'Waren al blij als hij één goede actie had. Bij Feyenoord willen ze meer zien'

    'Waren al blij als hij één goede actie had. Bij Feyenoord willen ze meer zien'

    zaterdag 19 mei 2018 om 07:33

    Feyenoord voelt voor Eljero Elia als een warm bad, maar de aanvaller van Basaksehir weet ook hoe veeleisend de supporters zijn. "De hunkering van de mensen naar succes. Het verwachtingspatroon."

    Elia neemt Sam Larsson als voorbeeld. "Als je van een kleine club komt, is dat toch even slikken", zegt Elia in een interview met het Algemeen Dagblad. "Kijk, Sam Larsson heeft de kwaliteiten om te slagen bij Feyenoord. Maar bij Heerenveen waren de supporters bij wijze van spreken al blij als hij één goede actie had. Bij Feyenoord willen ze meer zien. Dat kost tijd."

    Elia zegt dat dat voor hem anders was, omdat hij als ervaren speler naar Feyenoord kwam. De aanvaller verwacht een sportief beter jaar voor Feyenoord, ondanks dat er spelers zijn die mogelijk gaan vertrekken. "Voor Tonny Vilhena is dat moment aangebroken. Nicolai Jörgensen kon in de winter al naar de Premier League (Newcastle United, red.) en straks speelt hij een WK."

    Elia looft ook Steven Berghuis. "Geef hem een beetje ruimte om zijn acties te maken en je krijgt goals en assists. Ik mag toch hopen dat de mensen beseffen wat een geweldige speler Steven is. En wat doet Karim El Ahmadi? Hij heeft veel kwaliteiten, dat heb ik dagelijks gezien die twee jaar bij Feyenoord."

    Poll

    Gaat Feyenoord een beter jaar draaien?

    (1332 stemmen)

    Plaats een reactie

    zaterdag 19 mei 2018 om 07:35
    Volgend jaar weer met gemak meedoen om de titel.
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 07:40
    Met gemak zal afhangen wie er gaan en komen
    Vind ik leuk
    Koeroe +8943
    zaterdag 19 mei 2018 om 07:58
    Helemaal eens. De kern is goed. 2/3 aankopen en je kan meedoen.
    Vind ik leuk
    3puntertje +952
    zaterdag 19 mei 2018 om 08:07
    Feyenoord wordt gewoon weer 4e of 5e.
    Vind ik leuk
    HanV +3381
    zaterdag 19 mei 2018 om 08:07
    De kern is zo goed dat Elia denkt dat ze bijna de helft kwijt raken: Vilhena, Berghuis, Jorgensen en El Ahmadi.
    Vind ik leuk
    Spartan +4793
    zaterdag 19 mei 2018 om 08:13
    Het is geheel afhankelijk van welke spelers er vertrekken en welke spelers worden aangetrokken.
    Afgelopen seizoen vond ik dat Feyenoord het het beste had gedaan van de top-3 op de transfermarkt. Haps, st Juste en Larsson zijn allemaal goede aankopen.

    Alleen had Feyenoord de pech dat ze centraal achterin Vd Heijden en Boteghin zolang hebben moeten missen en dat Jorgensen geen best seizoen heeft gedraaid.

    Ook de keuze voor Jones heeft volgens mij niet goed uitgepakt

    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Dorpsgek +1149
    zaterdag 19 mei 2018 om 09:45
    Het vertrek van Karsdorp en Kongolo is ook wat te makkelijk ingeschat. Daardoor was gelijk zichtbaar hoe kwetsbaar het centrale duo daadwerkelijk was.

    Daarnaast raakte deze beide ook nog eens geblesseerd en stond er opeens een hele nieuwe verdediging, wat onze Jones ook njiet veel goed heeft gedaan.

    Je zag heel goed dat het middenveld opeens ook niet meer zo goed stond als dat het deed, mede door de wisselingen achterin.
    Vind ik leuk
    Banny33 +38
    zaterdag 19 mei 2018 om 07:38
    Hopelijk voor Feyenoord een off-year. Zou mooi zijn om de traditionele top drie elk jaar weer als titelkandidaat te hebben, en niet steeds 2 clubs die het moeten uitmaken
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 08:56
    Ik vrees dat mijn Ajax komend seizoen een offday heeft en weer niet om de prijzen kan meedoen... :(
    Vind ik leuk
    Banny33 +38
    zaterdag 19 mei 2018 om 08:57
    Ik hoop toch dat we samen kunnen staan juichen over een jaar ;)
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +4721
    zaterdag 19 mei 2018 om 07:42
    Verwachtingspatroon hoog? Bij een 2e plek gaat de trainer op de schouders en is t 5 dagen feest!
    Vind ik leuk
    fedor2501 +3335
    zaterdag 19 mei 2018 om 07:50
    Niet zo blijven hangen in het verleden pik, dat maakt je alleen maar ongelukkig. Dit seizoen nemen we de trainer weer op onze schouders bij een kampioenschap zoals jullie vorig jaar. Of was het nou dat jaar ervoor. Of toch weer dat jaar daarvoor. Jezus wat is dat lang geleden bij jullie zeg.
    Vind ik leuk
    Mrunterwijst +4479
    zaterdag 19 mei 2018 om 07:56
    Het verleden is het enige waar onze vrienden uit de hoofdstad zich nog aan vast kunnen houden. Ow ja, en een dikke bankrekening natuurlijk
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +4721
    zaterdag 19 mei 2018 om 07:57
    Zelfs bij een 4e plek joh! Jullie maken overal een feest van.lijkt mijn club wel onderin de amateurklasse.
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +1283
    zaterdag 19 mei 2018 om 09:02
    Valt mee hoor ... :)
    Vind ik leuk
    Dorpsgek +1149
    zaterdag 19 mei 2018 om 09:53
    Jari kerel luister nou eens, met zo kapitaal als dat jullie bezitten MOET je elk jaar kampioen worden. Gebeurd dat niet dan falen jullie.

    Jullie lopen wel te pochen met dat geld.maar uiteindelijk hebben jullie de laatste 4 jaar helemaal niks. Dus misschien wat minder arrogant doen is wel op zijn plaats. Bij FR weten we dat we niet het meeste geld hebben en elk jaar kampioen kunnen worden of de CL kunnen winnen.

    Maar hey weet je..het boeit me geen flikker. Als ik fan van een club zou zijn omdat ze elk jaar prijzen winnen dan zou dat mijn passie, beleving en liefde enorm minder maken.

    Sommige mensen zijn daadwerkelijk fan van een club omdat ze zich er verbonden mee voelen.

    Fans van clubs als willem 2, Heracles, NAC die blijven jaar in jaar uit komen zonder de illusie te titel te pakken.. maar dat weerhoud hun er niet van supporter van een club te zijn vanwege het gevoel wat ze erbij hebben. Dat verdient respect, jullie arrogantie..die totaal misplaatst is, is werkelijk lachwekkend.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +4721
    zaterdag 19 mei 2018 om 10:00
    Ik ben op 15 km van t stadion geboren en opgegroeid, Er is bij ons maar 1 club.Dus dat heeft weinig met successen te maken.En dat geld hadden jullie ook kunnen hebben.Jouw club is net zo groot als Ajax en de stad doet qua omvang ook niet onder.Bovendien stikt t daar van de multinationals.Dus dat excuus gaat niet op.En ik heb toch gelijk dat t verwachtingspatroon niet hoog ligt als je feestviert en 2e wordt? Maar noem t maar arrogant.Een club met de statuur van Feyenoord mag nooit maar dan ook nooit tevreden zijn met een 2e plek.En dan over Heerenveen zeggen dat ze blij zijn met 1 actie in de wedstrijd! Wie is hier arrogant?
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Dorpsgek +1149
    zaterdag 19 mei 2018 om 10:03
    Kijk en daar ligt dus het verschil, na jaren van leed kan ik blij zijn met de 2e plaats, omdat de weg naar boven is ingezet. En die weg heeft ons de laatste 3 jaar 4 prijzen opgeleverd. Wat jullie daarvan vinden maakt echt geen verschil. Tuurlijk wil ik elk jaar.kampioen worden.. dat wil iedereen echter als je het realistisch bekijkt met jullie kapitaal zou niemand een schijn van kans moeten maken. En daarom zeg ik elk jaar dat jullie geen kampioen worden, falen jullie. Dus daarom is de arrogantie zwaar ongepast.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +4721
    zaterdag 19 mei 2018 om 10:08
    En dat kan ik me niet voorstellen,blij zijn met een 2e plek.Kijk ik maak weleens grapjes over jouw club, maar zie ook wel dat t een enorm grote club is.Daar moet alleen maar de 1e plek tellen.En ik weet ook niet of we eerste worden volgend jaar, dat zal ik nooit roepen.Maar met minder ben ik gewoon niet tevreden.En t vele geld wat we hebben, hebben we wel zelf verdiend.
    Vind ik leuk
    Wazzupp +302
    zaterdag 19 mei 2018 om 07:51
    Mafkees
    Vind ik leuk
    Sharkie +633
    zaterdag 19 mei 2018 om 07:57
    Grappig die grote mond die 18 jaar op een titel hebben moeten wachten.....en ineens zijn ze weer een topclub, met Ajax komt het wel goed die gaan geen 18 jaar wachten hoor
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +4721
    zaterdag 19 mei 2018 om 08:04
    Wij balen enorm bij een 2e plek, bij Feyenooit is t feest.Nooit begrepen die actie.Maar daarom is die prijzenkast ook een stuk leger in Rotterdarm.
    Vind ik leuk
    fedor2501 +3335
    zaterdag 19 mei 2018 om 08:18
    Ahh hij zegt Feyenooit. Zeg nou in je volgende reactie iets met kakkerlakken, dan heb je dat ook weer gehad.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +4721
    zaterdag 19 mei 2018 om 08:21
    Feyenooit klinkt gewoon lekker!
    Vind ik leuk
    Teo Smith +21059
    zaterdag 19 mei 2018 om 08:29
    Het huidige vp niveau van tegenwoordig.

    Account verwijderen pik ;).
    Vind ik leuk
    fedor2501 +3335
    zaterdag 19 mei 2018 om 08:35
    Frustratie doet rare dingen met je. Als supporter van de "mooiste, rijkste en succesvolste" club is het gewoon een bittere pil om te beseffen dat je niet meer relevant ben.
    Vind ik leuk
    mcmodd +19622
    zaterdag 19 mei 2018 om 09:17
    Kom op Fedor, er kan er maar één kampioen worden hoor. De andere 17 willen dat ook, maar vinden het allemaal prachtig om in het ‘linkerrijtje’ terecht te komen. Geniet vam wedstrijd tot wedstrijd zou ik willen zeggen. Er kunnen er altijd twee winnen in een wedstrijd, maar een kfijgt de buit. Dan mag je gewoon blij zijn met een gelijkspelletje. Zo zit dat.
    Vind ik leuk
    fedor2501 +3335
    zaterdag 19 mei 2018 om 09:45
    Johan ben jij dat:-)
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +4721
    zaterdag 19 mei 2018 om 08:36
    Niet zo janken hè, moet je kijken wat ik allemaal over me heen krijg als Ajacied.Jullie vieren toch de 2e plek of heb ik een andere tv?
    Vind ik leuk
    Martinnat +456
    zaterdag 19 mei 2018 om 09:15
    Als jullie dat nou beginnen te vieren , heb je iedergeval nog wat te vieren de komende jaren , prettig weekend
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +4721
    zaterdag 19 mei 2018 om 09:46
    Nou ,nooit van me leven dat ik een 2e plek ga vieren.Te triest voor woorden als je dat doet wanneer je je voordoet als topclub.
    Vind ik leuk
    mcmodd +19622
    zaterdag 19 mei 2018 om 09:55
    Dat is het, de spijker op zijn kop. Je voordoen als een topclub, maar dat is Ajax al heel lang niet meer.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +4721
    zaterdag 19 mei 2018 om 10:10
    Een topclub mag dus niet een mindere periode hebben? Barca is vd laatste 10 jaar 7 x kampioen geworden.Is Real Madrid dan geen topclub meer?
    Vind ik leuk
    Legion73 +49
    zaterdag 19 mei 2018 om 17:25
    Real Madrid staat in de CL finale dus...zeg het maar
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +4721
    zaterdag 19 mei 2018 om 21:53
    Wij verleden jaar in de EL finale! En jullie?
    Vind ik leuk
    Legion73 +49
    zaterdag 19 mei 2018 om 22:01
    Jullie werden 2e
    dus.....daar ga je
    toch blij met een 2e plaats.
    Wie was de laatste nederlandse club die 'm won?
    Vind ik leuk
    Bassie666 +275
    zaterdag 19 mei 2018 om 10:37
    Kneusje met zijn Feyenooit... je hebt weinig reden meer om trots te zijn op "jouw" stad als ik het zo lees, dat is hier dan wel anders: https://www.geenstijl.nl/5142058/shithole-city-amsterdam-het-nieuwe-venetie/
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +4721
    zaterdag 19 mei 2018 om 10:43
    Haha Amsterdam is de op 4 na best bezochte stad van Europa,iets om enorm trots op te zijn lijkt me.Ik tref iig in NL nergens zo'n sfeer als in A'dam dan in de rest van NL.Voor mij persoonlijk is t de mooiste stad van NL.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Bassie666 +275
    zaterdag 19 mei 2018 om 10:56
    Ben je nu serieus? Zelfs de echte Amsterdammers zijn die ellende allang ontvlucht en wonen nu in Almere. En even voor alle duidelijkheid; ik ben niet zo'n Rotterdammer die nooit een poot in Amsterdam zet. Ik ging er vroeger nog wel eens stappen, maar ik vind het de afgelopen jaren echt een vreselijke plek geworden. Mede door die overvloed van toeristen en die volledig mislukte policor grachtengordel/knuffelpolitiek daar. Erg jammer
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +4721
    zaterdag 19 mei 2018 om 11:01
    Dat heeft te maken door vraag en aanbod van woningen.De woningen zijn onbetaalbaar voor Jan met de pet op.Wat dat betreft gaan we Londen achterna,is toch ook een geweldige stad?Ik vindt t juist geweldig dat internationale sfeertje.En stoort t je, ga je buiten t centrum.De pijp en Westerpark gebied kan ik me ook prima vermaken.En daar kom je veel minder toeristen tegen.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Bassie666 +275
    zaterdag 19 mei 2018 om 11:14
    Tja. Tis maar hoe je het ziet. Ik vind Amsterdam niet meer zo leuk als vroeger. Jullie liepen weg met een burgermeester die er in mijn ogen één grote tyfuszooi van heeft gemaakt en een zeer onrealistische kijk op de wereld had. Wat dat aangaat heb ik toch liever de rauwe, realistische sfeer van Rotterdam. Maar goed, laten we het maar gewoon bij voetbal houden ;-)
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +4721
    zaterdag 19 mei 2018 om 17:51
    Kwestie van smaak.Ik hou nou eenmaal van oudere steden.lekker slenteren langs de grachten, een terrasje pakken op 1 vd pleinen,of lekker chillen in t westerpark.En allerlei soorten mensen en nationaliteiten in goede harmonie bij elkaar.Ik vindt Rotterdam met die hoge gebouwen en open vlaktes met een hoop wind weer wat minder.Maar moet zeggen ken de stad ook niet heel goed.
    Vind ik leuk
    Bassie666 +275
    zaterdag 19 mei 2018 om 22:14
    In goede harmonie?! Whahaha, dat geldt dan alleen niet voor homo's die geregeld door Marokkanen in elkaar gemept worden of mensen wiens huizen illegaal worden gekraakt. Bovendien hangt er al jaren een enorme rioollucht in die leuke oude binnenstad, vooral bij De Wallen, Dam en Rokin. Maar als jij het daar naar je zin hebt is het natuurlijk prima. Ik hou meer van onze ruimtelijke opzet. Hoe onvrijwillig die ook ooit is ontstaan ;-)
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +4721
    zaterdag 19 mei 2018 om 23:20
    En jij denkt dat de marokkanen in Rotterdam dat niet doen? Volgens mijn heeft die stad procentueel nog meer niet westerlingen.In Adam loop ik in een groot historisch dorp, in Rdam loop ik in een nieuwbouw stad.Maar dat maakt t ook wel leuk 2 verschillende steden in een piepklein landje.
    Vind ik leuk
    Bassie666 +275
    zaterdag 19 mei 2018 om 23:30
    Dat zeg ik ook niet, maar ik beweer ook niet dat iedereen hier "in harmonie" samenleeft. Wat dat aangaat is het in alle grote steden helaas kut met peren tegenwoordig...
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +4721
    zaterdag 19 mei 2018 om 23:54
    Ja maar t kan erger hoor.ik zit 5 a 6 dagen in de week in Frankrijk.Als je dan de banlieue van Parijs,Lyon of Marseille ziet,dan hebben we t hier nog niet zo slecht en leven we nog steeds redelijk harmonieus.
    Vind ik leuk
    Bassie666 +275
    zondag 20 mei 2018 om 14:09
    Dat geloof ik ja...
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 08:31
    volgens mij laatste 4 jaar prijzen gehaalt , ff een reminder..... hoeveel prijzen jullie, en nog ff wat wanneer was je laatste E.C winst ????? iets met 23 jaar of zo, blijf maar neer kijken op de rest van NL knul, juist daarom zijn jullie zo geliefd, Veel plezier met je prijzen kast .......prijzen uit t verleden zijn zeker geen garantie voor de toekomst.
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 09:10
    Och jongetje. Doet het pijn dat Feyenoord wel blij kan zijn met wat dan ook. Na jaren van crisis eindelijk weer tweede... Dan mag je best blij zijn. Alleen ja bij Ajax zijn ze nooit blij. Een jaar is nooit goed bij hen. Al jaren zelfs niet meer. Het valt nooit mee, altijd tegen.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +4721
    zaterdag 19 mei 2018 om 09:52
    Al wordt ik de eerst komende 100 jaar 2e,nooit maar dan ook nooit zou ik dat vieren.Gelukkig denkt mijn club er zo ook over!
    Vind ik leuk
    mcmodd +19622
    zaterdag 19 mei 2018 om 10:00
    Er valt dan ook niets te vieren bij je club, 2e, 5e, 12e? Allemaal niets om te vieren. Maar ik ben wel blij met de 5e plek, voor ons is dat nog bijzonder. Je bent fan omdat je van voetbal houdt, Ajaxfans zijn fan omdat ze van kampioenschappen houden. Dat is dus al jaren sikkeneurig balen en treurnis, zo zou ik geen fan willen zijn.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +4721
    zaterdag 19 mei 2018 om 10:04
    Onzin,ik ben op 15 km van t stadion geboren en opgegroeid en van huis uit meegekregen.Voor Utrecht is t een ander verhaal dan voor Feyenoord.Die horen gewoon voor t hoogste te gaan.Zo'n roemrijke club met zo'n achterban uit misschien wel de grootste agglomeratie van NL mag gewoon nooit feest vieren bij t behalen van een 2e plek.
    Vind ik leuk
    mcmodd +19622
    zaterdag 19 mei 2018 om 10:20
    Je zegt dus eigenlijk: voor mijn club is een tweede plaats niet goed genoeg en FC Utrecht speelt niet om zo hoog mogelijk te eindigen. Jarinr, je zit er echt naast, we konden niet beter anders waren we wel hoger geëindigd. Reken maar dat wij ook gek worden van vreugde als we eerste of tweede zouden worden, maar dat laat nog even op zich wachten. Dat geldt trouwens voor Feyenoord net zo.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +4721
    zaterdag 19 mei 2018 om 10:24
    Voor ons telt maar 1 ding en dat is de titel, en alles wat minder is, beschouw ik als een mislukt seizoen.En ik weet niet waar jullie blij mee zijn, ik ben dan ook geen supporter van Utrecht.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    mcmodd +19622
    zaterdag 19 mei 2018 om 10:45
    Ach, wij zijn al blij als er een Russische ploeg bij ons komt in de voorronde EL. Dan krijgen we een speciaal sjaaltje van Ome Frans en betekent het dat we de play offs hebben gewonnen.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +4721
    zaterdag 19 mei 2018 om 10:57
    Maar jullie hebben niet de mogelijkheden die de top 3 wel hebben.Dan moet je de doelstelling bijstellen.Ik zou ook blij zijn als we ooit weer een ronde verder komen in de CL, alleen winnen zit er als er niks verandert in t voetbalklimaat niet meer in.En Utrecht doet t toch ook naar behoren, heeft gewoon de mogelijkheden om de nr 4 van NL te worden.als t in Alkmaar lukt,waarom in Utrecht niet?
    Vind ik leuk
    mcmodd +19622
    zaterdag 19 mei 2018 om 11:27
    Ja, zie het maar zo, ik denk dat je gelijk hebt.
    Vind ik leuk
    Legion73 +49
    zaterdag 19 mei 2018 om 17:32
    Tja,bij een seizoen dat dreigt te mislukken kun je altijd nog als stoel verkleed gaan.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +4721
    zaterdag 19 mei 2018 om 21:52
    Ach,al is de ellende in Amsterdam nog zo groot,kijk naar Rotterdam-Zuid en je lacht je dood.10-0 nnederlaag, feestvieren bij de 2e plek,18 jaar geen titel,Siem de jong heeft er meer gewonnen dan Feyenooit in 30 jaar.
    Maarja wat maakt t uit hè, tenslotte zijn jullie de schaamte allang voorbij!
    Vind ik leuk
    Legion73 +49
    zaterdag 19 mei 2018 om 22:06
    Hahaha,je lacht je dood i.d.
    vandaar die lege plekken
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +4721
    zaterdag 19 mei 2018 om 23:26
    Haha die heb je bij jullie ook man, de 2e ring alleen daar komt de camera nooit.gezichtsbedrog heet dat.Laatst tegen Excelsior zat t ook lang niet vol.
    Vind ik leuk
    Legion73 +49
    zaterdag 19 mei 2018 om 23:53
    Oh ja gezichtsbedrog,?
    Maak jezelf niet zo belachelijk joh
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +4721
    zaterdag 19 mei 2018 om 23:57
    Jazeker,zie t toch met m'n eigen ogen.Of zullen er spontaan allemaal blauwe vlekken verschijnen zondagavond? Die eerste ring staan een hoop mensen,zie je de lege stoelen niet en de 2e ring komt de camera vaak niet.
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 10:29
    Feyenoorders zijn over het algemeen blij met wat ze behalen, als ze realistisch zien dat er niks beters in zat. Al moet Feyenoord wel hoger mikken qua positie. Maar toen we tweede werden waren we blij dat de financiële malaise achter ons was gelaten. En elke prijs is er toch wéér één.
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 10:23
    Dan is het even wachten tot jullie ook in de situatie komen dat je bijna failliet bent. Kijken we dan wel of je nog blij bent met een tweede plek, na jaren buiten de top 5 te hebben gespeeld.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +4721
    zaterdag 19 mei 2018 om 10:46
    Ja maar een faillissement legt toch echt aan je eigen, kan je nooit een ander de schuld van geven.Ik zie maar 1 ding.Rotterdam een stad met een wereldhaven en een agglomeratie met de meeste inwoners van NL,deze stad heeft een club met een enorme achterban.Daar hoort een feest bij een 2e klassering nooit bij.
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 10:48
    Laat maar je snapt het niet.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +4721
    zaterdag 19 mei 2018 om 10:53
    Nee snap t echt niet.En nogmaals ik maak weleens een grapje over jullie,maar vindt nog steeds dat Feyenoord altijd mee hoort te doen om de titel.En jullie held van Hamegem denkt er ook zo over!
    Vind ik leuk
    Legion73 +49
    zaterdag 19 mei 2018 om 17:18
    Elke Feyenoorder vind dat Feyenoord moet meedoen met de titel.Waarom denk je dat dat niet zo is?
    Dat toen de 2e plek gevierd werd was puur omdat Feyenoord vlak daarvoor op randje faillissement balanceerde.
    Dat jullie nu niet blij zijn met een 2e plek kun je niet vergelijken.Gezien jullie bankrekening hadden jullie met 30pnt voorsprong het kampioenschap moeten binnenhalen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 11:59
    wen er vast maar aan dan , jullie zijn al aardig op weg.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +4721
    zaterdag 19 mei 2018 om 12:10
    Geef mij die glazen bol even van je, of ben je op weg naar de Efteling?
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 12:22
    Ja ik heb nog vrij kaartjes kan je ook,verder dromen dan in droomvlucht.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +4721
    zaterdag 19 mei 2018 om 12:25
    Dan moet ik ze zeker ophalen in t sprookjesbos waar je leeft?
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 14:05
    nee johhhh gewoon in Rotterdam, ohhhh wacht daar durf je niet te komen ,zal ze met zorg voor je bewaren
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +4721
    zaterdag 19 mei 2018 om 14:08
    Tussen durven en niet willen zit een wereld van verschil Sneeuwwitje!
    Vind ik leuk
    Legion73 +49
    zaterdag 19 mei 2018 om 17:20
    Misschien kun je die glazen bol van Lasse Schone ff lenen?
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 22:00
    de weledele heer justin kluivert kan er ook wat van
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +4721
    zondag 20 mei 2018 om 00:13
    Ja die werkt beter dan die van jullie, heb dat ding 18 x geleend en 18x zij hij Feyenoord kampioen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 08:27
    ik hoor spelers van ajax al 4 jaar roepen in pers ect dat ze kampioen worden, dat heet arrogantie, minder grote mond heren uit de hoofdstad zou jullie sieren. En ja wij hebben weeeer een prijs , al vinden jullie het geen prijs, ja alleen als jullie hem zelf winnen. Fijn weekend verder, ga verder met knaken poetsen daar en hou jullie mondje lekker dicht.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 08:03
    Als Vilhena en El ahmadi vertrekken, misschien Toornstra die eens een stap zal willen maken en Jørgenssen vertrekt ook, dan wordt het sowieso moeilijk om weer mee te doen.
    Vind ik leuk
    Kuip +5356
    zaterdag 19 mei 2018 om 08:21
    Met het aankoopbeleid van Feyenoord ga je nooit meedoen. De club haalt slechts jongens uit de subtop die al aan hun plafond zitten. Nu ook weer Ayoub. Die is echt niet beter dan Vilhena. Alles wat Feyenoord haalt is altijd minder dan dat er weggaat. Dus zolang dat gebeurt wordt het nooit wat.
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 09:11
    Tja dat is dus de bord op schoot mentaliteit van Van Yellow. Eén geluk, de subtop is vorig jaar al ver leeggekocht door Feyenoord en nu met Ayoub is denk ik de laatste topper definitief weg. Nu moet Feyenoord wel creatief gaan scouten.
    Vind ik leuk
    Kim Jung-On +1163
    zaterdag 19 mei 2018 om 08:37
    Wat een onzin kraamt deze jongen uit. Net of Heerenveen een 'kleine club' is, en of je daar met 1 goede actie per wedstrijd de man bent.
    Mag ik de heer Elia wijzen op het rendement van Diks, Boetius en Basacikoglu?
    Vind ik leuk
    Utca030 +7103
    zaterdag 19 mei 2018 om 08:45
    Hoop voor Feijenoord dat ze mee gaan doen voor de titel.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +21429
    zaterdag 19 mei 2018 om 11:14
    Goede teksten van Elia! Dat is vaak anders geweest.
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 18:57
    Middelmatige selectie en geen miljoenen die je tegenwoordig nodig heb om in te kopen. Zullen subtoppers worden uit Nederland die ze inkopen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 19:00
    Kansloos. Alleen geld om subtop spelers uit Nederland te kopen. Bedragen van 10 miljoen of meer kunnen ze niet uitgeven. Dat soort spelers kunnen Feyenoord beter maken.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Waren al blij als hij één goede actie had. Bij Feyenoord willen ze meer zien'