Degradatiekandidaat ontvangt titelkandidaat: 'Beste ploeg met beste spelers'

    Degradatiekandidaat ontvangt titelkandidaat: 'Beste ploeg met beste spelers'

    vrijdag 17 augustus 2018 om 14:47

    VVV-trainer Maurice Steijn voert geen wijzigingen door in zijn elftal na de verrassende 0-1 zege bij Willem II vorige week. De Limburgers ontvangen zaterdag titelkandidaat Ajax in eigen huis.

    Steijn verwacht dat de Amsterdammers – in tegenstelling tot vorige week – in hun sterkste opstelling aan de aftrap verschijnen. "Ajax speelt woensdag weer in de Champions League tegen Dynamo Kiev, maar ik denk niet dat Ten Hag spelers rust gaat geven", laat Steijn weten, geciteerd door de Limburger. "Doet hij dat wel dan staat er evengoed een zeer sterke ploeg tegenover ons."

    "Ajax had die wedstrijd tegen Heracles ook gewoon kunnen winnen", vervolgt Steijn. "Het is heel simpel. Zaterdag spelen we tegen de beste ploeg van Nederland met de beste spelers." Zelf houdt Steijn ook vast aan dezelfde formatie, al verwacht hij wel meer van vleugelspelers Martin Samuelsen en Peter van Ooijen.

    "Begrijp me niet verkeerd. Ze hebben goed gespeeld in dienst van het elftal, maar aanvallend gezien moeten ze wel meer diepte in hun spel pakken en voor afwisseling zorgen. Dan kun je een tegenstander verrassen."

    Opstelling VVV tegen Ajax: Unnerstall; Kum, Röseler, Promes, Janssen; Post, Rutten, Susic; Van Ooijen, Seuntejns en Samuelsen.

    Poll

    Wat wordt VVV-Ajax?

    (3367 stemmen)

    Plaats een reactie

    Casuals88 +2382
    vrijdag 17 augustus 2018 om 14:52
    0-3 !
    Vind ik leuk
    !!!AJAX!!! +2671
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:26
    Toen ik de titel las dacht ik we moeten tegen Feyenoord
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31387
    vrijdag 17 augustus 2018 om 16:03
    Kijk hier het niveau van de Ajax supporters.. en het beleid van VP!
    Vind ik leuk
    buddha +8331
    vrijdag 17 augustus 2018 om 16:19
    de laatste keer dat ik al die uitslagen voorbij zag komen werd het 1-1.
    Vind ik leuk
    Johnny Cash +3106
    vrijdag 17 augustus 2018 om 14:52
    Slimme man !
    Vind ik leuk
    Zoonvanmnoma +4888
    vrijdag 17 augustus 2018 om 14:52
    Maurice snapt het.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +7112
    vrijdag 17 augustus 2018 om 14:57
    VVV is natuurlijk compleet kansloos tegen Ajax, overigens is dat dit seizoen bijna elke Eredivisieclub. Onze enige concurrent is Feyenoord.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 17 augustus 2018 om 15:01]
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 14:59
    Iets klopt er niet aan die zin...
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +7112
    vrijdag 17 augustus 2018 om 14:59
    Zo beter?
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 17 augustus 2018 om 15:01]
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:01
    Nou ja, de kans is groter dat jullie géén concurrentie hebben dan dat Feyenoord jullie enigste concurrent is. Tenminste dat vind ik. De enigste die qua selectie enigszins in de buurt komt is PSV.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +7112
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:09
    Op welke posities vind je PSV sterker dan Feyenoord dan? Als ik de spelers per positie vergelijk zie ik niet veel verschil.
    Vind ik leuk
    JoeyC +1719
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:13
    Alle posities. PSV (winst op subtopper) staat ondertussen weer twee punten los op Ajax (gelijk tegen middenmoter) en drie op Feyenoord (verlies tegen degradatiekandidaat). Maar toch zou PSV slechter zijn...
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +7112
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:17
    Jij vindt Jorrit ‘Mr. Middelmaat’ Hendrix beter dan Vilhena? Jij vindt Angelino beter dan Haps? Jij vindt Luuk ‘Houten Klaas’ beter dan Jørgensen? Jij vindt de bank van PSV beter dan die van Feyenoord? Als je objectief naar de selecties kijkt zit er echt niet veel verschil tussen Feyenoord en PSV.

    En wie de beste is wordt niet bepaald in augustus/september, dat zou jij toch moeten weten. NK Osijek thuis en uit en SC Heerenveen uit vorig seizoen, kijk maar eens terug. En uiteindelijk waren jullie toch de beste vorig seizoen.
    Vind ik leuk
    potus +395
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:53
    Spelers Mr. Middelmaat en Houten Klaas noemen en het dan over objectief kijken naar selecties hebben.
    Ik rust mijn zaak.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +7112
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:55
    Ik ken ook spelers van mijn club die ik middelmaat vind hoor, dus heeft niks te maken met objectiviteit.
    Vind ik leuk
    potus +395
    vrijdag 17 augustus 2018 om 16:40
    Volgens mij is de kern van ergens objectief naar kijken, dat je iedere vorm van bevooroordeeldheid achterwege laat. Spelers reeds een subjectief label met een waardeoordeel omhangen staat daar mijns inziens dus haaks op.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 18:19
    Ben jij de zoon van Schwalbe?
    Objectief? Scheld nog het meest op m'n eigen cluppie. Niemand objectiever dan ik!
    Vind ik leuk
    JoeyC +1719
    vrijdag 17 augustus 2018 om 17:37
    Je kan spelers bijnamen geven wat je wilt, neemt niet weg dat ze inderdaad beter zijn dan die Feyenoorders en ook die van Ajax.
    JC schaal was een oefenwedstrijd. Tenminste voor PSV. Ajax en Feyenoord worden daar ook niet op afgerekend.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +7112
    zaterdag 18 augustus 2018 om 11:45
    Ajax heeft op de rechtsbackpositie en Lozano na op elke positie een betere speler dan de speler van PSV op die positie. Ajax zou eigenlijk lachend kampioen moeten worden.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 08:57
    Zie t dan anders. Dumfries is 3 klassen beter dan wat feyenoord op rechtsback heeft staan. Lozano is 3 klassen beter dan JP en Larsson. Pereiro vind ik zelfpersoonlijk beter dan Toornstra en hun beste middenvelder EL Ahmadi is er niet meer. Zoet heeft meer ervaring dan Bijlow. Hendrix en Bergwijn hebben zich goed ontwikkelt maar zijn idd slechter dan berghuis en vilhena. Maar Luuk en Jörgensen zijn wanneer ze op hun best spelen gelijkwaardig qua goals en aanwezigheid.
    Vind ik leuk
    !!!AJAX!!! +2671
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:32
    Feyenooit heeft blessures en jullie van de schaal gehouden...


    Pak je plek
    Vind ik leuk
    stratumseind +154429
    vrijdag 17 augustus 2018 om 16:13
    jullie doen al 4 jaar voor spek en bonen mee , ken je plek
    Vind ik leuk
    !!!AJAX!!! +2671
    vrijdag 17 augustus 2018 om 16:43
    Kom maar eerst terug op de vorige reactie..

    Straks ren je weer weg met de staartje tussen de benen
    Vind ik leuk
    stratumseind +154429
    vrijdag 17 augustus 2018 om 16:52
    welke vorige reactie?
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 18:20
    Eindje is toch jouw plek..?
    Vind ik leuk
    MOKUM*** +462
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:18
    Op alle posities is PSV beter, wanneer je dat niet ziet, lever je commentaar op de verkeerde site. Dan moet je op de site van het dammen zijn.
    Vind ik leuk
    R94 +1745
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:45
    Hehe, eindelijk iemand van de eigen groep die onze PSV-hater een keer op zijn plek zet. Chapeau, jij mag blijven!
    Vind ik leuk
    !!!AJAX!!! +2671
    vrijdag 17 augustus 2018 om 16:45
    Groot verschil tussen kritiek en haar clown...

    En mijn reactie zijn vooral antwoord op Ajax haatdragende psvers. Dat jij je aangesproken voelt spreekt boekdelen
    Vind ik leuk
    R94 +1745
    vrijdag 17 augustus 2018 om 17:03
    Jouw reacties hebben volgens mij niets te maken met mijn reactie op een bericht van MOKUM die reageert op Cheat Codes, dus ik denk dat jij hier degene bent die zich aangesproken voelt om niks.
    Vind ik leuk
    !!!AJAX!!! +2671
    vrijdag 17 augustus 2018 om 19:41
    Jaja ik lees wel vaker reacties van jouw.. niet huilen je krijgt wat jullie oogsten.. dat zouden de boeren toch wel moeten weten?!
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 18:22
    Ben ik blij dat ik geen enkele club haat. Dat ik de naaste concurrentie geen punten gun staat los van haat...
    Vind ik leuk
    !!!AJAX!!! +2671
    vrijdag 17 augustus 2018 om 19:42
    Nou das ook het enigste wat ik zeg en dat noemt men haat. Ik heb niet meer gezegd dan dat en toen moest half PSV en Feyenoord mij hebben hier.

    Kant tekening er waren Feyenoorders die me begrepen. En nu jij de eerste PSV’er die het zelfde zegt! Ik hoop oprecht dat jullie degraderen en licentie kwijt raken.


    Nou fijn weekend verder
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 17 augustus 2018 om 19:43]
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 20:16
    Degraderen? Wie? Wat? Hoe?
    Vind ik leuk
    !!!AJAX!!! +2671
    vrijdag 17 augustus 2018 om 20:20
    Bedoel dat ik dat mijn concurrenten toe wens..


    Voor jouw ik haat PSV niet.. alleen vindt iedereen hier dat ik PSV haat als ik zeg ik hoop dat ze verliezen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 20:33
    Ooooh, zo. Laat anderen lullen. Als Ajax wint, roep ik fuckzooi en andersom ook.
    Zei al eerder, zonder de top 3 is de ED niks aan...
    Vind ik leuk
    !!!AJAX!!! +2671
    vrijdag 17 augustus 2018 om 20:38
    Klopt daarom is deze Ajacied als een van de weinige een voorstander van eerlijkere tv gelden verdeling. Vindt het absurt dat er clubs om een miljoen om vallen of kunstgras nemen.. en dat wij ons geld op de bank zetten.

    Zei vandaag toevallig tegen een collega(Utrechter) waarom leent Ajax niet geld aan andere clubs tegen 0% rente?
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 20:45
    Nul procent kan niet, dat is afbraak van eigen kapitaal.
    Vind ik leuk
    !!!AJAX!!! +2671
    vrijdag 17 augustus 2018 om 20:51
    De rente is betere tegenstanders die je beter maken. Zie dit ook meer als tijdelijke noodplan. Ik vindt het heel erg als ik dat van Roda lees of Utrecht. Kijk Twente is een ander verhaal maar de “eerlijk” clubs verdienen een eerlijke kans in deze idiote voetbal wereld. Hoop ook echt dat toon zich aansluit bij nijland en van de sar.. wij kunnen best wat tv gelden missen.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +7112
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:50
    Was weinig van te zien in de JC-schaal.
    Vind ik leuk
    !!!AJAX!!! +2671
    vrijdag 17 augustus 2018 om 16:44
    Klopt daarom wonnen ze van een gehavende Feyenoord


    O nee wacht hmmm
    Vind ik leuk
    14forever +8516
    vrijdag 17 augustus 2018 om 19:56
    Zoet > Bijlow
    Swaab > Sven
    Hendrix > clasie
    Lozano > larson
    De jong> jorgensen
    Hier een paar.voorbeeldjes
    Vind ik leuk
    j-roen11 +1120
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:21
    Er staat inderdaad iets vreemds. Psv is uiteraard een klasse sterker dan feyenoord en denk als beide ploegen draaien het wel een kon neerkomen op de onderlinge potjes tussen ajax en psv. En de vraag hoe ver men in europa komt. In die zin heeft psv wellicht al een kleine slag geslagen afgelopen weekend!
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +7112
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:50
    Was weinig van te zien in de JC-schaal.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 17:26
    Weet jij nog leule CheatCodes, en voor welke games?
    Vind ik leuk
    j-roen11 +1120
    vrijdag 17 augustus 2018 om 17:35
    Geen enkele ploeg muv feyenoord neemt die wedstrijd serieus.
    Vind ik leuk
    !!!AJAX!!! +2671
    vrijdag 17 augustus 2018 om 19:44
    Tegenwoordig heet het hacken en krijg je een ban
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:05
    Ja dat zag ik ook,Beste Ploeg dan moet het Heracles zijn.
    Of toch VVV misschien?
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:06
    Heracles of de Graafschap idd.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:10
    Beste ploeg op dit moment vindt ik persoonlijk PSV.
    4-0 Utrecht oprollen is echt knap.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:12
    T is een mooie start maar nog geen indicatie. Utrecht is traditioneel slecht tegen ons. Ik denk dat we morgen pas écht de werkelijke psvkracht naar boven komt.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:16
    Haha grappenmaker.
    Tegen Fortuna toch 0-5.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:20
    denk eerder 0-2 ofzo. Een zakelijke zege zonder hard door te drukken. Zodat we in elk geval 90 min de concentratie bewaren in wit rusland.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:29
    Zal ook kunnen,uitslag voorspellen blijft altijd moeilijk.
    Maar ik denk toch dat PSV de eerste helft de wedstrijd wil beslissen 0-3 ruststand.
    En de 2de helft wil uitzingen.
    Maar je weet het nooit.
    Zag je Dinsdag wel,had echt niet verwacht dat Ajax Standard zal oprollen.
    Ik denk dat ze Off Day hadden jij😉
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:31
    Denk dat Heracles een mooi waarschuwingsschot was. Nu hopen dat ze nog in de roes van hun overwinning zijn.
    Vind ik leuk
    !!!AJAX!!! +2671
    vrijdag 17 augustus 2018 om 16:46
    Hahaha heb je nog meer grappen?
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 16:52
    Ja als Ajax roept,we hadden een Off Day.
    Of was dat een grap van Ajax?
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:27
    Feyenoord? PSV is als collectief erg sterk met paar individuele kwaliteiten. Onderschat PSV alsjeblieft niet.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +7112
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:29
    Feyenoord normaal gesproken ook.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:33
    We zullen het zien, maar ik geloof niet zo in Feyenoord dit seizoen.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +7112
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:51
    Tja, dat kan. Snap het ook wel gezien de resultaten, maar als je vorig seizoen naar het begin van PSV keek gaf men PSV ook 0.0 kans.
    Vind ik leuk
    HansVites +4587
    vrijdag 17 augustus 2018 om 17:06
    Tuurlijk net zo kansloos als Heracles
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +7112
    vrijdag 17 augustus 2018 om 17:17
    Incident.
    Vind ik leuk
    mcmodd +22654
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:00
    Ik denk een kleine overwinning voor Ajax, alles wat ruimer uitvalt is voor Ajax prima. Het gaat niet om grote uitslagen, het gaat om drie punten, één punt of helemaal niets. VVV moet echt heel erg goed spelen willen ze winnen, het is ze wel gegund.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:00
    Als je nou nog specificeert welke zaterdag... op zaterdag 6 oktober speelt psv namelijk tegen jullie.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 17 augustus 2018 om 15:00]
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +7112
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:03
    Nieuwe seizoen, nieuwe kansen en Steijn ziet ook wel dat Ajax veruit de beste is in deze zwakke competitie.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:07
    Kan moeilijk de beste zijn voordat je kampioen geworden bent. Tot nu toe heb ik gezien dat jullie de beste individuele spelers hebben en duurste selectie qua marktwaarde. T beste team weten we pas ongeveer nadat we 17 speelronden naar elke club hebben kunnen kijken.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 17 augustus 2018 om 15:07]
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +7112
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:12
    Heb je gelijk in en ik zit natuurlijk ook een beetje te stangen, maar Steijn ziet Ajax als de beste, dat is zijn goed recht.

    Net zoals dat we aan het begin van de competitie allemaal hebben voorspeld wie wij denken dat de beste is.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 17 augustus 2018 om 15:12]
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:16
    Hij mag idd een mening hebben. Ik had psv eerlijk gezegd ook al een beetje afgeschreven totdat ik zag dat t toch lukte om lozano vast te houden. K probeer soms ook grappig te zijn, lukt alleen niet altijd :)
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +7112
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:26
    Is wel heel weinig interesse voor Lozano valt me op, vanavond 18.00 sluit de Serie A transfermarkt en zijn 2 van de 4 grote competities klaar met transfers. Grote kans dat ie blijft.

    En was niet grappig bedoeld, ik was je aan het testen. Aan een tegenreactie kan je snel zien hoe iemand is, vandaar. Trollen beginnen dan meteen te schelden, normale mensen reageren normaal.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:29
    Mijn eerste reactie kan je ook enigszins zien als een uitlokreactie gezien ik over een artikel dat over ajax gaat begin over psv, dus vandaar. En ik ben idd verbaasd dat het PSV al zo goed als gelukt is. Maar dit kan eigenlijk niet beter want het contract loopt nog jaren door en het is een kwaliteitsspeler in de aanval.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +7112
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:44
    Ach, ik vind dat gelul van over PSV beginnen in een Ajax-topic en andersom belachelijk. Het zijn concurrenten, dus logisch dat men het in elkaars topics over de ander hebben.

    En Lozano zal wel weer een typisch geval zijn van dat clubs de vraagprijs te hoog vinden en liever nog een jaar hem in de gaten houden om te kijken of het geen one season wonder is. Het is natuurlijk ook pas zijn tweede seizoen in Europa.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:08
    Ho wedstrijd op 2 September. bedoel je.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:10
    Op 2 september speelt vvv helemaal niet toch?
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:17
    Nee dan heb je Vitesse-Ajax.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:19
    Die fiets. Vitesse heeft in elk geval vorig jaar een helpende hand geboden in de titelstrijd vorig jaar. Dus bedankt daarvoor zal k maar eens zeggen.
    Vind ik leuk
    HansVites +4587
    vrijdag 17 augustus 2018 om 17:09
    We doen het graag
    Vind ik leuk
    Muscles +710
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:05
    Bij VVV is het veld de grootste tegenstander. Kunstvelden snel verbieden in de eredivisie en nu al eisen stellen dat het een zo goed mogelijk veld wordt. Verleden jaar hadden spelers blaren onder de voeten en rolde de bal totaal niet. Wel gewonnen door Ajax maar blijft een blamage die spelers in het buitenland weerhoudt om in Nederland te gaan spelen
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:08
    Klopt helemaal trouwens. Het veld daar is gewoon pure competitievervalsing. Heeft VVV niet bijna al zijn punten vorig seizoen in eigen huis behaald?
    Vind ik leuk
    frank1971 +2233
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:12
    Uit hebben ze ook voldoende punten gehaald en ook op echt gras.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:15
    Oké dan had ik ff wat anders in gedachten. Maar das positief voor VVV dus.
    Vind ik leuk
    frank1971 +2233
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:19
    Weet je wat het is, er is niemand fan van kunstgras maar het veld is goedgekeurd door de Knvb dus competitievervalsing is het niet maar Vvv gaat binnenkort op een hybrideveld spelen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 18:26
    Statisch gezien haalt PSV meer punten dan Ajax op kunstgras...
    Vind ik leuk
    Janste +51
    zaterdag 18 augustus 2018 om 11:12
    Vvv heeft meer punten uit behaald dan thuis vorig seizoen
    Vind ik leuk
    Rodajc +13856
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:15
    Je hebt kunstgras en je hebt dat wat ze in Venlo hebben. De natuurvelden van Feyenoord en RKC zijn ook niet van dezelfde kwaliteit. Tuurlijk liever geen kunstgras, maar graag wel alles in perspectief blijven zien.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:28
    En je hebt voetbalclubs en je hebt dat wat ze in Kerkrade hebben!
    Vind ik leuk
    Rodajc +13856
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:31
    Hee wat leuk dat je hier een account voor hebt aangemaakt! Of was je vorige reactie ook van zo'n laag niveau als deze dat je er geen like voor kreeg? Gefeliciteerd nog trouwens, voor de allereerste keer in je leven waren jullie de beste van Limburg afgelopen seizoen, het is ook wat om eindelijk een keer de grootste club van Limburg te verslaan, want dat is en blijft Roda JC natuurlijk.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 21:43
    Dank je! En we zijn er hier in Venlo maar wat trots op. Al vijf jaar gedegen beleid, realisme en stap voor stap vooruit. Kunnen andere clubs een hoop van leren.
    Vind ik leuk
    Janste +51
    zaterdag 18 augustus 2018 om 11:14
    Laat m maar. Ik ben zelf vvv fan, maar gun roda ook het beste hoor. Snap die afgunst ook niet
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 20:04
    Volgens mij is het veld in adam ook een drama of is het weer wachten dat het nl-elftal komt zodat de knjb er een nieuwe mat in gooit?
    Vind ik leuk
    Foebele +53659
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:10
    Wordt een moeilijke wedstrijd, ze zullen wel weer niet sproeien waardoor de bal voor geen meter rolt en bijna dood neer valt als hij op de grond terecht komt.

    Ajax moet echter wel de aanvallende kwaliteiten hebben om het muurtje kapot te spelen, we hebben creativiteit genoeg.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:13
    Precies. Ajax heeft technisch zeer vaardige spelers die juist op kunstgras kunnen excelleren.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:10
    Ten Hag maakt niet nog eens dezelfde fout om het team te wijzigen. O nee, het was geen fout. Ze hebben nu een dag langer om te herstellen en nu kan het gemakkelijk. Natuurlijk! En als Ajax vanavond tegen VVV zou spelen, had hij dan weer vier spelers van zijn basisteam rust gegund?
    Vind ik leuk
    |Ajax| +1210
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:12
    0-7
    Vind ik leuk
    Shelbourne +3972
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:12
    Ik snap niet helemaal waarom Steijn voor van Ooijen kiest als buitenspeler. Zeker als hij verwacht dat hij als een klassieke buitenspeler moet spelen met diepte in zijn spel. Hij is van nature middenvelder
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:16
    Hij gaat de bus parkeren. Van Ooijen gaat helemaal niet aanvallen.
    Vind ik leuk
    Rodajc +13856
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:18
    Beetje oneerlijk ook om van van Ooijen meer te verwachten als buitenspeler als hij prima in dienst van het elftal speelt. Als je flitsende acties wilt zien moet je er Grot neerzetten. Je kunt niet én defensieve zekerheid inbouwen van Ooijen én meer aanvallend verwachten met Grot.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:24
    Wanneer heeft Grot flitsende acties in de eredivisie laten zien dan?
    Vind ik leuk
    Rodajc +13856
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:28
    Goede vraag, geen idee. Maar áls iemand ze bij VVV zou kunnen laten zien is hij het wel, iig Grot eerder dan van Ooijen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:30
    Sounds fair;)
    Vind ik leuk
    Rodajc +13856
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:32
    Succes trouwens morgen! Ik kom zelf ook maar eens een kijkje nemen haha.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:34
    Dank je wel.
    Leuk om te horen dat je zelf ook komt, geniet ervan!;))
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:35
    Kun je dan toch sympathie opbrengen voor Fortuna op zo'n moment, of is jouw Roda hart daar e groot voor?
    Vind ik leuk
    Rodajc +13856
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:39
    Ik ben hartstikke neutraal morgenavond, maar kan er gratis heen en het is toch een leuk potje natuurlijk. Maar mijn Rodahart is toch te groot en pijnlijk op dit moment om voor Fortuna te gaan juichen ;-)
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:41
    Dat kan ik echt volledig begrijpen.
    In ieder geval wens ik jou een hele mooie avond in Sittard.
    Vind ik leuk
    Shelbourne +3972
    vrijdag 17 augustus 2018 om 17:31
    Grot is toch een (fysieke sterke) spits? Geen buitenspeler in ieder geval.

    Er lopen bij VVV zomer veel echte vleugelspelers rond als ik het zo zie. Wellicht dat ze beter nog er eentje halen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 18:28
    Wil, jouw prognose?
    Fort - PSV
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 17 augustus 2018 om 18:33]
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 18:46
    Ik wil het eigenlijk niet waarhebben, maar ik vrees een 1-4 nederlaag in eigen huis Georgie😔😔
    Vind ik leuk
    Lucien1978 +4192
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:34
    Ik snap dat wel. De potentieele buitenspelers zijn allemaal geblesseerd of pas 16 jaar oud
    Vind ik leuk
    Janste +51
    zaterdag 18 augustus 2018 om 11:16
    Omdat bijna alle aanvallers nog niet fit zijn, daarom staat hij op de vleugel
    Vind ik leuk
    Utca030 +12190
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:18
    Niet zo bang Maurice Steijn, jullie rollen ze op.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +7112
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:30
    Net als Standard zeker?
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:23
    Het wordt de hoogste tijd dat het voorbij is met de hakken over de sloot wedstrijden, of erger nog, compleet onnodig puntverlies of zelfs nederlagen.
    Ajax moet eens eindelijk laten zien wie hier de 'godenzonen' zijn, en korte metten maken met de zogenaamde eredivisiekleintjes.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +7112
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:30
    Eens, maar dat zie ie eigenlijk al jaren geen enkele Eredivisieclub doen. De tijden dat de top 3 bijna elk jaar met 5-0/6-0 won van clubjes als Excelsior/VVV is voorbij.
    Vind ik leuk
    Lucien1978 +4192
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:32
    Vvv is totaal geen degradatiekandidaat. Wie maakt deze artikelen?
    Vind ik leuk
    Koenbres +236
    vrijdag 17 augustus 2018 om 16:56
    Nou nadat ik ze in Tilburg heb zien spelen vorige week hoort VVV denk ik ook gewoon bij de club degradatiekandidaten.
    Vind ik leuk
    rinirat +2159
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:37
    Hij doet er alles aan om te bluffen...maar is kansloos.
    Vind ik leuk
    Martinus69 +4227
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:38
    Och... gaat het om een interview net de trainer van VVV ... weet VP er toch weer een Ajax verhaal van te maken. Gefeliciteerd
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27053
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:57
    Ik denk eerder dat we hem alleen horen omdat VVV tegen Ajax moet.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:44
    VVV man, mooie club. Geweldig stadion. Het kan spoken daar. Let maar op.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27053
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:57
    "Zaterdag spelen we tegen de beste ploeg van Nederland met de beste spelers."
    Wie stuurt Steyn even een shirtje? Volgens mij wil hij erbij horen :p
    Vind ik leuk
    stratumseind +154429
    vrijdag 17 augustus 2018 om 16:11
    Onzen Lars gaat de nul houden
    Vind ik leuk
    Koenbres +236
    vrijdag 17 augustus 2018 om 16:57
    Nou dat moet voor Ajax te doen zijn denk ik. Vond VVV erg zwak vorige week, maarja het blijft voetbal en je weet het maar nooit.
    Vind ik leuk
    fr1963 +2783
    vrijdag 17 augustus 2018 om 17:08
    1-1
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 17:09
    2-2
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 17:11
    Degradatiekandidaat ontvangt titelkandidaat

    Ooh dacht ff dit gaat over nac breda - De Graafschap ; )
    😜😜😜😉😉😉😂😂😂😂
    Vind ik leuk
    sweeper +82
    vrijdag 17 augustus 2018 om 17:26
    1-1 en de kop klopt al niet...VVV is geen degradatiekandidaat...come on Venlo...forza VVV...👍👍👍
    Vind ik leuk
    Koenbres +236
    vrijdag 17 augustus 2018 om 17:43
    VVV hoort gezien het spel wat ze spelen gewoon bij de groep degradatiekandidaten, die groet is tevens wel erg groot dit jaar.
    Vind ik leuk
    thebigeasy +579
    vrijdag 17 augustus 2018 om 17:49
    Ik denk niet dat je dat van Van Ooijen hoeft te verwachten. Altijd middenvelder geweest en sinds kort dan buitenspeler. Als middenvelder denken krijg je er niet uit zo snel. Als je het uberhaupt voor elkaar krijgt
    Vind ik leuk
    Vinnie J +624
    vrijdag 17 augustus 2018 om 18:02
    De Provençaalse mensjes naar de grote gemene stad waar ze een afstraffing staat te wachten van de godenzonen...
    Vind ik leuk
    Green +41
    vrijdag 17 augustus 2018 om 18:27
    Een overwinning en VVV is al een titelkandidaat? Zo goed speelde Willem II nu ook weer niet hoor.
    Vind ik leuk
    Man U +21
    vrijdag 17 augustus 2018 om 18:46
    0-7
    Vind ik leuk
    Dj Storm +86
    vrijdag 17 augustus 2018 om 22:18
    Volgens muj zit hier het voetbal uitschot ( DEFINITIEVE BAN ) vsn VZ bij elkaar 😂🤣
    Vind ik leuk
    Vendaron +146
    zaterdag 18 augustus 2018 om 02:43
    Vergeet Steijn hier ook niet te melden dat hij vorige week eigenlijk gewoon had moeten verliezen?
    Vind ik leuk
    Janste +51
    zaterdag 18 augustus 2018 om 11:18
    Waarom moet hij dat melden? Wat heeft dat met ajax te maken?
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Degradatiekandidaat ontvangt titelkandidaat: 'Beste ploeg met beste spelers'