'Real-voorzitter Pérez not amused en overweegt Inter juridisch aan te pakken'

    'Real-voorzitter Pérez not amused en overweegt Inter juridisch aan te pakken'

    vrijdag 17 augustus 2018 om 08:00

    Real Madrid overweegt juridische acties te ondernemen tegen Internazionale. Voorzitter Florentino Pérez is niet blij dat de club Luka Modric heeft benaderd zonder dat de club daar iets van wist.

    Dat meldt het Spaanse Cadena Ser. Modric leek deze zomer op weg naar de uitgang bij Real. Inter had veel geld over om hem naar de Serie A te halen, maar zover lijkt het vooralsnog niet te komen. Pérez is op zijn zachtst gezegd niet te spreken over de manier waarop Inter de zaken heeft aangepakt en overweegt om de club juridisch aan te pakken.

    Real schijnt niet van de belangstelling van Inter afgeweten te hebben. Doordat de Serie A-club alles achter de rug van De Koninklijke om heeft gedaan, heeft de relatie tussen Real en Inter een deuk opgelopen.

    De vraag is op welke manier Real Inter kan aanpakken en of Inter daadwerkelijk regels heeft overtreden. Dat is aan de FIFA. Volgens de laatste berichten staat Modric op het punt om zijn contract te verlengen bij Real.

    Plaats een reactie

    vrijdag 17 augustus 2018 om 08:02
    Wat een gek die perez die moeten ze meteen opsluiten!
    Vind ik leuk
    G.Kopf +1998
    vrijdag 17 augustus 2018 om 08:03
    Zo is het, ook echt niets aan overdreven ofzo.
    Vind ik leuk
    Kees Bman1 +2267
    vrijdag 17 augustus 2018 om 08:04
    Doet me aan een club denken.
    Vind ik leuk
    Robby G +1285
    vrijdag 17 augustus 2018 om 08:13
    Dat doet Real nooiiiittt....
    Vind ik leuk
    RtdDub +13612
    vrijdag 17 augustus 2018 om 08:46
    Kom eens met voorbeelden?

    Want dat spelers in shirtjes hijsen, en het op hoofd op hol brengen van "gewenste" spelers via de pers en eigen spelers ( die en die speler heeft Barca dna, dat soort gelul) is toch echt iets wat in barcelona thuis hoort.

    Je zal me niet horen zeggen dat real nou het voorbeeld is van etiquette, begrijp me goed, maar bovenstaande kan ik me niet herinneren dat ze zich daar nou regelmatig aan hebben schuldig gemaakt.
    Vind ik leuk
    Robby G +1285
    vrijdag 17 augustus 2018 om 08:48
    Neymar, mbappe. Bale...
    Vind ik leuk
    RtdDub +13612
    vrijdag 17 augustus 2018 om 09:09
    Ja... berichten uit de Spaanse kranten neem ik niet erg serieus als je het niet erg vindt.

    Ik heb het over Fabregas in een Barca shirt hijsen tijdens de huldiging van het Spaanse elftal.
    Over Suarez.
    Vind ik leuk
    Bep Slatter +10754
    vrijdag 17 augustus 2018 om 08:51
    Ben het wel met je eens maar toch een voorbeeld. de Gea.
    Vind ik leuk
    RtdDub +13612
    vrijdag 17 augustus 2018 om 09:13
    Kapotte fax en inmiddels 2x een verbeterd contract getekend. Volgens mij hoedfde hij niet zo nodig.

    Ik heb er niet zo'n moeite mee als mensen van een club melden dat ze een bepaalde speler best graag voor hun club willen zien spelen. We doen niet anders hier.
    Maar wat dat barca door de jaren heen bij, vooral Arsenal spelers, heeft lopen flikken is van een heel andere orde.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 09:29
    Dat klopt én neemt niet weg dat ook in dit geval de pot de ketel verwijt. Hoe erg men dat vindt hangt overduidelijk van de eigen club-sympathieën af. Niets menselijks is de supporter vreemd ;-)
    Vind ik leuk
    MedusAZ +2239
    vrijdag 17 augustus 2018 om 08:54
    Doe je Real-bril eens af, RtdDub.
    Vind ik leuk
    RtdDub +13612
    vrijdag 17 augustus 2018 om 09:10
    Ik heb helemaal geen bril op maar zeker geen barca bril zoals 3/4 van nederland zich wel in de maling laat nemen door dat " mes que un club" crap.
    Vind ik leuk
    MedusAZ +2239
    vrijdag 17 augustus 2018 om 10:43
    Jij bent de ENIGE die het heeft over Barca, stel je niet zo aan man.
    Vind ik leuk
    RtdDub +13612
    vrijdag 17 augustus 2018 om 10:56
    Ik stel me aan? 5 man die me aanvliegen omdat hun geliefde mes que un club wordt "aangevallen"
    Ik moet beide clubs niet. Laat ze eerst hun schulden maar betalen aan de door Nederlands belastinggeld in leven gehouden Spaanse banken.

    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 09:36
    Daar zal je best gelijk aan hebben. Maar wat ze geflikt hebben met de bondscoach slaat toch werkelijk alles.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 11:38
    Daar was niets mis mee. De Spaanse bond had niet moeten jammeren en gewoon Lopetequi het WK laten spelen.
    Vind ik leuk
    Nummer Diez +3007
    vrijdag 17 augustus 2018 om 10:02
    Figo , dikke Ronaldo, en in de jaren 50 Di Steffano.
    Is dat genoeg voor u?
    Vind ik leuk
    RtdDub +13612
    vrijdag 17 augustus 2018 om 10:17
    Figo was toch gewoon kwestie van clausule in contract "triggeren" en dan moeten verkopen?
    Zoald dit jaar met Ke(e)pe(r) en vorig seizoen met die epilepsie lijder Neymar?
    Vind ik leuk
    MedusAZ +2239
    zaterdag 18 augustus 2018 om 07:51
    Lees je eigen bekrompen reacties nou eens, doorspekt met barca-haat en zonder enige objectiviteit. U bent een vervelend heerschap om mee te converseren, u luistert alleen naar uzelf.
    Vind ik leuk
    RtdDub +13612
    zaterdag 18 augustus 2018 om 17:53
    Haat is iets wat de laatste tijd nog al is gedevalueerd.
    Als je een andere mening bent toegedaan, is er volgens de tegenpartij direct sprake van haat.
    Heb ik allemaal geen tijd voor om dit soort futiele dingen te gaan haten.

    Waar ik echter niet tegen kan is de hypocrisie waarmee mening Barca aanhanger zich mee door het leven begeeft.
    Ondanks die slogan op de tribune is die club geen haar beter dan willekeurig welke andere zogenaamde buitenlandse topclub.
    Er was een tijd dat ik waardering kon opbrengen voro hun manier van werken. Geen shirtreclame, zeker niet van enge arabische organisaties, focus volledig op La Masia.
    Maar dat is al een flinke tijd geleden dat daar iets behoorlijks van is doorgebroken.

    En ze hijsen spelers van andere clubs in hun shirt tijdens huldigingen van het Spaanse elftal.Hou ik niet zo van.
    Vind ik leuk
    MedusAZ +2239
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:55
    NIEMAND HEEFT HET OVER BARCA, KAP ER NOU EENS MEE BEKROMPEN MAFKEES.
    Vind ik leuk
    RtdDub +13612
    zondag 19 augustus 2018 om 17:01
    Je caps lock staat aan
    [Reactie gewijzigd op zondag 19 augustus 2018 om 17:01]
    Vind ik leuk
    MedusAZ +2239
    zondag 19 augustus 2018 om 18:35
    Jouw verstand staat uit.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31279
    vrijdag 17 augustus 2018 om 11:21
    Komaan zeg.... beetje naïeve reactie dit....
    Vind ik leuk
    SvL +318
    vrijdag 17 augustus 2018 om 08:20
    Ogog alsof dhr, Perez nooit achter de rug om van de club heeft gepraat met spelers. Zielig mannetje..
    Vind ik leuk
    Kevinho +573
    vrijdag 17 augustus 2018 om 08:36
    Modric is toe aan een nieuwe uitdaging in een mooiere competitie.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 11:39
    Hij speelt al in de mooiste competitie.
    Vind ik leuk
    Kevinho +573
    maandag 20 augustus 2018 om 00:44
    De Premier League?
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 08:44
    Je ziet dit de laatste tijd toch wel vaker?? Ik vind het in ieder geval niet netjes.. Mogen ze best sancties op gaan geven.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 08:54
    De spaanse bond wist ook van niets ;)
    Vind ik leuk
    Tenno +58
    vrijdag 17 augustus 2018 om 08:56
    Ik ook niet :-)
    Vind ik leuk
    Roy_87_ +1506
    vrijdag 17 augustus 2018 om 08:55
    Ja en als Real een speler van Inter zou willen zijn het weer dikke vrienden en kunnen ze makkelijk door 1 deur.

    Wat een onzin allemaal
    Moving on.
    Vind ik leuk
    Lusitano +309
    vrijdag 17 augustus 2018 om 09:23
    Zelf Lopetegui vergeten zeker. Achter de rug van de Spaanse voetbalbond de bondscoach vlak voor een WK benaderen.
    Wat een hypocriet stuk stront is dat zeg!
    Vind ik leuk
    fr0do +1371
    vrijdag 17 augustus 2018 om 09:24
    Perez kan het niet hebben dat Real niet meer de club is met het meeste geld en de duurste spelers...
    Vind ik leuk
    berwi +453
    vrijdag 17 augustus 2018 om 09:43
    niet tekenen lekker vertrekken
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11856
    vrijdag 17 augustus 2018 om 11:47
    Gelukkig doet Real dat inderdaad nooit.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 13:10
    Boos worden op `n ander en zelf het braafste jongentje v.d. klas.......
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws