Allardyce hard: 'Van Gaal haalde hem, maar hij is niet beter dan toen hij kwam'

    Allardyce hard: 'Van Gaal haalde hem, maar hij is niet beter dan toen hij kwam'

    maandag 20 augustus 2018 om 08:12

    Anthony Martial is niet goed genoeg voor Manchester United. Dat is de mening van Sam Allardyce. Martial maakt tot dusver weinig indruk bij de Premier League-club en liet ook tegen Brighton & Hove Albion een matig optreden zien.

    "Louis van Gaal heeft hem gehaald, maar het maakt niet uit wie de manager is", zegt Allardyce bij beIN Sports. "Hij is niet goed genoeg voor Manchester United. Als je super kritisch wilt zijn en kijkt naar de spelers die Mourinho heeft..Hij is niet de speler die ze hoopten dat hij was."

    Allardyce begrijpt wel dat United Martial gehaald heeft. De Fransman werd in 2015 voor een groot bedrag overgenomen van AS Monaco. "Er was een grote kans om zo'n groot talent voor zoveel geld te halen. Maar hij zit nu in zijn derde seizoen en is niet beter dan toen hij kwam."

    "Hij had beter moeten zijn. Hij zou net zo goed moeten zijn als Leroy Sane etc. Dat is niet de schuld van Mourinho."

    Poll

    Eens met Allardyce?

    (1145 stemmen)

    Plaats een reactie

    maandag 20 augustus 2018 om 08:15
    Verhuur hem dan aan Emmen
    Vind ik leuk
    Hyena +30057
    maandag 20 augustus 2018 om 08:16
    Heeft ook lekker veel minuten gekregen om zich te ontwikkelen..
    Vind ik leuk
    Nozem +164
    maandag 20 augustus 2018 om 08:25
    Precies wat ik wilde zeggen, iemand laten verpieteren op de bank maar wel progressie verwachten !?
    Vind ik leuk
    Unknown007 +1878
    maandag 20 augustus 2018 om 08:57
    49, 42 en 45 wedstrijden gespeeld de afgeslopen seizoenen.. Kan je toch moeilijk over geen kansen praten.
    Vind ik leuk
    kevinleo +2596
    maandag 20 augustus 2018 om 09:11
    Maar hoeveel minuten dan? Kan me weinig voorstellen dat hij in de basis is begonnen. Maar op de trainingen moet je het ook laten zien en dat deed hij waarschijnlijk ook niet.
    Vind ik leuk
    Unknown007 +1878
    maandag 20 augustus 2018 om 09:18
    zijn minuten in volledige wedstrijden zijn: 45, 28 en 26.

    Onder Van Gaal de meeste minuten gemaakt, maar daarna nog steeds voldoende wedstrijden in het jaar om je te ontwikkelen lijkt mij.
    Vind ik leuk
    kevinleo +2596
    maandag 20 augustus 2018 om 10:10
    Lijkt mij ook, gewoon bezweken onder de druk van de premier league of heeft het niet in zich. Alleen zie ik weinig spelers die naar ManU komen en beter zijn geworden, onder geen van de managers. Alsof de druk om te winnen zo hoog is dat ze eigenlijk geen lol hebben ofzo. Of die jongens hebben het gevoel: we spelen bij united en hoeven er niet meer voor tot het uiterste te gaan.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 08:17
    "Dat is niet de schuld van Mourinho."

    Volgens mij is dat mede de verwantwoordelijkheid van Mourinho. Martial is een prima talent. Onder een manager die jeugd beter maakt, had Martial best uit kunnen groeien tot een grote speler. Kijk naar Rashford, die was bij elke andere PL-club al de onbetwiste nr 1 geweest. Maar Mourinho durft het risico niet te nemen.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 12:18
    Ze hebben beide heel veel kansen gehad, maar ze presteren niet constant genoeg voor een topclub.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 12:32
    Rashford presteert prima. Noem 1 speler die op hun leeftijd constant is buiten Messi, Ronaldo en Neymar. Ook Mbappe is niet constant.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 12:53
    Gast vergelijk de statistieken van mbappe eens met die van rashford. Dat is een wereld aan verschil. Ik vind zelfs dat hij veel speeltijd heeft gekregen vorig seizoen als je kijkt naar de concurrentie. Lukaku ga je er niet uitspelen en met sanchez en martial op links heb je ook genoeg keus op die positie dus klagen mag hij niet bij zo’n grote club. Kan beter een seizoen verhuurd worden. Dan heeft hij ook een veel sterkere basis als hij terugkomt.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 13:19
    Ik zeg ook niet dat hij beter is dan Mbappe. Geef alleen aan dat er niemand constant is op die leeftijd. Je hebt nog steeds geen naam genoemd. Daarnaast is de aankoop van Sanchez juist het voorbeeld waarom het voor jonge spelers met potentie haast onmogelijk is om te slagen onder Mourinho. je speelt 2 wedstrijden minder en in de eerstvolgende transferperiode wordt er een nieuwe speler gehaald. Overigens heeft Sanchez nog niet bewezen waarom hij moet spelen en Martial/Rashford niet.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 19:01
    Er zijn er ook niet heel veel van die leeftijdscategorie die wekelijks spelen bij een club van het kaliber united. (Precies om de rede dat ze niet constant genoeg zijn) Maar als ik wat namen moet noemen dan heb je bijvoorbeeld gabriel jesus of leroy sane.
    Vind ik leuk
    Truth +3003
    dinsdag 21 augustus 2018 om 04:56
    Je gaat ligue 1 toch niet gaan vergelijken met de PL...waarom blonk Martial uit ? Omdat je in ligue 1 75 % van je wedstrijden speelt janneke en mieke ...de PL das elke week vol aan de bak ...mbappé in de PL zou het ook moeilijk hebben
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 21 augustus 2018 om 04:56]
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 17:00
    Inderdaad, Martial, Rashford, Lingard en Wilson allemaal toptalenten onder v Gaal die vandaag de dag de verwachtingen niet waarmaken. Ik durf te wedden dat onder Klopp, Pep, Zizou of bijv. Emery ze wel door kunnen groeien maar niet onder die parg van een negatievus lijer van een Mourinho
    [Reactie gewijzigd op maandag 20 augustus 2018 om 17:00]
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 18:49
    Lingard was juist helemaal niet best onder van gaal en die kwam pas onder mourinho tot bloei op de 10 positie... moeilijk om jou serieus te nemen zo.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 12:44
    Lingard is oorspronkelijk een winger. Tot bloei onder Mourinho? Waar baseer je dat op. Heb je ff zn stats bekeken via Google of kijk jij net als ik alle Man U wedstr live de volle 90 minuten?
    Vind ik leuk
    Nvd006 +163
    maandag 20 augustus 2018 om 08:21
    Ontwikkeling is een heel proces waarbij vertrouwen heel belangrijk is.. hierbij is de coach natuurlijk een belangrijke schakel, en door weinig vertrouwen te krijgen in het veld en naast het veld kritiek te krijgen dan is het niet makkelijk je te ontwikkelen. Het wordt echt tijd dat United ook een opbouwende coach krijgt..
    Vind ik leuk
    myrthewit +1632
    maandag 20 augustus 2018 om 08:25
    Ondertussen wordt Manchester United gewoon lachwekkend. Er worden constant spelers aangetrokken die het niet laten zien. Ik snap niet waar die mee bezig zijn....
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 08:33
    Ik wel. Die zijn met Mourinho bezig.
    Vind ik leuk
    Truth +3003
    dinsdag 21 augustus 2018 om 05:12
    Er niks lachwekkends aan United ...Mourinho zag zijn droom uitkomen want dat gaf hij eerlijk toe ...United boss te zijn zoals Sir Alex en in zijn eerste jaar direct 3 prijzen maar toen kwam jaar 2 ...weer nieuwe aankopen en jaar 3 opnieuw ...het is altijd maar kopen en hij maakt spelers gewoon niet beter ...die sanchez is een drama , martial totaal geen vertrouwen , hererra speler van het jaar komt nauwelijks nog van de bank , lindelöf top bij zweden flopt bij United maar je ziet dat hij kwaliteiten heeft , Bailly zijn eerste jaar Top ...nu zwak ...en ga zo maar door ...aan wie ligt dat ?
    Wie zelf gevoetbald heeft weet dat vertrouwen enorm belangrijk is voor een speler en mogen spelen elke week ...wat de jos doet met martial ...die maakt die jongen kapot ...net zoals van gaal deed met depay ...van ervaren trainers verwacht je toch meer en de jos kwam van chelsea en inter maar United is toch van een ander kaliber ! Bij real was het makkelijk als je ziet welk materiaal hij daar had ! Met alle respect maar als je een Mc Tominay ziet , een Smalling een jones een rojo een fellaini ...allemaal spelers waar de jos op geilt dan weet je genoeg ...Matic goeie voetballer maar traag hallooo...de jos needs too go its as simple as that ....zijn rijk is over en zijn effect ook ...tis mooi geweest maar tis tijd voor zijn pensioen ...we hebben alles wat United zo groot maakt en hij maakt alles stuk met zijn arrogantie ...ik dacht dat hij zijn lesje geleerd had na chelsea maar minder was waar
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 12:51
    Het drama begon toen de club Fergie zn eigen opvolger liet kiezen. Tegen de tijd dat Jose het mocht proberen, was hij al 'damaged goods' en was hij veel glans verloren. Ik houd vooral de club leiding verantwoordelijk voor de huidige malaise. Ze hebben Jose gewoon niet onder controle, dat is wel duidelijk. Als je hoort wat hij af en toe durft te zeggen voor de camera, respectloos gewoon. Tegenover de club, tegenover de spelers en tegenover de fans.
    Vind ik leuk
    Jajem +480
    maandag 20 augustus 2018 om 08:37
    Verkopen aan Liverpool in de winter.
    Vind ik leuk
    Streaker +3503
    maandag 20 augustus 2018 om 08:50
    En dan Kane op de bank?
    Vind ik leuk
    Jajem +480
    maandag 20 augustus 2018 om 09:57
    Die speelt bij Tottenham...
    Vind ik leuk
    Streaker +3503
    maandag 20 augustus 2018 om 09:59
    Ik bedoel natuurlijk Salah, dacht zelf alweer iets verder en kwam bij Everton uit.
    Vind ik leuk
    Jajem +480
    maandag 20 augustus 2018 om 10:03
    Vandaar, Salah gewoon op rechtsbuiten dan Martial in het midden, of links. Ik denk vooral dat die onder Klopp veel beter gaat spelen.
    Vind ik leuk
    Streaker +3503
    maandag 20 augustus 2018 om 13:18
    Liverpool heeft een geweldige aanval én middenveld. Dan is het alsnog een groot risico daar naartoe te gaan, hij móet nu tenslotte wel veel wedstrijden gaan spelen om zijn potentie eruit te halen. Ik ben het volledig met je eens dat Klopp een goede trainer voor hem kan zijn.

    Martial moet wel eens gaan vertrekken, hij roest helemaal vast (mentaal ook lijkt mij).
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 10:05
    Haha, alles goed verder?
    Vind ik leuk
    Streaker +3503
    maandag 20 augustus 2018 om 13:15
    Misschien nog steeds niet duidelijk. Ik bedoel een club waar Martial verstandig om doet om naar te vertrekken. Dan kan hij naar mijn inziens het beste enkele jaren naar Everton verkassen om weer een boel wedstrijden te spelen. Het is een speler met grote potentie en ik hoop dat het er alsnog uitkomt.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 08:38
    Logisch als je spits bent en je wordt misbruikt als halve linksback
    Vind ik leuk
    Leedz +7032
    maandag 20 augustus 2018 om 08:40
    Heeft van Gaal toch goed gedaan, als hij Martial nooit had gehaald was Mbappe nooit doorgebroken ;)
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31900
    maandag 20 augustus 2018 om 08:52
    Bullshit sam, martial is zeker wel goed genoeg enkel is mourinho niet goed genoeg.
    Vind ik leuk
    Harrie82 +3275
    maandag 20 augustus 2018 om 08:54
    Onder van Gaal maakte deze jongen stappen. Maar Mourinho ziet het niet in hem zitten en dat merkt hij. Mourinho maakt maar weinig spelers beter en zeker met de manier hoe hij speelt.
    Had LvG laten zitten en MU was nu net zover geweest en misschien nog wel verder.
    Vind ik leuk
    Jopi1982 +701
    maandag 20 augustus 2018 om 08:56
    De trainer moet spelers beter maken, tenzij het er echt niet in zit. Laat dat nou net niet het sterkste punt van Mourinho zijn!
    Vind ik leuk
    Pagan1964 +3398
    maandag 20 augustus 2018 om 11:32
    Als je de commentaren hier moet geloven dan heeft Mourinho helemaal geen sterke punten
    Vind ik leuk
    Jopi1982 +701
    maandag 20 augustus 2018 om 11:47
    Gheghe, nou vooropgesteld ik ben ook geen fan van hem, maar in het verleden haalde hij goede presatie's en die zijn de laatste jaren toch wel echt minder.
    Vind ik leuk
    Pagan1964 +3398
    maandag 20 augustus 2018 om 13:55
    Ja maar van Gaal deed het ook niet veel beter bij Utd. En wat ik nu zeg wil niemand horen maar zelfs Guardiola zou het daar moeilijk hebben want je moet er staan en mag niet bouwen. Hele andere cultuur als bij city.
    Vind ik leuk
    Jopi1982 +701
    maandag 20 augustus 2018 om 13:57
    Van Gaal had het niet veel slechter gedaan!
    Vind ik leuk
    RtdDub +13605
    maandag 20 augustus 2018 om 09:03
    Ja.... Sammetje had hem niet gehaald want die haalt alleen maar spelers waarbij hij zelf zijn zakken kan vullen.
    En ze moeten maar 1 stijl beheersen: Hotseknotsbegoniavoetbal zoals wijlen Bert Jacobs dat noemde.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 09:32
    inderdaad, Allardyce heeft werkelijk nog nooit een speler beter gemaakt!
    Vind ik leuk
    Staaijman74 +1095
    maandag 20 augustus 2018 om 09:15
    Feit is dat mourinho spelers niet beter maakt. Martial heeft bijvoorbeeld veel te weinig gespeeld onder mourinho. Dan kan je deze jongen wel een trap na geven maar op de bank wordt niemand beter.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 12:59
    Lingard?
    Vind ik leuk
    Jordtt +1163
    maandag 20 augustus 2018 om 09:24
    Helemaal eens met het artikel, tot die laatste zin. Spelers beter maken is toch één van de verantwoordelijkheden van een trainer? Ik heb niet het idee dat het alleen aan Martial ligt (harde werker, genoeg potentie)...
    Vind ik leuk
    klick +905
    maandag 20 augustus 2018 om 09:26
    komt door maurinho kan niks met aanvallende spelers :)
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9878
    maandag 20 augustus 2018 om 09:38
    Mourinho maakt geen speler beter...hij koopt en ze moeten er meteen staan....
    staan ze er niet...dan verkopen en een nieuwe kopen.
    Ik wil ook zo graag een toptrainer worden........
    Vind ik leuk
    BT410 +167
    maandag 20 augustus 2018 om 10:45
    Mourinho OUT! Zidane IN!
    Vind ik leuk
    rinirat +2648
    maandag 20 augustus 2018 om 11:50
    Verkeerde trainer die niet weet hoe hij speler kan prikkelen.
    zo lopen er nog 7 in het elftal,die het niet laten zien.
    Vind ik leuk
    Donnygo +2975
    maandag 20 augustus 2018 om 12:41
    Als een speler na 2 jaar onder hem niet beter wordt is dat toch juist de schuld van de trainer.

    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 13:03
    Wat aan de speler zelf kan het inderdaad nooit liggen...
    Vind ik leuk
    Donnygo +2975
    maandag 20 augustus 2018 om 13:13
    Zal aan beide liggen maar het lijkt dat hij slechter wordt dat ligt dan toch wel aan de trainer. Of zal hij zijn talent kwijt geraakt zijn.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 18:47
    Gevalletje zwaar overschat als je het mij vraagt. Instelling van een natte krant.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 13:52
    Klopt, daar heeft hij deels wel een punt maar misschien komt het ook een beetje door Mourinho. Het is simpel om telkens maar weer de coach de schuld te geven maar in dit geval is het wel echt zo. Zijn tactiek is letterlijk anti aanval. Waarschijnlijk is dat ook de reden waarom Pogba niet functioneert, en dat Sánchez bijna geen pepernoot raakt, het is allemaal geen toeval. Dit ligt echt niet aan de spelers.
    Vind ik leuk
    Mass +5344
    maandag 20 augustus 2018 om 14:20
    2 jaar bij united die Martial...dus had mourinho voor progressie moeten zorgen bij deze speler. Overigens wel triest om te zien hoe mijn favoriete buitenlandse club afglijdt naar een middelmatig team.
    Vind ik leuk
    Truth +3003
    dinsdag 21 augustus 2018 om 05:21
    Het begon allemaal onder moyes werd verder gezet onder louis en nu helemaal onder parkeer de bus mou ...geen enkele speelt volgens de filosofie wat United groot heeft gemaakt ...jonge spelers opleiden tot toppers , ze volop kansen geven en aanvullen indien nodig met ervaren toppers die aanvallend denken ! Ik ben op Old trafford geweest dat was een feest ...als ik nu kijk das precies een cinema met een doofstomme film op het programma
    Vind ik leuk
    woensdag 22 augustus 2018 om 01:14
    WIJ HELPEN U MET ALLE SOORT BETAALBARE LENINGEN.

    Bent u op zoek naar finanial assistaance, neem dan contact met ons op voor meer informatie: fairwayloan@gmial.com

    Vriendelijk schrijf ons terug met de lening informatie:

      Voor-en achternaam:
      Leningbedrag nodig:
      Leentijd:
      Doel van de lening:
      Plattelandsstad:
      Telefoon:
      Hoe heb je over ons gehoord:

    Als u geïnteresseerd bent om een lening te krijgen, schrijft u ons dan vriendelijk met de vereiste lening. Neem contact met ons op voor meer informatie: fairwayloan@gmail.com

    Hoogachtend,
    James Moore
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws