Degradatiekandidaat ontvangt titelkandidaat: 'Beste ploeg met beste spelers'

Degradatiekandidaat ontvangt titelkandidaat: 'Beste ploeg met beste spelers'

Gepubliceerd: vrijdag 17 augustus 2018 om 14:47vr 17-08-2018 om 14:47

VVV-trainer Maurice Steijn voert geen wijzigingen door in zijn elftal na de verrassende 0-1 zege bij Willem II vorige week. De Limburgers ontvangen zaterdag titelkandidaat Ajax in eigen huis.

Steijn verwacht dat de Amsterdammers – in tegenstelling tot vorige week – in hun sterkste opstelling aan de aftrap verschijnen. "Ajax speelt woensdag weer in de Champions League tegen Dynamo Kiev, maar ik denk niet dat Ten Hag spelers rust gaat geven", laat Steijn weten, geciteerd door de Limburger. "Doet hij dat wel dan staat er evengoed een zeer sterke ploeg tegenover ons."

"Ajax had die wedstrijd tegen Heracles ook gewoon kunnen winnen", vervolgt Steijn. "Het is heel simpel. Zaterdag spelen we tegen de beste ploeg van Nederland met de beste spelers." Zelf houdt Steijn ook vast aan dezelfde formatie, al verwacht hij wel meer van vleugelspelers Martin Samuelsen en Peter van Ooijen.

"Begrijp me niet verkeerd. Ze hebben goed gespeeld in dienst van het elftal, maar aanvallend gezien moeten ze wel meer diepte in hun spel pakken en voor afwisseling zorgen. Dan kun je een tegenstander verrassen."

Opstelling VVV tegen Ajax: Unnerstall; Kum, Röseler, Promes, Janssen; Post, Rutten, Susic; Van Ooijen, Seuntejns en Samuelsen.

Poll

Wat wordt VVV-Ajax?

(3367 stemmen)

Plaats een reactie

Casuals88 +2421
vrijdag 17 augustus 2018 om 14:52
0-3 !
Vind ik leuk
buddha +10480
vrijdag 17 augustus 2018 om 16:19
de laatste keer dat ik al die uitslagen voorbij zag komen werd het 1-1.
Vind ik leuk
Johnny Cash +8751
vrijdag 17 augustus 2018 om 14:52
Slimme man !
Vind ik leuk
Zoonvanmnoma +6827
vrijdag 17 augustus 2018 om 14:52
Maurice snapt het.
Vind ik leuk
Cheat Codes +7734
vrijdag 17 augustus 2018 om 14:57
VVV is natuurlijk compleet kansloos tegen Ajax, overigens is dat dit seizoen bijna elke Eredivisieclub. Onze enige concurrent is Feyenoord.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 17 augustus 2018 om 15:01]
Vind ik leuk
Creeperd007 +1067
vrijdag 17 augustus 2018 om 15:27
Feyenoord? PSV is als collectief erg sterk met paar individuele kwaliteiten. Onderschat PSV alsjeblieft niet.
Vind ik leuk
Cheat Codes +7734
vrijdag 17 augustus 2018 om 15:29
Feyenoord normaal gesproken ook.
Vind ik leuk
Creeperd007 +1067
vrijdag 17 augustus 2018 om 15:33
We zullen het zien, maar ik geloof niet zo in Feyenoord dit seizoen.
Vind ik leuk
Cheat Codes +7734
vrijdag 17 augustus 2018 om 15:51
Tja, dat kan. Snap het ook wel gezien de resultaten, maar als je vorig seizoen naar het begin van PSV keek gaf men PSV ook 0.0 kans.
Vind ik leuk
HansVites +5993
vrijdag 17 augustus 2018 om 17:06
Tuurlijk net zo kansloos als Heracles
Vind ik leuk
Cheat Codes +7734
vrijdag 17 augustus 2018 om 17:17
Incident.
Vind ik leuk
mcmodd +25950
vrijdag 17 augustus 2018 om 15:00
Ik denk een kleine overwinning voor Ajax, alles wat ruimer uitvalt is voor Ajax prima. Het gaat niet om grote uitslagen, het gaat om drie punten, één punt of helemaal niets. VVV moet echt heel erg goed spelen willen ze winnen, het is ze wel gegund.
Vind ik leuk
Muscles +1403
vrijdag 17 augustus 2018 om 15:05
Bij VVV is het veld de grootste tegenstander. Kunstvelden snel verbieden in de eredivisie en nu al eisen stellen dat het een zo goed mogelijk veld wordt. Verleden jaar hadden spelers blaren onder de voeten en rolde de bal totaal niet. Wel gewonnen door Ajax maar blijft een blamage die spelers in het buitenland weerhoudt om in Nederland te gaan spelen
Vind ik leuk
Rodajc +18136
vrijdag 17 augustus 2018 om 15:15
Je hebt kunstgras en je hebt dat wat ze in Venlo hebben. De natuurvelden van Feyenoord en RKC zijn ook niet van dezelfde kwaliteit. Tuurlijk liever geen kunstgras, maar graag wel alles in perspectief blijven zien.
Vind ik leuk
vrijdag 17 augustus 2018 om 15:28
En je hebt voetbalclubs en je hebt dat wat ze in Kerkrade hebben!
Vind ik leuk
Rodajc +18136
vrijdag 17 augustus 2018 om 15:31
Hee wat leuk dat je hier een account voor hebt aangemaakt! Of was je vorige reactie ook van zo'n laag niveau als deze dat je er geen like voor kreeg? Gefeliciteerd nog trouwens, voor de allereerste keer in je leven waren jullie de beste van Limburg afgelopen seizoen, het is ook wat om eindelijk een keer de grootste club van Limburg te verslaan, want dat is en blijft Roda JC natuurlijk.
Vind ik leuk
vrijdag 17 augustus 2018 om 21:43
Dank je! En we zijn er hier in Venlo maar wat trots op. Al vijf jaar gedegen beleid, realisme en stap voor stap vooruit. Kunnen andere clubs een hoop van leren.
Vind ik leuk
Janste +335
zaterdag 18 augustus 2018 om 11:14
Laat m maar. Ik ben zelf vvv fan, maar gun roda ook het beste hoor. Snap die afgunst ook niet
Vind ik leuk
vrijdag 17 augustus 2018 om 20:04
Volgens mij is het veld in adam ook een drama of is het weer wachten dat het nl-elftal komt zodat de knjb er een nieuwe mat in gooit?
Vind ik leuk
Foebele +53582
vrijdag 17 augustus 2018 om 15:10
Wordt een moeilijke wedstrijd, ze zullen wel weer niet sproeien waardoor de bal voor geen meter rolt en bijna dood neer valt als hij op de grond terecht komt.

Ajax moet echter wel de aanvallende kwaliteiten hebben om het muurtje kapot te spelen, we hebben creativiteit genoeg.
Vind ik leuk
|Ajax| +1285
vrijdag 17 augustus 2018 om 15:12
0-7
Vind ik leuk
Shelbourne +5858
vrijdag 17 augustus 2018 om 15:12
Ik snap niet helemaal waarom Steijn voor van Ooijen kiest als buitenspeler. Zeker als hij verwacht dat hij als een klassieke buitenspeler moet spelen met diepte in zijn spel. Hij is van nature middenvelder
Vind ik leuk
Rodajc +18136
vrijdag 17 augustus 2018 om 15:18
Beetje oneerlijk ook om van van Ooijen meer te verwachten als buitenspeler als hij prima in dienst van het elftal speelt. Als je flitsende acties wilt zien moet je er Grot neerzetten. Je kunt niet én defensieve zekerheid inbouwen van Ooijen én meer aanvallend verwachten met Grot.
Vind ik leuk
Lucien1978 +6454
vrijdag 17 augustus 2018 om 15:34
Ik snap dat wel. De potentieele buitenspelers zijn allemaal geblesseerd of pas 16 jaar oud
Vind ik leuk
Janste +335
zaterdag 18 augustus 2018 om 11:16
Omdat bijna alle aanvallers nog niet fit zijn, daarom staat hij op de vleugel
Vind ik leuk
Lucien1978 +6454
vrijdag 17 augustus 2018 om 15:32
Vvv is totaal geen degradatiekandidaat. Wie maakt deze artikelen?
Vind ik leuk
Koenbres +1881
vrijdag 17 augustus 2018 om 16:56
Nou nadat ik ze in Tilburg heb zien spelen vorige week hoort VVV denk ik ook gewoon bij de club degradatiekandidaten.
Vind ik leuk
rinirat +3256
vrijdag 17 augustus 2018 om 15:37
Hij doet er alles aan om te bluffen...maar is kansloos.
Vind ik leuk
Martinus69 +5301
vrijdag 17 augustus 2018 om 15:38
Och... gaat het om een interview net de trainer van VVV ... weet VP er toch weer een Ajax verhaal van te maken. Gefeliciteerd
Vind ik leuk
#Keizerout +41548
vrijdag 17 augustus 2018 om 15:57
Ik denk eerder dat we hem alleen horen omdat VVV tegen Ajax moet.
Vind ik leuk
vrijdag 17 augustus 2018 om 15:44
VVV man, mooie club. Geweldig stadion. Het kan spoken daar. Let maar op.
Vind ik leuk
#Keizerout +41548
vrijdag 17 augustus 2018 om 15:57
"Zaterdag spelen we tegen de beste ploeg van Nederland met de beste spelers."
Wie stuurt Steyn even een shirtje? Volgens mij wil hij erbij horen :p
Vind ik leuk
stratumseind +191487
vrijdag 17 augustus 2018 om 16:11
Onzen Lars gaat de nul houden
Vind ik leuk
Koenbres +1881
vrijdag 17 augustus 2018 om 16:57
Nou dat moet voor Ajax te doen zijn denk ik. Vond VVV erg zwak vorige week, maarja het blijft voetbal en je weet het maar nooit.
Vind ik leuk
fr1963 +4035
vrijdag 17 augustus 2018 om 17:08
1-1
Vind ik leuk
vrijdag 17 augustus 2018 om 17:09
2-2
Vind ik leuk
vrijdag 17 augustus 2018 om 17:11
Degradatiekandidaat ontvangt titelkandidaat

Ooh dacht ff dit gaat over nac breda - De Graafschap ; )
😜😜😜😉😉😉😂😂😂😂
Vind ik leuk
sweeper +107
vrijdag 17 augustus 2018 om 17:26
1-1 en de kop klopt al niet...VVV is geen degradatiekandidaat...come on Venlo...forza VVV...👍👍👍
Vind ik leuk
Koenbres +1881
vrijdag 17 augustus 2018 om 17:43
VVV hoort gezien het spel wat ze spelen gewoon bij de groep degradatiekandidaten, die groet is tevens wel erg groot dit jaar.
Vind ik leuk
thebigeasy +710
vrijdag 17 augustus 2018 om 17:49
Ik denk niet dat je dat van Van Ooijen hoeft te verwachten. Altijd middenvelder geweest en sinds kort dan buitenspeler. Als middenvelder denken krijg je er niet uit zo snel. Als je het uberhaupt voor elkaar krijgt
Vind ik leuk
Vinnie J +2004
vrijdag 17 augustus 2018 om 18:02
De Provençaalse mensjes naar de grote gemene stad waar ze een afstraffing staat te wachten van de godenzonen...
Vind ik leuk
Green +65
vrijdag 17 augustus 2018 om 18:27
Een overwinning en VVV is al een titelkandidaat? Zo goed speelde Willem II nu ook weer niet hoor.
Vind ik leuk
Man U +20
vrijdag 17 augustus 2018 om 18:46
0-7
Vind ik leuk
Dj Storm +275
vrijdag 17 augustus 2018 om 22:18
Volgens muj zit hier het voetbal uitschot ( DEFINITIEVE BAN ) vsn VZ bij elkaar 😂🤣
Vind ik leuk
Vendaron +256
zaterdag 18 augustus 2018 om 02:43
Vergeet Steijn hier ook niet te melden dat hij vorige week eigenlijk gewoon had moeten verliezen?
Vind ik leuk
Janste +335
zaterdag 18 augustus 2018 om 11:18
Waarom moet hij dat melden? Wat heeft dat met ajax te maken?
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws