Wij zijn niet dé topclub van Nederland en ook niet de titelfavoriet

    "Wij zijn niet dé topclub van Nederland en ook niet de titelfavoriet"

    zondag 19 augustus 2018 om 22:19

    Het zit Mats Seuntjens dwars dat Ajax en PSV er regelmatig in de laatste minuten met de overwinning vandoor gaan. Aan de andere kant weigert de AZ'er zijn club als titelfavoriet te bestempelen.

    "Je kijkt met een schuin oog naar die wedstrijden. Dan kan ik wel gek worden, ja", geeft Seuntjens toe voor de camera van Voetbal Inside. "Op dit moment staan we bovenaan met PSV, maar wij zijn niet dé topclub van Nederland en ook niet de titelfavoriet. Dus nee, ik denk niet dat er op ons gejaagd gaat worden."

    Desondanks is de opdracht van AZ helder, zegt Seuntjens. "Voor ons is het zaak om zoveel mogelijk punten te halen. Dat hebben we de eerste twee wedstrijden gedaan. We zien het vanzelf wel. Het is belangrijk dat we weten wat we kunnen en willen."

    AZ won zondagmiddag eenvoudig met 1-4 van FC Emmen. Seuntjens over de promovendus: "Een leuke ploeg, enthousiast. Misschien moeten ze iets realistischer spelen. Wij hebben meer kwaliteiten dan zij, maar daar ben ik niet voor."

    Plaats een reactie

    Dezeun +4305
    zondag 19 augustus 2018 om 22:20
    Jammer dat hij niet altijd speelt prima speler
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 22:46
    Had het in Europa maar laten zien, waar speel je nu voor afgelopen jaar? Om te kwalificeren voor europees voetbal, in nl geen prijs.
    Wij deden hetzelfde nu in Europa, maar hebben tenminste nog de meeste prijzen dit jaar (KNVB-beker en Supercup-schaal).
    Vind ik leuk
    Snapje? +4988
    zondag 19 augustus 2018 om 22:49
    Er is maar 1 topclub... ons aller Ajax!
    Vind ik leuk
    Dezeun +4305
    zondag 19 augustus 2018 om 22:50
    Weliswaar zonder prijzen
    Vind ik leuk
    035 +5063
    zondag 19 augustus 2018 om 23:54
    Uitgekauwde opmerking. Gebruik eens een tandestoker om de resten weg te halen. :-)
    [Reactie gewijzigd op zondag 19 augustus 2018 om 23:56]
    Vind ik leuk
    Itsese +4251
    maandag 20 augustus 2018 om 00:00
    Hahah omdat die al jaren gebruikt wordt inderdaad
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 07:21
    Och och az heeft 2 potjes gewonnen tegen NAC en emmen ...
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 10:15
    Na de zeeeeeeeeer gelukkige winst tegen topper Fortuna Sittard zou ik niet zo hard roepen...
    Vind ik leuk
    phritzzz +2494
    maandag 20 augustus 2018 om 04:11
    Tja 035 dat zit hem toch echt niet in de opmerking maar in het gebrek aan vermogen bij jullie aller Ajax om prijzen te pakken! Feiten mogen benoemd worden ;)
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 08:22
    Goed dat je snapje daarop aanspreekt @035
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 22:51
    Voor jou wel, prima toch.
    Vind ik leuk
    Teamgeest +1511
    maandag 20 augustus 2018 om 00:43
    tobclub 😂
    Vind ik leuk
    ronnie1100 +966
    zondag 19 augustus 2018 om 23:02
    Tja waar spelen de nummer 6 t/m 18 eigenlijk voor
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 23:04
    oei, jij hebt het door. sssttt
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 22:25
    Leuke comment.. moest je het stof van het woord 'beker' en 'schaal' kloppen of kon je hem zo onderuit de kast trekken..
    Vind ik leuk
    Gerwin Vink +1945
    zondag 19 augustus 2018 om 22:20
    Aanfluiting dat Az ja heeft weer punten gekost voor Eurpees voetbal stomme kaasboeren 😡
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 22:22
    Nou nou nou.
    Vind ik leuk
    Quaresma +5434
    zondag 19 augustus 2018 om 22:42
    Ik snap heel veel mensen hier niet. Als er een club de laatste 10 jaar Europese punten heeft gepakt voor NL dan was het AZ wel. Volgensmij een van de best presterende Nederlandse ploegen in Europa sinds de overgang naar de Europa League.
    Vind ik leuk
    Fissah14 +195
    zondag 19 augustus 2018 om 22:56
    Ajax afgelopen 10 jaar 131 punten, AZ 55 punten.....
    Vind ik leuk
    JapAZ +527
    maandag 20 augustus 2018 om 00:45
    Verschil tussen CL en EL slimmerd.
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +20435
    maandag 20 augustus 2018 om 06:16
    Dus?
    Vind ik leuk
    companen +1110
    dinsdag 21 augustus 2018 om 12:28
    Hoe kan AZ boven Ajax staan 2007 tm 2009...
    Vind ik leuk
    pos +8635
    maandag 20 augustus 2018 om 07:53
    En dat voor een cluppie als AZ met een redelijk minimale begroting. Veel mensen snappen er inderdaad niet zoveel van.
    Vind ik leuk
    JonathanAjax +6315
    zondag 19 augustus 2018 om 22:26
    Dwaze reactie. Ajax kost NL ook al jaren punten door Europees geschutter.
    Az komt er in ieder geval vooruit dat ze belabberd spelen...
    Vind ik leuk
    Gerwin Vink +1945
    zondag 19 augustus 2018 om 22:29
    CL voetbal is ook net even andere koek
    Vind ik leuk
    Jur74 +8191
    zondag 19 augustus 2018 om 22:33
    Dus dan mag je natuurlijk wel punten verspelen natuurlijk.
    Vind ik leuk
    Gerwin Vink +1945
    zondag 19 augustus 2018 om 22:45
    Ook niet nee maar goed Az was wel heel snel klaar in Europa
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 22:58
    Zo waren Ajax en PSV met een veel hoger budget vorig jaar ook veel eerder klaar en blameerden zich tegen matige ploegen uit Kroatie en Noorwegen... AZ heeft het meestal uitstekend gedaan!
    Vind ik leuk
    Jur74 +8191
    zondag 19 augustus 2018 om 23:02
    En Az heeft het natuurlijk expres gedaan.... om zo het Nederlandse voetbal naar de klote helpen. Voor mensen zoals jij die altijd maar met een beschuldigend vingertje wijzen naar een andere club heb ik het volgende advies: hou je bezig met je eigen club. Alle Nederlandse clubs hebben namelijk de laatste jaren zitten verzaken.
    Vind ik leuk
    035 +5063
    zondag 19 augustus 2018 om 23:58
    Punten kun je alleen maar verdienen. Wat je niet hebt kun je niet verliezen.
    [Reactie gewijzigd op zondag 19 augustus 2018 om 23:58]
    Vind ik leuk
    companen +1110
    dinsdag 21 augustus 2018 om 12:29
    CL andere koek whahaha ze werden constant door niets zeggende clubjes in de voorrondes uitgeschakeld
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 22:33
    Hier ben ik het niet mee eens. Ajax staat niet voor niets het hoogst van de Nederlandse clubs, gevolgd door PSV en daarna een enorm gat

    (Ja, AZ is wegens dit jaar gedaald naar onder de 115e! 9 punten blijven er over)


    AZ kan het zichzelf ook verwijten aangezien de uitschakeling puur lag aan hun eigen beleid en dat valt gewoon kwalijk te nemen.
    Vind ik leuk
    Bossie020 +5169
    maandag 20 augustus 2018 om 07:18
    111e met 10.5 punten.
    Ze hebben de thuiswedstrijd gewonnen, wat ze 1.5 oplevert.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 20:32
    Ah ok dat was ik even vergeten, maar helaas is het maar een minimaal verschil...
    Vind ik leuk
    Bossie020 +5169
    maandag 20 augustus 2018 om 20:56
    Minimaal, maar 1.5 punt is 1,5 punt.
    Als Ajax 1.5 punt meer had gehad in 2016/2017 dan was Feyenoord als 2e geeindigd.
    Vind ik leuk
    Blindsy +10329
    zondag 19 augustus 2018 om 22:42
    Zou ik toch de lijstjes er nog eens op na slaan. Ajax is by far de nr 1 qua puntenpakken in Europa. Dat ook zij het vroeger beter deden, doet daar niets aan af.
    Vind ik leuk
    koppig +492
    zondag 19 augustus 2018 om 23:00
    jij bent zeker die wedstrijden tegen rosenborg van jou club vergeten jullie zijn er nu ook nog niet
    Vind ik leuk
    Floaz +959
    zondag 19 augustus 2018 om 23:00
    Feyenoorder zeker deed pijn vorig seizoen 4de plaats achter az
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 23:10
    En al zoveel jaren veel punten gehaald dat vergeet je even. Jammer.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 00:32
    Dankzij AZ heeft Nederland nog enigzins recht op plaatsing in Europa de afgelopen 6 jaar, dus denk eerst even na voordat je iets zegt..
    Vind ik leuk
    Bossie020 +5169
    maandag 20 augustus 2018 om 07:10
    Die stomme Kaasboeren hebben het anders de afgelopen 10 jaar goed gedaan in Europa qua UEFA coëfficiënt.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 22:21
    Gewoon weer lekker meedraaien boven in bij de eerste 5. Als je dat voor elkaar krijgt dit seizoen doen je het prima.
    Vind ik leuk
    Foebele +53669
    zondag 19 augustus 2018 om 22:22
    AZ titelkandidaat? Haha.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 22:34
    Nooit echt, maar altijd toch outsider, al verwacht ik dit jaar meer van Vitesse dan AZ
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9012
    maandag 20 augustus 2018 om 07:08
    Flutsky kan beter zuipen dan trainen.....
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 22:29
    Vitesse voetbalt leuk maar laat het ook liggen.. kon Basel verslaan en ook tegen Heerenveen zat er meer in. Misschien dat ze nog in het seizoen groeien maar dat kan je ook van AZ zeggen. En daarnaast speelt AZ (nog) niet met het sterkste elftal door veel blessures. Verwacht eerlijk gezegd meer van AZ dan van vitesse
    Vind ik leuk
    Jur74 +8191
    zondag 19 augustus 2018 om 22:43
    Moeilijk hè, lezen?


    Op dit moment staan we bovenaan met PSV, maar wij zijn niet dé topclub van Nederland en ook niet de titelfavoriet. Dus nee, ik denk niet dat er op ons gejaagd gaat worden."
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9012
    zondag 19 augustus 2018 om 22:46
    Wat ik tot nu toe van PSV of Ajax zie in de ED........allebei teleurstellend.
    Vind ik leuk
    popiejopie +2388
    zondag 19 augustus 2018 om 22:51
    Dat zeiden ze onder van Gaal ook ;)
    Vind ik leuk
    fr1963 +2783
    zondag 19 augustus 2018 om 22:22
    "Voor ons is het zaak om zoveel mogelijk punten te halen"...
    Dat is de opdracht voor AZ!
    Geweldige doelstelling, altijd goed dus!
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 23:12
    En wat zijn de doelstellingen voor jou club?
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 22:22
    Topclub van Nederland kan alleen maar ons aller Ajax zijn. De rest volgt op een gepaste afstand.
    Nummer 2 Feyenoord mag er trots op zijn.
    Trots op Amsterdam en ons aller Ajax.
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +12073
    zondag 19 augustus 2018 om 22:25
    Wat wil je hiermee bereiken hassan?
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 22:25
    Mag ik er niet op reageren vliegje?
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +12073
    zondag 19 augustus 2018 om 22:34
    Jij provoceert.
    Waarom moet feyenoord trots zijn op Amsterdam?
    [Reactie gewijzigd op zondag 19 augustus 2018 om 22:34]
    Vind ik leuk
    Jur74 +8191
    zondag 19 augustus 2018 om 22:35
    Als je nou eens normaal zou reageren ipv dat eeuwige domme gelul ons aller ajax. Er is niks van je bij en heb je wel een aandeel dat is het een stukje jouw aller ajax.
    Vind ik leuk
    Heer Bommel +5535
    zondag 19 augustus 2018 om 22:39
    De sukkel schept er genoegen in om een AZ-topic te vervuilen.
    Vind ik leuk
    Sigma +2399
    zondag 19 augustus 2018 om 22:40
    En maar blijven happen.....je leert het ook nooit he mug
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +12073
    zondag 19 augustus 2018 om 22:42
    Gewoon op zijn plaats zetten.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 22:54
    We kijken morgen of dat gelukt is 😂😂😂
    Vind ik leuk
    035 +5063
    maandag 20 augustus 2018 om 00:01
    Hetis Hassan met een hoofdletter en dat is geen Turkse voornaam mug.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 23:15
    Lat dat ons aller weg. Ik snap dat je op je vrijdag middag gebedje ons aller Allah verstaat en jij door je dat gelul van je haat predikant er op een gegeven moment ajax van gemaakt hebt. Maar man man man wat sla jij een wartaal uit.
    Vind ik leuk
    phritzzz +2494
    maandag 20 augustus 2018 om 04:27
    @ klein Turkje
    Jullie roepen ieder jaar de beste te zijn en kampioen te worden maar het wil niet zo lukken met dat clubje van je. Geen daden maar slechts woorden. Je roept maar lekker mannetje..... Voorlopig is PSV regerend landskampioen. En dat is een feit! :-)))))
    Vind ik leuk
    Kopstootje +8071
    zondag 19 augustus 2018 om 22:23
    Ze zullen uiteindelijk als 4de eindigen.
    Achter PSV, Vitesse en FC Utrecht
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 22:34
    Haha!
    Vind ik leuk
    Tfoe +2997
    zondag 19 augustus 2018 om 22:41
    wahaaaaah....
    Vind ik leuk
    Tfoe +2997
    zondag 19 augustus 2018 om 22:41
    🤡
    Vind ik leuk
    Rodajc +13856
    zondag 19 augustus 2018 om 22:23
    Winnen in de laatste minuten is ook een kwaliteit. Leuk voetballen is belangrijk maar resultaat nog belangrijker, was er afgelopen vrijdag én zaterdag duidelijk getuige van. AZ zie ik eerder derde worden dan Feyenoord, simpelweg omdat ze een meer uitgebalanceerde en betere selectie hebben. PSV en Ajax zijn desondanks de enige Nederlandse clubs die doorhebben wat nodig is om te presteren naar mijn mening.
    Vind ik leuk
    voetbal!!! +8536
    zondag 19 augustus 2018 om 22:25
    AZ is veel te wisselvallig om een titelkandidaat te zijn. Elk jaar hebben ze wel een paar slechte periodes. Verwacht dat ze aan het eind van het seizoen weer een punt of 20 achterstaan op de nummer 1.
    [Reactie gewijzigd op zondag 19 augustus 2018 om 22:25]
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 22:57
    Vorig seizoen vergeten ?
    Kijk het anders even terug. AZ had de op 1 na minst gepasseerde defensie en de meeste clean sheets. Over regelmatigheid gesproken.
    Vind ik leuk
    Skkky50 +3524
    zondag 19 augustus 2018 om 22:25
    Die Boadu is wel lekker op dreef hé? Twee goals, één assist in twee wedstrijden. 17 jaar.
    Vind ik leuk
    3Bier +7604
    zondag 19 augustus 2018 om 22:36
    Begin is hoopvol maar hopelijk voor die jongen ontstaat er nu geen hype. De goals die hij gemaakt heeft zijn een intikker en een keeper die tegen hem aan schiet. Voor ons Nederlanders te hopen dat hij de concurrentie strijd met Johnson wint en zich blijft ontwikkelen. We wachten het maar even rustig af.
    Vind ik leuk
    Bossie020 +5169
    maandag 20 augustus 2018 om 07:30
    Wat verwacht je dan van een knul van 17? Dat hij ze vanaf eigen helft stijf in de kruising jaagt?

    Vind ik leuk
    Gerwin Vink +1945
    zondag 19 augustus 2018 om 22:46
    En komt nog uit Amsterdam ook dat Ajax hem nooit in hun vizier heeft gehad
    Vind ik leuk
    Jur74 +8191
    maandag 20 augustus 2018 om 00:38
    Myron Boadu maakte op vijftienjarige leeftijd al zijn debuut bij Jong AZ en luisterde die wedstrijd ook nog eens op met een doelpunt. De inmiddels zestienjarige aanvaller geldt in Alkmaar als een enorm talent en heeft, als hij ervoor kiest AZ te verlaten, de clubs voor het uitkiezen. Vanuit de Premier League wordt er aan Boadu getrokken en Ajax wees hij in een eerder stadium al af.
    “Hij wilde sowieso niet naar Ajax. Hij vond die jongens niet zo leuk, een beetje arrogant. Die kende hij uit de buurt en daar had ie niks mee. We hebben toen min of meer afgesproken dat ze naar Utrecht en AZ zouden gaan”, doet Fred Bloem, die Boadu kent van zijn tijd bij Buitenveldert, uit de doeken tegenover Voetbal International.
    Vind ik leuk
    Wazzupp +669
    zondag 19 augustus 2018 om 22:44
    AZ moet nog tegen de topclubs, dus gaat weer fout
    [Reactie gewijzigd op zondag 19 augustus 2018 om 22:45]
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 23:07
    Eens komt er een verandering.
    Ze zeggen wel is traditie is om te breken.
    Vind ik leuk
    Floaz +959
    zondag 19 augustus 2018 om 23:05
    Al die kritiek op az, Feyenoord huilt dat ze het financieel moeilijk hadden, dat was bij az niet anders, je kan wel kritisch zijn over az, maar kijk dan ook even naar de begroting en hoe beleid ze voeren o.a. met een top jeugdopleiding
    Vind ik leuk
    Bossie020 +5169
    maandag 20 augustus 2018 om 07:35
    Zo is het. Feyenoord heeft met 67 miljoen bijna dezelfde begroting als de concurrentie voor plaats 3 samen. (Vitesse met 27 mio, AZ met 24 mio en FC Utrecht 18 mio).

    Zou eigenlijk van de zotte zijn als een andere club als Feyenoord 3e zou worden.
    Vind ik leuk
    Floaz +959
    maandag 20 augustus 2018 om 07:48
    Jij snapt het bossie, maar blijkbaar vinden veel mensen het niet leuk als je het met een kleine begroting leuk meedoet... Mensen willen meer en meer beseffen niet hoe bijzonder het is dat een 17 jarige 1ste spits is
    Vind ik leuk
    Kokkie85 +17
    zondag 19 augustus 2018 om 23:08
    Lekker blijven janken over Europa tot de winsterstop zou ik zeggen. AZ kan het hoofd hoog houden als suptopper in Europa de laatste 10 jaar. Waaronder 3x kwartfinale. Not bad voor ons provincieclubje zou ik zeggen. Uiteraard was het slecht maar dit kan een keer gebeuren.

    Trol nu maar weer lekker door 👹👏
    Vind ik leuk
    Pur Sang +353
    zondag 19 augustus 2018 om 23:40
    AZ is dit seizoen nooit een titelkandidaat genoemd. Degene die dat zegt, heeft een gigantische plaat voor de kop. Dat ze nu boven aan staan met 6 punten en een doelsaldo van +8, wil niks zeggen, gezien het niveau van de eerste twee tegenstanders.

    Volgende week kunnen ze zich wél meten, gelijk tegen een concurrent!
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 23:49
    Da je durft te praten over favoriete voor de tietel als je ziet door welke club en competitie AZ uitgeschakeld is schande !!!
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +20435
    maandag 20 augustus 2018 om 06:22
    Tietel ? Je reageerde eerder met een ander account.....
    Vind ik leuk
    Bossie020 +5169
    maandag 20 augustus 2018 om 07:42
    Hij denkt waarschijnlijk; mijn moeder heeft tieten en titel klinkt net zo dus zal het wel tietel zijn.

    Overigens is zijn comment grammaticaal van een dusdanig niveau dat als je zo schrijft op je inburgeringsexamen je na afloop gelijk in een taxi wordt gepropt richting Schiphol.
    [Reactie gewijzigd op maandag 20 augustus 2018 om 07:42]
    Vind ik leuk
    QPK1985 +555
    zondag 19 augustus 2018 om 23:51
    Klopt Mats maar AZ moet er wel in geloven!
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 23:51
    En inderdaad dat je 2 wedstrijden al gaat kijken en oordelen wie op 1 staat is gewoon een tijd opname !
    Vind ik leuk
    Bossie020 +5169
    maandag 20 augustus 2018 om 07:44
    Na 15 of 30 wedstrijd is toch ook een "tijd opname".
    Vind ik leuk
    nulzeven2 +557
    zondag 19 augustus 2018 om 23:58
    Met alle respect voor....
    Als het over een tegenstander van ajax gaat is dit standaard het meeste gebruikte zinnetje.
    Let er maar eens op, elke verslaggever, ajax-speler, praatprogramma, trainer, speler etc. etc.
    Deze zin komt me de strot uit, want jullie hebben geen respect voor.
    Zelfs dit meest postieve zinnetje die gebruikt wordt richting jullie tegenstander kleineren jullie nog.
    Zet m op psv dit seizoen, echt...


    Vind ik leuk
    Paul1982 +11949
    maandag 20 augustus 2018 om 00:01
    Kan iemand mij uitleggen wat Mats hiermee bedoelt?

    "Wij hebben meer kwaliteiten dan zij, maar daar ben ik niet voor."
    [Reactie gewijzigd op maandag 20 augustus 2018 om 00:01]
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 00:57
    Met zij bedoelt hij zijn kleine zusje, zijn 3 jarige dochter, oma en zijn vrouw;))
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +20435
    maandag 20 augustus 2018 om 06:23
    Dat hij niet over de strategie gaat.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 00:13
    Net als in de vorige seizoenen zullen de grote wedstrijden allemaal verloren gaan. Niet erg, wederom derde worden in de eindstand zal een prima prestatie zijn.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 00:55
    Ja om vervolgens weer kansloos door SC kraaibalmosjavenksla uit Klootmanistan in de voorronde van de EL naar huis 'gebeukt' te worden.
    Pfff wat een kansloos verhaal begint dit te worden.
    [Reactie gewijzigd op maandag 20 augustus 2018 om 00:55]
    Vind ik leuk
    rinirat +2168
    maandag 20 augustus 2018 om 00:18
    Goed gezien, zeker geen topclub tussen plek 5 en 8
    Nu tegen mindere gespeeld tegen top 3 kost standaard 18 punten
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 10:44
    Mooi blijven er nog 84 punten over...... kom je volgens mij een eind mee .
    Vind ik leuk
    Teamgeest +1511
    maandag 20 augustus 2018 om 00:46
    Ja volledig mee eens 👍🏻
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 00:53
    De doelstelling van AZ...om zoveel mogelijk punten te halen.
    Wat een dooddoener zeg, zijn er ook clubs wereldwijd die deze doelstelling niet hebben dan?
    Vind ik leuk
    Floaz +959
    maandag 20 augustus 2018 om 07:46
    Mierenneuken is ook een vak
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 05:34
    FC Emmen, daar wint Jong Ajax ook nog wel van...
    Vind ik leuk
    Floaz +959
    maandag 20 augustus 2018 om 09:03
    Klopt jong az ook
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 06:17
    Gaat Seuntjens nu adviseren aan Emmen, om de bus te parkeren?
    Emmen kan beter in Ommen gaan spelen. Zoveel scheelt het niet, maar het rijdt niet zo om. En om. En om.

    Afijn ... Ommen dus.
    Vind ik leuk
    Floaz +959
    maandag 20 augustus 2018 om 07:45
    Ja klopt, terecht heb je de 4-1 niet gezien, Emmen was zoon 5 minuten in de aanval, laten ze achter alles open.. Idrissi en Boadu vonden het prima
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 06:56
    Haal eerst maar eens een nieuwe spits en buitenspeler voor je uberhaupt dat woord in je mond neemt.
    Vind ik leuk
    Bossie020 +5169
    maandag 20 augustus 2018 om 07:54
    Volgens mij heeft AZ met Johnsen, Boadu, Mihalik en Friday al 4 spitsen en met Rotariu, Stengs, Dos Santos, Idrissi, Bel Hassani en Gudmundsson 6 buitenspelers.

    2 duels 9 goals. Daar schort het niet aan, pik.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 10:12
    Spitsen heb je gelijk in, al moet Boadu eigenlijk minuten maken in jong en dan heb je met Fredje geen beste vervanger. En de spelers die je noemt zijn niet kampioens kwaliteit waardig, pik. Dus nogmaals, zou die term niet gebruiken. Lekker voor plekje 3 gaan
    Vind ik leuk
    Bossie020 +5169
    maandag 20 augustus 2018 om 14:55
    Dat zegt hij toch ook...dat AZ juist GEEN titelfavoriet is.
    Boadu rijpt goed en zijn vaste stand-in Johnsen verwacht ik ook wel wat van als hij aan het niveau gewend is.

    Friday gaat maar naar Jong AZ. Vorig seizoen scoorde hij een 7 uit 7, dus daar lukt het wel.
    Vind ik leuk
    AlbS +279
    maandag 20 augustus 2018 om 09:32
    Zolang dat niveau in Nederland zo bedroevend is gewoon geen Nederlandse clubs meer toelaten tot die Europese competities. Is alleen interessant voor wat lokale supporters.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 10:27
    Toch is az een outsider voor de titel
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 15:20
    Dat zijn jullie inderdaad niet.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    "Wij zijn niet dé topclub van Nederland en ook niet de titelfavoriet"