'Nederlander lijkt toekomst aan Club te verbinden: gesprekken over nieuw contract'

    'Nederlander lijkt toekomst aan Club te verbinden: gesprekken over nieuw contract'

    Gepubliceerd: zaterdag 26 mei 2018 om 18:24za 26-05-2018 om 18:24

    Ruud Vormer lijkt voorlopig nog geen afscheid te nemen van Club Brugge. De publiekslieveling heeft een contract tot medio 2020 bij de Belgische kampioen, maar dat lijkt verlengd te gaan worden.

    Dat meldt De Telegraaf zaterdagmiddag. Volgens de ochtendkrant heeft zowel Vormer als Club Brugge de intentie om het contract nog te verlengen. Beide partijen zijn momenteel met elkaar in gesprek.

    Vormer, die dit seizoen de Gouden Schoen won, heeft het naar zijn zin bij Club Brugge. "In principe zit ik hier goed. Ik heb het geweldig naar mijn zin en datzelfde geldt voor mijn vrouw en kinderen", gaf de dertigjarige middenvelder onlangs nog aan. Vormer had dit seizoen met dertien goals en achttien assists een groot aandeel in de landstitel van Blauw-Zwart.

    De middenvelder streek in 2014 neer bij Club Brugge en is inmiddels een publiekslieveling geworden. Hij werd dit seizoen ook beloond voor zijn sterke prestaties met een uitnodiging voor het Nederlands elftal.

    Plaats een reactie

    derksen +8937
    zaterdag 26 mei 2018 om 18:27
    Ff sireneus vormer ken toch zeker wel met Barcelona mee
    Whoeahahahhahha vormer pfff Belgische competitie is nog minder als eredivisie!
    Vind ik leuk
    Kopstootje +9719
    zaterdag 26 mei 2018 om 18:28
    Dat lijkt me sterk
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +22164
    zaterdag 26 mei 2018 om 18:48
    Belgie is qua niveau vergelijkbaar met Nederland.
    Nederland is beter in voetballen, België in verdedigen. Dit helpt Belgie in Europees verband, waar Nederland vaak naief of ongeinspireerd punten heeft verloren.

    Qua totaal schrijf ik de Eredivisie toch net wat hoger aan dan de Pro League, maar het verschil is niet heel groot
    Vind ik leuk
    Bizzy +21447
    zaterdag 26 mei 2018 om 18:29
    Ard van Peppen zou in de Maltese competitie ook de gouden schoen winnen.
    Vind ik leuk
    derksen +8937
    zaterdag 26 mei 2018 om 19:00
    Bizzy
    Als brunet naar Duitsland kan
    Kan van peppe op zijn minst naar atletico!
    Vind ik leuk
    Bizzy +21447
    zaterdag 26 mei 2018 om 19:22
    Moah ik denk dat je Brenet onderschat. Hij speelde niet op zijn favoriete positie. Al met al heeft hij dit naar behoren in gevuld. Wat je PSV kan verwijten is dat ze hem voor een appel en ei hebben weggedaan. Moet nog maar eens zien of Dumfries het gaat redden bij PSV. De moderne (nederlandse) back heeft de drive om op te komen terwijl basale aspecten als goed kunnen verdedigen achter blijven.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +27525
    zaterdag 26 mei 2018 om 19:06
    Allebei rukkierukkie..
    Vind ik leuk
    Rodajc +15763
    zaterdag 26 mei 2018 om 19:50
    Gewoon vergelijkbaar niveau.
    Vind ik leuk
    zaterdag 26 mei 2018 om 22:17
    Dan*
    Vind ik leuk
    zaterdag 26 mei 2018 om 23:10
    Minder dan
    Vind ik leuk
    zaterdag 26 mei 2018 om 18:28
    Deze man heeft iedereen verrast. Dik en dik verdiend
    Vind ik leuk
    derksen +8937
    zaterdag 26 mei 2018 om 19:01
    Jiskafet?
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +27525
    zaterdag 26 mei 2018 om 18:29
    Lekker bij Brugge blijven! Hij speelt er al jaren prima. Hij is er de man! Kunnen maar weinig Nederlandse spelers in het buitenland zeggen!
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 26 mei 2018 om 19:04]
    Vind ik leuk
    derksen +8937
    zaterdag 26 mei 2018 om 19:02
    Komt man bij de dokter?
    Vind ik leuk
    Roy_87_ +1620
    zaterdag 26 mei 2018 om 18:31
    doet het meer dan uitstekend bij Club.
    Had nooit verwacht dat hij een dragende speler zou worden.

    Als ik Ruudje was zou ik lekker mijn carriere lekker afsluiten daar.
    Mits zich geen mooie laatste mooie uitdaging op zijn pad komt.
    Vind ik leuk
    derksen +8937
    zaterdag 26 mei 2018 om 19:02
    Funniest home video's?
    Vind ik leuk
    Kim Jung-On +3911
    zaterdag 26 mei 2018 om 18:40
    Is toch hartstikke mooi? Gewaardeerd in België. Fijn leven. Heerlijk.
    Vind ik leuk
    Yolo +7
    zaterdag 26 mei 2018 om 18:56
    Vond hem al goed bij Roda toen maarja dat is weer even geleden
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31509
    zaterdag 26 mei 2018 om 19:46
    Mooi Ruud.... nu nog ff Belg worden.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws