'Barcelona hoopt vlak voor sluiten transfermarkt De Jong alsnog binnen te halen'

    'Barcelona hoopt vlak voor sluiten transfermarkt De Jong alsnog binnen te halen'

    maandag 20 augustus 2018 om 09:33

    FC Barcelona gaat een nieuwe poging doen om Frenkie de Jong binnen te halen. Deze week zouden de Catalanen opnieuw willen proberen De Jong naar Barcelona te halen.

    Dat meldt het Spaanse Sport. Volgens het Spaanse medium hoopt Barcelona dat bij het heropenen van de onderhandelingen blijkt dat er toch een mogelijkheid is om De Jong naar Spanje te halen. 'Ajax heeft aan Barcelona uitgelegd dat ze Frenkie de Jong willen houden om de titel in Nederland te heroveren', schrijft het medium. 'In de laatste onderhandelingen heeft Ajax gezegd de deur dicht te houden als Ajax zich plaatst voor de Champions League'.

    En juist dat laatste biedt volgens Sport kansen. Ajax speelt in de play-offs namelijk tegen Dinamo Kiev. Geen gemakkelijke opgave volgens het medium. 'Het is aannemelijk dat De Jong in ieder geval tot 28 augustus bij Ajax blijft, de dag van de return in Kiev. Als Barcelona erin slaagt tot een overeenkomst te komen, zal de speler pas aan het eind van de transfermarkt beschikbaar zijn'.

    Poll

    Is Frenkie de Jong al goed genoeg voor Barça?

    (46272 stemmen)

    Plaats een reactie

    klick +895
    maandag 20 augustus 2018 om 09:36
    geloof er zelf niet zo in gewoon ruilmateriaal of handelswaar. nog geen eens 1 jaar gespeeld
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +25059
    maandag 20 augustus 2018 om 09:58
    Brak íe afgelopen weekend toch bijna zij enkel op drie plaatsen door een misdadige tackle....het lijntje tussen geluk en ellende is hier dun.
    [Reactie gewijzigd op maandag 20 augustus 2018 om 10:34]
    Vind ik leuk
    Olfie +4426
    maandag 20 augustus 2018 om 10:04
    Als ik Luigi Bruins was, zou ik even een ouderwets videobandje opsturen met de vraag wat de KNVB erger vindt. Wat een schandalige overtreding was dit...
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 12:16
    Wat door Blom en de VAR ook niet gezien werd! Maar toch is de VAR er alleen maar ten voordele van Ajax....
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 12:26
    niet ter voordelen van Ajax ! maar komt dat Ajax 80% in de aanval is op de helft van de tegenstander veld loop
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 12:22
    ja zo lang er dolle stieren bij de tegenstanders van AJAX lopen kun je wachten op been breuken!
    [Reactie gewijzigd op maandag 20 augustus 2018 om 12:28]
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26494
    maandag 20 augustus 2018 om 12:50
    Daarom altijd verkopen voor 50M! Kijk naar Dolberg wat er kan gebeuren als je besluit een speler te houden.
    Vind ik leuk
    ReneAjax +4749
    maandag 20 augustus 2018 om 14:36
    En daar zijn we heel blij mee dat Dolberg niet voor 50M is verkocht. Als ie weer beter is en z'n oude niveau weer gaat halen, brengt ie misschien wel het dubbele op...
    Het is een spits, he ? Die zijn wat duurder dan verdedigers en aanvallers in de regel.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26494
    maandag 20 augustus 2018 om 16:59
    Absoluut een talent. De periode dat hij hersteld was na zijn vorige blessure vond ik hem erg zoekende. Ik hoop dat hij zijn vorm van zijn weer gaat terugvinden. Destijds had hij wel iets speciaals.
    Vind ik leuk
    Mass +5344
    maandag 20 augustus 2018 om 09:37
    Wat zien ze toch in die frenkie.....tot nu toe niet echt opvallend nog....
    Vind ik leuk
    Nvd88 +5057
    maandag 20 augustus 2018 om 09:44
    Leuk talent hoor. Haalt alleen wel vaak de snelheid uit het spel door te kappen en draaien als het niet nodig is. Verder ook nog geen jaar bij Ajax in de basis gestaan. Lekker eerst een jaar Cl/El spelen en dan kan je pas een echt oordeel vellen.
    [Reactie gewijzigd op maandag 20 augustus 2018 om 09:55]
    Vind ik leuk
    voetbalkneus +1575
    maandag 20 augustus 2018 om 09:47
    Maar speelt wel voor het Bayern Munchen van Nederland
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 10:08
    Wat ben jij echt een kneus
    Vind ik leuk
    voetbalkneus +1575
    maandag 20 augustus 2018 om 10:14
    Dat klopt, dat zie je toch ook aan m'n account naam.. beetje raar omdat nog eens extra te benadrukken..
    [Reactie gewijzigd op maandag 20 augustus 2018 om 10:14]
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 10:26
    Want iets wat al benoemt is mag niet worden benadrukt? Dan zijn we hier snel uitgeluld met z'n allen.
    Vind ik leuk
    voetbalkneus +1575
    maandag 20 augustus 2018 om 10:42
    Je mag hier alleen maar mee lullen, als het positief over Ajax is.., er valt wel weinig positiefs over die club te melden, dus eigenlijk moet VP gewoon stoppen..
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 10:44
    Jij lult zo'n beetje mee op elke pagina en dan elke keer negatief over Ajax, dus de vlieger waar je het over hebt gaat zeker niet op voor jou
    Vind ik leuk
    voetbalkneus +1575
    maandag 20 augustus 2018 om 10:46
    Het mag hier ook alleen maar over Ajax gaan, dus valt ook niet onderuit te komen..
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 10:48
    Als je dan in het vervolg de Ajax topics links laat liggen (toegegeven dat zijn er inderdaad ook heel wat, maar ja wat wil je met de grootste en tot nu meest active club op en naast het veld), dan kun je elders ook lekker je gal spuien
    Vind ik leuk
    zoroman30 +81
    maandag 20 augustus 2018 om 13:20
    Gozer het is een AJAX topic , wat verwacht je dan ?
    Vind ik leuk
    Mr. O +1008
    maandag 20 augustus 2018 om 11:06
    Jij kan beter stoppen...
    Uit het niks ineens weer bijdehand gaan doen.
    Kom er maar in....
    Vind ik leuk
    voetbalkneus +1575
    maandag 20 augustus 2018 om 11:22
    Wie wordt de volgende Mr O?
    The big O
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 12:38
    ik denk dat Ajax hier meer volgers heef dan psv ! want de meeste psv volgers zitten op de Ajax pagina hier kun je zien hoe groot AJAX is. dat zelfs psv supporters Ajax volgen wand psv is zaai!!!!
    Vind ik leuk
    voetbalkneus +1575
    maandag 20 augustus 2018 om 12:43
    2013 alweer, tijd vliegt..
    Vind ik leuk
    JustH +15476
    maandag 20 augustus 2018 om 11:29
    Zet er, stomme voor, stomme voetbalkneus, klinkt beter en nog waarheidsgetrouwer!
    Vind ik leuk
    voetbalkneus +1575
    maandag 20 augustus 2018 om 11:31
    Gaat volgens mij niet meer, had je er graag een plezier mee gedaan..
    Vind ik leuk
    JustH +15476
    maandag 20 augustus 2018 om 11:33
    Dag Kneus, is eigenlijk meer dan voldoende.
    Vind ik leuk
    zoroman30 +81
    maandag 20 augustus 2018 om 13:19
    Het bedrag dat word genoemd is natuurlijk bizar en waarschijnlijk niet waar . Wat Frenkie bij Ajax brengt is de verbinding tussen verdediging en middenveld . Dat kappen en draaien is bedoeld om een tegenstander op hem te laten jagen zodat er een mannetje vrijkomt . Dat lijkt spel vertragend maar is juist het tegenovergestelde .
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 09:50
    Leuke voetballer maar heeft nog geen wedstrijd in het nederlands elftal gespeeld en nog geen prijs gepakt.
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +21474
    maandag 20 augustus 2018 om 13:14
    Want als je geen prijs hebt gepakt kan je niet voetballen?
    Vind ik leuk
    Johnny Cash +5141
    maandag 20 augustus 2018 om 09:57
    Als ze frenkie halen zeg maar voor 50 miljoen en het wordt niks met hem is er wel een club die hem wil overnemen voor zeg maar 30 miljoen. Die 20 is wel te overzien. Wordt het een vaste basis speler waar ze Jaren plezier van hebben is het een koopje. En gaat hij na een andere club en willen ze hem over 2 of 3 jaar overnemen van die club dan is hij niet meer te betalen. Zie eriksen als voorbeeld. Tenminste zo zie ik het
    [Reactie gewijzigd op maandag 20 augustus 2018 om 09:58]
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 09:58
    Dat komt omdat jij door een PSV-bril kijkt. De scouts van Barcelona zien het wel namelijk. Dat is het verschil.
    [Reactie gewijzigd op maandag 20 augustus 2018 om 10:23]
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 11:56
    Jij snapt het!
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 12:41
    zou die bril wel glazen hebben?
    Vind ik leuk
    Lucatonio +1507
    maandag 20 augustus 2018 om 10:10
    In een elftal met alleen maar lopende spelers met een bal (Ajax) valt tie niet op nee.. maar in een ploeg met wat meer diepgang kan hij wel eens een belangrijke speler worden met zo veel rust aan de bal en een geweldig overzicht.
    [Reactie gewijzigd op maandag 20 augustus 2018 om 10:11]
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 13:16
    Ook de Jong speel met betere spelers om zicht heen
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 10:25
    Dat was Cocu ook niet maar die speelde ook voor Barcelona toch? Zodra Cocu niet speelde bij Barcelona of het NL elftal merkte je het wel meteen. Sommige voetballers zijn juist nuttig en van onschatbare waarde wanneer je ze bijna niet ziet. De jong kan juist de lijm tussen de voegen zijn en worden voor elk groot team. Als je de berichten moet geloven moet hij op termijn busquets gaan vervangen en die rol van schakel op het middenveld is hem op het lijf geschreven.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8061
    maandag 20 augustus 2018 om 10:59
    PSV-brilletje af doen, dat helpt. Snap dat je nog steeds frustraties met je meedraagt dat Frenkie voor Ajax koos en niet voor jullie.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 12:18
    Dit is het grootste talent op het middenveld sinds Vd Vaart en Sneijder. Zou zich moeiteloos kunnen aanpassen bij Barca, waar veel meer gedaan wordt met zijn passen
    [Reactie gewijzigd op maandag 20 augustus 2018 om 12:18]
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 12:31
    wat ze zien in Frenky de jong? ongeveer 50.000.000. tot 55.000.000 !!!
    Vind ik leuk
    zoroman30 +81
    maandag 20 augustus 2018 om 13:18
    Bijna iedere ajax aanval start bij Frenkie , als hij niet speelt ( zie heracles en vvv ) heeft ajax gewoon erg veel moeite om een ziyech / tadic te bereiken en aanvallen op te zetten .
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 14:05
    Wat ze zien heet potentie.
    Vind ik leuk
    psvfan1913 +1903
    maandag 20 augustus 2018 om 09:37
    Het blijft onzin. Heeft een half seizoen mee gedraaid met Ajax op een positie die die niet fijn vond. En kon Schöne niet eens uit de basis spelen. Het is gewoon ongelofelijk dat Barcelona in Frenkie interesse heeft en als ze 45 miljoen ofzo zou ik niet twijfelen en het 100% zeker doen.
    Vind ik leuk
    Wilex +1259
    maandag 20 augustus 2018 om 09:43
    Ja ik snap het ook niet dat ze niet gewoon voor Hendrix gaan.
    Vind ik leuk
    psvfan1913 +1903
    maandag 20 augustus 2018 om 09:46
    Nou Hendrix vind ik nou ook niet echt top. Ik snap niet dat ze niet gewoon voor Luckassen gaan!
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 09:50
    Laat me niet lachen di e kan er geen hout van !
    Vind ik leuk
    Mr. O +1008
    maandag 20 augustus 2018 om 11:10
    Jij laat ons gelukkig wel lachen, met je beperking door geen sarcasme te herkennen, tjonge jonge zeg
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 10:24
    @Wilex Wahahahaha jij hebt al veel humor zo vroeg op de ochtend 🤣
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 09:43
    Hoe kom je er bij? Hij heeft nooit op de bank gezeten voor Schöne. Hij is of geblesseerd geweest of stond achterin. Deze jongen heeft zo verschrikkelijk veel talent. Als je zo makkelijk speelt op een positie waar je niet gewend bent te spelen. Jullie PSV'ers doen hier allemaal uitspraken terwijl jullie waarschijnlijk alleen samenvattingen zien. De Jong staat of in de laatste linie of op 6. Die komen niet zo veel voor in samenvattingen. Als je hele wedstrijden van Ajax zou zien, had je gezien hoe goed deze jongen is. Hij loopt spelers voorbij alsof ze er niet staan, kiest nagenoeg altijd de goede optie in balbezit en leid amper balverlies. Ik weet niet of hij al goed genoeg is voor Barca, maar 1 ding is zeker, hij heeft alle kwaliteiten die een Barca speler moet hebben.
    [Reactie gewijzigd op maandag 20 augustus 2018 om 09:44]
    Vind ik leuk
    psvfan1913 +1903
    maandag 20 augustus 2018 om 09:45
    Nee maar hij heeft zelf meerdere keren aangegeven dat die het liefst op het middenveld staat. En toen Wöber weer terug was van zijn blessure was die mogelijkheid er. Alleen dan moest Schöne eruit worden gehaald. En blijkbaar was Frenkie volgens Ajax daar nog niet eens goed genoeg voor.

    Edit: ik kijk vaak hele wedstrijden van Ajax trouwens. Of alleen de 2e helft. En Frenkie vind ik echt wel een jongen met potentie en hij heeft een leuke persoonlijkheid maar Barcelona is waanzin, is veel te hoog gegrepen.
    [Reactie gewijzigd op maandag 20 augustus 2018 om 09:48]
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 09:55
    Wat maakt het uit wat hij aangeeft? De trainer bepaalt waar hij speelt.

    Het is maar net hoe je het ziet. De Jong bleef staan terwijl Wöber weer fit was. Dat zegt ook iets toch, als je geen verdediger bent?

    Waarom is Barcelona waanzin? Ik denk dat Frenkie best kan uitgroeien tot een basisspeler daar. Hij zal zeker nog tijd nodig hebben, want geen enkele 21 jarige zou op deze leeftijd basis staan bij barca. Alleen Mbappe misschien. Maar hij heeft het in zich om daar te spelen.
    Vind ik leuk
    psvfan1913 +1903
    maandag 20 augustus 2018 om 10:38
    Doe die Ajax bril is af. Stel is Fc Barcelona had interesse in Bergwijn. Bergwijn doet echt niet veel onder voor Frenkie en is jonger. Zou jij dat dan een logische stap vinden? Kom op zeg. Ik zelf als psv fan vind bergwijn ook nog niet klaar voor zo'n stap. De Ligt vind ik echt een enorm talent maar Frenkie valt wel mee hoor. Redelijk talent maar heeft nog niet heel veel laten zien.

    En over dat Wöber hem niet uit de basis kan spelen, denk je dat Barça hem dan haalt als opvolger van Pique of Umtiti? Nee man en ik moet maar is zien of Frenkie 1 van die 2 uit de basis kan spelen. En kijk naar het middenveld van Barcelona. Jij denkt dat een Frenkie de Jong ooit net zo goed word als Iniesta, Xavi, Coutinho???
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8061
    maandag 20 augustus 2018 om 11:01
    Bergwijn doet niet veel onder voor Frenkie hahaha? Waar koop jij je brillen?
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 11:05
    Haha wat een grap. Bergwijn vergelijken met een verdedigende middenvelder is al grappig. Zeggen dat Bergwijn niet onder doet voor De jong is nog grappiger. De Jong is het grootste talent van Ajax. Groter dan Matthijs de Ligt. Die kan ook heel goed worden, maar in potentie is Frenkie de beste speler van Ajax. Bergwijn mag zijn veters nog niet strikken.

    En tuurlijk kan Frenkie de Jong, Pique of Umtiti nu niet uit de basis spelen, maar het gaat om de toekomst. Barca haalt hem met het idee hem over 1, 2 jaar te brengen. En daarnaast, Coutinho is ook niet van het niveau Xavi, Iniesta en dat niveau gaat er voorlopig ook niet komen. De drempel is dus ook lager bij Barca nu.

    By the way, De Jong en Bergwijn schelen 3 maanden van leeftijd. En nogmaals, Bergwijn komt niet in de buurt van het talent van De Jong.
    [Reactie gewijzigd op maandag 20 augustus 2018 om 11:06]
    Vind ik leuk
    psvfan1913 +1903
    maandag 20 augustus 2018 om 15:00
    Kijk is naar de statistieken van de jong vs de statistieken van bergwijn?
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +21474
    maandag 20 augustus 2018 om 13:22
    Gaat niet eens over een logische stap. Barca wil, Frenkie wil dan deal. Lekker belangrijk wat logisch is.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 10:00
    Als Barca constant aan frenkie blijft trekken, vindt Barca zelf dat hij goed genoeg is lijkt mij.
    Vind ik leuk
    Stranger +5102
    maandag 20 augustus 2018 om 10:18
    Alleen de vraag is heeft Barcalona interesse of moet de krant gevuld worden.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 19:15
    Barcalona...
    Vind ik leuk
    Stranger +5102
    maandag 20 augustus 2018 om 19:22
    Goed opgelet!
    Sorry
    Vind ik leuk
    Bizzy +20977
    maandag 20 augustus 2018 om 09:55
    En dan vervolgens over een jaar hem bewonderen bij Real Sociedad. Zoals gezegd, waanzin ten top. Zelfs Dembele speelt niet eens. Zegt genoeg.
    Vind ik leuk
    2cents +56606
    maandag 20 augustus 2018 om 10:08
    Frenkie als de nieuwe Mascherano naast een sterke CV zou ook zomaar een sensatie kunnen worden bij Barcelona. Hij is beter aan de bal en verdedigend was Mascherano ook niet veel.

    Alleen wil hij zo graag op het middenveld hè.
    Vind ik leuk
    Bizzy +20977
    maandag 20 augustus 2018 om 10:14
    Gun Frenkie alle geluk van de wereld. Zou jammer zijn als hij met zijn talent op de bank beland. Op zijn leeftijd moet hij iedere week spelen om nog beter te worden. Ik zie het niet gebeuren bij de Barca van Ernesto Valverde. Gewoon 3 jaar nog in Amsterdam blijven.
    Vind ik leuk
    2cents +56606
    maandag 20 augustus 2018 om 10:34
    Drie jaar gaat nooit gebeuren natuurlijk, tenzij er zware blessures komen. Zijn type speler is er niet zoveel. Een vol seizoen spelen en hij is vertrokken. Bij Barcelona past hij perfect. Ondanks Valverde.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 10:25
    Frenkie is echt 100x meer Barca waardig dan Dembele.
    [Reactie gewijzigd op maandag 20 augustus 2018 om 10:25]
    Vind ik leuk
    Bizzy +20977
    maandag 20 augustus 2018 om 10:40
    Volgens kenners was Davy Klaassen ook Barca waardig. De tijd dat spelers vanuit de eredivisie direct slagen bij Europese topclub is heel klein. Ze hebben al moeite genoeg om aan te haken bij een Europese subtopper.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 14:58
    Zo bedoelde ik het niet hoor. Het verschil in voetbal is dermate groot tussen deze 2, vandaar. Dembele vind ik absoluut geen Barca speler en De Jong des te meer. Alleen denk ik ook dat het nu wel erg snel gaat.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 10:32
    Ja echt ongelooflijk vooral omdat Barcelona zo vaak al bewezen heeft altijd kutaankopen te doen en er echt geen verstand van heeft. Ze leren het ook nooit die Catalanen. Laten we ervan uitgaan dat de scouts van Barcelona er allemaal meer verstand van hebben dan alle liefhebbers op dit forum. Buitendat is het ook echt ongelooflijk dat er hier mensen zijn die het talent van de jong niet willen zien. Zeker wanneer ze het kunnen vergelijken met een aantal andere voetballers binnen hun eigen en andere clubs. Wees gewoon blij dat er nog steeds dergelijke jongens hier rondlopen, misschien kunnen we dan nog eens een keer voor iets meedoen op het internationale toneel. Daarnaast denk ik dat je blij moet zijn dat ie niet bij PSV speelt want bij Ajax wordt ie sneller weggekocht en is jullie concurrentie zwakker.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 12:43
    Ajax hoef niet te verkopen maar mag ! dat is het verschil met psv!!
    Vind ik leuk
    psvfan1913 +1903
    maandag 20 augustus 2018 om 15:04
    2013 hahaha! Maar psv hoeft ook niet perse iemand te verkopen. We zijn gewoon een gezonde club net zoals jullie. Qua begroting en transferbudget lopen we nog wel achter maar het is niet zo dat we rode cijfers schrijven.
    Vind ik leuk
    AllAdIn +17788
    maandag 20 augustus 2018 om 09:37
    Verkopen voor 75 miljoen op voorwaarde dat Frenkie dit seizoen nog bij Ajax blijft.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 09:38
    50-60 miljoen is mooi bedrag.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 09:38
    En daar gaan we weer.. pff
    Vind ik leuk
    Janzijnvader +15865
    maandag 20 augustus 2018 om 09:40
    Ahhh dit nieuws heb ik gemist! Meer van dit graag :)
    Vind ik leuk
    AllAdIn +17788
    maandag 20 augustus 2018 om 09:48
    Even geduld, komt eraan.. ;-)
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9860
    maandag 20 augustus 2018 om 09:41
    Frenkie laat nog helemaal niets uitzonderlijks zien, dus voor een goeie prijs, weg er mee.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 09:51
    Wat verwacht je van een 6 of centrale verdediger? Wekelijks assists en goals? Frenkie is nu al 1 van de beste spelers van Ajax. Kijk eens live wedstrijden. Blink, De Ligt, Tagliafico, Schöne, vd Beek. Allemaal leveren ze de bal in zodra ze ook maar zien dat Frenkie in de buurt is. Man in zijn rug maakt geen flikker uit. Hij kapt ze toch wel uit.

    Frenkie laat elke wedstrijd die hij speelt uitzonderlijks zien. Hij laat wekelijks zien wat geen enkele verdediger/ verdedigende middenvelder in de ED kan. Leid amper balverlies terwijl hij bijna altijd kiest voor de optie vooruit.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9860
    maandag 20 augustus 2018 om 09:57
    Frenkie is gewoon gebakken lucht, waarom noemen ze die jongen niet gewoon Frank ?
    Daarom presteert Ajax ook niks tegen Heracles en VVV, ze leveren de bal in bij Frank oh sorry Frenkie.....wel kappen maar niks presteren.......weg met die flapdrol.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 10:03
    Hahaha jij snapt er duidelijk niet veel van. Misschien is PSV een leuke club voor je.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9860
    maandag 20 augustus 2018 om 10:09
    Al dat gelul over die fantastische dure spelers van 50 miljoen plus.......loop eens over Heracles heen dan thuis, en win van VVV met 0-5. Maar veel geschreeuw en weinig wol inclusief Frank oh shit Frenkie......
    Iedereen praat iedereen na, ik wil gewoon resultaten zien, tot nu toe 4 x niks.......maar papegaai maar aan hoor.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 10:20
    Wauw... Wat een slap verhaal. Gelukig is een ronde verder in de CL en 0-1 winnen bij VVV gewoon resultaat. Maar als jij zo kortzichtig ben om 1 gelijkspel en een slechte wedstrijd tegen VVV aan De Jong te wijten, dan kunnen we de rest van de dag wel verder discussieren.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9860
    maandag 20 augustus 2018 om 10:28
    Joh, al dat gezeur over die fantastische talenten, tegen Heracles thuis niet kunnen winnen bij VVV met een strafschop gelukkig winnen........
    Allemaal met spelers die 40 miljoen plus waard zouden zijn.........ha ha
    Wordt nu gewoon eens 1 keer kampioen van die malloten ED .....kom dan maar eens terug.
    Krijgen ze 50 miljoen of 30, meteen doen voor Frank oh Frenkie pfhhhhh
    [Reactie gewijzigd op maandag 20 augustus 2018 om 10:29]
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 10:33
    Wat lul je nou allemaal slap man. Onsamenhangende onzin die je uitkraamt.
    Vind ik leuk
    UitdeBijlmer +3609
    maandag 20 augustus 2018 om 12:23
    Nee, 4x niks qua winnen is het Feyenoord van dit seizoen.. Maar gelukkig hebben ze nu eindelijk 1x kunnen winnen. (Wel van hun kleine broertje.. Maar de laatste keer tegen een club met zo´n begroting gingen ze er zelfs thuis nog niet aan voorbij.)

    Zelfs de clubs die er honderden miljoenen tegenaan gooien winnen niet elke wedstrijd met 5-0 dus waarom dat nu ineens wel van Ajax verwachten?

    Ik snap dat je als Feyenoorder (nu je Ajax uit zicht bent verloren doordat Psv in de verte opduikt i.p.v. Ajax) enorm opkijkt tegen Ajax, daar zullen de onrealistische doelen wel vandaan komen, maar wees gerust.. Zo groot als jij het nu doet voorkomen is het verschil niet, hoor.
    Vind ik leuk
    MR - +115
    woensdag 22 augustus 2018 om 01:19
    Off toic
    Vind ik leuk
    Ballotelli +3030
    maandag 20 augustus 2018 om 09:43
    Geweldige speler, hij heeft het in zich om de beste te worden van de eredivisie.

    Maar nu absoluut nog niet meer dan 1 miljoen waard, heeft nog helemaal niks bewezen!

    Al had ik hem maar wat graag bij PSV gezien!
    Vind ik leuk
    2cents +56606
    maandag 20 augustus 2018 om 09:43
    Ajax zou willen verkopen als het de CL niet haalt? Onzin natuurlijk.

    De enige hoop voor Barca in dat geval is dat De Jong gaat vragen om en transfer als er geen CL gespeeld gaat worden.

    Zelfs die kans acht ik zeer klein, want De Jong is geen zeurpiet.
    Vind ik leuk
    SimonSays +6223
    maandag 20 augustus 2018 om 11:13
    Eigenlijk heeft De Jong die eis ook helemaal niet te stellen, want hij heeft nog amper wat gespeeld. Ook in de Europa League zou hij zich nog moeten bewijzen.
    [Reactie gewijzigd op maandag 20 augustus 2018 om 11:13]
    Vind ik leuk
    2cents +56606
    maandag 20 augustus 2018 om 11:17
    Hij doet dat volgens mij ook niet. Tekende ook pas afgelopen winter nog bij ondanks dat hij nog niet of nauwelijks op zijn echte plek had gespeeld. Volgens mij is hij vrij nuchter, ondanks dat de Spaanse kranten schijnbaar vol met hem staan.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 09:44
    Pffff daar gaan we weer verkoop die knul aub ! op naar VP zonder artikelen over frenkie !
    [Reactie gewijzigd op maandag 20 augustus 2018 om 10:13]
    Vind ik leuk
    AllAdIn +17788
    maandag 20 augustus 2018 om 09:49
    Oké doei.. ;-)
    Vind ik leuk
    zwollie +7924
    maandag 20 augustus 2018 om 10:12
    Veel plezier op VZ
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 10:13
    Hahaha klein foutje 🙈
    Vind ik leuk
    MR - +115
    woensdag 22 augustus 2018 om 01:21
    Was zo bedoeld, vrees ik
    Vind ik leuk
    Kuip +7888
    maandag 20 augustus 2018 om 09:45
    De Jong is bij uitstek geschikt om bij Barcelona te spelen. Het is een typische Barcelona speler. Type Iniesta. Ik begrijp wel dat ze hem willen halen. Als ze 50 miljoen bieden moet je hem ook gewoon laten gaan. Je hebt er niks aan dat tegen te houden. Het is logisch dat zo’n jongen daar naar toe wil. Hoe lullig ook, maar Ajax moet die drol slikken.
    Probeer nog een sterke verdediger, Vermaelen, in de deal te betrekken.
    Vermaelen zou een enorme versterking voor Ajax zijn. Met hem erbij is de kans op succes in de CL of EL vele malen groter.
    Vind ik leuk
    repeP +1169
    maandag 20 augustus 2018 om 09:46
    De Jong is broodvoetballer natuurlijk maar een Cillessen is er inmiddels ook wel achter gekomen dat daadwerkelijk voetballen ook wel zo zijn charmes heeft, ook wanneer de bankrekening vol loopt bij niet spelen.
    Vind ik leuk
    Iefmeister +7903
    maandag 20 augustus 2018 om 09:57
    Als ik het talent van Jasper had zou ik me elke week warmen aan de salarisbriefjes.
    Vind ik leuk
    repeP +1169
    maandag 20 augustus 2018 om 13:44
    Vollopende bankrekening isnoiit weg natuurlijk maar lijkt mij dat hij ook wel echt wil voetballen toch? Geld alleen maakt niet echt gelukkig al is het wel zo handig wanneer je het hebt.
    Vind ik leuk
    Iefmeister +7903
    maandag 20 augustus 2018 om 20:20
    Kiest net ervoor lees ik op vp om nog een jaar te banken.
    Die man heeft geen eigenwaarde. Bankt zonder problemen drie jaar aan eengesloten.
    Dat is niet het profiel van de keeper van Oranje. Nooit meer oproepen.
    Vind ik leuk
    linkspoot +703
    maandag 20 augustus 2018 om 09:48
    Misschien de nieuwe Buskets?
    Vind ik leuk
    Janzijnvader +15865
    maandag 20 augustus 2018 om 09:51
    Of de nieuwe pieké misschien.
    Vind ik leuk
    Maan88 +3898
    maandag 20 augustus 2018 om 09:51
    Bullshit
    Vind ik leuk
    Sigma +2798
    maandag 20 augustus 2018 om 09:52
    Dus Barca is dom! Barca is gek! Barca moet dus luisteren naar VP reageerders.....Het feit dat Barca wederom terug komt voor F. de Jong wilt toch wel degelijk zeggen dat Barca duidelijk iets in hem zien....wat de azijnpissers hier dus niet zien....niet elke topper hoeft op te vallen zoals Messi of Ronaldo......En nee F. de Jong is nog zeker geen topper heeft nog veel ruwe kanten....maar Barca kan dat wel afvijlen...en zeg eens eerlijk je kan met allemaal vedettes om je heen alleen maar beter worden...mits je je hoofd gebruikt....en geen gekke dingen gaat doen....
    [Reactie gewijzigd op maandag 20 augustus 2018 om 10:00]
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 09:53
    Hardleers schijnbaar NEE is NEE en "niet te koop is niet te koop " , Uefa moet nu maar eens ingeschakeld worden dat hij benaderd is zonder toestemming Ajax !
    Vind ik leuk
    Iefmeister +7903
    maandag 20 augustus 2018 om 09:55
    Laten we afspreken dat dit ook de laatste poging is van VO om ons deze onzin te laten geloven.
    Het is Barca B.
    Vind ik leuk
    Muscles +815
    maandag 20 augustus 2018 om 10:00
    Opbokken Barca, get a life want jullie verzieken de opbouw bij Ajax, zonder duidelijke strategie behalve een stapel geld....
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 10:00
    Wat ze in hem zien? Hij maakt altijd de juiste aan de bal. Positioneel sterk. Goede pass. Geweldige dribbel. Technisch perfect.
    Vind ik leuk
    Sigma +2798
    maandag 20 augustus 2018 om 10:04
    En dat zonder op te vallen......
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 10:57
    Jij snapt t
    Vind ik leuk
    John040 +2380
    maandag 20 augustus 2018 om 10:01
    Hij komt dan toch daar binnen als grote onbekende nooit prijs gewonnen geen international en dan nog paar stappen hoger hij kan nu nog niet eens uitblinken. Word grote flop
    Vind ik leuk
    Mr. O +1008
    maandag 20 augustus 2018 om 11:27
    Gelukkig zien zijn medespelers na 1 groepstraining wel dat hij goed kan ballen😉
    Vind ik leuk
    John040 +2380
    maandag 20 augustus 2018 om 11:43
    Ja kunnen ballen is ook hetzelfde als het niveau Barcelona aan kunnen he en fan zijn ze ook nog niet partijdig. Ik weet zeker dat hun hun carrière niet op het spel zetten als hij flopt waar de kans 80% is
    Vind ik leuk
    Mr. O +1008
    maandag 20 augustus 2018 om 11:46
    De basis komt vanzelf wel. Barcelona wil hem gewoon alvast halen om geld te besparen en andere clubs voor te zijn..
    Vind ik leuk
    John040 +2380
    maandag 20 augustus 2018 om 11:50
    Hij is gewoon verdeel te licht voor het buitenland gewoon kapot die voetbal carrière jammer
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 10:06
    Ik hoor alleen maar onzin over De Jong. Men wordt er langzaam strontziek van. Vertel liever nieuws over hoe het met Neres zijn blessure gaat. Daar hebben wij meer aan.
    [Reactie gewijzigd op maandag 20 augustus 2018 om 10:07]
    Vind ik leuk
    2cents +56606
    maandag 20 augustus 2018 om 10:10
    Met die nieuwe privacy wet zal info over die blessure wel moeten wachten.

    Hooguit horen we vandaag of morgen of hij bij de selectie zit of niet.
    Vind ik leuk
    Jopi1982 +704
    maandag 20 augustus 2018 om 10:11
    Haha te bizar! Bij een bod van 50 miljoen, strik erom heen en weg! Zie Dolberg, daar word nooit meer weer 50 milj. op geboden! De Ligt is van een andere categorie!
    Vind ik leuk
    Floaz +944
    maandag 20 augustus 2018 om 10:11
    Deed ie ook mee tegen vvv hahahahhahhaa
    Vind ik leuk
    Mr. O +1008
    maandag 20 augustus 2018 om 11:28
    Hahahahahahahahahahahahahahahahahahaha!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Vind ik leuk
    Floaz +944
    maandag 20 augustus 2018 om 12:04
    Enige keer dat ik hem zag was toen hij keihard onderuit getrapt werd
    Vind ik leuk
    Ajax0345 +70
    maandag 20 augustus 2018 om 10:12
    Laat maar gaan hij is geen wereld top.
    Vind ik leuk
    Gerwin Vink +2005
    maandag 20 augustus 2018 om 10:18
    Ik had hem allang verkocht en Pedrinho gehaald of die Antony van Sao paulo en als dat allemaal niet haalbaar zou zijn zou ik Kostic proberen los te weken ! Ajax geeft eigenlijk 3 problemen een goede linksbuiten een goede snelle spits en een goede Cv
    Vind ik leuk
    Blindsy +12374
    maandag 20 augustus 2018 om 10:27
    Gerucht gaat dat Barca van plan is om Messi aan Kiev verkopen zodat zij Ajax uit de CL houden, waardoor ze alsnog De Jong kunnen halen.. 😜
    Vind ik leuk
    UitdeBijlmer +3609
    maandag 20 augustus 2018 om 12:29
    Zou in Spanje verkopen als Paella ;)
    Vind ik leuk
    Blindsy +12374
    maandag 20 augustus 2018 om 14:30
    Ja toch? En meteen die oplages uitverkopen.
    Vind ik leuk
    UitdeBijlmer +3609
    maandag 20 augustus 2018 om 15:44
    Eens, kop nog even "nieuwe Cruijff" en je bent ze zo allemaal kwijt. Hier zouden we de kattenbak ermee vullen.. Daar lezen ze het nog echt ook.
    Vind ik leuk
    Blindsy +12374
    maandag 20 augustus 2018 om 18:39
    Als ze dan meteen die 50 miljoen van de EU-bevolking gejatte oh sorry netjes van de EU aan Spaanse banken en zonder voorwaarden weer aan de clubs 'geleende' kapitalen teruggeven? Is er niks aan de hand.
    Vind ik leuk
    UitdeBijlmer +3609
    maandag 20 augustus 2018 om 19:37
    Per bank bedoel je dan toch zeker? ;)
    Vind ik leuk
    Blindsy +12374
    maandag 20 augustus 2018 om 19:42
    Tuurlijk. We beginnen met die Caixas in Catalunya, daarna Castilië etc.
    Vind ik leuk
    stratumseind +171216
    maandag 20 augustus 2018 om 10:44
    Te laat die is al onderweg naar australie
    Vind ik leuk
    El Cazador +6668
    maandag 20 augustus 2018 om 12:20
    Strat je mot niet zoveel San Miguels nuttigen, de ene de Jong is de andere de Jong niet!!!
    Vind ik leuk
    stratumseind +171216
    maandag 20 augustus 2018 om 12:34
    Owwww ik ken alleen Luuk
    Vind ik leuk
    Korm +36669
    maandag 20 augustus 2018 om 10:45
    Lekker duur verkopen, vind hem niet zo heel opvallend spelen. Snap niet dat de ligt buiten schot blijft...
    Vind ik leuk
    Strijp +12792
    maandag 20 augustus 2018 om 11:00
    Ik kan me voorstellen dat Barca zich nog wel even achter de oren krabt voor 50 miljoen. Altijd al gezegd dat Ajax hem voor dat bedrag meteen van de hand moest doen
    Vind ik leuk
    chuckie88 +2313
    maandag 20 augustus 2018 om 11:03
    Dit is al 3 keer dat hetzelfde bericht geplaatst wordt... tja ..onrust zaaien is ook een hobby van sommigen
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 11:44
    Lees net dat bij Barça dit weekend voor 294 miljoen op de bank zat waaronder Coutino en Arturo Vidal. De vraag is eerder of de Jong in deze fase de bank al haalt of dat het de tribune wordt.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 12:03
    55.000.000.! en een goede pits en reserve van Barcelona op huur bazig toe !
    Vind ik leuk
    El Cazador +6668
    maandag 20 augustus 2018 om 12:19
    Daar gaat die.
    En zoveel schoonheid hebben wij zelden gezien
    Daar staat die.
    En zoveel gratie hebben wij weinig gezien.
    Soms praat die.
    Terwijl hij slapend met z`n transfer speelt.
    Ik laat ze.
    Zolang hij maar het JC Arena groene laken deelt .
    En zelfs de hoeders van de wet.
    Kijken minzaam als hij fout parkeert.
    En zelfs de flikken hebben pret.
    Als hij elegant voorbij marcheert.
    Ongegeneerd.

    Ik weet wel.
    Dat hij waarschijnlijk niet lang bij ons blijft.
    Ik weet wel.
    Dat hij met anderen zijn tijd verdrijft.
    Hij heeft soms.
    Geheimen waar wij liever niets van weet.
    Hij zweeft soms.
    En droomt zodat hij soms ook ons vergeet.
    Wellicht komen wij je tegen in de CL poule
    Succes bij Barca.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 12:24
    Meteen verkopen voor 50 miljoen en zyech laten verlengen, frenkie is makkelijk op te vangen met van de beek of eiting . Ook schöne zou nog kunnen. Eerst CL binnenhalen en dan cashen met frenkie is toch goed,dan kunnen ze volgend jaar of in de Winter verder bouwen aan een sterk elftal.
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +21474
    maandag 20 augustus 2018 om 12:36
    150 miljoen Euro denk ik en hij is elke Euro waard.
    Vind ik leuk
    Op afstand +678
    maandag 20 augustus 2018 om 12:56
    Wordt er nu wel een beetje moe van
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 13:39
    Daar gaan we WEER. Pffffff wordt hier zo moe van. Nog 10 dagen dan is die ellendige transfeers afgelopen.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 13:41
    Er is namelijk een oplossing. Als we nou die andere de Jong aanbieden...
    Vind ik leuk
    Bhj +1598
    maandag 20 augustus 2018 om 13:43
    Ik weet niet of Barca de afgelopen wedstrijden heb gezien, maar ik zou sowieso nog ff wachten. Hij heeft mij nog niet overtuigd dat hij het niveau van Barca in zich heeft.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 14:32
    Frenkie laat bij zelfs bij Ajax in de Mickey Mouse Competitie nog geen constant goede lijn zien. Die gaat het echt niet reden in Spanje waar iedere wedstrijd zo ongeveer een kleine burgeroorlog is... Een wedstrijd als Heracles of VVV betekent onverbiddelijk verbanning naar de bank of de tribune. Zie ook kleine Kluivert die het moest doen met 20 minuten speeltijd en de rest toekijkend vanaf de bank. Die wordt daar denk ik ook niet echt beter van...
    Vind ik leuk
    Tfoe +3810
    maandag 20 augustus 2018 om 16:47
    Ik word hier zo moe van.
    Nee is nee,hoe idioot ben je als je maar door blijft zeiken bij een club?
    Ronduit belachelijk.Mijn respect voor Barcelona daalt bij ieder bericht.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 18:23
    Wat moeten ze ermee met zijn tikkie breed en buitenkant voetje die draai tol totaal geen voetballer voor Barça dit is zijn niveau Ajax maar dat kan zelfs labyrat aan
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 20:06
    om even een korte conclusie te geven met daarna uitleg.
    is frenkie nu goed genoeg voor Barça?: nee
    heeft frenkie de potentie voor Barça?: ja
    is frenkie het grootste Nederlandse talent? : ja

    Ja frenkie is op dit moment nog niet klaar voor een stap hogerop. Maar echt deze jongen kan later het niveau van een xavi of iniesta wel halen. zijn techniek is echt subliem. is rustig en heeft overzicht aan de bal. hij is nu al zo moeilijk van de bal te krijgen. wat hij nog moet leren is sneller pasen. hij dribbelt bijv echt nog te veel met de bal. En die jongen wilt altijd vooruit wat leidt tot onnodig balverlies.
    Maar niemand kan ontkennen dat dit gewoon 1 van de grotere talenten is op de Nederlandse velden. hoe hij nu voetbald en nee tis nier feilloos en zo goed. Maar daaruit kun je echt wel zien wat voor controle en rust die jongen heeft aan de bal. En ja hij voldoet aan het barca plaatje.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws