'PSV wacht op sluiten van Britse transfermarkt en wil Obispo niet verhuren'

    'PSV wacht op sluiten van Britse transfermarkt en wil Obispo niet verhuren'

    donderdag 9 augustus 2018 om 08:41

    PSV telt af naar donderdagmiddag 18.00 uur, meldt het Eindhovens Dagblad. De Eindhovenaren hopen geen basisspelers meer kwijt te raken en zullen opgelucht ademhalen wanneer de transfermarkt in Engeland sluit.

    Het grootste gevaar voor uitgaande transfers is in dat geval geweken, schrijft het ED. Wanneer er nog mutaties plaatsvinden in Eindhoven, zal het vermoedelijk vooral gaan om reserves. Nicolas Isimat-Mirin schermt met interesse van het Franse Stade Rennes en het Turkse Besiktas: PSV wil bovendien meewerken aan een transfer. De regerend landskampioen heeft een mogelijk vertrek van de Fransman al opgevangen met het binnenhalen van Trent Sainsbury. Armando Obispo leek op de nominatie te staan om verhuurd te worden, maar PSV heeft besloten om de talentvolle centrale niet aan een Eredivisie-club te verhuren.

    Obispo is in elk geval verzekerd van speelminuten bij Jong PSV, maar moet nog afwachten of hij kansen krijgt in de hoofdmacht. De perspectieven voor Dante Rigo en Ramon Lundqvist daarentegen lijken een stuk troebeler. Albert Gudmundsson is al enige tijd met PSV in onderhandeling over een nieuw contract: ook voor de IJslander is het de vraag of hij dit seizoen kansen gaat krijgen in het Philips Stadion.

    De Eindhovenaren zijn zelf nog op zoek naar een extra middenvelder om de selectie te completeren: de Mexicaan Erick Gutierrez is hiervoor de gedroomde kandidaat.

    Plaats een reactie

    Strijp +12722
    donderdag 9 augustus 2018 om 08:47
    Mooi, Gutierrez er nog bij en ballen maar.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 09:03
    Hij erbij, niemand weg en de race gaat tussen PSV en Ajax...
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +46055
    donderdag 9 augustus 2018 om 09:09
    Het was me een leegloop zeg bij PSV afgelopen seizoen; Brenet en Arias.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 09:11
    Wat gaan we Brenet missen...*kuch*
    Vind ik leuk
    PSVFU +4765
    donderdag 9 augustus 2018 om 09:13
    Zo slecht was hij niet hoor
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 11:02
    Hij was niet slecht maar dit seizoen ligt de lat hoger...
    Vind ik leuk
    Skkky50 +3955
    donderdag 9 augustus 2018 om 09:56
    Brenet was een van de beste, zo niet de beste linksback afgelopen seizoen.
    Vind ik leuk
    PSVFU +4765
    donderdag 9 augustus 2018 om 09:13
    Van ginkel!
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 09:18
    Ginkel is wel een gemis...
    Vind ik leuk
    2cents +56508
    donderdag 9 augustus 2018 om 09:25
    Vergeet jij Van Ginkel nu ook al? Vorig jaar als huurling nog aanvoerder en heel belangrijk, nu alweer vergeten.
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +46055
    donderdag 9 augustus 2018 om 10:06
    Van Ginkel is geblesseerd grapjas. Dan ga je niet huren.
    Je kan niet zeggen dat hij verkocht of vertrokken is als hij geblesseerd is voor een jaar.
    Dit valt niet onder de noemer "leegloop".
    [Reactie gewijzigd op donderdag 9 augustus 2018 om 10:08]
    Vind ik leuk
    2cents +56508
    donderdag 9 augustus 2018 om 10:11
    Sorry hoor, maar hij is toch een basisspeler die PSV gaat missen? Ook al was hij fit dan was de kans op nog een jaar PSV minimaal zo niet nihil geweest. Dan had hij nu waarschijnlijk bij Fenerbahçe gespeeld.
    Vind ik leuk
    Nistel +3590
    donderdag 9 augustus 2018 om 10:42
    Ik snap zijn redenatie ook niet.

    De gevreesde leegloop is inderdaad uitgebleven, maar Van Ginkel ben je gewoon kwijt tov vorig seizoen en dat is een groot gemis. Om die niet te tellen is vrij ridicuul.
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +46055
    donderdag 9 augustus 2018 om 11:02
    Dat je die mist ja.
    Maar van Ginkel valt niet onder de noemer leegloop.

    Van Ginkel is geblesseerd, aldus hij zou sowieso niet spelen bij PSV.
    Dan is huren niet aan de orde.
    Sorry dat noem ik geen leegloop. Dat je de positie moet invullen is natuurlijk wel een topic.
    Vind ik leuk
    Nistel +3590
    donderdag 9 augustus 2018 om 11:29
    Tja..

    Laten we het maar op een verschil in benadering houden en er geen welles nietus spelletje van maken.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 9 augustus 2018 om 11:31]
    Vind ik leuk
    AjaxRio81 +240
    donderdag 9 augustus 2018 om 13:17
    Leegloop is het zeker niet, maar lijkt me duidelijk dat met Arias rn Van Ginkel er twee belangrijke basisspelers niet meer bij zijn. Ik hoopte dit jaar meer van Obispo te kunnen zien. Begrijp niet zo goed waarom ze hem niet verhuren. Nog een jaar eerste divisie lijkt me niet zo zinvol voor hem.
    Vind ik leuk
    PSVFU +4765
    donderdag 9 augustus 2018 om 15:02
    Feit is wel dat een basisspeler weg is. Of hij nou eigendom is of niet maakt toch niks uit.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26435
    donderdag 9 augustus 2018 om 10:38
    Valt reuze mee inderdaad, maar de maand augustus is nog niet voorbij ;-) Zoet en de Jong hebben bijgetekend en dat was erg belangrijk voor PSV. Nu Gutierrez nog..
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8061
    donderdag 9 augustus 2018 om 11:04
    Met Arias en Van Ginkel wel 2 van de 3 beste spelers kwijt en er één verdedigend kwetsbare rechtsback voor teruggehaald.

    Wat een toptransferzomer...#not
    [Reactie gewijzigd op donderdag 9 augustus 2018 om 11:04]
    Vind ik leuk
    PSVFU +4765
    donderdag 9 augustus 2018 om 15:02
    Tja. Eens helaas
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31279
    donderdag 9 augustus 2018 om 09:58
    Reken je niet rijk.... jullie gaan heel veel tegengoals krijgen.
    Vind ik leuk
    PSVFU +4765
    donderdag 9 augustus 2018 om 10:01
    Ja dat was vorig seizoen ook toch??
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 10:36
    Nee hoor, wij hebben de Arrizabalaga van de lage landen...
    Vind ik leuk
    phritzzz +2957
    donderdag 9 augustus 2018 om 10:50
    Want......
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31279
    donderdag 9 augustus 2018 om 10:53
    Want de beschikbare centrale verdedigers zijn niet goed genoeg.
    Vind ik leuk
    phritzzz +2957
    donderdag 9 augustus 2018 om 11:04
    Het is niet logisch wat je zegt. In het centrum van de verdediging is niemand weggegaan. Swaab en Isimat was het kampioensduo en daar zijn Viergever en die Australiër Sainsburry (spel ik t goed?) nog bijgekomen. In de breedte heeft van Bommel dus meer opties gekregen. Vorig jaar hadden we al één van de minst gepasseerde verdedigingslinies van de eredivisie. Dus we zijn er juist op vooruit gegaan.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31279
    donderdag 9 augustus 2018 om 11:06
    Dat laatste... heb je afgelopen weekend kunnen zien.
    Vind ik leuk
    phritzzz +2957
    donderdag 9 augustus 2018 om 11:07
    Precies :))))
    Vind ik leuk
    PSVFU +4765
    donderdag 9 augustus 2018 om 15:03
    1 potje.....
    Vind ik leuk
    thierryer +1660
    donderdag 9 augustus 2018 om 08:47
    Gaat niet alleen om de britse markt lijkt mij, de franse, duitse en Spaanse markt is open tot 31 augustus.
    Vind ik leuk
    2cents +56508
    donderdag 9 augustus 2018 om 08:48
    Het blijft zo stil rondom Lozano. Zelfs in het geruchtencircuit.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 08:48
    Wanneer sluit die transfermarkt nu eens per 1 augustus. Meer rust voor de clubs en supporters in de voorbereiding.
    Vind ik leuk
    Bud Spencer +2538
    donderdag 9 augustus 2018 om 08:50
    Ik zou het erg vreemd vinden als Lozano niet weggaat deze transferperiode. Dat zou voor mij een grote verrassing zijn. Heeft bij elke club wat toe te voegen met zijn spel.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 08:51
    Dat is jammer ..

    Ik had Rigo en Obispo graag gezien bij de Graafschap, omdat wij een speler als Rigo en Obispo missen ..

    Jurjus.
    Owusu - Obispo - Pavert - Tutu
    Bakker - Rigo
    Nijland
    Mieghem - Serrarens - Hamdaoui

    Was leuk geweest!
    Vind ik leuk
    Dezeun +5050
    donderdag 9 augustus 2018 om 09:06
    En goed voor de ontwikkeling van obispo en rigo
    Vind ik leuk
    Robby G +1285
    donderdag 9 augustus 2018 om 08:51
    Beurs trekken dus..koopclub :p
    Vind ik leuk
    San Marco +448
    donderdag 9 augustus 2018 om 08:52
    Ik snap niet waarom ze die jonge gasten niet gewoon bij jong laten spelen, dan blijven ze beschikbaar en doen ze toch ervaring op
    Vind ik leuk
    Dezeun +5050
    donderdag 9 augustus 2018 om 09:07
    Omdat dat een lager niveau is
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 08:55
    Die Engelse transfermarkt kan dan wel sluiten vanavond om 18.00 uur, maar God zij dank begint de Engelse competitie een vrijdagavond al met de wedstrijd Man. United - Leicester City op Ziggo.
    Vind ik leuk
    3Bier +9577
    donderdag 9 augustus 2018 om 10:34
    Ja te gek. Lekker Man Utd kijken. gaap
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 08:56
    Ik geef PSV groot gelijk. Buiten Lozano om leveren die spelers toch geen stuiver op.
    Vind ik leuk
    Leeuw +6041
    donderdag 9 augustus 2018 om 09:06
    Nee niet nee :( gelukkig ben jij geen technisch directeur. Mocht PSV zich kwalificeren voor de CL, dan weet je nooit wat er zal gebeuren. Elke speler kan zichzelf op dat podium in de etalage zetten.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 09:20
    Dat klopt. Maar wat heb je nou aan een paar miljoen. Ik zou de selectie intact houden.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 09:01
    Wie van de huidige selectie, buiten Lozano en wellicht Bergwijn om, zouden überhaupt in aanmerking komen om naar Engeland te transfereren? Of zijn ze ook bang voor Championship teams?
    Vind ik leuk
    Werner1913 +8049
    donderdag 9 augustus 2018 om 09:12
    Championchip teams kunnen anders salarissen en transfersoms ophoesten waar Nederlandse clubs niet aankomen... of een speler op het 2e niveau wil spelen hangt weer af van hoe graag hij het geld op de bank wil zien...
    Vind ik leuk
    phritzzz +2957
    donderdag 9 augustus 2018 om 11:14
    Zoet
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31726
    donderdag 9 augustus 2018 om 09:12
    Dszudszak is ook transfervrij.

    Nasri ook.

    Ben arfa ook.

    Zat spelers van grote naam beschikbaar
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 09:23
    Niks verhuren. Zeker Obispo niet. Die jongen gaat komend seizoen echt zijn minuten nog wel maken in het eerste en sluit zelfs niet uit dat hij het seizoen begint als reserve, maar eindigt als basisspeler.
    Vind ik leuk
    Neus +265
    donderdag 9 augustus 2018 om 09:58
    Persoonlijk vind ik dat als je spelers gaat verhuren, dat je diegene bij een club stalt wat op (ongeveer) hetzelfde niveau speelt. En verder zie ik hier wat reacties over Lozano, maar zijn situatie zal waarschijnlijk hetzelfde zijn als die van Ziyech: als hij deze zomer blijft, dan verkast hij wel in de winter.
    Vind ik leuk
    Wazzupp +640
    donderdag 9 augustus 2018 om 10:25
    Obispo kans geven, goed voor het Nederlands voetbal (elftal??)
    Vind ik leuk
    stratumseind +171147
    donderdag 9 augustus 2018 om 10:44
    Dus kort samengevat : geen nieuws
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +12852
    donderdag 9 augustus 2018 om 11:49
    Meestal als jij een reactie plaatst.
    Vind ik leuk
    stratumseind +171147
    donderdag 9 augustus 2018 om 11:51
    klopt , als forumlid ben je hier om te reageren op nieuws niet om nieuws te brengen.

    Maar ja er komt een dag dan ga ook jij het allemaal wel een beetje beter snappen hoe het in de wereld werkt.
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +12852
    donderdag 9 augustus 2018 om 12:24
    Voor 99,76% van de bezoekers op dit forum is jouw nieuws dat psv kampioen wordt wel nieuws en dan nog van storynieuws kwaliteit. Dus ik hoop idd dat je het een keer beter gaat snappen. Dat is minder verwarrend voor de meeste bezoekers hier. Is niet erg men is het hier gewend van jou.
    Vind ik leuk
    stratumseind +171147
    donderdag 9 augustus 2018 om 12:26
    ohhh dan ,waarom maak je je dan iedere keer zo druk om mijn reacties?
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +12852
    donderdag 9 augustus 2018 om 12:47
    Doe ik niet, ik val onder die 0,23%.
    Vind ik leuk
    stratumseind +171147
    donderdag 9 augustus 2018 om 13:10
    geeft niks je hoeft je niet te schamen voor je lage IQ
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +12852
    donderdag 9 augustus 2018 om 13:17
    Het wordt steeds vermakelijker. Een iq percentage? Laat maar. Ik begrijp nu wel dat die vrouwen inmiddels je ex zijn.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 13:27
    Ik mis nog 0,01% :)
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +12852
    donderdag 9 augustus 2018 om 14:21
    Eindelijk. Je bent de eerste en enige die het opgemerkt heeft. Scherp man..
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 11:07
    Ik denk dat het voor veel clubs o.a. in Nederland billenknijpen is vandaag dat niet op het laatste moment een (belangrijke) speler wordt weg gekocht. Wat doet bijvoorbeeld Ajax als Chelsea vandaag +50 mio op tafel legt voor De Ligt?
    Vind ik leuk
    phritzzz +2957
    donderdag 9 augustus 2018 om 11:16
    Strik erom, inpakken en wegwezen!
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 11:37
    Vraag me wel af of we sam lammers gaan missen haha. Ben wel heel benieuwd wat die romero kan nu hij fit raakt. Toch 10 mil gekost.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 11:39
    Verder zou het heel knap zijn van zowel psv als ajax wanneer ze spelers bij de club kunnen houden bij mega bedragen. Denk dat je dan alleen kunt stunten in Europa voor de Nederlandse punten. Met ingespeelde teams.
    Vind ik leuk
    |Ajax| +1247
    donderdag 9 augustus 2018 om 11:54
    Had ik niet verwacht, dat ze lozano niet aan een premier league club kwijt zouden raken..