Van Veldhoven: 'Als dat al na twee wedstrijden en halve training het geval is..'

    Van Veldhoven: 'Als dat al na twee wedstrijden en halve training het geval is..'

    Gepubliceerd: zondag 15 juli 2018 om 11:09zo 15-07-2018 om 11:09

    Roda JC heeft de beslissing om afscheid te nemen van alle testspelers toegelicht. Technisch directeur Harm van Veldhoven zegt tegen de Limburger dat ze niet genoeg hebben kunnen overtuigen.

    Sébastien Bassong, ex-international van Kameroen, was een van die testspelers. Hij bleek problemen te hebben met zijn fysieke gesteldheid. "Hij kon de oefenwedstrijd tegen VVCS niet spelen wegens overbelasting", zegt Van Veldhoven tegen het regionale medium.

    "Als dat al na twee trainingen en een halve wedstrijd het geval is, dan zie ik te weinig perspectief. En dat is jammer, want we zoeken spelers die vanuit achteren sturend zijn en leiding kunnen geven."

    Hoofdtrainer Robert Molenaar deelt de mening van Van Veldhoven. "Omwille van de aantallen binnen de selectie hebben we deze jongens de kans gegeven. Het was een beetje op goed geluk. Maar dit is wel de laatste keer dat we dit zo doen. Dit is niet prettig. Niet voor de testers zelf en ook niet voor de contractspelers."

    Poll

    Gaat Roda JC promoveren?

    (2431 stemmen)

    Plaats een reactie

    Midden-Noord +90952
    zondag 15 juli 2018 om 11:12
    Opvallend, bizar!
    Vind ik leuk
    Rodapaus +5750
    zondag 15 juli 2018 om 12:07
    Wat is er zo bizar?
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90952
    zondag 15 juli 2018 om 12:13
    Dat er een aantal spelers op proef zijn maar er zit niets tussen. Waarom zijn dan zoveel spelers op proef? Slecht gescout?
    Vind ik leuk
    Rodapaus +5750
    zondag 15 juli 2018 om 13:17
    Zou kunnen, denk dat ze niet veel tijd en duidelijkheid hadden. Maar ook spelers op de proef kunnen gewoon weg tegenvallen.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90952
    zondag 15 juli 2018 om 13:20
    Maar bizar dat het allemaal tegenvalt.
    Vind ik leuk
    Rodapaus +5750
    zondag 15 juli 2018 om 15:04
    Het zou pas bizar zijn als het een keer meevalt
    Vind ik leuk
    FSCeara +8730
    zondag 15 juli 2018 om 13:42
    Jarenlang is daar niet naar gekeken en gewoon alles binnengehaald.geeft aan dat ze nu wel goed bezig zijn.volgens mij zijn je gebeden verhoort
    Vind ik leuk
    Counterattack +10902
    zondag 15 juli 2018 om 11:13
    Goed om snel te beslissen, zo snel mogelijk beginnen met opbouwen en inslijpen speelwijze.
    Vind ik leuk
    Sil95 +11312
    zondag 15 juli 2018 om 11:14
    Het wordt nog een heel karwei voor clubs als Roda en Twente om aan het begin van de competitie met een competitief elftal op de proppen te komen.
    Vind ik leuk
    zondag 15 juli 2018 om 11:20
    Terwijl de investeerder een jaar geleden doodleuk serieus vertelde dat hij met Roda de champions legaue in wil
    [Reactie gewijzigd op zondag 15 juli 2018 om 13:30]
    Vind ik leuk
    zondag 15 juli 2018 om 11:47
    De Champignons Legaue moet haalbaar zijn voor Roda, de Champions League daarentegen lijkt me een stapje te hoog.
    Vind ik leuk
    Rodapaus +5750
    zondag 15 juli 2018 om 11:22
    Nou misschien maar beter, vraag me echt af hoe de selectie eruit komt te zien. Dit soort berichten geeft echter wel aan met wat voor beperkte middelen Roda op zoek is
    Vind ik leuk
    Sil95 +11312
    zondag 15 juli 2018 om 11:27
    Ik hoop voor jou en de club Roda dat men erin slaagt om toch nog met een competitief elftal aan de aftrap van dit nieuwe voetbalseizoen te verschijnen. Roda is naar mijn beleving een club die thuishoort op het hoogste niveau. Erg zonde dat men door jarenlang wanbeleid opnieuw een divisie is afgegleden.
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 09:43
    Roda heeft geen middelen, en moet kijken naar spelers die tranfervrij zijn.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +34244
    zondag 15 juli 2018 om 11:36
    Dom.
    Bassong had ik echt geprobeerd te strikken als Roda zijnde.
    Vind ik leuk
    Sideburnn +3039
    zondag 15 juli 2018 om 11:55
    Niet fit en duur....waarom zou je dat willen?
    Vind ik leuk
    zondag 15 juli 2018 om 11:59
    Geen eigen jeugd, geen toekomst. Een club als Sparta haalt deze periode 2 mio euro op aan transfers en doorverkoop percentages. Daar kunnen ze in Kerkrade alleen maar van dromen.
    [Reactie gewijzigd op zondag 15 juli 2018 om 13:09]
    Vind ik leuk
    MiloZandt +1854
    zondag 15 juli 2018 om 12:08
    Wat had je dan verwacht van een speler die 2 jaar niet gevoetbald heeft?
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws