Degradatiekandidaat ontvangt titelkandidaat: 'Beste ploeg met beste spelers'

    Degradatiekandidaat ontvangt titelkandidaat: 'Beste ploeg met beste spelers'

    vrijdag 17 augustus 2018 om 14:47

    VVV-trainer Maurice Steijn voert geen wijzigingen door in zijn elftal na de verrassende 0-1 zege bij Willem II vorige week. De Limburgers ontvangen zaterdag titelkandidaat Ajax in eigen huis.

    Steijn verwacht dat de Amsterdammers – in tegenstelling tot vorige week – in hun sterkste opstelling aan de aftrap verschijnen. "Ajax speelt woensdag weer in de Champions League tegen Dynamo Kiev, maar ik denk niet dat Ten Hag spelers rust gaat geven", laat Steijn weten, geciteerd door de Limburger. "Doet hij dat wel dan staat er evengoed een zeer sterke ploeg tegenover ons."

    "Ajax had die wedstrijd tegen Heracles ook gewoon kunnen winnen", vervolgt Steijn. "Het is heel simpel. Zaterdag spelen we tegen de beste ploeg van Nederland met de beste spelers." Zelf houdt Steijn ook vast aan dezelfde formatie, al verwacht hij wel meer van vleugelspelers Martin Samuelsen en Peter van Ooijen.

    "Begrijp me niet verkeerd. Ze hebben goed gespeeld in dienst van het elftal, maar aanvallend gezien moeten ze wel meer diepte in hun spel pakken en voor afwisseling zorgen. Dan kun je een tegenstander verrassen."

    Opstelling VVV tegen Ajax: Unnerstall; Kum, Röseler, Promes, Janssen; Post, Rutten, Susic; Van Ooijen, Seuntejns en Samuelsen.

    Poll

    Wat wordt VVV-Ajax?

    (3367 stemmen)

    Plaats een reactie

    Casuals88 +2447
    vrijdag 17 augustus 2018 om 14:52
    0-3 !
    Vind ik leuk
    buddha +8943
    vrijdag 17 augustus 2018 om 16:19
    de laatste keer dat ik al die uitslagen voorbij zag komen werd het 1-1.
    Vind ik leuk
    Johnny Cash +5375
    vrijdag 17 augustus 2018 om 14:52
    Slimme man !
    Vind ik leuk
    Zoonvanmnoma +7072
    vrijdag 17 augustus 2018 om 14:52
    Maurice snapt het.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8056
    vrijdag 17 augustus 2018 om 14:57
    VVV is natuurlijk compleet kansloos tegen Ajax, overigens is dat dit seizoen bijna elke Eredivisieclub. Onze enige concurrent is Feyenoord.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 17 augustus 2018 om 15:01]
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 14:59
    Iets klopt er niet aan die zin...
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8056
    vrijdag 17 augustus 2018 om 14:59
    Zo beter?
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 17 augustus 2018 om 15:01]
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:01
    Nou ja, de kans is groter dat jullie géén concurrentie hebben dan dat Feyenoord jullie enigste concurrent is. Tenminste dat vind ik. De enigste die qua selectie enigszins in de buurt komt is PSV.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8056
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:09
    Op welke posities vind je PSV sterker dan Feyenoord dan? Als ik de spelers per positie vergelijk zie ik niet veel verschil.
    Vind ik leuk
    JoeyC +2558
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:13
    Alle posities. PSV (winst op subtopper) staat ondertussen weer twee punten los op Ajax (gelijk tegen middenmoter) en drie op Feyenoord (verlies tegen degradatiekandidaat). Maar toch zou PSV slechter zijn...
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8056
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:17
    Jij vindt Jorrit ‘Mr. Middelmaat’ Hendrix beter dan Vilhena? Jij vindt Angelino beter dan Haps? Jij vindt Luuk ‘Houten Klaas’ beter dan Jørgensen? Jij vindt de bank van PSV beter dan die van Feyenoord? Als je objectief naar de selecties kijkt zit er echt niet veel verschil tussen Feyenoord en PSV.

    En wie de beste is wordt niet bepaald in augustus/september, dat zou jij toch moeten weten. NK Osijek thuis en uit en SC Heerenveen uit vorig seizoen, kijk maar eens terug. En uiteindelijk waren jullie toch de beste vorig seizoen.
    Vind ik leuk
    potus +394
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:53
    Spelers Mr. Middelmaat en Houten Klaas noemen en het dan over objectief kijken naar selecties hebben.
    Ik rust mijn zaak.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8056
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:55
    Ik ken ook spelers van mijn club die ik middelmaat vind hoor, dus heeft niks te maken met objectiviteit.
    Vind ik leuk
    potus +394
    vrijdag 17 augustus 2018 om 16:40
    Volgens mij is de kern van ergens objectief naar kijken, dat je iedere vorm van bevooroordeeldheid achterwege laat. Spelers reeds een subjectief label met een waardeoordeel omhangen staat daar mijns inziens dus haaks op.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 18:19
    Ben jij de zoon van Schwalbe?
    Objectief? Scheld nog het meest op m'n eigen cluppie. Niemand objectiever dan ik!
    Vind ik leuk
    JoeyC +2558
    vrijdag 17 augustus 2018 om 17:37
    Je kan spelers bijnamen geven wat je wilt, neemt niet weg dat ze inderdaad beter zijn dan die Feyenoorders en ook die van Ajax.
    JC schaal was een oefenwedstrijd. Tenminste voor PSV. Ajax en Feyenoord worden daar ook niet op afgerekend.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8056
    zaterdag 18 augustus 2018 om 11:45
    Ajax heeft op de rechtsbackpositie en Lozano na op elke positie een betere speler dan de speler van PSV op die positie. Ajax zou eigenlijk lachend kampioen moeten worden.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 08:57
    Zie t dan anders. Dumfries is 3 klassen beter dan wat feyenoord op rechtsback heeft staan. Lozano is 3 klassen beter dan JP en Larsson. Pereiro vind ik zelfpersoonlijk beter dan Toornstra en hun beste middenvelder EL Ahmadi is er niet meer. Zoet heeft meer ervaring dan Bijlow. Hendrix en Bergwijn hebben zich goed ontwikkelt maar zijn idd slechter dan berghuis en vilhena. Maar Luuk en Jörgensen zijn wanneer ze op hun best spelen gelijkwaardig qua goals en aanwezigheid.
    Vind ik leuk
    MOKUM*** +1347
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:18
    Op alle posities is PSV beter, wanneer je dat niet ziet, lever je commentaar op de verkeerde site. Dan moet je op de site van het dammen zijn.
    Vind ik leuk
    R94 +2019
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:45
    Hehe, eindelijk iemand van de eigen groep die onze PSV-hater een keer op zijn plek zet. Chapeau, jij mag blijven!
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8056
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:50
    Was weinig van te zien in de JC-schaal.
    Vind ik leuk
    14forever +8593
    vrijdag 17 augustus 2018 om 19:56
    Zoet > Bijlow
    Swaab > Sven
    Hendrix > clasie
    Lozano > larson
    De jong> jorgensen
    Hier een paar.voorbeeldjes
    Vind ik leuk
    j-roen11 +1403
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:21
    Er staat inderdaad iets vreemds. Psv is uiteraard een klasse sterker dan feyenoord en denk als beide ploegen draaien het wel een kon neerkomen op de onderlinge potjes tussen ajax en psv. En de vraag hoe ver men in europa komt. In die zin heeft psv wellicht al een kleine slag geslagen afgelopen weekend!
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8056
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:50
    Was weinig van te zien in de JC-schaal.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 17:26
    Weet jij nog leule CheatCodes, en voor welke games?
    Vind ik leuk
    j-roen11 +1403
    vrijdag 17 augustus 2018 om 17:35
    Geen enkele ploeg muv feyenoord neemt die wedstrijd serieus.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:05
    Ja dat zag ik ook,Beste Ploeg dan moet het Heracles zijn.
    Of toch VVV misschien?
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:06
    Heracles of de Graafschap idd.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:10
    Beste ploeg op dit moment vindt ik persoonlijk PSV.
    4-0 Utrecht oprollen is echt knap.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:12
    T is een mooie start maar nog geen indicatie. Utrecht is traditioneel slecht tegen ons. Ik denk dat we morgen pas écht de werkelijke psvkracht naar boven komt.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:16
    Haha grappenmaker.
    Tegen Fortuna toch 0-5.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:20
    denk eerder 0-2 ofzo. Een zakelijke zege zonder hard door te drukken. Zodat we in elk geval 90 min de concentratie bewaren in wit rusland.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:29
    Zal ook kunnen,uitslag voorspellen blijft altijd moeilijk.
    Maar ik denk toch dat PSV de eerste helft de wedstrijd wil beslissen 0-3 ruststand.
    En de 2de helft wil uitzingen.
    Maar je weet het nooit.
    Zag je Dinsdag wel,had echt niet verwacht dat Ajax Standard zal oprollen.
    Ik denk dat ze Off Day hadden jij😉
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:31
    Denk dat Heracles een mooi waarschuwingsschot was. Nu hopen dat ze nog in de roes van hun overwinning zijn.
    Vind ik leuk
    Creeperd007 +1019
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:27
    Feyenoord? PSV is als collectief erg sterk met paar individuele kwaliteiten. Onderschat PSV alsjeblieft niet.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8056
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:29
    Feyenoord normaal gesproken ook.
    Vind ik leuk
    Creeperd007 +1019
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:33
    We zullen het zien, maar ik geloof niet zo in Feyenoord dit seizoen.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8056
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:51
    Tja, dat kan. Snap het ook wel gezien de resultaten, maar als je vorig seizoen naar het begin van PSV keek gaf men PSV ook 0.0 kans.
    Vind ik leuk
    HansVites +5010
    vrijdag 17 augustus 2018 om 17:06
    Tuurlijk net zo kansloos als Heracles
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8056
    vrijdag 17 augustus 2018 om 17:17
    Incident.
    Vind ik leuk
    mcmodd +23980
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:00
    Ik denk een kleine overwinning voor Ajax, alles wat ruimer uitvalt is voor Ajax prima. Het gaat niet om grote uitslagen, het gaat om drie punten, één punt of helemaal niets. VVV moet echt heel erg goed spelen willen ze winnen, het is ze wel gegund.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:00
    Als je nou nog specificeert welke zaterdag... op zaterdag 6 oktober speelt psv namelijk tegen jullie.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 17 augustus 2018 om 15:00]
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8056
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:03
    Nieuwe seizoen, nieuwe kansen en Steijn ziet ook wel dat Ajax veruit de beste is in deze zwakke competitie.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:07
    Kan moeilijk de beste zijn voordat je kampioen geworden bent. Tot nu toe heb ik gezien dat jullie de beste individuele spelers hebben en duurste selectie qua marktwaarde. T beste team weten we pas ongeveer nadat we 17 speelronden naar elke club hebben kunnen kijken.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 17 augustus 2018 om 15:07]
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8056
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:12
    Heb je gelijk in en ik zit natuurlijk ook een beetje te stangen, maar Steijn ziet Ajax als de beste, dat is zijn goed recht.

    Net zoals dat we aan het begin van de competitie allemaal hebben voorspeld wie wij denken dat de beste is.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 17 augustus 2018 om 15:12]
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:16
    Hij mag idd een mening hebben. Ik had psv eerlijk gezegd ook al een beetje afgeschreven totdat ik zag dat t toch lukte om lozano vast te houden. K probeer soms ook grappig te zijn, lukt alleen niet altijd :)
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8056
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:26
    Is wel heel weinig interesse voor Lozano valt me op, vanavond 18.00 sluit de Serie A transfermarkt en zijn 2 van de 4 grote competities klaar met transfers. Grote kans dat ie blijft.

    En was niet grappig bedoeld, ik was je aan het testen. Aan een tegenreactie kan je snel zien hoe iemand is, vandaar. Trollen beginnen dan meteen te schelden, normale mensen reageren normaal.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:29
    Mijn eerste reactie kan je ook enigszins zien als een uitlokreactie gezien ik over een artikel dat over ajax gaat begin over psv, dus vandaar. En ik ben idd verbaasd dat het PSV al zo goed als gelukt is. Maar dit kan eigenlijk niet beter want het contract loopt nog jaren door en het is een kwaliteitsspeler in de aanval.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8056
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:44
    Ach, ik vind dat gelul van over PSV beginnen in een Ajax-topic en andersom belachelijk. Het zijn concurrenten, dus logisch dat men het in elkaars topics over de ander hebben.

    En Lozano zal wel weer een typisch geval zijn van dat clubs de vraagprijs te hoog vinden en liever nog een jaar hem in de gaten houden om te kijken of het geen one season wonder is. Het is natuurlijk ook pas zijn tweede seizoen in Europa.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:08
    Ho wedstrijd op 2 September. bedoel je.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:10
    Op 2 september speelt vvv helemaal niet toch?
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:17
    Nee dan heb je Vitesse-Ajax.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:19
    Die fiets. Vitesse heeft in elk geval vorig jaar een helpende hand geboden in de titelstrijd vorig jaar. Dus bedankt daarvoor zal k maar eens zeggen.
    Vind ik leuk
    HansVites +5010
    vrijdag 17 augustus 2018 om 17:09
    We doen het graag
    Vind ik leuk
    Muscles +840
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:05
    Bij VVV is het veld de grootste tegenstander. Kunstvelden snel verbieden in de eredivisie en nu al eisen stellen dat het een zo goed mogelijk veld wordt. Verleden jaar hadden spelers blaren onder de voeten en rolde de bal totaal niet. Wel gewonnen door Ajax maar blijft een blamage die spelers in het buitenland weerhoudt om in Nederland te gaan spelen
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:08
    Klopt helemaal trouwens. Het veld daar is gewoon pure competitievervalsing. Heeft VVV niet bijna al zijn punten vorig seizoen in eigen huis behaald?
    Vind ik leuk
    frank1971 +2250
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:12
    Uit hebben ze ook voldoende punten gehaald en ook op echt gras.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:15
    Oké dan had ik ff wat anders in gedachten. Maar das positief voor VVV dus.
    Vind ik leuk
    frank1971 +2250
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:19
    Weet je wat het is, er is niemand fan van kunstgras maar het veld is goedgekeurd door de Knvb dus competitievervalsing is het niet maar Vvv gaat binnenkort op een hybrideveld spelen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 18:26
    Statisch gezien haalt PSV meer punten dan Ajax op kunstgras...
    Vind ik leuk
    Janste +166
    zaterdag 18 augustus 2018 om 11:12
    Vvv heeft meer punten uit behaald dan thuis vorig seizoen
    Vind ik leuk
    Rodajc +14995
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:15
    Je hebt kunstgras en je hebt dat wat ze in Venlo hebben. De natuurvelden van Feyenoord en RKC zijn ook niet van dezelfde kwaliteit. Tuurlijk liever geen kunstgras, maar graag wel alles in perspectief blijven zien.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:28
    En je hebt voetbalclubs en je hebt dat wat ze in Kerkrade hebben!
    Vind ik leuk
    Rodajc +14995
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:31
    Hee wat leuk dat je hier een account voor hebt aangemaakt! Of was je vorige reactie ook van zo'n laag niveau als deze dat je er geen like voor kreeg? Gefeliciteerd nog trouwens, voor de allereerste keer in je leven waren jullie de beste van Limburg afgelopen seizoen, het is ook wat om eindelijk een keer de grootste club van Limburg te verslaan, want dat is en blijft Roda JC natuurlijk.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 21:43
    Dank je! En we zijn er hier in Venlo maar wat trots op. Al vijf jaar gedegen beleid, realisme en stap voor stap vooruit. Kunnen andere clubs een hoop van leren.
    Vind ik leuk
    Janste +166
    zaterdag 18 augustus 2018 om 11:14
    Laat m maar. Ik ben zelf vvv fan, maar gun roda ook het beste hoor. Snap die afgunst ook niet
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 20:04
    Volgens mij is het veld in adam ook een drama of is het weer wachten dat het nl-elftal komt zodat de knjb er een nieuwe mat in gooit?
    Vind ik leuk
    Foebele +54932
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:10
    Wordt een moeilijke wedstrijd, ze zullen wel weer niet sproeien waardoor de bal voor geen meter rolt en bijna dood neer valt als hij op de grond terecht komt.

    Ajax moet echter wel de aanvallende kwaliteiten hebben om het muurtje kapot te spelen, we hebben creativiteit genoeg.
    Vind ik leuk
    |Ajax| +1247
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:12
    0-7
    Vind ik leuk
    Shelbourne +4750
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:12
    Ik snap niet helemaal waarom Steijn voor van Ooijen kiest als buitenspeler. Zeker als hij verwacht dat hij als een klassieke buitenspeler moet spelen met diepte in zijn spel. Hij is van nature middenvelder
    Vind ik leuk
    Rodajc +14995
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:18
    Beetje oneerlijk ook om van van Ooijen meer te verwachten als buitenspeler als hij prima in dienst van het elftal speelt. Als je flitsende acties wilt zien moet je er Grot neerzetten. Je kunt niet én defensieve zekerheid inbouwen van Ooijen én meer aanvallend verwachten met Grot.
    Vind ik leuk
    Lucien1978 +5268
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:34
    Ik snap dat wel. De potentieele buitenspelers zijn allemaal geblesseerd of pas 16 jaar oud
    Vind ik leuk
    Janste +166
    zaterdag 18 augustus 2018 om 11:16
    Omdat bijna alle aanvallers nog niet fit zijn, daarom staat hij op de vleugel
    Vind ik leuk
    Lucien1978 +5268
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:32
    Vvv is totaal geen degradatiekandidaat. Wie maakt deze artikelen?
    Vind ik leuk
    Koenbres +813
    vrijdag 17 augustus 2018 om 16:56
    Nou nadat ik ze in Tilburg heb zien spelen vorige week hoort VVV denk ik ook gewoon bij de club degradatiekandidaten.
    Vind ik leuk
    rinirat +2683
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:37
    Hij doet er alles aan om te bluffen...maar is kansloos.
    Vind ik leuk
    Martinus69 +4626
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:38
    Och... gaat het om een interview net de trainer van VVV ... weet VP er toch weer een Ajax verhaal van te maken. Gefeliciteerd
    Vind ik leuk
    #Keizerout +30420
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:57
    Ik denk eerder dat we hem alleen horen omdat VVV tegen Ajax moet.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:44
    VVV man, mooie club. Geweldig stadion. Het kan spoken daar. Let maar op.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +30420
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:57
    "Zaterdag spelen we tegen de beste ploeg van Nederland met de beste spelers."
    Wie stuurt Steyn even een shirtje? Volgens mij wil hij erbij horen :p
    Vind ik leuk
    stratumseind +172579
    vrijdag 17 augustus 2018 om 16:11
    Onzen Lars gaat de nul houden
    Vind ik leuk
    Koenbres +813
    vrijdag 17 augustus 2018 om 16:57
    Nou dat moet voor Ajax te doen zijn denk ik. Vond VVV erg zwak vorige week, maarja het blijft voetbal en je weet het maar nooit.
    Vind ik leuk
    fr1963 +3141
    vrijdag 17 augustus 2018 om 17:08
    1-1
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 17:09
    2-2
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 17:11
    Degradatiekandidaat ontvangt titelkandidaat

    Ooh dacht ff dit gaat over nac breda - De Graafschap ; )
    😜😜😜😉😉😉😂😂😂😂
    Vind ik leuk
    sweeper +87
    vrijdag 17 augustus 2018 om 17:26
    1-1 en de kop klopt al niet...VVV is geen degradatiekandidaat...come on Venlo...forza VVV...👍👍👍
    Vind ik leuk
    Koenbres +813
    vrijdag 17 augustus 2018 om 17:43
    VVV hoort gezien het spel wat ze spelen gewoon bij de groep degradatiekandidaten, die groet is tevens wel erg groot dit jaar.
    Vind ik leuk
    thebigeasy +624
    vrijdag 17 augustus 2018 om 17:49
    Ik denk niet dat je dat van Van Ooijen hoeft te verwachten. Altijd middenvelder geweest en sinds kort dan buitenspeler. Als middenvelder denken krijg je er niet uit zo snel. Als je het uberhaupt voor elkaar krijgt
    Vind ik leuk
    Vinnie J +1700
    vrijdag 17 augustus 2018 om 18:02
    De Provençaalse mensjes naar de grote gemene stad waar ze een afstraffing staat te wachten van de godenzonen...
    Vind ik leuk
    Green +45
    vrijdag 17 augustus 2018 om 18:27
    Een overwinning en VVV is al een titelkandidaat? Zo goed speelde Willem II nu ook weer niet hoor.
    Vind ik leuk
    Man U +20
    vrijdag 17 augustus 2018 om 18:46
    0-7
    Vind ik leuk
    Dj Storm +149
    vrijdag 17 augustus 2018 om 22:18
    Volgens muj zit hier het voetbal uitschot ( DEFINITIEVE BAN ) vsn VZ bij elkaar 😂🤣
    Vind ik leuk
    Vendaron +222
    zaterdag 18 augustus 2018 om 02:43
    Vergeet Steijn hier ook niet te melden dat hij vorige week eigenlijk gewoon had moeten verliezen?
    Vind ik leuk
    Janste +166
    zaterdag 18 augustus 2018 om 11:18
    Waarom moet hij dat melden? Wat heeft dat met ajax te maken?
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws