'Eintracht Frankfurt wil Vilhena, Feyenoord wil middenvelder niet laten gaan'

    'Eintracht Frankfurt wil Vilhena, Feyenoord wil middenvelder niet laten gaan'

    dinsdag 14 augustus 2018 om 10:57

    Eintracht Frankfurt heeft zich bij Feyenoord gemeld voor Tonny Vilhena, maar Feyenoord weigert iedere medewerking. Dat meldt Voetbal International.

    Feyenoord is niet van plan om Vilhena van de hand te doen. Vilhena staat zelf wel open voor een vertrek naar Duitsland. Vorige week zou Eintracht Frankfurt hebben geprobeerd Feyenoord te verleiden tot onderhandeling, maar de Rotterdammers zijn niet van plan mee te werken. Tot een bod is het dan ook niet gekomen.

    Frankfurt zou zich graag versterken met de Nederlander. De Duitse ploeg kende een nogal ongelukkig begin van het seizoen: in de Super Cup ging de bekerwinnaar van vorig seizoen met liefst 5-0 onderuit tegen landskampioen Bayern München (5-0). Bij de Duitse club staan ook Jetro Willems en Jonathan de Guzman onder contract.

    Volgens VI dacht Vilhena zelf dat een transfer wel mogelijk zou zijn, omdat hij zijn contract bij Feyenoord al twee keer tussentijds heeft verlengd. De 23-jarige middenvelder staat in Rotterdam nog tot medio 2020 onder contract en speelde tot nu toe 176 competitiewedstrijden voor Feyenoord.

    Plaats een reactie

    dinsdag 14 augustus 2018 om 11:01
    Dat zou een prima tussenstap zijn voor vilhena in zijn carriere
    Vind ik leuk
    Connie Veren +5014
    dinsdag 14 augustus 2018 om 11:07
    tussenstap. Hij zit al op zijn top. Beter gaat ie echt niet worden hoor.
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 11:10
    Bij Feyenoord dit seizoen niet nee. Hetzelfde geldt voor Berghuis.
    Vind ik leuk
    Voebtal +5607
    dinsdag 14 augustus 2018 om 11:43
    Die jongen verdient een transfer. Hij heeft alles gegeven en al een paar keer verlengd. Als je hem nu niet verkoopt dan ben je gestoord en zal hij uiteindelijk transfer vrij vertrekken.
    Vind ik leuk
    LinkeLoutje +6320
    dinsdag 14 augustus 2018 om 12:43
    Ach, dit hoort toch bij het spelletje... Direct toehappen is een lagere transfersom.
    Vind ik leuk
    5697956 +3657
    dinsdag 14 augustus 2018 om 14:09
    Ja inderdaad. Die vertrekt zeker weten. 010 kan blokkeren wat ie wil.
    Vind ik leuk
    John M. +4633
    dinsdag 14 augustus 2018 om 15:37
    Zegt een Ajax-fan. Hoe zwakker de konkurent hoe beter.
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 15:56
    Wat is een konkurent? Zelfs Google kent dit niet.
    Vind ik leuk
    John M. +4633
    dinsdag 14 augustus 2018 om 23:02
    Heb ik het verkeerd geschreven, verschrikkelijk zeg. Kan jij me even verbeteren?
    Vind ik leuk
    PRICE +31968
    dinsdag 14 augustus 2018 om 12:09
    Feyenoord gunt Vilhena dit niet? ,teleurstellend.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31389
    dinsdag 14 augustus 2018 om 13:29
    Vind je? Het is in mijn optiek heel normaal dat er een transfersom betaald wordt.... we zijn geen charitatieve instelling.
    Vind ik leuk
    John040 +2156
    dinsdag 14 augustus 2018 om 11:13
    Dat geld ook voor Ziyech en van Beek en Neres.
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 11:15
    EDIT VP: reactie verwijderd
    Vind ik leuk
    buddha +8331
    dinsdag 14 augustus 2018 om 11:22
    en weer beginnen ze over die jeugd trainer. ben jij er ook door gegrepen ofzo.
    Vind ik leuk
    John040 +2156
    dinsdag 14 augustus 2018 om 11:22
    Is geen gal maar waarheid. Vilhena heeft 2 keer bijgetekend en daar zit nog groei mogelijkheden in bij Ziyech (behandeling te traag en veel balverlies) juist niet Sonny Verbeek komt in de ogen van Ten Hag al te kort om basis elf te halen(Dus wat heeft hij hogerop te zoeken) Neres is gewoon een gehypt buitenspelertje die volgend seizoen nog maar 15 miljoen waard.
    Vind ik leuk
    Dee79 +2207
    dinsdag 14 augustus 2018 om 11:31
    Misschien dat er nog groeimogelijkheden zijn bij zijn balhaar maar met voetbal niet iig.
    Dat je wederom spelers van een andere club er bij wilt betrekken zegt dan wel weer genoeg...
    Vind ik leuk
    John040 +2156
    dinsdag 14 augustus 2018 om 11:33
    Dat komt omdat jouw clubje denkt dat hun de beste spelers hebben en de beste club waar niemand in geloofd buiten de grijze bevolking in amsterdam
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 11:46
    EDIT VP: reactie verwijderd
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 11:51
    Lekker niveautje weer hier.
    Vind ik leuk
    WZPWZDB. +1399
    dinsdag 14 augustus 2018 om 11:57
    Zo zo grote jongen zeg .
    En nu snel je melk opdrinken en terug in je slaapzak jij
    Vind ik leuk
    Bassie666 +383
    dinsdag 14 augustus 2018 om 13:56
    "volle gas vooruit" serieus? beetje ongelukkig gekozen nickname voor een een Ajacied :P :P :P
    Vind ik leuk
    John040 +2156
    dinsdag 14 augustus 2018 om 18:26
    ? Volle gas erop is jouw vrouw dat of je vader Nee allebei.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 14 augustus 2018 om 18:59]
    Vind ik leuk
    John040 +2156
    dinsdag 14 augustus 2018 om 18:57
    .
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 14 augustus 2018 om 19:00]
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11437
    dinsdag 14 augustus 2018 om 13:30
    Maar jullie hebben de nieuwe Modric!
    Vind ik leuk
    Garinsha +4594
    dinsdag 14 augustus 2018 om 11:44
    Behandeling te traag... ahahahaha hoeveel haat moet je hebben om letterlijk dingen te verzinnen..

    niet serieus te nemen.. met dat balverlies kan je nog gelijk geven maar behandeling te traag.. pffff doei.
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 11:54
    Ff eerlijk, who the fuck is Sonny Verbeek?
    Vind ik leuk
    035 +5063
    dinsdag 14 augustus 2018 om 12:22
    Misschien die kleine van GertJan? :-)
    Vind ik leuk
    Dr_HeverLee +1556
    dinsdag 14 augustus 2018 om 12:12
    Over Neres ben ik het met u eens. Ajax heeft een grote fout gemaakt door hem niet voor de geboden 40 miljoen aan Roma te verkopen, maar vast te houden aan die 50 miljoen.
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +2401
    dinsdag 14 augustus 2018 om 13:44
    Waarom valt iedereen over neres heen opeens ,zeer goede voetballer hij moet niet op links staan
    Vind ik leuk
    GOAL! +384
    dinsdag 14 augustus 2018 om 14:20
    Nou als er daadwerkelijk 40 miljoen voor was geboden hadden ze er een grote strik om gedaan en had Overmars hem nog zelf weggebracht
    Vind ik leuk
    zoroman30 +60
    dinsdag 14 augustus 2018 om 12:16
    Je weet wel dat ajax een bod van 40 miljoen heeft afgewezen an Dortmund?
    Vind ik leuk
    buddha +8331
    dinsdag 14 augustus 2018 om 15:19
    dat weten we omdat het op vp heeft gestaan. wil nog niet zeggen dat dat de waarheid is he. vp schrijft maar wat op he
    Vind ik leuk
    John040 +2156
    dinsdag 14 augustus 2018 om 11:35
    EDIT VP: reactie verwijderd
    Vind ik leuk
    035 +5063
    dinsdag 14 augustus 2018 om 12:19
    Waarom hou jij je niet bij het topic?
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31389
    dinsdag 14 augustus 2018 om 13:30
    Poëet...
    Vind ik leuk
    Jur74 +8191
    dinsdag 14 augustus 2018 om 13:41
    Eerst kijken naar je eigen club waar ook zo een jeugdtrainer is.
    Vind ik leuk
    FSCeara +8386
    dinsdag 14 augustus 2018 om 11:17
    Wat heeft nederland eraan als Ziyech en Neres zich kunnen verbeteren ?
    Vind ik leuk
    John040 +2156
    dinsdag 14 augustus 2018 om 11:23
    Nou dat is Europees beter aanzien te krijgen want dat heeft met Classis en Klaassen wel een knauw gekregen.
    Vind ik leuk
    Iggy +3621
    dinsdag 14 augustus 2018 om 11:25
    Ow ja joh?!
    Vind ik leuk
    SimonSays +5854
    dinsdag 14 augustus 2018 om 11:35
    Dat jij eenendertighonderd likes bij elkaar hebt weten te sprokkelen met slechts 3 woorden is eigenlijk verbazingwekkend knap.
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 11:42
    Hier nog ene die verkracht is
    Vind ik leuk
    SimonSays +5854
    dinsdag 14 augustus 2018 om 11:52
    Oh wat vind ik dat naar voor je! Heb je daar al slachtofferhulp voor ontvangen?
    Vind ik leuk
    Bhj +1210
    dinsdag 14 augustus 2018 om 11:48
    Wat hebben die nou in godsnaam weer met dit bericht te maken?

    Zit Ajax zo diep bij je? wat een sneu figuur. Begin nou eens niet over Ajax.

    Vilhena en Feyenoord, dat is hier het onderwerp. Niet alles naar Ajax draaien, doen wij ook niet.
    Vind ik leuk
    Roel Boeli +182
    dinsdag 14 augustus 2018 om 12:12
    Wie is wij? De media draait ALLES naar Ajax toe. Nu gebruikt de media Feyenoord als excuus ok de wanprestaties van Ajax naar de achtergrond te duwen. Dat gaat na Luik thuis niet meer.

    GIO OUT BOSZ IN
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 14 augustus 2018 om 12:12]
    Vind ik leuk
    Markieee +662
    dinsdag 14 augustus 2018 om 14:54
    Jezus man. Je begint te klinken als zo'n conspiracy-theorist. Gaat wel heel ver die obsessie van sommigen.
    Vind ik leuk
    Bhj +1210
    dinsdag 14 augustus 2018 om 15:17
    Wij Ajacieden. doen dat niet.

    Ik ben de media niet.
    Maar serieus, wat een enorme Calimero. De media draait alles naar Ajax toe hahahahaha.

    Gebruiken Feyenoord als excuus hahahaha. Wij (Ajax) hebben 1 matige prestatie tegen een heel goed Heracles gehad en een matige prestatie door een 2-0 voorsprong uit handen te geven.

    We hebben niet 4-0 kansloos van Trencin en 2-0 van de Graafschap op ons broek gehad.

    Ik begrijp er niks van, krijgt Feyenoord een keer veel aandacht is het nog niet goed whahaha

    Maar gaat voor de rest alles goed ? Niet huilen als Ajax wel wint vanavond hè
    Vind ik leuk
    buddha +8331
    dinsdag 14 augustus 2018 om 15:22
    ik hoop zelfs dat ze winnen. en dat als rotterdammert zijnde. ook een beetje vanwege mn toto natuurlijk. ;)
    Vind ik leuk
    buddha +8331
    dinsdag 14 augustus 2018 om 15:20
    dat doet vp al in de meeste berichten ;)
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 19:41
    hihi ben toch eens aardig voor die Feyenoorders, ze hebben het al moeilijk genoeg ;-)
    Vind ik leuk
    Connie Veren +5014
    dinsdag 14 augustus 2018 om 19:59
    ik ben een van hen ;-)
    Vind ik leuk
    Adje80 +8257
    dinsdag 14 augustus 2018 om 11:13
    Mwa vind het geen echt mooie club voor hem.. Zou toch echt een club als leverkussen aan moeten kunnen en anders een subtopper in Engeland of Spanje. Voor feyenoord zou dit wel echt een ramp zijn, is de enige echt goede speler op het middenveld.
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 11:20
    Als hij al 2 x verlengd heeft vind ik dat Fey niet moeilijk moet gaan doen over een transfer... helemaal als hij zelf graag zou willen
    Vind ik leuk
    Vakkie D +1462
    dinsdag 14 augustus 2018 om 12:08
    Ja zat er al een tijdje aan te komen, als hij wil en de juistje prijs wordt geboden laat hem maar gaan. Alleen is de hamvraag, wat is de juiste prijs?
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 13:19
    +- 15m?
    Vind ik leuk
    Vakkie D +1462
    dinsdag 14 augustus 2018 om 13:35
    Dat zou wel de ondergrens moeten zijn denk ik. Hoewel ik hier wel weer de hoon over mij heen zal krijgen was het niet voor niks een speler waarvan oa de boer zei dat hij bij elke Nederlandse topclub altijd in de basis zou staan. Gebruik hem goed en je kan er nog zo veel meer uithalen.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31389
    dinsdag 14 augustus 2018 om 13:47
    Je ziet het goed hoor.... de meesten hier praten elkaar en de media lekker naar de mond. Als ie echt zo gemiddeld zou zijn dan was ie vast niet voor Oranje geselecteerd.
    Vind ik leuk
    Markieee +662
    dinsdag 14 augustus 2018 om 14:57
    Hij komt van Feyenoord he. Denk dat ze genoegen zullen moeten nemen met 10-15 miljoen
    Vind ik leuk
    AjaxSnake +653
    dinsdag 14 augustus 2018 om 15:16
    Denk 7
    Vind ik leuk
    Cruijffiaans +13599
    dinsdag 14 augustus 2018 om 12:08
    Zeker, maar ik begrijp dat Feyenoord hem niet wilt laten gaan. Het gaat al niet zo best, dan moet je niet ook nog spelers laten vertrekken.
    Vind ik leuk
    Jan Nijhof +166
    woensdag 15 augustus 2018 om 08:02
    Of juist wel ...
    Vind ik leuk
    Op afstand +328
    dinsdag 14 augustus 2018 om 12:39
    Alles beter dan F
    Vind ik leuk
    Tim +4575
    dinsdag 14 augustus 2018 om 11:01
    Paniek in Rotterdam Zuid!
    Vind ik leuk
    Il Gordo +5716
    dinsdag 14 augustus 2018 om 11:07
    Oh?
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 11:09
    Ach, we hebben 20 middenvelders. Eentje kunnen wel wel missen. Of 4 eigenlijk wel...
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 11:20
    Ze kunnen het geld wel gebruiken
    Vind ik leuk
    buddha +8331
    dinsdag 14 augustus 2018 om 11:23
    zal in deze vorm niet veel opleveren.
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 11:26
    Ach elk centje helpt, meer gaat het echt niet worden. Hij heeft een contract tot 2020 volgens mjj.
    Vind ik leuk
    John040 +2156
    dinsdag 14 augustus 2018 om 11:38
    Geld wil niet alles zeggen ......Kijk maar naar Ajax al 4 jaar niks ....op naar het 5de jaar.
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 11:40
    Waar is jullie 3e ster?
    Vind ik leuk
    fedor2501 +3660
    dinsdag 14 augustus 2018 om 12:12
    Haha raar volk dat Amsterdamsche. Eerst willen ze geen sterren en nu blij doen dat ze er 3 hebben.
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 19:36
    Wow sick :p
    Vind ik leuk
    fedor2501 +3660
    dinsdag 14 augustus 2018 om 19:41
    Waarom sick:-)
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 19:50
    Vrij groffe opmerking en niemand met een reactie erop.
    Vind ik leuk
    fedor2501 +3660
    dinsdag 14 augustus 2018 om 20:05
    We mogen over alles grappen maken dus waarom hier ook niet over?
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 20:10
    Helemaal mee eens, maar vindt het vooral geinig dat het niet direct duidelijk is dat het vrij grof is en dat daardoor niemand reageert.

    Humor moet over alles gemaakt kunnen maken. Zeker.
    Vind ik leuk
    fedor2501 +3660
    dinsdag 14 augustus 2018 om 20:16
    Haha ja ik had ook wel wat meer reacties verwacht.
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 20:21
    Als je twee keer moet nadenken is het voor de meesten hier al te laat ;)
    Vind ik leuk
    fedor2501 +3660
    dinsdag 14 augustus 2018 om 20:23
    Zouden de vooroordelen over de gemiddelde voetbalfan dan toch waar zijn:-)
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 20:36
    Maar zouden wij daar dan ook niet bij zitten? :p
    Vind ik leuk
    fedor2501 +3660
    dinsdag 14 augustus 2018 om 20:55
    Ja precies en daarom had ik wel verwacht dat de zgn semi-intellectuele trollen hier wel zouden reageren.
    Vind ik leuk
    buddha +8331
    dinsdag 14 augustus 2018 om 12:13
    in zn broek. of zal het al een rondje zijn ? ;)
    Vind ik leuk
    El Cazador +5750
    dinsdag 14 augustus 2018 om 13:03
    met een bruin randje erom, hahahaha
    Vind ik leuk
    alffie +1915
    dinsdag 14 augustus 2018 om 18:15
    John040 jij ben echt zielig, ik heb medelijden met je.

    Graag zou ik een actie op willen zetten.
    Stuur allemaal een ouderwetse kaart via de post naar john040. Dan krijgt dat mannetje een beetje aandacht.

    Heeft ie de laatste tijd een beetje weinig gehad. Sterkte john040 in deze moeilijke tijd.
    Vind ik leuk
    John040 +2156
    dinsdag 14 augustus 2018 om 18:22
    Ik heb geen aandacht nodig.Maar jullie AJaAX fans vragen erom al 4 jaar niks nu een overgewaardeerde matige selectie die met EL voetbal genoegen moet nemen.En dan nog bluffen en een grote smile trekken.Wat een zielig jankend volkje zeg.Pfff nu snap ik dat jongetjes die gepest werden beschermt moeten worden komen allemaal uit Amsterdam.
    Vind ik leuk
    alffie +1915
    dinsdag 14 augustus 2018 om 18:41
    Loop dan niet zo zielig te doen en haal niet bij elk topic Ajax aan en hoe verschrikkelijk je ze vindt.

    Ik gun psv het beste zeker in Europa maar het zijn "supporters" zoals jij waar ik een godsgruwlijke hekel aan heb.

    Personen die zo verdomd zielig zijn dat je er medelijden mee krijgt.
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 11:01
    Ach dit seizoen kan je al je ambities laten gaan in Rotterdam. Dus hem verkopen,nu hij nog wat oplevert is niet heel gek.
    Vind ik leuk
    JustH +14894
    dinsdag 14 augustus 2018 om 11:08
    Anders nemen ze toch Boetius
    Vind ik leuk
    Mionel Lessi +2919
    dinsdag 14 augustus 2018 om 11:17
    Of Sulejmani voor 16 miljoen.
    Vind ik leuk
    JustH +14894
    dinsdag 14 augustus 2018 om 11:46
    Volgens mij ging het over Feyenoord toch?
    Vind ik leuk
    fedor2501 +3660
    dinsdag 14 augustus 2018 om 12:13
    Het ging over Vilhena dus dat jij Boetius erbij haalt is ook onzin.
    Vind ik leuk
    JustH +14894
    dinsdag 14 augustus 2018 om 12:15
    Leek me een goed alternatief voor iedereen.
    Maar sorry dat ik me ergens in meng.
    Vind ik leuk
    fedor2501 +3660
    dinsdag 14 augustus 2018 om 12:58
    Waarom een goed alternatief? Vilhena is een middenvelder en Boetius een buitenspeler. Beetje raar als Frankfurt voor een middenvelder komt om dan een buitenspeler aan te bieden.
    Vind ik leuk
    JustH +14894
    dinsdag 14 augustus 2018 om 16:02
    Of bedoel ik dat je beter Boetius kwijt kan zijn dan Vilhena?
    Vind ik leuk
    fedor2501 +3660
    dinsdag 14 augustus 2018 om 17:32
    Als je zelf al niet weet wat je bedoelt hoe moet ik het dan weten:-)
    Vind ik leuk
    JustH +14894
    dinsdag 14 augustus 2018 om 18:50
    Ik weet het wel, en jij ook na zondag. Kut mentaliteit kan je beter kwijt zijn.
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 13:13
    Waarom altijd Ajax erbij halen, Als het over Feyenoord gaat heb je geen leven
    Vind ik leuk
    Mionel Lessi +2919
    dinsdag 14 augustus 2018 om 13:17
    Ik ga geen eens de moeite nemen om dit uit te leggen.
    Vind ik leuk
    Arvin +2949
    dinsdag 14 augustus 2018 om 11:01
    Ik zou toch als vilhena niet naar Duitsland gaan. Eerder serie A of Spanje. Past beter bij hem in mijn optiek.
    Vind ik leuk
    Mr. Writer +221
    dinsdag 14 augustus 2018 om 11:06
    Waar baseer je dat op?

    Frankfurt is een prima club in een goede competitie, hij komt een aantal landgenoten tegen, salaris is ongetwijfeld hoger dan bij Feyenoord.

    Zou een aderlating voor de Rotterdammers zijn, geen idee wie hem zou moeten vervangen namelijk. Alleen moet hij daar niet te veel rekening mee houden, je voetbalt maar een paar jaar in je leven en daarin moet je het hoogst mogelijke nastreven. Of dat de Serie A is of Spanje...geen idee, op basis van wat hij af en toe laat zien, zeg ik misschien. Maar bij twijfel niet oversteken en op een reservebank belanden, beter dan kiezen voor een mooie tussenstap, die achteraf misschien het eindstation blijkt te zijn.
    Vind ik leuk
    Mionel Lessi +2919
    dinsdag 14 augustus 2018 om 11:10
    Amrabat, Ayoub, Tapia en Burger kunnen hem vervangen. Alleen verkopen voor de hoofdprijs, Boetius contact ontbinden en 2 nieuwe verdedigers halen. Vermeer op het hok zetten en je bent er.
    Vind ik leuk
    Tafkaz +4611
    dinsdag 14 augustus 2018 om 11:15
    Vergeet Wehrman niet
    Vind ik leuk
    Mr. Writer +221
    dinsdag 14 augustus 2018 om 11:19
    Ik ben geen Feyenoord kenner, dus dank voor je reactie. Amrabat is zeker een optie! Was Ayoub helemaal vergeten, die is op zich wel in te passen in het elftal (al is hij minder een box to box speler). Tapia heb ik geen hoge pet van op. Burger ken ik niet.

    En ja, Boetius lekker laten gaan. Onnozele gast is dat! Heeft de leiding al boete opgelegd voor zijn wanvertoning zondag?
    Vind ik leuk
    Mionel Lessi +2919
    dinsdag 14 augustus 2018 om 11:37
    Sinisterra - Jorqensen - Berghuis

    Ayoub - van Persie - Clasie

    Malacia - Gouweleeuw (?) - St Juste - Janmaat

    Vermeer

    Zou mijn ideale opstelling zijn.
    Vind ik leuk
    John040 +2156
    dinsdag 14 augustus 2018 om 11:15
    Die Japanner van Groningen Doan of zo dat is een goede vervanger voor hem de rest niet
    Vind ik leuk
    GOAL! +384
    dinsdag 14 augustus 2018 om 14:25
    Zou dit niks voor ons zijn, die Japanner, John?
    Vind ik leuk
    misterTP +354
    dinsdag 14 augustus 2018 om 11:04
    Het zou voor Vilhena goed zijn om weg te gaan. Hij zit aan zijn top bij Feyenoord en maakt niet veel progressie meer. Eintracht Frankfurt zou prima bij hem passen voor twee jaar en anders eventueel een club in het rechterrijtje van de Premier League.
    Vind ik leuk
    mcmodd +22654
    dinsdag 14 augustus 2018 om 13:57
    Ik denk dat Vilhena Eintracht ook niet beter zal maken, hetgeen een bankplaats garandeert. Laat hem lekker nog een jaartje Feyenoord weer sterk maken en dan naar een club in België of zoiets.
    Vind ik leuk
    misterTP +354
    dinsdag 14 augustus 2018 om 14:13
    Het lijkt mij een goede test voor Vilhena net zoals voor Willems bij Eintracht. De beide heren spelen in de top van Nederland en lijken daar de motivatie te missen om de volgende stap te maken, dan is Eintracht een prima club. Als je het daar niet kan maken dan kan je een club als Arsenal of Liverpool al helemaal vergeten. Drukt ze op de feiten dat ze moeten presteren.
    Vind ik leuk
    Mari +7585
    dinsdag 14 augustus 2018 om 11:04
    Kom op zeg, dan kan je beter hier blijven. Probeer in Italië of Spanje onderdak te vinden.Betere zaakwaarnemer zoeken?
    Als Geel hem laat gaan vrees ik voor Geel (NIET voor Feyenoord) dat hij zijn biezen kan pakken
    Vind ik leuk
    slaski +2217
    dinsdag 14 augustus 2018 om 11:21
    Waarom moet hij "dan" maar blijven ? Is Frankfurt niet goed genoeg ? Die club is misschien wel groter dan Feyenoord en speelt zeker in een betere competitie.Komt nog bij dat dat soort clubs wel ongeveer het niveau van Vilhena is. Of moet hij gaan zitten wachten tot Barca of Real komt ? Hahaha. Dat "dan" van je is volledig misplaatst.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 14 augustus 2018 om 11:24]
    Vind ik leuk
    Lady Sam +145
    dinsdag 14 augustus 2018 om 12:36
    Omdat wij hem veel te hard nodig hebben,
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 13:17
    Frankfurt is niet groter dan Feyenoord. Ook zullen zij nooit zoveel geld betalen voor Vilhena of welke speler dan ook. Alleen de competitie is aantrekkelijker en veel beter. Echter denk ik dat een club uit Italië beter bij hem past.
    Vind ik leuk
    Roodbergen +8834
    dinsdag 14 augustus 2018 om 11:05
    Die kan dat tempo in Duitsland totaal niet bijbenen. Feyenoord is zijn plafond.
    Vind ik leuk
    huge +557
    dinsdag 14 augustus 2018 om 14:07
    Als je je plafond hebt bereikt, is je plafond te laag.
    Da's logisch.
    Vind ik leuk
    Voetbalfan +1758
    dinsdag 14 augustus 2018 om 11:06
    Ayoub op de positie van Vilhena en dan met dit geld proberen om Janmaat te kopen of te huren van Watford!
    Win-win situatie voor Feyenoord toch?
    Beide partijen blij en meende dat Janmaat net als Clasie zei wel oren had naar een terugkeer naar De Kuip.
    Vind ik leuk
    3Detti +157
    dinsdag 14 augustus 2018 om 12:00
    gaat nooit gebeuren. ayoub op plek Tonny. Er komt een betere naar de kuip. Mits Tonny vertrekt
    Janmaat altijd halen
    Vind ik leuk
    mcmodd +22654
    dinsdag 14 augustus 2018 om 13:59
    Janmaat wil vast niet, hij gaat geen salaris inleveren.
    Vind ik leuk
    3Detti +157
    woensdag 15 augustus 2018 om 10:35
    Janmaat beste mcmodd die staat er juist voor open. en wil terug naar NL
    Vind ik leuk
    coekeluky +12
    dinsdag 14 augustus 2018 om 12:21
    En dan? Heb je Janmaat gekocht, of gehuurd.. Heb je weer een speler zonder restwaarde. Feyenoord heeft op Vilhena en Berghuis na, nauwelijks spelers die een waarde vertegenwoordigen waar je wat mee kan. Voor Vilhena is Frankfurt een prima club, en Ayoub kan hem wel opvangen inderdaad.
    Vind ik leuk
    Forza ikkuhh +1317
    dinsdag 14 augustus 2018 om 11:06
    Daarom lachte hij toen feijenoord met 4-0 achterstond
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 11:21
    Was ook te verwachten dat hij zou vertrekken.
    Vind ik leuk
    Connie Veren +5014
    dinsdag 14 augustus 2018 om 11:06
    jaaaaaaaaa. Weg er mee!!! Zou het beste nieuws van de dag zijn.
    Wordt Gio verplicht om anders te spelen en komen we misschien van het behoudende spel af.
    Vind ik leuk
    Baileys 2002 +18024
    dinsdag 14 augustus 2018 om 11:10
    Van Geel zal wel weer dwars liggen. Feyenoord moet eens door selecteren. El Ahmadi transfervrij laten vertrekken en nu moeilijk doen.
    Geef Boetius er gratis bij zou ik zeggen.
    Vind ik leuk
    3Detti +157
    dinsdag 14 augustus 2018 om 11:15
    Wat een dom geouwehoer je bent niet eens EN je mag niet eens bij de gesprekken aanwezig zijn. Dus waar heb jij het over.
    Je moet wel onderhandelen voor een waardige transfer.
    Vind ik leuk
    Baileys 2002 +18024
    dinsdag 14 augustus 2018 om 11:22
    Dat snap ik. Heb ook niks tegen Vilhena maar Feyenoord blijft zo hangen, vind ik.
    Vind ik leuk
    3Detti +157
    dinsdag 14 augustus 2018 om 11:32
    Ja klopt. Is dat de schuld van Feyenoord. Als Frankfurt met een transfer som komt. Wat niet in de lijn van respect naar club en speler past.Dat moet ze naar elkaar toe komen.Maar meestal komen ze eruit. En je zei iets over Karim. Die wilde zelf transfer vrij vertrekken.
    Vind ik leuk
    Baileys 2002 +18024
    dinsdag 14 augustus 2018 om 11:46
    Die wilde idd weg en Feyenoord gunde hem dat. Was ook n afspraak maar ze hadden eventueel wel n klein bedrag ala Elia kunnen vragen?
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 11:41
    Inderdaad ,gewoon door selecteren, we hebben zat middenvelders. Tussen de 6 en 8 miljoen is prima, kunnen we misschien een goede rechtsback halen. St. Juste is te vaak geblesseerd en Nieuwkoop heb ik in tegenstelling tot een hoop andere nooit bijzonder gevonden.
    Vind ik leuk
    Baileys 2002 +18024
    dinsdag 14 augustus 2018 om 11:44
    Ik ben ook nooit enthousiast over Nieuwkoop geweest. Karsdorp genoot ik van.
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 11:50
    Ja ik ook, na 2 wedstrijden schreven mensen al dat Nieuwkoop beter was..... Karsdorp had zo n drive en was zo snel, niet te vergelijken met Nieuwkoop.
    Vind ik leuk
    Baileys 2002 +18024
    dinsdag 14 augustus 2018 om 12:58
    Precies een wereld van verschil!
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31389
    dinsdag 14 augustus 2018 om 13:35
    Nieuwkoop kan veel beter voetballen.

    Probleem is dat hij sinds zijn goede begin de ene blessure na de andere heeft.... nu lijkt hij eerder een man van glas dan een voetballer.

    En wat al die blessures betreft: Ik vraag me serieus af of onze trainer wel voldoende kennis van zaken heeft als we het over de belasting van spelers hebben. Zoveel blessures.... er is gewoon iets dat niet klopt.
    Vind ik leuk
    Baileys 2002 +18024
    dinsdag 14 augustus 2018 om 18:44
    Dat was vorig jaar idd ook al zo. Verbaas me er ook over. Neem aan bij Feyenoord toch ook?
    Vind ik leuk
    Lady Sam +145
    dinsdag 14 augustus 2018 om 12:38
    Hij heeft vorig jaar wel 11 keer gescoord..
    Vind ik leuk
    Connie Veren +5014
    dinsdag 14 augustus 2018 om 12:59
    ja, daar was hij ook op uit. Dat het middenveld van geen meter liep en nu loopt, daar kijkt men niet na. Hij is toch echt 1 van de 3.
    Dat hij verder de eerste 10 wedstrijden als een krant stond te spelen, dat vergeet je ook makkelijk zeker?
    Vind ik leuk
    Nbl +567
    dinsdag 14 augustus 2018 om 11:06
    Dan speel je helemaal voor middenmoot mee als je zulke spelers ook nog laat gaan .wordt een droevig seizoen in Rotterdam
    Vind ik leuk
    michelhx +3496
    dinsdag 14 augustus 2018 om 11:07
    Als Feyenoord nog iets wil verdienen om zo een of twee nieuwe spelers te halen, dan verkopen ze Vilhena nu voor 15 miljoen, zeker als ze de EL niet halen.
    Vind ik leuk
    Roodbergen +8834
    dinsdag 14 augustus 2018 om 11:41
    15 miljoen? 🤣🤣🤣
    Vind ik leuk
    michelhx +3496
    dinsdag 14 augustus 2018 om 12:42
    Ja, of hij dat waard is, is een tweede, maar ik denk dat je wel daar mee moet beginnen als vraagprijs.
    Vind ik leuk
    Steven77 +208
    dinsdag 14 augustus 2018 om 11:08
    Laat die jongen nou lekker gaan Feyenoord! Hier komt ie geen stap verder en na bijna 200 duels lijkt me logisch dat je verder wilt kijken.

    15m lijkt me een mooie prijs
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 11:12
    Precies dit geld moet Feyenoord echt pakken net als voor Berghuis.
    Vind ik leuk
    Steven77 +208
    dinsdag 14 augustus 2018 om 11:25
    Ik zou Berghuis nu niet verkopen. Niet alle toppers weg aub.

    Feyenoord moet zich richten op de interne organisatie. Wat een slappe hap. Te vaak t idee dat ze maar wat doen in t Maasgebouw.

    Van Geel en Gio kunnen beter deurtje verder kijken. Tis leuk geweest. Next!!
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 16:22
    Maar heeft Eintracht dat ook geboden? Ik denk het niet.

    Die beginnen met 8 miljoen. En dan?
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 14 augustus 2018 om 16:22]
    Vind ik leuk
    Steven77 +208
    dinsdag 14 augustus 2018 om 16:25
    Ze hebben nada geboden omdat ze bij voorbaat 0 op rekest kregen. Maar sluit niet uit dat het bod te laag zou zijn geweest. Zoals er standaard veel te weinig op onze spelers wordt geboden.
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 16:27
    Ze vragen en bieden. En kijken wat rond, net als bij het winkelen.

    Alleen de media duikt daar bovenop. Het zijn geen broodjes wat je koopt.
    Vind ik leuk
    Zoonvanmnoma +4895
    dinsdag 14 augustus 2018 om 11:10
    Van Geel wil Vilhena niet verkopen, de fouten stapelen zich op. Loopt erbij alsof hij de grote man is maar Feyenoord zou er alleen maar sterker van worden als hij vertrekt. Hoe hij zondag in eigen strafschopgebied ook weer de bal verspeelde, echt lachwekkend gewoon.
    Vind ik leuk
    stratumseind +154437
    dinsdag 14 augustus 2018 om 11:11
    Als ik feijenoord was zette ik hem vandaag nog op het vliegveld.
    13 in een dozijn voetballer
    Vind ik leuk
    Morris +22445
    dinsdag 14 augustus 2018 om 11:12
    echt he.. en dan kan Feyenoord eens wat verdienen om weer het herinvesteren..

    Vind ik leuk
    Barry Engels +31389
    dinsdag 14 augustus 2018 om 13:37
    Nou... als dat zo is dan zou jullie Jorrit ook al lang en breed voor Oranje geselecteerd zijn.... ik zeg dat hij eerder een 12 in een dozijn voetballer is ;-))
    Vind ik leuk
    stratumseind +154437
    dinsdag 14 augustus 2018 om 13:53
    onzen jorrit is ok geen iniesta maar bij hem kan je in ieder geval zien wat zijn positie is en wat ie doet voor het team.
    Ik heb de indruk dat vilena zo maar wat doet
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31389
    dinsdag 14 augustus 2018 om 13:55
    Je hebt die indruk omdat je blijkbaar niet zo goed op hebt zitten letten.

    Wat ik jou als PSV'er uiteraard niet aan kan rekenen.

    Maare.... zou de bonscoach het misschien wel goed zien?
    Vind ik leuk
    stratumseind +154437
    dinsdag 14 augustus 2018 om 13:57
    in de laatste interlands (die overigens voor de kat zijn viool waren) deed ie het goed.
    Zou de bondscoach hem misschien anders gebruiken en andere opdrachten meegeven?
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31389
    dinsdag 14 augustus 2018 om 13:58
    Dat laatste doet niets af aan de initiële kwaliteiten van de speler in kwestie.

    Hij is een prima speler wiens plafond niet in de Eredivisie zit.
    Vind ik leuk
    stratumseind +154437
    dinsdag 14 augustus 2018 om 13:59
    ik moet het nog zien, tot dusverre heb ik dat nog niet gezien
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31389
    dinsdag 14 augustus 2018 om 14:01
    En ik zeg je dat je ernaast zit.... de feiten en cijfers spreken allemaal in het voordeel van Vilhena.... dat de media maar 1 kant op lullen is mede debet aan de beeldvorming.... en die klopt niet. Allemaal fantasieloos geleuter van broodschrijvers en napraterij van een hoop dom volk.... waartoe ik jou (uiteraard) niet reken.
    Vind ik leuk
    stratumseind +154437
    dinsdag 14 augustus 2018 om 15:15
    op welk niveau (lees clubs) zou jij denken dat ie mee zou kunnen dan?
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31389
    dinsdag 14 augustus 2018 om 15:22
    In Spanje zou hij bij clubs als (Betis) Sevilla en Valencia prima op zijn plek zijn. In Italië bij clubs als Inter, Lazio, Fiorentina en Milan. In Duitsland bij clubs als Leverkusen, Leipzig en misschien zelfs Schalke.
    Vind ik leuk
    stratumseind +154437
    dinsdag 14 augustus 2018 om 15:26
    poeh jij schat m hoog in, nogmaals ik zie het (nog?) niet .
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31389
    dinsdag 14 augustus 2018 om 15:28
    Ik zie wel vaker dingen die anderen niet zien ;-))

    Zo roep ik al heel erg lang dat Van Bronckhorst een waardeloze trainer is.

    Maar wat Tonny betreft; we zullen zien. Voor Koeman is ie voorlopig de onomstreden linksback van Oranje.... dan moet je wel iets kunnen.
    Vind ik leuk
    stratumseind +154437
    dinsdag 14 augustus 2018 om 15:30
    zou jij m bij feijenoord ook liever daar zien dan?
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31389
    dinsdag 14 augustus 2018 om 15:31
    Nee, bij Feyenoord staat ie in principe goed. Met Haps erachter werkt dat prima..... als de trainer de rest van de poppetjes ook eens goed neer zou zetten....
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31389
    dinsdag 14 augustus 2018 om 14:03
    Heb je trouwens dat artikel over Infantino gelezen op nos.nl?
    Vind ik leuk
    stratumseind +154437
    dinsdag 14 augustus 2018 om 15:14
    hahaha wat een smeerlappen zijn het daar ook zeg ....
    corrupte zwijnen allemaal
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31389
    dinsdag 14 augustus 2018 om 15:15
    Schaamteloos vind ik het.... maar goed.... we zijn inmiddels gehard he ;-))
    Vind ik leuk
    stratumseind +154437
    dinsdag 14 augustus 2018 om 15:20
    je raakt eraan gewend ...denk ik
    Vind ik leuk
    3Detti +157
    dinsdag 14 augustus 2018 om 11:12
    Tonny verdiend het. Frankfurt mooie club. En doorgroeien naar de top van Duitsland
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 11:12
    Doe maar voor 15 miljoen weg en dan Janmaat halen
    Vind ik leuk
    3Detti +157
    dinsdag 14 augustus 2018 om 12:02
    Dan komt er ook een middenvelder bij.
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 11:12
    Ik zoud het doen als ik Feyenoord was een dan een creatieve speler als vervanger halen!
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31389
    dinsdag 14 augustus 2018 om 13:38
    Ja, zo iemand als Gustafsson.... #GIOout!!!
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 15:12
    Nee vind ik ook niet heel creatief. Ik zoud het toch nog een keer proberen met Ödegaard. Was in Noorwegen echt een fantastisch talent! Bij Heerenveen kon hij dat idd niet waarmaken, maar hij is wel een hele creatieve speler die Feyenoord nodig heeft.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31389
    dinsdag 14 augustus 2018 om 15:24
    Was maar een geintje... Odegaard is een beetje overschat, vrees ik. En Feyenoord kan het zich momenteel niet veroorloven om een gokje te wagen met zo'n speler.
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 15:51
    Toch zoud ik het risico wel nemen, want is een speler die iets kan doen wat je niet verwacht. Clasie, Vilhena en Ambrabat zijn tikkie terug tikkie breed spelers en daar win je geen wedstrijden mee. Ödegaard heeft creativiteit en kan iets verrassend met de bal.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31389
    dinsdag 14 augustus 2018 om 16:08
    Ik vrees dat je Odegaard overschat... maar ik kan er uiteraard helemaal naast zitten.
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 16:15
    Ik vind hem ook overschat maar is wel een type speler die Feyenoord mist.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31389
    dinsdag 14 augustus 2018 om 16:16
    Ik denk dat Feyenoord eerder een nieuwe trainer dan nog een middenvelder nodig heeft.....
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 16:19
    Dat ook, maar denk dat een goede trainer ook ziet dat er creativiteit bij moet wil je wedstrijden winnen.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31389
    dinsdag 14 augustus 2018 om 16:21
    Wat jeugd overhevelen, een nieuwe trainer.... Van Geel in januari eruit en doorgaan.
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 16:26
    Wie zou het beter dan van Geel doen dan? Van Geel regelt alles bij Feyenoord.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31389
    dinsdag 14 augustus 2018 om 16:28
    Ze zoeken er maar 1.... tijd voor vers bloed Teo... het heeft nu allemaal wel lang genoeg geduurd.

    Ik ben hem dankbaar voor veel van zijn werk, maar sinds de aanstelling van Van Bronckhorst heeft ie weinig tot geen meerwaarde voor de club gehad.
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 11:12
    Zou voor hem een perfect moment zijn voor de overstap. Toen hij aangaf weg te willen was het nog een jongetje, juist door te blijven (lees - niet weg te kunnen) is het een volwassen speler geworden die nu niet meer kan groeien bij Feyenoord.
    Vind ik leuk
    Floaz +959
    dinsdag 14 augustus 2018 om 11:13
    Ik ben bang voor Feyenoord dat hij weg wil
    Vind ik leuk
    De Hout +1659
    dinsdag 14 augustus 2018 om 11:14
    Wordt Feyenoord niet minder van als hij vertrekt. Vilhena wil zelf ook wel natuurlijk.
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 11:15
    Ik zou hem verkopen. Is uitgeleerd bij Feyenoord. Niet in beste vorm en brengt nu nog wat op. Lang niet meer de steekhouder als eerst. Doorselecteren is wat Feyenoord nu nodig heeft.
    Vind ik leuk
    Nick_115 +103
    dinsdag 14 augustus 2018 om 11:15
    Vilhena wil gewoon snel van het zinkend schip af in Rotterdam. Kan ik best begrijpen.

    Hij heeft het wel verdiend trouwens. Ik mag hem absoluut niet. Maar hij heeft wel doorzettingsvermogen.
    Vind ik leuk
    Kramertje +867
    dinsdag 14 augustus 2018 om 11:15
    Verkopen voor 15 miljoen anders is hij dalijk net als Jorgensen ook niet veel meer waard
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 11:15
    Na donderdag mag hij wel weg
    Vind ik leuk
    pinkelman +4126
    dinsdag 14 augustus 2018 om 11:16
    Feyenoord kan wel een financiële injectie gebruiken en Vilhena is nou ook niet de speler waarvan je zegt dat hij Feyenoord op zijn minst in de top 3 kan spelen. Feyenoord moet zich richten om met clubs als Utrecht en Vitesse om plek 4 en 5. Dus als het nog wat geld voor deze speler kan ontvangen moet je dat altijd doen, ze hebben neem ik aan van Jorgensen wel geleerd dat je moet toehappen nu het nog kan.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 14 augustus 2018 om 11:19]
    Vind ik leuk
    3Detti +157
    dinsdag 14 augustus 2018 om 12:05
    je onderschat Tonny. waarom zo op de man af. Doe normaal. Heeft veel voor de club betekend
    Vind ik leuk
    Smithsonian +29360
    dinsdag 14 augustus 2018 om 11:18
    Strik erom.
    Vind ik leuk
    3Detti +157
    woensdag 15 augustus 2018 om 10:26
    Zal jou een strik om je strot doen. En stevig aan trekken
    Vind ik leuk
    Smithsonian +29360
    woensdag 15 augustus 2018 om 10:48
    Dank voor de inbreng 😂😂
    Vind ik leuk
    reffie +2
    dinsdag 14 augustus 2018 om 11:19
    laten gaan voor een goed bedrag,Tonny is een harde werker maar hij snapt nog steeds de woorden van van Hanegem niet dat niemand sneller is dan de bal, dus dat je niet zoveel met de bal moet lopen maar inspelen en bewegen daarna, maar daar staat Tonny niet alleen in hoor bij Feyenoord,en tevens hebben we ruim voldoende middenvelders in de selectie en jeugd.
    Vind ik leuk
    Lady Sam +145
    dinsdag 14 augustus 2018 om 12:40
    Ja dat hebben we gezien toen hij geschorst weg ,stond er helemaal geen middenveld met Amrabat
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 11:21
    Hoe wil Eintracht dat betalen? Hun record transfer is iets van 7 miljoen. Vilhena heeft nog 2 jaar contract, is al jaren basisspeler met Europese ervaring en international. Diet moet minimaal 15 tot 20 miljoen opleveren.
    Vind ik leuk
    Connie Veren +5014
    dinsdag 14 augustus 2018 om 11:43
    als je er 15 voor krijgt dan mag je in je handen klappen. Is slechts een simpel werkertje.
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 11:56
    15 Tot 20 miljoen?? Dat lijkt me wat overdreven voor een speler met beperkte capaciteiten. Oke het is een harde werker maar dat wil niet zeggen dat je dan goed kunt ballen. Als ze er 10 voor krijgen is het mooi meegenomen maar ik denk toch eerder ergens rond de 5 miljoen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 12:04
    Misschien als hij een clausule heeft laten opnemen bij zijn laatste contractverlenging maar anders gewoon de hoofdprijs. 23 jaar en al 220 wedstrijden op Eredivisie niveau in de benen. CL ervaring en international. Dan is 5 miljoen veel en veel te weinig. Bij andere clubs krijgen ze ook de hoofdprijs voor spelers die misschien wel minder zijn van kwaliteit.
    Vind ik leuk
    Blindsy +10329
    dinsdag 14 augustus 2018 om 11:21
    Tja. Dilemma. Ik snap Vilhena wel, maar blijkbaar zijn daar met Van Geel geen goede afspraken over gemaakt?
    Wel, ik heb mijn kaartjes voor Schalke - Frankfurt al aangevraagd, benieuwd hoeveel ex-Feyenoorders dan meedoen. 😉
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 11:22
    Die kunnen ze toch wel verkopen spelen nergens meer voor toch elke wedstrijd die ze nog extra spelen word ie alleen maar minder waard
    Vind ik leuk
    |Ajax| +1210
    dinsdag 14 augustus 2018 om 11:22
    En terecht dat ze hem niet willen laten gaan, zonder hem zijn ze niks!
    Vind ik leuk
    Cptje +171
    dinsdag 14 augustus 2018 om 11:24
    Gewoon goed cashen voor hem en weg !!!!

    Haal de bezem trouwens ook ff door de rest vd selectie kan absoluut geen kwaaad
    Vind ik leuk
    JansenD10 +147
    dinsdag 14 augustus 2018 om 11:29
    Vilhena, blind paard, rennen met bal zonder rendement. Van mij mag hij lekker bij Feyenoord op het middenveld blijven hobbelen.
    Vind ik leuk
    tremere +635
    dinsdag 14 augustus 2018 om 11:30
    Hoewel ik het zelf erg jammer zou vinden als hij vertrekt kan het hem moeilijk geweigerd worden. Daarbij worden wij toch geen kampioen met of zonder Vilhena.
    Vind ik leuk
    Eagle +378
    dinsdag 14 augustus 2018 om 11:30
    Ruildeal met de Guzman en wat geld erbij lijk me prima
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 11:31
    verkopen en dan janmaat kopen
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 11:34
    Weer een oudgediende. Zit er dan niets in de jeugd?
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 12:32
    zeker weten maar die verkopen ze liever
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 11:33
    Gewoon verkopen. Je gaat toch geen kampioen worden. Dus nu cashen en financieel gezond blijven.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 17:22
    feyenoord heeft geen zin om geld om spelers te kopen zo worden ze nooit meer kampioen
    Vind ik leuk
    El Cazador +5750
    dinsdag 14 augustus 2018 om 11:35
    Lekker voor de hoofdprijs laten gaan. Er lopen betere en creatievere spelers rond. Mss Donny van Beek jaartje in de kuip laten spelen, hahahaha
    Vind ik leuk
    Kuip +6951
    dinsdag 14 augustus 2018 om 11:37
    Vilhena ontwikkelt zich al lang niet meer bij Feyenoord en is toe aan een nieuwe stap. Dus Feyenoord moet hem meteen verkopen. Dit seizoen is toch al verloren. Geen Europees voetbal en in de competitie hoeft De club zich ook geen illusies te maken. Geef Wouter Burger de kans op die positie met het oog op de toekomst.
    Vind ik leuk
    Hans Worst +764
    dinsdag 14 augustus 2018 om 11:39
    Laten gaan, Feyenoord heeft vers bloed nodig. Vilhena is echt toe aan een volgende stap. Als ze hem echt willen houden krijg je alleen maar meer ontevredenheid
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 12:24
    Mee eens. Te weinig veranderingen in de selectie de laatste jaren. Er zijn nu echt nieuwe impulsen nodig. Dat kan alleen door verkopen. Na uitschakeling EL van onder af aan opnieuw opbouwen: doorstromen van talenten, aangevuld met impuls van buitenaf.
    Vorig jaar had eenieder door dat er een creatieve middenvelder nodig was. Die is er nog steeds niet. Daarnaast valt de verdediging uit elkaar. Een goede centrumverdediger is geen overbodige luxe
    Vind ik leuk
    Hans Worst +764
    donderdag 16 augustus 2018 om 09:36
    Ik zou Memisevic proberen te halen voor de verdediging. En een X stoppen met al die oud-spelers.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 16 augustus 2018 om 09:36]
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 11:45
    vilhena boeetis alle bij verkopen en janmaat terugkopen
    Vind ik leuk
    Bhj +1210
    dinsdag 14 augustus 2018 om 11:46
    Ja, want Janmaat is de verlosser hahaha
    Vind ik leuk
    Bhj +1210
    dinsdag 14 augustus 2018 om 11:46
    Ik zou als ik hem was er alles aan doen om dit door te laten gaan. Desnoods een arbitragezaak. Deze jongen had 2 jaar geleden en zeker vorig jaar al een stap moeten maken. Dat hij hier wilde blijven voor ze moeder is heel nobel en begrijpelijk, maar het is nu wel tijd om door te gaan.

    Nu is het zo dat de rest van het team zijn niveau naar beneden haalt.
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 12:34
    daar komt hij er ook niet hij heeft ze hoogte punt al bereikt gewoon ook van beek mag weg van mijwegdoen
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 11:49
    Toch zou ik 'm laten gaan als ik Feyenoord was, die jongen speelt er al een tijdje en wil maar niet echt doorbreken. Als je er nu nog een miljoen of 5 aan kunt verdienen zou ik het dus zeker doen, ze hebben toch al genoeg middenvelders.
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 12:57
    Helemaal met jou eens.
    Het middenveld van Feyenoord heeft veel te veel an hetzelfde.
    Schaven en werken, maar veel te weinig voetballend vermogen.
    Vind ik leuk
    Neus +223
    dinsdag 14 augustus 2018 om 11:50
    Qua prestaties verdient Vilhena wellicht geen transfer, maar gezien zijn betrouwbaarheid naar de club toe, vind ik dat Feyenoord hier de 'gun-factor' moet toepassen en zich niet zo moeilijk moet opstellen.
    Vind ik leuk
    Lvdd99 +525
    dinsdag 14 augustus 2018 om 11:55
    Weet iemand of er een prijs is genoemd?
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 12:55
    Frankfurt heeft maximaal 6 miljoen voor hem over.
    Ik denk dat je onder de huidige omstandigheden maximaal 8 miljoen voor hem kunt krijgen
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 14 augustus 2018 om 20:03]
    Vind ik leuk
    Nielsk +1084
    dinsdag 14 augustus 2018 om 17:10
    Daaaaaaag, die mag je onder de 10 sowieso niet weg doen, tenzij je een afspraak hebt gemaakt voor de verlenging
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 18:28
    Frsnkfurt
    Waar ligt dat??
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 20:03
    Lachen man.
    Vind ik leuk
    Nielsk +1084
    dinsdag 14 augustus 2018 om 17:09
    15 tot 20 miljoen lees ik op internet
    Vind ik leuk
    Bert +336
    dinsdag 14 augustus 2018 om 12:00
    Onbetrouwbare club dat Feijenoord,denk zeker dat ze een afspraak haddennou die mot je nakomen
    Vind ik leuk
    Nielsk +1084
    dinsdag 14 augustus 2018 om 17:11
    Denk en zeker, wat is het nu?
    Vind ik leuk
    kees ee +537
    dinsdag 14 augustus 2018 om 12:01
    . . feyenoord traint deze week achter gesloten deuren !! en dat is om, . . iedereen BINNEN te houden ??
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 12:03
    Nou, El Ahmadi gratis laten lopen en nu nog even Vilhena voor een schijtbedrag laten gaan en van Geel kan weer een uitgrerangeerde ex-Feyenoorder contracteren om de gemiddelde leeftijd weer met 3 jaar op te krikken. Wat een beleid. Topsportklimaat, mijn reet.
    Vind ik leuk
    Connie Veren +5014
    dinsdag 14 augustus 2018 om 12:08
    grappig. Jij doet zelf wat aannames en je neemt ze nog voor waar aan ook!
    Vind ik leuk
    Donnygo +2953
    dinsdag 14 augustus 2018 om 12:04
    Waarom zou je stap als deze tegen houden dit gaat alleen maar problemen.

    Ga gewoon voor 20 mln en kun je Fer en Janmaat die je zograag wilt hebben halen.
    Vind ik leuk
    Connie Veren +5014
    dinsdag 14 augustus 2018 om 12:09
    20 miljoen :-) :-) :-)
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 12:53
    Nee Connie, ze willen alleen Vilhena overnemen, niet het hele middenveld!;)
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 12:05
    Kan je beter mee werken aan een transfer anders heb je nog een gefrustreerde speler in je selectie komt bij dat hij zijn goodwill bij Feyenoord al heeft laten zien door 2 ×zijn contract te verlengen
    Vind ik leuk
    rinirat +2165
    dinsdag 14 augustus 2018 om 12:11
    strik er om heen en laten gaan,niet sentimenteel worden..
    Is niet de belangrijkste speler van Feyenoord en is vervangbaar.
    Mits een goed bedrag natuurlijk.
    Vind ik leuk
    Storm015 +132
    dinsdag 14 augustus 2018 om 12:12
    Gauw weg doen,matige speler waarmee je de oorlog nooit gaat winnen. Tapia en/of die Utrechtse sik kan hem uitstekend vervangen. Ik zeg doen en geef als extraatje jp de blindganger er bij,gratis voor niets. Opruimen!!!!!!!
    Vind ik leuk
    heur es +492
    dinsdag 14 augustus 2018 om 12:14
    Gewoon laten gaan, je hebt Ayoub en Amrabat toch niet voor niets gehaald?

    Maar bij Feyenoord weten ze het niet meer. Als ze het donderdag niet halen en nog een paar punten verspelen kan het seizoen al weleens snel verpest zijn !
    Vind ik leuk
    JWK +173
    dinsdag 14 augustus 2018 om 12:15
    Gun die jongen toch een mooie transfer!
    Heeft altijd het vuur uit z’n sloffen gelopen voor feyenoord.
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 12:20
    als hij graag wil,kan je hem beter laten gaan is dan toch niet meer gemotiveerd
    Vind ik leuk
    Couto76 +521
    dinsdag 14 augustus 2018 om 12:23
    Moet weg bij Feyenoord om beter te worden. Frankfurt is prima nieuwe stap!
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 12:26
    Die jongen heeft alles gegeven voor zijn club
    Verdiend wel deze stap nu!!!
    Feijenoord zit in de problemen en dan telt zijn inzet en loyaliteit niet meer.
    Teleurstellend en ook wel begrijpelijk.
    Vergeet niet dat die dadelijk in 2020 transfervrij vertrekt.
    Nu krijgt Feijenoord nog om en nabij de 15 miljoen
    Vind ik leuk
    Lady Sam +145
    dinsdag 14 augustus 2018 om 12:32
    Wij hebben hem nog veels te hard nodig .al die zogenaamde vervangers voldoen helemaal niet...
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 12:52
    Ik weet niet waar je dat bedrag vandaan haalt, maar dat is noch de vraagprijs van Feyenoord, noch het bedrag dat ze ooit voor hem zullen ontvangen.
    Vind ik leuk
    Bhj +1210
    dinsdag 14 augustus 2018 om 12:27
    Mag ik even zeggen dat het zeer droevig is, dat voornamelijk de PSV aanhang bij dit topic het nodig vinden om Ajax erin te betrekken.

    Dit topic gaat over Feyenoord en over Vilhena.
    Schuif je haat / frustratie / jaloezie of weet ik veel wat voor Ajax nou eens aan de kant.

    We weten wel dat jullie meer met Ajax bezig zijn dan je lief zou moeten zijn.
    Vind ik leuk
    Just Nuts +200
    dinsdag 14 augustus 2018 om 12:35
    Eerst vond ik VP zo leuk want er werd gewoon sirieus gereageerd en met respect naar elkaar nu is het leuk om reacties uit te lokken , toch maar besloten forum waar je voor beraald met een moderator dan kunnen we weer echt discussieren
    Vind ik leuk
    Lady Sam +145
    dinsdag 14 augustus 2018 om 12:31
    Tonny ,lekker bij ons blijven we hebben je hard nodig...
    Vind ik leuk
    Just Nuts +200
    dinsdag 14 augustus 2018 om 12:33
    Geef Burger maars een kans die laat zich wel zien bij F onder 19
    Vind ik leuk
    Makis +1145
    dinsdag 14 augustus 2018 om 12:37
    goed voor die jongen en goed voor Feyenoord.
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 12:42
    Als Feyenoord had gewonnen van Trencin ofiets en van de graafschap en dus een goede start hadden, dan mocht ie pas weg zeker? Nu stort het nog meer in als ie gaat, zo denkt het bestuur in ieder geval gok ik
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 12:43
    Feyenoord zou deze jongen moeten laten gaan voor ongeveer 15mil, Fer en Janmaat wouden toch terugkeren? Met dit geld lukt dat wel.
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 12:49
    Helaas zal er niemand zijn die 15 miljoen voor een 'waterdrager' uit de eredivisie gaat betalen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 12:44
    Vilhena is gewoon een simpel voetballer
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 12:47
    In de duitse media wordt gesproken dat Frankfurt maximaal 6 miljoen inclusief bonussen voor hem wilt betalen.
    Dit lijkt mij een marktconforme prijs voor een man met zijn kwaliteiten.
    Bruikbare speler, harde werker, maar geen artiest die het algemene niveau van een ploeg omhoog trekt.
    Hij is geen 'speciale' speler, hij scoort te weinig en heeft internationaal nauwelijks tot niets bewezen en dat drukt de prijs nou eenmaal.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 14 augustus 2018 om 12:48]
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 18:26
    Duitsers maken geen grappen😂
    Vind ik leuk
    fr1963 +2783
    dinsdag 14 augustus 2018 om 13:00
    Bod boven 6 miljoen aangrijpen. Dan Janmaat halen en een linksbuiten...eventueel Bosz ipv Gio.
    Vind ik leuk
    Bennie498 +1450
    dinsdag 14 augustus 2018 om 13:07
    Tuurlijk laat Feyenoord hem niet gaan ze hebben geen lijst wie ze dan moeten halen en ja Thomas is al weg naar PSV
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 13:23
    Zou hem wel van de hand doen, alleen voor de centen al. Kampioen wordt Feyenoord toch niet met dit materiaal.
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 17:30
    Als je thuis niet kunt winnen van Almelo natuurlijk wel ……..er is 1!wedstrijd gespeeld dombo ,hoe kun je dat nou weten?.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 14 augustus 2018 om 17:30]
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 13:38
    Tonny kan wel een stapje beter denk ik. Bij oranje op links vond ik hem echt een hele goede indruk maken. In Nederland is hij uitgeleerd en hij kan zeker wel stappen maken. Van die jongen word al vanaf zijn 16e verwacht dat hij het team kan dragen. Het is nu zaak dat hij bij een team komt met betere middenvelders waar hij zich kan optrekken. Ik denk dat hij wel bij een Duitse subtopper mee kan. Frankfurt is een leuk team, maar vind ze nu geen stap omhoog.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 14 augustus 2018 om 13:39]
    Vind ik leuk
    Luka123 +100
    dinsdag 14 augustus 2018 om 13:57
    Echt een goede club voor Vilhena. Gwn een middenmotor in Duitsland en ik denk dat hij daar gwn goed kan meekomen.
    Vind ik leuk
    DrDeef +1601
    dinsdag 14 augustus 2018 om 13:57
    Ja Jezus van Geel, laat nou gaan die jongen. Waar moeten we straks anders de oprotpremie van Gio van betalen?
    Vind ik leuk
    peinke +1987
    dinsdag 14 augustus 2018 om 14:08
    Bij Feyenoord durft niemand van de technische leiding ook maar de suggereren dat ze een speler willen verkopen ook al liggen de muizen dood voor de kast. Alsof die Vilhena verder nog een rol van betekenis kan spelen om nog enigszins voor prijzen te spelen. Jammer voor Vilhena, al denk ik dat dit een prima stap is naar de Duitse competitie. Jammer voor die jongen, lachwekkend voor Feyenoord.
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 14:18
    Feyenoord gun die jonge een transfer. Gezeik altijd met het blokkeren van transfers.
    Vind ik leuk
    tikkietoe +5172
    dinsdag 14 augustus 2018 om 14:28
    Dat Feyenoord niet even naar hun transferbedrag heeft gevraagd, je kunt bij ieder bod wat je niet zint nog altijd "Nee" zeggen. Ik vind niet dat Feyenoord deze kans voor elke prijs aan Vilhena moet gunnen.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 14 augustus 2018 om 14:33]
    Vind ik leuk
    VZW291 +771
    dinsdag 14 augustus 2018 om 14:42
    Ik kan me voorstellen dat ze bij Feyenoord dat niet zo zien zitten momenteel. Aan de andere kant begrijp ik Vilhena wel, die vorig seizoen bij Oranje toch wel aardig op de deur aan het kloppen was. Dan zit je niet te wachten op een jaar louter Eredivisie voetbal.
    Vind ik leuk
    Jorgo +2
    dinsdag 14 augustus 2018 om 14:52
    Moet die Duits leren.
    Wordt nog een probleem.
    Vind ik leuk
    markpark +997
    dinsdag 14 augustus 2018 om 14:58
    Doe 'em alsjeblieft weg, nu je er nog aan kunt verdienen. Is ook redelijk overrated en met Ayoub heb je een goede vervanging.
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 15:32
    Beste sportvrienden,ik lees jullie reacties op wel of niet verkopen van bijvoorbeeld Feijenoorder Vilhena,laat de KNVB een besluit nemen:tijdens de competitie tot aan December geen transfers voor alle clubs in de BVO,het is competitie vervalsing en bepaalde clubs halen spelers die niet de verwachte versterking blijken te zijn.
    Trouwens wie meent dat in Nederland goed gevoetbalt word verwijs ik naar de start van de Ere-Divisie,is Ajax-Feijenoord-FC Utrecht jullie bevallen?
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 17:32
    En JC schaal verschuiven naar januari zodat geen Europese punten meer verspild worden door dubieuze keuzes/prioriteiten
    Vind ik leuk
    Nielsk +1084
    dinsdag 14 augustus 2018 om 16:27
    Die vertrekt wel, maar gok dat Feyenoord een hogere som wil, boven de 20 miljoen en dan Kik Pierie kopen en een degelijke rechtsback
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 17:27
    Poeh poeh ,het seizoen is weer begonnen.

    Een feyenoord bericht en 1 op de 10 is on topic, de rest gaat over ajax.
    Hoe onbelangrijk.....

    Het zal er feyenoord om gaan zoveel mogelijk te ontvangen voor vilhena ,omdat er amper tijd is om vervanging te halen en omdat hij een van de waardevolste spelers in de selectie is.

    En nee, na een slechte week is die waarde echt nog hetzelfde als vorige week, en kan hij daarna nog altijd een stap hogerop maken.
    Vind ik leuk
    Sparks +274
    dinsdag 14 augustus 2018 om 19:02
    Als we er 15 - 20 miljoen voor kunnen krijgen dan moet je hem die transfer gewoon gunnen als Feyenoord zijnde nu maar ik denk niet dat Eintracht dat kan ophoesten momenteel.
    Vind ik leuk
    Dharmpie +533
    dinsdag 14 augustus 2018 om 19:51
    Dankzij Gio en trieste familie omstandigheden is hij bij Feyenoord gebleven. Sinds Gio coach is geworden zijn alle voetballers slechter geworden, Vilhena kan meer dan dat hij tot nu toe laat zien. De coach ( een tactisch onbenul) haalt niet meer uit zijn spelers, Hij maakt ze vooral slechter. Wij moeten Tony dankbaar zijn dat hij zich zo heeft ingezet voor Feyenoord. Hoewel wij het zonder hem zwaarder zullen krijgen gun ik hem echter wel een transfer.
    Wat mij betreft gaan we uithuilen, geven we meer jeugdspelers een kans en sturen we Gio vooral nu weg. Na 2 jaar opbouwen kunnen we dan wellicht weer naar voren kijken. Met deze coach, zijn tactiek en onvermogen om de spelers te motiveren ( ze gaan niet door het vuur voor hem) kunnen we beter ons verlies nemen en gaan richten op nieuwe ( jeugd) spelers en een nieuwe trainers en staf. Van Geel heeft best dingen goed gedaan maar daar lijken we nu ook niet verder mee te komen, ook daar moeten we een nieuwe persoon voor terugkrijgen. Na de trainer en Van Geel moeten we ons richten op onze scouting, al bijna 20 jaar is daar nooit iets fatsoenlijk uitgekomen. Clubs als AZ, Heerenvee, Groningen en nog een aantal anderen hebben betere scouts dan wij. Als “zgn” “TOBCLUB” moeten we ons doodschamen dat wij ons nog zo blijven noemen.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 17:30
    Tijd voor visie en beleid! Daarmee kun je je onderscheiden, niet met het huidige hap-snap
    Vind ik leuk
    algarve33 +120
    donderdag 16 augustus 2018 om 19:12
    Ik begrijp het echt niet, we hebben echt geen slechte selectie, maar je moet ze wel op de juiste plek kunnen zeten en een systeem ermee opbouwen, hij heeft gevoetbald bij het grootste voorbeeld Barcelona heeft hij daarvan niets opgestoken? ja heeft hij tik tak tik tak achteruit in plaats van vooruit, hij heeft geen repect bij de spelers dat zie je aan Boëtius als voorbeeld, er zit niets maar dan ook helemaal niets dat jre kan zien op een vooruitgang in de afgelopen 2 jaar helemaal niets, er moet een nieuwe trainer komen, en stop er mee om te zeggen 5 prijzen want daarvan zijn 4 troostprijzen die we met 95% puur geluk hebben gewonnen.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 16 augustus 2018 om 19:14]
    Vind ik leuk
    algarve33 +120
    donderdag 16 augustus 2018 om 19:03
    Gewoon niet verkopen v Geel dan kan je hem ook bij de afdeling ongemotiveerde spelers zetten zoal Jorgensen.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Eintracht Frankfurt wil Vilhena, Feyenoord wil middenvelder niet laten gaan'