'Rode Duivels op weg naar Real: transferspel tussen Spanjaarden en Chelsea'

    'Rode Duivels op weg naar Real: transferspel tussen Spanjaarden en Chelsea'

    maandag 16 juli 2018 om 08:06

    Eden Hazard en Thibaut Courtois lijken gezamenlijk op weg naar Real Madrid, maar hun werkgever Chelsea kan nog wel dwarszitten. Dat meldt het Laatste Nieuws maandag. Zo vragen The Blues liefst 225 miljoen euro voor de 27-jarige aanvaller.

    Hazard zette de deur voor een transfer zelf al wagenwijd open. Volgens de Belgische krant hoopt hij op die manier te bereiken dat de clubs buigen voor zijn wil. Zijn hoge transfersom schrok FC Barcelona al af, terwijl Real twijfelt. De Koninklijke heeft voldoende budget na de transfer van Cristiano Ronaldo, maar hoopt nog altijd op Neymar of Kylian Mbappé.

    Desondanks heerst er optimisme over de komst van Hazard. Dat geldt ook voor landgenoot Courtois. De doelman werd het enige tijd geleden al zo goed als eens met Real over een vijfjarig contract. De Champions League-winnaar is sindsdien echter op de rem gaan staan in het transferspel met Chelsea. Real hoopt Courtois voor een bedrag van dertig à 35 miljoen te kunnen losweken.

    De winnaar van de Golden Glove heeft immers nog maar een verbintenis tot de zomer van 2019 en sloeg een nieuwe aanbieding van Chelsea af, omdat hij wil terugkeren naar Spanje. "Waar ik ook ga, Hazard moet mee", zegt Courtois met een lach. "Wij laten mekaar niet meer los. Ach, we zullen wel zien. Nu eerst vakantie. En tussendoor eens met mijn entourage overleggen."

    Poll

    Gaat Hazard ooit de Ballon d'Or winnen?

    (1996 stemmen)

    Plaats een reactie

    maandag 16 juli 2018 om 08:19
    Real is een goede stap voor Eden ,+1 voor prijzen/ prestige
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +8797
    maandag 16 juli 2018 om 09:57
    Ik hoop dat ze Hazar en Mbapè samen nog erbij kunnen halen .
    Dan denk ik dat ze al wat sterker zijn dan vorig seizoen.
    Vind ik leuk
    Iefmeister +7704
    maandag 16 juli 2018 om 08:22
    260 voor die 2. Ik zou het doen!
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 08:25
    250, is mooi afgerond bedragje...Inclusief Benzema
    [Reactie gewijzigd op maandag 16 juli 2018 om 08:26]
    Vind ik leuk
    Jozef +34388
    maandag 16 juli 2018 om 08:33
    Makkelijk hé, met een ander zijn centen.... 😉


    Ff serieus, ik denk dat deze Belgen het niet moeten doen. Na het vertrek van Ronaldo en de succesen in de CL zal het alleen maar slechter kunnen en lijkt me real niet echt een fijne club....
    Vind ik leuk
    Iefmeister +7704
    maandag 16 juli 2018 om 09:43
    Lekker in het zonnetje. Ze hebben waanzinnig goed materiaal en als het effe niet loopt kopen ze wel weer een nieuwe superster.
    Uitstekend salaris. En Chelsea is ook niet alles. Barca loopt ook een beetje achter de feiten aan.
    Als Real dit jaar landskampioen wordt ipv CL winnen is het denk ik ook goed of nog beter.
    Denk alleen dat ze CR te vroeg laten gaan. Die brengt je nog een jaar de CL of landstitel. Daar heb je zeker een punt.
    Vind ik leuk
    Jozef +34388
    dinsdag 17 juli 2018 om 07:28
    Volgens mij wordt de invloed van Ronaldo zwaar onderschat. Elk alternatief is minder. Na een WK lijkt een ieder ineens vergeten te zijn wat een geweldenaar Ronaldo is en was. Hazard zal dat niveau en simpelweg nooit bereiken. Fijne voetballer, maar de verwachtingen zullen veel te groot zijn. Hij zal niet eens in de buurt kunnen komen van wat Ronaldo neer heeft gezet.

    De enige die ik ertoe in staat acht is Mbappe, maar als hij op deze leeftijd al gaat zou ik het ergste voor hem vrezen.

    Ronaldo stond jarenlang voor 40 goals in de competitie en een is topscorer in de CL. Onvervangbaar.
    Vind ik leuk
    Iefmeister +7704
    dinsdag 17 juli 2018 om 08:25
    Onderschat door mij zeker niet. Maar over 1 jaar of misschien 2 zal de productie bij Real gaan afnemen en drukt hij te zwaar door in zo’n selectie. Dus goed dat ze hem weg durven doen. Het is alleen een jaar te vroeg. Zijn nivo ( en dat van die ander) is ongeëvenaard. Denk dat we dat niet meer gaan zien.

    Het verbaasde me toch nog enigzins dat die mbappe ook van afstand zo makkeijk scoort. Die heeft echt alles. Ik ben benieuwd waartoe die in staat gaat zijn.
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 08:24
    Had real beter voor griezman kunnen gaan voor die 100 miljoen
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 08:29
    Scheet ook weer privéjet huren om heen en weer te vliegen voor de onderhandelingen
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 13:00
    Vind je dat echt ? Het grote verschil is dat Hazard blijft voetballen als hij een duwtje voelt en dat Courtois alleen naar de grond duikt als er een redding nodig is. Ik zou zo'n speler als Griezman echt niet willen, die maakt alleen dat er negatieve reclame is in het spelletje.
    [Reactie gewijzigd op maandag 16 juli 2018 om 13:00]
    Vind ik leuk
    Excelsior +1350
    maandag 16 juli 2018 om 08:25
    225 miljoen voor Hazard en dan maar 35 Miljoen voor Courtois. Krijg je bij de aankoop van een Aanvaller 50% korting op een keeper, of is Hazard een beetje duur.
    Vind ik leuk
    Skkky50 +2934
    maandag 16 juli 2018 om 08:31
    2e halve prijs
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 08:35
    Toevallig Raiola als buurman ofzo ? ;)
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 09:05
    Courtois heeft nog een contract voor 1 jaar en gaat waarschijnlijk niet verlengen .
    Vind ik leuk
    Excelsior +1350
    maandag 16 juli 2018 om 09:20
    Ja had Sanchez ook
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 08:27
    Courtois en Mpabbé. Hazard komt niet in de buurt van een Mpabbé of Neymar qua voetballend vermogen imo
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 08:42
    Ze moeten wel real als ze ronaldo al kwijt zijn en mss bale
    Vind ik leuk
    Zultkop +3513
    maandag 16 juli 2018 om 08:51
    Misschien maar gelijk trouwen heren? " we laten elkaar niet meer los" haha
    Vind ik leuk
    Steven77 +176
    maandag 16 juli 2018 om 08:52
    Hazard als opvolger van Ronaldo willen halen, dan snap je er echt geen flikker van. Ronaldo scoort altijd en overal, Hazard kan leuk een mannetje passeren, maar topscorer zal hij nooit worden. Kunnen ze beter Lewandowski halen.
    Vind ik leuk
    Kwikwek +2689
    maandag 16 juli 2018 om 18:49
    🙈
    [Reactie gewijzigd op maandag 16 juli 2018 om 20:59]
    Vind ik leuk
    Analist +212
    maandag 16 juli 2018 om 19:21
    Ronaldo speelt allang niet meer als linksbuiten, maar als een spits
    Vind ik leuk
    Steven77 +176
    maandag 16 juli 2018 om 19:41
    Ronaldo linksbuiten 😂 Onder welke steen heb jij gelegen?
    Vind ik leuk
    Kwikwek +2689
    maandag 16 juli 2018 om 20:58
    Onder de hunnebedden !
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 09:07
    De enige die cr7 kan opvolgen is mbappé . Neymar moet je niet willen met zijn verleden bij barca en zijn theater ... De rest komt gewoon te kort om cr7 op te volgen .
    Vind ik leuk
    Pimman +2544
    maandag 16 juli 2018 om 09:13
    Hazard snap ik..Wát is die gozer goed zeg!
    Vind ik leuk
    Visman +6
    maandag 16 juli 2018 om 14:35
    Nou 225 miljoen is een beetje veel. Ik vind kevin de bruyne veel beter. Die heeft een topseizoen gedraaid bij city.
    Vind ik leuk
    Kwikwek +2689
    maandag 16 juli 2018 om 18:50
    Hoe kan je hun 2 met elkaar vergelijken vraag ik mezelf dan af..
    Vind ik leuk
    FCshotover +128
    maandag 16 juli 2018 om 09:20
    Lijkt meer op prestige kijk is hoeveel ze voor mij willen betalen en kijk is hoeveel wij als club kunnen betalen. dan hoeveel is de speler echt waard. Is toch niet meer te meten zo.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +8307
    maandag 16 juli 2018 om 10:08
    "Hazard moet natuurlijk mee", zo'n geweldige vriend als Courtois kan je gerust bij je vrouw alleen laten.
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 10:46
    Ervaring mee ? ;)
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +8307
    maandag 16 juli 2018 om 10:50
    Ik niet, Kevin de Bruyne wel.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Rode Duivels op weg naar Real: transferspel tussen Spanjaarden en Chelsea'