Geruchten uit Rotterdam: Feyenoord-talent weigert contract en is op weg naar exit

    Geruchten uit Rotterdam: Feyenoord-talent weigert contract en is op weg naar exit

    zaterdag 16 juni 2018 om 10:34

    Feyenoord dreigt Melayro Bogarde kwijt te raken. Volgens Kuiptalk heeft de zestienjarige verdediger tot nu toe geweigerd om zijn handtekening te zetten onder een profcontract bij de Rotterdamse club.

    Kuiptalk, dat het op het gebied van Feyenoord-jeugdspelers vaak bij het juiste eind heeft, heeft vernomen dat men verwacht dat Bogarde de Feyenoord-deur achter zich dicht trekt. De Rotterdammers willen graag met de jonge verdediger door, maar krijgen wellicht nul op het rekest. Bogarde schijnt in de belangstelling te staan van Premier League-clubs als Chelsea, Manchester City en Manchester United.

    Bogarde is een jonge verdediger van zestien jaar die het afgelopen seizoen in Feyenoord O17 speelde. Hij kan ook op het middenveld spelen. Het is niet de eerste keer dat Bogarde, het neefje van oud-voetballer Winston Bogarde, gelinkt wordt aan een vertrek bij Feyenoord. Vorig jaar zomer meldde de Engelse kwaliteitskrant The Guardian al dat veel Premier League-topclubs achter het talent aanzitten. Ook Liverpool werd toen genoemd.

    Plaats een reactie

    JDW1988 +3048
    zaterdag 16 juni 2018 om 10:38
    Geen energie meer insteken.. een strik eromheen en wegdoen.
    Over 5 jaar speelt die voor Willem 2 (met alle respect voor Willem2)
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +9569
    zaterdag 16 juni 2018 om 10:55
    Het lijkt wel op plof kip handel lekker goedkoop de uitweg gezocht
    Wens je Veel success op de bank .
    Vind ik leuk
    Hoogeveen +6099
    zaterdag 16 juni 2018 om 11:28
    Wordt net als zijn oom, bankzitten en een biografie uitbrengen : deze n**** buigt (ook) voor niemand
    Vind ik leuk
    Breezer4u +1602
    zaterdag 16 juni 2018 om 14:14
    Deze halen gelukkig wel meer dan de 46 dagen ;)
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +9569
    zaterdag 16 juni 2018 om 15:28
    Hahahaha!! Ontsnapt Door de oog van de naald 😉
    Vind ik leuk
    Nuance +9067
    zaterdag 16 juni 2018 om 12:11
    Ik denk dat het eens tijd wordt te gaan selecteren op mentaliteit van jonge spelers en intenties van ouders/zaakwaarnemers.
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +9569
    zaterdag 16 juni 2018 om 12:43
    Zou geen slecht idee zijn en laat Feyenoord maar eens de eerste zijn die probeert.
    Vind ik leuk
    Breezer4u +1602
    zaterdag 16 juni 2018 om 14:14
    Da's een mooie nuance! En die zin kun je op meerdere manieren lezen.
    Vind ik leuk
    Nuance +9067
    zaterdag 16 juni 2018 om 14:26
    Een mooie zin.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 16 juni 2018 om 14:27]
    Vind ik leuk
    klick +800
    zaterdag 16 juni 2018 om 15:00
    haha mooie gedachte. kansloze missie
    Vind ik leuk
    Nuance +9067
    zaterdag 16 juni 2018 om 15:06
    Ik weet het. Nederland is nu het Denemarken van tien, vijftien jaar geleden
    Vind ik leuk
    zaterdag 16 juni 2018 om 10:40
    Na het succesverhaal destijds met Winston, hoopt Chelsea nu ook Melayro Bogarde te contracteren.
    Vind ik leuk
    zaterdag 16 juni 2018 om 10:42
    Wanneer stijgen we in de voetballerij een keer boven de gemakzuchtige navelstaarderij uit. Kijk en leer. Iedere keer weer roepen dat deze jongens geldwolven zijn is kortzichtig en gaat voorbij aan het feit dat we sportief de aansluiting verliezen.
    Vind ik leuk
    FC Treurwilg +5042
    zaterdag 16 juni 2018 om 10:46
    Het één is het gevolg van het ander......Omdat deze gasten geldwolven zijn (en daarom dus veel te vroeg voor een kansloos buitenlands avontuur kiezen) verliezen wij sportief de aansluiting bij de Europese (sub)top.
    Vind ik leuk
    zaterdag 16 juni 2018 om 10:57
    Tja, kip en ei. Het blijft een vraag ;-)
    Vind ik leuk
    zaterdag 16 juni 2018 om 11:06
    Hoezo avontuur, Engeland is binnen 2 uur te bereiken,je bent langer onderweg van Limburg naar Amsterdam en daarbij is het ook hier in Nederland niet zeker dat je uiteindelijk doorbreekt,als je het echt volgt weet je dat er jaarlijks veel spelers van bijvoorbeeld de top 3 verhuurd worden en uiteindelijk uit het zicht verdwijnen,ook kan ik je vertellen dat de jeugd opleiding in veel meer landen goed of zelfs beter ( Frankrijk) geregeld is als in Holland.Wat betreft aansluiting moeten we ons plaats leren kennen en op incidentele successen hopen,je bent als landje met maar 17 miljoen inwoners gewoon niet interessant genoeg voor grote geld schieters als Sky,RAI,ESPN enz. In landen als India en China waar samen de helft vd wereld woont kijken ze graag naar Messi, Ronaldo,Kane, Mourinho,Lewandowski enz.daar betalen ze per wedstrijd en haalt Sky tussen de 15 en 20 miljard in 5 jaar tijd op,Fox en Ziggo halen samen per jaar 70 miljoen in Nederland op,dat is kleingeld.
    Vind ik leuk
    klick +800
    zaterdag 16 juni 2018 om 15:02
    dus het is een goeie ontwikkeling?
    Vind ik leuk
    zaterdag 16 juni 2018 om 17:49
    Daar gaat het niet om,het gebeurt bij landen als België en Denemarken al veel langer,ben je vergeten dat de complete verdediging van België via Nederland naar de BPL is gegaan, Mertens al jong naar Holland kwam, Eriksen, Dolberg enz. Omdat Holland zich niet kon kwalificeren door technisch wanbeleid roepen we nu hoe erg het is maar wie kan deze jongen verzekeren dat hij over 2 of 3jaar in het 1 ste van Feyenoord staat, niemand,ook niet als hij naar Engeland gaat maar daar wordt nu eenmaal beter vergoed en zijn beroep is voetballer,of jij en ik het een goede ontwikkeling vinden doet er niet toe,het is gewoon zo.
    Vind ik leuk
    klick +800
    zondag 17 juni 2018 om 12:20
    Voetbal gaat naar de klote op deze manier. waar is het einde. gewoon verbieden dat ze voor hun 18de weggaan
    Vind ik leuk
    mba4u2c +3231
    zaterdag 16 juni 2018 om 18:06
    Jij rijd zeker via Italie naar Limburg? Kan haast niet anders...
    Vind ik leuk
    zaterdag 16 juni 2018 om 18:29
    Meestal wel,ik ging 2 jaar geleden naar een plaatsje bij Groningen ( ik woon zelf in Purmerend),de reistijd was 1 uur en 57 minuten en geloof me,op de A7 mag je 130 en die rij ik minimaal.Ik bedoel Engeland, nauwelijks een avontuur.
    Vind ik leuk
    mba4u2c +3231
    zaterdag 16 juni 2018 om 18:31
    Alleen als je naar Engeland wil rijden moet je eerst naar Frankrijk, tenzij je Kapitein Zeppos heeft, natuurlijk...
    Vind ik leuk
    zaterdag 16 juni 2018 om 18:49
    Vliegen is sneller, retourtje Londen kost 100 euro met easyJet
    Vind ik leuk
    zaterdag 16 juni 2018 om 10:52
    Ben ik helemaal met je eens,je kan ook naar jongens als Nathan Aké kijken en waarom zou je in Nederland blijven terwijl je in het buitenland de zelfde of betere opleiding kan krijgen onder betere financiële voorwaarden?Er wordt ons juist geleerd om te investeren in onze toekomst en succesvol te zijn. Jammer inderdaad dat de meesten zo'n actie direct negatief benaderen.
    Vind ik leuk
    Ale +4519
    zaterdag 16 juni 2018 om 11:12
    Denk dat ake een stuk verder geweest zou zijn als hij wat langer in Nederland was gebleven. Hij heeft heel wat jaartjes op de bank gezeten.
    Vind ik leuk
    slechtekont +4562
    zaterdag 16 juni 2018 om 11:17
    Inderdaad, men vergeet dat Ake, inmiddels 23, dit jaar pas een volledig seizoen heeft meegedraaid. Hij had 2 jaar geleden al 120 wedstrijden mee kunnen draaien inclusief Europese ervaring. En toen al in oranje kunnen zitten.

    Dusja, dit draait puur om financiële zekerheid, niet meer, niet minder. En ook daar valt wat voor te zeggen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 16 juni 2018 om 11:18
    Weet ik niet,hij is uiteindelijk international,heeft jaren met de besten getraind bij Chelsea en tijdens zijn verhuur periodes speelde hij bijna altijd,kijk zijn statistieken maar na,daarbij komt dat wat hij nu al verdient heeft hij in Nederland in een hele carrière niet zou verdienen.
    Vind ik leuk
    klick +800
    zaterdag 16 juni 2018 om 15:03
    omdat al die gasten naar het buitenland gaan krijg je zulke internationals ja. kijk naar het niveau van het nederlands elftal!
    Vind ik leuk
    zaterdag 16 juni 2018 om 17:37
    Dat is onzin, bewijzen België en Denemarken bijvoorbeeld anders,daar gaan de spelers nog eerder weg als ze goed zijn en die plaatsen zich ook voor grote toernooien.
    Vind ik leuk
    zaterdag 16 juni 2018 om 10:49
    Vreselijke mentaliteit, lekker laten gaan.
    Vind ik leuk
    Ale +4519
    zaterdag 16 juni 2018 om 11:14
    Zijn altijd de zelfde soort spelers die op jonge leeftijd weg gaan.
    Vind ik leuk
    NvC +3979
    zaterdag 16 juni 2018 om 11:59
    Wat van soort bedoel je? Gewoon nieuwsgierig.
    Vind ik leuk
    Jan Guevara +8627
    zaterdag 16 juni 2018 om 12:52
    Dat wegga soort denk ik.
    Vind ik leuk
    NvC +3979
    zaterdag 16 juni 2018 om 13:50
    De weg gaan soort die weg gaan. Wow!
    Vind ik leuk
    Ale +4519
    zaterdag 16 juni 2018 om 16:12
    Niet naar de bekende weg vragen..
    Vind ik leuk
    Nikos85 +1479
    zaterdag 16 juni 2018 om 12:11
    Ik zeg grillige karakters, domme makkelijk door zaakwaarnemers te beïnvloeden personen die voor snel geld kiezen zonder eerst weloverwogen over hun kansen voor hun carrière na te denken. Zien enkel geld ipv traject en goede opleiding.
    Vind ik leuk
    zaterdag 16 juni 2018 om 14:30
    Als ze een paar jaar daarvoor van een plaatselijke amateurclub naar Feyenoord stappen vinden we het goed voor hun ontwikkeling en als ze na een paar jaar een volgende stap kunnen zetten zijn het geldwolven. Feyenoord is geen eindstation in ontwikkeling, op geen enkel vlak.
    Vind ik leuk
    klick +800
    zaterdag 16 juni 2018 om 15:05
    draait gewoon om geld. opleiding is bij de meeste clubs niet beter. laat staan de weerstand. De meeste engelse jeugd teams verliezen gewoon nog van onze top 3
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 16 juni 2018 om 15:05]
    Vind ik leuk
    zaterdag 16 juni 2018 om 16:05
    Een stap van de amateurs naar Feyenoord vergelijken met een stap van Feyenoord naar Engeland. Welke hoofdstukken mis je?
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 15:29
    Wat snap je niet aan de vergelijking?
    Vind ik leuk
    Nightcrawler +5325
    zaterdag 16 juni 2018 om 10:50
    Wil er een keer een gelukszoeker het land uit lopen we nog te klagen ;)


    (Satire he mensen, let op de knipoog)
    Vind ik leuk
    Tim +4606
    zaterdag 16 juni 2018 om 10:55
    Feyenoord heeft zonder een tweede elftal in een fatsoenlijke competitie hun 16-jarige supertalenten gewoon niets te bieden. Dan krijg je dit.
    Vind ik leuk
    Blindsy +11240
    zaterdag 16 juni 2018 om 11:21
    Vraag ik mij af wat Ajax dan verkeerd doet, aangezien zij ook jaarlijks talenten verliezen aan de grote clubs.
    Vind ik leuk
    Tim +4606
    zaterdag 16 juni 2018 om 12:23
    Dat mag jij, hoewel het natuurlijk een redelijk bizarre gedachtenkronkel is om je dingen af te vragen over wat een voetbalclub uit de prachtige stad Amsterdam verkeerd doet en mij daar mee lastig te vallen, wanneer ik een onder een artikel over een Feijenoord-speler een opmerking plaats over de kansen die de club mogelijkerwijze laat liggen door het gebrek aan mogelijkheden om een 16-jarig exceptioneel talent op een competitief niveau te laten spelen.
    Vind ik leuk
    Blindsy +11240
    maandag 18 juni 2018 om 00:07
    Kritiek pareren met tegenkritiek op de concurrent een hersenkronkel noemen, getuigt van weinig intelligentie, of enige teleurstelling.
    Vervelend heh, kritiek op Feyenoord geven, maar ipv een haatreactie, ontvang je een prima vergelijking met Ajax.
    Die hebben wel dat Jong-uithangbord, geven er miljoenen per jaar aan uit, maar raken ook gewoon grote talenten kwijt.
    Vervelend heh, als je verhaal geen hout blijkt te snijden.
    Nou, je zal vast nog wel willen reageren met wéér een trutreactie, maar ik lees het niet meer.
    Wie kaatst kan de bal verwachten, man up, tight ass.

    Kirk out.
    [Reactie gewijzigd op maandag 18 juni 2018 om 00:08]
    Vind ik leuk
    Tim +4606
    maandag 18 juni 2018 om 08:17
    Wéér een trutreactie, maar ik lees het niet meer.
    Vind ik leuk
    zaterdag 16 juni 2018 om 10:57
    Geld....Geld....Geld....
    Vind ik leuk
    ajaxfan30 +1269
    zaterdag 16 juni 2018 om 11:02
    Ja en eigenlijk zouden deze gasten maar ook de ouders voor het om zeep helpen van een voetbal talent een mega boete moeten krijgen.
    Vind ik leuk
    ajaxfan30 +1269
    zaterdag 16 juni 2018 om 11:02
    Ja hoor. Weer een talent wat naar het buitenland gaat die er nog niet klaar voor is.zo doen we de komende 30 jaar niet mee aan een eindtoernooi
    Vind ik leuk
    Romario9 +11720
    zaterdag 16 juni 2018 om 11:04
    Al jaaaaaren vertrekken jeugdtalenten naar Engeland. Hoeveel hebben we nou eigenlijk teruggezien in het eerste van Manchester City, United, Chelsea, Liverpool... Zo 1-2-3 schiet alleen Aké me te binnen, maar die heeft het ook niet gered bij Chelsea. Fosu-Mensah vooralsnog ook niet bij Man U. Maar toch blijven dit soort mannetjes maar die kant op gaan. Zonde, zonde...
    Vind ik leuk
    zaterdag 16 juni 2018 om 11:14
    Kom op man,je bent hier ook niet zeker van een doorbraak, Sam Lammers bij PSV,Meenig bij Ajax,en zo kan ik er nog wel 30 noemen,en breken jongens als Cassiera en weet ik veel hoe ze allemaal heten die op jonge leeftijd naar Nederland komen wel allemaal door?dan heb je in het buitenland in elk geval een betere financiële situatie want uiteindelijk is dat je beroep,dat vergeten we nog wel eens.
    Vind ik leuk
    zaterdag 16 juni 2018 om 11:06
    Bijzonder groot talent, erg jammer. Helaas niets aan te doen, moeten wij er maar weer een paar anderen ergens vandaan halen.
    Vind ik leuk
    Blueman +929
    zaterdag 16 juni 2018 om 11:07
    Weer een talent die veel te vroeg voor het buitenland kiest en waar we waarschijnlijk weinig tot niets meer van horen.
    Vind ik leuk
    Gyrosregime +2292
    zaterdag 16 juni 2018 om 11:09
    Is ook niet echt een feyenoord speler..
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31534
    zaterdag 16 juni 2018 om 11:11
    Doei doei ondankbaar ventje.
    Vind ik leuk
    tikkietoe +5360
    zaterdag 16 juni 2018 om 11:12
    Ja, iemand van de familie Bogarde was ik als Nederlandse club ook niet aan begonnen te trainen. Je weet van tevoren dat die voor het geld in het buitenland gaat voor de tijd dat geoogst kan worden.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 16 juni 2018 om 11:32]
    Vind ik leuk
    zaterdag 16 juni 2018 om 11:29
    Zijn oom heet niet voor niets WINSTon!
    Vind ik leuk
    Blindsy +11240
    zaterdag 16 juni 2018 om 11:19
    Hij kan aan zn ervaren oom in ieder geval vragen hoe hij dat deed, dat plaatsnemen op de tribune.. ;-)
    Vind ik leuk
    buddha +8755
    zaterdag 16 juni 2018 om 11:25
    als hij maar niet vraagt om hem te leren pokeren.
    Vind ik leuk
    Blindsy +11240
    maandag 18 juni 2018 om 00:12
    Dat waren toch Kluivert en Hasselbank? Of heeft Bogarde ook.zoveel geld vergokt?
    Vind ik leuk
    buddha +8755
    maandag 18 juni 2018 om 16:19
    yuup. zelfs zijn huis in amsterdam moeten laten veilen.
    Vind ik leuk
    Mari +8581
    zaterdag 16 juni 2018 om 14:51
    Die ervaren oom heeft wel een mooie carriere gehad. Veel verdient, veel verbrast. Nu terug bij Ajax als trainer. Niet slecht
    Vind ik leuk
    Blindsy +11240
    zondag 17 juni 2018 om 23:52
    Tot aan Chelsea klopt dat beslist. Maar van Barça naar Londen was een fout. Uiteindelijk n paar jaar op de tribune gezeten want 'deze neger buigt voor niemand''
    En aangezien Chelsea als mogelijke club wordt genoemd, is dit grapje snel gemaakt. Toch?
    [Reactie gewijzigd op maandag 18 juni 2018 om 00:11]
    Vind ik leuk
    Mari +8581
    maandag 18 juni 2018 om 09:50
    Haha, ik word oud/ben oud.
    Ik kan me alleen Barca herinneren.
    Tx.
    Ik weet dat hij bij mij " om de hoek" woonde. Groot huis.
    Zag hem wel eens als ik op woensdagavond (na het oude mannen trainen) naar huis ging bij de snackbar op de Osdorperban .
    En nee, ik ging me niet volstouwen met patat. (mijn dochter wel)
    Vind ik leuk
    Blindsy +11240
    maandag 18 juni 2018 om 15:00
    Dat was toch dat vrijstaande huis net buiten de wijk? Waar hij een danszaal/priveclub in de kelder had laten bouwen, toch?
    Stond n tijd te koop, via Funda lekten toen foto's uit.
    Vind ik leuk
    Mari +8581
    maandag 18 juni 2018 om 16:19
    ja klopt.
    Vind ik leuk
    Blindsy +11240
    maandag 18 juni 2018 om 18:51
    Vond t ook een rare plek voor zo'n huis. Het stond er misschien al decennia en is de uiteindelijk de nieuwbouw dichterbij gekomen, maar het staat daar zo raar.. 't kwam op mij over alsof Bogarde dacht: ik wil wel royaal wonen maar wel bij da hood blijven.. 😉
    [Reactie gewijzigd op maandag 18 juni 2018 om 18:55]
    Vind ik leuk
    Mari +8581
    maandag 18 juni 2018 om 18:55
    Er is nu veel bijgebouwd verderop.
    Vind ik leuk
    Blindsy +11240
    maandag 18 juni 2018 om 18:58
    Hoe heet die straat ook weer?
    Vind ik leuk
    Mari +8581
    maandag 18 juni 2018 om 19:04
    Oude Osdorperweg?
    Het asiel zit op de hoofdweg. vlak bij Westgaarde
    (akerpoort)
    Zijn buurman was Ton de Jeu (tuinbedrijf). Als je daar op google zoekt vind je de straatnaam
    Vind ik leuk
    Roy_87_ +1373
    zaterdag 16 juni 2018 om 11:28
    die gastjes krijgen wel steeds meer praatjes hé?

    Net groen achter de oren en nu al babbels voor 10.
    Vind ik leuk
    John M. +4741
    zaterdag 16 juni 2018 om 11:29
    Bogarde mikt op een carriere zoals die van zijn oom. Met veel goud om zijn hals op de bank leuk verdienen.
    Vind ik leuk
    G.Kopf +1687
    zaterdag 16 juni 2018 om 11:34
    Fexit.
    Vind ik leuk
    zaterdag 16 juni 2018 om 12:07
    16 jaar nog nat achter zijn oortjes en dan al spatjes, mooi laten gaan en geen energie meer insteken.
    Men moet met een andere constructie komen zodat je spelers aan de club kan binden tot hun 21 tigste, dus kies je voor een opleiding bij welke club dan ook dan sta je daar onder contract tot je 21 tigste !!!
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 16 juni 2018 om 12:07]
    Vind ik leuk
    Horas +580
    zaterdag 16 juni 2018 om 12:36
    Hij kan altijd nog een boek schrijven: Ook dit neefje buigt niet.
    Vind ik leuk
    ritje +124
    zaterdag 16 juni 2018 om 13:44
    hallo De tijd van club liefde is allang ingehaald door U.... raad het al? Geldliefde!! En niks anders mvg ritje
    Vind ik leuk
    ritje +124
    zaterdag 16 juni 2018 om 13:51
    hallo, Ik heb het al eens gezegt! We moeten wachten tot de hele boel impanteert Dat gaat gegarandeerd komen. En dan kunnen de clubs weer kopen1 tegen normale prijzen. want waar moeten al die ZGN grote clubs met al die gekochte ( talenten ) naar toe? Je kunt er maar 11 opstellen! en die grote hoop. die willen niet wachten tot ze 30 zijn Dus..... mvg ritje
    Vind ik leuk
    kees ee +579
    zaterdag 16 juni 2018 om 14:13
    . . ze hebben natuurlijk geweldige herinneringen aan winston !? dat was een plaatje, . . op de bank !?
    Vind ik leuk
    Cookee +10640
    zaterdag 16 juni 2018 om 14:21
    Hoe dom zijn die ouders en zaakwaarnemers?
    Hoeveel spelers breken er bij die clubs door vanuit hun jeugd?
    Ergerlijk vind ik dat, dit is ook weer einde carriere... of hopen dat hij met 23 nog via een achterdeur iets kan maken, dan is hij 26 voor hij nieuwe stappen kan maken.
    Vind ik leuk
    Mari +8581
    zaterdag 16 juni 2018 om 14:49
    Spelers zijn van mening dat ze het recht hebben zich hard op te stellen tegen hun club.
    Gebeurt het omgekeerde dan beginnen ze te janken:
    - ik word niet gewaardeerd
    - ik vind dit geen warme club
    enz.
    Als Feijenoord hem niet de kans had gegeven zich te ontwikkelen had hij niet in de belangstelling van grotere clubs gestaan.
    lullekop
    Vind ik leuk
    DeanJayden +8223
    zaterdag 16 juni 2018 om 15:05
    We gaan die jeugdspelers die wegwillen voortaan een Kluivertje noemen, deze gaat zelfs nog eerder! Wat een sukkels zijn het toch
    Vind ik leuk
    zaterdag 16 juni 2018 om 16:15
    Zijn gewoon veel goede sportmarketing bureaus/ zaakwaarnemers die goed samenwerken met speler, ouders en club.
    Maar stel je woont in een flatje moet hard werken om rond te komen. Dan komt de oplossing voorbij om in 1 klap geen zorgen meer te hebben. Natuurlijk is wachten en wedstrijden maken in de eredivisie wellicht het best, maar toch ook deels begrijpelijk.
    Voor de zaakwaarnemer is gaan op die leeftijd helemaal niet interessant. Pas vanaf 18 jaar mogen provisies worden betaald. De betere bureau’s bedingen wel vaak een doorverkooppercentage voor speler en bureau. Juist interessant om de speler nog bij zijn huidige club te laten.
    Is niet allemaal slecht, sommige met name ouders zien de financiële zekerheid als rust
    Vind ik leuk
    mba4u2c +3231
    zaterdag 16 juni 2018 om 18:04
    Weer eentje die het grote geld niet kan weerstaan...
    Vind ik leuk