weg met die club.
Vind ik leuk
PSVFU +1090
dinsdag 15 mei 2018 om 11:24
Snap ik dan had ajax misschien wat meer titels gehad dan die schamele 6 in bijna 20 jaar...
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 11:33
Klopt. Irritante club. Net als een steentje in mijn schoen.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 12:54
The Iceman is een HELD
Vind ik leuk
mgtow +688
dinsdag 15 mei 2018 om 11:19
Alle rommel van Ajax hebben ze met Viergever ook gedaan dus de rest kan ook mee.
Vind ik leuk
Topdrie +1943
dinsdag 15 mei 2018 om 11:29
Dan houdt Ajax zelf geen spelers meer over ;)
Vind ik leuk
mgtow +688
dinsdag 15 mei 2018 om 11:30
Lul :D
Vind ik leuk
Topdrie +1943
dinsdag 15 mei 2018 om 11:32
Dat is dan waarschijnlijk de enige. Dan moet je nog minstens 10 anderen zoeken om een elftal op de mat te krijgen
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 12:06
Toen Viergever nog niet geblesseerd was stond je maar 5 punten achter.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 12:30
Vandaar dat jullie nu 7 miljoen voor een door PSV opgeleide speler betalen, misschien dat je dan toch nog iets wint,by tegen wat,je kijkt zeker pas voetbal? Ooit gehoord van Koeman, Vanenburg,Kieft, Bosman, Lerby, Arnesen en dat soort namen? Vraag maar aan de échte Ajacieden of dat afdankertjes zijn/ waren.Juist in die tijd regeerde PSV het Nederlandse voetbal,eerste club die 4 titels op rij haalde en in '88( misschien was je toen nog niet geboren)de CL/ Europacup 1 won. O,ja, Viergever zie ik gewoon als transfervrije speler, kostte niets.
Vind ik leuk
base +1065
dinsdag 15 mei 2018 om 22:04
Eerst zeiken dat Labyad bij PSV het stadion niet eens in mag komen en nu al indekken mocht hij het goed doen dat het een PSV-er was hahaha heerlijk.
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 09:42
Niets indekken,hij is toch door PSV opgeleid,als hij het niet goed doet is dat het eerste waar men ( lees Ajacieden) over zullen beginnen,of niet dan? Overigens ben ik al 42 jaar( vanaf mijn 10de) PSV supporter,heb Labyad zien komen en het is gewoon een goede voetballer ( net als zyech) alleen zijn mentaliteit is minder.
[Reactie gewijzigd op woensdag 16 mei 2018 om 09:43]
Vind ik leuk
base +1065
woensdag 16 mei 2018 om 11:37
Het was meer een reactie op alle haat richting Labyad maar een nette reactie is ook een keer fijn dank daarvoor. ;)
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 11:19
Weilanden om Eindhoven heen. Das goed voor in de toekomst als gemeente Eindhoven weer PSV een helpende hand geeft.
Was maar een grapje he hahaha net zoals wij 4 x niks hebben ???
[Reactie gewijzigd op dinsdag 15 mei 2018 om 11:20]
Vind ik leuk
Strijp +7004
dinsdag 15 mei 2018 om 11:27
maar jullie hebben ook 4 x niks gewonnen
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 11:28
Hahahaha dat meen je niet? Woooow voor u
Vind ik leuk
Strijp +7004
dinsdag 15 mei 2018 om 11:35
Ja wij kunnen er idd wel om lachen
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 11:40
De gemeente niet
Vind ik leuk
Strijp +7004
dinsdag 15 mei 2018 om 11:48
Waarom niet ? die maken miljoenen winst op PSV?
Vind ik leuk
John040 +916
dinsdag 15 mei 2018 om 12:00
Ja je bent een echte clown leuk grapje.
Vind ik leuk
John040 +916
dinsdag 15 mei 2018 om 11:58
Net als het stadion de Arena mee financieren van de gemeente zodat Ajax het goedkoop kan huren. Het enige verschil gemeente Amsterdam verliest erop en gemeente Eindhoven wint erop. PSV heeft eigen mavht in club en eigen stadiin Ajax geen stadion geen mavhy geen beleid en een leiding van een kindercreche.En middelmatige selektie met 2 talentjes en een trainer uit koefnoen.Ik snap niet dat ze al dat geld op de bank hebben en middelmaat op het veld.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 12:01
Tis maar goed dat Ajax een kinder chreche heeft, dat zullen ze bij PSV niet meer voor elkaar krijgen
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 12:09
Maar wel twee kampioensploegen bij de twee belangrijkste jeugdelftallen. JO-19 en JO-17.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 12:43
Maar wel een jeugd trainer die op non-actief is gesteld hypocriet
Vind ik leuk
3Bier +4982
dinsdag 15 mei 2018 om 11:19
Breuer
Vind ik leuk
mgtow +688
dinsdag 15 mei 2018 om 11:22
Ard van Peppen en Nathan Rutjes. Kost je twee parkeerplekken maar dan heb je ook niks.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 12:36
Laat gaan joh,die gasten zijn niet wijs,Ajax is de beste in alles,zonder prijzen te winnen.Ik zie al dat Verstappen 4 jaar racet,geen Grand Prix wint maar blijft roepen dat hij de beste is dan wordt hij volgens mij hard uitgelachen.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 11:20
Dumfries,Guitierez halen.
Vind ik leuk
3Bier +4982
dinsdag 15 mei 2018 om 11:22
Angelino, kan Brenet op rechts.
Jahanbaksh als Lozano vertrekt.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 11:20
Oké daar gaat ie dan:

Zoet out
Unnerstal in

Arias out
Dumfries in

Isimat out

Van Ginkel Out
Gutierrez in


Dat was em eigenlijk. Ik ben nie echt origineel maar zo zou ik t doen.
Vind ik leuk
PSVFU +1090
dinsdag 15 mei 2018 om 11:25
Wel veel minder kwaliteit ineens..
Vind ik leuk
mgtow +688
dinsdag 15 mei 2018 om 11:27
Nog steeds goed genoeg om Ajakkes te verslaan! /boerenmodus uit
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 11:29
Weet ik zo net nog niet. Als je De Jong bij de club houd zit je qua aanval goed. Middenveld met Gutierrez, Pereiro/ramselaar/Mauro en Hendrix/Rosario is ook prima. Verdediging met Viergever Schwaab, Luckassen/Obispo Dumfries/Brenet. Lijkt me prima voor in de Europa League en de ED.
Vind ik leuk
PSVFU +1090
dinsdag 15 mei 2018 om 11:54
Individueel gezien is zoet veel verder dan unnerstal en arias verder dan dumfries. Gutierrez hebbeb we nog nooit zien spelen dus geen idee maar zal van goede huize moeten komen om v Ginkel te doen vergeten.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 11:41
Redelijk eens maar dan heb je nog een vervanger nodig voor isimat die champions league waardig is. Graag ook guiterrez en die pizarro als het haalbaar is proberen lozano nog een jaar te houden...
En misschien die braziliaan erbij?!
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 11:58
Wat je zou kunnen doen is Fabra halen en dan een centrum met Viergever en Schwaab.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 12:34
Jammer dat die kennedy nu zo gewild is doet het toch goed!!
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 15:00
inderdaad gemiste kans.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 13:18
fabra gaat naar everton waarschijnlijk... je zou arana kunnen huren van sevilla, of saracchi van river plate. of de voor de meeste hier, de onbekende dimarco van sion(groot italiaans talent)
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 15:01
dimarco van Fc sion in de zwitserse league? ben nieuwsgierig ik ga ff kijken.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 15 mei 2018 om 15:02]
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 15:04
Oke inderdaad ff checken maar hoe kom jij aan die namen?? En zou psv er interesse in tonen?!
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 18:17
deel media volgen
deel intresse
deel football manager
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 06:17
Van fabra wist ik wel. Maar de rest?! Maar zal wel eens kijken
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 12:09
Zou er wel alles aan doen om van Ginkel binnen te houden.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 15:00
Snap ik maar denk niet dat ie haalbaar is 3 jaar op rij.
Vind ik leuk
michelhx +2792
dinsdag 15 mei 2018 om 11:22
Angelino proberen te huren. Van Drongelen ophalen bij HSV, Dumfries erbij van Heerenveen. Gutierrez als extra middenvelder. En nog een aanvaller erbij halen.
Zoet, De Jong, Perreiro, Arias zullen vertrekken. Lozano blijft nog een jaartje.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 06:16
Denk dat perreiro ook nog wel een jaar blijft na mislopen wk.... en zal er best wel blij mee zijn.
Vind ik leuk
myrthewit +1393
dinsdag 15 mei 2018 om 11:22
Ik zou zo veel mogelijk vasthouden om in ieder geval een bredere selectie te krijgen, want daar ontbreekt het bij PSV aan. Arias is niet te houden, maar Dumphries is niet goed genoeg. Wel zou ik een aantal spelers halen want de jongere spelers die nu in de Jupiler League spelen zijn niet goed genoeg. Ze hebben namelijk niets laten zien aan het eind van de competitie, dus kunnen ze het niveau niet aan. Verder zou ik niet meer in Nederland scouten want daar loopt weinig rond dat een versterking voor PSV zal zijn. Dus zou ik wat Zuid-Amerikanen erbij nemen....
[Reactie gewijzigd op dinsdag 15 mei 2018 om 11:23]
Vind ik leuk
Topdrie +1943
dinsdag 15 mei 2018 om 11:32
Malen & Rosario toevallig over het hoofd gezien???
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 11:43
Malen wel goed genoeg maar rosario komt echt nog wat te kort hoor middenveld moet ook redelijk volwassen zijn....
Vind ik leuk
Topdrie +1943
dinsdag 15 mei 2018 om 11:44
Klopt. Op de flanken is het over het algemeen makkelijker om jeugd in te passen
Vind ik leuk
myrthewit +1393
dinsdag 15 mei 2018 om 12:18
Die hebben zich toch ook niet laten zien?
Vind ik leuk
Topdrie +1943
dinsdag 15 mei 2018 om 12:19
Ga de wedstrijd tegen ADO Den Haag nog even in z'n geheel terugkijken voordat je onzin begint te verkondigen. Thank you
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 11:54
Nou Myrthe, volgens mij is DumFries wel degelijk goed genoeg en heeft hij dat gedurende het hele seizoen bewezen. Bovendien is hij nog jong (22) dus zou PSV zijn potentie verder kunnen ontwikkelen.

Dan kan je wel weer één of andere Zuid Amerikaan binnen hengelen maar dan is het ook maar de vraag of hij zich aan kan passen aan Nederland en PSV.
Vind ik leuk
pos +7252
dinsdag 15 mei 2018 om 11:24
Maher opnieuw proberen vast te leggen. Hij is toch transfervrij momenteel.
Vind ik leuk
MojoRisin +8332
dinsdag 15 mei 2018 om 11:24
Ik weet niet precies wie, maar mogen wel wat versterkingen komen, anders wordt het in Europa weer niks..
Vind ik leuk
mgtow +688
dinsdag 15 mei 2018 om 11:29
Wordt in Europa sowieso lastig. Alle clubs gaan PSV laten voetballen. Nogal vervelend voor een club die het van de counter moet hebben.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 11:28
Niemand hoeft zich zorgen te maken om PSV. Volgend jaar staat er gewoon weer een kampioenselftal zoals elk jaar.
Tel daarbij op dat de meest succesvolle trainer ooit in de eredivisie blijft.
Het kampioenschap zal weer in het zuiden zijn.
Vind ik leuk
mgtow +688
dinsdag 15 mei 2018 om 11:29
Klopt Amsterdam Zuid-Oost.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 11:30
Je weet in elk geval 1 ding. PSV doet in principe altijd mee met de titel. Dat hebben we dit seizoen kunnen merken.
Vind ik leuk
mgtow +688
dinsdag 15 mei 2018 om 11:32
Ajax ook. Maar dat mag ook wel voor 't poen dat beide clubs besteden.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 11:34
Inderdaad. Die clubs daar moet je altijd rekening mee houden.
Vind ik leuk
Jarinr10 +4269
dinsdag 15 mei 2018 om 11:31
Ik zou ten eerste Labyad kopen! Wat,huh is ie al naar Ajax??!
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 11:39
Van mij mag psv hem gratis ophalen... daar krijgen wij alleen maar gezeik mee.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 11:31
Ronaldo / messi / Neymar

dan doet de rest er denk ik niet meer zoveel toe
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 11:36
1 egotripper die heel goed is
1 belastingontduiker die heel goed is
1 speler die meteen weg wilt

Kan aan mij liggen maar ik hoef die voorhoede niet in Eindhoven te zien.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 11:41
Dat geloof ik want die voorhoede wat er nu is is natuurlijk stukken beter
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 11:55
Nee da zeg ik toch niet. Maar ik houd ook een beetje ervan als een club identiteit bezit zoals bij Ajax, Feyenoord en AZ.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 11:56
Als ze met zijn drieën 150 goals per seizoen maken zou je toch niet anders moeten/kunnen wensen.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 11:58
Dan wordt t voetbal wel erg voorspelbaar.
Vind ik leuk
Strijp +7004
dinsdag 15 mei 2018 om 11:36
Younnes ?
Vind ik leuk
Wazzupp +188
dinsdag 15 mei 2018 om 11:36
Zou Labyad kopen....ownee
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 11:40
Die prutser hebben wij al gekocht
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 11:43
Eindelijk eens de kans geven aan de jeugd in Eindhoven
Vind ik leuk
Koeroe +7962
dinsdag 15 mei 2018 om 11:44
Luckassen weg en daar bier voor halen
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 11:44
Welke debielen er nu gaan zeggen dat ze messi of Ronaldo moeten gaan halen hebben echt de domste verstand van voetbal. Je moet reeel blijven. Dan heb je ook nog zon achterlijke riggy afca met zijn antwoord of die haalbaar is. Weet ik niet man schrap jezelf jongen
[Reactie gewijzigd op woensdag 16 mei 2018 om 00:25]
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 13:06
Punten, komma's, leestekens. Die zou ik eerst maar even gaan halen.
Vind ik leuk
John040 +916
dinsdag 15 mei 2018 om 11:49
Ik zou Isi mat, Bergwijn en de Jong en Arias, Brennet, Zoet verkopen en Vincent Jansen en van Ginkel Dumfries die linksback hsv en padt daarvoor in plaats halen.
Vind ik leuk
Bizzy +14754
dinsdag 15 mei 2018 om 11:50
==========Ochoa============

Viergever==Schwaab==Reyes==Fabra

Pereiro====Gutteriez===Pizarro=====

Malen=====Romero====Bergwijn===


Verder moet PSV zoveel mogelijk doorselecteren vanuit de jeugd.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 15 mei 2018 om 11:52]
Vind ik leuk
Topdrie +1943
dinsdag 15 mei 2018 om 11:52
Malen en Bergwijn omdraaien. Voor de rest een heel interessant team
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 11:57
Eerder erg onrealistisch team, maar dromen kan altijd.
Vind ik leuk
Bizzy +14754
dinsdag 15 mei 2018 om 12:04
Waarom onrealistisch ?

Rodolfo Pizarro (Eur 6 mil)
Erick gutierrez (Eur 6 mil)
Frank Fabra (Eur 6 mil)
Guillermo Ochoa (Eur 4 mil)
Diego Reyes (Eur 5,50 mil)

Dit is de categorie waar PSV in kan shoppen. Meer kunnen we niet betalen. Willen we ook niet. Wellicht kan iets gedaan worden met doorverkoop percentage etc. Dit is realistisch.
De genoemde bedragen zijn terug te vinden op het web.
Vind ik leuk
Bizzy +14754
dinsdag 15 mei 2018 om 11:59
Toegegeven, dit PSV is niet zo kapitaalkrachtig. We zullen eerst spelers moeten verkopen. Project opleiden van jeugdspelers moet zo langzamerhand zichtbaar worden. PSV 017 en PSV 019 doen het goed. Je ontkomt niet meer aan doorselecteren anders kun je net zo goed stoppen met opleiden. Verder is Schwaab de nestor van dit PSV. Als Luuk vertrekt is het toch een aderlating.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 12:00
Ik zie niet waar je t geld voor Pizarro vandaan haalt, plus wordt je middenveld erg offensief. Vervang Pizarro voor Hendrix en het wordt een stuk realistischer. Echter ben ik geen voorstander van het idee Malen de vervanger laten zijn van Lozano. Dat moet wel heel rap gaan met de ontwikkeling.
Vind ik leuk
Topdrie +1943
dinsdag 15 mei 2018 om 12:02
Malen zat al tegen het eerste team van Arsenal aan en won direct de Bronzen Stier voor grootste talent in de JL + werd in z'n eerste seizoen topscorer van Jong PSV. Wat moet hij nog meer doen om een serieuze kans te krijgen?
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 15:05
Malen laten instromen zoals Bergwijn dat gedaan heeft. Lozano wss weg in de winter nadat we uit de CL of EL zijn geknikkerd.
Vind ik leuk
Bizzy +14754
dinsdag 15 mei 2018 om 12:08
Pizarro kost rond de Eur. 6 mil. Arias moet minimaal Eur 12 mil opbrengen. Dat gaat wel lukken. Hendrikx heeft zijn rol als controleur niet altijd even goed uitgevoerd. Op zijn positie is te weinig concurrentie. Er zal iets moeten gebeuren. Verder vind ik dat Malen een serieuze kans verdiend. Zijn eerste jaar PSV was echt goed. Hij is klaar voor het grote werk.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 15:03
6 mil? dacht dat pizarro 10 moest kosten. Verder zie ik meer potentie in Mauro Jr. ook nog.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 13:22
we kunnen ook gewoon heel mexico opstellen
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 11:59
Vertrekken : lozano (na het wk waarschijnlijk een waarde die niet te weerstaan is)

De jong : weinig tot geen verbetering meer mogelijk en weinig restwaarde bij het niet verkopen van hem

Brenet : daar krijg je nu waarschijnlijk het hoogste bedrag voor qua wat hij waard is vanwege het kampioenschap

Bergwijn : moeilijk om te behouden maar PSV moet alles op alles zetten om hem te behouden daar krijg je over een jaar of 2 een depay bedrag voor !

Zoet : verkopen omdat je nu het meeste voor hem kan vangen misschien is Svillar van Benfica een goeie vervanger heel jong maar misschien ook al te duur ?

Arias : misschien de beste rechtback van de eredivisie maar als je trouppe en dumfries als vervanger kan halen en je houd nog wat over is dat een goeie deal ! Toch...

Spelers die aangetrokken moeten/kunnen worden

angelino : simpelweg de beste linksback die haalbaar lijkt Nick viergever is niet goed genoeg zeker niet op de flank !

Per schuurs : dit is voor PSV een gemiste kans geweest hij was ideaal geweest.

Manu garcia : alleen al om zijn technische vaardigheden en het bedrag wat deze speler waard zou worden is het het al waard om er op ze minst over na te denken.

Ryan Thomas : een speler met eredivisie ervaring en wat zou die nou kosten ?
Een ding is zeker over 3 jaar is Thomas van het niveau Valencia !
Kopen nu het nog kan dus

Tadic : tadic naar Ajax ?

Om het gemis en meer creativiteit toe te voegen aan PSV gecombineerd met ervaring zou tadic de ideale versterking zijn nou staat PSV er financieel niet hetzelfde voor als Ajax, is het dus wel slim om te investeren in een speler van die leeftijd ?

Alireza : punt voor iedere club in de eredivisie een sterk top 3

Guus til : nu nog de aliexpress versie van Thomas Müller wie weet hoeveel potentie gusje geeft ?

Wout weghorst : betaalbaar en een garantie voor doelpunten een koppel met jahanbaks ...voor 15-20 miljoen voor deze 2 ...alireza gaat over een jaar voor minimaal 30 miljoen weg na een goed seizoen bij PSV !

Alternatief zou zijn alles op alles zetten op lozano te behouden

Lozano Bergwijn Alireza

dusan tadic (mason mount)
Ramselaar Ryan Thomas

Angelino swaab (kik pierie)

Dumfries rechtsback !

Conclusie : Als PSV goed verkoopt de onnodige spelers en durft te investeren kan het verjongen en zeker ook ZICHZELF verbeteren het is een veel betere filosofie dit is de enige manier om in de toekomst de concurrentie aan te gaan met Ajax !

Jemael nooitmeer


Vind ik leuk
Bizzy +14754
dinsdag 15 mei 2018 om 12:10
Mooie uiteenzetting maar de kans dat PSV gaat shoppen in de eredivisie is klein. Clubs vragen de hoofdprijs.
Vind ik leuk
Korm +27987
dinsdag 15 mei 2018 om 12:08
mag ik ook 7 nieuwe namen noemen ;-)
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 12:09
Verkopen:
- Lozano
- De Jong
- Zoet
- Arias
- Pereiro

Aankopen
- Maxime Lestienne (transfervrij)
- Jeffeson Farfan (transfervrij)
- Ryan Thomas (+/- 6 mil.)
- Alexander Mitrovic (huren)
- Fabricio Bustos (+/- 9 mil.)
- Douglas Santos (+/- 5 mil.) (of Eliseu Pereira dos Santos, transfervrij)
- Lars Unnerstal (transfervrij)

Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 12:12
Altijd achterin beginnen: Isimat verkopen en een degelijke speler terughalen. Van Drongelen is gedegradeerd en wellicht tegen een normaal tarief op te halen. Ook voor de backpositie zou ik iemand aantrekken, het blijft zeer magertjes daar met alleen Brenet en Viergever. Op het middenveld inzetten op het aanblijven van Pereiro, zodat hij volgend seizoen op 10 kan spelen (als vaste waarde). Ramselaar voldoet in mijn ogen niet. Voor een vertrekkende van Ginkel zou ik toch de gok wagen met Ibi Afellay, als deze salaris wil inleveren zou hij makkelijk te halen moeten zijn. Voorin zit het naar mijn mening wil goed en durf zelfs te stellen dat je met een vertrek van Lozano dit kan opvangen met de jeugd (Malen, Gakpo, Mauro). De Jong zou ik overigens gewoon proberen te behouden, we weten praktisch nog niks over Romero. De laatste 3 competitiewedstrijden zonder Luuk verliepen toch een stuk minder.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 12:25
Oooooook heel belangrijk,,,,,
Blijft Marcel???
Je zou zeggen heerlijk hier en ga niet naar die slangenkuil, maar je weet het nooit...
Vind ik leuk
Korm +27987
dinsdag 15 mei 2018 om 12:25
Zoet proberen om nog te behouden.

Brenet out angelino in (linksback)

Isimat eruit, Mari erin

Rechtsback arias zal PSV verlaten dumfries halen.

middenveld mag van mij hendrix vertrekken voor Fredrik Midtsjø

Guttierez voor van ginkel en mount erbij als concurrentie

voor de rest moet Lozano en bergwijn blijven. Romero hebben we voor Luuk
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 12:35
Mehdi Carcela van Standard Luik
Unnerstal
Mason Mount
Dumfries
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 12:36
Lamprou ( ajax )KEES LUYCX ( transfervrij vd maarel ( f c utrecht ) , dabo ( vitesse ) en michiel kramer halen en brennet , hendrix , en arias , zoet verkopen
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 15:10
Lamprou, Luycks, Kramer kroket en vd maarel zijn van ajax niveau, hoeven wij niet.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 12:43
Verrassende naam:

Saymak van PEC halen als multifunctionele middenvelder

Angelina

Sven van Beek

Diaby bij Brugge oppikken

Prevjlak

Victor Janssen
[Reactie gewijzigd op dinsdag 15 mei 2018 om 12:55]
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 12:55
Hele basis.... Kopen....
De Gea
Alba
De Ligt
Vertonghen
S. Roberto
Ziyech
Coutinhho
Suarez
Messi
Isco
Erikssen
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 12:56
Uitgaande transfers:
- Lozano 25 miljoen
- Zoet 10 miljoen
- Arias 10 miljoen
- De Jong 7 miljoen
Totale transferinkomsten: 52 miljoen

Inkomende transfers:
- Jahanbakhsh 12 miljoen
- Vorm 5 miljoen
- Van Ginkel 10 miljoen
- Affellay transfervrij
- Svensson (AZ) 6 miljoen
- Vincent Janssen (huren)
Totale transferuitgaven:33 miljoen

Resulteert in de volgende opties qua basisopstelling:

Vorm

Svensson Schwaab Obispo Viergever

Van Ginkel Hendriks Affellay/Rigo

Jahaanbaksch Romero/Janssen Bergwijn

Alsjeblieft Marcel! ;-)
[Reactie gewijzigd op dinsdag 15 mei 2018 om 14:05]
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 13:26
slim team
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 16:28
Echt Svenson ???
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 13:09
Zoet - Viergever - Obispo - Schwaab Dumfries - Hendrix - Rigo - Pereiro - Bergwijn - Romero - Lozano

Zoet contractverlenging aanbieden en laten schitteren in fe CL , daarna voor echt serieus geld verkopen. Bergwijn en Pereiro gaan echt doorbreken. Lozano groeit naat internationale top. 2019 serieus heel veel geld ophalen.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 13:11
Schot voor open doel dit, zou heel PSV verkopen en in de Belgische Jupiter League stallen. Zijn van een hoop gezeik af.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 13:35
Uitgaande dat PSV niet superveel geld heeft om directe versterkingen mee te halen (evt uitgaand geld Lozano waarschijnlijk aangewend voor versterking eigen vermogen om mee te kunnen zodra Ajax die pot geld eindelijk 'ns gaat aanbreken)...

GOAL
Uitgaande van een transfer van Zoet (toe aan stap hogerop)
1 extra keeper (Unnerstall/Padt). Unnerstall en Room mogen het dan gaan uitmaken wie onder de lat staat, 3e keeper halen uit eigen jeugd)

VERDEDIGING
Uitgaande dat Arias vertrekt:
1 extra CV (bijv Jorge Sáenz van Tenerife). Isimat houden voor de breedte.
1 extra RB (Dumfries). Die kan dan mooi gaan strijden met Brenet om de RB plek.
1 extra LB. Bijvoorbeeld Marcelo Saracchi van River Plate.
Spoeling was dun dit seizoen, we hebben geluk gehad dat iedereen is blijven staan dit jaar want we hadden een kwalitatief prima maar erg smalle verdediging.

MIDDENVELD
Middenveld: proberen van Ginkel te houden, verder hebben we daar prima spelers met nog genoeg potentieel (Hendrix, Ramselaar) en aanstormende eigen jeugd. Ook Gutierrez erbij. Als zowel van Ginkel en Gutierrez lukt, Pereiro proberen te verpatsen want die heeft zich onvoldoende ontwikkeld en is toch een speler waar interesse voor is.

AANVAL
Uitgaande van transfers van De Jong (als ie nog wat wil buiten NL moet dat nu want anders te oud) en Lozano (voor 'hopelijk' hoofdprijs na WK):
- Lammers en Malen erbij halen voor de breedte, verder spelers als Léo Jabá (Akhmat Grozny) of Daniel Podence (Sporting CP, als die haalbaar is echt een hele goede) erbij voor de verfrissing.

Dan heb je een sterk blok op het middenveld, een degelijke en brede verdediging, goede backs en veel fris potentieel voorin. Bovendien shop je op de toekomst.

Maar vooral hopen dat Brands blijft, die zal ongetwijfeld mooie koopjes uit de hoge hoed weten te toveren. En zeker als er geld binnenkomt van Lozano wellicht nog verrassende namen naar de eredivisie kunnen halen.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 13:47
ga lekker winkelen bij de degradanten van duitsland. spanje, engeland

hsv:
van drongelen
kostic
douglas santos
ito
holtby

koln:
timo horn
jorge mere
ozcan

deportivo
borgos
cartabia

malaga
rosales
amrabat
juanpi anor

stoke
pieters
bmi


Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 14:08
Cocu
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 14:27
Ik zou unnerstall als nieuwe doelman aantrekken, en jeroen zoet verkopen voor een miljoen of 15.

Daarnaast zou ik arias vervangen door dumfries. Goede speler, sterk en een goede voorzet. Arias levert ook 10 miljoen op.

Vervolgens zou ik kijken of ik isimat zou kunnen vervangen door van drongelen (als cv dus).

Luuk de jong verkopen en kijken of je vincent janssen kan huren van spurs.

En tot slot angelino aantrekken.

Dan zou ik zo spelen:

Unnerstall
Dumfries schwaab van drongelen angelino
Hendrix pereiro ramselaar
Lozano janssen bergwijn

Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 14:50
Angelino zou ik wel voor gaan, gezien de linksback wel een pijnpunt is bij PSV. Guttierez zou mooi zijn om Lozano misschien te triggeren nog een seizoen te blijven (ligt eraan wat ie moet kosten natuurlijk). Edmilson is een goede keuze op de flank (mocht Lozano of Bergwijn vertrekken). Dumfries halen bij vertrek Arias/Brenet. En nog een interessante speler voor op de flank vind ik Trossard (Genk). Zou niet misstaan denk ik.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 15 mei 2018 om 15:27]
Vind ik leuk
Topdrie +1943
dinsdag 15 mei 2018 om 14:54
Gebaseerd op metingen. Mooier kan ik het niet maken. Of dacht je dat er niets gemeten wordt bij profclubs?
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 15:12
Natuurlijk, heb je gelijk in. 8) Ik ben dan ook geen manager.. maar met deze transfers,zou ik wel vrede kunnen nemen ^^
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 15:09
Tatsuya Ito van HSV.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 16:46
Jahnbasksch , gutierez en Padt halen
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 18:14
Ik zou Cocu houden... zo wordt je kampioen
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 18:49
schwaab arias weg en angelino dumfries gutierez halen
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 14:59
Schwaab doet het geweldig maar krijgt weinig interesse. Vanuit Nice en Hoffenheim is er veel interessse in Isimat-Mirin. Denk eerder dat hij vertrekt. Viergever en Luckassen zullen ook veel makkelijekr samenspelen met een Schwaab dan een Isimat. Isimat,Viergever en Luckassen zijn een beetje dezelfde type verdedigers.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 19:25
Zou zeker weten een bod wagen op Jahanbaks voorhoede.
Gutierez voor het middenveld.
Dumfries verdediging.
Unerstahl doel.

Verkoop De jong, Zoet, Arias en eventueel Lorzano als er een mooi bod komt.


Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 21:14
Unnerstahl
Dumfries Schwaab Viergever Saracchi

Pereiro Hendrix Gutierrez

Bergwijn Romero Lozano


[Reactie gewijzigd op dinsdag 15 mei 2018 om 21:45]
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 14:58
Dumfries is toch niet beter dan brenet? Denk dat Dumfries als back-up gehaald zal worden.
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 08:47
hallo Delampekapjes uit lampegat kunnen niks kopen! Ja ? afgedankte speler van Ajax( viergever) Ja ze zijn AJAX niet! Die kunnen kopen wie ze willen! Dat kunnen ze in Lamegat rotterdam En Alkmaar niet! mvg voetballiefhebber ritje
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 10:07
geen luis te besteden en dan praten ze over transfers ha ha
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 14:28
Waar is de tranferwaarde op gebaseerd?
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 14:26
Ozyakup, guttierez, dumfries, unnerstall en reyes halen isimat, arias, pereiro en de jong verkopen
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 14:57
Ik denk dat het volgende gaat gebeuren:

Zekere transfers:
UIT:
- Zoet: Zal vertrekken naar subtop in Engeland/Duitsland/Spanje voor tussen de 4 en 7M
- Arias: Naar Juventus voor +/- 9M
- Isimat-Mirin: Naar OGC Nice of 1899 Hoffenheim voor +/- 7M
- Van Ginkel: Einde verhuur, zal naar een middenmotor in Engeland/Duitsland vertrekken

IN:
- Viergever: Transfervrij
- Unnerstall: transfervrij
- Dumfries: 5M
- Douglas Costa (HSV): 7M
- Erick Gutierrez of Ryan Thomas: 12 of 10M

Transfers die zouden kunnen gebeuren:
- Gudmundsson: Als hij iets verrassends laat zien op het WK
- Lozano: ALS hij vertrekt is het voor 40+M na een geweldig WK
-Pereiro: ik hoop van niet, maar zal afwachten of hij vaste basisspeler wordt, lijkt niet naar het WK te gaan dus zal niet gok ik niet vertrekken
- Paal: Mocht er een linksback komen dan zal Paal zijn conclusies trekken en wellicht verhuurt worden aan bijvoorbeeld een VVV
- Lammers: Lammers kan verhuurd worden mochten zowel De Jong als Romero blijven. Vind het wel een spits voor PEC of Heracles
- Room: Geniet interesse en zal mogelijk geen derde keeper willen worden


Mogelijke vervangers voor Lozano:
1. Edmilson Junior (Standard Luik)
2. Moses Simon (Ghent)
3. Henry Onyekuru (Huur, Everton)

Mogelijke vervanger Zoet:
1. Alexis Martín Arias, onbekende argentijnse doelman waar Brandts weg van is
2. Pau Lopez, zal niet gebeuren... maar zou een pracht vervanger zijn van Espanyol (Is Brandts wel al eerder gelukt met Moreno)
3. Unnerstall: lijkt me de meest denkbare vervanger

Het team 2018/2019:

Ik gok dat met de verkoop van Zoet, Room, Arias, Isimat en de einde van het huur contract van Van Ginkel PSV geen verdere verkopen zal willen doen. Lozano zal nog een jaar blijven waarna Edmilson het seizoen erna als opvolger gehaald zal worden. In de tussentijd worden Unnerstall en Alexis Martín Arias gehaald om voor de eerste plek onder de lat te gaan strijden terwijl Yannick van Osch derde doelman zal blijven en Jurjus opnieuw zal worden verhuurd.

In de verdediging is het gat van Isimat opgevuld met Viergever en het gat met Arias opgevuld met de met HSV gedegradeerde Douglas Costa. Brenet zal doorschuiven naar RB en Dumfries wordt gehaald als backup (waar niet iedereen het mee eens zal zijn). Viergever zal moeten strijden met het grote talent Obispo terwijl Schwaab en Luckassen de andere centrale positie zullen bestrijken. Van Schwaab zal meer leiding verwacht worden na afgelopen seizoen.

Op het middenveld wordt het vertrek van Van Ginkel opgevangen door Erick Gutierrez (Mocht hij niet haalbaar zijn dan zal dit Ryan Thomas worden). En zal Ramselaar met hem strijden om de plek op het middenveld als box-to-box speler te veroveren. Pereiro zal een basisplek krijgen terwijl Mauro Junior meer op de deur zal kloppen. Hendrix en Rosario blijven de controlerende opties en van Dante Rigo zal meer verwacht worden komend seizoen op fysiek gebied.