ADO-verdediger Pinas over contractsoap: 'Er ontstond even een klein probleempje'

    ADO-verdediger Pinas over contractsoap: 'Er ontstond even een klein probleempje'

    Gepubliceerd: woensdag 13 juni 2018 om 15:24wo 13-06-2018 om 15:24

    Shaquille Pinas heeft woensdag zijn handtekening gezet onder een contract dat hem voor drie seizoen aan ADO Den Haag verbindt. De 20-jarige verdediger werd afgelopen seizoen nog teruggezet naar het tweede, omdat hij het met de club niet eens kon worden over een nieuw contract.

    Tegenover ADO TV stelt Pinas erg blij te zijn met zijn nieuwe contract, dat hem tot medio 2021 aan de club bindt. "Het was een mooi, leerzaam seizoen. Je maakt je debuut, je speelt wedstrijden in de basis en dan komt er even een klein probleempje op de kaart", verwijst hij naar de onderhandelingsproblemen.

    Daarop werd Pinas teruggezet naar de beloften. "Ik weet niet hoe ik daar mee ben omgegaan. Ik heb de knop omgezet", stelt hij. "Ik heb altijd mijn stinkende best gedaan en laten zien dat het niet aan mij ligt. Uiteindelijk zijn we er nu toch uitgekomen en daar ben ik wel blij mee."

    Pinas begon met voetballen in de jeugd bij SC Feyenoord en vertrok daarna naar de jeugdopleiding van Feyenoord. Daarna speelde hij bij ADO Den Haag, Alphense Boys en FC Dordrecht. Na daar vier wedstrijden in het eerste te hebben gespeeld, vertrok hij naar ADO.  In Den Haag moet Pinas onder meer de concurrentie aangaan met Wilfried Kanon.

    Plaats een reactie

    Smithsonian +34234
    woensdag 13 juni 2018 om 15:35
    Hoe goed is hij?
    Vind ik leuk
    NorthSide +980
    woensdag 13 juni 2018 om 15:36
    Heel goed.
    Vind ik leuk
    Deck010 +8130
    woensdag 13 juni 2018 om 15:40
    Ongeveer het zelfde niveau als zijn neef Brian.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +22680
    woensdag 13 juni 2018 om 15:47
    Waar speelt zijn neef dan?
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31509
    woensdag 13 juni 2018 om 16:14
    Momenteel vooral thuis....
    Vind ik leuk
    elmagico070 +22680
    woensdag 13 juni 2018 om 16:18
    Hoe komt dat?
    Vind ik leuk
    Deck010 +8130
    woensdag 13 juni 2018 om 16:22
    Omdat hij ondertussen 40 jaar is en alleen nog maar voetbalwedstrijdjes hoeft te bekijken voor Feyenoord TV.
    Da's nog makkelijker. Je geld verdienen thuis op de bank voor de tv ;-)
    Vind ik leuk
    elmagico070 +22680
    woensdag 13 juni 2018 om 16:34
    Haha dacht al die zal ergens in de jeugd van Feyenoord spelen en dan hebben we het hier over een 40 jarige neef.

    Bedankt voor de info👍
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31509
    woensdag 13 juni 2018 om 16:36
    Hij is te oud en dus gestopt....
    Vind ik leuk
    elmagico070 +22680
    woensdag 13 juni 2018 om 17:07
    Ik had geen idee wie zijn neef was.
    Vind ik leuk
    tikkietoe +5506
    woensdag 13 juni 2018 om 15:35
    ADO heeft de nodige maatregelen moeten nemen, maar het mag in de krant, een talent blijft behouden voor de eredivisie.
    Vind ik leuk
    Rodajc +15763
    woensdag 13 juni 2018 om 15:36
    Komt op mij over alsof ie op hangende pootjes terug is gekomen om tegen lagere eisen te tekenen dan hij eerst wilde.
    Vind ik leuk
    allround +1692
    donderdag 14 juni 2018 om 08:27
    Heb je niet goed geïnterpreteerd. Er ontstond een discrepantie in vraag en aanbod. Shaquille werd een verbeterde jeugd contract aangeboden. Uiteindelijk ging het om enkele luttele bedragen en clausules in het contract. Shaquille wilde altijd bij ADO blijven en heeft een goede band met de spelers van het 1ste en 2de. Hij wil perse bij ADO slagen. Gezien het feit dat we centraal achterin geen opbouwende laatste man hebben, zal hij naast Tommie zeker van meerwaarde zijn, dan (helaas) Kanon. Die soms te wispelturig en onzeker aan de bal is.
    Vind ik leuk
    NorthSide +980
    woensdag 13 juni 2018 om 15:38
    Mooi dat hij ook weer voor een lange periode vastligt.

    Goed bezig FC Den Haag!
    Vind ik leuk
    Nozem +174
    woensdag 13 juni 2018 om 15:43
    Topper
    Vind ik leuk
    elmagico070 +22680
    woensdag 13 juni 2018 om 15:50
    Mooi en verstandig om in Den Haag bij te tekenen. Goede speler waar nog veel rek inzit.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90968
    woensdag 13 juni 2018 om 18:00
    Goed zo pik, en nu je voeten laten spreken.
    Vind ik leuk
    Andreh +1177
    woensdag 13 juni 2018 om 20:03
    top talent, veel rustiger als Kanon. Paar wedstrijden gezien, zeer goed, en ADO mag blij zijn, dat hij niet weggehaald is. Denk dat hij zeker naar een top club gaat binnen 3 jaar
    Vind ik leuk
    allround +1692
    donderdag 14 juni 2018 om 08:30
    Helemaal mee eens Andreh. Is trouwens een heel correcte jongen. Zijn vader is ook altijd correct gebleven, tijdens die hele periode. Hij komt uit een goed en beschaafd gezin en dat kan je wel merken, wanneer je met die jongen praat. Zeker een versterking naast Tommie.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws