'Ten Hag is de laatste, de achterdeur van FC Utrecht is inmiddels versleten'

    'Ten Hag is de laatste, de achterdeur van FC Utrecht is inmiddels versleten'

    Gepubliceerd: maandag 17 september 2018 om 16:00ma 17-09-2018 om 16:00

    PODCAST - Het wordt voor Dick Advocaat een pittige klus om FC Utrecht op de rails te krijgen. Dat stellen de mannen van De Derde Helft, dé podcast van de Eredivisie. Met uitzondering van Erik ten Hag verliet de ene na de andere trainer De Galgenwaard via de achterdeur.

    In De Derde Helft-podcast delen presentator Titus, cultheld Koen 'Snijboon' en de broers Gijs en Tim hun eigen kijk op de Eredivisie. Heel serieus nemen ze zichzelf niet. Met hun snelle rubriekjes, slappe grappen en krankzinnige feiten brengen ze de romantiek van de vaderlandse voetbalcompetitie naar je oorschelp. Borrelpraat deluxe. Luister nu de nieuwste aflevering!

    Luisteren op iTunes
    Luisteren op Spotify

    De Derde Helft is op alle podcast-platformen te beluisteren!

    Check ook: 'Transfernieuws': VoetbalPrimeur en podcast De Derde Helft gaan samenwerken

    Plaats een reactie

    Dedan002 +2716
    maandag 17 september 2018 om 16:10
    Dat zal best meevallen. Er hebben de afgelopen 9 maanden mensen aan het roer gestaan die niet capabel genoeg waren/bleken om er iets van te maken. Aan het spelersmateriaal ligt het niet. Dick krijgt het wel op de rails.
    Vind ik leuk
    Echt? +3908
    maandag 17 september 2018 om 16:13
    Hoop voor hem dat het resultaat beter wordt dan bij Sparta...
    Vind ik leuk
    Deck010 +8193
    maandag 17 september 2018 om 16:14
    Ik hoop van harte dat het Dick lukt.
    Buiten het geweld van PSV en Ajax, hoop ik dat er om de plaatsen 3 tot 5 een gezonde concurrentiestrijd losbarst. Laat die elkaar maar sterker maken zodat we niet nog een keer voor lul staan in de voorrondes.
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 16:19
    Sparta dacht destijds met Dick aan het roer ook niet aan degraderen
    Vind ik leuk
    AlwaysMe +2126
    maandag 17 september 2018 om 16:22
    Dat dachten ze wel en ze hoopte dat hij het tij kon keren.
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 16:46
    Die tij bij Utrecht keert hij ook niet
    Vind ik leuk
    Deck010 +8193
    maandag 17 september 2018 om 16:21
    Misschien moet van Seumeren overwegen om een draaideur te installeren.
    Scheelt je een hoop slijtage.

    Edit: Voorlopig is een kattenluikje groot genoeg voor Dicky.
    [Reactie gewijzigd op maandag 17 september 2018 om 16:23]
    Vind ik leuk
    Frietbakker +5671
    maandag 17 september 2018 om 16:21
    Oh god, nu gaan ze bij VP iedere dag 5 artikelen over hun eigen zaadloze podcast maken.. krijgen we dat weer door onze strot geduwd net zoals die talentloze vlogs...
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90952
    maandag 17 september 2018 om 16:44
    Wat een drama om niks, Utrecht zal dit jaar gewoon mee doen voor de play offs.
    Vind ik leuk
    Stack5 +3077
    dinsdag 18 september 2018 om 08:46
    Problemen worden inderdaad enorm uitvergroot. We zijn Ajax niet. Dick gaat er ff met de zweep overheen en de verwende nestjes zullen gewoon weer presteren.
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 16:46
    Weet niet of advocaat de geschikte persoon is . Maar bij Utrecht zit altijd genoeg kwaliteit om lekker mee te draaien in het linker rijtje . Over het algemeen spelen ze elk jaar wel redelijk leuk voetbal . Verwacht dit jaar ook geen paniek in het uiterste geval 12de in beste situatie positie 5/6
    Vind ik leuk
    PoepWagen +1866
    maandag 17 september 2018 om 20:12
    Ik hoop van harte dat we nu niet dood worden gegooid met dit podcast gezwam!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws