Vraagtekens bij 'gek verhaal' Bergwijn: Ik zou als KNVB langsgaan bij PSV

Vraagtekens bij 'gek verhaal' Bergwijn: "Ik zou als KNVB langsgaan bij PSV"

Gepubliceerd: maandag 17 september 2018 om 06:42ma 17-09-2018 om 06:42

Steven Bergwijn speelde zaterdagavond negentig minuten in de gewonnen competitiewedstrijd van PSV tegen ADO Den Haag (0-7). Dat leidt tot verbazing bij Arno Vermeulen, omdat de PSV-aanvaller vorige week nog geblesseerd raakte.

Bergwijn viel af voor het Nederlands elftal en meldde zich daarna met een liesblessure af voor de cruciale EK-kwalificatieduels van Jong Oranje met Jong Engeland en Jong Schotland. "Het kan natuurlijk zijn dat hij snel is hersteld. Het kan allemaal", begint Vermeulen bij Studio Voetbal.

"Maar het is een gek verhaal", stelt de NOS-commentator. "Als je dinsdag tegen Barcelona moet spelen, haal je een speler die geblesseerd was er toch af bij een 4-0 stand? Een speler die je wil laten starten in de Champions League laat je dan niet helemaal spelen. Dan ben je voorzichtig. Maar hij heeft alles gespeeld."

Vermeulen heeft zijn vraagtekens bij de blessure van Bergwijn. "Daar moet je aan twijfelen op grond van wat er is gebeurd. Ik zou als KNVB nog even langsgaan bij PSV of hem en even nagaan hoe het nu is gelopen. De KNVB moet daartoe het initiatief nemen."

Plaats een reactie

maandag 17 september 2018 om 06:46
Edit VP: Reactie verwijderd
[Reactie gewijzigd op maandag 17 september 2018 om 12:31]
Vind ik leuk
maandag 17 september 2018 om 06:48
Het zijn in de regel volgens mij de snavels die zwak ziek en misselijk zijn.
Vind ik leuk
benny-boys +1867
maandag 17 september 2018 om 07:07
Wat een waardeloos programma is dat zeg.
Arno en Pierworm en Egberts.

Vind ik leuk
Clutchy +1269
maandag 17 september 2018 om 07:21
Ben je tegen je scheentjes getrapt jongen?, doet de waarheid pijn in je ogen
Vind ik leuk
tannat +16382
maandag 17 september 2018 om 07:42
Waarheid? insinuatie bedoel je.
Vind ik leuk
Blindsy +17244
maandag 17 september 2018 om 08:10
Maar wel een insinuatie die een hoop hout lijkt te snijden.
Zou hij midweeks in Lourdes zijn geweest?
Vind ik leuk
isnake +2694
maandag 17 september 2018 om 08:38
Nu ja, Bergwijn was in vorm voor de interlandperiode en speelde voor zijn doen geen goede wedstrijd afgelopen zaterdag. Dus waarschijnlijk was er wel wat aan de hand.
[Reactie gewijzigd op maandag 17 september 2018 om 08:38]
Vind ik leuk
jollyrogers +6832
maandag 17 september 2018 om 08:51
precies! Vermeulen is een 1e klas azijnzeiker, die zanikt over alles wat niet volgens de regeltjes is. deze man moet je geen podium meer geven!
[Reactie gewijzigd op maandag 17 september 2018 om 08:51]
Vind ik leuk
2cents +59182
maandag 17 september 2018 om 09:21
Misschien dat alle heisa een beetje teveel door zijn hoofd ging? Als het niet lekker ging omdat hij last had van een blessure had hij toch ook gewoon gewisseld moeten worden?
Vind ik leuk
ReneAjax +8589
maandag 17 september 2018 om 14:12
misschien...misschien... van 2 cents had ik toch een betere reactie verwacht.
Hij is met een liesblessure afgemeld hoor.
Misschien heb jij een beetje teveel heisa aan je hoofd ?
Vind ik leuk
2cents +59182
maandag 17 september 2018 om 14:16
Dit gaat over de wedstrijd tegen ADO...
Vind ik leuk
ReneAjax +8589
maandag 17 september 2018 om 14:44
OK, na ja, hij had niet eens opgesteld moeten worden.
Volgende keer gewoon melden in Zeist en dan kan de Oranje-arts zijn "blessure" onderzoeken.
Vind ik leuk
Blindsy +17244
maandag 17 september 2018 om 11:30
Maar was dat 'iets' groot genoeg om af te zeggen voor Jong? Ik heb zo mijn twijfels...
Vind ik leuk
heytse +403
maandag 17 september 2018 om 09:23
Jong Oranje heeft het ook aan zichzelf te danken dat ze het niet gehaald hebben, dat dit nu op Bergwijn wordt geduwd omdat die zich afmeld slaat natuurlijk nergens op.
Vind ik leuk
Leedz +7439
maandag 17 september 2018 om 09:42
Niemand zegt dat maar het is een understatement als er gezegd wordt dat er met Bergwijn meer kans van slagen was
Vind ik leuk
heytse +403
maandag 17 september 2018 om 09:45
Ben ik het helemaal mee eens, maar de manier waarop het nu wordt neergezet. Lijkt het alsof het zijn fout is.
Vind ik leuk
Leedz +7439
maandag 17 september 2018 om 09:49
Denk dat het deels ook te maken heeft met van Drommel van Twente die straf kreeg en Bergwijn mocht hij die blessure gefaket hebben er mee weg komt

Beetje met 2 maten meten
Vind ik leuk
heytse +403
maandag 17 september 2018 om 09:51
Dit is heel iets anders, hij vertrekt als hij er al is. Omdat hij hoort dat ie niet speelt en dan dezelfde dag wel bij zijn club speelt. Dit kun je totaal niet vergelijken.
Vind ik leuk
Leedz +7439
maandag 17 september 2018 om 09:59
Vergelijk ook niks, enige dat je kan stellen is dat de 1 straf krijgt en de ander niet...

De 1 is eerlijk en zegt nou ik ben 3de doelman en er is tegelijkertijd een belangrijke wedstrijd van zijn club en gaat weg..

De ander is gekrenkt dat hij niet opgeroepen werd voor het grote Oranje en zo blijkt faket een blessure om terug te gaan naar zijn club

Het zijn 2 verschillende gevallen maar gaan beide weg bij Oranje met verschillende redenen waarvan de 1 gestraft wordt en de ander niet, vandaar Vermeulen ook aangeeft misschien moet de KNVB dit onderzoeken
Vind ik leuk
maandag 17 september 2018 om 08:28
De waarheid volgt zondag aanstaande
Vind ik leuk
benny-boys +1867
maandag 17 september 2018 om 11:16
Clutchy, Nee hoor, maar Ajax is tóch het Nederlands Elftal
want die zijn de Beste daarom gaat het ook zo goed met het Ned. Elftal.
[Reactie gewijzigd op maandag 17 september 2018 om 11:19]
Vind ik leuk
Clutchy +1269
maandag 17 september 2018 om 12:24
Dat er een stuk of 3-4 spelers in staan is niet een compleet eftal ;)
Vind ik leuk
Leedz +7439
maandag 17 september 2018 om 12:36
Alles is de schuld van Ajax dat moeten wij weten toch en gaat het goed dan is het alles en iedereen behalve Ajax
Vind ik leuk
Mass +5791
maandag 17 september 2018 om 14:58
Triest programma, PSV wordt nauwelijks over gesproken...Wel een uitgebreid inteview met bankzitter cillissen....Natuurlijk weer ajax praat...en...Oh ja, 2 minuutjes Van Bommel
Vind ik leuk
R82 +15
maandag 17 september 2018 om 08:11
Heb je daar voorbeelden van?
De jong meldde zich vorig jaar af. Depay en strootman deden het al eens in hun psv tijd. En zelfs Wijnaldum deed het al eens op deze manier.
Vind ik leuk
Futjebal +2619
maandag 17 september 2018 om 08:46
En dan vergeet jij voor het gemak Bazoer maar even...in zijn Ajaxtijd. PS is die Vermeulen tegenwoordig ook al arts?
Vind ik leuk
Peter12345 +397
maandag 17 september 2018 om 09:09
Volgens mij haken bij een oranje selectie vrijwel altijd spelers af.
Waarheid zullen we nooit weten en de KNVB kan hier ook verder niks mee.

En Arno Vermeulen... tja het is zeg maar een van de redenen waarom ik dit programma nooit kijk. Wat een kwal
Vind ik leuk
MaLoNoWa +6494
maandag 17 september 2018 om 06:53
Koeman/de KNVB kan dat staartje geven door hem niet te selecteren, voor minimaal de komende interland of langer.

Voor PSV is dit niet zo erg: het uitrusten is nu ook zéér goed bevallen!

Vind ik leuk
maandag 17 september 2018 om 07:06
Als dat niet selecteren als een soort straf gezien moet worden dan lijkt het me wel dat de knvb dit ook met bewijzen kunnen weerleggen
Vind ik leuk
MaLoNoWa +6494
maandag 17 september 2018 om 07:12
Ze kunnen niet eens hun selecteren goed onderbouwen (Bergwijn bij Jong Oranje, 'omdat ze zo'n speler kunnen gebruiken', en dan niet o.a. een paar Ajax-spelers voor dat tweeluik selecteren), dus het niet-selecteren onderbouwen zal ze dan ook wel niet lukken :)

#koemanmanmanmanpleurtochop
Vind ik leuk
jochempje +3768
maandag 17 september 2018 om 07:30
Zoals zelfs iedere blinde had kunnen zien, hadden ze Bergwijn zeer goed kunnen gebruiken tegen Schotland.

En voor zo'n liesblessure staat sowieso minimaal 10 dagen. Dat je dan na een paar dagen al een volledige wedstrijd kan spelen.. tsja.
Vind ik leuk
MaLoNoWa +6494
maandag 17 september 2018 om 07:32
Voor een lichte verrekking staat 10 dagen?
Medelijden met de medische staf die dat voor elkaar krijgt.....
Vind ik leuk
jochempje +3768
maandag 17 september 2018 om 08:01
Liesblessures zijn nou net juist de blessures die je echt alleen met rust kunt laten genezen. En daar staat gewoon 10 dagen voor. Of je bent natuurlijk eigenwijs, en gaat te snel aan de slag, waardoor je lichte verrekking een liesbreuk wordt. Dat is natuurlijk helemaal aan de medische staf om te bepalen.
Vind ik leuk
MaLoNoWa +6494
maandag 17 september 2018 om 08:05
Blessure 4 september in de ochtend
Weer spelen 15 september in de avond
Vind ik leuk
jochempje +3768
maandag 17 september 2018 om 08:07
En de trainingen vanaf maandagochtend vergeten we voor het gemak dan maar even?
[Reactie gewijzigd op maandag 17 september 2018 om 08:07]
Vind ik leuk
MaLoNoWa +6494
maandag 17 september 2018 om 08:10
Waar staan die 10 dagen voor dan?

Toch geen absolute rust?
Bij een kleine verrekking??
Vind ik leuk
benny-boys +1867
donderdag 20 september 2018 om 09:56
Man Man het is voortaan ene grote Ajax-Kliek heel de KNVB en Techn. Staf. Geen wonder dat andere Spelers een hekel gaan krijgen.
Zo ook met Keepers. Nooit spelen en even vrolijk in doel.
Vind ik leuk
jochempje +3768
donderdag 20 september 2018 om 12:51
Gefeliciteerd met de meest kansloze opmerking van 2018.
[Reactie gewijzigd op donderdag 20 september 2018 om 12:52]
Vind ik leuk
Senn +8092
maandag 17 september 2018 om 07:43
Hadden ze Franky en de Ligt niet ook kunnen gebruiken?
Vind ik leuk
MaLoNoWa +6494
maandag 17 september 2018 om 07:53
Zelfs Ajax-bankzitter Donny!
Vind ik leuk
maandag 17 september 2018 om 08:11
Denk dat die harder nodig zijn bij het eerste NL elftal. Had trouwens bergwijn ook veel liever gehad dan promes, bergwijn is enorm in vorm. Weet niet wat hier gebeurd is etc., Maar lijkt me logisch dat er even gepraat moet worden. Gewoon om de duidelijkheid te krijgen ipv allerlei insinuaties.
Vind ik leuk
HJR +8868
maandag 17 september 2018 om 08:50
Dit gaat toch om de blessure van Bergwijn ;)? Je kan niet ontkennen ook al ben je voor Psv dat dit wel heeeeel verdacht is.
Mij maakt niet heel veel uit, we zullen het nooit weten, maar dit gaat een trend worden let maar op. Nu is het Bergwijn, volgende keer een andere speler van Jong Oranje. Die keeper die het eerlijk zei dat hij niet wil wordt geschorst. Bergwijn ook maar schorsen ;)?
Vind ik leuk
Peter12345 +397
maandag 17 september 2018 om 09:13
Het is al lang een trend. Er haken zo vaak spelers af vanwege 'pijntjes'.

Maar Bergwijn heeft al zo vaak meegedaan met Jong Oranje, toen haakte hij nooit af. Waarom zou hij dat nu dan ineens doen om tegen Ado fit te zijn.....?

Als hij zich nu al wil sparen voor de CL wedstrijden, dan kun je beter niet meer trainen, trap lopen, fietsen, etc. Want dan kan er ook wat gebeuren.

Vind ik leuk
HJR +8868
dinsdag 18 september 2018 om 14:39
Omdat hij en zijn trainer, teleurgesteld waren dat hij niet voor het echte Oranje werd opgeroepen.
Vind ik leuk
benny-boys +1867
maandag 17 september 2018 om 15:25
Franky (de Boer) ga je tóch niet meer vragen.
Vind ik leuk
Dezeun +6040
maandag 17 september 2018 om 07:57
En de de ligt de jong en kluivert kon jong niet gebruiken?
Vind ik leuk
Futjebal +2619
maandag 17 september 2018 om 08:48
De Ligt en F de Jong hadden ze bij jong Oranje ook goed kunnen gebruiken ipv in een nietszeggend potje tegen Peru.
Vind ik leuk
Vakkie D +4474
maandag 17 september 2018 om 07:51
Laten we eens beginnen met goede spelers te selecteren. Deze speler speelt alles en europees en die mag naar jong omdat er een spelertje in italie op de bank zit.

En daarnaast, laten we een roddel uit een boulevard achtig programma de selectieprocedure bepalen
Vind ik leuk
phritzzz +4212
maandag 17 september 2018 om 06:57
Azijnpisser die Vermeulen. Ze hebben jou al veel te vaak opgesteld bij Studio Voetbal.
Vind ik leuk
Bertus +7194
maandag 17 september 2018 om 07:03
Wat een triest leven moet je hebben als je elke ochtend eerst op zoek moet naar PSV nieuws om je gal te kunnen spuien.
[Reactie gewijzigd op maandag 17 september 2018 om 14:33]
Vind ik leuk
Bullet +3278
maandag 17 september 2018 om 07:15
Hij heeft wel een punt.
Vind ik leuk
100%PSV +3252
maandag 17 september 2018 om 07:17
De grootste schijnheiligers zijn de A’dammers! Eerst een eigen speler massaal uitfluiten, fysiek aanvallen en zijn vaste rugnummer afpakken om hem vervolgens smeken te blijven!
Vind ik leuk
maandag 17 september 2018 om 07:40
Liever een eigen speler een duwtje geven dat een mongool om zijn oren kletsen
Vind ik leuk
De Liefhebber +11123
maandag 17 september 2018 om 07:53
Want dat heeft hier ook mee te maken.......
Vind ik leuk
Wittepiet +142
maandag 17 september 2018 om 07:46
Jankerd, dit gebeurt elke interland periode
Vind ik leuk
maandag 17 september 2018 om 07:48
Ik weet niet hoor maar volgens mij mag hij zelf wel beslissen of ie mee wilt doen of niet
Vind ik leuk
De Liefhebber +11123
maandag 17 september 2018 om 07:54
Euh, nee dus. Drommel verteld eerlijk dat hij liever voor zijn club speelt en wordt geschorst!
Vind ik leuk
maandag 17 september 2018 om 07:57
En mischien wou hij dat net voorkomen dus doet ie dit vind ik slim
Vind ik leuk
Blindsy +17244
maandag 17 september 2018 om 08:17
Ben blij dat niet iedereen jouw moreel besef deelt.
Zou geen analist worden, Heit.
Vind ik leuk
De Liefhebber +11123
maandag 17 september 2018 om 10:20
Dat is niet slim, dat is oneerlijk en achterbaks van zowel club als speler! Maar volgens sommige kenners hier was hij echt geblesseerd dus non discussie....
Vind ik leuk
maandag 17 september 2018 om 07:54
het zijn de asociale ajax praktijken uit de jaren 70 van toen door cruiff,krol en consorten
Vind ik leuk
Tebannet +195
maandag 17 september 2018 om 08:12
Gelijk heb je. Komende interlands van het Nederlandselftal niet oproepen. Air mannetje.
Vind ik leuk
Eric55 +487
maandag 17 september 2018 om 08:39
Daar in A`dam zouden ze er niet aan denken om zoiets te doen natuurlijk, allemaal van die lieverdjes daar.
Vind ik leuk
Metal +2780
maandag 17 september 2018 om 08:41
Volgens mij gebeurt dit rond elke interland. Deze keer is het bergwijn. Een andere x is het Een speler van Feyenoord of ajax.
Wil je dit oplossen dan moeten de spelers zich melden en door de bondsarts laten checken.
Vind het wel triest dat je zo makkelijk afzegt. Maar trots kennen spelers niet. In andere landen is men vereerd. Hier ziet men het als een last.
Volgende x weer voor jong oranje oproepen ipv het grote oranje. Hoe goed hij ook speelt.
Vind ik leuk
Pds010 +1333
maandag 17 september 2018 om 08:50
Na dat geintje met drommel ga je dit soort situaties krijgen en terecht.
Vind ik leuk
Hoppakee +63
maandag 17 september 2018 om 08:59
Haha stel je niet aan man.
Vind ik leuk
maandag 17 september 2018 om 09:01
He dwaasjan stuntelaar,je bent nu al bang en hoopt op schorsingen van psv spelers,we gaan jullie neusjes compleet slopen,en bewijzen dat een goeie scouting beter is dan een dikke bankrekening.
Vind ik leuk
JonathanAjax +9450
maandag 17 september 2018 om 09:08
Volledig eens! Walgelijk dat PSV
Vind ik leuk
Gudoeman +312
maandag 17 september 2018 om 09:11
Jij ben net zo achterlijk als die vermeulen.
Jullie Ajax supporter zijn zooo kinderachtig en dom elke keer weer zulke kinderachtige reactie van jullie... 🤦🏾‍♂️
Vind ik leuk
maandag 17 september 2018 om 09:18
is goed , Aars jan Stuntelaar
Vind ik leuk
Kevindo +1914
maandag 17 september 2018 om 09:20
Ik moet zeggen, Baas Jan Huntelaar, dat je wel enorm goed kan onderbouwen waarom je PSV een achterbakse club vindt en niet alleen Bergwijn.

Zou je misschien iets mee moeten doen, schrijver worden o.id. Denk dat er veel mensen zullen lachen. Zal wel eerder uitlachen zijn dan om je lachen, máár.. er wordt gelachen!
Vind ik leuk
Plattekar bv +32057
maandag 17 september 2018 om 10:11
Arno Vermeulen...de man die als Judasfiguur Bergwijn wil zien hangen. Vermeulen , die na 20 minuten gezien heeft dat Gutierrez het niveau van Lozano niet haalt....Vermeulen zal niets sparen om PSV naar beneden te krijgen. van Hooijdonk kon zijn irritatie nauwelijks verbloemen.
Vind ik leuk
Enden +4555
maandag 17 september 2018 om 06:47
Kan natuurlijk zker wel geblesseerd zijn geweest, maar snap deze denkwijze zeker
Vind ik leuk
maandag 17 september 2018 om 07:13
Snap ik ook. En laten we wel zijn, er werd al getwijfeld bij zijn afmelding.
En normaal gesproken haal je zo’n jongen er zeker eerder af. En vooral als het gespeeld is. Er komen dinsdag en zondag nog aardige potjes aan.
Vind ik leuk
isnake +2694
maandag 17 september 2018 om 08:40
In Studio Ajax kan ik me dat zeker wel voorstellen.
Vind ik leuk
maandag 17 september 2018 om 06:51
Zeg niet dat hij niet geblesseerd was, maar dit roept zeker vraagtekens op!

Langs gaan heeft natuurlijk geen nut.
[Reactie gewijzigd op maandag 17 september 2018 om 06:56]
Vind ik leuk
Ale +5563
maandag 17 september 2018 om 06:56
Nooit meer oproepen en klaar!
Vind ik leuk
phritzzz +4212
maandag 17 september 2018 om 06:58
Beter dat ze die Blind in Amsterdam houden. Pfff wat was die slecht zeg!
Vind ik leuk
AllAdIn +22402
maandag 17 september 2018 om 06:57
Is toch ook een gek verhaal?
Zeg ik niet omdat het een PSV'er betreft hoor, dit had ik ook gezegd als het over een Ajacied ging.
Vind ik leuk
Senn +8092
maandag 17 september 2018 om 07:46
Dit is toch al zo vaak gebeurt, zelfs voor het grote oranje. Waarom er nu zn ophef over maken?
Vind ik leuk
De Liefhebber +11123
maandag 17 september 2018 om 07:55
Omdat Drommel wel geschorst wordt die het op de eerlijke manier doet!
Vind ik leuk
maandag 17 september 2018 om 06:58
idd. opmerkelijk ze hebben daar in lampen land geneeskrachtig water denk ik maar als die jongen niet voor oranje wil moet hij dat zelf kunnen beslissen maar als de club enige druk op zo'n iemand uitoefent is dat een foute zaak.
Vind ik leuk
stratumseind +191496
maandag 17 september 2018 om 07:03
Och och och wat een schande ..... alsof dat wat veranderd als de KNVB ff langs komt
Vind ik leuk
AllAdIn +22402
maandag 17 september 2018 om 07:25
De KNVB kán toch helemaal niks doen, hebben ze bewijzen dat Bergwijn die misschien blessure fakete?
Vind ik leuk
Cheat Codes +7731
maandag 17 september 2018 om 07:03
Niet meer oproepen dit jaar.
Vind ik leuk
Importbrabo +1932
maandag 17 september 2018 om 07:13
Alsof dat een straf is? De PSV trein dendert eenmaal harder dan het Oranje boemeltje.

Bovendien zaten er 2 weken tussen Willem II en ADO. Ik heb ze binnen die tijd wel vaker zien genezen. Niks vreemds aan.
Vind ik leuk
Cheat Codes +7731
maandag 17 september 2018 om 07:20
PSV treft nou eenmaal mindere tegenstanders dan Oranje, ADO uit en Frankrijk uit is een verschilletje ;-)
Zondag krijgt Bergwijn een pak slaag van Ajax, dan staat PSV weer met beide benen op de grond.

Overigens zou het een eer moeten zijn om voor Oranje te worden opgeroepen.
Vind ik leuk
Importbrabo +1932
maandag 17 september 2018 om 07:32
Pak slaag? Zijn jullie wéér van plan om 2 rode kaarten mee te nemen naar Amsterdam in plaats van een puntje?
Vind ik leuk
benny-boys +1867
maandag 17 september 2018 om 07:20
En CC niet meer laten reageren voor een jaar. HATER.
Vind ik leuk
peinke +2255
maandag 17 september 2018 om 07:09
Ach, ik zou me niet zo druk maken om die Bergwijn. Dat is en wordt zeker geen speler voor het NL elftal. Reken er maar op dat die Koeman die gast nu links laat liggen en dan kunnen ze weer beginnen te janken in Eindhoven.
Bergwijn heeft een mentaliteitsprobleem, last van een te groot ego. Dat was zels afgelopen week weer goed zichtbaar. Louter op zoek naar eigen gewin, geen oog voor het teambelang. Die gaat botsen met Van Bommel, dat duurt niet zo heel lang meer.
Helemaal eens met Vermeulen, met uitzondering dat ,,de KNVB'' langs moet gaan bij PSV. Die blessure is fake, dus niet geschikt voor de echte top en voorlopig maar niet meer selecteren. Dat gesprekje zou eens moeten plaatsvinden tussen PSV en die zichzelf wel heel erg overschattende Bergwijn!
Vind ik leuk
maandag 17 september 2018 om 07:17
Wat een ongelooflijk slap gelul man. Kijk eens naar de curve die deze jongen de laatste 2,5 jaar laat zien.
Vind ik leuk
maandag 17 september 2018 om 07:36
Welke curve?

Hoe hij de bal krult? 😉
Vind ik leuk
peinke +2255
maandag 17 september 2018 om 07:53
Curve of niet, als hij dit gaat doen, gaat de curve even zo hard naar beneden. Ik ken nog wel meer van die PSV-ers die een opgaande curve hadden. Kijk nog eens goed na hoe ze er nu voorstaan! Tip! Zoek eens naar de curve van Locadia, Memphis, Willems. Zet hem er maar vast bij!
[Reactie gewijzigd op maandag 17 september 2018 om 07:59]
Vind ik leuk
maandag 17 september 2018 om 08:34
Je bedoelt van die spelers die ons structureel aan titels hielpen? Locadia - geblesseerd, Memphis: weer stijgende. Blijft over Willems. Die vecht in Duitsland maar wat doet dat ertoe? Je kraamt gewoon onzin uit. Zeker als het om mentaliteitsprobleem en ego kwestie gaat. Als er iemand is met een goede mentaliteit die zeer nederig is, is het Bergwijn wel. Persoonlijk vind ik het geen geweldige speler maar jouw teksten kun je niet onderbouwen.
Vind ik leuk
maandag 17 september 2018 om 07:29
Hij heeft wel een beetje ‘Memphis trekjes’. Dan is Lozano een heel andr type.
Vind ik leuk
Senn +8092
maandag 17 september 2018 om 07:49
Whaha een wereld van verschil.
Bergwijn is heel rustig en bescheiden en is zeker niet egoïstisch.
Wat een hoop onzin weer om te kunnen zuigen.
Vind ik leuk
maandag 17 september 2018 om 17:21
Dat dacht ik niet. Speciaal juichen en vervolgens niet willen vertellen waarom. Zich afmelden met een ‘blessure’.
Vind ik leuk
maandag 17 september 2018 om 07:28
Zijn Johan Cruijff en zijn maatjes destijds ook ooit geschorst geweest toen zij zich constant afmeldden voor kwalificatie- of vriendschappelijke wedstrijden? Destijds was dit ook geen issue voor de KNVB en de journalistiek, waarom dan nu wel? En dan zijn er hier nog mensen die Bergwijn en PSV die hypocritisch noemen.
[Reactie gewijzigd op maandag 17 september 2018 om 07:32]
Vind ik leuk
maandag 17 september 2018 om 09:39
Belchinees,
Cruijff melde zich niet af met een blessure. Die had het veel te druk met boodschappen doen. (met zijn vrouw schoenen kopen in Milan).
Veder had de KNVB geen over gehad met Johan over de datum van de te spelen interland.
Vind ik leuk
Cheat Codes +7731
maandag 17 september 2018 om 11:56
Dat is voor mijn tijd :p
Vind ik leuk
Maan88 +6542
maandag 17 september 2018 om 07:28
Hahaah afgunstige hater!!
Vind ik leuk
Fritske01 +4834
maandag 17 september 2018 om 07:42
Optieffen Vermeulen
Vind ik leuk
maandag 17 september 2018 om 07:45
Beetje voorspelbaar dit en dan natuurlijk schorsen tegen Ajax!
Vind ik leuk
J. Staatsen +6721
maandag 17 september 2018 om 07:45
Nu de knvb een 3e keeper heeft geschorst, omdat die graag zijn plek onder de lat wou verdedigen bij zijn club , zullen de fake blessures alleen nog maar toenemen.
De knvb en van looi hebben er voor gekozen om iemand met een eerlijk en plausibel verhaal te schorsen en de jongens die hun allemaal on publiek voor liegen er mee weg te laten komen.
Vind ik leuk
Fritske01 +4834
maandag 17 september 2018 om 09:14
Hoezo liegen, hij is gekeurd door de KNVB arts.
Vind ik leuk
J. Staatsen +6721
maandag 17 september 2018 om 09:17
Nee hoor, dat is hij niet.
Vind ik leuk
Teamgeest +2089
maandag 17 september 2018 om 07:50
Hahahaha de zieligheid. Ow het is echt zoeken hoe NL de regerend landskampioen PSV dwars kan zitten. Haha dan bende bij van Bommel aan het juiste adres Haha ik ga nogmaals ff naar de huidige stand op 818 teletekst kijken.
😂 PSV™️
Vind ik leuk
maandag 17 september 2018 om 07:50
Al is het gespeeld dan nog heeft hij groot gelijk.
Vind ik leuk
maandag 17 september 2018 om 07:50
Als hij geblesseerd was is er dus niks aan de hand en kan hij gewoon opgeroepen worden volgende keer bij Oranje.
[Reactie gewijzigd op maandag 17 september 2018 om 07:51]
Vind ik leuk
Voetbal.com +1000
maandag 17 september 2018 om 07:53
Arno kent de nieuwe privacy regels nog niet.

En inderdaad qua gasten echt een slecht programma geworden.

Waar zijn de spelers en of trainers die aanschuiven?
Vind ik leuk
maandag 17 september 2018 om 07:55
Hij wilde gewoon rust

Barca is het daar moet t gebeuren hhh
Vind ik leuk
maandag 17 september 2018 om 07:57
Als de knvb zo blijft sekecteren ( reservespelers bij club een voor ned elftal oproepen) dan heeft PSV groit gelijk dat het spelers die in vorm en nier geselecteerd worden uitleend aan jong oranje. Als van de landskampioen 2 spelers worden geselecteerd die bovendien niet eens in basis staan dan weet je eigenlijk al genoeg.
Vind ik leuk
maandag 17 september 2018 om 08:13
Het hele oranje en alles wat daarom heen speelt is al decennia een lachertje. Het is gewoon een gekleurde organisatie ( en dan bedoel ik niet oranje) en hoe kan ik een bepaalde club 100% laten profiteren van oranje. Niet alleen wat de spelers betreft ( heb je een achtergrond bij die club of heb je 1 a 2 wedstrijden in het 1e gespeeld) ook de accommodatie krijgt de voorkeur. Het gezelligste stadion van Nederland ( en dat zeg ik als niet Feyenoord fan), werd daarvan de dupe. Alles moet in of met Amsterdam van doen hebben. Ik zou als speler zelfs bedanken voor de zgn, eer een schijn vertoning van de bovenste plank!!!
Vind ik leuk
SanKev +1065
maandag 17 september 2018 om 08:05
Laten we wel wezen, er hebben 11 dagen tussen gezeten. T is niet alsof hij zijn spier meende te hebben afgescheurd he. Lichte blessure, weekje rustigaan om erger te voorkomen, dat komt toch vaak zat voor of ben ik nou gek?
Vind ik leuk
maandag 17 september 2018 om 08:05
Whaha misschien kan hij nog voor Suriname spelen
Vind ik leuk
Polly11 +4093
maandag 17 september 2018 om 08:10
Misschien moeten ze ook even bin Ajax langsgaan, dan kunnen ze zien dat Blind niet meer moet worden opgeroepen. Maar on topic: het is natuurlijk een vreemd verhaal, van de andere kant kom PSV op 50 procent de wedstrijd uitspelen en was de kans op blessures erg klein. Wedstrijdritme is ook van belang, dus dan beter wanneer je 0-4 voorstaat. Zo Kun je er altijd de draai aangeven die je wilt.
Vind ik leuk
Shelbourne +5859
maandag 17 september 2018 om 08:20
Net zo gek verhaal als een bondscoach die een speler in topvorm bij de beloftes mee laat doen en een bankzitter wel selecteert
Vind ik leuk
yuuup +10410
maandag 17 september 2018 om 08:22
Goed punt van Vermeulen. Heeft hij niet vaak.
Vind ik leuk
j-roen11 +1987
maandag 17 september 2018 om 08:22
Wat maakt het uit, het is hypothetisch alleen zuur voor die keep wat er met een schorsing van afkwam. Schorsen gaan ze deze man niet en het hoeft ook niet. Zondag zal lastig genoeg worden om een puntje in Eindhoven te halen maar dat gaat in Amsterdam ook gelden. En daarbij het is Bergwijn niet Messi. Leuk voetballer met potentieel maar daar hebben we er in Amsterdam 24 van.....

Eens wat anders zie die psv fans (excuus voor het generalisereen) vaak roepen dat heel amsterdam en alles wat ajax is uitermate arrogant is en van de toren blaast. Als ik zo eens door de topics scroll is dat ook wel een gevallente de pot verwijt de ketel zeg!
Vind ik leuk
maandag 17 september 2018 om 10:16
Beetje raar dat je over arrogantie bij andere mensen begint als je daarvoor zelf zegt: "Leuk voetballer met potentieel maar daar hebben we er in Amsterdam 24 van....."
Vind ik leuk
j-roen11 +1987
maandag 17 september 2018 om 10:22
Soms moet je mensen alles uitleggen. Voor de derde keer; ik zeg niet dat ajacieden of ik in dit geval niet arrogant zijn of kunnen zijn. Maar dat “jullie” pretenderen dat niet te zijn. Zo fijn bescheiden en warm maar als je dan begint te lezen breekt je soms de klomp. Conclusie je kan zo’n beetje alle supporters over een kam scheren wat dat betreft. Met de nuance dat een groot deel van de mensen gewoon liefhebber zijn, hun club steunen en na de wedstrijd een leven hebben.
Vind ik leuk
maandag 17 september 2018 om 10:49
Andere reacties, en jouw reactie daarop, waren er nog niet op het moment dat ik de pagina geladen had. En wat die reacties betreft: tsja, wat verwacht je op een platform als VP.
Vind ik leuk
j-roen11 +1987
maandag 17 september 2018 om 10:53
Eerlijkheid gebied me te zeggen dat ik me er ook aan beschuldig hoor. Maar dan is het in een discussie voor het moment. Ik stoor mezelf ook aan mede ajacieden die doen alsof we Bayern gaan scheel tikken terwijl we vier jaar niks hebben gewonnen. Elkaar zo nu en dan wat opnaaien prima maar het moet wel leuk blijven. Maar zondag spelen we jullie gek 😉.... succes morgen!
Vind ik leuk
maandag 17 september 2018 om 10:58
Haha, net als in de kampioenswedstrijd van vorig jaar zeker :). Maar gelijk heb je, beetje prikken moet kunnen, maar sommige schieten hierin door. Jij ook succes voor woensdag!
Vind ik leuk
Teamgeest +2089
maandag 17 september 2018 om 14:58
Gewoan laten lullen joh, we zijn d’r al maanden mee bezig maar het het absoluut gin sin. ‘T zijn arrogantè struisvogels laat ze maar zo tege ‘t eind vd competitie zie we wie ‘t hardst lacht 😂
Vind ik leuk
Pimman +9511
maandag 17 september 2018 om 08:26
Arnold heeft zéker gelijk..dit klopt niet!
Vind ik leuk
Bizzy +23299
maandag 17 september 2018 om 08:32
Vermeulen heeft dit vast bedacht met zijn keppeltje op. Wat een misselijkmakende kerel is het toch ook.
Vind ik leuk
Smithsonian +41223
maandag 17 september 2018 om 08:34
Lekker laten gaan. Oranje overleeft het wel zonder bergwijn
Vind ik leuk
BariAFCA +427
maandag 17 september 2018 om 08:37
Was toch al direct overduidelijk dat het een fake blessure was. Helemaal nergens last van, behalve een gekrenkt ego omdat hij niet opgeroepen werd door koeman.
Vind ik leuk
Jordi Vriens +1063
maandag 17 september 2018 om 08:39
Die kwal van een van Bommel zal het wel ingefluisterd hebben
Vind ik leuk
isnake +2694
maandag 17 september 2018 om 08:41
Het spel van Bergwijn was zaterdag niet geweldig (om het maar zacht uit te drukken). Terwijl het voor de interlandperiode een stuk beter ging. Er zal dus waarschijnlijk echt wel wat geweest zijn.
Vind ik leuk
reggie +2021
maandag 17 september 2018 om 08:42
Alleen ajax"aanhangers" reageren hier anti PSV op.
Vind ik leuk
maandag 17 september 2018 om 09:50
@ reggie,
Aanhangers? In de zin van een bak met wieltjes?

Een beursgenoteerd bedrijf heeft geen aanhangers. Die dingen noemen we "aandeelhouders" of "klantenkaarthouders"
Vind ik leuk
reggie +2021
maandag 17 september 2018 om 11:36
Pacte des Cygnes of nepsupporters!
Vind ik leuk
patjeado +264
maandag 17 september 2018 om 08:47
Gewoon leugen geweest om hem fit te houden, ook gewoon wedstrijd schorsen net als Drommel. Daarnaast voorlopig niet meer oproepen als je het geen eer kan vinden om voor je land uit te komen of wel wil spelen wanneer het jou en je club uitkomt dan dus zeker niet bij een vertegenwoordigend elftal.
Vind ik leuk
Storm015 +278
maandag 17 september 2018 om 08:50
Arno “lullo” Vermeulen moet ook weer zo nodig. Waarom krijgen deze minkukkels elke keer weer een podium. Kan deze man vervangen worden! Aub
Vind ik leuk
rinirat +3269
maandag 17 september 2018 om 08:50
Volkomen terecht, dit is weer een gevalletje trots.
Jong Oranje te min dan beter nooit meer selecteren.
Schandalige houding, oorzaak contracten en geld.
Vind ik leuk
berwi +497
maandag 17 september 2018 om 08:52
Wijsneus
Vind ik leuk
Vinnie J +2004
maandag 17 september 2018 om 08:54
Geef die jongem groot gelijk. Zoet zou ook moeten bedanken. Als je dit selectiebeleid serieus neemt...
Vind ik leuk
MG MG +331
maandag 17 september 2018 om 08:57
Arno Vermeulen is toch die man die zei dat Ajax beter was zonder Ziyech?
Vind ik leuk
Hoppakee +63
maandag 17 september 2018 om 09:01
Mooi. Ik snap niet wat mooier kan zijn dan die sukkels bij de KNVB naaien, Arno Vermeulen zichzelf onder laten schijten van achterdocht, en de treurneuzen in hun broek laten zeiken van woede.
Vind ik leuk
Cptje +205
maandag 17 september 2018 om 09:04
Simpel bergwijn had gewoon geen trek in jong oranje ( waanzin)

Vind ik leuk
popiejopie +2927
maandag 17 september 2018 om 09:04
Waar maken we ons druk om; ben toch eens blij dat spelers als Bergwijn bij een Nederlandse club spelen in Europa.

Ook al speelt hij bij onze grootste concurrent; spelers mogen toch zelf bepalen waar en wanneer ze wel of niet willen spelen.
Vind ik leuk
Cptje +205
maandag 17 september 2018 om 09:05
Net als die te eerlijke keeper van twente schorsen , alleen nu 5 wedstrijden had hij maar eerlijk moeten zijn !!!!
Vind ik leuk
OostVer +92
maandag 17 september 2018 om 09:09
Clubvoetbal > internationaal voetbal. KNVB moet juist blij zijn dat PSV punten wil halen in Europa, als een speler klachten heeft en niet voor jong Oranje kan spelen, boeiend lekker laten rusten.
Vind ik leuk
maandag 17 september 2018 om 09:13
haha al die moraal ridders. gewoon blijven hopen dat die de volgende wedstrijd toevallig tegen Ajax niet mee mag doen. misschien kan van Praag weer een keertje helpen
Vind ik leuk
Jopi1982 +830
maandag 17 september 2018 om 09:16
Het spijt me geweldig, maar als ik Bergwijn was en goed genoeg was voor het grote Oranje en ik werd geselecteerd voor Jong Oranje, met in het vooruitzicht een paar mooie wedstrijden, liet ik die wedstrijd van Jong oranje ook mooi schieten!
Vind ik leuk
rober2704 +817
maandag 17 september 2018 om 09:19
Hahaha dus Vermeulen denkt dat Koeman ook nog eens als lulletje rozenwater bij PSV langs gaat om te vragen of het nou echt wel een blessure was terwijl door ie eerst al door Van Bommel werd genaaid doordat Van Bommel niet het eerlijke verhaal vertelde tegen de pers waarom Bergwijn niet was geselecteerd voor het A team van Oranje. Koeman weet heus wel hoe de vork in de steel zit met de blessure van Bergwijn en gaat zichzelf dan ook nog niet eens vernederen door bij PSV langs te gaan en te vragen of het nou wel echt wel zo erg was. Ik denk wel dat Van Bommel dit geintje niet meer een 2e keer moet flikken bij Koeman.
Vind ik leuk
aartstyle +1758
maandag 17 september 2018 om 09:22
Lastig situatie. Bergwijn heeft al eerder last van zijn lies gehad en ene paar trainingen gemist. Dus het zou kunnen. Maar ook ik vind het wel heel toevallig hoe het allemaal gelopen is. Maar bewijs het maar eens.
Vind ik leuk
maandag 17 september 2018 om 09:46
Vermeulen de proffessor himself. Bah bah lekker willen scoren over de rug van een ander. Speculeren speculeren en nog is speculeren, meer kunnen ze vaak niet. Krullenbol Pi-air moet ook eerlijk zijn, hij vertelde maar half wat Hans kraay jr. vertelde bij de tafel van kees gisterochtend.

Linkse boomknuffelaar bij de NOS....
Wat lach ik mezelf dood als Bergwijn een goaltje of assist geeft morgen speciaal voor die betweters en domkop Tom Egberts.
[Reactie gewijzigd op maandag 17 september 2018 om 09:47]
Vind ik leuk
Mari +11729
maandag 17 september 2018 om 09:47
Laat gaan man.
Het is niet de eerste keer. Het is ook niet die jongen zijn schuld.
Waarschijnlijk wordt het in allerlei bedekte termen aan de spelers duidelijk gemaakt wat PSV wil. Het is dan aan de werknemer om dit te begrijpen.
Vind ik leuk
pietprecies +10380
maandag 17 september 2018 om 09:55
Hij heeft gelijk hier, zwaar straffen, 5 wedstrijden schorsen die hap, onvoorwaardelijk ook. Soms net het pastoriaat, doen alsof alles koek en ei is en er niks aan de hand is maar ondertussen, zum kotzen.
Vind ik leuk
maandag 17 september 2018 om 10:04
Drommel van FC Twente mag niet voetballen van de KNVB omdat hij heel eerlijk en in het openbaar voor zijn club kiest.... de volgende keer gewoon afmelden met een blessure dan mag je wel voetballen.....
Vind ik leuk
maandag 17 september 2018 om 10:22
Ja dat is ook zo belachelijk dat Drommel werd geschorst. Spelen voor Jong Oranje of het grote Oranje is ook helemaal geen verplichting. As speler heb je gewoon het recht om te bedanken en te zeggen ik vind de wedstrijden van mijn ploeg belangrijker als die van Jong oranje, dus dan kies ik daar voor.

Dus die keuze mag je niet meer maken blijkbaar. Wordt je opgeroepen voor Jong Oranje en je bedankt dan mag je dus ook niet spelen voor je huidige ploeg. Als ik Drommel was dan had ik de volgende keer de middelvinger gegeven. Daag Jong Oranje.
Vind ik leuk
maandag 17 september 2018 om 10:14
Hebben ze bij Jong Oranje geen medische staf dan? Je mag er toch vanuit gaan dat als een speler zegt een klacht te hebben dat daar door de medische staf naar gekeken wordt, en dat dat in overleg is gegaan?

Dus als ik Vermeulen moet geloven dan kunnen spelers dus niet een lichte blessure hebben die een paar dagen later weer voorbij is. Dus bij elke blessure die minder dan zeven dagen duurt moet je je vraagtekens bijzetten
[Reactie gewijzigd op maandag 17 september 2018 om 10:18]
Vind ik leuk
Maan88 +6542
maandag 17 september 2018 om 10:16
Tegen ADO wel laten spelen maar nu ajax in beeld komt moet ie snel geschorst worden. Moeten we Lozano, Guti, Jorrit, Angelino, Luuk, Dumfries, Schwaab, Rosario en Pereiro ook meteen schorsen om jullie een plezier te doen en het eerlijker te maken. We hebben beide nog een CL wedstrijd voor de boeg waarvan wij de zwaarste die je maar kunt bedenken. En dan loopt die ajacied vermeulen hier weer te janken over volgend weekend. Loopt het al nat langs je been naar beneden toe?!?! Jullie zijn ajax jullie hoeven voor niemand bang te zijn toch, want jullie zijn toch de beste? En jullie hebben de nieuwe Cruijff, de nieuwe Maldini en 2 wereld PL aanwinsten dus Why worry?? Vuile jankbal!
Vind ik leuk
Cheat Codes +7731
maandag 17 september 2018 om 11:59
Vermeulen is een AZ’er.
Vind ik leuk
Korm +39419
maandag 17 september 2018 om 11:13
Vind dit een heel vermoeiende man. Als je lies voelt kan je er in een paar dagen vanaf zijn. je bent gebaat bij rust. Bergwijn heeft veel dagen rust gehad en kon voetballen. niks mis mee! Als hij echt zo belangrijk was voor jong oranje dan was Frenkie en kluivert ook wel opgeroepen.
Hysa om helemaal niks
Vind ik leuk
Butsbal +14807
maandag 17 september 2018 om 12:24
Zeik toch niet pastoor. Hij speelde (te) voorzichtig en daardoor als een batte krant.
Vind ik leuk
maandag 17 september 2018 om 12:28
Bergwijn nooit meer uitnodigen voor de nationale elftallen.
Dit soort figuren die allerlei blessures simuleren omdat ze een elftal
te min vinden heb je niet nodig.
Vind ik leuk
maandag 17 september 2018 om 12:31
Word zo moe van al die lui die denken het allemaal uit gevonden te hebben.
Vind ik leuk
twentepet +281
maandag 17 september 2018 om 13:43
Inderdaad een vreemde situatie het genezingsproces van Bergwijn
Vind ik leuk
Donnygo +3962
maandag 17 september 2018 om 14:14
Eerste wat de meesten dachten bij zijn afmelding.

punt is dat iedereen hem bij het grote oranje wilde en die discussie was nog niet voorbij of hij heeft een blessure (een oude die weer komt opzetten na 4 weken ??)

Dat hij geneest is zou wel kunnen maar je bent dan wel heel dom als trainer om hem na een vieze blessure (waar hij al langer mee loopt blijkbaar) 90 minuten laat spelen wanneer je al de winst binnen hebt.

Of er was niks met hem aan de hand en zodoende kon hij ook gewoon 90 minuten spelen, waarbij ik hoop dat dit 2e waar is omdat het anders wel gewoon de domste zet is van een trainer om zoveel risico te lopen.
Vind ik leuk
Aaltje93 +249
maandag 17 september 2018 om 14:40
Arno Vermeulen. Een lul met vingers die voor Ajax is. Ga lekker elders onrust proberen te zaaien.
Vind ik leuk
maandag 17 september 2018 om 15:42
Wat is het toch een WITTE CHEES die vent die denkt dat hij god is.
Hoe kan zo n lul nu twijfelen, hij vertrouwt zich zelf niet die gek.
Vind ik leuk
maandag 17 september 2018 om 16:56
vermeulen Ajaxiet in hart en nieren al twijfel ik of hij een hart heeft
Vind ik leuk
hefbrug38 +527