LIVE-discussie: PEC hoeft te grazen genomen Emmen-aanvoerder niet te vrezen

    LIVE-discussie: PEC hoeft te grazen genomen Emmen-aanvoerder niet te vrezen

    Gepubliceerd: zondag 23 september 2018 om 13:42zo 23-09-2018 om 13:42

    FC Emmen en PEC Zwolle spelen zondag een zespuntenwedstrijd aan de Oude Meerdijk. Beide ploegen beginnen met één wijziging aan het Eredivisie-duel.

    Emmen-trainer Dick Lukkien voert één wijziging door ten opzichte van de vorige wedstrijd, uit tegen FC Utrecht (1-3 overwinning). Alexander Bannink verliest zijn basisplaats aan Luciano Slagveer. Aanvoerder Anco Jansen is nog steeds niet fit genoeg om te spelen. In de nacht van zaterdag op zondag werd hij overigens te pakken genomen door supporters van PEC, die zijn auto hadden ingepakt met blauwe folie.

    Bij PEC Zwolle ook één wijziging. Alessandro Tripaldelli heeft één wedstrijd mogen genieten van zijn basisplaats en zit zondag weer op de bank naast trainer John van 't Schip. Zian Flemming is zijn vervanger. Thomas Lam, die vorige week nog op het middenveld stond, schuift daardoor een linie naar achteren, naar het centrum van de verdediging. Emmen en PEC trappen om 14.30 uur af.

    De opstellingen:

    FC Emmen: Scherpen; Klok, Veendorp, Bakker, Cavlan; Niemeijer, Bijl, Ben Moussa, Chacón; Pedersen, Slagveer.

    PEC Zwolle: Van der Hart; Ehizibue, Van den Berg, Lam, Van Polen; Flemming, Leemans, Dekker; Namli, Van Duinen, Van Crooij.

    Plaats een reactie

    ruud wubbers +17252
    zondag 23 september 2018 om 13:50
    Leuke streek, nu nog de punten pakken!
    Vind ik leuk
    Bosmeister +463
    zondag 23 september 2018 om 13:55
    Ik heb natuurlijk geen glazen bol maar verwacht een vrij eenvoudige zege voor Emmen. Emmen staat er als team beter op en qua kwaliteit is het lood om oud ijzer.
    Vind ik leuk
    HanV +4651
    zondag 23 september 2018 om 13:57
    Dan gok ik op 1-3.
    Vind ik leuk
    Bosmeister +463
    zondag 23 september 2018 om 14:03
    We zullen zien, ik ga een stukje noordelijker kijken of de FC het tij al weet te keren. Hoop doet leven :)
    Vind ik leuk
    038power +161
    zondag 23 september 2018 om 14:06
    Beter, ja het begin is leuk,zie toch Zwolle dit over de streep trekken.1-3
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 14:00
    En nu winnen zwolle

    Volgas en niet stoppen
    Vind ik leuk
    HanV +4651
    zondag 23 september 2018 om 14:07
    Zo te zien is Paal toch niet fit. Van de voorspelde opstellingen dus geen Genreau of Scamacca, maar toch Flemming. Die was in de voorbereiding wel goed, maar de voorbereiding is al enige tijd voorbij.
    Vind ik leuk
    Forza ikkuhh +2309
    zondag 23 september 2018 om 14:11
    Leuk die blauwe folie nu nog bewijzen dat blauw ook beter is als rood wit
    Vind ik leuk
    HanV +4651
    zondag 23 september 2018 om 14:14
    Wel gemakkelijk om een auto van een Zwollenaar in te pakken.
    Vind ik leuk
    HanV +4651
    zondag 23 september 2018 om 14:58
    Foei, praten tegen de grote Kuipers, dat mag niet.
    Vind ik leuk
    zwollie +8448
    zondag 23 september 2018 om 15:24
    Heeft Kuipers van Naaihuis overgenomen.
    Vind ik leuk
    HanV +4651
    zondag 23 september 2018 om 15:01
    Nog een voor praten, gelukkig nu ook een voor het van achteren neerleggen.
    Vind ik leuk
    HanV +4651
    zondag 23 september 2018 om 15:02
    Dekker 0-1. Ongelukkig tussenkomst Emmen-speler.
    [Reactie gewijzigd op zondag 23 september 2018 om 15:03]
    Vind ik leuk
    HanV +4651
    zondag 23 september 2018 om 15:13
    Misschien is het beter om Kuipers alleen topwedstrijden te geven. Hij fluit. Je denkt buitenspel Emmen? overtreding Namli? Nee, een vrije trap heel ergens anders. Even later, bal over de lijn. Je verwacht een ingooi.
    Vind ik leuk
    HanV +4651
    zondag 23 september 2018 om 15:20
    Net een goede redding van vdHart, kan ook aan Slagveer liggen. Die mocht gewoon doorlopen nadat van Duinen weer eens met beide handen was neergelegd.
    Vind ik leuk
    HanV +4651
    zondag 23 september 2018 om 15:46
    Jansen voor Moussa, leek mij een van de besten op het veld. Bij elke overtreding is het gokken welke kant er op gefloten wordt.
    Vind ik leuk
    HanV +4651
    zondag 23 september 2018 om 15:50
    Kramp bij Lam, zit een tijdje op de grond en wie geven ze de bal?
    Vind ik leuk
    HanV +4651
    zondag 23 september 2018 om 15:53
    Lachman voor Lam, was geen kramp maar een ongelukkig neerkomen na een kopbal.
    Vind ik leuk
    HanV +4651
    zondag 23 september 2018 om 16:04
    Bijna een perfecte voorzet van Ehizibue, Lachman keek maar toe hoe de Emmen-speler wel reageerde.
    Vind ik leuk
    Aalstars +144
    zondag 23 september 2018 om 16:11
    Wat speelt PEC weer slecht en voorspelbaar. Daar moet nog wel e.e.a. veranderen. Meer gebruikmaken van de opkomende backs zoals vorig jaar. Als paal binnenkort weer fit is dan zie ik ze liefst zo
    —————-vd Hart————-
    ————vdBerg—-Lam———
    Ehizibue———————-Paal
    —-—dekker—Leemans———
    —-v.Crooij—Namli —--elbers—
    —————-v.duinen————
    Vind ik leuk
    HanV +4651
    zondag 23 september 2018 om 16:20
    Dat is trouwens bijna de opstelling. Ipv Flemming dus Elbers. Flemming schijnt mee te doen. Het is dat er al gescoord is, anders zou je zeggen een typische 0-0. Nu een zwaarbevochten overwinning in een wedstrijd tussen twee matige teams. Als het zo blijft.
    [Reactie gewijzigd op zondag 23 september 2018 om 16:24]
    Vind ik leuk
    HanV +4651
    zondag 23 september 2018 om 16:17
    Geel voor van Crooy, ik gok op tijdrekken, maar ik weet het niet, anders zou het ook geen gokken zijn.
    Vind ik leuk
    HanV +4651
    zondag 23 september 2018 om 16:25
    Het blijft zo.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws