Poule G: Real Madrid pakt de draad weer op, zinderende slotfase in Tsjechië

    Poule G: Real Madrid pakt de draad weer op, zinderende slotfase in Tsjechië

    woensdag 19 september 2018 om 22:56

    Titelverdediger Real Madrid is het nieuwe Champions League-seizoen begonnen met een zege op AS Roma. De Koninklijke won thuis van AS Roma dankzij goals van Isco en Gareth Bale. Poulegenoten Viktoria Plzen en CSKA Moskou speelden gelijk.

    Poule G:
    AS Roma hield drie kwartier stand in het Estadio Santiago Bernabeu, maar moest op slag van rust toch de 1-0 incasseren. Isco liet doelman Robin Olsen aan de grond genageld staan met een mooie vrije trap. Bale besliste het duel na de rust: de Welshman nam een steekpass van Luka Modric in ontvangst en bekroonde een razendsnelle counter met een strak schot in de verre hoek. De van Olympique Lyon teruggekeerde Mariano Diaz maakte in de slotfase zijn eerste treffer van het seizoen.

    Het Tsjechische Viktoria Plzen leek CSKA Moskou in eigen huis te verrassen. Michael Krmencik was voor rust in bloedvorm: dankzij een frommelgoal en een knappe volley van de spits liep Viktoria uit naar een 2-0 voorsprong bij rust. Fedor Chalov bracht de spanning vroeg in de tweede helft weer terug, maar de thuisploeg leek stand te houden. Nikola Vlasic benuute in de vijfde (!) minuut van de blessuretijd echter een strafschop.

    Lees meer over:Champions League

    Plaats een reactie

    2cents +54995
    woensdag 19 september 2018 om 23:00
    Kluivertje zal, op de tribune in Madrid, nog wel even aan Ajax gedacht hebben.

    Roma vrij kansloos. Was ook te verwachten.
    Vind ik leuk
    Vamos7 +3687
    woensdag 19 september 2018 om 23:10
    Roma is haar beste spelers kwijt geraakt was ook gewoon te verwachten.
    Vind ik leuk
    2cents +54995
    woensdag 19 september 2018 om 23:12
    Dat zeg ik. 😜
    Vind ik leuk
    woensdag 19 september 2018 om 23:24
    Ja en de aankopen zijn qua niveau (nog) ver verwijderd van hun 'voorgangers'
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +8331
    donderdag 20 september 2018 om 04:01
    Daar zit voornamelijk het probleem, denk ik!
    Vind ik leuk
    woensdag 19 september 2018 om 23:22
    Roma is de draad inderdaad al ee tijdje kwijt.
    De verjongingskuur is vooralsnog niet bepaald een succes.
    Vind ik leuk
    woensdag 19 september 2018 om 23:26
    Ik hoop dat Monchi het allemaal goed gezien heeft.
    Bij Sevilla heeft hij laten zien er verstand van te hebben. Een jaartje minder en vierde worden en daarna de klim naar boven maken kan ik als Romanista wel hebben. Echter hoor ik andere geluiden van mijn vriendenkring in Rome.....
    Schick heeft afgedaan, vandaag wederom aangetoond. Nzonzi.... ik ben nog niet overtuigd. Kolarov heeft een dip. Florenzi en Under zijn ijzersterk. Olsen heeft vandaag heel sterk gekeept.... eindelijk!
    Fazio (sempre Fazio) Manolas. Wat een koppel!
    Pellegrini.... juve, inter wilde hem hebben.... mij heeft hij nog steeds niet overtuigd. Ik krijg er een beetje het Gerson gevoel bij... DDR speelde weer als vanouds, eindelijk weer Zaniolo! Goede aanwinst....
    Vind ik leuk
    yuuup +9486
    donderdag 20 september 2018 om 00:16
    Kluivertje vandaag weer veel geleerd op de tribune.
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 05:49
    Weinig reacties op Real, waar is het hala Madrid?
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +9629
    donderdag 20 september 2018 om 07:47
    Realmadrid gaat weer CL winnen dit seizoen 👏👏👏👏heb er vertrouwen in gewoon zonder Ronaldo .
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws