Voor één dag transferbaas van PSV: wie zou jíj deze zomer kopen en verkopen?

    Voor één dag transferbaas van PSV: wie zou jíj deze zomer kopen en verkopen?

    Gepubliceerd: dinsdag 15 mei 2018 om 11:15di 15-05-2018 om 11:15

    Het Eredivisie-seizoen 2017/2018 zit er bíjna op en dus kan het grote speculeren beginnen. Wat gebeurt er met de sterren van PSV, Ajax en Feyenoord? Welke spelers verkassen naar het buitenland? En wie staan er eigenlijk op de verlanglijstjes van de top-drie? Ideaal discussiemateriaal natuurlijk. Jíj krijgt nu op VoetbalPrimeur de kans om voor één keer de grote transferbaas in Eindhoven, Amsterdam of Rotterdam te zijn.   

    Of-ie blijft is nog even spannend, aangezien er een aanbod van Everton op tafel ligt, maar mocht Marcel Brands gewoon technisch manager van PSV blijven, dan staat hem een hectische zomer te wachten. Tal van spelers van de kampioen staan - als we de geruchten moeten geloven - in de belangstelling. Santiago Arias wil weg, Marco van Ginkel keert waarschijnlijk terug naar Londen en wellicht gaat ook Luuk de Jong op zoek naar een nieuwe uitdaging. Brands moet dus op zoek naar vervangers. Een beetje hulp is vast welkom. Jij kan nu voor één keer de transferbaas van PSV uithangen door jouw visie te delen. 


    VoetbalPrimeur is héél benieuwd naar de visie van ons publiek. Laat je stem horen onder dit artikel en vertel in een comment wie er wat jou betreft naar Eindhoven móet komen. Zie je in de Eredivisie een pareltje rondlopen? Of denk je juist dat PSV zich op de Zuid-Amerikaanse markt moet begeven? Op welke positie heeft PSV sowieso versterking nodig? En gaan Jeroen Zoet en Hirving Lozano voor de hoofdprijs verkassen of blijven ze tóch nog een jaartje in het Philips Stadion?

    De beste, leukste en/of meest verrassende comments bundelen we over een paar dagen. Daarna mogen jullie in huid kruipen van Marc Overmars (Ajax) en Martin van Geel (Feyenoord). Voor nu: barst los! 

    Plaats een reactie

    dinsdag 15 mei 2018 om 11:18
    Isimat schwaab arias zoet en de jong weg en angelino dumfries gutierez en miss edmilson halen
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 11:22
    Schwaab ruilen met brenet.
    Schwaab moet blijven die ga je hard nodig hebben.
    Brenet wordt echt niet ineens beter op de rechterkant.
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +28107
    dinsdag 15 mei 2018 om 11:31
    Unerstahl

    Brenet. Schwaab Isimat. Viergever

    Ramselaar Hendriks Rigo

    Jahaanbaksch. Romero. Bergwijn

    Vind ik leuk
    SimonSays +6363
    dinsdag 15 mei 2018 om 11:38
    Schwaab en Isimat CB? Je hebt toch wel gekeken dit seizoen? Isimat kan echt niet meer. Ik zou zeggen, geef Obispo een kans naast Schwaab.
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +28107
    dinsdag 15 mei 2018 om 11:44
    kan ook, maar op n paar foutjes na, heeft isimat t niet slecht gedaan. Obispo zou je n kans op links moeten geven en viergever naast Schwaab dan.
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +28107
    dinsdag 15 mei 2018 om 11:47
    Unerstahl

    Dumfries Letchert Viergever obispo

    Ramselaar Hendriks v Ginkel

    jahaanbaksch Romero Bergwijn

    Tis wat duurder
    Vind ik leuk
    Topdrie +3308
    dinsdag 15 mei 2018 om 11:58
    Alireeza is niet te halen en Malen is in potentie veel beter dan Bergwijn. Desnoods schuiven ze Stevie maar naar de rechterkant als Chucky vertrekt
    Vind ik leuk
    #Keizerout +37219
    dinsdag 15 mei 2018 om 13:12
    Van Ginkel lijkt me ook niet haalbaar
    Vind ik leuk
    zwollie +8567
    dinsdag 15 mei 2018 om 13:22
    Anus Achabar is ook nog vrij.
    Vind ik leuk
    2cents +57483
    dinsdag 15 mei 2018 om 11:42
    Dat verlies je op het middenveld.
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 12:04
    Waarom geen Mauro Jr ipv.Rigo
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +28107
    dinsdag 15 mei 2018 om 12:07
    T zijn allemaal leuke technische spelers. Mauro en Rigo schelen niet zoveel. Maar voor de basis nog te kort. Ik had ook Donyan Malen i.p.v. Bergwijn kunnen zetten. Zo zijn er nog tal van opties, want Pereiro kon mij laatste maanden weer bekoren.
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 12:12
    Eens
    Vind ik leuk
    Topdrie +3308
    dinsdag 15 mei 2018 om 12:15
    Malen is in potentie een veel groter talent dan Bergwijn
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +28107
    dinsdag 15 mei 2018 om 12:21
    In potentie betekend nog geen directe basisplek, maar ik begrijp je wel. Bergwijn heeft inmiddels veel ervaring en knows what it takes. Als ik hem in de play off CL in de opstelling zie, dan krijg ik toch wel een goed gevoel. Al was t alleen maar door snelheid en het kunnen maken van een passeer actie.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 15 mei 2018 om 12:21]
    Vind ik leuk
    Topdrie +3308
    dinsdag 15 mei 2018 om 12:23
    Malen is doelgerichter, sneller, hogere acceleratie en passeert z'n man ook heel makkelijk. Grote verschil is dat Malen geen circusvoorstelling er van maakt maar direct tot actie overgaat. Je zal het volgend seizoen wel zien.
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +28107
    dinsdag 15 mei 2018 om 12:30
    Sneller ?
    Vind ik leuk
    Topdrie +3308
    dinsdag 15 mei 2018 om 12:31
    Veel sneller. Vooral z'n startsnelheid is gigantisch. Bij Arsenal 2e achter Theo Walcott vorig seizoen
    Vind ik leuk
    Topdrie +3308
    dinsdag 15 mei 2018 om 12:34
    https://youtu.be/f-EtjSmeTYs
    Vind ik leuk
    base +2357
    dinsdag 15 mei 2018 om 14:58
    Lozano al verkocht ?
    Of geen fan van ?
    Serieuze vraag.
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +28107
    dinsdag 15 mei 2018 om 15:46
    Die gaat voor mooi bedrag weh
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +20475
    dinsdag 15 mei 2018 om 11:18
    Lionel Messi halen! Of dat reeël is, geen idee ;)

    Kadioglu halen uit de Juup. Sol halen als Luuk pleite gaat...
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 15 mei 2018 om 11:19]
    Vind ik leuk
    The Iceman +12673
    dinsdag 15 mei 2018 om 11:19
    Alles verkopen, geld overmaken naar een Zwitserse bankrekening en dan van de aardbodem verdwijnen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 11:21
    Wat gaat Ajax dat doen. Lijkt er wel op met al het geld dat ze vast houden.
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 11:22
    Je bent een man naar mijn hart. Weg met die club.
    Vind ik leuk
    Rondebal +717
    dinsdag 15 mei 2018 om 12:54
    The Iceman is een HELD
    Vind ik leuk
    3Bier +11341
    dinsdag 15 mei 2018 om 11:19
    Breuer
    Vind ik leuk
    michelhx +4004
    dinsdag 15 mei 2018 om 11:22
    Angelino proberen te huren. Van Drongelen ophalen bij HSV, Dumfries erbij van Heerenveen. Gutierrez als extra middenvelder. En nog een aanvaller erbij halen.
    Zoet, De Jong, Perreiro, Arias zullen vertrekken. Lozano blijft nog een jaartje.
    Vind ik leuk
    Vvgimmurt +518
    donderdag 17 mei 2018 om 06:16
    Denk dat perreiro ook nog wel een jaar blijft na mislopen wk.... en zal er best wel blij mee zijn.
    Vind ik leuk
    myrthewit +1631
    dinsdag 15 mei 2018 om 11:22
    Ik zou zo veel mogelijk vasthouden om in ieder geval een bredere selectie te krijgen, want daar ontbreekt het bij PSV aan. Arias is niet te houden, maar Dumphries is niet goed genoeg. Wel zou ik een aantal spelers halen want de jongere spelers die nu in de Jupiler League spelen zijn niet goed genoeg. Ze hebben namelijk niets laten zien aan het eind van de competitie, dus kunnen ze het niveau niet aan. Verder zou ik niet meer in Nederland scouten want daar loopt weinig rond dat een versterking voor PSV zal zijn. Dus zou ik wat Zuid-Amerikanen erbij nemen....
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 15 mei 2018 om 11:23]
    Vind ik leuk
    Topdrie +3308
    dinsdag 15 mei 2018 om 11:32
    Malen & Rosario toevallig over het hoofd gezien???
    Vind ik leuk
    Vvgimmurt +518
    dinsdag 15 mei 2018 om 11:43
    Malen wel goed genoeg maar rosario komt echt nog wat te kort hoor middenveld moet ook redelijk volwassen zijn....
    Vind ik leuk
    Topdrie +3308
    dinsdag 15 mei 2018 om 11:44
    Klopt. Op de flanken is het over het algemeen makkelijker om jeugd in te passen
    Vind ik leuk
    myrthewit +1631
    dinsdag 15 mei 2018 om 12:18
    Die hebben zich toch ook niet laten zien?
    Vind ik leuk
    Topdrie +3308
    dinsdag 15 mei 2018 om 12:19
    Ga de wedstrijd tegen ADO Den Haag nog even in z'n geheel terugkijken voordat je onzin begint te verkondigen. Thank you
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 11:54
    Nou Myrthe, volgens mij is DumFries wel degelijk goed genoeg en heeft hij dat gedurende het hele seizoen bewezen. Bovendien is hij nog jong (22) dus zou PSV zijn potentie verder kunnen ontwikkelen.

    Dan kan je wel weer één of andere Zuid Amerikaan binnen hengelen maar dan is het ook maar de vraag of hij zich aan kan passen aan Nederland en PSV.
    Vind ik leuk
    pos +8961
    dinsdag 15 mei 2018 om 11:24
    Maher opnieuw proberen vast te leggen. Hij is toch transfervrij momenteel.
    Vind ik leuk
    MojoRisin +13474
    dinsdag 15 mei 2018 om 11:24
    Ik weet niet precies wie, maar mogen wel wat versterkingen komen, anders wordt het in Europa weer niks..
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 11:28
    Niemand hoeft zich zorgen te maken om PSV. Volgend jaar staat er gewoon weer een kampioenselftal zoals elk jaar.
    Tel daarbij op dat de meest succesvolle trainer ooit in de eredivisie blijft.
    Het kampioenschap zal weer in het zuiden zijn.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +10553
    dinsdag 15 mei 2018 om 11:31
    Ik zou ten eerste Labyad kopen! Wat,huh is ie al naar Ajax??!
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 11:39
    Van mij mag psv hem gratis ophalen... daar krijgen wij alleen maar gezeik mee.
    Vind ik leuk
    DOEMAAR133 +6074
    dinsdag 15 mei 2018 om 11:31
    Ronaldo / messi / Neymar

    dan doet de rest er denk ik niet meer zoveel toe
    Vind ik leuk
    Strijp +14032
    dinsdag 15 mei 2018 om 11:36
    Younnes ?
    Vind ik leuk
    Wazzupp +625
    dinsdag 15 mei 2018 om 11:36
    Zou Labyad kopen....ownee
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 11:40
    Die prutser hebben wij al gekocht
    Vind ik leuk
    Schaar +1534
    dinsdag 15 mei 2018 om 11:43
    Eindelijk eens de kans geven aan de jeugd in Eindhoven
    Vind ik leuk
    Koeroe +12461
    dinsdag 15 mei 2018 om 11:44
    Luckassen weg en daar bier voor halen
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 11:44
    Welke debielen er nu gaan zeggen dat ze messi of Ronaldo moeten gaan halen hebben echt de domste verstand van voetbal. Je moet reeel blijven. Dan heb je ook nog zon achterlijke riggy afca met zijn antwoord of die haalbaar is. Weet ik niet man schrap jezelf jongen
    [Reactie gewijzigd op woensdag 16 mei 2018 om 00:25]
    Vind ik leuk
    Sucrates +253
    dinsdag 15 mei 2018 om 13:06
    Punten, komma's, leestekens. Die zou ik eerst maar even gaan halen.
    Vind ik leuk
    John040 +2479
    dinsdag 15 mei 2018 om 11:49
    Ik zou Isi mat, Bergwijn en de Jong en Arias, Brennet, Zoet verkopen en Vincent Jansen en van Ginkel Dumfries die linksback hsv en padt daarvoor in plaats halen.
    Vind ik leuk
    Bizzy +22290
    dinsdag 15 mei 2018 om 11:50
    ==========Ochoa============

    Viergever==Schwaab==Reyes==Fabra

    Pereiro====Gutteriez===Pizarro=====

    Malen=====Romero====Bergwijn===


    Verder moet PSV zoveel mogelijk doorselecteren vanuit de jeugd.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 15 mei 2018 om 11:52]
    Vind ik leuk
    Topdrie +3308
    dinsdag 15 mei 2018 om 11:52
    Malen en Bergwijn omdraaien. Voor de rest een heel interessant team
    Vind ik leuk
    Bizzy +22290
    dinsdag 15 mei 2018 om 11:59
    Toegegeven, dit PSV is niet zo kapitaalkrachtig. We zullen eerst spelers moeten verkopen. Project opleiden van jeugdspelers moet zo langzamerhand zichtbaar worden. PSV 017 en PSV 019 doen het goed. Je ontkomt niet meer aan doorselecteren anders kun je net zo goed stoppen met opleiden. Verder is Schwaab de nestor van dit PSV. Als Luuk vertrekt is het toch een aderlating.
    Vind ik leuk
    THIJS FC +59
    dinsdag 15 mei 2018 om 13:22
    we kunnen ook gewoon heel mexico opstellen
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 11:59
    Vertrekken : lozano (na het wk waarschijnlijk een waarde die niet te weerstaan is)

    De jong : weinig tot geen verbetering meer mogelijk en weinig restwaarde bij het niet verkopen van hem

    Brenet : daar krijg je nu waarschijnlijk het hoogste bedrag voor qua wat hij waard is vanwege het kampioenschap

    Bergwijn : moeilijk om te behouden maar PSV moet alles op alles zetten om hem te behouden daar krijg je over een jaar of 2 een depay bedrag voor !

    Zoet : verkopen omdat je nu het meeste voor hem kan vangen misschien is Svillar van Benfica een goeie vervanger heel jong maar misschien ook al te duur ?

    Arias : misschien de beste rechtback van de eredivisie maar als je trouppe en dumfries als vervanger kan halen en je houd nog wat over is dat een goeie deal ! Toch...

    Spelers die aangetrokken moeten/kunnen worden

    angelino : simpelweg de beste linksback die haalbaar lijkt Nick viergever is niet goed genoeg zeker niet op de flank !

    Per schuurs : dit is voor PSV een gemiste kans geweest hij was ideaal geweest.

    Manu garcia : alleen al om zijn technische vaardigheden en het bedrag wat deze speler waard zou worden is het het al waard om er op ze minst over na te denken.

    Ryan Thomas : een speler met eredivisie ervaring en wat zou die nou kosten ?
    Een ding is zeker over 3 jaar is Thomas van het niveau Valencia !
    Kopen nu het nog kan dus

    Tadic : tadic naar Ajax ?

    Om het gemis en meer creativiteit toe te voegen aan PSV gecombineerd met ervaring zou tadic de ideale versterking zijn nou staat PSV er financieel niet hetzelfde voor als Ajax, is het dus wel slim om te investeren in een speler van die leeftijd ?

    Alireza : punt voor iedere club in de eredivisie een sterk top 3

    Guus til : nu nog de aliexpress versie van Thomas Müller wie weet hoeveel potentie gusje geeft ?

    Wout weghorst : betaalbaar en een garantie voor doelpunten een koppel met jahanbaks ...voor 15-20 miljoen voor deze 2 ...alireza gaat over een jaar voor minimaal 30 miljoen weg na een goed seizoen bij PSV !

    Alternatief zou zijn alles op alles zetten op lozano te behouden

    Lozano Bergwijn Alireza

    dusan tadic (mason mount)
    Ramselaar Ryan Thomas

    Angelino swaab (kik pierie)

    Dumfries rechtsback !

    Conclusie : Als PSV goed verkoopt de onnodige spelers en durft te investeren kan het verjongen en zeker ook ZICHZELF verbeteren het is een veel betere filosofie dit is de enige manier om in de toekomst de concurrentie aan te gaan met Ajax !

    Jemael nooitmeer


    Vind ik leuk
    Bizzy +22290
    dinsdag 15 mei 2018 om 12:10
    Mooie uiteenzetting maar de kans dat PSV gaat shoppen in de eredivisie is klein. Clubs vragen de hoofdprijs.
    Vind ik leuk
    Korm +37938
    dinsdag 15 mei 2018 om 12:08
    mag ik ook 7 nieuwe namen noemen ;-)
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 12:09
    Verkopen:
    - Lozano
    - De Jong
    - Zoet
    - Arias
    - Pereiro

    Aankopen
    - Maxime Lestienne (transfervrij)
    - Jeffeson Farfan (transfervrij)
    - Ryan Thomas (+/- 6 mil.)
    - Alexander Mitrovic (huren)
    - Fabricio Bustos (+/- 9 mil.)
    - Douglas Santos (+/- 5 mil.) (of Eliseu Pereira dos Santos, transfervrij)
    - Lars Unnerstal (transfervrij)

    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 12:12
    Altijd achterin beginnen: Isimat verkopen en een degelijke speler terughalen. Van Drongelen is gedegradeerd en wellicht tegen een normaal tarief op te halen. Ook voor de backpositie zou ik iemand aantrekken, het blijft zeer magertjes daar met alleen Brenet en Viergever. Op het middenveld inzetten op het aanblijven van Pereiro, zodat hij volgend seizoen op 10 kan spelen (als vaste waarde). Ramselaar voldoet in mijn ogen niet. Voor een vertrekkende van Ginkel zou ik toch de gok wagen met Ibi Afellay, als deze salaris wil inleveren zou hij makkelijk te halen moeten zijn. Voorin zit het naar mijn mening wil goed en durf zelfs te stellen dat je met een vertrek van Lozano dit kan opvangen met de jeugd (Malen, Gakpo, Mauro). De Jong zou ik overigens gewoon proberen te behouden, we weten praktisch nog niks over Romero. De laatste 3 competitiewedstrijden zonder Luuk verliepen toch een stuk minder.
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 12:25
    Oooooook heel belangrijk,,,,,
    Blijft Marcel???
    Je zou zeggen heerlijk hier en ga niet naar die slangenkuil, maar je weet het nooit...
    Vind ik leuk
    Korm +37938
    dinsdag 15 mei 2018 om 12:25
    Zoet proberen om nog te behouden.

    Brenet out angelino in (linksback)

    Isimat eruit, Mari erin

    Rechtsback arias zal PSV verlaten dumfries halen.

    middenveld mag van mij hendrix vertrekken voor Fredrik Midtsjø

    Guttierez voor van ginkel en mount erbij als concurrentie

    voor de rest moet Lozano en bergwijn blijven. Romero hebben we voor Luuk
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 12:35
    Mehdi Carcela van Standard Luik
    Unnerstal
    Mason Mount
    Dumfries
    Vind ik leuk
    Ajaxroermond +1572
    dinsdag 15 mei 2018 om 12:36
    Lamprou ( ajax )KEES LUYCX ( transfervrij vd maarel ( f c utrecht ) , dabo ( vitesse ) en michiel kramer halen en brennet , hendrix , en arias , zoet verkopen
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 15:10
    Lamprou, Luycks, Kramer kroket en vd maarel zijn van ajax niveau, hoeven wij niet.
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 12:43
    Verrassende naam:

    Saymak van PEC halen als multifunctionele middenvelder

    Angelina

    Sven van Beek

    Diaby bij Brugge oppikken

    Prevjlak

    Victor Janssen
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 15 mei 2018 om 12:55]
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 12:56
    Uitgaande transfers:
    - Lozano 25 miljoen
    - Zoet 10 miljoen
    - Arias 10 miljoen
    - De Jong 7 miljoen
    Totale transferinkomsten: 52 miljoen

    Inkomende transfers:
    - Jahanbakhsh 12 miljoen
    - Vorm 5 miljoen
    - Van Ginkel 10 miljoen
    - Affellay transfervrij
    - Svensson (AZ) 6 miljoen
    - Vincent Janssen (huren)
    Totale transferuitgaven:33 miljoen

    Resulteert in de volgende opties qua basisopstelling:

    Vorm

    Svensson Schwaab Obispo Viergever

    Van Ginkel Hendriks Affellay/Rigo

    Jahaanbaksch Romero/Janssen Bergwijn

    Alsjeblieft Marcel! ;-)
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 15 mei 2018 om 14:05]
    Vind ik leuk
    THIJS FC +59
    dinsdag 15 mei 2018 om 13:26
    slim team
    Vind ik leuk
    Ajaxroermond +1572
    dinsdag 15 mei 2018 om 16:28
    Echt Svenson ???
    Vind ik leuk
    vrijdag 5 oktober 2018 om 21:37
    svenson is best wel goed, maar dumfries is beter
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 13:09
    Zoet - Viergever - Obispo - Schwaab Dumfries - Hendrix - Rigo - Pereiro - Bergwijn - Romero - Lozano

    Zoet contractverlenging aanbieden en laten schitteren in fe CL , daarna voor echt serieus geld verkopen. Bergwijn en Pereiro gaan echt doorbreken. Lozano groeit naat internationale top. 2019 serieus heel veel geld ophalen.
    Vind ik leuk
    El Cazador +8000
    dinsdag 15 mei 2018 om 13:11
    Schot voor open doel dit, zou heel PSV verkopen en in de Belgische Jupiter League stallen. Zijn van een hoop gezeik af.
    Vind ik leuk
    Sucrates +253
    dinsdag 15 mei 2018 om 13:35
    Uitgaande dat PSV niet superveel geld heeft om directe versterkingen mee te halen (evt uitgaand geld Lozano waarschijnlijk aangewend voor versterking eigen vermogen om mee te kunnen zodra Ajax die pot geld eindelijk 'ns gaat aanbreken)...

    GOAL
    Uitgaande van een transfer van Zoet (toe aan stap hogerop)
    1 extra keeper (Unnerstall/Padt). Unnerstall en Room mogen het dan gaan uitmaken wie onder de lat staat, 3e keeper halen uit eigen jeugd)

    VERDEDIGING
    Uitgaande dat Arias vertrekt:
    1 extra CV (bijv Jorge Sáenz van Tenerife). Isimat houden voor de breedte.
    1 extra RB (Dumfries). Die kan dan mooi gaan strijden met Brenet om de RB plek.
    1 extra LB. Bijvoorbeeld Marcelo Saracchi van River Plate.
    Spoeling was dun dit seizoen, we hebben geluk gehad dat iedereen is blijven staan dit jaar want we hadden een kwalitatief prima maar erg smalle verdediging.

    MIDDENVELD
    Middenveld: proberen van Ginkel te houden, verder hebben we daar prima spelers met nog genoeg potentieel (Hendrix, Ramselaar) en aanstormende eigen jeugd. Ook Gutierrez erbij. Als zowel van Ginkel en Gutierrez lukt, Pereiro proberen te verpatsen want die heeft zich onvoldoende ontwikkeld en is toch een speler waar interesse voor is.

    AANVAL
    Uitgaande van transfers van De Jong (als ie nog wat wil buiten NL moet dat nu want anders te oud) en Lozano (voor 'hopelijk' hoofdprijs na WK):
    - Lammers en Malen erbij halen voor de breedte, verder spelers als Léo Jabá (Akhmat Grozny) of Daniel Podence (Sporting CP, als die haalbaar is echt een hele goede) erbij voor de verfrissing.

    Dan heb je een sterk blok op het middenveld, een degelijke en brede verdediging, goede backs en veel fris potentieel voorin. Bovendien shop je op de toekomst.

    Maar vooral hopen dat Brands blijft, die zal ongetwijfeld mooie koopjes uit de hoge hoed weten te toveren. En zeker als er geld binnenkomt van Lozano wellicht nog verrassende namen naar de eredivisie kunnen halen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 13:47
    ga lekker winkelen bij de degradanten van duitsland. spanje, engeland

    hsv:
    van drongelen
    kostic
    douglas santos
    ito
    holtby

    koln:
    timo horn
    jorge mere
    ozcan

    deportivo
    borgos
    cartabia

    malaga
    rosales
    amrabat
    juanpi anor

    stoke
    pieters
    bmi


    Vind ik leuk
    Snapje? +7893
    dinsdag 15 mei 2018 om 14:08
    Cocu
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 14:27
    Ik zou unnerstall als nieuwe doelman aantrekken, en jeroen zoet verkopen voor een miljoen of 15.

    Daarnaast zou ik arias vervangen door dumfries. Goede speler, sterk en een goede voorzet. Arias levert ook 10 miljoen op.

    Vervolgens zou ik kijken of ik isimat zou kunnen vervangen door van drongelen (als cv dus).

    Luuk de jong verkopen en kijken of je vincent janssen kan huren van spurs.

    En tot slot angelino aantrekken.

    Dan zou ik zo spelen:

    Unnerstall
    Dumfries schwaab van drongelen angelino
    Hendrix pereiro ramselaar
    Lozano janssen bergwijn

    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 14:50
    Angelino zou ik wel voor gaan, gezien de linksback wel een pijnpunt is bij PSV. Guttierez zou mooi zijn om Lozano misschien te triggeren nog een seizoen te blijven (ligt eraan wat ie moet kosten natuurlijk). Edmilson is een goede keuze op de flank (mocht Lozano of Bergwijn vertrekken). Dumfries halen bij vertrek Arias/Brenet. En nog een interessante speler voor op de flank vind ik Trossard (Genk). Zou niet misstaan denk ik.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 15 mei 2018 om 15:27]
    Vind ik leuk
    Topdrie +3308
    dinsdag 15 mei 2018 om 14:54
    Gebaseerd op metingen. Mooier kan ik het niet maken. Of dacht je dat er niets gemeten wordt bij profclubs?
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 15:12
    Natuurlijk, heb je gelijk in. 8) Ik ben dan ook geen manager.. maar met deze transfers,zou ik wel vrede kunnen nemen ^^
    Vind ik leuk
    Rambodinho +210
    dinsdag 15 mei 2018 om 15:09
    Tatsuya Ito van HSV.
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 16:46
    Jahnbasksch , gutierez en Padt halen
    Vind ik leuk
    Smiley +36
    dinsdag 15 mei 2018 om 18:14
    Ik zou Cocu houden... zo wordt je kampioen
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 18:49
    schwaab arias weg en angelino dumfries gutierez halen
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 14:59
    Schwaab doet het geweldig maar krijgt weinig interesse. Vanuit Nice en Hoffenheim is er veel interessse in Isimat-Mirin. Denk eerder dat hij vertrekt. Viergever en Luckassen zullen ook veel makkelijekr samenspelen met een Schwaab dan een Isimat. Isimat,Viergever en Luckassen zijn een beetje dezelfde type verdedigers.
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 19:25
    Zou zeker weten een bod wagen op Jahanbaks voorhoede.
    Gutierez voor het middenveld.
    Dumfries verdediging.
    Unerstahl doel.

    Verkoop De jong, Zoet, Arias en eventueel Lorzano als er een mooi bod komt.


    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 21:14
    Unnerstahl
    Dumfries Schwaab Viergever Saracchi

    Pereiro Hendrix Gutierrez

    Bergwijn Romero Lozano


    [Reactie gewijzigd op dinsdag 15 mei 2018 om 21:45]
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 14:58
    Dumfries is toch niet beter dan brenet? Denk dat Dumfries als back-up gehaald zal worden.
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 08:47
    hallo Delampekapjes uit lampegat kunnen niks kopen! Ja ? afgedankte speler van Ajax( viergever) Ja ze zijn AJAX niet! Die kunnen kopen wie ze willen! Dat kunnen ze in Lamegat rotterdam En Alkmaar niet! mvg voetballiefhebber ritje
    Vind ik leuk
    Ad Godloos +289
    woensdag 16 mei 2018 om 10:07
    geen luis te besteden en dan praten ze over transfers ha ha
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 14:28
    Waar is de tranferwaarde op gebaseerd?
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 14:26
    Ozyakup, guttierez, dumfries, unnerstall en reyes halen isimat, arias, pereiro en de jong verkopen
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 14:57
    Ik denk dat het volgende gaat gebeuren:

    Zekere transfers:
    UIT:
    - Zoet: Zal vertrekken naar subtop in Engeland/Duitsland/Spanje voor tussen de 4 en 7M
    - Arias: Naar Juventus voor +/- 9M
    - Isimat-Mirin: Naar OGC Nice of 1899 Hoffenheim voor +/- 7M
    - Van Ginkel: Einde verhuur, zal naar een middenmotor in Engeland/Duitsland vertrekken

    IN:
    - Viergever: Transfervrij
    - Unnerstall: transfervrij
    - Dumfries: 5M
    - Douglas Costa (HSV): 7M
    - Erick Gutierrez of Ryan Thomas: 12 of 10M

    Transfers die zouden kunnen gebeuren:
    - Gudmundsson: Als hij iets verrassends laat zien op het WK
    - Lozano: ALS hij vertrekt is het voor 40+M na een geweldig WK
    -Pereiro: ik hoop van niet, maar zal afwachten of hij vaste basisspeler wordt, lijkt niet naar het WK te gaan dus zal niet gok ik niet vertrekken
    - Paal: Mocht er een linksback komen dan zal Paal zijn conclusies trekken en wellicht verhuurt worden aan bijvoorbeeld een VVV
    - Lammers: Lammers kan verhuurd worden mochten zowel De Jong als Romero blijven. Vind het wel een spits voor PEC of Heracles
    - Room: Geniet interesse en zal mogelijk geen derde keeper willen worden


    Mogelijke vervangers voor Lozano:
    1. Edmilson Junior (Standard Luik)
    2. Moses Simon (Ghent)
    3. Henry Onyekuru (Huur, Everton)

    Mogelijke vervanger Zoet:
    1. Alexis Martín Arias, onbekende argentijnse doelman waar Brandts weg van is
    2. Pau Lopez, zal niet gebeuren... maar zou een pracht vervanger zijn van Espanyol (Is Brandts wel al eerder gelukt met Moreno)
    3. Unnerstall: lijkt me de meest denkbare vervanger

    Het team 2018/2019:

    Ik gok dat met de verkoop van Zoet, Room, Arias, Isimat en de einde van het huur contract van Van Ginkel PSV geen verdere verkopen zal willen doen. Lozano zal nog een jaar blijven waarna Edmilson het seizoen erna als opvolger gehaald zal worden. In de tussentijd worden Unnerstall en Alexis Martín Arias gehaald om voor de eerste plek onder de lat te gaan strijden terwijl Yannick van Osch derde doelman zal blijven en Jurjus opnieuw zal worden verhuurd.

    In de verdediging is het gat van Isimat opgevuld met Viergever en het gat met Arias opgevuld met de met HSV gedegradeerde Douglas Costa. Brenet zal doorschuiven naar RB en Dumfries wordt gehaald als backup (waar niet iedereen het mee eens zal zijn). Viergever zal moeten strijden met het grote talent Obispo terwijl Schwaab en Luckassen de andere centrale positie zullen bestrijken. Van Schwaab zal meer leiding verwacht worden na afgelopen seizoen.

    Op het middenveld wordt het vertrek van Van Ginkel opgevangen door Erick Gutierrez (Mocht hij niet haalbaar zijn dan zal dit Ryan Thomas worden). En zal Ramselaar met hem strijden om de plek op het middenveld als box-to-box speler te veroveren. Pereiro zal een basisplek krijgen terwijl Mauro Junior meer op de deur zal kloppen. Hendrix en Rosario blijven de controlerende opties en van Dante Rigo zal meer verwacht worden komend seizoen op fysiek gebied.

    In de aanval zal weinig veranderen. Gudmundsson zal willen vertrekken en Lammers verhuurd willen worden als er niemand vertrekt. De Jong blijft (gok ik) bij het uitblijven van interessante opties. Romero zal klaargestoomd worden en Bergwijn en Lozano zullen komend seizoen de show moeten gaan stelen terwijl Malen en Gakpo meer speeltijd zullen krijgen in de competitie als de eerste opties moe zijn van de europese avonturen.

    Opstelling:
    Bergwijn - De Jong - Lozano
    Hendrix - Pereiro - Gutierrez
    Douglas - Viergever - Schwaab - Brenet
    Martín Arias

    Wissels:
    Malen - Romero/(Lammers) - Gakpo/(Gudmundsson)
    Rosario - Mauro - Ramselaar/Dante Rigo
    Viergever/(Paal) - Obispo - Luckassen - Dumfries
    Unnerstall/Van Osch
    Vind ik leuk
    dinsdag 29 mei 2018 om 20:06
    Aria's mag van mij weg
    Gr niek
    Vind ik leuk
    vrijdag 5 oktober 2018 om 21:29
    ze moeten fran sol, guus til, svenson, koopmeinders, midtsjo, zeneli, idrissi, doan, ouwejan en vlap binnenhalen.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws