'United en Real dichtbij akkoord over transfer: Bale heeft laatste woord'

    'United en Real dichtbij akkoord over transfer: Bale heeft laatste woord'

    donderdag 12 juli 2018 om 13:15

    Na Cristiano Ronaldo lijkt ook Gareth Bale afscheid te gaan nemen van Real Madrid. Manchester United is bijna akkoord met De Koninklijke over een transfer. Dat meldt The Manchester Evening News.

    Volgens het Britse medium is Bale momenteel het belangrijkste doelwit voor The Mancunians. De clubs zijn in een 'vergevorderd stadium' over de overgang van Bale. Volgens het medium 'heeft Bale het laatste woord of hij wel of niet naar Old Trafford verkast'. Mocht hij 'ja' zeggen tegen United betekent dat voor hem een terugkeer naar Engeland. Eerder speelde de aanvaller voor Tottenham Hotspur.

    Vorige maand meldde The Times ook al dat United interesse had in Bale. Het medium repte toen over een transfersom van 97 miljoen euro. Bovendien zou Bale in Manchester 570.000 euro per week kunnen gaan verdienen.  The Manchester Evening News doet geen mededelingen over een transfersom. 

    De 28-jarige aanvaller staat nog tot 2022 onder contract bij de winnaar van de Champions League. Het afgelopen seizoen zat hij echter vaker dan hem lief was op de bank. Bale wil meer zekerheid over zijn positie in Madrid. De nieuwe Real-coach Julen Lopetegui zal hem moeten overtuigen dat hij een belangrijke pion is in de plannen van de Koninklijke als hij een transfer wil voorkomen.

    Volgens het Britse medium aast Real-voorzitter Florentino Perez ondertussen op nieuwe aankopen. Neymar, Kylian Mbappé en Eden Hazard zouden in de belangstelling staan van de Koninklijke, waarmee de kans op speeltijd voor Bale alleen maar kleiner lijkt te worden.

    Poll

    Zou Manchester United een geschikte club zijn voor Bale?

    (4035 stemmen)

    Plaats een reactie

    donderdag 12 juli 2018 om 13:21
    Tweede grote speler weg bij Real blijft toch Bale.
    Vind ik leuk
    PRICE +32093
    donderdag 12 juli 2018 om 13:24
    570.000€ per week,ongekend wat een salaris,terug naar Engeland,dit lijkt me zo dat hij dat niet laat schieten. Verder bij Real vaak wissel speler bij United grote kans op basisplaats.
    Vind ik leuk
    Fcdb67 +2283
    donderdag 12 juli 2018 om 13:43
    G.v.d. per week? daar moet ik nondedju 1 jaar hard voor werken;).
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 13:52
    Ik zou willen dat ik jouw salaris zou hebben!!!
    Vind ik leuk
    SimonSays +5853
    donderdag 12 juli 2018 om 13:54
    Het is niet eerlijk :p
    Vind ik leuk
    Leeuw +5524
    donderdag 12 juli 2018 om 13:56
    Volgens mij zit je ons in de maling te nemen. Mocht je zoveel verdienen, dan zou je niet schrikken van dat bedrag namelijk.
    Vind ik leuk
    FCshotover +127
    donderdag 12 juli 2018 om 14:24
    Dit was hopelijk sarcastisch..?
    Vind ik leuk
    Fcdb67 +2283
    donderdag 12 juli 2018 om 14:30
    Nee joh ik neem je echt niet in de maling. Hoe kom je daar nu bij?
    Vind ik leuk
    michelhx +3505
    donderdag 12 juli 2018 om 15:58
    Vergis je niet hoor, dit is slechts bruto.
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 14:24
    Manchester United heeft liever David Neres dan Gareth Bale
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31353
    donderdag 12 juli 2018 om 14:35
    En dan grof betalen voor een stonede Harry
    Vind ik leuk
    vrijdag 13 juli 2018 om 07:40
    @Barry Engels.
    ⚽⚽⚽⚽⚽⚽

    Ik had een inhoudende vreugde die niet 100% tot uiting kwam want ik zou graag een uitleg willen wat je bedoeld met Stoned Harry.Vond het een grappig opmerking maar dan met een vraag teken.Ik wil uit mijn dak gaan.

    Ik ga voor een hoge plafond.

    🤗🤗🤗🤗🤗🤗
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 13 juli 2018 om 07:41]
    Vind ik leuk
    Kwikwek +2874
    donderdag 12 juli 2018 om 14:42
    Ik zou Bale verkopen en Benzema ook, zo kun je Neymar en Mbappe (eventueel een Griezzman of dybala) halen. Zo heb je naar mijn gevoel een sterkere voorhoede dan met CR7 en Bale.
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 15:12
    In deze markt ben je voor Neymar en Mbappe samen dik 700 miljoen(ex salarissen!) verder dat is zelfs voor Real te veel denk ik zo.
    Vind ik leuk
    Lampenpit +525
    donderdag 12 juli 2018 om 16:22
    Aldus het artikel in een notendop.
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 20:14
    €€€UITVERKOOP €€€
    Alles moet weg
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 13:21
    Kunnen ze die euro's gelijk weer over de balk gooien
    Vind ik leuk
    mba4u2c +3023
    donderdag 12 juli 2018 om 13:49
    Als ik wist waar die balk stond ging ik er meteen achter liggen...
    Vind ik leuk
    SimonSays +5853
    donderdag 12 juli 2018 om 13:55
    Ik denk dat die thuis staat bij Jan Peter Balkenende.. Althans, het einde van die balk.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 12 juli 2018 om 13:56]
    Vind ik leuk
    fdev86 +712
    donderdag 12 juli 2018 om 14:55
    Bak ellende ja . Niet veel beter dan de heer kutte
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 14:03
    Dan moet je wel snel zijn, Real kennende is het in no time weer weg
    Vind ik leuk
    J R Riquelme +1256
    donderdag 12 juli 2018 om 13:21
    Zou Bale graag bij United zien, alleen Mourinho moet oprotten!

    Zou dan Zidane graag als trainer van United zien, maar lijkt mij sterk dat hij daar zelf zin in zou hebben.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31353
    donderdag 12 juli 2018 om 14:36
    Prima coach. Beste die United zich momenteel kan wensen.
    Vind ik leuk
    Sjaakhaak +2496
    donderdag 12 juli 2018 om 13:22
    Ziek salaris
    Vind ik leuk
    Koalabeer +432
    donderdag 12 juli 2018 om 13:22
    Wat moet United met zo veel aanvallers? Of gaat hij LA spelen?
    Vind ik leuk
    kerel +1904
    donderdag 12 juli 2018 om 13:22
    Zou mooi terug naar tottenham gaan.. of mourinho moet oprotten..
    Vind ik leuk
    El Cazador +5744
    donderdag 12 juli 2018 om 13:25
    Bale heeft binnen 4 weken mot/ruzie/discussie/verschilvaninzicht met die kwal van Mourinho
    Vind ik leuk
    Vato75 +2235
    donderdag 12 juli 2018 om 13:26
    Toch lopen al die ster voetballers met hem weg en hij is wel een prijzerpakker
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31353
    donderdag 12 juli 2018 om 14:37
    Hoezo dat? Ze hebben anders prima resultaten behaald met deze echte winnaar als coach.
    Vind ik leuk
    kerel +1904
    donderdag 12 juli 2018 om 18:46
    Verschrikkelijk figuur die united van ziel heeft beroofd..
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31353
    vrijdag 13 juli 2018 om 18:05
    Nee hoor. Die ziel heeft Ferguson meegenomen toen ie de deur achter zich dicht trok zonder het goed te regelen voor zijn opvolger. En dat valt het bestuur weer aan te rekenen.
    Vind ik leuk
    kerel +1904
    vrijdag 13 juli 2018 om 23:40
    Oneens.. behalve het falen van het bestuur, dat wel eens
    Vind ik leuk
    El Cazador +5744
    donderdag 12 juli 2018 om 13:24
    Back to the UK. Er is na de deal van Daley Blind ruimte in het salaris potje
    Vind ik leuk
    Roy_87_ +1230
    donderdag 12 juli 2018 om 13:24
    Na Younes is het nu de beurt aan jahanbakhsh om naar Madrid te verkassen
    COME on Real
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +18908
    donderdag 12 juli 2018 om 13:27
    What
    Vind ik leuk
    Roy_87_ +1230
    donderdag 12 juli 2018 om 13:30
    Yup
    Younes richting madrid voor Cr7
    Alireza voor Bale 👍

    on a serious note.

    Neymar en Mbappe zal het uiteindelijk wel worden
    Vind ik leuk
    Donnygo +2970
    donderdag 12 juli 2018 om 13:26
    Bij Mourinho past hij wel kwa spel op de counter met zijn snelheid, alleen zonde dat Mourinho zo speelt met zulke spelers.

    Vraag me wel af wat Real nu wil want 2 sterren van de laatste 3/4 jaar verkopen neem ik aan dat hij ze wel de volgende ster op het oog hebben die haalbaar zijn. Mbappe en Neymar zie ik PSG niet verkopen.
    Vind ik leuk
    Tukkerland +3303
    donderdag 12 juli 2018 om 13:26
    Zie hem liever terugkeren bij Tottenham.
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 13:27
    Die zullen vol voor Neymar gaan...
    Vind ik leuk
    Kevinm +1712
    donderdag 12 juli 2018 om 13:27
    Sanchez, Martial en Bale als linksbuiten bij Man United. Ze kunnen beter een fatsoenlijke centrale verdediger halen.
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 13:28
    Op deze leeftijd zou ik naar Ajax gaan als ik hem was....
    Vind ik leuk
    19AZ82 +1687
    donderdag 12 juli 2018 om 14:02
    En dan eerst een jaar in Jong Ajax om aan het Ajax systeem te wennen.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31353
    donderdag 12 juli 2018 om 14:38
    Toch mooi weer een zelf opgeleide jeugdspeler!
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +88857
    donderdag 12 juli 2018 om 13:28
    Oei, daar levert Real wel kwaliteit in. Eerst Ronaldo en nu Bale, Benzema verwacht ik ook wel te zien vertrekken. Ben benieuwd wat ze terug halen. Asensio de opvolger van Ronaldo denk ik.
    Vind ik leuk
    PRICE +32093
    donderdag 12 juli 2018 om 13:34
    Lozano naar Real,ha ha,gast dus echt niet gebeuren. Lozano heeft een tussen stap nodig,mocht hij ooit het niveau Barça/Real halen. Een Liverpool/Tottenham/Dordmund is zijn top lijkt me
    [Reactie gewijzigd op donderdag 12 juli 2018 om 13:35]
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +88857
    donderdag 12 juli 2018 om 13:35
    Ik haal mijn niveau al jaren maar het blijkt niet gezien te worden. Zoveel talent wat er nu verloren gaat.

    Edit: Oh veranderd. ;-)

    Ik zie Lozano er ook niet heengaan, wat jij zegt, een tussenstap.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 12 juli 2018 om 13:36]
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31353
    donderdag 12 juli 2018 om 14:40
    Ze gaan voor Courtois, Hazard, M'Bappe en Neymar.... en stuk voor stuk willen ze graag voor Real spelen. Zal dat 'm wel gaan worden, denk ik zo.....
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +88857
    donderdag 12 juli 2018 om 14:47
    Daar staan wel de meest hoge transfersommen tegenover. Ik denk dat het te veel van het goede is.

    Courtois zal het goedkoopst zijn want zijn contract loopt dacht nog een jaar. Voor de rest zullen er records gebroken moeten worden. Zie jij dat echt gebeuren?
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31353
    donderdag 12 juli 2018 om 18:33
    Als er 1 club is die hier geen probleem mee heeft.... dus mijn antwoord is ja, ik zie het wel gebeuren.

    Straks is de hele voorhoede vertrokken en ze moeten toch wat he....
    Vind ik leuk
    Bhj +1229
    donderdag 12 juli 2018 om 13:40
    97 miljoen, is een koopje
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 13:48
    Hij is dat bedrag in mijn ogen niet waard. Is meer geblesseerd dan dat die heel is. Voor real een mooi bedrag om hem te verkopen. Vind zijn marktwaarde niet meer dan 70miljoen deze tijd.
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 14:01
    Leegloop bij Madrid, ik zou alles op alles zetten om Modric te behouden
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 14:02
    Kan real mooi hazard en salah halen
    Vind ik leuk
    19AZ82 +1687
    donderdag 12 juli 2018 om 14:07
    En Mbappé in de spits. Nondeju wat een voorhoede zou dat zijn zeg
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 14:41
    Droom maar verder... De realiteit is: Asensio-Benzema-Vazquez en dat gaat ook zo blijven ben ik bang.
    Vind ik leuk
    Farmer +11561
    donderdag 12 juli 2018 om 14:42
    En wie mag dat betalen? :P
    Vind ik leuk
    19AZ82 +1687
    donderdag 12 juli 2018 om 16:26
    Ik zeg niet dat het haalbaar is, maar het zou toch wel retevet zijn om zo'n voorhoede te zien. Ik denk dat Hazard en Salah nog best wel haalbaar kan zijn met het geld dat vrijkomt van CR7 en Bale en de grote spaarpot van Florentino. Mbappé is denk ik onmogelijk tenzij die een breuk forceert.
    Vind ik leuk
    Farmer +11561
    donderdag 12 juli 2018 om 18:44
    Hazard en Salah zou wel kunnen, maar dat zal flink neertellen worden voor Real.
    Mbappe kunnen ze vergeten. Die kost na dit WK, minstens 1 miljard aan afkoopsom.(krankzinnig maar goed, Real is hier zelf mee begonnen)
    Mbappe heeft zich stormachtig ontwikkeld, en heeft nog 4 jaar contract(180Mil gekocht, dus dat telt ook flink daarin door). Die speler is op dit moment, ónbetaalbaar.

    Al schieten transfersommen door nieuwe plafonds, geen 1 club gaat nu, meer dan 1 miljard neertellen voor Mbappe. En PSG(die oliesjeiks d'r achter) houdt men de poot daar stijf in.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31353
    donderdag 12 juli 2018 om 14:40
    Terwijl Salah net een enorm dik contract getekend heeft bij Liverpool.... logisch.
    Vind ik leuk
    PorQue?! +50
    donderdag 12 juli 2018 om 14:33
    Als ik hem was zou ik nu zeker bij Real blijven omdat hij nu op zijn eigen positie zou kunnen spelen.

    Weer vanaf links opstomen en door verdedigingen heen denderen. Dan kan hij ook eens eindelijk alle vrijtrappen nemen. Iets wat hij vele malen beter doet dan Ronaldo.

    Als ik Real was zou ik eerder een rechtsbuiten halen ipv een linksbuiten of een spits of linksbuiten. Want Benzema zonder Ronaldo zal ook veel meer ruimte hebben. Nu hoeft hij niet meer opzij te lopen om ruimte te maken voor Ronaldo. Bale zou zelfs een voorzetje kunnen geven aan Benzema.

    Vind ik leuk
    Truth +2993
    donderdag 12 juli 2018 om 14:40
    Als je bale haalt dan moet sanchez naar rechts verhuizen en dit betekent het einde voor een martial
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 14:42
    Ook voor Rashford.
    Vind ik leuk
    Truth +2993
    donderdag 12 juli 2018 om 15:02
    Dat zou heel dom zijn nog dommer dan pogba indertijd ...maar ja wie zijn wij he
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 15:06
    Bale moet gewoon naar de mooiste en beste club van Engeland! Wereldteam met Kane, Eriksen, Bale, Son, Trippier etc etc
    Vind ik leuk
    Truth +2993
    donderdag 12 juli 2018 om 15:19
    Ik vind spurs een heel mooie club maar United is nog iets mooier en nog iets groter 😜
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 15:21
    Miss groter, maar je bent het wel met me eens dat Tottenham de laatste jaren beter is?
    Vind ik leuk
    Truth +2993
    donderdag 12 juli 2018 om 17:48
    Ze spelen idd beter voetbal dat geef ik grif toe
    Vind ik leuk
    19AZ82 +1687
    donderdag 12 juli 2018 om 16:56
    United wás mooier toen ene Sir Ferguson er nog zat en sindsdien is ManU zijn identiteit kwijt. Spurs en Liverpool zijn ongetwijfeld de 2 mooiste van de grote clubs.
    Vind ik leuk
    Truth +2993
    donderdag 12 juli 2018 om 17:48
    Elk zijn mening daar heb ik geen probleem mee 👍
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 20:09
    Ik vind dat Manchester United het niet slecht als nummer 2
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 14:42
    Gareth, ga lekker terug naar Groot Brittannië! Daar word je veel meer gewaardeerd joh. En hoe eerder Real Madrid verzwakt wordt hoe liever ik het heb.
    Vind ik leuk
    Farmer +11561
    donderdag 12 juli 2018 om 14:47
    97 Mil, 120 Mil... 180 Mil, 222Mil.. Echt, 'top'voetbal is compleet losgeslagen.

    Die 'markt' is corrupt, en wordt beheerst: werkt niet zoals die werken moet.
    En het volk blijft maar braaf, steeds meer betalen voor die shirtjes, kaartjes, en andere dingen opdat spelers ook maar steeds méér betaald kunnen krijgen.

    Engeland spant de kroon eigenlijk, ik wíl eigenlijk helemaal geen voetbal meer kijken als er een elftal van 'meer dan 500 miljoen op het veld staat'...

    Ik heb me dit WK ook lopen ergeren aan die overbetaalde sterrenensembles die te beroerd zijn om voor elkaar te lopen(Argentinië bv? of Duitsland? Of Spanje, met bijna 1 miljard aam marktwaarde, en maar 1 tactiek kennen.).

    Het wordt tijd dat mensen dit erger gaan boycotten, en er weer een normale standaard in het voetbal komt, al zal dat lang duren, op deze manier gaat het juist kapot.
    570.000 euro per week....belachelijk...

    Boycotten!

    Mensen die dít ook nog mooi vinden, zijn, mijns inziens, niet helemaal goed in hun hoofd.
    Vind ik leuk
    Truth +2993
    donderdag 12 juli 2018 om 15:05
    Wanneer gaat er eens iemand opstaan en zeggen dit kan niet meer ...ik 🤮 er op ook al hou ik van het spelletje maar de fun is er allang af ...kijk naar dit wk ...het slechtste dat ik ooit heb gezien sinds 78
    Het is geen voetbal meer om naar uit te kijken
    Vind ik leuk
    Farmer +11561
    donderdag 12 juli 2018 om 19:16
    Precies dat ja! Overbetaalde showpopjes a'la Neymar lopen te janken alsof ze in een hollywood parodie spelen..... Honderden miljoenen mensen kijken die wedstrijden, en dan voor 81.000 man in Luzhniki, gaan de Denen en Fransen 'een zakelijke salonremise spelen'... GVD VOETBALLEN!!!

    Mensen willen spanning, spel, spektakel, en GOALS zien! Daar is het WK voor toch: Het promoten van het voetbal! De Sport! De saamhorigheid, het globale verenigende effect van zo'n geweldig evenement, maar het wordt op die manier gewoon verstiert idd!

    '81k mensen die gemiddeld 100-200 euro voor een kaartje hebben betaald- vs 0-0 tussen 2 toch sterke landen(Denen/Fransen) die er niks van wíllen maken.

    En de Champion$-L€agu€ is precies hetzelfde. Je weet nu al dat de rijkste clubs weer in de finales komen.
    Zelfs Liverpool is daar eigenlijk al geen uitzondering meer van.

    Het is gewoon een kwestie van een paar duidelijke regels invoeren. Maar de rijkste clubs zouden 'daar zwaar door benadeeld raken'als men dat zou invoeren, NEE: Die clubs worden nu zwáár bevoordeeld: Financieel monopoly, altijd beschermde statussen in Europese toernooien, etc.

    Dat moet eens afgelopen zijn.

    Beperk het aantal huurspelers wat een club mag(ver)huren bv. Beperk het aantal buitenlandse spelers(wat stelt de term Nationaal voetbal nog voor als je Brazilianen gewoon op hun 6e begint te naturaliseren om voor je land te mogen spelen bv..)
    Stel daar gewoon duidelijkere en strengere regels voor op.
    (Maximaal 1 genaturaliseerde speler in een Landenteam bv. Ik vind Boateng bij Duitsland al krom genoeg :P).
    En 'for crying out loud', laat ze budgetplafonds invoeren.

    Enerzijds leuk dat een paar clubs, álle wereldsterren opkopen en in 1 superteam zetten, maar het haalt álle spanning uit de toernooiwedstrijden.
    Vind ik leuk
    G.Kopf +1280
    donderdag 12 juli 2018 om 14:55
    Aanvaller hebben ze wel nodig ja daar.. of toch stiekem een andere trainer.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +29433
    donderdag 12 juli 2018 om 15:01
    Strik erom.
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +9080
    donderdag 12 juli 2018 om 15:15
    Bale blijft denk juist wel bij Madrid hij stond juist ook in de schaduw van Ronaldo nu Ronaldo weg is.
    Is de weg meer voor hem vrij om te blijven
    Teminste ik hoop echt dat hij blijft hij is echt een jachtluipaard🐆 als hij in vorm is dan is hij echt dodelijk met goals.
    Vind ik leuk
    asda247 +0
    donderdag 12 juli 2018 om 15:16
    GOOD DAY AND WELCOME TO ASDA FINANCE LTD®
    Do you need 100% Finance?
    We are currently seeking to invest in any good, profitable business, please present only viable business ideas.If you have any projects that needs funding, kindly revert to me with your business plan and also if we find your business to be worthy of investment, you will be promptly contacted.
    Whatever your circumstances, self employed, retired, have a poor credit rating, we could help with our flexible repayment shedule.we can also service your financial need with less pay back problem that is why we fund you for just 2% interest rate only.

    Thanks and God Blessings.
    please Contact us at:
    hacklords.investors@gmail.com
    whatsapp +17042750147
    Vind ik leuk
    Farmer +11561
    donderdag 12 juli 2018 om 19:36
    Goeiedag, Welkom bij Farmer's Malafide Investments!

    Bij deze kunt u allen gebruik maken van de unieke kans om te investeren in het lucratieve 'TGVM-fonds'©*.

    Tegen een gegarandeerd percentage van núl procent winstmarge, dividend, of renteuitkering, bent u met uw investering, de wetenschap rijker, dat u de wereld een betere plek heeft gemaakt!
    Deze geruststellende gedachte, zal u beter laten slapen snachts, en met meer vertrouwen in het leven laten rondgaan, kortom: dé beste investering die u maar kunt doen!
    Ik bied een flexibele betaalmethode aan en breng hiervoor márginale administratieve kosten in rekening

    (©* T.G.V.M: Ten Goede Van Mijzelf, grootaandeelhouder geeft hierbij aan, dit Fonds, tén behoeven van ondergetekende te besteden voor een betere samenleving, dit geheel in te vullen in de ruimste vorm des sprekens en schrijvens).

    Toe! Waar wachten jullie nog op! Dit is de kans van je leven!

    :P
    (** Ja ,ik kan ook wel zeggen, het BIER-fonds, maar dan heb ik stratum' hier gelijk met een leger dubaise sjeiken staan :P.. @Stratum: je moet wél eventjes deftig geregistreerd staan bij de kamer van 'klok'handel natuurlijk!)
    [Reactie gewijzigd op donderdag 12 juli 2018 om 19:40]
    Vind ik leuk
    Janjan +428
    donderdag 12 juli 2018 om 15:19
    Real Madrid heeft ook tegenwoordig een oude selectie.....denk dat het hun heel veel geld gaat kosten om weer straks mee te kunnen.....
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 15:31
    Hmmm: "Neymar, Kylian Mbappé en Eden Hazard zouden in de belangstelling staan van de Koninklijke, waarmee de kans op speeltijd voor Bale alleen maar kleiner lijkt te worden."

    Vertrek van Ronaldo (en Zidane...) maakt de kansen voor Bale toch alleen maar groter? En alsof PSG Neymar en Mbappé laat gaan. Of überhaupt een van deze twee... Hazard lijkt me me logischer. Hazard - Benzema - Asensio is ook geen lullige voorhoede, al verwacht ik wel dat ze er nog een mooie speler bij kopen (maar niet Neymar of Mbappé).
    Vind ik leuk
    TheWatcher +116
    donderdag 12 juli 2018 om 16:13
    Ruilen voor Rashford, Mbappe dr bij en Hazard nog ff halen
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'United en Real dichtbij akkoord over transfer: Bale heeft laatste woord'