Ik zag een glimlach op zijn gezicht, dat is alles wat ik van Neymar wil zien

"Ik zag een glimlach op zijn gezicht, dat is alles wat ik van Neymar wil zien"

Gepubliceerd: maandag 21 mei 2018 om 14:02ma 21-05-2018 om 14:02

Thomas Tuchel is vanaf komend seizoen trainer van Paris Saint-Germain en hij kan niet wachten tot zijn nieuwe klus begint. Hij kijkt uit naar de samenwerking met het sterrenensemble van de Franse topclub, met Neymar als grootste blikvanger. Over de mogelijke komst van Gianluigi Buffon laat hij niets los.

Tuchel (44), die Unai Emery opvolgt bij PSG, geeft in een persconferentie aan dat hij onlangs een goede kennismaking heeft gehad met Neymar. "Het was een goed gesprek. Hij is een artiest, een exceptionele speler, één van de beste spelers ter wereld. Hij heeft een structuur nodig waarin hij kan uitblinken. Hij was erg vriendelijk. We hadden het over voetbal en tactiek. Ik zag een glimlach op zijn gezicht en dat is alles wat ik van Neymar wil zien."

"Als de transferwindow nu sluit, zou ik gelukkig zijn. Er zijn veel exceptionele spelers hier, ik moet ze eerst leren kennen. Ik kom niet met eisen en zeg niet 'ik wil die of die.' Er is al genoeg talent, ook jonge mensen", zegt Tuchel over de geruchten rondom Buffon, de komst van de Italiaanse doelman zou woensdag worden beklonken. "Ik kan niets zeggen. Maar achter zo'n atleet ziet altijd een grote persoonlijkheid. Ik ken hem niet persoonlijk. We gaan zien wat er gebeurt."

Poll

Kan Tuchel met PSG wél Europese successen behalen?

(2498 stemmen)

Plaats een reactie

Luiehond +2262
maandag 21 mei 2018 om 14:04
Zei het al eerder: CL winnen alleen dan doe je het beter dan al die anderen!
Vind ik leuk
Bengelino +12601
maandag 21 mei 2018 om 14:10
Oké duidelijk Luie Hond
Vind ik leuk
Nick Kools +12217
maandag 21 mei 2018 om 14:11
Helaas is dat niet waar :)
Vind ik leuk
LinkeLoutje +6780
maandag 21 mei 2018 om 18:06
Vast, maar Neymar zit die vent gewoon uit te lachen...
Vind ik leuk
maandag 21 mei 2018 om 14:05
Is weer een erg informatieve poll.
Vind ik leuk
Einstein71 +493
maandag 21 mei 2018 om 14:06
Hij lacht je gewoon vriendelijk toe, omdat hij weer een trainer hoort, die een heel elftal om hem heen wil bouwen... niks nieuws dus. Pure beleefdheid.
Vind ik leuk
maandag 21 mei 2018 om 14:07
Lastige opgave. Buffon is bijna ouder dan de trainer. Zou mooi zijn als Buffon half assistent zou worden
Vind ik leuk
klick +1080
maandag 21 mei 2018 om 14:09
zo snel mogelijk proberen er vanaf te komen. kan je nog 200 miljoen vangen
Vind ik leuk
Smithsonian +38149
maandag 21 mei 2018 om 14:25
Als het een gilette reclame is zie je zijn glimlach zeker wel.
Vind ik leuk
stratumseind +187376
maandag 21 mei 2018 om 14:27
Vraag is alleen : lachte hij je toe of uit
Vind ik leuk
Ajacied_8 +19119
maandag 21 mei 2018 om 14:29
Wat is inlikken op zijn Portugees?
Vind ik leuk
maandag 21 mei 2018 om 15:35
Nogmaals,daarom zei Guardiola in zijn interview onlangs dat doel nr.1 het prolongeren van de titel is,hij zou graag de CL winnen maar zijn redenatie ( logische)is dat je bij een knockout toernooi ( wat de CL is) afhankelijk ben van veel factoren, tegenstander,vorm, blessures, moment enz.Als je in de competitie een slechte dag hebt is er niets aan de hand,in de CL( zie Barça tegen Roma)lig je eruit.Hoeveel jaren heeft Chelsea erover gedaan om 1 x de CL te winnen.
Vind ik leuk
maandag 21 mei 2018 om 16:39
Het was de lach van neymar, waarin hij eigenlijk bedoelde je kan lullen als brugman. Maar ik ben dadelijk toch weg
Vind ik leuk
goedemorgen +3243
maandag 21 mei 2018 om 16:46
Inderdaad, hij lachte waarschijnlijk omdat hij net te horen had gekregen dat zijn bod op het huis in Madrid was geaccepteerd.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws