FC Twente maakt rentree in Eerste Divisie: 'Korbach zei: en nu gaan we zuipen'

    FC Twente maakt rentree in Eerste Divisie: 'Korbach zei: en nu gaan we zuipen'

    vrijdag 17 augustus 2018 om 11:02

    FC Twente speelt vrijdagavond voor het eerst sinds het seizoen 1983/1984 een Eerste Divisie-wedstrijd. Hoofdscout Evert Bleuming behoorde destijds tot de selectie en waarschuwt de huidige spelersgroep om vooral niet te makkelijk te denken over het nieuwe seizoen.

    De Enschedeërs begonnen het seizoen met twee nederlagen, onder meer tegen rivaal Heracles Almelo, en één gelijkspel. "We waren nog maar net begonnen of het was al bijna weer crisis", haalt Bleuming herinneringen op in gesprek met TC/Tubantia. De oud-aanvaller denkt dat de speler van toen de Eerste Divisie onderschat hebben. "We hadden uitstekende spelers, maar mentaal hadden we de ommezwaai naar de eerste divisie nog niet gemaakt. Dat doen we wel even, dachten we."

    Uiteindelijk promoveerden de Tukkers toch. Na de moeizame competitiestart wachtte de lastige uitwedstrijd tegen ADO Den Haag. "Daar viel het kwartje. We wonnen dik en toen we terug waren bij Het Diekman sommeerde trainer Fritz Korbach ons naar het spelershome. Hij sloot de deur, gooide het steuteltje uit het raam en zei: en nu gaan we zuipen."

    FC Twente opent vrijdagavond het Keuken Kampioen Divisie-seizoen met een thuiswedstrijd tegen Sparta. De aftrap in de Grolsch Veste is om 20.00 uur.

    Poll

    Wat verwacht jij van de Eerste Divisie-kraker tussen FC Twente en Sparta?

    (2777 stemmen)

    Plaats een reactie

    4everfcu +3145
    vrijdag 17 augustus 2018 om 11:05
    sp-ar-ta
    Vind ik leuk
    ElStylisto +424
    vrijdag 17 augustus 2018 om 11:06
    Ik gun het alleen de supporters dat ze winnen
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 11:14
    19000 scc verkocht, heel veel respect voor de supporters.
    Voor de club niet.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 11:16
    en tegen sparta ook al 5000 losse kaarten, 3000 luxe kaarten. nog minder dan 800 beschikbaar van de ruim 30 000. ik ben er zeker bij, maar dit toont toch gewoon klasse van alle supporters
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 11:35
    Dat doet het zeker, ik verwacht dat jullie dit jaar nog niet terug komen, met een heel vreemdelingen team uit Spanje.
    Misschien ook beter voor de club om alles op orde te krijgen. We praten uit ervaring in Nijmegen.

    Vind ik leuk
    Cookee +10927
    vrijdag 17 augustus 2018 om 14:24
    Je doet net of het vreselijk is om in de 1e div te spelen.
    Je zult erachterkomen dat het voetbal genieten is.
    Die supporters kopen gewoon een kaart om hun club te zien.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:01
    Niet met je eens. Totodivisie is vaak niet om aan te gluren en ik ben met NAC ervaringsdeskundige!
    Vind ik leuk
    Cookee +10927
    zaterdag 18 augustus 2018 om 14:38
    Ik met Cambuur ook. In de ED is het vaak niet durven voetballen of niet willen voetballen en hopen op dat ene foutje bij de tegenstander.
    In de 1e Div kan je gekke uitslagen zien, er worden gekke fouten gemaakt maar ze spelen altijd met passie.
    Je kunt elke week winnen.
    Dat zal in de ED niet gebeuren, daar is het verschil in geld ook zo enorm dat de begroting je al kansloos maakt.
    Vind ik leuk
    nulzeven2 +551
    vrijdag 17 augustus 2018 om 18:21
    Ja maar dat team is me een potje slecht.
    Wordt drama daar ben ik bang, arme trainer..
    Vind ik leuk
    Ue91 +95
    vrijdag 17 augustus 2018 om 12:13
    Nog 750 kaarten te gaan en het is uitverkocht.
    Vind ik leuk
    HanV +4387
    vrijdag 17 augustus 2018 om 13:03
    De officiële capaciteit is 30.205, maar het lijkt erop dat er er nooit meer dan 30.000 verkopen. 30.000 zal dus wel uitverkocht zijn.
    Vind ik leuk
    TheRock11 +1139
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:08
    Er zijn een paar honderd slecht-zicht plaatsen. Die worden meestal niet verkocht.
    Vind ik leuk
    abfab5300 +222
    vrijdag 17 augustus 2018 om 11:15
    Je bedoelt die frisse types met spandoeken over harddrugs, een grote 'Kosovo Is Serbia'-vlag terwijl er een Kosovaarse vluchteling je je team speelt? Dat supportershome dat opgerold is wegens criminele activiteiten, die supporters die het hardst lachten toen Feyenoord in zwaar weer zat terwijl Twente de competitie vervalste met de zoveelste dubieuze geldinjectie en koopconstructie? De supporters die in de hoogtijdagen na het eerste puntverlies de vakken leeg hielden het eerste kwartier? Twente heeft waardeloos publiek, they had this coming.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 11:18
    waardeloos publiek??, beetje jammer weer
    Vind ik leuk
    J. Staatsen +5758
    vrijdag 17 augustus 2018 om 11:29
    Bij feyenoord zijn het gelukkig allemaal lieverdjes...

    Al zit er vanavond in de 1e divisie ongeveer evenveel supporters als gisteren in de kuip.
    Vind ik leuk
    Roodbergen +9179
    vrijdag 17 augustus 2018 om 11:34
    Daar mag je best trots op wezen, ga jij ook Staatsen? Ben jij kaarthouder?
    Vind ik leuk
    Bossie020 +5425
    vrijdag 17 augustus 2018 om 12:28
    Staatsen volgt het op teletekst
    Vind ik leuk
    Roodbergen +9179
    vrijdag 17 augustus 2018 om 12:41
    Die indruk heb ik ook
    Vind ik leuk
    J. Staatsen +5758
    vrijdag 17 augustus 2018 om 13:03
    Dat wordt even wennen vanavond, want op 818 is het niet te vinden.
    Vind ik leuk
    Bossie020 +5425
    vrijdag 17 augustus 2018 om 19:01
    Anders neem ik het wel op voor je.
    Heb je ook Betamax?
    Vind ik leuk
    Gertt +218
    vrijdag 17 augustus 2018 om 11:39
    Gefrusteerd mannetje..Feyenoord gisteren uitgeschakeld..?
    Vind ik leuk
    Molshoop +116
    vrijdag 17 augustus 2018 om 11:44
    Zullen we het dan maar niet hebben over de vuurwerkgeluiden van jullie ‘schatjes’ van supporters (Die overigens ook niet vies zijn van een potje snuiven)? De pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet.
    Vind ik leuk
    M477Y +1064
    vrijdag 17 augustus 2018 om 12:32
    ze snuiven overal net zo hard hoor... ligt ook aan het verstand van de gemiddelde supporter!
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 11:48
    abfab5300 ben je in het verleden blijven hangen? we spreken over nu en hebben het weer over voetbal!!!!
    Vind ik leuk
    Brinkster +440
    vrijdag 17 augustus 2018 om 11:49
    Dan ben je Feyenoord fan en durf je over anderen te zeggen dat ze waardeloos publiek hebben.
    Vind ik leuk
    Slayerized +1351
    vrijdag 17 augustus 2018 om 11:52
    Klopt, waardeloos publiek. Mijn vriendin heeft mij te koop gezet op
    Marktplaats: grote lul, teab. Geen enkele bieding. Wel veel vragen over hoe lang mijn lul is. Helaas bedoelde mijn vriendin: is een grote lul, en niet: heeft een grote lul.
    Zelf ben ik wel trots op 17 centimeter kloppend vlees, maar ik meet van stam tot punt en dan weer terug. Ondanks dagelijks bockworst uit Twente Duitsland .
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 11:57
    Prachtig al jouw anekdotes.
    Ben fan van je, maar dat zal je onderhand wel doorhebben toch?
    Geef ze van katoen met je sarcastische cryptische humoristische teksten.
    Bespaart mij weer te reageren op zulke onnozelen. ;-)
    Vind ik leuk
    Slayerized +1351
    vrijdag 17 augustus 2018 om 12:02
    En de helft neemt het serieus........
    Ik verkocht wat onzin over GroenLinks die ‘ lekker alles gaat betalen’ en 1 wilde dat Jesse klaver op de hoogte zou worden gesteld. Grote paniek.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 17 augustus 2018 om 12:03]
    Vind ik leuk
    frankn27 +5559
    vrijdag 17 augustus 2018 om 11:58
    had 30.000 man die vlag vast? dat was wel een heel grote vlag dan zeg
    Vind ik leuk
    Slayerized +1351
    vrijdag 17 augustus 2018 om 12:00
    Vraag: als Clasie gewisseld wordt, zit hij dan in de dug-out of onder een rood-witte paddestoel met zijn kabouter vrouwtje?

    Naschrift: ik bedoel natuurlijk: met zijn man of transgender, of het aller, allernieuwste: een lijk.
    Het graf van mijn oma is leeggehaald en ik zag ieniemiene voetafdrukjes. Is Clasie necrofiel?
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 17 augustus 2018 om 12:05]
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 12:19
    Actie ---- reactie, daags na de vuurwerkramp stonden Feyenoord en de KNVB er op dat de wedstrijd Feyenoord - Twente gespeeld moest worden! Dat heeft kwaad bloed opgeleverd in Twente, zeker richting Feyenoord. Dan ook nog jaren nadien vuurwerkgeluiden gaan maken. Waardeloos publiek? Man kijk in je eigen keuken, gisteren 31000 kakkerlakken, is de rest al vertrokken? Van mij mogen ze heel snel financieel een optater krijgen.
    Vind ik leuk
    Brinkster +440
    vrijdag 17 augustus 2018 om 12:50
    Wat mij betreft ook een flinke optater in Rotterdam. Vorige seizoen dochter mee genomen van 8 jaar oud op de hoofdtribune. Ze had een Twente vest aan vrij onopvallend. Wordt gewoon voor kk kind uitgemaakt bij de kuip. Top publiek!!! Iq niet groter dan hun schoenmaat.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 12:58
    Idd, verschrikkelijk sneu kortzichtig volk, iq van een amoebe. Ik vraag me af of 30000 kakkerlakken gisteravond in een fontein zwemles hadden.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 17 augustus 2018 om 13:38]
    Vind ik leuk
    Jeroen77 +549
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:00
    Voorlopig gaan jullie heel lang Europa niet in. Ik hoop dat de gemeente de stekker eruit haalt.
    Vind ik leuk
    Jeroen77 +549
    vrijdag 17 augustus 2018 om 14:56
    Ja een met oud en nieuw is het vuurwerk niet aan te slepen. Ja helaas ik woon in Enschede
    Vind ik leuk
    TheRock11 +1139
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:10
    Vuurwerk afsteken is dan ook niet te vergelijken met het bespotten van mensen wegens de vuurwerkramp, waar Feyenoord daags na de ramp de primeur mee had.
    Vind ik leuk
    Jeroen77 +549
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:36
    Jullie lopen toch ook nog steeds dat Rotterdam was plat gegooid. Ja is lang geleden. Maar dat was die vuurwerkramp ook. Ik woon, werk en leef in Enschede. Mijn jongste dochter is een Tukker. Ik zie dat Twente altijd leeft bij de mensen. Maar Tukkers houden alleen van Tukkers. Ze kijken niet verder dan Enschede. En gemoedelijk is het zeker niet. Ik persoonlijk hou er ook niet van om over rampen te moeten lachen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 16:00
    Helaas??? Ik zou snel verhuizen als ik jou was. Of loop jij jouw zakken te vullen in Enschede.
    Wel duidelijk dat je weinig affiniteit hebt met Twente, Twente is namelijk groter dan alleen Enschede en een Tukkers vriendschap moet je echt verdienen, dan heb je vriendschap voor het leven.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 17 augustus 2018 om 16:08]
    Vind ik leuk
    Jeroen77 +549
    vrijdag 17 augustus 2018 om 20:25
    Nee ik ben zeefdrukker bij Maas vant Hoog.Ik heb nooit mijn handje hoeven ophouden.
    Vind ik leuk
    RtdDub +13602
    vrijdag 17 augustus 2018 om 11:08
    Niet bepaald een rentree waar je op zit te wachten als club.
    Vind ik leuk
    Rodajc +15008
    vrijdag 17 augustus 2018 om 11:43
    Voordeel is wel dat de huidige selectie zoveel buitenlanders bevat dat van onderschatting geen sprake zal zijn, puur omdat ze de verhoudingen hier niet kennen. Én er staat meteen een van de grotere toppers in de KKD op het programma tegen een relatief bekende ploeg, ze zullen dus ook wel weten dat ze er meteen moeten staan.
    Vind ik leuk
    RtdDub +13602
    vrijdag 17 augustus 2018 om 11:46
    Klopt. Destijds was het team redelijk intact gebleven. Was ook een dat juist degradeerde omdat het dacht dat ze niet konden degraderen. Waren ze te goed voor, vond iedereen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 12:02
    In wezen was dat toen ook zo, maar gebeurde toch.
    Toen was er nog geen nacompetitie om je alsnog te kunnen redden.
    Ze werden toen 16de.
    Maar het jaar erop promoveerden ze wel direct en haalden ze halve final KNVB beker.
    Met een sublieme Jan Sorensen in hun gelederen die een transfer naar Ajax verdiende.
    En het jaar daarop was Twente gelijk weer in de subtop.
    Kan raar lopen.
    Maar nu zie ik dat niet gebeuren.
    Elftal "te zwak" om voor kampioenschap te strijden.
    Moeten het van na-competitie hebben of misschien volgend seizoen pas.
    Vind ik leuk
    RtdDub +13602
    vrijdag 17 augustus 2018 om 12:06
    Klopt helemaal.
    Behalve Sorensen.
    Die ging naar Feyenoord.
    en via Excelsior pas naar Ajax.

    Maar ze waren destijds inderdaad te goed om te degraderen. Ze gingen er vooral uit omdat dat gewoon een hal ander soort voetbal vereist dan wat ze gewend waren en daarom ging het mis.
    Vorig seizoen dacht iedereen dat Twente te goed was om te degraderen. maar dat waren ze natuurlijk niet. Veel te veel matige spelers vorig seizoen, waar twente destijds die niet had.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 12:25
    Ging Sorensen eerst naar Feyenoord? Echt?
    Ach ja, ik wordt ook wat ouder he, beetje vergeetachtig, dement zeg maar ;-)

    Vorig seizoen is Twente terecht gedegradeerd, maar moet ik je ook bij vertellen dat de wet van Murphy van toepassing was.
    Alles wat verkeerd kon gaan ging verkeerd.
    Enkele voorbeelden.
    Alle discutabele arbitrale beslissingen vielen in het nadeel van Twente:
    Twente-ADO vlak voor tijd bij 2-2 stand kreeg Twente geen strafschop terwijl het een zuivere was en bijkans in de tegenaanval scoorde ADO 2-3
    Ajax -Twente bij een 1-1 stand kreeg Ajax een discutabele vrije trap mee, wat buiten het strafschopgebied gebeurde, maar werd beoordeeld als penalty en Ajax won 2-1
    Alle ballen van Twente die op de paal/lat werden geschoten gingen er niet in en alle ballen die de tegenstander bij Twente op de paal/lat schoten gingen er wel in.
    En zo kan ik nog wel even doorgaan.
    Maar nogmaals, doet er niets aan af dat Twente gewoon verdiende te degraderen.
    Vind ik leuk
    RtdDub +13602
    vrijdag 17 augustus 2018 om 12:39
    Nou.... moest effe googlen voor de "timeline" hoor maar wist zeker dat ie bij Feyenoord heeft gelopen.

    Enne.... Je hoeft een Feyenoord fan de wet van Murphy niet te voorzien van voorbeelden. Kijk gisteravond maar weer.
    Het inderdaad op een goed moment in de hoek zitten waar de klappen vallen en daar kom je dan lastig uit.
    Vind ik leuk
    Gerro +6748
    vrijdag 17 augustus 2018 om 11:09
    Een feestje bouwen kon je wel aan Korbach overlaten.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31296
    vrijdag 17 augustus 2018 om 11:12
    Deed ie dagelijks.... heeft 'm z'n leven gekost... helaas.
    Vind ik leuk
    Tjoep Cola +5863
    vrijdag 17 augustus 2018 om 11:21
    Niet direct.
    Vind ik leuk
    Fritz Korbach +22984
    vrijdag 17 augustus 2018 om 11:33
    Nou nou rustig blijven, zo ver ben ik nog niet heen
    Vind ik leuk
    Roodbergen +9179
    vrijdag 17 augustus 2018 om 11:34
    It's all in the name! 😄
    Vind ik leuk
    Gerro +6748
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:38
    Ja helaas wel was een goeie gast met humor
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 11:11
    Het is gewoon een schande van Twente dat ze daar spelen met zo'n begroting en dan speelt Emmen hier in de Eredivisie.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31296
    vrijdag 17 augustus 2018 om 11:13
    We kennen allemaal het verhaal.... Twente komt vast weer terug.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 11:19
    Het is ook een schande dat ze afhankelijk zijn van de gemeente.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 11:22
    Nee de gemeente hoeft niks te doen en verdienen eraan ken je feiten zielig amsterdammertje
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 11:26
    Nee want ze zijn niet langs de gemeente gegaan? Volgens mij ken jij de feiten niet knul ;)
    Vind ik leuk
    J. Staatsen +5758
    vrijdag 17 augustus 2018 om 11:30
    In ajax zit veel meer gemeentegeld dan in fc Twente.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 11:32
    Wij zijn niet afhankelijk van de gemeente. Twente wel, dus lees eens goed.
    Vind ik leuk
    J. Staatsen +5758
    vrijdag 17 augustus 2018 om 11:35
    Ajax was dat ook, daar hebben ze overheid ook de rekeningen laten betalen.
    Vind ik leuk
    LosBlancos +1202
    vrijdag 17 augustus 2018 om 11:38
    Wie is jou bron? De speld?
    Vind ik leuk
    J. Staatsen +5758
    vrijdag 17 augustus 2018 om 11:42
    Onderzoekcijfers.Twente staat anno nu op 25.

    De top-10: 1. Vitesse | 74.891.500 euro 2. ADO Den Haag | 73.168.000 euro 3. PSV | 49.652.500 euro 4. SC Heerenveen | 40.151.000 euro 5. FC Groningen | 39.638.500 euro 6. NAC Breda | 39.293.500 euro 7. AZ Alkmaar | 37.658.500 euro 8. Ajax | 35.403.000 euro 9. Roda JC | 32.160.000 euro 10. FC Utrecht |

    https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/ruim-1-miljard-gemeentesteun-aan-clubs

    Vind ik leuk
    Barry Engels +31296
    vrijdag 17 augustus 2018 om 12:49
    En dan krijg je natuurlijk geen weerwoord meer ;-))
    Vind ik leuk
    Nielsk +1227
    vrijdag 17 augustus 2018 om 13:18
    Waarom zou je reageren op een lijstje uit 2011 en verkondigen dat het recent is?
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31296
    vrijdag 17 augustus 2018 om 13:20
    Je maakt nu een punt?
    Vind ik leuk
    J. Staatsen +5758
    vrijdag 17 augustus 2018 om 13:27
    Het is het meest recente onderzoek.
    Zulke onderzoeken zijn natuurlijk niet jaarlijks.

    Maar nogmaals anno nu komt fc twente nog steeds niet in de all time top 10 met 25 miljoen steun.
    Vind ik leuk
    Schaar +1534
    vrijdag 17 augustus 2018 om 13:10
    Lijstje uit 2011, de tijd heeft stilgestaan in Twente.
    Vind ik leuk
    Nielsk +1227
    vrijdag 17 augustus 2018 om 13:17
    25 mei 2011, niet iets beters? Wat een droeftoeterig gedrag om zo ver terug te gaan om een punt te maken...
    Vind ik leuk
    J. Staatsen +5758
    vrijdag 17 augustus 2018 om 13:45
    Ja gemeen he, dat we het verleden van de andere clubs ernaast leggen en dat er dan ook nog eens uitkomt dat die veel meer steun hebben ontvangen
    Vind ik leuk
    Nielsk +1227
    zaterdag 18 augustus 2018 om 21:58
    Het gaat erom dat jij zegt dat het een lijstje van nu is en dat klopt dus niet, jammer dat wij op details letten he
    Vind ik leuk
    Nielsk +1227
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:00
    Recent lijstje van jou graag... dus een uit 2017-2018. Ik wacht Staatsen!
    Vind ik leuk
    Slayerized +1351
    vrijdag 17 augustus 2018 om 12:11
    Oh maar in Twente Duitsland Heracles is iedereen werkzaam bij de gemeente. Allemaal in loondienst, elke maand 930 euro. Dat bovenop onze kerntaak, namelijk business to business oud ijzer en dicht bij de natuur groene vingers ivm tuinbouw. Ivm ruimtegebrek en die kut ozonlaag ( allemaal veroorzaakt door dat tuig uit het westen) verbouwen we bijzondere planten op zolder.

    Je ziet dat we ons aardig redden.
    Vind ik leuk
    Nielsk +1227
    vrijdag 17 augustus 2018 om 13:19
    Dat kan hij niet, zoekt ook snel een bron op uit: 2011
    Vind ik leuk
    Kuip +8067
    vrijdag 17 augustus 2018 om 11:49
    Helemaal geen schande. De club is een smaakmaker van de stad. Veel mensen beleven hier iedere week plezier aan. Net als een bioscoop of theater. Die zijn er voor vermaak voor de mensen uit de stad ( regio). Het is dus ook logisch dat de gemeente investeert in zo’n club. Iedere stad moet verplicht investeren in sport en sportaccomodaties. Daar betaal je ook belasting voor.
    Vind ik leuk
    FSCeara +8728
    vrijdag 17 augustus 2018 om 11:29
    En Emmen gewoon de eerste gewonnen. Twente moet eerst maar eens laten zien de komende weken waar ze staan.NEC zou vorig jaar ook wel even zo promoveren en kijk hoe dat is geëindigd tegen alle verwachtingen in.
    Vind ik leuk
    Molshoop +116
    vrijdag 17 augustus 2018 om 11:48
    Erg leuk. Maar ga op basis van één gewonnen wedstrijd niet roepen dat je Eredivisie waardig bent. Dit is een tendens die je bij bijna elke promovendus ziet. Vol gas beginnen en dan na de winterstop als een plumpudding in elkaar donderen. Dus geniet van je overwinning maar pas na een wedstrijd of zeven Kun je de balans op gaan maken. Net zoals Twente. Misschien winnen ze vanavond. Misschien ook niet. Maar ook hier kun je pas na een wedstrijd of zeven á acht kijken hoe de vlag erbij hangt.
    Vind ik leuk
    FSCeara +8728
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:53
    Je kan de balans meestal pas opmaken rond de winter.van mij mag Twente of wie dan ook de KKD winnen,heb geen hekel aan Twente zoals vele hier,zeg alleen dat het niet zo makkelijk zal gaan voor geen enkel team als sommige doen denken
    Vind ik leuk
    Molshoop +116
    vrijdag 17 augustus 2018 om 22:21
    Dat ben ik volledig met je eens. Ze moeten vooral waken voor het feit dat iedere ploeg er naar alle waarschijnlijkheid vol op gaat klappen.
    Vind ik leuk
    Donnygo +2974
    vrijdag 17 augustus 2018 om 11:15
    Dat zijn nog eens goede uitspraken van een trainer.
    Vind ik leuk
    Tjoep Cola +5863
    vrijdag 17 augustus 2018 om 11:20
    Wat een fantastische man was Korbach. Laten we de Nederlandse Supercup naar hem vernoemen.
    Vind ik leuk
    Fritz Korbach +22984
    vrijdag 17 augustus 2018 om 11:33
    Hoezo was?
    Vind ik leuk
    Tjoep Cola +5863
    vrijdag 17 augustus 2018 om 12:08
    Mooi dat je reageert vanuit de hemel. Groeten aan iedereen daar. Neem nog maar een papegaaien soep.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 12:09
    Hou jij het maar bij je cola
    Vind ik leuk
    Tjoep Cola +5863
    vrijdag 17 augustus 2018 om 12:17
    Papegaaien soep is mijn favoriet.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 12:19
    Ik zou je naam veranderen in Tjoep Papegaaiensoep. Rijmt ook nog eens ;)
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 11:21
    Fc-Twente !!!
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 11:34
    Sparta is de club van Rotterdam!
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 12:10
    Klopt
    Vind ik leuk
    Nielsk +1227
    vrijdag 17 augustus 2018 om 13:14
    In de KKD, dar klopt
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 11:24
    Korbach het geleik lekker zuipen!
    Vind ik leuk
    Nielsk +1227
    vrijdag 17 augustus 2018 om 13:14
    Geleik? Eng woord zeg
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 14:03
    gelijk ;-)
    Vind ik leuk
    Johnny Cash +5377
    vrijdag 17 augustus 2018 om 11:26
    Neef , wat heb je nou weer gezegd ?
    Vind ik leuk
    Fritz Korbach +22984
    vrijdag 17 augustus 2018 om 11:34
    Neef meestal heb ik het over neuken, ik begrijp er niks van
    Vind ik leuk
    Johnny Cash +5377
    vrijdag 17 augustus 2018 om 11:58
    Rare bedoeling hoor
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 11:27
    Wat een oeverloos gezwam telkens over de fouten uit het verleden.
    Noem eens 1 club waar geen malversaties zijn gepleegd....
    En ja, voetbalsupporters zijn doorgaans niet de meest intelligente wezens - zie ook jullie eigen reacties.
    En als de.supporters in grote getale op komen blijven draven, valt dat op. Dat is een nadeel.

    Helaas zijn er nog maar weinig kleurrijke trainers. Korbach was natuurlijk extreem, maar wat er nu allemaal zit.... Die van Vitesse acht ik wel tot leuke dingen in staat. Vodka en zo...
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 17 augustus 2018 om 11:29]
    Vind ik leuk
    FSCeara +8728
    vrijdag 17 augustus 2018 om 11:27
    Ik denk dat Sparta wint omdat ik vind dat ze zich het beste versterkt hebben.zal tussen deze 2 gaan voor promotie al schat ik Sparta iets hoger in.voor de ander is via de nacomptetitie niets zeker.succes voor beide iig
    Vind ik leuk
    Rodajc +15008
    vrijdag 17 augustus 2018 om 11:45
    Zie in NEC een grotere kandidaat dan Twente eigenlijk.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 12:23
    gokken zelf op top 5, misschien dan via nacompetitie.
    Vind ik leuk
    Rodajc +15008
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:00
    Top 5 moet er zeker inzitten voor jullie. Wij gaan daar ook voor, maar verwacht eerder gewoon 5-10.
    Vind ik leuk
    J. Staatsen +5758
    vrijdag 17 augustus 2018 om 11:34
    Fritz Korbach: en nu gaan we zuipen."

    Zijn uitspraken leven nog steeds voort. Een uitstekende tip voor het uitverkochte huis vanavond.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 12:26
    In de bestuurskamer van Zwolle geloof ik, Ajax had belangstelling.
    Roept hij ineens: 'wanneer begint het neuken?'
    belangstelling over.
    Schitterende vent, alleen beperkte houdbaarheidsdatum voor een club.
    Vind ik leuk
    frankn27 +5559
    vrijdag 17 augustus 2018 om 11:57
    Voetbalprimeur kan na vanavond ook weer eens een nieuwe foto maken van de tribunes tijdens de wedstrijd ipv een foto 1,5 uur voor aanvang
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 12:25
    Lekker laten doen. Vinden ze leuk.
    Vind ik leuk
    Burton93 +111
    vrijdag 17 augustus 2018 om 12:46
    dan zeer benieuwd of twente het mentaal nu wel op een rijtje heeft. En of fraser wat bezinning in de ploeg heeft gekregen.

    En persoonlijk voor mij of Drenthe speelt....want bij feyenoord springen ze om linker mensen, maar ze wilden perse hem niet bij de selectie.
    (omdat ie geen lekker wijf heeft, dat soort drogredenen)
    hoop zo dat ie het heel goed gaat doen dit jaar.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 17 augustus 2018 om 12:53]
    Vind ik leuk
    030uhf +30
    vrijdag 17 augustus 2018 om 12:54
    Komaaaaaaaan. Spartaaaaaaa
    Vind ik leuk
    Hugo59 +2257
    vrijdag 17 augustus 2018 om 12:55
    Sparta wint, fc list&bedrog mag van mij alles verliezen.
    Vind ik leuk
    Nielsk +1227
    vrijdag 17 augustus 2018 om 13:11
    Ben benieuwd hoe het vreemdelingen legioen het gaat doen. Hebben sterke concurrentie
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:08
    De Pony Club...
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:21
    hé ook een leuke...…


    Dappere strijders fier en koen.
    Waarom wil Ajax altijd zonder doen....

    jajajaja, zeg het maar, dit is de knaller.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws